PSClub - Hellas

Κινητήρας - 307 - SW 1,6 καταστροφή κινητήρα, επισκευή ή αντικατάσταση;

p307sw - Τετ 21 Ιαν 2009, 00:27:01
Θέμα δημοσίευσης: 307 - SW 1,6 καταστροφή κινητήρα, επισκευή ή αντικατάσταση;
Πρόσφατα κόπηκε ο ιμάντας χρονισμού εν κινήσει με αποτέλεσμα την καταστροφή του μοτέρ, την έκταση της καταστροφής δεν την γνωρίζω μιας και το μοτέρ δεν έχει ανοιχτεί ακόμα.

Γνωρίζει κάποιος φίλος οικονομική και αξιόπιστη λύση επισκευής ή αντικατάστασης του μοτέρ και ποια από τις 2 λύσεις πραγματικά συμφέρει.


Εκ των προτέρων θέλω να ευχαριστήσω όλους τους φίλους που θα μου απαντήσουν
drdino - Τετ 21 Ιαν 2009, 00:28:03
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσα χλμ είχες όταν έσπασε;
p307sw - Τετ 21 Ιαν 2009, 00:29:16
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Πόσα χλμ είχες όταν έσπασε;


124.000 το αμάξι είναι του 03/2003

η μικρή ιστορία για τον ιμάντα βρίσκεται σε αντίστιχο post http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=13531&start=21&postdays=0&postorder=asc&highlight=
drdino - Τετ 21 Ιαν 2009, 00:33:46
Θέμα δημοσίευσης:
Εσύ ξεπέρασες και το χιλιομετρικό, και το χρονικό όριο... Έπαιξες και έχασες... Sad Sad Sad Από την άλλη βέβαια, φέρει και ευθύνη το συνεργείο που συντηρεί το αυτοκίνητό σου αν όλα αυτά τα χρόνια δεν σου ανέφερε τπτ για τον ιμάντα. Rolling eyes
p307sw - Τετ 21 Ιαν 2009, 00:39:47
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Εσύ ξεπέρασες και το χιλιομετρικό, και το χρονικό όριο... Έπαιξες και έχασες... :( :( :( Από την άλλη βέβαια, φέρει και ευθύνη το συνεργείο που συντηρεί το αυτοκίνητό σου αν όλα αυτά τα χρόνια δεν σου ανέφερε τπτ για τον ιμάντα. :roll:


Φίλε μου είναι πικρή η ιστορία με το συνεργείο, δεν έπαιξα, τα ακουμπούσα χοντρά όλα αυτά τα χρόνια αλλά άκρη δεν βρίσκεις!

Έχω σφραγίδες για service στα 90.000 και 96.000 μετά δεν έχω άλλες σφραγίδες και οι επισκέψεις λέχτηκαν ως βλάβες...
drdino - Τετ 21 Ιαν 2009, 00:46:31
Θέμα δημοσίευσης:
Κατάλαβα... Στο ερώτημα σου τώρα, δύσκολη επιλογή. Αν το δικό σου το μοτέρ βρίσκεται σε καλή κατάσταση κατά τα άλλα, το επισκευάζεις (βαλβίδες θα στράβωσες φαντάζομαι, και ό,τι άλλο πήρε).
RoadRunner122 - Τετ 21 Ιαν 2009, 13:39:27
Θέμα δημοσίευσης:
Αν τελικά δε βρεις το δικιο σου και αποφασίσεις να πληρώσεις εσύ, νομίζω ότι η οικονομικότερη λύση είναι να βρεις ένα καπάκι από TU5JP4 γεμάτο, να του κάνεις ένα rebuilt (τσιμουχάκια βαλβίδων, πλάνισμα, καθάρισμα κλπ). Ψάχνοντας θα βρεις εύκολα.

Τώρα αν ο ιμάς κόπηκε σε στροφές ρελαντί, δε νομίζω να την άκουσαν και τα πιστόνια. Αν την άκουσαν πας σε άλλο στάδιο επισκευών (άνοιγμα μοτέρ) οπότε και το κόστος ξεφεύγει. Sad
action_peugeot - Πεμ 22 Ιαν 2009, 00:12:54
Θέμα δημοσίευσης:
Στις περισσότερες φορές στραβώνουν μόνο βαλβίδες
Θες ένα κιτ χρονισμού 0831l6 η 0831L2
Μέχρι οχτώ βαλβίδες εισαγωγής 0948E0
Και μέχρι οχτώ βαλβίδες εξαγωγής 0949C5
Μια φλάντζα και τσιμουχάκια
Σε συμφέρει να το επισκευασεις
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr