Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - 207 CC 1.6T Οδηγικές εμπειρίες Jim207GT - Πεμ 22 Ιαν 2009, 03:02:27 Θέμα δημοσίευσης: 207 CC 1.6T Οδηγικές εμπειρίες
Για να μην αισθάνονται άσχημα και τα "ανοιχτόμυαλα" μέλη μας και επειδή και τα κάμπριο έχουν ψυχή και την πουλάνε και αυτά στον Salex , είπα με αφορμή την βραδυνή βόλτα μας με το Stazzy στο Σούνιο να γράψω μερικά λογάκια για το τουτού του.
Βέβαια δεν ξέρω αν θα μου το ξαναδώσει αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία....
Λοιπόν το CC μετά το μαγικό ζωμό από τους e-δρουΐδιδες είναι αρκετά ψυχομένο παρά τα κιλάκια του(σα και μένα ενα πράμα) και τρελαίνει κόσμο που το σνομπάρουν. Στο κόκκινο Golf GT ακόμα γυρισμένο είναι το κεφάλι του συνοδηγού που στο φανάρι στην λίμνη Βουλιαγμένης δεν πίστευε τη ήταν δίπλα τους και δεν μπορούσαν να πιάσουν λίγο πρίν, μετά άνοιξε πράσινο και δεν κάναν κάν το κόπο(άσε μας βλέπαν κιάλοι εκεί μη γίνουμε ρεζίλη).
Από συμπεριφορά τώρα το CCδακι μία χαρά τα πάει ναι μεν λίγο πιό μαλακό από το GT αλλά χωρίς να προβληματίζει ιδιαίτερα. Ο κώλος του είναι ο ορισμός του Νταμάρι δεν ξεκολάει με τίποτα όντως πιό user friendly για τον μέσο οδηγό αλλά όχι τόσο παιχνιδιάρικος και συμμετοχικός όσο του GT. Άλλη μια παρατήρηση που μπορεί να ευθύνονται είτε το περισσότερο βάρος πίσω, είτε τα λάστιχα, είτε και τα δύο είναι οτι δεν είναι τόσο άμεσο το τιμόνι του στο turn in. Κατα τα άλλα τα Conti sport2 μου άφησαν πολύ καλές εντιπώσεις για το CC(έχει βάρος και τα ζεσταίνει γρήγορα) αλλά δεν έχουν την πληροφόρηση των Pirelli εκεί κοντα στο όριο της πρόσφησης που τα ακούς να σου μηλάνε. Έχω και άλλα, αλλά πήγε 3ς, άντε καλυνήχτα.... SnakeMJK - Πεμ 22 Ιαν 2009, 10:12:40 Θέμα δημοσίευσης:
Τέτοια λέγε να μην το αγοράσω ποτέ STELIOS - Πεμ 22 Ιαν 2009, 12:08:02 Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Τέτοια λέγε να μην το αγοράσω ποτέ
Ναι σε ξερουμε, εσυ θες "ατακτο" κωλι... Να μην καθεται ποτε ισηχο... android - Πεμ 22 Ιαν 2009, 16:15:58 Θέμα δημοσίευσης:
ρε Jim207GT θα σε μαλωσω....
αφου μονο σου λες οτι ειναι πιο μαλακο σε set up γιατι ψαχνεις για βαρος κτλ για την αμεσωτητα?πρωτα φταιει αυτο...Jim207GT - Πεμ 22 Ιαν 2009, 17:42:11 Θέμα δημοσίευσης:
No no no....άλλο η σκληρότητα και άλλο η κατανομή βάρους που στο CC το καταλαβαίνεις αμέσος το πιό "πισόβαρο"+ τα πολύ πιο μαλακά πλαϊνά του conti και είχε μια μικρή καθυστέρηση στην είσοδο μη φανταστείτε τιποτα τραγικό λίγοι θα μπορέσουν να το καταλάβουν.
Πάντος ο κώλος του είναι όντως ντουβάρι προσπάθησα λίγο με φλικ να το γυρήσω αλλά ούτε εκεί τίποτα. Θα ήθελε πιό γεναία τιμονιά και σε δημόσιο δρόμο, με αμάξι φίλου και με το φόβο λόγου βάρους μην αρχήσει να φεύγει και να φεύγει και να φεύγει το άφησα για άλλη φορά.
Πάντως πάει μιά χαρα (κλειστο) με σχεδόν κανένα ίχνος ταλάντωσης του πλαισίου και πολύ καλή συμπαγή αίσθηση. Άν θα του άλλαζα κάτι θα ήταν λίγο πιό σφικτές αποσβέσεις(ειναι βαρή γαρ.) και με μία coilover κανα ποντάκι πιό πάνω το κώλο αφήνοντας όσο πιο μαλακή τη συμπίεση μην πάρουμε και την οροφή στα χέρια. Χμμμ ίσως και καλύτερα φρένα γιατι μετά τα αναβολικά μαζεύει για πλάκα χλμ και είναι 150κιλά βαρύτερο από το GT με τα ίδια φρένα. salex - Πεμ 22 Ιαν 2009, 18:50:56 Θέμα δημοσίευσης:
Να σου πώ την αλήθεια τώρα που καλόμαθα κι εγώ στο GT, παρατηρώ μεγάλη διαφορά σε στοιβαρότητα και βάρος με το CC της γυναίκας.
Δεν είναι τόσο εμφανές σε στροφές κλπ, περισσότερο το παρατηρώ όταν περνάω πάνω από ανωμαλίες του δρόμου που κατανέμονται διαφορετικά στους τροχούς. Εκεί που με GT/Rallye θα καταλάβαινες ένα μονοκόμματο χτύπημα, το CC αντιδρά κάπως πιο ελαστικά και νιώθεις ολόκληρο το πλαίσιο να κινείται τόσο λίγο ώστε να αποσβέσει.
Κατά πάσα πιθανότητα ο λόγος που δεν κατάφερες να παίξεις Μήτσο είναι επειδή έχει διαφορετικό κέντρο βάρους από τα δικά μας. Όλη η κατασκευή της οροφής με τα τζάρτζαλα και τα μάντζαλα ζυγίζει -αν θυμάμαι καλα- κοντά στα 300κιλά. Βάλε μαζί και τις ενισχύσεις που έχει από κατω και να σου τα 150 κιλά + σε σχέση με τα δικά μας.
Δεν είναι απλώς η διαφορά βάρους, αλλά η κατανομή που παίζει ρόλο και είναι τόσο ουδέτερο. Τουλάχιστον σε αυτό τον τομέα δεν τρομάζει την κυρά μου (σε αντίθεση με το γκάζι που δεν πατάμε ποτέ ολόκληρο), οπότε πάλι καλά... android - Πεμ 22 Ιαν 2009, 21:37:06 Θέμα δημοσίευσης:
επειδη το cc ειναι πιο ασφαλες αμαξι αμεσως να το βγαλετε αχρηστο ε?
καλα κανει ο κωλος κ ειναι εκει
cc ειναι πρεπει να ναι πιο φιλικο
ασε που θα χει καλυτερη κατανομη βαρους απο μας... ath7 - Παρ 23 Ιαν 2009, 00:58:47 Θέμα δημοσίευσης:
Jim εχεις μαθει τι πιεση ειχαν τα πισω ελαστικα?