PSClub - Hellas

Κινητήρας - 207 - Αργη αποκριση γκαζιου στις χαμηλες στροφες σε 207ccTHP

dounavis - Παρ 30 Ιαν 2009, 16:14:51
Θέμα δημοσίευσης: 207 - Αργη αποκριση γκαζιου στις χαμηλες στροφες σε 207ccTHP
Μιας και νεος στην κατηγορια τουρμπο και ηλεκτρονικο γκαζι εχω παρατηρησει το εξης το οποιο δεν ξερω αν συμβαινει και σε αλλους!
Οταν αλλαζω απο πρωτη ταχυτητα σε δευτερα και οι στροφες μου ειναι 1300+ περιπου πατωντας το γκαζι (οπως και να εχει μεχρι και τερμα!) το αμαξι δεν παει καθολου (μια αισθηση σαν να ρεταρει) και σε 2-3 sec αρπαζει και γκαζωνει.Μου δινει μια αισθηση ανασφαλειας οταν θελω να κανω προσπεραση με χαμηλες ταχυτητες (30-40χλμ).
Στο σερβις στη Λιον μου ειπαν ισως κακης ποιοτητας βενζινη.Βαζω συνεχως 100αρα αλλα δυστυχως το κανει ακομα που και που.

Μηπως ειναι το φυσιολογικο αυτο το φαινομενο?Το χει παρατηρησει κανεις?
MEMsound - Παρ 30 Ιαν 2009, 16:29:57
Θέμα δημοσίευσης:
"εντός εισαγωγικών" ειναι "φυσιολογικό"... να το καταλαβαίνεις...
μιας και προφανώς το προυγουμενο αμάξι σου ηταν με μηχανικό γκάζι και μαλλον ατμοσφαιρικό...
...και γι αυτο ειχε σαφως πιο άμεση απόκριση στο γκάζι

παρόλα αυτά σε μερικά 207 1,6Τ ειχε παρατηρηθεί "πιο αργή" απόκριση σε σχέση με άλλα 207 1,6 Τ και αυτό απ' οτι εχω μάθει "διορθώνεται" με μια επίσκεψη στοπ συνεργείο για "Update"...

δεν ξέρω αν εισαι σε αυτή την φουρνια 207 ή απλά σου φαίνεται "αργη" η απόκριση (σε σχεση με την ατμοσφαιρική εμπειρία σου)

ισως το καλήτερο που χεις να κάνεις ειναι να κάνεις μια βόλτα ενα άλλο 207 1,6 Τ και δεις αν κάνει το ιδιο ή αν όντως το δικό σου εχει κάποιο "πρόβλημα"
salex - Κυρ 01 Φεβ 2009, 02:12:33
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο, υπάρχει το ενδεχόμενο η καθυστέρηση αυτή να οφείλεται σε σκάστρα ή σε μπουζί.

Η μεν σκάστρα όταν ταλαιπωρηθεί δεν στεγανοποιεί το κομμάτι υψηλής πίεσης της τουρμπινας, τα δε μπουζί σου προκαλούν πειράκια και σε κόβουν πάνω στη χαρά!

Την σκάστρα σου την ακούς ποτέ; Έστω με ανοικτό παράθυρο;
spyros_rallye - Κυρ 01 Φεβ 2009, 20:15:29
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:
Γιώργο, υπάρχει το ενδεχόμενο η καθυστέρηση αυτή να οφείλεται σε σκάστρα ή σε μπουζί.

Η μεν σκάστρα όταν ταλαιπωρηθεί δεν στεγανοποιεί το κομμάτι υψηλής πίεσης της τουρμπινας, τα δε μπουζί σου προκαλούν πειράκια και σε κόβουν πάνω στη χαρά!

Την σκάστρα σου την ακούς ποτέ; Έστω με ανοικτό παράθυρο;




salex, ,μιας και το ανεφερες ειναι φυσιολογικο να μην ακουγεται η εργοστασιακη σκαστρα οταν εισαι μεσα στο αμαξι με ανοιχτο παραθυρο? στο δικο μου (rallye) δεν ακουγεται σχεδον καθολου!
Touristas - Κυρ 01 Φεβ 2009, 20:52:51
Θέμα δημοσίευσης:
Είναι φυσιολογικό μιας και στη ουσία είναι κλειστού τύπου.
Η εκτόνωση γίνεται μέσα στο κέλυφος του συμπιεστή και όχι στων περιβάλλοντα χώρο του κινητήρα και για αυτό δεν ακούγεται.
Ακόμα και με ανοιχτό παράθυρο με το ζόρι θα την ακούσεις.
android - Κυρ 01 Φεβ 2009, 21:27:02
Θέμα δημοσίευσης:
ειναι λιγες 1300 στοφες ρε παιδια...
μετα τις 1600-1700 πρεπει να ναι οκ ....
δωσε λιγο παραπανω 1η δλδ αν παει 300-400 παραπανω δε θα παθει τπτ πιστευω Wink
dounavis - Δευ 02 Φεβ 2009, 00:27:59
Θέμα δημοσίευσης:
salex έγραψε:


Την σκάστρα σου την ακούς ποτέ; Έστω με ανοικτό παράθυρο;


Οχι!

Οσο για τις στροφες συνηθως σε ανηφορο αν γεμισω την 1η εως 3,500 και αν κανω αργη αλλαγη πεσει στις 1500+ παλι αποκρινεται ετσι.
Στη Λιον που τους το ειπα το περασαν στο χαλαρο αλλαξε πρατηριο καυσιμων μου ειπαν χωρις να δωσουν βαθος στο προβλημα.
Ειναι η πρωτη γενια CC T (μαλιστα ο πωλητης μου ειπε οτι ειναι το 1ο που θα ερθει στην Ελλαδα...ωραια πρωτεια εχω!!!!χαχα)
Δεν εχω κανει ακομα 8000 χλμ απο τον 8/2007 τι να πω...και τελειωνει και η εγγυση οπου νανε!
AlienHack - Πεμ 05 Φεβ 2009, 12:09:45
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
ειναι λιγες 1300 στοφες ρε παιδια...
μετα τις 1600-1700 πρεπει να ναι οκ ....
δωσε λιγο παραπανω 1η δλδ αν παει 300-400 παραπανω δε θα παθει τπτ πιστευω Wink


+1000!!!

Αυτο ακριβος!

1600 για αλλαγη σε τοσο βαρυ αμαξι ειναι λιγες, βαλε και το turbo lag που ειναι φυσιολογικο ,βάλε και το ηλεκτρογκαζο! ε ψοφάει το αμαξι!

εγω το 206 ατμοσφαιρικο οταν το πρωτοπηρα ειχα φαει κολημα, δεν μπορουσα να βγαλω αλαγη (μαθημενος σε μηχανηκα γκαζια). ειχα συνηθήσει να κανω αλαγες και χαμηλα (1600-2000)

ε μετα που το καλοσκεφτηκα αρχισα να ρουφάω τις ταχυτητες, αλαγη στις 3000+ πάντα! για σωστες γρηγορες και ασφαλεις αλαγες!

και σκεψου οτι ειναι ατμοσφαιρικο το δικο μου και δεν χανω απο το τουρμπο λαγκ...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr