Vini έγραψε: |
Θέλω: * Σβελτάδα (0-100 κάτω από 9΄΄, τελική πάνω από 190χιλ/ώρα) * Να είναι σβέλτο στα φανάρια... Να τραβάει δηλαδής! * Να είναι πολιτισμένο στην Εθνική και ξεκούραστο, θέλω καλή ηχομόνωση... * Καλή ποιότητα στα μηχανικά και ηλεκτρολογικά! * Να μην έχει εγκεφαλικά προβλήματα!Βασικότατο! * Σκουρόχρωμο ταμπλό, κονσόλα κλπ... * Ηλεκτρικά παράθυρα, καθρέπτες, κλείδωμα θυρών * Βucket καθίσματα * Προβόλια για ομίχλη ... νέφους ... * Clima * 17άρες ζάντες * Υπολογιστή ταξιδίου (με ενδιαφέρει το υπόλοιπο βενζίνης) Επιθυμώ να μπορώ να τοποθετήσω: * USB (always ΜP3 maniac!) * Συναγερμό * Υποβραχιόνιο (απαραίτητο πάντα) * Αεροτομή (all time classic) Δεν θέλω: * Ηλιοροφή (μακρυά από μένα!) * Δερμάτινα καθίσματα |
makis106 έγραψε: |
Νομίζω ότι το 207 Rallye είναι αυτό που ψάχνεις ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
...Αν εξακολουθείς να είσαι όσο ψείρας είσουν πάντως (από τον λόγο που έδωσες το 206) θα σου πρότεινα να βρείς κάποιον Ιαπωνέζο... |
smoki έγραψε: |
Το μονο που εχει παθει ειναι οτι αρχιζει να φθειρεται το πισω αυτοκολλητο του rallye |
Sinanai έγραψε: |
Ότι; Τι; Τυραννόσαυρος το Rallye ![]() ![]() Εγώ, πάλι (μόνο και μόνο αν είχα να επιλέξω μεταξύ των 2), θα επέλεγα Swift. Αλλά εγώ είμαι σε πιο "ανώριμη" (για να μην το θέσω αλλιώς) φάση, απ' ό,τι καταλαβαίνω, στην οποία η επιλογή Swift είναι μονόδρομος. Πιο ψυχωμένο, ατμοσφαιρικό μοτέρ, πιο ελαφρύ αμάξωμα, φο-βε-ρή ορατότητα, πράγμα καρα-σημαντικό στη σπορ (όπως και να την εννοεί καθένας) οδήγηση και πιο φτηνό. Όχι πολύ, αλλά πιο φτηνό. Αλλά γνώμη μου είναι ότι δεν απευθύνονται στο ίδιο κοινό τα 2 αυτά αμάξια... Θα μπορούσα να πω ότι το 207 Rallye θα μπορούσε να είναι το επόμενο αμάξι αυτού που είχε Swift Sport πριν και μεγάλωσε, ωρίμασε, ησύχασε κτλ. Γι' αυτό που εκπροσωπεί το Rallye, πέρα από την αισθητική πλευρά, που το βρίσκω κακάσχημο, ειδικά συγκρινόμενο με Punto και δη Abarth, είναι πολύ καλό σύνολο. Το 'χα γράψει και παλαιότερα, πριν ξεκινήσω να γράφω στο Forum, εδώ. Άσχετα αν δε θα το έπαιρνα ποτέ... ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Για το 207, προτίμησα (η γυναίκα) το GT γιατι τα λίγα πραγματάκια που έχει επιπλέον από το Rallye, τα αξίζει τα λεφτά του. Αλλωστε είμαστε μεγάλοι άνθρωποι.... και τα θέλουμε τα γκατζετάκια μας. |
pezomania έγραψε: |
Νικόλα καλώς ήρθες και από μένα!!! (Να κανονίσουμε συνάντηση στη λέσχη)
Εγώ αν και το γύρισα στα Ιταλικά, στο δικό σου δίλημμα θα έλεγα 207 rallye (E οι παλιές αγάπες δεν ξεχνιούνται ![]() |
Tomakos έγραψε: |
Γειά σου Νικόλα!!!!Τι συγκίνηση..... ![]() ![]() ![]() Ακόμα θυμάμαι πόσα χλμ είχα κάνει για εκείνη τη φιλτροχοάνη!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() Welcome back.... ![]() Όσο για τις απορίες σου, τα παιδιά θα στις λύσουν μια χαρά!!Εγώ με τον αδερφό μου βλέπεις το γυρίσαμε προς Ιταλία μεριά.... ![]() |
MTerry έγραψε: |
Με +2.000 Ευρώ παίρνεις εξοπλισμό πολύ μεγαλύτερη αξίας . . . και κατά την γνώμη μου ειναι το πιό ομορφο 207 !!!! |
android έγραψε: |
Vini το gt εχει μια βασικη διαφορα που πιο πανω ειδα δε θες εχει δερμα υφασμα τα καθισματα...οροφη πανοραμικη γριλια προφυλακτηρα ασημι κ οχι μαυρι τα πλαινα του αμαξωματος βαμενα στο χρωμα του...στο ραλακι ειναι μαυρα...παραθυρο συνοδηγου αυτοματο ανεβα κατεβα στο ραλακι ειναι μονο οδηγου...φωτα στροφης κ αυτοματο αναμα προβολεων στο gt οπως κ ο καθρευτης ο μεσαιος σκουρενει ηλεκτρικα...η οθονη του trip τα βγαζει πιο λεπτομερεστατα απ οτι στο ραλλακι
το C4 το τουρμπακι με τα 150 κανει καπου στα 19000 το χεις δει? |
Jim207GT έγραψε: |
Ναι και εμείς τα Rallye/GT/RC για να ηρεμήσουμε τα πήραμε και γιαυτό τώρα τα έχουμε 200+ άλογα με (προσεχώς) μπλοκέ, με ESP OFF και και και...[...] |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Καλύτερα να περιμένεις λιγάκι μιας και λέγεται ότι έρχεται και το 6άρι οπότε αν το πάρεις καινούριο θα έχεις την νέα έκδοση ενώ αν το πάρεις μτχ θα γλυτώσεις πολλά λεφτά ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Οπότε, Vini, σε σχέση με τις ανησυχίες σου για τουρμπίνες κτλ, να σε καθησυχάσω πλήρως. Κανένα πρόβλημα δεν υπάρχει, με κανένα σύγχρονο αμάξι (ή μάλλον, σε όλα μπορεί να τύχει μια στραβή, αλλά δεν είναι ο κανόνας αυτός), ούτε με το Rallye/GT, που το έχει φίλος και είναι απόλυτα ευχαριστημένος, όπως και όλα τα παιδιά από εδώ, όπως διαβάζω...
Είναι απλά θέμα προτεραιοτήτων... Αν αυτό που χρειάζεσαι είναι ένα πολύ-επιμένω, δεν είναι λίγα τα 150 άλογα-γρήγορο, ασφαλές, ποιοτικό, σχετικά οικονομικό σε κόστος χρήσης και αρκετά οικονομικό, σε σχέση με τον ανταγωνισμό, σε κόστος κτήσης αμάξι, τσίμπα το. Group buys για μπλοκέ γίνονται συχνά, άλλωστε... Edit: Μόλις είδα ότι γράφεις και το c2, άρα δεν είσαι και τελείως σίγουρος τι θες, ε; Εννοώ είναι πολύ διαφορετικά σε χαρακτήρα μεταξύ τους τα αυτοκίνητα που αναφέρεις... Ουσιαστικά, δηλαδή έχεις 2+2 επιλογές. Όχι μόνο λόγω turbo, αλλά και μεγέθους, ποιότητας κτλ... C2 vs Swift & 207 vs Punto. Που προσανατολίζεσαι περισσότερο, από άποψη χρήσης; Που θα κινείσαι πιο πολύ, κτλ.... ![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Καλύτερα να περιμένεις λιγάκι μιας και λέγεται ότι έρχεται και το 6άρι οπότε αν το πάρεις καινούριο θα έχεις την νέα έκδοση ενώ αν το πάρεις μτχ θα γλυτώσεις πολλά λεφτά ![]() |
Jim207GT έγραψε: |
...παρά τα ψιλολόγια που μου έβγαλε(όλα αλλάχτικαν άμεσα και ταχύτατα μέσα στην εγγύηση και μάλιστα αυθημερόν),... |
MTerry έγραψε: |
. . . και μιλάμε πάντα για ΑΣΠΡΟ !!!!! ![]() |
android έγραψε: |
Vini βγαιναι με mp3 το ραλλακι πλεον παλια δεν εβγαινε
εμενα σε 22000 χλμ μου χει βγαλει τρελα πραγματα ενα μοτερακι υαλοκαθαριστηρων κ ενα πιτσιλιστιρι σαν μηχανικες βλαβες |
android έγραψε: |
ενα μοτερακι υαλοκαθαριστηρων κ ενα πιτσιλιστιρι σαν μηχανικες βλαβες |
Sinanai έγραψε: |
Συγνώμη ρε Δημήτρη, αλλά λίγα είναι αυτά τα ψιλολόγια για 30.000 χλμ; Μου φαίνονται τραγικά... Το 206 σε 120.000 δεν έχει βγάλει αντλίες και συγχρονιζέ, πάντως... ![]() ![]() |
Jim207GT έγραψε: |
Θόρυβος που έπιασε το βιονικό μου αυτί-- Αλλαγή αντλίας νερού ΟΚ |
Vini έγραψε: | ||
Αυτό είναι το δικό σου;;;; ![]() ![]() |
MTerry έγραψε: | ||||
Ναι στις Σέρρες !!! ![]() ![]() ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
Vini που εισαι ρε παλιοσειρααααα???????????
... Πιστευω πως το 207 ειναι το αμαξι που ψαχνεις...! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
[
Χωρίς USB υπάρχει θέμα σοβαρό ειδικά αν λάβω υπόψη και αυτό: |
Sidobre έγραψε: | ||
http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=11881 (η λύση για το usb) |
Jim207GT έγραψε: |
Vini φυσικά και πέρνει USB port το έχει ο Stazzy στο CC του και βάζει το I-pod toy. ![]() |
makis106 έγραψε: |
Και γενικότερα νομίζω ότι είναι μάταιο να προσπαθείς να συγκρίνεις την ποιότητα και την αξιοπιστία απο ένα 206 με ένα 207. |
206kwn έγραψε: |
με τα σημερινα δεδομενα παντως το 207 το ραλακι ειναι αν οχι η καλυτερη επιλογη, ειναι μια απο τις καλυτερες ![]() |
206kwn έγραψε: | ||
οσο για την αξιοπιστια αυτο θα το δειξει ο χρονος...... τα χρονια που ηταν σε παραγωγη το 206 παντως,το 207 "ακομα" τα βλεπει με κυαλια....... και δεν νομιζω να τα πιασει....... |
206kwn έγραψε: |
ουτε τις πωλησεις που εκανε το 206 ολα αυτα τα χρονια δεν νομιζω να τις πιασει..... ![]() |
makis106 έγραψε: | ||||||
|
Vini έγραψε: | ||
όχι από τις καλύτερες αλλά και η ΜΟΝΑΔΙΚΗ. Μόλις έκλεισε το θέμα ABARTH. Θέλετε να "ακούσετε" το γιατί;; Το PUNTO ABARTH υποστηρίζεται σε όλη την Ελλάδα από τα εξής δύο συνεργεία: pazaropoulos 2106109430 pireos av.40 athens sfakianakis 2310474700 9th km nat.road salonica-moudania salonika Κανείς άλλος δεν τα κοιτά και πουθενά αλλού δεν περνά service. Ωραία υποστήριξη... Με ποια λογική θα πάει κάποιος να γίνει πελάτης; Για να κυκλοφορεί το ABARTH μέσα στην Αθήνα και μέσα στην Θεσ/κη; Ρόμπα!... ![]() ![]() |
drdino έγραψε: |
Καλά, κλάιν μάιν... Τι διαφορές έχει δλδ σε απαιτήσεις συντήρησης σε σχέση με τα υπόλοιπα t-jet grande; |
Vini έγραψε: | ||
Πολλές, ειδικά σε αναλώσιμα. Σκέψου διαφορετικά φρένα, διαφορετική ανάρτηση, διαφορετικά λάδια, διαφορετικό πρόγραμμα στον εγκέφαλο, διαφορετικά ανταλλακτικά, διαφορετικός προφυλακτήρας μπρος πίσω, διαφορετικά μασπιέ, αεροτομη, καθίσματα abarth, διαφορετική κονσόλα (ποιότητα κλπ.) Εχει εντελώς διαφορετικό ηχοσύστημα (sub + ηχεία + ενισχυτής) Ζάντες διαφορετικές. Οι διαφορές είναι πολλές αλλά το κύριο είναι η επίσημη υποστήριξη και η εγγύηση. Μπορείς να φανταστείς να το πάρεις, να πας 10 μέρες ταξιδάκι και να σκάσει πρόβλημα και να πρέπει να το γυρίσεις (με το ζόρι) Αθήνα; ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ Φαντάσου να μένεις επαρχία και να πρέπει να έρχεσαι Αθήνα για service. EΛΕΟΣ Πουλάνε ABARTH για να τα κυκλοφορείς στο Κολωνάκι. ΞΕΦΤΙΛΕΣ Σκορπιοί Κολωνακίου.... ![]() Ρόμπες. Όποτε βλέπω ABARTH θα βάζω τα γέλια ... ![]() Η ΥUGO έχει καλύτερο δίκτυο υποστήριξης... ![]() |
Vini έγραψε: |
Βρε, βρε τα παλιόπαιδα !!!!!!!!!! Τι κάνετε βρε σεις;;;;; Είμαι σίγουρος ότι κάποιος θα εχει παντρευτεί και ίσως έχει και παιδί; Αναρωτιέμαι... ![]() Παίδες ελπίζω να είστε καλά.... Πάει το Γαλλικό; Το δώσατε; ![]() Δώσατε μαζί και το εξατμισόνι το L&W;;;;; ![]() Ιταλία πήγατε; Για πείτε! ... ! Ποιο Ιταλικό προϊόν προτιμήσατε!!!!! Περιμένω εντυπώσεις!...! Και σύντομα θα έρθω και από τη Λέσχη να τα πούμε και από κοντά... |
pezomania έγραψε: |
Είσαι μέσα στις προβλέψεις σου (1 παιδί και 1 στην κοιλιά ![]() Όσο για το Ιταλικό, πήρα την Alfa Romeo GT . Εντυπώσεις θα στις πώ από κοντά ![]() |
drdino έγραψε: |
Άλλο σου λέω εγώ. Έχει διαφορετικές απαιτήσεις συντήρησης;
Τα σπέσιαλ (μην χ*σω) τακάκια θέλουν ειδικό καρυδάκι για την δαγκάνα για να μπουν; Τα ειδικά αγωνιάρικα λάδια ειδικό χωνί; Πιο πολύ για μούφες μάρκετινγκ του παζαρό μου κάνουν. |
Sinanai έγραψε: |
Αλήθεια, πόσα χλμ/ώρα έχει η 5η του 207 Rallye στις 1000 σ.α.λ. και πόσες η 6η του 308 GT; |
Sinanai έγραψε: |
Είχα περάσει και 'γω μια βόλτα μέσα στο Δεκέμβρη (μπορεί και Νοέμβρη, δε θυμάμαι), να χαζέψω το Grande Punto Abarth, και να πάρω μια σχετική προσφορά, που τότε ήταν στα 18.400, δεν ξέρω αν έχει άλλάξει. Το κουλό είναι ότι και τότε να το παράγγελνα, το γρηγορότερο Μάρτη θα ερχόταν, μιλάμε για τρελλούς χρόνους παράδοσης.
Και το ότι είναι μόνο δύο τα εξουσιοδοτημένα σέρβις σ'όλην την Ελλάδα, είναι μαρκετινίστικο τρικ, όπως είπατε, για να σε κάνει να σκέφτεσαι ότι έχεις κάτι "ειδικό", που στην πραγματικότητα είναι ειδικό μόνο σε ότι αφορά το κόστος και τη δυσκολία συντήρησης. Δε λέω ότι δεν είναι καλό αμάξι το Abarth και όπως ξαναείπα θα το προτιμούσα μεταξύ των δύο (αυτού και του Rallye, δηλαδή). Απλώς σκέφτεσαι ορισμένα ορθολογιστικά κριτήρια που σε προσγειώνουν και λες "ε, δεν αξίζει..." Σκεφτείτε π.χ. πόσο παραπάνω θα κοστίζουν τακάκια και λάδια, σε σχέση με το 207, ή κάποιο μέρος φανοποιίας, λόγω του ότι είναι "ειδικό", όχι περιορισμένης παραγωγής, αλλά εν πάσει περιπτώσει "ειδικό" μοντέλο. Θυμάμαι αντίστοιχα ανταλλακτικά για Focus RS, π.χ., που ήταν πανάκριβα. Δε λέει... Το Ραλλάκι μπορεί να μη μου αρέσει, μπορεί, μπορεί, αλλά είναι η πιο συνετή λύση στην κατηγορία και με overall προσανατολισμό χρήσης. Όταν, δε, βάλουν και το 6άρι (αμάν αυτοί οι Γάλλοι, μέχρι να ακολουθήσουν την εξέλιξη, μας γκαστρώνουν, έπρεπε να μπει ο 21ος αιώνας για να βάλουν 16βάλβιδο μοτέρ στο 1.6...) θα βελτιωθεί ακόμα περισσότερο ο ταξιδιάρικος χαρακτήρας του. Αλήθεια, πόσα χλμ/ώρα έχει η 5η του 207 Rallye στις 1000 σ.α.λ. και πόσες η 6η του 308 GT; |
Vini έγραψε: |
Αυτό τι λέει;
193 ps μόνο με πρόγραμμα; ![]() ![]() ![]() http://www.carsinspections.com/gr/tuning/Peugeot207/index.html |
Vini έγραψε: |
Ακριβώς όπως τα λες είναι αλλά με τη διαφορά ότι το Rallye εμένα μου αρέσει πολύ ... Αν και δεν το περίμενα. Το είδα χθες παρκαρισμένο σε λευκό πάντα και ήταν ό-νει-ρο!...! ![]() Μπορεί να μην έχει την σούπερ extreme εμφάνιση (αεροτομές κλπ...) αλλά το αμάξωμα είναι πρόκληση στην κυριολεξία. Από όπου και να το κοιτάξεις το αυτοκίνητο είναι γεμάτο. Δεν νομίζω να θέλει κάτι άλλο. |
makis106 έγραψε: | ||
|
Vini έγραψε: |
1. Aπό πάνω η οροφή είναι λέει "Πανοραμική σταθερή γυάλινη οροφή" Δηλαδή έχεις απο πάνω σου το ήλιο συνέχεια; Αυτή η οροφή βγάζει τριγμούς; Κάνει θορύβους; |
Vini έγραψε: |
2. Το αυτοκίνητο λέει έρχεται με JBL ηχοσύστημα. Αφορά τα ηχεία ή κάτι άλλο; |
manaros έγραψε: |
για τα πραγματα που βρηκες στο configurator,σχετικα με το υποβραχιονιο νομιζω πως δεν υπαρχει εξτρα αλλα η 5θυρη εκδοση το εχει στανταρ στα μπροστινα καθισματα..για το 3θυρο ψαχνω και γω μια καλη λυση...
1)η πανοραμικη ειναι σκουρα αρκετα και εχει και σκιαδο που κλεινει και δεν περναει καθολου φως αρα κανενεα προβλημα.τριγμους κανει σε καποιους,σε μενα τιποτα.. 2)το jbl ηχοσυστημα ειναι με εξτρα χρεωση 400 ευρω.εγω αν υπηρχε ετοιμοπαραδοτο θα το επαιρνα αλλα....παντως μια χαρα ευχαριστημενος ειμαι και με το μαμα! 3)αεροτομη δεν εχει αλλα ζητα την δωρο.ειναι τα κλασσικα δωρα αεροτομη και συναγερμος στο gt. 4)να εχεις στο νου σου οτι αγοραζεις ενα αμαξι που σε ταξιδευει απιστευτα,δεν ειναι killer σε δυναμη αλλα θα σε ικανοποιησει με την δυναμη του μια χαρα και οποιος μπαινει μεσα θα σου λεει πως ειναι σαν γερμανικο σε ποιοτητα κατασκευης! |
207.Rallye έγραψε: |
Σχετικα με το υποβραχιονιο μπορει να μπει στην Ελλαδα χωρις παραγγελια. Δεν εννοω το διπλο που ειναι ενσωματωμενο στα εμπρος καθισματα και που δινει αερα πολυμορφικου. Εγω εχω βαλει το γερμανικου τυπου που εχει βαση στην κεντρικη κονσολα πισω απο το χειροφρενο. Μειονεκτημα οτι καταργουνται οι δυο ποτηροθηκες πισε απο το χειροφρενο. Κερδιζεις ομως εκτος απο πρακτικοτητα αφου ριθμιζεται σε κλιση και σε αποθηκευτικο χωρο μιας και διαθετει κρυφη θηκη απο κατω. Το υφασμα ειναι ιδιο με το υφασμα στο καθισμα του Rallye. Επειδη το πρωτοειδα σε GT δεν μου αρεσε τοσο γιατι δεν ταιριαζει με τα δερματινα καθισματα. Αξιζει παντως. |
Vini έγραψε: |
Eυχαριστώ πολύ. Αν το παραγείλω θα μπει στάνταρ. Φαντάζομαι ότι μιλάς για αυτό ε; ![]() http://www.peugeot.com.au/PEUGEOT/AU/me.get?site.home&FFFF2258 |
Pughell έγραψε: |
Οχι,τιποτα απο τα δυο δεν ειναι στανταρ(στο Rallye).
Μονον στο GT. |
sps έγραψε: |
Vini μπορεις να μας πεις λιγο περισσοτερα για το χρηματοδοτικο?
Εχει προκαταβολη? Τι εννοεις περιοδο χαριτος? Ως προς τις δοσεις ή ως προς τον τοκο? |
Pughell έγραψε: |
Περι τιμης,ναι,οντως ειναι τιμες μετρητοις αλλα η εκπτωση ισχυει και για χρηματοδοτησεις οποτε δεν χανει κατι ο υποψηφιος αγοραστης.
Αμα μαλιστα μπορει να δωσει και το 25% μπροστα(περιπου 4500Ε),τοτε εχει και ουσιαστικα εναν χρονο ατοκα(για αποπληρωμη εντος του 12μηνου εννοειται). |
Vini έγραψε: |
χε!χε! όλα Ok!...
Μπήκε παραγγελία! Peugeot 207GT/5θυρο σε χρώμα Thorium με δωράκια πολλά κλπ... !... Σε 10 μέρες θα μιλάω Γαλλικά ξανά... ![]() ![]() Ένα τεράστιο ευχαριστώ στην PEUGEOT ΡΟΔΙΤΗΣ για την άψογη συνεργασία !...! |
manaros έγραψε: |
παρατηρηση!!!!!!τα πατακια τα εχει το αυτοκινητο εργοστασιακα!η απαιτησε εξτρα λαστιχενια η κατι αλλο!!!εγω την επαθα και δεν μιλησα..... |
kos_argyris έγραψε: |
Καλή ερώτηση. Αν και off topic τα turbakia μας έχουν overboost, το οποίο όμως νομίζω ότι είναι σχεδόν στιγμιαίο. Και μένα μου προκαλεί απορία γιατί λένε ότι η λειτουργία overboost διαρκεί 20 δευτερόλεπτα. |
peugeotναύτης21 έγραψε: | ||
Φίλε μου απ'όσο γνωρίζω το δικό σου(207 rc) έχει λειτουργία overboost,για rallye/gt έχω αμφιβολία γιατί δε το έχω παρατηρήσει ποτέ στο rallye μου... ![]() |
philip_vts έγραψε: |
διαφορες GT - RC :
οταν λεει αλλα πιστονια εννοει τα ιδια πιο ενισχυμενα?σφυρηλατα?? εξατμιση εννοει αλλη διαμετρος?και αν ναι ποση ειναι αυτη? |
kostas207rc έγραψε: |
Επήσεις αν δεν κάνω λάθος το RC έχει λίγο μεγαλύτερα φρένα |
android έγραψε: | ||
ε οχι κ λιγο 283 εχει το gt κτλ και 302 δισκο το rc...σε δοκιμες αν θυμαμαι καλα ειναι κοντα στα 3 μετρα διαφορα απο τα 110 στα 0 καθολου ασχημα ε ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Δεν βρίσκω λόγο να μην μπαίνουνε το κόστος δεν ξέρω πιο μπορεί να είναι |
Miss 207 GT έγραψε: |
Μια που το θίξατε, τα λίγο μεγαλύτερα φρένα του RC μπαίνουν στο GT, έτσι ;
Δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα ... ![]() |
makis106 έγραψε: | ||
Αν μιλάμε για καινούργια, υπολογίστε γύρω στα 850-900€ (servicebox)... |
Miss 207 GT έγραψε: |
Αυτό που θέλω να ρωτήσω δηλαδή είναι τί παραπάνω μοντιφιά θα χρειαζόταν να μπουν τα φρένα του RC από τα τετραπίστονα; |