PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Να προχωρήσω σε αγορά ή να στραφώ κάπου αλλού?

Nikos997 - Σαβ 31 Ιαν 2009, 18:58:57
Θέμα δημοσίευσης: Να προχωρήσω σε αγορά ή να στραφώ κάπου αλλού?
Γεια χαρά,
Ενδιαφέρομαι για μοντέλα Peugeot ή Mini με τον 1.6 THP κινητήρα αλλά ρε γμτ διαβάζω για πολλά προβλήματα που ακόμα και μετά 2 χρόνια κυκλοφορίας δεν έχουν λυθεί. Ενδεικτικά (εκτός από αυτό το site):
http://www.207oc.com/index.php/topic,3577.0.html
http://www.mini2.com/forum/2nd-gen-faults-fixes/
http://www.northamericanmotoring.com/forums/stock-problems-issues-188/

Τι να κάνω, να το ρισκάρω ή καλύτερα να πάρω κάτι άλλο?
Μ' ενδιαφέρει πιο πολύ το καινούργιο Mini Cooper S cabrio και ως εναλλακτική το 207 CC Turbo. Δυστυχώς cabrio και μικρό μήκος αμαξώματος (λόγω έλλειψης parking) σε άλλη μάρκα δεν βρίσκεις (με εξαίρεση το colt και το mx5-που είναι διθέσιο).
Έτσι το όνειρο για cabrio μάλλον θα πρέπει να το ξεχάσω και να στραφώ σε κάποιο μικρό και γρήγορο.

Μ' ενδιαφέρει η γνώμη σας όσον αφορά τις βλάβες του THP. Θα ξεπεραστούν λέτε? Βασικά μιλάω για απόλυτη αξιοπιστία γιατί το αμάξι θα το οδηγεί και η οικογένειά μου και δεν θέλω να ταλαιπωρήθουν οι άνθρωποι..
Ευχαριστώ πολύ.
android - Σαβ 31 Ιαν 2009, 19:48:59
Θέμα δημοσίευσης:
οτι αμαξι κ να παρεις μπορει να σε ταλαιπορεσει 1-2-3 φορες....μην σου τυχη ειναι ...δεν εχει μαρκα...μερικα απο τα λιγα πρωτα μικροπροβληματα στα 207 δεν υπαρχουν στα 207 του σημερα
αλλα να ξερεις απο τωρα cabrio cc κτλ
μην περιμενεις να μην ακους θορυβους κτλ..
Jim207GT - Σαβ 31 Ιαν 2009, 19:56:21
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
οτι αμαξι κ να παρεις μπορει να σε ταλαιπορεσει 1-2-3 φορες....μην σου τυχη ειναι ...δεν εχει μαρκα...μερικα απο τα λιγα πρωτα μικροπροβληματα στα 207 δεν υπαρχουν στα 207 του σημερα
αλλα να ξερεις απο τωρα cabrio cc κτλ
μην περιμενεις να μην ακους θορυβους κτλ..


Συμφωνώ και επαυξάνω. Πάντως για ΜΙΝΙ δεν ξέρω τι βγάζουν. Τα 207 πάντως του 09 λογικά δεν θα βγάζουν τίποτα. Και ειδικά με το σκίσιμο που έχει φάει το δικό μου και του προλαλήσαντα μηλάμε για πολύ αξιόπιστα αμαξάκια.
kammenos - Σαβ 31 Ιαν 2009, 19:58:43
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει μάθει κανείς αν θα βγει 6τάχυτο σασμάν και πότε στο 207? Rolling eyes
Jim207GT - Σαβ 31 Ιαν 2009, 20:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
kammenos έγραψε:
Έχει μάθει κανείς αν θα βγει 6τάχυτο σασμάν και πότε στο 207? Rolling eyes


Μπά τίποτε επίσημο. Αν και γώ να σου πώ την αλήθεια, πλέον με το πρόγραμμα μία 5η μακρύτερη θέλω και είμαι οκ. Οι άλλες είναι μιά χαρα από κλιμάκωση, και στο βουνό πλέον έχεις μόνο 3η, άντε 2α βαριά σε καμια κλειστή φουρκέτα και μετά πάλι 3η. Αυτόματο το 207 Laughing Laughing
Giannis307 - Σαβ 31 Ιαν 2009, 20:16:16
Θέμα δημοσίευσης: Re: Να προχωρήσω σε αγορά ή να στραφώ κάπου αλλού?
Nikos997 έγραψε:
Γεια χαρά,
Ενδιαφέρομαι για μοντέλα Peugeot ή Mini με τον 1.6 THP κινητήρα αλλά ρε γμτ διαβάζω για πολλά προβλήματα που ακόμα και μετά 2 χρόνια κυκλοφορίας δεν έχουν λυθεί. Ενδεικτικά (εκτός από αυτό το site):
http://www.207oc.com/index.php/topic,3577.0.html
http://www.mini2.com/forum/2nd-gen-faults-fixes/
http://www.northamericanmotoring.com/forums/stock-problems-issues-188/

Τι να κάνω, να το ρισκάρω ή καλύτερα να πάρω κάτι άλλο?
Μ' ενδιαφέρει πιο πολύ το καινούργιο Mini Cooper S cabrio και ως εναλλακτική το 207 CC Turbo. Δυστυχώς cabrio και μικρό μήκος αμαξώματος (λόγω έλλειψης parking) σε άλλη μάρκα δεν βρίσκεις (με εξαίρεση το colt και το mx5-που είναι διθέσιο).
Έτσι το όνειρο για cabrio μάλλον θα πρέπει να το ξεχάσω και να στραφώ σε κάποιο μικρό και γρήγορο.



Συγνωμη φιλε μου αλλα μια απορια μου βγηκε

Μ' ενδιαφέρει η γνώμη σας όσον αφορά τις βλάβες του THP. Θα ξεπεραστούν λέτε? Βασικά μιλάω για απόλυτη αξιοπιστία γιατί το αμάξι θα το οδηγεί και η οικογένειά μου και δεν θέλω να ταλαιπωρήθουν οι άνθρωποι..
Ευχαριστώ πολύ.




Συγνωμη φιλε μου αλλα διβαζοντας το ποστ σου μου δημιουργουντσι καποια ερωτηματα....

1)Γιατι εισαι σε διλλημα?...το cooper σε καμπριο ειναι πραγματικα ελλεηνο....
2)Που ακουσες για προβληματα?Εννοωντας οτι προβλημα δεν εινσι να ξεβιδωσει ενα ψιλοπλαστικο καμια κονσολα...η το οτι ακους ενα γτριξιμο με συγκεκριμενα χλμ και με ανεμο βορειο βορειοανατολικ κυμεομενο απο 3-5 μποφωρ....??
3)Αφου εχεις οικογενεια και κατα συναιπεια θες χωρους μηπως να περημενες λιγο για το 308cc?Γιατι και το 207 και ακομα πιο πολυ το μινι ειναι με περιορισμενους σχετικα χωρους οσο αφορα την ανεση στα καθησματα πισω και τον χωρο αποσκευων.....

Τo THP οντας νεο μοτερ θελει χρονο μεχρι να λυθουν ολα τα bug που εχει....εδω αλλα μοτερ εχουν κλεισει 20 ετια και ακομα θελουν μαζεματακια....
Nikos997 - Σαβ 31 Ιαν 2009, 21:25:23
Θέμα δημοσίευσης: Re: Να προχωρήσω σε αγορά ή να στραφώ κάπου αλλού?
Nikos997 έγραψε:
Γεια χαρά,
Ενδιαφέρομαι για μοντέλα Peugeot ή Mini με τον 1.6 THP κινητήρα αλλά ρε γμτ διαβάζω για πολλά προβλήματα που ακόμα και μετά 2 χρόνια κυκλοφορίας δεν έχουν λυθεί. Ενδεικτικά (εκτός από αυτό το site):
http://www.207oc.com/index.php/topic,3577.0.html
http://www.mini2.com/forum/2nd-gen-faults-fixes/
http://www.northamericanmotoring.com/forums/stock-problems-issues-188/

Τι να κάνω, να το ρισκάρω ή καλύτερα να πάρω κάτι άλλο?
Μ' ενδιαφέρει πιο πολύ το καινούργιο Mini Cooper S cabrio και ως εναλλακτική το 207 CC Turbo. Δυστυχώς cabrio και μικρό μήκος αμαξώματος (λόγω έλλειψης parking) σε άλλη μάρκα δεν βρίσκεις (με εξαίρεση το colt και το mx5-που είναι διθέσιο).
Έτσι το όνειρο για cabrio μάλλον θα πρέπει να το ξεχάσω και να στραφώ σε κάποιο μικρό και γρήγορο.

Μ' ενδιαφέρει η γνώμη σας όσον αφορά τις βλάβες του THP. Θα ξεπεραστούν λέτε? Βασικά μιλάω για απόλυτη αξιοπιστία γιατί το αμάξι θα το οδηγεί και η οικογένειά μου και δεν θέλω να ταλαιπωρήθουν οι άνθρωποι..
Ευχαριστώ πολύ.


Giannis307 έγραψε:
Συγνωμη φιλε μου αλλα διβαζοντας το ποστ σου μου δημιουργουντσι καποια ερωτηματα....

1)Γιατι εισαι σε διλλημα?...το cooper σε καμπριο ειναι πραγματικα ελλεηνο....
2)Που ακουσες για προβληματα?Εννοωντας οτι προβλημα δεν εινσι να ξεβιδωσει ενα ψιλοπλαστικο καμια κονσολα...η το οτι ακους ενα γτριξιμο με συγκεκριμενα χλμ και με ανεμο βορειο βορειοανατολικ κυμεομενο απο 3-5 μποφωρ....??
3)Αφου εχεις οικογενεια και κατα συναιπεια θες χωρους μηπως να περημενες λιγο για το 308cc?Γιατι και το 207 και ακομα πιο πολυ το μινι ειναι με περιορισμενους σχετικα χωρους οσο αφορα την ανεση στα καθησματα πισω και τον χωρο αποσκευων.....


Ευχαριστώ για τις απαντήσεις. Φίλε Giannis307:
1-3) Μιλάω για το καινούργιο Cooper S cabrio που θα έρθει τον Απρίλιο. Μόνο πρόβλημα που βλέπω από τώρα οι περιορισμένοι χώροι. Στο 207 κάπως καλύτερα τα πράγματα με κλειστή την οροφή χάρη στα 463 λίτρα πορτ μπαγκάζ. Υπάρχει κι άλλο αμάξι στην οικογένεια. Σίγουρα το 308cc (όπως και άλλα πιο μεγάλα-Α3-Eos)είναι μια καλή λύση αλλά θα ξεπερνάει τα 4.20 μήκος που αρχίζει το πρόβλημα όσον αφορά το παρκάρισμα.
2) Αν έκανες τον κόπο να διαβάσεις τα links που έδωσα, ο κινητήρας βγάζει ανησυχητικά πολλά προβλήματα, ίσως να είναι πιο προβληματικός κι από πρώτη γενιά TSI (χωρίς διάθεση αντιπαράθεσης εδώ)

Giannis307 έγραψε:
Τo THP οντας νεο μοτερ θελει χρονο μεχρι να λυθουν ολα τα bug που εχει....εδω αλλα μοτερ εχουν κλεισει 20 ετια και ακομα θελουν μαζεματακια....


Μακάρι να είναι έτσι, αλλά τα 2 ατμοσφαιρικά αυτοκίνητα που υπάρχουν στην οικογένεια μέχρι τώρα είναι τέρατα αξιοπιστίας. Γενικά ο THP είναι πολύ μοντέρνος κινητήρας άρα πιο πολύπλοκος γι αυτό δυσκολεύονται. Ας πουμε για Corsa GSI/OPC δεν έχω ακούσει προβλήματα (πιο συμβατικό turbo μοτέρ).
android - Σαβ 31 Ιαν 2009, 22:29:21
Θέμα δημοσίευσης:
δυσκολευομαι να καταλαβω τι προβληματα σοβαρα εχει αυτο το μοτερ ειλικρινα...τα πρωτα μερικα ισως κατι ειχαν...για πες μας να ξερουμε δλδ οχι τπτ αλλο
Nikos997 - Σαβ 31 Ιαν 2009, 22:39:46
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
δυσκολευομαι να καταλαβω τι προβληματα σοβαρα εχει αυτο το μοτερ ειλικρινα...τα πρωτα μερικα ισως κατι ειχαν...για πες μας να ξερουμε δλδ οχι τπτ αλλο


Ίσως θα έπρεπε να ξεκαθαρίσω ότι το αμάξι δεν θα μείνει μαμά αλλά θα προχωρήσω σε ΦΠΕ.
Διαβάζω πολλά για λαμπάκια, πολλαπλασιαστές, σκάστρες, εκκίνηση σε κρύο καιρό και άλλα που με έχουν ψιλοξενερώσει. Αν πιστεύετε ότι δεν είναι λίγα και είναι οκ και μπορείτε να δώσετε μια εξήγηση, ευχαρίστως να την ακούσω.
Steve - Σαβ 31 Ιαν 2009, 23:25:05
Θέμα δημοσίευσης:
Nikos997 έγραψε:
Διαβάζω πολλά για λαμπάκια, πολλαπλασιαστές, σκάστρες, εκκίνηση σε κρύο καιρό και άλλα που με έχουν ψιλοξενερώσει. Αν πιστεύετε ότι δεν είναι λίγα και είναι οκ και μπορείτε να δώσετε μια εξήγηση, ευχαρίστως να την ακούσω.
Ότι διαβάζεις, να πάρεις μια μεγάλη γόμα και να τα σβήσεις διότι:

1) Δεν ξέρεις τί στρώσιμο (ναι, αναφέρομαι στα πρώτα 1000 τουλάχιστον χλμ) έχει γίνει στο εκάστοτε αμάξι που διαβάζεις ότι βγάζει τα προβλήματα
2) Δεν ξέρεις τί συντήρηση (service κλπ.) γίνεται στο εκάστοτε αμάξι που διαβάζεις ότι βγάζει τα προβλήματα
3) Δεν ξέρεις σε τί καιρικές συνθήκες κινείται το εκάστοτε αμάξι που διαβάζεις ότι βγάζει τα προβλήματα
4) Δεν ξέρεις σε τί δρόμους κινείται το εκάστοτε αμάξι που διαβάζεις ότι βγάζει τα προβλήματα
5) Δεν ξέρεις τί χρήση κάνει ο ίδιος του ο ιδιοκτήτης στο εκάστοτε αμάξι που διαβάζεις ότι βγάζει τα προβλήματα

Οπότε, να με συγχωρέσεις, αλλά από μαλ***ες περί προβλημάτων έχουμε χορτάσει. Όποιο αμάξι και να πάρεις, αν ΔΕΝ το προσέχεις, ΔΕΝ σε προσέχει.

Και εν πάσει περιπτώσει, αν είναι να σου βγάλει κάτι ελαττωματικό στα 2 χρόνια που έχει την εργοστασιακή εγγύηση, θα στο αλλάξουνε δωρεάν.

Αν βγάλει κάτι σε παραπάνω από 2 χρόνια θα είναι φθορά αναμενόμενη που θα στην έβγαζε είτε το 207, είτε το mini, είτε η Mercedes.
Giannis307 - Κυρ 01 Φεβ 2009, 00:26:55
Θέμα δημοσίευσης:
Και βρηκες σοβαρα αυτοκινητα να συγρινεις φιλε νικο....
Μιλας για συμβατικα και απουσαριστα μοτερ....κοιτα συμβατικο και οχι πιεσμενο πιο ειναι τα 1.6 με 150 ps η τπ 1.6 με 190 (οσα εχει τελος παντων το opc)

Kοιταξξε εδω και σχεδων 15 χρονια ακουω Peugeot=ΖΗΜΙΑ Λοιπον σου λεω κατι αλλο αν ειχαν τοσο προβλημα θα κυκλοφορουσαν ραλλακια ακομα...??ΟΧΙ!!!
Και εκτος αυτου παρτο και αλλιως...ειδες καπιο λινκ και εβγαλες πορισμα...?
Μιλησες μς καποιον ιδιοκτητη?τοτε να πω οκ εχει δικιο...
Εκτος αυτου τι fpe λες και κολοκυθια....?Εκει φαινετε και το οτι δεν το εχεις ωαξει καθολου το θεμα η απλα το εχεις δει επιφανειακα!!!!
Nikos997 - Κυρ 01 Φεβ 2009, 00:56:16
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Και βρηκες σοβαρα αυτοκινητα να συγρινεις φιλε νικο....
Μιλας για συμβατικα και απουσαριστα μοτερ....κοιτα συμβατικο και οχι πιεσμενο πιο ειναι τα 1.6 με 150 ps η τπ 1.6 με 190 (οσα εχει τελος παντων το opc)

Kοιταξξε εδω και σχεδων 15 χρονια ακουω Peugeot=ΖΗΜΙΑ Λοιπον σου λεω κατι αλλο αν ειχαν τοσο προβλημα θα κυκλοφορουσαν ραλλακια ακομα...??ΟΧΙ!!!
Και εκτος αυτου παρτο και αλλιως...ειδες καπιο λινκ και εβγαλες πορισμα...?
Μιλησες μς καποιον ιδιοκτητη?τοτε να πω οκ εχει δικιο...
Εκτος αυτου τι fpe λες και κολοκυθια....?Εκει φαινετε και το οτι δεν το εχεις ωαξει καθολου το θεμα η απλα το εχεις δει επιφανειακα!!!!


Το ατμοσφαιρικό μοτέρ TU5JP4 είναι σε γενικές γραμμές αξιόπιστο εκτός αν γίνει άσχημο tuning. Κυκλοφορούν ακόμα ραλλάκια γιατί πολλοί νέοι τα παίρνουν τώρα μεταχειρισμένα σε καλή τιμή και χαίρονται οδήγηση.
Πιο πιεσμένο μοτέρ είναι του Corsa και είναι προς τιμή του που αποδεικνύεται αξιόπιστο (παρακολουθώ και forum OPC και δεν έχω διακρίνει προβλήματα) αλλά μη ξεχνάς πως η σχεδίαση του μοτέρ του είναι απλή και δεν έχει ούτε twin scroll τουρμπινα ούτε άμεσο ψεκασμό κλπ όπως το THP.
Δεν έχω κάποιον γνωστό με μοτέρ THP για να παρακολουθώ την πορεία του, μου φτάνει αυτά που διαβάζω εδώ και στα links που παράθεσα. Ρίξτους μια ματιά. Το φπε το ανέφερα γιατί με πουσάρισμα όλο και τίποτα μπορεί να προκύψει (π.χ σκάστρα).
Θα συμφωνήσω και με τον Steve πως μπορεί απλά οι ιδιοκτήτες τους να μην τα προσέχουν αλλά επειδή τα παραδείγματα είναι πολλά, γι αυτό είμαι λίγο επιφυλακτικός.
kostas207rc - Κυρ 01 Φεβ 2009, 01:21:02
Θέμα δημοσίευσης:
Άμα κάτσω και σου πω εγώ προβλήματα που έχουν τα opc που τα λένε οι ίδιοι που έχουν οpel δεν θα πιστεύεις...
Το ότι έχει πολλούς αισθητήρες δεν είναι πάντα κακό αυτό.Μιλάω για το 207.Ίσα ίσα που αυτοί οι εγέφαλοι και να θες να το χαλάσεις δεν σε αφήνουν σε προστατεύουν μέχρι ένα σημείο πάντα...
Steve - Κυρ 01 Φεβ 2009, 01:23:20
Θέμα δημοσίευσης:
Nikos997 έγραψε:
Θα συμφωνήσω και με τον Steve πως μπορεί απλά οι ιδιοκτήτες τους να μην τα προσέχουν αλλά επειδή τα παραδείγματα είναι πολλά, γι αυτό είμαι λίγο επιφυλακτικός.
Εφ' όσον δεν γνωρίζεις όλες τις συνθήκες, να μην είσαι καθόλου επιφυλακτικός. Να μην τα λαμβάνεις καθόλου υπ' όψιν.
notis1313 - Κυρ 01 Φεβ 2009, 01:30:28
Θέμα δημοσίευσης:
Το ατμοσφαιρικό μοτέρ TU5JP4 είναι σε γενικές γραμμές αξιόπιστο εκτός αν γίνει άσχημο tuning. Κυκλοφορούν ακόμα ραλλάκια γιατί πολλοί νέοι τα παίρνουν τώρα μεταχειρισμένα σε καλή τιμή και χαίρονται οδήγηση.
Πιο πιεσμένο μοτέρ είναι του Corsa και είναι προς τιμή του που αποδεικνύεται αξιόπιστο (παρακολουθώ και forum OPC και δεν έχω διακρίνει προβλήματα) αλλά μη ξεχνάς πως η σχεδίαση του μοτέρ του είναι απλή και δεν έχει ούτε twin scroll τουρμπινα ούτε άμεσο ψεκασμό κλπ όπως το THP.
Δεν έχω κάποιον γνωστό με μοτέρ THP για να παρακολουθώ την πορεία του, μου φτάνει αυτά που διαβάζω εδώ και στα links που παράθεσα. Ρίξτους μια ματιά. Το φπε το ανέφερα γιατί με πουσάρισμα όλο και τίποτα μπορεί να προκύψει (π.χ σκάστρα).
Θα συμφωνήσω και με τον Steve πως μπορεί απλά οι ιδιοκτήτες τους να μην τα προσέχουν αλλά επειδή τα παραδείγματα είναι πολλά, γι αυτό είμαι λίγο επιφυλακτικός.





Ναι οντως αδερφε αν υπαρξει προβλημα με την σκαστρα ειναι πολυ σοβαρο κ κοστιζει κιολας 70 ολοκληρα ευρω!!!!!!!!τι να πω???εχω το αμαξι 1,5 χρονο κ αποδεικνυεται τερας αξιοπιστιας!!!!το μονο τεραστιο προβλημα που εχω αντιμετωπισει ειναι αλλαγη ενος ρεγουλατορου στο τζαμι του συνοδηγου!!!!!πραγματι δισεπιλυτο προβλημα!!!!!κ αφου για τα 207 διαβαζεις τοσα προβληματα ενω για τα opel δεν διαβαζεις κατι γιατι δεν παιρνεις ενα κορσακι να τελειωνει το θεμα???
206kwn - Κυρ 01 Φεβ 2009, 01:32:38
Θέμα δημοσίευσης:
αν μπορεις να παρεις το mini και δεν εχεις προβλημα απο τους χωρους του τοτε εινααι ισως καλυτερο απο το 207......... θα το καταευχαριστηθεις.......... αν παλι εχεις προβληματα μεσης τοτε ΜΗΝ το παρεις Laughing Laughing Laughing Laughing ...... απο οδηγηση ειναι καρτ το mini... αλλα εινια πολυ σκληρο.......

το 207 ειναι πιο "οικογενειακο"......

α!!!! και αν στραφεις σε mini ξεχνα το cabrio.... τσαμπα θα χαλασεις την ακαμψια του..........
Giannis307 - Κυρ 01 Φεβ 2009, 07:55:35
Θέμα δημοσίευσης:
Παρακαλειται ο JIM207GT σε συνεργασια με τον κυριο STAZZY να κανουν μια βολτα τον κυριο νικο μπας και καγταλαβει γισ τι συζηταμε.....


Ασχετο το TU5JP4 δεν υπαρχει σε μαμα σαξοραλλο...Εκτος και αν εισαι ο ΚΑΝΕ.....


Επισης αυτο που λες περι απλοτητας δεν υσχυει....υσχυει οσο πολυ πλοκο και αν ειναι κατι να ειναι καλοσχειδασμενο-καλοζυγησμενο....Πχ..τα μοτερακια της HONDA ειναι καραπολυπλοκα...αλλα δεν χαλανε....(οχι ευκολα Laughing ) οποτε μην λες περι πολυπλοκοτητας....
Touristas - Κυρ 01 Φεβ 2009, 08:38:42
Θέμα δημοσίευσης:
Και κάτι ενδιαφέρων που ίσως δεν το έχετε δει για την ασφάλεια που προσφέρει το 207 cc σε περίπτωση ανατροπής σε σχέση με το mini και το prulier
http://www.youtube.com/watch?v=K6h7wqLqJ0U&feature=related
giannis27 - Κυρ 01 Φεβ 2009, 15:51:47
Θέμα δημοσίευσης:
αν του δώσεις την απαραίτητη προσοχή που χρειάζεται ένα αμάξι με τούρμπο κινητήρα τότε δεν πρόκειται να σου βγάλει τρελά προβλήματα !
επίσης οι κάτοχοι των 207 έχουν ένα μεγάλο ατού σε σχέση με τον ανταγωνισμό !έχουμε τον σάλεξ!
android - Κυρ 01 Φεβ 2009, 22:21:37
Θέμα δημοσίευσης:
λαμπακια εχουν μονο λογο βενζινης...εγω ποτε δεν ειχα κανενα εδω κ 22500 χλμ που βαζω απο 1-2 σημεια
σκαστρα αλλαζεις μαζι με το 1ο σταδιο 60 -70 ευρω κανει δεν ειναι καπιο σοβαρο κοστος
ενα ιντερκουλερ θες και ενα προγραμμα...
μια τυπικη αλλαγη μπουζι καθε 20.000χλμ 9 ευρω το μπουζι εχει
και παει μια χαρα....

α και ενα τυπικο ζεσταμα κρυομα.... Wink
isim - Κυρ 01 Φεβ 2009, 22:51:37
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
....στο βουνό πλέον έχεις μόνο 3η, άντε 2α βαριά σε καμια κλειστή φουρκέτα και μετά πάλι 3η. Αυτόματο το 207 Laughing Laughing
Μετα απο την σημερινη βολτα συμφωνω και επαυξανω
ayrton - Δευ 02 Φεβ 2009, 12:24:17
Θέμα δημοσίευσης: Re: Να προχωρήσω σε αγορά ή να στραφώ κάπου αλλού?
Nikos997 έγραψε:
Γεια χαρά,
Ενδιαφέρομαι για μοντέλα Peugeot ή Mini με τον 1.6 THP κινητήρα αλλά ρε γμτ διαβάζω για πολλά προβλήματα που ακόμα και μετά 2 χρόνια κυκλοφορίας δεν έχουν λυθεί. Ενδεικτικά (εκτός από αυτό το site):
http://www.207oc.com/index.php/topic,3577.0.html
http://www.mini2.com/forum/2nd-gen-faults-fixes/
http://www.northamericanmotoring.com/forums/stock-problems-issues-188/

Τι να κάνω, να το ρισκάρω ή καλύτερα να πάρω κάτι άλλο?
Μ' ενδιαφέρει πιο πολύ το καινούργιο Mini Cooper S cabrio και ως εναλλακτική το 207 CC Turbo. Δυστυχώς cabrio και μικρό μήκος αμαξώματος (λόγω έλλειψης parking) σε άλλη μάρκα δεν βρίσκεις (με εξαίρεση το colt και το mx5-που είναι διθέσιο).
Έτσι το όνειρο για cabrio μάλλον θα πρέπει να το ξεχάσω και να στραφώ σε κάποιο μικρό και γρήγορο.

Μ' ενδιαφέρει η γνώμη σας όσον αφορά τις βλάβες του THP. Θα ξεπεραστούν λέτε? Βασικά μιλάω για απόλυτη αξιοπιστία γιατί το αμάξι θα το οδηγεί και η οικογένειά μου και δεν θέλω να ταλαιπωρήθουν οι άνθρωποι..
Ευχαριστώ πολύ.

Φιλε Νικο μπηκα στα site που παραθετης και οντως ολοι μιλανε για θορυβο στο μοτερ του cooper s οταν ειναι κρυο. αυτο το προβλημα παρατηρειτα και εδω σε αρκετα 207 που φορανε το ιδιο μοτερ. μπορει να ειναι τα ωστηρια που αργουν να ανεβασουν λαδι, μπορει να ειναι η καδενα η δεν ξερω εχω τι αλλο. και στο δικο μου οταν μενει ακινητοποιημενο για κανα δυο ημερες τωρα που εχει κρυο οταν το βαζω εμπρος κουδουναει το μοτερ σαν λατερνα. απο την peugeot μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο για το συγκεκριμενο μοντελο, αλλα πιστευω οτι και αλλο να ηταν δεν θα το ελεγαν γιατι απλα το κοστος επισκευης η αντικαταστασης θα ηταν μεγαλο εαν πλακωναν ολοι οσοι εχουν το ιδιο προβλημα. τωρα στο ερωτημα σου αν θα προχωρησεις στην αγορα η οχι..........τι να σου πω!τι αλλο σκεφτεσε σαν εναλακτικη αγορα?
smoki - Δευ 02 Φεβ 2009, 13:03:58
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω απλα να ρωτησω αν ειναι τοσο αθλιο και προβληματικο το μοτερ θα το εβαζε η peugeot μετα το πειραματοζωο 207 στο 308,3008 και θα το εδινε και στο C4? Τοσο χαζοι ειναι οι γαλλοι?
Nikos997 - Δευ 02 Φεβ 2009, 14:02:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: Να προχωρήσω σε αγορά ή να στραφώ κάπου αλλού?
ayrton έγραψε:

Φιλε Νικο μπηκα στα site που παραθετης και οντως ολοι μιλανε για θορυβο στο μοτερ του cooper s οταν ειναι κρυο. αυτο το προβλημα παρατηρειτα και εδω σε αρκετα 207 που φορανε το ιδιο μοτερ. μπορει να ειναι τα ωστηρια που αργουν να ανεβασουν λαδι, μπορει να ειναι η καδενα η δεν ξερω εχω τι αλλο. και στο δικο μου οταν μενει ακινητοποιημενο για κανα δυο ημερες τωρα που εχει κρυο οταν το βαζω εμπρος κουδουναει το μοτερ σαν λατερνα. απο την peugeot μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο για το συγκεκριμενο μοντελο, αλλα πιστευω οτι και αλλο να ηταν δεν θα το ελεγαν γιατι απλα το κοστος επισκευης η αντικαταστασης θα ηταν μεγαλο εαν πλακωναν ολοι οσοι εχουν το ιδιο προβλημα. τωρα στο ερωτημα σου αν θα προχωρησεις στην αγορα η οχι..........τι να σου πω!τι αλλο σκεφτεσε σαν εναλακτικη αγορα?


Παίδες ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Φίλε Γιάννη το cold start issue έχει φτάσει και στα αυτιά της BMW και όπου νάναι ετοιμάζει fix για το θέμα σύμφωνα με το motoringfile.com. Όπως και να χει καλό είναι να είμαστε προσεκτικοί στην εκκίνηση και να μην τα σπάμε μέχρι να ζεσταθούν.
Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα πάρω, το ψάχνω το θέμα όσο μπορώ. Εξάλλου σύμφωνα με το έγκυρο feline207.net τον Ιούνιο έρχεται ανανεωμένο 207 στα 200 άλογα με εξάρι κιβώτιο (βασικά η αναβαθμισμένη ιπποδύναμη ακούστηκε στο ανάλογο thread του forum).
Τα λέμε.
ayrton - Δευ 02 Φεβ 2009, 15:42:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: Να προχωρήσω σε αγορά ή να στραφώ κάπου αλλού?
Nikos997 έγραψε:
ayrton έγραψε:

Φιλε Νικο μπηκα στα site που παραθετης και οντως ολοι μιλανε για θορυβο στο μοτερ του cooper s οταν ειναι κρυο. αυτο το προβλημα παρατηρειτα και εδω σε αρκετα 207 που φορανε το ιδιο μοτερ. μπορει να ειναι τα ωστηρια που αργουν να ανεβασουν λαδι, μπορει να ειναι η καδενα η δεν ξερω εχω τι αλλο. και στο δικο μου οταν μενει ακινητοποιημενο για κανα δυο ημερες τωρα που εχει κρυο οταν το βαζω εμπρος κουδουναει το μοτερ σαν λατερνα. απο την peugeot μου ειπαν οτι ειναι φυσιολογικο για το συγκεκριμενο μοντελο, αλλα πιστευω οτι και αλλο να ηταν δεν θα το ελεγαν γιατι απλα το κοστος επισκευης η αντικαταστασης θα ηταν μεγαλο εαν πλακωναν ολοι οσοι εχουν το ιδιο προβλημα. τωρα στο ερωτημα σου αν θα προχωρησεις στην αγορα η οχι..........τι να σου πω!τι αλλο σκεφτεσε σαν εναλακτικη αγορα?


Παίδες ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις. Φίλε Γιάννη το cold start issue έχει φτάσει και στα αυτιά της BMW και όπου νάναι ετοιμάζει fix για το θέμα σύμφωνα με το motoringfile.com. Όπως και να χει καλό είναι να είμαστε προσεκτικοί στην εκκίνηση και να μην τα σπάμε μέχρι να ζεσταθούν.
Δεν έχω αποφασίσει ακόμα τι θα πάρω, το ψάχνω το θέμα όσο μπορώ. Εξάλλου σύμφωνα με το έγκυρο feline207.net τον Ιούνιο έρχεται ανανεωμένο 207 στα 200 άλογα με εξάρι κιβώτιο (βασικά η αναβαθμισμένη ιπποδύναμη ακούστηκε στο ανάλογο thread του forum).
Τα λέμε.

Τον Ιουνιο ερχεται 207 με 6αρι και 200 αλογα? πλακα κανεις Shocked θα μπω να δω αν και ειμαι λιγο δυσπιστος για την συγκεκριμενη ειδηση, μαλλον εννοεις το 308rcz.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr