android έγραψε: |
οτι αμαξι κ να παρεις μπορει να σε ταλαιπορεσει 1-2-3 φορες....μην σου τυχη ειναι ...δεν εχει μαρκα...μερικα απο τα λιγα πρωτα μικροπροβληματα στα 207 δεν υπαρχουν στα 207 του σημερα
αλλα να ξερεις απο τωρα cabrio cc κτλ μην περιμενεις να μην ακους θορυβους κτλ.. |
kammenos έγραψε: |
Έχει μάθει κανείς αν θα βγει 6τάχυτο σασμάν και πότε στο 207? ![]() |
Nikos997 έγραψε: |
Γεια χαρά,
Ενδιαφέρομαι για μοντέλα Peugeot ή Mini με τον 1.6 THP κινητήρα αλλά ρε γμτ διαβάζω για πολλά προβλήματα που ακόμα και μετά 2 χρόνια κυκλοφορίας δεν έχουν λυθεί. Ενδεικτικά (εκτός από αυτό το site): http://www.207oc.com/index.php/topic,3577.0.html http://www.mini2.com/forum/2nd-gen-faults-fixes/ http://www.northamericanmotoring.com/forums/stock-problems-issues-188/ Τι να κάνω, να το ρισκάρω ή καλύτερα να πάρω κάτι άλλο? Μ' ενδιαφέρει πιο πολύ το καινούργιο Mini Cooper S cabrio και ως εναλλακτική το 207 CC Turbo. Δυστυχώς cabrio και μικρό μήκος αμαξώματος (λόγω έλλειψης parking) σε άλλη μάρκα δεν βρίσκεις (με εξαίρεση το colt και το mx5-που είναι διθέσιο). Έτσι το όνειρο για cabrio μάλλον θα πρέπει να το ξεχάσω και να στραφώ σε κάποιο μικρό και γρήγορο. Συγνωμη φιλε μου αλλα μια απορια μου βγηκε Μ' ενδιαφέρει η γνώμη σας όσον αφορά τις βλάβες του THP. Θα ξεπεραστούν λέτε? Βασικά μιλάω για απόλυτη αξιοπιστία γιατί το αμάξι θα το οδηγεί και η οικογένειά μου και δεν θέλω να ταλαιπωρήθουν οι άνθρωποι.. Ευχαριστώ πολύ. |
Nikos997 έγραψε: |
Γεια χαρά,
Ενδιαφέρομαι για μοντέλα Peugeot ή Mini με τον 1.6 THP κινητήρα αλλά ρε γμτ διαβάζω για πολλά προβλήματα που ακόμα και μετά 2 χρόνια κυκλοφορίας δεν έχουν λυθεί. Ενδεικτικά (εκτός από αυτό το site): http://www.207oc.com/index.php/topic,3577.0.html http://www.mini2.com/forum/2nd-gen-faults-fixes/ http://www.northamericanmotoring.com/forums/stock-problems-issues-188/ Τι να κάνω, να το ρισκάρω ή καλύτερα να πάρω κάτι άλλο? Μ' ενδιαφέρει πιο πολύ το καινούργιο Mini Cooper S cabrio και ως εναλλακτική το 207 CC Turbo. Δυστυχώς cabrio και μικρό μήκος αμαξώματος (λόγω έλλειψης parking) σε άλλη μάρκα δεν βρίσκεις (με εξαίρεση το colt και το mx5-που είναι διθέσιο). Έτσι το όνειρο για cabrio μάλλον θα πρέπει να το ξεχάσω και να στραφώ σε κάποιο μικρό και γρήγορο. Μ' ενδιαφέρει η γνώμη σας όσον αφορά τις βλάβες του THP. Θα ξεπεραστούν λέτε? Βασικά μιλάω για απόλυτη αξιοπιστία γιατί το αμάξι θα το οδηγεί και η οικογένειά μου και δεν θέλω να ταλαιπωρήθουν οι άνθρωποι.. Ευχαριστώ πολύ. |
Giannis307 έγραψε: |
Συγνωμη φιλε μου αλλα διβαζοντας το ποστ σου μου δημιουργουντσι καποια ερωτηματα....
1)Γιατι εισαι σε διλλημα?...το cooper σε καμπριο ειναι πραγματικα ελλεηνο.... 2)Που ακουσες για προβληματα?Εννοωντας οτι προβλημα δεν εινσι να ξεβιδωσει ενα ψιλοπλαστικο καμια κονσολα...η το οτι ακους ενα γτριξιμο με συγκεκριμενα χλμ και με ανεμο βορειο βορειοανατολικ κυμεομενο απο 3-5 μποφωρ....?? 3)Αφου εχεις οικογενεια και κατα συναιπεια θες χωρους μηπως να περημενες λιγο για το 308cc?Γιατι και το 207 και ακομα πιο πολυ το μινι ειναι με περιορισμενους σχετικα χωρους οσο αφορα την ανεση στα καθησματα πισω και τον χωρο αποσκευων..... |
Giannis307 έγραψε: |
Τo THP οντας νεο μοτερ θελει χρονο μεχρι να λυθουν ολα τα bug που εχει....εδω αλλα μοτερ εχουν κλεισει 20 ετια και ακομα θελουν μαζεματακια.... |
android έγραψε: |
δυσκολευομαι να καταλαβω τι προβληματα σοβαρα εχει αυτο το μοτερ ειλικρινα...τα πρωτα μερικα ισως κατι ειχαν...για πες μας να ξερουμε δλδ οχι τπτ αλλο |
Nikos997 έγραψε: |
Διαβάζω πολλά για λαμπάκια, πολλαπλασιαστές, σκάστρες, εκκίνηση σε κρύο καιρό και άλλα που με έχουν ψιλοξενερώσει. Αν πιστεύετε ότι δεν είναι λίγα και είναι οκ και μπορείτε να δώσετε μια εξήγηση, ευχαρίστως να την ακούσω. |
Giannis307 έγραψε: |
Και βρηκες σοβαρα αυτοκινητα να συγρινεις φιλε νικο....
Μιλας για συμβατικα και απουσαριστα μοτερ....κοιτα συμβατικο και οχι πιεσμενο πιο ειναι τα 1.6 με 150 ps η τπ 1.6 με 190 (οσα εχει τελος παντων το opc) Kοιταξξε εδω και σχεδων 15 χρονια ακουω Peugeot=ΖΗΜΙΑ Λοιπον σου λεω κατι αλλο αν ειχαν τοσο προβλημα θα κυκλοφορουσαν ραλλακια ακομα...??ΟΧΙ!!! Και εκτος αυτου παρτο και αλλιως...ειδες καπιο λινκ και εβγαλες πορισμα...? Μιλησες μς καποιον ιδιοκτητη?τοτε να πω οκ εχει δικιο... Εκτος αυτου τι fpe λες και κολοκυθια....?Εκει φαινετε και το οτι δεν το εχεις ωαξει καθολου το θεμα η απλα το εχεις δει επιφανειακα!!!! |
Nikos997 έγραψε: |
Θα συμφωνήσω και με τον Steve πως μπορεί απλά οι ιδιοκτήτες τους να μην τα προσέχουν αλλά επειδή τα παραδείγματα είναι πολλά, γι αυτό είμαι λίγο επιφυλακτικός. |
Jim207GT έγραψε: |
....στο βουνό πλέον έχεις μόνο 3η, άντε 2α βαριά σε καμια κλειστή φουρκέτα και μετά πάλι 3η. Αυτόματο το 207 ![]() ![]() |
Nikos997 έγραψε: |
Γεια χαρά,
Ενδιαφέρομαι για μοντέλα Peugeot ή Mini με τον 1.6 THP κινητήρα αλλά ρε γμτ διαβάζω για πολλά προβλήματα που ακόμα και μετά 2 χρόνια κυκλοφορίας δεν έχουν λυθεί. Ενδεικτικά (εκτός από αυτό το site): http://www.207oc.com/index.php/topic,3577.0.html http://www.mini2.com/forum/2nd-gen-faults-fixes/ http://www.northamericanmotoring.com/forums/stock-problems-issues-188/ Τι να κάνω, να το ρισκάρω ή καλύτερα να πάρω κάτι άλλο? Μ' ενδιαφέρει πιο πολύ το καινούργιο Mini Cooper S cabrio και ως εναλλακτική το 207 CC Turbo. Δυστυχώς cabrio και μικρό μήκος αμαξώματος (λόγω έλλειψης parking) σε άλλη μάρκα δεν βρίσκεις (με εξαίρεση το colt και το mx5-που είναι διθέσιο). Έτσι το όνειρο για cabrio μάλλον θα πρέπει να το ξεχάσω και να στραφώ σε κάποιο μικρό και γρήγορο. Μ' ενδιαφέρει η γνώμη σας όσον αφορά τις βλάβες του THP. Θα ξεπεραστούν λέτε? Βασικά μιλάω για απόλυτη αξιοπιστία γιατί το αμάξι θα το οδηγεί και η οικογένειά μου και δεν θέλω να ταλαιπωρήθουν οι άνθρωποι.. Ευχαριστώ πολύ. |
ayrton έγραψε: |
Φιλε Νικο μπηκα στα site που παραθετης και οντως ολοι μιλανε για θορυβο στο μοτερ του cooper s οταν ειναι κρυο. αυτο το προβλημα παρατηρειτα και εδω σε αρκετα 207 που φορανε το ιδιο μοτερ. μπορει να ειναι τα ωστηρια που αργουν να ανεβασουν λαδι, μπορει να ειναι η καδενα η δεν ξερω εχω τι αλλο. και στο δικο μου οταν μενει ακινητοποιημενο για κανα δυο ημερες τωρα που εχει κρυο οταν το βαζω εμπρος κουδουναει το μοτερ σαν λατερνα. απο την peugeot μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο για το συγκεκριμενο μοντελο, αλλα πιστευω οτι και αλλο να ηταν δεν θα το ελεγαν γιατι απλα το κοστος επισκευης η αντικαταστασης θα ηταν μεγαλο εαν πλακωναν ολοι οσοι εχουν το ιδιο προβλημα. τωρα στο ερωτημα σου αν θα προχωρησεις στην αγορα η οχι..........τι να σου πω!τι αλλο σκεφτεσε σαν εναλακτικη αγορα? |
Nikos997 έγραψε: | ||
Παίδες ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Φίλε Γιάννη το cold start issue έχει φτάσει και στα αυτιά της BMW και όπου νάναι ετοιμάζει fix για το θέμα σύμφωνα με το motoringfile.com. Όπως και να χει καλό είναι να είμαστε προσεκτικοί στην εκκίνηση και να μην τα σπάμε μέχρι να ζεσταθούν. Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα πάρω, το ψάχνω το θέμα όσο μπορώ. Εξάλλου σύμφωνα με το έγκυρο feline207.net τον Ιούνιο έρχεται ανανεωμένο 207 στα 200 άλογα με εξάρι κιβώτιο (βασικά η αναβαθμισμένη ιπποδύναμη ακούστηκε στο ανάλογο thread του forum). Τα λέμε. |