GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Οντως πεταει φιλαρακι αν φανταστεις οτι στο 1,6 bar εβγαλε 347 αλογα αλλα παντα υπαρχει το αλλα! Το αμαξι τωρα πια δεν μπορεις να το εχεις για καθημερινο, ειναι μονο για ευθεια, αν δεν προσεξεις ανετα βρισκεσαι στα θυμαρακια, δεν συμφερει οικονομικα γιατι μετα απο 1χρονο που εφαγε την τουρμπινα θελω 1700ε για να παρω καινουργια και τελος επειδη δεν μπορω να καθισω ηρεμος και δεν υπηρχε τιποτα αλλο να βαλω σε αυτο το μοτερ ξεκιναω νεο προτζεκτ καθως η ατμοσφαιρα ειναι το μονο που μου εχει ξεφυγει! ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεδομενου οτι το αμαξι ειναι ηδη turbo και το value for money δεν αξιζει,κρατας το τωρινο set up και βαζεις μικροτερη τουρμπινα για καλυτερο spoolαρισμα .
Με μια 25αρα θα βγαλεις ευκολα 160-170 αλογα με λογικη πιεση που θα ειναι αρκετο για να στριβεις αλλα να εχεις και γκαζι/αντοχη/καθημερινη χρηση. Το να ξεκινησεις απο την αρχη θελει πολλα χρηματα. |
Pughell έγραψε: |
Υ.Γ. Με κεφαλη 206 δεν μπορει να δουλεψει πιστονια 106.Μονον πιστονια 206 ή σφυρηλατα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεδομενου οτι το αμαξι ειναι ηδη turbo και το value for money δεν αξιζει,κρατας το τωρινο set up και βαζεις μικροτερη τουρμπινα για καλυτερο spoolαρισμα .
Με μια 25αρα θα βγαλεις ευκολα 160-170 αλογα με λογικη πιεση που θα ειναι αρκετο για να στριβεις αλλα να εχεις και γκαζι/αντοχη/καθημερινη χρηση. Το να ξεκινησεις απο την αρχη θελει πολλα χρηματα. Υ.Γ. Με κεφαλη 206 δεν μπορει να δουλεψει πιστονια 106.Μονον πιστονια 206 ή σφυρηλατα. ![]() |
volvos έγραψε: |
ΕΧΕΙ αργαφο δημητρακη αν διαβαζες αντι να γραφεις και λιγο...
θα μου ειχες βαλει και κωδικους φρενων ![]() |
kpsig έγραψε: |
Συμφωνώ απόλυτα. Αλήθεια πως δουλεύεις τον ψεκασμό? |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Καλησπέρα.
Δεν γνωρίζω τί χρήση έκανες καί κάνεις στο εν λόγω όχημα και τί προτίθεσαι να κάνεις. Σίγουρα σε καμία σωστή εργασία-εξέληξη δεν πρέπει να παρουσιάζονται προβλήματα και βλάβες ακόμη και σε σκληρή χρήση. Κάτι που δουλεύει δεν σημαίνει ότι δουλεύει και καλά.... Κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει δυστηχώς στην Ελλάδα. Το μεγάλο πρόβλημα είναι η σωστή ρύθμιση του κινητήρα αλλά και οι ειδικές γνώσεις αυτού που θα τον ρυθμίσει και δευτερευόντως η όποια μηχανική εργασία. ΚΑΝΕΝΑΣ δεν έχει τα απαραίτητα εργαλεία και ελάχιστοι την εμπειρία, προυπηρεσία και τις απαραίτητες σπουδές(που δεν διδάσκονται εδώ). Θα σου πρότεινα αφού έχεις τα απαραίτητα ''χαρτάκια'' να τοποθετήσεις το κινητήρα της HONDA Κ20Α JDM. Υπάρχουν έτοιμε ςλύσεις από το εξωτερικό και θαρρώ πως είναι ο καλύτερος ατμοσφαιρικός κινητήρας. Δυστηχώς εδώ θα έχεις πρόβλημα με τις βάσεις του μοτέρ και το κίβώτιο αλλά με τα ''χαρτάκια'' και υπομονή θα βρείς λύσεις. Επίσης θα έχεις πρόβλημα με το κτεο και την άδεια. Απόδοση άνω των 240 ίππων μόνο με περιφεριακά στροφάρισμα 9άρες και αξιοπιστία πέραν του δέοντως. Κόστος από 6000-10000 Σε ότι πάντως και αν κάνεις κατέληξε σε έτοιμες λύσεις ΜΑΖΙ με την ECU. Φιλικά να σε προτρέψω να μην δείς το.... ''στρίψημο'' σαν παιχνίδι και επιπόλαια. Δεν έχει καμία σχέση με την ευθεία και μπορεί να σε οδηγήσει σε δύσκολες και δυσάρεστες καταστάσεις. Εκτός από το όποιο έμφυτο και ικανότητες έχει κανείς, η οδηγική τέχνη διδάσκεται και απαιτείται μεγάλη προσπάθεια, κόπος, σύναιση και αυτογνωσία. Κανένα μηχανικό μέρος ακόμη και ένα εργοστασιακό WRC δεν θα σε κάνει καλό και γρήγορο οδηγό. |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Παιδια τουρμπο δεν το ξανακανω γιατι σε λιγο καιρο θα προστεθει ενα τουρμπατο αμαξι στην κατοχη μου! Θελω να ασχοληθω λιγο και με την ατμοσφαιρα γιατι ειναι το μονο που δεν γνωριζω!
.................................... ................................ ............................ ......................... ......... Το κτεο και η βενζινη δεν με απασχολει αρκει να μπορω να το παιρνω και να μην σκεφτομαι αν θα παθει τιποτα! |
Pughell έγραψε: |
Θα συμφωνησω με τον Χαρη στην παραπανω προταση.
Αλλιως ειναι να εχεις ασπαστα και εργοστασιακα 180 παρα 180 τραβηγμενα απο τα μαλλια με οτι συνεπαγεται αυτο... ![]() Εναλλακτικα,αν εχεις καταληξη ετσι και αλλιως να ασχοληθεις με το 16αρι μοτερ,τοτε χρειαζεσαι: -Κεφαλη απο 206/C2/307,κλπ δηλαδη απο τα μοτερ με τα 110 αλογα(ή με τα 125 απο το C2 VTS). -Μεταλλικη εισαγωγη C2 VTS ή ακομα καλυτερα την μεταλλικη του 206 XS μαζι με την 60αρα πεταλουδα της(θα δωσεις βεβαια κοντα 1500Ε για τα δυο) -Εκκεντροφορους(οτιδηποτε επιλεξεις σε χαρακτηριστικα) -Ελατηρια βαλβιδων(για ηπιες καταστασεις κανουν και απο 106 Rallye) -Πιστονια(και μπιελες απο 106 ή 206 - ειναι διαφορετικες,να ξερεις) -Πολλαπλη εξαγωγης Rallye με αναλογο διχαλο ή τουλαχιστον καποιο καλο επωνυμο χταποδι -Καλο προγραμμα -Μπεκ Αν επιλεξεις τις ακριβες λυσεις της πολλαπλης εισαγωγης και του χταποδιου της Peugeot Sport για το 206,με αναλογους εκκεντροφορους και προγραμμα θα ξεπερασεις τα 180-185 αλογα σχετικα ευκολα απλα κατα 80% θα χρειαστεις μηχανικα ωστηρια και φυσικα σασμαν με αναλογη κλιμακωση. Απλα μετα θα αντιμετωπισεις προβλημα με την καταναλωση και το "στενο" φασμα αποδοσης του μοτερ(4500-8000). Αυτα βεβαια ειναι ακραιες λυσεις και η αποψη μου θα ηταν να προτιμησεις κατι πιο mild με εισαγωγη C2 VTS,πιστονια και πιο ηπια εκκεντρα(πχ ΡΤ52 ή Cat 708) που θα βγαλουν περιπου στα 160-165 αλογα και πιο γραμμικη λειτουργια. Απο οτι καταλαβαινεις ομως,θα κοστισει... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Απλο ακουγεται αλλα απλο δεν ειναι...
Την τρυπα μαλλον απιθανο να την κανεις μονος σου εκτος και αν εχεις μηχανουργειο,επισης πρεπει να εχεις και εναν αλλον κορμο ως δειγμα για να γινει στο ιδιο σημειο. Περι κεφαλης C2,ειναι ενα κομματι οχι δυο,εκτος και αν εννοεις πολλαπλη εισαγωγης που οντως ειναι δυο και σαν τιμη λιανικης κοστιζει περι τα 550-600Ε. Οσο για τις μπιελες και τα πιστονια,αν τα πιστονια σου ειναι χαμηλης συμπιεσης για τουρμπομοτερ,ειναι αχρηστα. Α,και οι μπιελες ειναι επισης διαφορετικες στα 16v μοτερ(ειτε 106-ειτε 206). |
kpsig έγραψε: |
Καπως μπλεγμένα τα έχεις...
ΚΑι τα 10.000 Ε της αρχικής μετετροπής σαν πάρα πολλά ακούγονται. Και πραγματικά απορώ γιατί θέλεις να το ξεφορτωθείς το μοτέρ σου και να βάλεις το 16V. Τόσο χάλια δουλεύει? Μήπως η συγκεκριμένη μετατροπή (του 8V) έφτασε ταβάνι και πλέον πρέπει να ξαναρχίσει η "αιμοδοσία" από την αρχή? |
Pughell έγραψε: |
Για 170 αλογα με τετραπεταλουδο και μαμα πιστονια(μοτερ 206φυσικα) ζητανε σχεδον 5 χιλιαρικα.
Για 190 αλογα ζηταει σχεδον τα διπλασια με μπιελες/πιστονια/μηχανικα ωστηρια/αγραφο/κλπ. |
vasilis106 έγραψε: |
γνωριζει καποιος την συμπιεση που εχει ενα μοτερ απο ραλι μετα την τοποθετηση μαυροκαπακου(206).με την μαμα φλατζα η εστω με την ψηλη? |
kane έγραψε: | ||
Εχεις εναν κορμο 106 και τοποθετησες κεφαλη 206.ΛΕγοντας "μαμα" φλάντζα προφανως εννοεις τη του 106. Και ψιλη του 206. Για νουμερα,περιμενε το στελιο,μιας και το μετρησαμε,αλλα δν το θυμαμαι. Παντως σε αμφοτερες τις περιπτωσεις φλαντζας, η συμπιεση πεφτει κατα πολυ. Ειδικα με τη χρηση της φλαντζας του 106/σαξο. |
lambrosp έγραψε: |
Φιλε συγνωμη κιολας αλλα εχω μια απορια....?????
Εχεις ενα μοτερ με μια ζωοδη τουρμπινα αν βλεπω καλα και συμφωνα με την τιμη που λες και επεισης οτι εχεις βγαλει 340κατι αλογα.Σιγουρα για στριψιμο δεν σου κανει λογο λειτουργιας τουρμπινας που λογικα θα εχεις αποτομο ξεσπασμα δυναμης. Τι τουρμπινα εχεις και θες 1700 Ευρω για να την αλαξεις??? Γιατι δεν βαζεις μια μικροτερη που θα σπουλαρει οπως ειπαν και τα παιδια παραπανω απο πιο χαμηλα και δεν θα εχεις τοσο τραγικο ξεσπασμα δυναμης???Βαλε μια 28αρα.Βγαλε 300 αλογα παλι με καλυτερο φασμα λειτουργιας ,βαλε ενα μπλοκε δουλεψε με ενα boost controler και ριξε την πιεση 0,6 bar ,θα εισαι κοντα 190-200 αλογα και θα εχεις την δυναμη που χρειαζεται για να στριψεις.Σου ηρθε και κ@υλοσες???Πατας το κουμπακι και να σου και η ευθεια που σιγουρα θα σου αρεσει.Ηρθαν οι στροφες???Πατας παλι το κουμπακι και να και το στριψιμο.Δεν καταλαβαινω το λογο που πας να μπλεξεις τοσο!!!! Μονο μια απαντηση μου δινω και ψιλιαζομαι!! ![]() ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΕΤΥΧΕ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΟΥ. Δεν βλεπω αλλο λογο γιατι στριψιμο μπορεις να εχεις με τις παραπανω σωστες επιλογες και τουρμπατος. Στα λεω γιατι εχουμε τον ιδιο καημο και δεν καταλαβαινω το λογο να χαλασεις το μοτερ σου που εχεις δωσει τοσα λεφτα. Εγω παντως αυτο κανω και δεν εχω κανενα προβλημα. Φιλικα σου τα λεω. |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Εγω ταβανι πιστευω οτι θα φτασω τα 170 αλογα με μονοπεταλουδο ομως και αν ειναι εφικτο! Ναι αλλα εγω γλιτωνω μπιελες( ![]() Η μαλ***α ειναι οτι δεν μπορω να βρω κεφαλη απο 206 και στεναχωριεμαι! Του 106 δεν παιζει να βγαλει πολλα ε; |
vasilis106 έγραψε: |
γνωριζει καποιος την συμπιεση που εχει ενα μοτερ απο ραλι μετα την τοποθετηση μαυροκαπακου(206).με την μαμα φλατζα η εστω με την ψηλη? |
lambrosp έγραψε: |
Φιλε συγνωμη κιολας αλλα εχω μια απορια....?????
Εχεις ενα μοτερ με μια ζωοδη τουρμπινα αν βλεπω καλα και συμφωνα με την τιμη που λες και επεισης οτι εχεις βγαλει 340κατι αλογα.Σιγουρα για στριψιμο δεν σου κανει λογο λειτουργιας τουρμπινας που λογικα θα εχεις αποτομο ξεσπασμα δυναμης. Τι τουρμπινα εχεις και θες 1700 Ευρω για να την αλαξεις??? Γιατι δεν βαζεις μια μικροτερη που θα σπουλαρει οπως ειπαν και τα παιδια παραπανω απο πιο χαμηλα και δεν θα εχεις τοσο τραγικο ξεσπασμα δυναμης???Βαλε μια 28αρα.Βγαλε 300 αλογα παλι με καλυτερο φασμα λειτουργιας ,βαλε ενα μπλοκε δουλεψε με ενα boost controler και ριξε την πιεση 0,6 bar ,θα εισαι κοντα 190-200 αλογα και θα εχεις την δυναμη που χρειαζεται για να στριψεις.Σου ηρθε και κ@υλοσες???Πατας το κουμπακι και να σου και η ευθεια που σιγουρα θα σου αρεσει.Ηρθαν οι στροφες???Πατας παλι το κουμπακι και να και το στριψιμο.Δεν καταλαβαινω το λογο που πας να μπλεξεις τοσο!!!! Μονο μια απαντηση μου δινω και ψιλιαζομαι!! ![]() ΔΕΝ ΣΟΥ ΠΕΤΥΧΕ Η ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΟΥ. Δεν βλεπω αλλο λογο γιατι στριψιμο μπορεις να εχεις με τις παραπανω σωστες επιλογες και τουρμπατος. Στα λεω γιατι εχουμε τον ιδιο καημο και δεν καταλαβαινω το λογο να χαλασεις το μοτερ σου που εχεις δωσει τοσα λεφτα. Εγω παντως αυτο κανω και δεν εχω κανενα προβλημα. Φιλικα σου τα λεω. |
volvos έγραψε: |
exei o touristas κεφαλη νομιζω στειλε ενα πμ |
Pughell έγραψε: |
Α,και σχετικα με τα πιστονια,υποψιαζομαι οτι κατα 90% φορας πιστονια για turbo και οχι για ατμοσφαιρικο καθως αν ειναι ετσι οπως τα λες,θα πρεπει να εχεις μια φλαντζα κεφαλης των 2cm και οχι του 1,4mm. Οποτε για αυτο μην το δενεις και κομπο εκτος και αν τα αγορασες εσυ ο ιδιος και εισαι 100% σιγουρος για αυτο που εκανες. |
kane έγραψε: |
Λοιπον:
Εαν βαλεις κεφαλη 206 με τα σφυρηλατα του 106 θα παιξεις περιπου στο 11.6+ Συμπιεση που κατεμε ειναι λιγη για 52ρηδες...Βεβαια με αφτερμαρκετ μπιελες στροφαλο,μπορεις να δωσεις στροφαρισμα,οποτε δε σε νοιαζει και πολυ η χαμηλη συμπιεση (ας βγαλει τα αλογα ψηλα με λιγα λογια). Βαζεις και την εισαγωγη του σ2 με μια 60αρα πεταλουδα (πεζο σπορτ περιπου 250ε) και εισαι αρχοντας. Παρε και ενα χταποδακι σουπερσπριντ (επειδη καπου διαβασα οτι δν εχεις προβλημα χρηματων) και μια εξατμιση 52-54μμ και τελος. Μετα αναλογα το προγραμμα θα δεις τι θα βγαλει...Θα κυμανθεις σιγουρα πανω απο 160-165πς σε μαχα. |
kane έγραψε: |
Με τη μαμα φλαντζα του 206. (την λεπτη).
Κοιτα αν βαλεις οπως λες, σφυρηλατες μπιελες,στροφαλο (για το στροφαλο εισαι σιγουρος? ειναι κομμμμματι ακριβος) τοτε στροφαρε και παραπάνω,δν παθαινει τπτ. Επειδη συμπιεση δινουμε (εκτος των αλλων) και για να ριξουμε καμπυλες χαμηλα,στη περιπτωση σου που δν γινεται,δινουμε στροφαρισμα, γιατι θα βγαλει τα αλογα ψηλα. Καλυτερα να αγοραζεςι γουισεκο πιστονια,μιας και ονομαστικη συμπιεση δινουν (σε μοτερ 106) 12.4 ενω τα βοσνερ αν δν απατωμαι 12 |
Pughell έγραψε: |
Ωραια,τωρα συννενοηθηκαμε... ![]() Περι στροφαλου,αμα παρεις κανενα stroker kit(περι τα 3000Ε απο οσο ξερω) τοτε θα εχει μαζι και στροφαλο(εκτος απο μπιελοπιστονα). Αν σκεφτεσαι να παρεις κανεναν σκετο στροφαλο πχ PS ή καποιον ατσαλινο,αστο,θα δωσεις πολλαααα λεφτα. Οσο για το στροφαρισμα,αμα μεινεις με μαμα μπιελες 16v,τοτε οριακα 8200 αμα θες να εχεις το κεφαλι σου ησυχο. Αμα βαλεις και σφυρηλατες μπιελες πας καπου στις 8500 με ασφαλεια αλλα οχι παραπανω.Ετσι και αλλιως παντως μονοπεταλουδο δεν εχει δυναμη εκει περα... Για πεταλουδα ξεχνα αυτην που εχεις,το στομιο της εισαγωγης του C2 δεν ειναι τοσο μεγαλο οποτε απλα θα κανεις μια τρυπα στο νερο. Και περι χταποδιου,το κερδος ειναι κυριως απο το υλικο κατασκευης και λιγοτερο απο την σχεδιαση. Γενικα παντως θα αποδωσει το κατι παραπανω σε σχεση με το μαμα μαντεμενιο χταποδι. |
vasilis106 έγραψε: |
εγω επιμενω να τον κρατησεις τον αγραφο.αν θες να στροφαρεις πανω απο 8000 δεν σου κανουν ο μονοφυσσος εγκεφαλος |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Πεταλουδα θα βαλω 70αρα σαν αυτη που φοραγα τωρα για να μην κανω μετατροπη στην πλεξουδα!; |
volvos έγραψε: |
θα φτιαξεις πλακακι για τη πεταλουδα οπως blacktec ηλιας απο δραμα...
αν ειναι να πας σε τοσο αγρια σετ καλυτερα να παρεις τα σιτροεν σπορτ για r2 Που ειναι ασυμετρα και μελετημενα για ΑΥΤΟ ΤΟ ΜΟΤΕΡ με αυτη την εισαγωγη κλπ κλπ ![]() |
LEONIDAS 16V έγραψε: | ||
η πεταλουδα η 70αρα που φοραγες απο τι αμαξι ειναι???? |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: | ||
Εγω ταβανι πιστευω οτι θα φτασω τα 170 αλογα με μονοπεταλουδο ομως και αν ειναι εφικτο! Ναι αλλα εγω γλιτωνω μπιελες( ![]() Η μαλ***α ειναι οτι δεν μπορω να βρω κεφαλη απο 206 και στεναχωριεμαι! Του 106 δεν παιζει να βγαλει πολλα ε; |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Τι λετε για τους 1321737 Rally Hydraulic Profile for the Citroen Saxo VTS & Peugeot 106 GTI
http://www.catcams.co.uk/acatalog/tu5j4.html |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Τα μπουμπακια με προφιλ Williams τι λενε; |
Pughell έγραψε: | ||
Χωρις τετραπεταλουδο και υπερκυβισμο,καλυτερα αστο... Οσο για τα 190 που λενε,βγαινουν αλλα στο φασμα που βγαινουν αναγκαστικα θα "ακουμπησεις" και 1000Ε για να κανεις σχεσατο σασμαν προκειμενου να μην βγαινεις εκτος φασματος. |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Μονο ψευτοκαπακα δεν εχει! Ολα τα αλλα ειναι κομπλε! ![]() |
vasilis106 έγραψε: |
καβαλλετα εκκεντροφορων πηρες? |
kane έγραψε: |
Γιατι θες ψευτοκαπα απο 106/σαξο ρε συ? βαλε του 206 να εφαρμοσουν υπερτελεια... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το να το αφησεις μαμα,σιγουρα δεν επαρκει...
ΤΟ να βαλεις κοντο Κ/Π ειναι το λιγοτερο που θα κανεις μιας και με τις στροφες που θα αποδιδει το μοτερ σου σε βλεπω για 14/60 τουλαχιστον,μην σου πω για 13/59,δεδομενου οτι θα αφησεις τις μαμα σχεσεις. Αμα αλλαξεις τις σχεσεις και βαλεις κανενα close ratio,τοτε μαλλον πας για 16/65 ή 16/63(αναλογα με τις σχεσεις βεβαια) απλα εκει ξεχνας ταξιδι και καθημερινη χρηση. Μολις μπορεσω θα ανεβασω ενα βιντεο απο το δικο μου για να δειτε πως ειναι το close ratio. |
Παράθεση: |
Άρα τα 16/63 και 16/65 που είναι πιο μακρυά από 14/60 και 13/59 κάνουνε για σχεσάτο? ![]() |
Pughell έγραψε: |
Στερνη μου γνωση να σ'ειχα πρωτα... ![]() Και ξες,ε,με πολυ κοντο διαφορικο και close ratio το μονο που θα καταφερεις θα ειναι να μενεις στο ιδιο σημειο. |
Pughell έγραψε: |
Στερνη μου γνωση να σ'ειχα πρωτα... ![]() Και ξες,ε,με πολυ κοντο διαφορικο και close ratio το μονο που θα καταφερεις θα ειναι να μενεις στο ιδιο σημειο. |
Pughell έγραψε: |
Σταυρε αμα δεν πηρες το 14/60,ναι,αυτο ειναι το καλυτερο σεναριο. |
Pughell έγραψε: |
Πανο αυτο που λες μονον λογο σπινιαρισματος θα ισχυει μιας και οι σχεσεις ειναι ιδιες σε ολες τις περιπτωσεις.
Το εχω ακουσει και απο αλλους αλλα δεν μπορουν να εξομοιωσουν τις συνθηκες για αμεση συγκριση οποτε η θεωρητικη επεξηγηση ειναι πιο αξιοπιστη. ![]() ----- Σταυρε αμα δεν πηρες το 14/60,ναι,αυτο ειναι το καλυτερο σεναριο. |
Pughell έγραψε: |
Ψιτ,φυγαμε off topic,ε... |
Pughell έγραψε: |
Προσπαθησε να κανεις μια δοκιμη με κοντο Κ/Π και καινουργια λαστιχα και με μακρυ Κ/Π και λαστιχα φλουδες.
Αμα πλησιασει ποτε το μακρυ Κ/Π το κοντο,σφυρα μου... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Γιωργο βαλε ρε του 206 να γλιτωσεις απο διαρροες και λοιπα χαζα... ![]() Ασε που ειναι ελαφρυτερα και απο του 106. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κατεβασμενα πιστονια = πετατα με την μια... ![]() Αλλαζει δραματικα η αντοχη της κορωνας σε θερμοκρασιας,οπως επισης αλλαζει και η ποιοτητα της καυσης λογο κακου στροβιλισμου του μιγματος. |
volvos έγραψε: |
ρε γιωργο δε βρισκεις ενα μοτερ 206 κομπλε να ξεκινησεις απο το 0 και να το πουλησεις πακετο αυτο?
ψευτοκαπακα και προφυλακτηρα ρωτα στο παλιατζη που σου εγραψα παραπανω |
greenpug106 έγραψε: |
Στην Αγγλία αυτές οι JP4 μηχανές είναι πάμθηνες πάντως.
200 - 250 στερλίνες με ελάχιστά μίλια |
georgio3gr έγραψε: | ||
Αστα να πανε... Γι'αυτο και οι Αγγλοι βγαζουν τα απωθημενα τους και κανουν οτι καφριλα θελουν σ'αυτο το μοτερ... Θυμαμαι συζητηση σε ξενο forum που πουλουσε ενας κεφαλη 206 με 14000μιλια με 220στερλινες ~ 250 Ε και τον εκραξαν ασχημα...Το θεμα ειναι πως τα φερνεις και ποσο θα παει το μαλλι λογω βαρους... |
Pughell έγραψε: |
Οσο για μαρκα 4πεταλουδου,εσυ επιλεγεις...
Στα 1500Ε εχει κατι γαλλικα(Chadil).Τωρα αμα πας σε επωνυμα,ετοιμασου να σκασεις παραπανω χρηματα... ![]() |
volvos έγραψε: |
επειδη του χρονου ισως παω και εγω για τετραπεταλουδο μαλλον (για να τρεχει οπεν πιστα ) που μπορουμε να βρουμε διαστασεων πεζο σπορτ 206s1600???
πλεον με νεα εγκυκλιο δεν ειναι απαραιτητο να εχεις τετραπεταλουδο της ομολογκασιον αρκει αυτο που θα βαλεις να ειναι ιδιων προδιαγραφων (οπως πλεον εγινε και με φρενα 106. ιδιες προδιαγραφες με τα ap της ομολογκασιον αλλα ας ειναι και αλλη μαρκα) |
sps έγραψε: |
Παναγιωτη νομιζω το 206 S1600 ειναι μονοπεταλουδο ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τις 8500 παντως ξεχνα τες απο τωρα,υποτετραγωνο μοτερ και στροφαρισμα στον Θεο δεν προκειται να συμβαδισουν ποτε. ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Για να μπορεί να τα υπολογίζει σωστά, την εκπροσώπηση της PS στην αγγλία την έχει η Special Tuning UK και η σωστή τιμή είναι αυτή:
http://www.specialtuninguk.co.uk/acatalog/Inet_Manifold.html |
Pughell έγραψε: |
Αμα ειναι να το κανεις παλι τουρμπο ρε μλκα,γιατι δεν κρατησες το παλιο σου μοτερ;
Τζαμπα τα χρηματα που θα δωσεις... Οσο για να δουλεψει ατμοσφαιρα με σκαφτα πιστονια,ξεχασε το...Ουτε 110 αλογα δεν θα βγαλει. |
Pughell έγραψε: |
Θα με σκασετε ρεεεεεε!!! ![]() Πιστονια 106 = κανενα προβλημα με ¨λογικα¨ βυθισματα Πιστονια 206 = πιθανο προβλημα με βυθισμα πανω απο 10 Σφυρηλατα πιστονια 106/206 = κανενα προβλημα με το 90% των πιο αγριων προφιλ που υπαρχουν Περι πλανισματος κεφαλης τα ειπαμε παντως...Αν μπορεις να αποφυγεις ακομα και το καθαρισμα,απεφυγε το. |
Sidobre έγραψε: |
Εχω και εγώ ένα σετάκι Newman 264/10,15 διαθέσιμο.... ![]() Το συγκεκριμένο σετ πάντως χωρίς άλλη δουλειά (μόνο εξάτμιση και πρόγραμμα) πάει γύρω στα 150-155. Το μάξιμουμ που μπορεί να πιάσει είναι 160-16κάτι μαζί με συμπιέσεις και περιφερειακές δουλειές. |