android έγραψε: |
τα παιζω λιγο μεσα εξω |
ath7 έγραψε: |
Κανονικα καριδακια?(και καμια σωληνα για περισσοτερη δυναμη) ![]() ![]() |
climbonice έγραψε: |
Δε μιλάμε για οποιοδήποτε μπουλόνι. Μιλάμε για το ασφαλείας, το "κλειδί" του οποίου έχει οπές κάποιων χιλιοστών. Πρακτικά αυτό σημαίνει πως αν ασκηθεί μεγάλη δύναμη δεν κοντράρει (φεύγει το κλειδί). Επιπλέον μετά από τόσες προσπάθειες οι οπές έχουν "φαγωθεί" αρκετά.
Πριν από λίγο γύρισα από το βουλκανιζατέρ. Το πάλευαν όλη μέρα με κάθε λογής εργαλείο, σταυρό, κλειδί, πιστόλι κτλ. Αποφασίσαμε αύριο να το πάμε σε μηχανουργείο. Θα δοκιμάσουμε να κολλήσουμε μπουλόνι πάνω στο ασφαλείας και μετά ξεβιδώνοντας το ένα να ξεβιδωθεί και το άλλο. Αν αποτύχει κι αυτό βλέπουμε... |
climbonice έγραψε: |
Καμιά συμβουλή κανείς (εκτός του ότι αν τελικά ποτέ ξεβιδωθεί να πετάξω τα ασφαλείας και από τους τέσσερις τροχούς και να βάλω απλά μπουλόνια); |
climbonice έγραψε: |
Τα λάστιχα έχουν 24.000χλμ. |
Steve έγραψε: |
Υπάρχει και το παλιό κλασσικό κόλπο που στις περισσότερες περιπτώσεις το έχω δει να δουλεύει:
Με τα 4 μπουλόνια πάνω στην ζάντα, βάζεις το κλειδί ασφαλείας πάνω στο ανάλογο μπουλόνι και το βαράς 2 φορές δυνατά με βαριοπούλα 5κιλη. |
android έγραψε: |
Με αεροκλειδο???
Κανονικα καριδακια?(και καμια σωληνα για περισσοτερη δυναμη) ![]() ![]() |
climbonice έγραψε: |
Από το ασφαλείας ξεκίνησα και αφού είδα ότι με δυσκόλευε ξέσφιξα τα υπόλοιπα και μετά το "ξανάπιασα."
Η ιδέα σου για το κεντρικό παξιμάδι είναι καλή. Αν βγάλω το σηματάκι στο κέντρο της ζάντας έχω πρόσβαση από εκεί; |
climbonice έγραψε: |
Τελικά το μπουλόνι βγήκε! Το ανέλαβε ο μηχανουργός σήμερα. Χάραξε βόλτες πάνω στο μπουλόνι που είχε κολλήσει και ως δια μαγείας... το ξεβίδωσε. Το καλό της υπόθεσης είναι ότι στη ζάντα δεν έγινε ούτε γραντζουνιά.
Του έβαλα επί τόπου και μια 4άδα καινούρια Pirelli PZero Nero κι έφυγα (με 3 μπουλόνια σε κάθε τροχό αφού τα ασφαλείας τα πέταξα). Τη Δευτέρα αγοράζω και μια 4άδα ΑΠΛΑ μπουλόνια και δε θέλω να ξανακούσω για μπουλόνι ασφαλείας! |