SnakeMJK έγραψε: |
Πιο απλά τρυπάς το φιλτροκούτι και τραβάς υδραυλικό μπουροσωλήνα ή στο ίδιο σημείο που έβγαλες το σκουπάκι σου ή κάτω απ τον προφυλακτήρα (λύση Άλεξ). Για να μην μπουκώνει στα πολλά, ίσως μία κλίση στο άνοιγμα βοήθαγε.
Κόστος 5 ευρώ. ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
Πρέπει να παραδεχτείς ότι αυτή η παπάτζα δεν άξιζε 120 ευρώ και το έφτιαχνες κ μόνος σου με λίγη προσπάθεια ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ναι μεν μπορει να εχει καλη εφαρμογη στο εργοστασιακο φιλτροκουτι αλλα με το σχημα που εχει στα παααρα πολλα χιλιομετρα(180+) μπορει και να κανει τα πραγματα χειροτερα αντι καλυτερα. ![]() |
Steve έγραψε: |
ΜΗΝ ΣΠΑΤΕ αρχ**ια ΠΡΩΙ ΠΡΩΙ
ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΨΕΙ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΝΑΛΥΤΙΚΟΤΑΤΑ. ΓΡΑΦΕΤΕ ΤΑ ΙΔΙΑ ΚΑΙ ΤΑ ΙΔΙΑ. |
Steve έγραψε: |
Το καλό στην όλη εργοστασιακή φάση είναι ότι εκεί από όπου τραβάει αέρα, είναι οι κυψέλες της πλαστικής εργοστασιακής σίτας του προφυλακτήρα, οι οποίες στο συγκεκριμένο σημείο είναι αδιαπέρατες (έχουν πλαστικό από πίσω που τις κλείνει) και τραβάει τον αέρα ουσιαστικά από το πλάι. Οπότε στα "πολλά" χιλιόμετρα λογικά ΔΕΝ θα έχουμε "μπούκωμα" από τον αέρα που θα σμπρώχνεται μέσα αν ερχόταν απ' ευθείας στο σκουπάκι.
Με μια aftermarket σίτα αλουμινίου η οποία θα έχει κενό στις κυψέλες τις εκεί, ίσως να έχουμε αρνητική επίδραση αφού ο αέρας θα πάει κατ' ευθείαν μέσα στο σκουπάκι με πίεση. [...] Μέχρι την ερχόμενη εβδομάδα θα βγούμε και μια Εθνική οδό να δούμε αν τελικά έχουμε κέρδος στα πολλα χ.α.ω. ή όχι, όπως επίσης εν καιρώ θα δούμε αν κάνει ζημιά η aftermarke σίτα ή όχι. |
Pughell έγραψε: |
Επισης προτεινω να μην το κανετε "τυφλο" αλλα να το ελευθερωσετε εντελως και απλα,μιας και θα βγαλετε το εργοστασιακο φιλτροκουτι εξω,να κανετε μια τρυπα με τρυπανακι 5 ή 6 mm στο κατω μερος του φιλτροκουτιου,εκτος και αν φυσικα εχει ηδη οποτε τις ταπωνετε ολες και αφηνετε μονον μια. |
volvos έγραψε: |
απο οσο εχω καταλαβει
μετα απο ενα σημειο ο εγκεφαλος μπορει μεσω μαπ να διαβασει οτι μπαινει μαξιμουμ Χ ποσοτητα αερα αν εσυ δωσεις Χ+κατι δε το βλεπει σταματα να διαβαζει στο Χ αρα παει ααχρηστο και μπουκωνεις το συστημα |
volvos έγραψε: |
κατσε εσυ λες να κανουμε τη τρυπα απο τη πανω μερια του φιλτροκουτιου
(μετα τοι φιλτρο δηλαδη) οπου ο αερας ερχεται απο κατω με ροη και ταχυτητα........ |
sps έγραψε: |
Με τα νερα του δρομου υπαρχει περιπτωση να εχουμε κανενα θεμα? |
Steve έγραψε: |
Και ποιός μου είπε ότι ΔΕΝ θα ρουφάει από αυτήν την τρύπα στις χαμηλές ταχύτητες αντί να φυσάει αέρα, με αποτέλεσμα να πηγαίνει μη φιλτραρισμένος στην πεταλούδα και κατά συνέπεια στον κινητήρα? ![]() |
Steve έγραψε: |
Δεν ξέρω αν την τοποθέτησες εσύ, πάντως αυτό με τις βίδες στις πάνω βάσεις του ψυγείου είναι ότι χειρότερο. |
Παράθεση: |
btw τι σκουπα ειναι αυτη????? ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
προσωπικα τη γουσταρα για το θορυβο και μονο...
εκει στις 7500+ μαζι με τη μεταλλικη εισαγωγη ανασταινει κοσμο.. |
sps έγραψε: |
ενω αφαιρεθηκε και ο πλαστικος σωληνας υπερχειλισης της μπαταριας ![]() |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
sps έγραψε: |
Οποτε Αργυρη τωρα που το αφαιρεσαμε, πιστευεις οτι θα υπαρξει καποιο προβλημα?? |
sps έγραψε: |
Μετα απο καμια 30ρια χλμ που περιλαμβαναν και εθνικη, |
sps έγραψε: |
εχω να πω πως δε περιμενα τετοια αλλαγη προς το καλυτερο.
Ειδικα μετα τις 4-6.000 παει σαφως καλυτερα, αλλα και με 5η για το ποτε πηγα 170-180, ουτε που το καταλαβα. |
sps έγραψε: |
Επισης παρατηρησα ενα κομπιασμα οταν ανεβαζει στροφες καπου στις 4.000 αλλα μετα ξεσπαει πιο πολυ.
Σταυρο ειδες κατι τετοιο εσυ? |
sps έγραψε: |
Χαμηλα με τεταρτο-πεμπτες ισως εχει χασει λιγο ελαστικοτητα. |
volvos έγραψε: |
μηπως ειναι για καλο που ειναι τυφλο
με την εννοια οτι εκει που ειναι δε θα μπουκωνει στα πολλα αλλα εχει περισσεια αερα αφου ειναι μεγαλο το κενο προφυλακτηρα με ψυγεια μετωπες κλπ που εγκλωβιζεται ο αερας |
volvos έγραψε: |
τη τρυπα που τη κανουμε ρε?? |
Pughell έγραψε: |
Οπως βλεπετε,το AC Sport εχει αρκετα πιο "γλυκες" γωνιες,πραγμα το οποιο ειναι σαφως επιθυμητο.
|
Sidobre έγραψε: |
Eγώ θα προτιμούσα αυτό που έβαλε ο Ivang για σκουπάκι σε φωτό μαζί με ένα εύκαμπτο σωλήνα μέχρι το φιλτροκούτι. |
Pughell έγραψε: |
Βαγγο ωραιο ειναι. ![]() Αμα "εσβηνε" και λιγο πιο γλυκα το βεντουρι με τον σωληνα,θα ηταν τελειο! ![]() --- Τασο για αυτο ρωτησα Σταυρο και Πανο αν εσωτερικα ειναι λειο και δεν κανει γωνιες. Αν εκει που το βεντουρι γινεται στροφη κανει εσωτερικη γωνια,μαμησε μας... ![]() |
Steve έγραψε: |
Τρυπήστε το φανάρι και βάλτε σωλήνα!
Το έχει κάνει και ο Πρόεδρας, άρα είναι η κορυφαία λύση ![]() |
kane έγραψε: |
σταυρε!!!!??? "γλύφεις"? ![]() |
MEMsound έγραψε: |
δεν θέλει πολυ λεπτό για αρχή... ![]() ![]() ![]() αλλα ο αλλος ο βλεμμένος (Τάκης) θέλει να το βάλει όπως ειναι... δεν με αφήνει να το κάνω MEMsound εδιτιον... μου χει βάλει το μαχαίρι στο λαιμό... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Τρυπήστε το φανάρι και βάλτε σωλήνα!
Το έχει κάνει και ο Πρόεδρας, άρα είναι η κορυφαία λύση ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ναι, ναι, τι να ξέρω και εγώ.... |
volvos έγραψε: |
παντως εκει που μπαινει και με τη ταχυτητα που εχει ο αερας μηπως ψαχνετε ψυλο στα αχυρα? |
volvos έγραψε: |
παντως το γεγονος οτι εχει αυξηθει ο θορυβος δε μου πολυαρεσει.
η θεωρια λεει οτι οταν αυξανεται ο θορυβος απο εισαγωγη ειναι επειδη το μοτερ ζοριζεται και θελει αερα ![]() |
volvos έγραψε: |
βασικα προτιμω να μου το βαλει ο αργυρης ![]() ![]() ![]() (θεωρω οτι ισως βρει καποια λυση απο την εμπειρια του που εμεις δεν εχουμε δει) |
Pughell έγραψε: |
Οταν θα ακουσετε το μοτερ να αλλαζει θορυβο και να κανει ενα ελαφρυ "ουρλιαγμα" σημαινει οτι οι καυσεις του βελτιωθηκαν αρκετα και οτι πιθανως να χρειαστει και αναπροσαρμογη σε προγραμμα.
Εγω ειδα το ολο φαινομενο σε κινητηρα Renault K4M(1600 16v) και εμεινα μλκας απο το ολο σκηνικο. Α,να ξερετε οτι αν το ολο συστημα θα πρεσσαρει καλα,τοτε θα παρατηρησετε και ενα μικρο σκαλοπατι στην αποδοση στις πολυ ψηλες στροφες,οχι ομως προς τα κατω αλλα προς τα πανω. ![]() |
Ivang έγραψε: |
Υπάρχει περίπτωση να ταιριάζει πουθενά αυτό σε μας ?
Engineered to maximise use of venturi effect. For connection to 63mm(2.5") or 76mm(3.0")ID flexible hose.Colour Black. Base dimensions approx: 120mm wide x 240mm long + 10mm flange ![]() |
Pughell έγραψε: |
Οταν θα ακουσετε το μοτερ να αλλαζει θορυβο και να κανει ενα ελαφρυ "ουρλιαγμα" σημαινει οτι οι καυσεις του βελτιωθηκαν αρκετα και οτι πιθανως να χρειαστει και αναπροσαρμογη σε προγραμμα.
Εγω ειδα το ολο φαινομενο σε κινητηρα Renault K4M(1600 16v) και εμεινα μλκας απο το ολο σκηνικο. Α,να ξερετε οτι αν το ολο συστημα θα πρεσσαρει καλα,τοτε θα παρατηρησετε και ενα μικρο σκαλοπατι στην αποδοση στις πολυ ψηλες στροφες,οχι ομως προς τα κατω αλλα προς τα πανω. ![]() |
volvos έγραψε: |
αυτη τη στιγμη ειμαι
χωρις τη μονωση του καπο (ναι κοβει θορυβο) με τη σκουπα τη μεταλλικη εισαγωγη και κυριως η σκουπα ειναι ξεβιδωτη και παει βολτα στο μοτερ ο ηχος που κανει το αμαξι ειδικα εκει στις 7500+ απλα ειναι ΑΠΕΡΙΓΡΑΠΤΟΣ δεν υπαρχει λογικη στο πως ακουγεται ρωτηστε τον αρη που το οδηγησε και παραμιλαγε υ.γ. δε συζητω αν δουλευει ετσι η σκουπα απλα για τον ηχο το λεω ![]() |
volvos έγραψε: |
.........................................................
.......................... ε νταξει μαλλον παει λιγο καλυτερα αλλα αμα δε σε βλεπουν ............ |
volvos έγραψε: |
...
καναμε τρυπες σιτα και κατω στο πατο του φιλτροκουτιου μια με 8αρι τρυπανι για εκτονωση την οποια την ειχε ετοιμη το φιλτροκουτι...ηταν σα να σου φωναζει ΑΝΟΙΞΕ ΜΕ ![]() ![]() φωτο αλλη ωρα |
Pughell έγραψε: |
ψαξε να βρεις μαμα φιλτροκουτι για να μαθεις να ακους την αλλη φορα. |
Pughell έγραψε: |
Και χανει εξισου ευκολα βλακοφατσουλη... ![]() Δηλαδη αμα δεν εκανες τρυπα τι θα παθαινε; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δηλαδη αμα δεν εκανες τρυπα τι θα παθαινε; ![]() |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Δανείζω φιλτροκούτι.... ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Αφού λέμε του φώναζε "ΑΝΟΙΞΕ ΜΕΕΕΕ" ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
λες να ανοιξω και αλλη τρυπα? ![]() |
Pughell έγραψε: |
Να μην τον βγαλεις καθολου και να τον αφησεις ετσι οπως ειναι,χωρις να τον ακουμπησεις. |
drdino έγραψε: | ||
![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Κωτσο κρατας μαμα "σκουπακι" και ενωνεις σκουπακι με ευκαμπτο ελαστικο σωληνα(οσο το δυνατον πιο λειο) με στομιο κουτιου. ![]() Αν και παλι,το σκουπακι λιγο μικρο το βλεπω... ![]() Ειναι σε "τυφλο" σημειο ή πισω απο την γριλλια; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αμα το φιλτρο ειναι καθαρο,τοτε μαλλον αντλια βενζινης μου βρωμαει,αν και χλωμο γιατι δεν θα ειχες 3 πρασινα λαμπακια... ![]() Απο ποτε εχεις να καθαρισεις φιλτρο; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αμα σου δειχνει φτωχο ειναι αντλια,αμα δειχνει πλουσιο καπου δεν παιρνει αερα. |
Pughell έγραψε: |
Ανοιξε το φιλτροκουτι να δεις ρε μλκα,μπορει να πηρε κατι μεσα,εναλλακτικα μπορει απλως να τα εφτυσε ο map sensor.
Και του Σταυρου ειχε βγαλει map μετα τις πατεντες με το ram air... |
Pughell έγραψε: |
Βρες ενα 206,καντε μια τραμπα τον map(3 λεπτα υποθεση ειναι),κανε μια δοκιμη και δες το halmeter...
Αρχισε να αποκλειεις περιπτωσεις για να φτασεις σιγα-σιγα στο προβλημα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Γιατι θα πρεπει μαζι να κοψουν και το ψυγειο... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Γιατι θα πρεπει μαζι να κοψουν και το ψυγειο... ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
δεν έχει τρύπα εξόδου (νερού) προς τα πίσω; ή έχει κ δεν είναι αρκετή για μεγάλη ποσότητα νερού; |
Steve έγραψε: | ||
![]() Σπύρο περαστικά και ελπίζω να είναι ανώδυνα ![]() Αλλά είμαι τρομερά περίεργος (και θα βοηθούσε αν έχεις καμιά φωτογραφία) για το μέρος στο οποίο είσουν γιατί μου κάνει τρομερή εντύπωση το ύψος του νερού... μπρρρρ ![]() |
MEMsound έγραψε: |
Δεν εχει και το ρηδαδι το 206 χωρο να πάρει από αλλου αερα... ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
για να μην ανακατέψουμε αυτο το τοπικ μηπω ςνα το συναχίζαμε αλλου |
sps έγραψε: |
Με τα νερα του δρομου υπαρχει περιπτωση να εχουμε κανενα θεμα?
Ενδεχομενως για τα νερα να βοηθησει και η τρυπα του Στελιου ! (Αυριο μεθαυριο ισως προσπαθησω να το βαλω κι εγω) |