PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Πίεση λαδιου

xabaxaba - Τρι 03 Φεβ 2009, 00:51:42
Θέμα δημοσίευσης: Πίεση λαδιου
Πριν μερικές ημέρες αλλαξα φλαντζα κεφαλής και έγινε το λεγόμενο πλανιάρισμα. Το πρόβλημα μου είναι πως απο τοτε οταν οδηγάω καποια ώρα και ζεσταθεί η μηχανή εμφανίζεται στην οθόνη ταξιδιου η ένδειξη για χαμηλή πίεση λαδιου και στο ταμπλό το εικονιδιο για λαδια. Αυτο γινετε ακομη και αν κουνησω απλα το τιμονι, ή χωρις να κάνω τίποτα απλα δουλευοντας στο ρελαντι. Οταν είναι κρυα η μηχανή κανένα προβλημα. Να σημειώσω πως έλενξα τα λάδια με την βέργα και είναι οκ. Καμια πρόταση?
Touristas - Τρι 03 Φεβ 2009, 07:54:26
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλαξε ένα φίλτρο λαδιού για αρχή και αν κάνει πάλι τα ίδια έχεις πρόβλημα και μάλιστα μεγάλο. Confused
xabaxaba - Τετ 04 Φεβ 2009, 23:51:40
Θέμα δημοσίευσης:
Τωωωρα ήρθε και έδεσε. Μόλις πλήρωσα σχεδον 700 ευροπουλια για επισκευη διαφορετικής βλαβης... Roll eyes
xabaxaba - Σαβ 07 Φεβ 2009, 01:04:19
Θέμα δημοσίευσης:
φτηνά την γλύτωσα.πηγα στην exress σημερα και τελικα ηταν απλα η φουσκα λαδιου..με την ευκαιρια αλλαξα και βαλβολινες και ολα οκ..
Touristas - Σαβ 07 Φεβ 2009, 10:35:44
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά μην το δένεις κόμπο ότι ήταν η βαλβίδα.
Για να το δοκιμάσεις με σταματημένο το αμάξι κράτα τις στροφές του κινητήρα 4500 -5000rpm για 5-10 λεπτά περίπου, μην φοβάσαι δεν θα πάθει τίποτα.
Μετά άστο στο ρελαντί και όπως είσαι με δεμένο χειρόφρενο βάλε 1η η και 2α και άσε σιγά σιγά το συμπλέκτη έτσι ώστε να πέσουν οι στροφές , πρόσεχε γιατί μπορεί να σου σβήσει.
Αν την ώρα που πέφτουν οι στροφές ανάψει λαμπάκι λαδιού έστω και για λίγο τότε ξέρεις πως δεν ήταν η βαλβίδα του λαδιού.
xabaxaba - Τρι 10 Φεβ 2009, 02:34:54
Θέμα δημοσίευσης:
Είχες δίκιο. Δεν είναι η βαλβίδα. Το παρουσίασε πάλι το πρόβλημα. Αυτες τις ημέρες πάω πάλι στην εξπρες για έλεγχο.. Thumb Down
TONIS** - Τρι 10 Φεβ 2009, 08:47:08
Θέμα δημοσίευσης:
κακα μαντάτα φιλε μου λοιπόν άκου με εάν συνεχίζει και σου ανάβει στο ρελαντί το λαμπάκι του λαδιού 99,5% έχουν φαγωθεί τα έδρανα των εκκεντροφόρων και οι εκκεντροφόροι και για αυτό σου σπάει τη πίεση στο ρελαντί μην ψάχνετε αλλα..
xabaxaba - Τρι 10 Φεβ 2009, 14:55:19
Θέμα δημοσίευσης:
σημερα ξανα πηγα απο την εξπρες για τεχνικο ελεγχο και μου ειπε πως ειναι η αντλια λαδιου. η peugeot θελει λεει 300 ευρο για αλλαγη
TONIS** - Τετ 11 Φεβ 2009, 19:15:32
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι η αντλια αδικα θα πληρωσεις δεν παθαινει τιποτα η αντλια αυτη την εχω πατησει για αυτο σου λεω μη ψαχνεισ τιποτα αλλο κανε αυτο που σου λεω το προβλημα ειναι στο ρελαντι και σπαει τη πιεση απο πανω
xabaxaba - Τετ 11 Φεβ 2009, 21:29:06
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει το ενδεχόμενο απλα να μην εγινε σωστό μοντάρισμα και να υπάρχει απώλεια πίεσης? Είναι πολύ περιεργο που έγινε αμέσως μετά το πλανιαρισμα και αλλαγή φλαντζας κεφαλής
Touristas - Τετ 11 Φεβ 2009, 21:38:06
Θέμα δημοσίευσης:
Αντλία λαδιού με την καμία.
Είπα να μην στο πω απότομα την έχει αλλά με πρόλαβαν.
Τώρα θα μου πεις τι να κάνεις?
Για να φτιάξεις το καπάκι δεν νομίζω πως σε συμφέρει.
Η θα αλλάξεις καπάκι και εκκεντροφόρους μιας και παθαίνουν και αυτή ζημιά που και αυτό δεν είναι και ότι ποιο φτηνό, η πας για μοτέρ ολόκληρο που σίγουρα θα συμφέρει καλύτερα.
Να ξέρεις πάντως πως δεν έχει να κάνει με το πλάνισμα του καπακιού.
Και κάτι τελευταίο το φίλτρο λαδιού το είδατε?
xabaxaba - Τετ 11 Φεβ 2009, 21:42:22
Θέμα δημοσίευσης:
νσ πω πως οταν μου αλλαξαν φουσκα λαδιου πλεον το στοπ και το λαμπακι λαδιου αναβουν μονο μετα απο ταξιδι. σταματησε δηλαδη να αναβει απλα μετα απο 30 χλμ πορειας. ναι αλλαξα και φιλτρο λαδιου
Touristas - Τετ 11 Φεβ 2009, 22:09:24
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι λογικό να ανάβει μετά από ταξίδι μιας και το λάδια λόγω θερμοκρασίας είναι πιο λεπτόρρευστο.
action_peugeot - Τετ 11 Φεβ 2009, 23:17:36
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλαξε ένα φίλτρο λαδιού και όλα θα στρώσουν μια παρτίδα φίλτρα που είχε φέρει η PEUGEOT ήταν ελαττωματικά και μας άναβε το λαμπάκι του λαδιού τα φίλτρα αυτά βέβαια κυκλοφόρησαν πέρσι τον Ιανουάριο
Touristas - Τετ 11 Φεβ 2009, 23:21:29
Θέμα δημοσίευσης:
action_peugeot έγραψε:
Άλλαξε ένα φίλτρο λαδιού και όλα θα στρώσουν μια παρτίδα φίλτρα που είχε φέρει η PEUGEOT ήταν ελαττωματικά και μας άναβε το λαμπάκι του λαδιού τα φίλτρα αυτά βέβαια κυκλοφόρησαν πέρσι τον Ιανουάριο

xabaxaba έγραψε:
ναι αλλαξα και φιλτρο λαδιου

Touristas - Τετ 11 Φεβ 2009, 23:28:13
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό που μένει να κάνεις για να σιγουρευτείς είναι να μετρήσεις την πίεση του λαδιού σε συγκεκριμένες στροφές πόσα bar είναι.
Συγκεκριμένα για το δικό σου μοτέρ.
Στις 1000στροφές πρέπει να είναι 2,25 bar
Στις 2000 rpm ………………….. 4.25 bar
Στις 4000 rpm…………………... 5 bar.
Της μετρήσεις θα τις κάνετε με ζεστό κινητήρα.
TONIS** - Πεμ 12 Φεβ 2009, 15:44:56
Θέμα δημοσίευσης:
μην ψαχνεις τιποτα αλλο βγαλε εκκεντροφορους να δεις τι έχει εχω στο συνεργειο ενα με την ιδια ζημια και ψαχνω καπακι.
dhmv2001 - Παρ 13 Φεβ 2009, 18:12:17
Θέμα δημοσίευσης:
Να σας ρωτήσω κατι φιλοι μου εχω ενα peugeot 106 1.1 2001 μοντελο το οποιο εχει γινει πληρως μετατροπη με ενα 16v moter 122ps και αφου αλλαξα τα οργανα το μονο που δεν μπορουν να μου συνδεσουν ειναι το οργανο της πιεσης του λαδιου.
Η ολη μετατροπη εγινε στο εξουσιοδοτημενο συνεργειο της peugeot στη Χαλκιδα

Μηπως ξερετε που μπορω να το συνδεσω?
Touristas - Παρ 13 Φεβ 2009, 21:54:18
Θέμα δημοσίευσης:
Την θερμοκρασία ή τις στάθμης μιας και κανένα 106 δεν έχει όργανο πίεσης λαδιού.
dhmv2001 - Κυρ 22 Φεβ 2009, 08:20:34
Θέμα δημοσίευσης:
Το οργανο στα δεξια του ταμπλο τι δειχνει τοτε?
Touristas - Κυρ 22 Φεβ 2009, 09:53:24
Θέμα δημοσίευσης:
Αν έχεις τα λευκά όργανα θερμοκρασία λαδιού.
Αν είναι τα μαύρα χωρίς την ψηφιακή οθόνη στάθμη και θερμοκρασία.
dhmv2001 - Κυρ 22 Φεβ 2009, 11:31:57
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Αν έχεις τα λευκά όργανα θερμοκρασία λαδιού.
Αν είναι τα μαύρα χωρίς την ψηφιακή οθόνη στάθμη και θερμοκρασία.


Ειναι τα λευκα οργανα αρα ξερει καποιος που μπορω να το συνδεσω?
Touristas - Δευ 23 Φεβ 2009, 21:28:37
Θέμα δημοσίευσης:
Η βαλβίδα θερμοκρασίας λαδιού στα 106 είναι στο κάρτερ συνήθως και είναι χρώματος μπλε.
Λογικά το πρόβλημα σου είναι πως δεν έχει γραμμές από έξω προς τα μέσα για να σου δείξει οπότε θα πρέπει να τραβήξεις.
dhmv2001 - Τρι 24 Φεβ 2009, 15:20:56
Θέμα δημοσίευσης:
Μου εχει τραβηξει γραμμη απο τη βαλβιδα μεχρι το καντραν απλα οταν
την ενωσαμε με το οργανο δεν μας εδινε δεδομενα,μηπως χρειαζεται και κατι αλλο?
georgio3gr - Τρι 24 Φεβ 2009, 16:11:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το συνδεσατε στο σωστο slot της φυσσας(slot 3 μαυρης φυσσας); Αν ναι απλα δεν παιζει να μην δουλευει...Ή βγάλε και καθαρισε τον αισθητηρα...
Pughell - Τρι 24 Φεβ 2009, 18:30:17
Θέμα δημοσίευσης:
Ο αισθητηρας λιγο απιθανο να μην δουλευει... Confused
Α,και με εξωτερικη γραμμη τροφοδοσιας,παλι δεν δουλευει,το δοκιμασα και εγω καποια στιγμη(στο μαυρο 13αρι μου) αλλα τελικα απο οτι αποδειχτηκε ηταν το οργανακι καμμενο. Sad

Απο οτι καταλαβα παντως το 1100 σου ηταν μαλλον τριφυσο ενω το μοτερ που εβαλες μονοφυσο οποτε ισως εκει να φταιει κατι.
Μονον ο Αργυρης αν εχει καμια καλη ιδεα... Sad
denlafkas - Τρι 24 Φεβ 2009, 18:51:31
Θέμα δημοσίευσης:
το ιδιο προβλημα εχω κ εγω στο 13αρι ..αναισθητο το οργανακι καποια στιγμη ανεβηκε λιγο αλλα μετα παλι τα ιδια .... τι νομιζεται οτι φταιει;
Pughell - Τρι 24 Φεβ 2009, 18:58:08
Θέμα δημοσίευσης:
Dio,μαλλον καντραν... Crying or Very sad
Αλλαξε μια φουσκα(12-13Ε κανει) προληπτικα αλλα μαλλον καντραν.
Τα ΜΚ1 αμα τα εβαζες μπροστα κατευθειαν με την μια χωρις να περιμενεις 30 sec με το που γυριζες τον διακοπτη στην τελευταια σκαλα,εκαιγαν το οργανακι τους. Sad
denlafkas - Τρι 24 Φεβ 2009, 19:06:54
Θέμα δημοσίευσης:
εχει μονο κεντρικο διακοπτη !!!οποτε κ καντραν ν αλλαξω παλι τα ιδια θα εχω...μαλλον θα το αφησω ετσι..
Pughell - Τρι 24 Φεβ 2009, 19:10:01
Θέμα δημοσίευσης:
Ε,δεν εχει καμια σχεση ρε,και κεντρικο διακοπτη να εχει,παλι με το που τον γυρισεις,περιμενε λιγο και μετα πατα το start button. Wink
Εναλλακτικα παιρνεις ενα εξωτερικο οργανακι και υσηχαζεις... Laughing
denlafkas - Τρι 24 Φεβ 2009, 19:23:51
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ε,δεν εχει καμια σχεση ρε,και κεντρικο διακοπτη να εχει,παλι με το που τον γυρισεις,περιμενε λιγο και μετα πατα το start button. Wink
Εναλλακτικα παιρνεις ενα εξωτερικο οργανακι και υσηχαζεις... Laughing
ναι καλα σιγα μην περιμενω να ζεσταθει κ η τουρμπινα!!!!Laughing η ακομα πιο εναλλακτικα το υπολογιζω με το ματι W00t W00t
Pughell - Τρι 24 Φεβ 2009, 19:43:26
Θέμα δημοσίευσης:
Με το ματι τι θα υπολογισεις ρε,την θερμοκρασια του λαδιου; Laughing
Απλα εχε στον νου σου οτι τα 13αρια με 15W-50 λαδι,θελουν τουλαχιστον 15 λεπτα ρολλαρισμα μεχρι να ζεσταθει επαρκως το λαδι τους και να μπορεις να το σκισεις. Wink
Εναλλακτικα,η "ιωση της μπιελας" καραδοκει! Laughing Laughing Laughing
denlafkas - Τρι 24 Φεβ 2009, 19:53:07
Θέμα δημοσίευσης:
ξερω απο το 16ν ποτε περιπου ανεβαζε θερμοκρασια λαδιου Wink περιπου το ιδιο δεν κανει; εβαλα 20/50 Embarassed Embarassed λαλακια;
Pughell - Τρι 24 Φεβ 2009, 19:57:56
Θέμα δημοσίευσης:
Καμια,απολυτως,επαφη το 16v με το 13αρι. Exclamation
Το 13αρι κανει πολυ περισσοτερο.

Περι 20W-50,οχι,μια χαρα ειναι,απλα θελει λιιιγο ακομα ωρα μεχρι να ζεσταθει.
Και εγω τετοια εβαζα στα δικα μου. Wink
denlafkas - Τρι 24 Φεβ 2009, 20:04:46
Θέμα δημοσίευσης:
για να καταλαβω τα 20 χλμ απο το σπιτι στη δουλεια μαλλον πρεπει να τα κανω χαλαρα;
Pughell - Τρι 24 Φεβ 2009, 20:18:13
Θέμα δημοσίευσης:
Αναλογα με τις συνθηκες,για τα 20 δεν ξερω,τα 10 παντως 100%. Confused
Φαντασου οτι σε συνθηκες ανοιχτου δρομου με 5η και 3500 στροφες,χρειαζεται περι το 10λεπτο τουλαχιστον για να ανεβασει σωστη θερμοκρασια και αυτο με φυσιολογικες εξωτερικες θερμοκρασιες(πχ 10-15 βαθμους),οχι με παγωνια. Sad

Τα 16v λογο μικροτερων ανοχων,διαφορετικων πιστονιων και πιο λεπτου ιξωδους ανεβαζουν πολυ πιο γρηγορα.
Touristas - Τρι 24 Φεβ 2009, 20:29:09
Θέμα δημοσίευσης:
dhmv2001 έγραψε:
Μου εχει τραβηξει γραμμη απο τη βαλβιδα μεχρι το καντραν απλα οταν
την ενωσαμε με το οργανο δεν μας εδινε δεδομενα,μηπως χρειαζεται και κατι αλλο?

Για να είσαι σίγουρος πως το έχετε συνδέσει σωστά γείωσε το καλώδιο του αισθητήρα θερμοκρασίας αν δεν δείξει είναι λάθος η σύνδεση ή έχει πρόβλημα το καντράν.
Η επαφή στο καντράν είναι στην 18πολική μαύρη στο 10,για τα λευκά όργανα.

Μην μπερδεύεται τα όργανα από το 1.3 με τα όργανα από τα τελευταία 106 rallye.
Στο 1.3 το όργανο δεν είναι μόνο θερμοκρασία λαδιού αλλά και στάθμης και αν χαλάσει δεν είναι φτηνό τουλάχιστον αλλάζει μόνο του.
Τα λευκά όργανα την στάθμη την δείχνουν στην οθόνη και το όργανο είναι μόνο για την θερμοκρασία του λαδιού. Το κακό είναι πως εάν πάθουν κάτι αλλάζει όλο το καντράν.
spider25 - Δευ 25 Μάϊ 2009, 17:10:29
Θέμα δημοσίευσης:
καλησπερα και σε εμενα εβγαλε το μηνυμα για το λαδι( πριν ενα μηνα εκανα σερβις και επισκευη φλαντζα μηχανης), πηγα σημερα στο σερβις και μου βαλαν καινουργιο φιλτρο λαδιου
αυριο θα δω αν πηγαν καλα
τελικα αμα δεν βελτιωθει τι χρειαζετε????
το σημα για τα λαδια μου το βγαζει οταν ερχομαι απο εθνικη, οταν κανω μικρες βολτες ολα μια χαρα

THANKSSS
GrimReaper - Τετ 14 Μάϊ 2014, 21:59:53
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα σας παιδια, ευτυχως εψαξα και βρηκα παρομοιο θεμα για να μην δημιουργω καινουργιο!! Εχω το ιδιο προβλημα κι εγω. Κυριως οταν ψιλοζοριζω το αμαξι και μετα σταματαω πχ σε φαναρι και βαζω νεκρα αρχιζει και βαραει ενδειξη για χαμηλη πιεση λαδιων. Το εχω παει και τσεκαραμε και αντλια κτλπ αλλα το κανει ακομα.
Επισης πολλες φορες οταν εχω νεκρα καθε λιγα δευτερολεπτα το αυτοκινητο κανει ενα θορυβο σαν δυνατο γουργουρητο και το στροφομετρο παιζει (ανεβαινει μεχρι τις 10) απο μονο του. Δεν ξερω αν εχει σχεση με το προβλημα της ενδειξης των λαδιων, αλλα αυτος ο θορυβος ειναι αρκετα συχνο φαινομενο.
Εχω παει σε συνεργειο χωρις να βρεθει λυση! Ελπιζω με την εμπειρια που εχετε να ξερετε εστω που πρεπει να κινηθω για αυτο το θεμα!

Ευχαριστω προκαταβολικα!
Giannis307 - Τετ 14 Μάϊ 2014, 22:10:03
Θέμα δημοσίευσης:
απο ασταθεια ρελαντι (αν κανει αποτομα βυθισματα) μπορει να στο κανει και σε συνδιασμο με μια πιο ευαισθητη βαλβιδα πιεσης λαδιου.....δοκιμασατε με αλλη βαλβιδα?
harmides - Τρι 26 Ιούν 2018, 23:19:04
Θέμα δημοσίευσης: Re: Πίεση λαδιου
xabaxaba έγραψε:
Πριν μερικές ημέρες αλλαξα φλαντζα κεφαλής και έγινε το λεγόμενο πλανιάρισμα. Το πρόβλημα μου είναι πως απο τοτε οταν οδηγάω καποια ώρα και ζεσταθεί η μηχανή εμφανίζεται στην οθόνη ταξιδιου η ένδειξη για χαμηλή πίεση λαδιου και στο ταμπλό το εικονιδιο για λαδια. Αυτο γινετε ακομη και αν κουνησω απλα το τιμονι, ή χωρις να κάνω τίποτα απλα δουλευοντας στο ρελαντι. Οταν είναι κρυα η μηχανή κανένα προβλημα. Να σημειώσω πως έλενξα τα λάδια με την βέργα και είναι οκ. Καμια πρόταση?


Φίλε τελικά λύθηκε το πρόβλημα με την πίεση του λαδιού; Έχω κι εγώ περίπου το ίδιο πρόβλημα και θα με ενδιέφερε να μάθω τι έγινε τελικά;
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr