GIANNIS206 έγραψε: |
Πόσο φτηνά μπορεί να είναι Bilstein? |
vassop26 έγραψε: |
Τα μαύρα είναι άχρηστα με τα ελατήρια αυτά , ρώτησα και μου είπαν είνα σαν να βάζω της μαμάς ελατήρια .. επίσης καμία σκληρότητα
Επειδή έχω ρωτήσει κάποιες γνώμες είμαι ανάμεσα στα Bilstein τα οποία είναι αυτορυθμιζόμενα δηλ. ανάλογα το δρόμο αυξομειώνουν τη σκληρότητά τους .. (αυτό υφίσταται?)Τα Koni κιτρινα που τα ρυθμίζεις όπως θέλεις αλλά έτσι όπως τα ρυθμίζεις έτσι κάθονται... Τα osrav που έμαθα πως δένουν κι αυτά καλά με τα ελατήρια και είναι αυτορυθμιζόμενα και αυτά ![]() ![]() |
vassop26 έγραψε: |
Τα μαύρα είναι άχρηστα με τα ελατήρια αυτά , ρώτησα και μου είπαν είνα σαν να βάζω της μαμάς ελατήρια .. επίσης καμία σκληρότητα |
vassop26 έγραψε: |
Επειδή έχω ρωτήσει κάποιες γνώμες είμαι ανάμεσα στα Bilstein τα οποία είναι αυτορυθμιζόμενα δηλ. ανάλογα το δρόμο αυξομειώνουν τη σκληρότητά τους .. (αυτό υφίσταται?) Τα Koni κιτρινα που τα ρυθμίζεις όπως θέλεις αλλά έτσι όπως τα ρυθμίζεις έτσι κάθονται... Τα osrav που έμαθα πως δένουν κι αυτά καλά με τα ελατήρια και είναι αυτορυθμιζόμενα και αυτά ![]() ![]() |
alxdr74 έγραψε: | ||
|
vassop26 έγραψε: |
BTS με βοήθησες πάρα πολύ και σε ευχαριστώ ![]() επειδή δεν οδηγώ οριακά σκέφτομαι να βάλω τα KONI τα κόκκινα.. αν μπορείς να μου πεις τη γνώμη σου γι'αυτά. Πήρα τη γνώμη απο δυο ανθρώπους και μου πρότειναν αυτά , τα οποία ταιριάζουν με τα ελατήριά μου . Επίσης μου τα είπε και εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot. |
vassop26 έγραψε: |
Καλημέρα και καλό μήνα. Έφτιαξα ένα νέο θέμα γιατί θα ήθελα τη βοήθειά σας.
Έδώ και 2 εβδομάδες ακούω έναν θόρυβο μπροστά ο οποίος ακούγεται σαν να χτυπάει μέταλλο με μέταλλο και όταν πηγαίνω με πολύ μικρή ταχύτητα.. Επίσης ακούγεται μόνο όταν περνάω απο καμια μικρή λακούβα , σαμαρακι ... Μετά απο ψάξιμο χθές με κάποιους φίλους βγάλαμε το συμπέρασμα ότι είναι τα αμορτισέρ. Έχω κάνει 26.000 χλμ. με αμορτισέρ της μάνας του αλλά με ελατήρια H&R χαμηλωμένα 3,5cm. Από την πείρα σας είναι καιρός να αλλάξω αμορτισέρ? Το ερώτημα το κύριο είναι τι αμορτισέρ μου προτείνετε να αγοράσω? θα τα αγοράσω αυτή την εβδομάδα και θα ήθελα να μου πείτε ποια νομίζετε πως ταιριάζουν με τα ελατήρια μου. Να μην είναι βέβαια πολύ πολύ σκληρά που να μην μπορείς ούτε να κάθεσαι αλλά ούτε να είναι και "βάρκα γιαλός" Περιμένω τις γνώμες σας .. ευχαριστώ ![]() |
Παράθεση: |
Οι ενδείξεις ήταν : 65% μπροστά αριστερά και 62% μπροστά δεξιά, 75% πίσω δεξιά και 72% πίσω αριστερά. Χρειάζονται αλλαγή τα αμορτισέρ? Αυτός μου είπε πως ναι . |
vassop26 έγραψε: | ||
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον sps .
Είμαι ανάμεσα σε Bilstein και ΚΟΝΙ κίτρινα. Απλά δεν ξέρω τι σημαίνουν οι ενδείξεις στο αμορτισερόμετρο που μου μέτρησε τα αμορτισέρ .
|
Svstouk έγραψε: |
Ξεφεύγω από το θέμα σας γιατί αλλιώς θα έπρεπε να ανοίξω καινούριο topic για τα αμορτισέρ και δεν το ήθελα. ![]() Εκεί που λέτε που είμαι και αλλάζω λάστιχα, παρατηρώ ότι το εμπρός δεξί αμορτισέρ έχει γύρω του "νερό". Το κοιτάει ο λαστιχάς μου, και δεν ήταν σίγουρος αν ήταν νερό ή λάδι. ![]() ![]() Εμπρός αριστερό : 47% ![]() Εμπρός δεξί : 54% Πίσω αριστερό : 53% Πίσω δεξί : 56% Εντωμεταξύ, άλλο αμορτισέρ φαινόταν να έχει πρόβλημα, κι άλλο βγήκε τελικά! ![]() Κατά τον λαστιχά μου, αυτές οι τιμές δεν δικαιολογούνται σε αυτά τα χιλιόμετρα. ![]() Έχω κάνει 22000 χλμ με αυτά τα αμορτισέρ με τα μισά από αυτά τα χλμ να είναι εκτός πόλης. Μέχρι τώρα δεν μου έχει ξανατύχει αμορτισέρ να τα έχει φτύσει πριν τα 60.000 χλμ. ![]() Καπάκι φεύγω, πάω στην αντιπροσωπεία μου, όπου και έκλεισα ραντεβού για την Πέμπτη το μεσημέρι να τα μετρήσουν με το δικό τους αμορτισερόμετρο, και να δούμε ΑΝ θα μπορέσουν να μου τα περάσουν στην εγγύηση. ![]() Μου ήρθε στο νου ο Mίλτος, που είχε πει ότι τα μαμίσια αμορτισέρ είναι οριακά αποδεκτά και οριακά ποιοτικά. Μίλτο, είχες για ακόμη μία φορά δίκιο! ![]() Να σημειώσω ότι δεν καταπονώ τα αμορτισέρ μου άσκοπα και γενικά προσέχω τα πάντα, από μικρές λακούβες, μέχρι φρεάτια και σαμαράκια. |
konstantinos έγραψε: |
Μπορείς σε παρακαλώ να μας πείς τι είναι αυτά τα ποσοστά ? |
Svstouk έγραψε: |
Όπως σημειώνω, είναι τιμές απόσβεσης κραδασμών. Γενικά, έχει να κάνει με τη λειτουργία του αμορτισέρ, σε τι ποσοστό αποσβαίνει τους κραδασμούς.
Όπως μου είπε ο λαστιχάς μου, ποτέ η συγκεκριμένη τιμή δεν είναι 100%. Λογικά κάποιος σκέφτεται ότι ένα αμορτισέρ που λειτουργεί τέλεια, θα πρέπει να έχει τιμή απόσβεσης 100%. Λάθος! Κατά τον λαστιχά μου, μια τέτοια τιμή θα σήμαινε ότι το αμορτισέρ είναι κούτσουρο ![]() Η φυσιολογική τιμή απόσβεσης για τα καινούρια αμορτισέρ είναι (κατά τον λαστιχά μου επαναλαμβάνω, γιατί δεν είμαι ειδικός) γύρω στο 65-68% για τα εμπρός και γύρω στο 60% για τα πίσω. Αν κάποιος ξέρει κάτι διαφορετικό, ας μας το πει για να ξέρω μήπως με δουλεύει ο λαστιχάς μου (αν και το ψιλοαποκλείω, γιατί είναι παιδικός μου φίλος) |
Svstouk έγραψε: |
Έχουμε και λέμε :
Εμπρός δεξί : 43% Εμπρός αριστ. : 45% Πίσω δεξί : 37% Πίσω αριστ. : 36% ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Όλα τα αμορτισέρ έχουν ΜΕΤΡΙΑ επαφή με το δρόμο. Τάδε έφη το αμορτισερόμετρο της αντιπροσωπείας. Τη Δευτέρα στις 10 έχω ραντεβού για την αντικατάστασή τους, μέσα στα πλαίσια της εγγύησης. ![]() Δεν με χάλασε! ![]() |
chatasos έγραψε: |
Φυσιολογική τιμή δεν υπάρχει γιατί εξαρτάται από τα αμορτισέρ (και από το αμορτισερόμετρο από ότι βλέπω). Γι'αυτό καλό είναι να τα μετράμε όταν είναι καινούργια και όταν θέλουν αλλαγή στο ίδιο αμορτισερόμετρο για να βλέπουμε την διαφορά.
65% απόσβεση μπορούν να έχουν κάποια μέτρια αμορτισέρ από άποψη σκληρότητας, ή κάποια σκληρά που έχουν όμως μαλακώσει με την χρήση. Ενδεικτικές τιμές, από ότι γνωρίζω, παίζουν από 80% για σκληρά μέχρι 50% για μαλακά. |
Svstouk έγραψε: |
Στην εκτύπωση της αντιπροσωπείας, δίπλα από την απόσβεση των αμορτισέρ υπάρχει μια μπάρα που λειτουργεί ως επεξήγηση και χαρακτηρισμός της απόσβεσης. Συγκεκριμένα, για τα εμπρός,
η από 100% μέχρι 55% απόσβεση χαρακτηρίζεται ως "ΚΑΛΟ", από 55%-35% "ΜΕΤΡΙΑ" και από 35% και κάτω "ΚΑΚΟ" Για τα πίσω, οι τιμές διαφοροποιούνται. 100%-45% "ΚΑΛΟ" 45%- ~25% "ΜΕΤΡΙΑ" και από εκεί και κάτω.....καταλαβαίνετε.. ![]() |
vassop26 έγραψε: |
Το σήκωσε το ανεβοκατέβαζε μπροστά και ακουγόταν απλώς ένα τρίξιμο που οφειλόταν στο ζαμφόρ (τι είναι αυτό?) και είπε πως θα φύγει..
Το βάλαμε στο αμορτισερόμετρο και θέλω τη γνώμη σας . Οι ενδείξεις ήταν : 65% μπροστά αριστερά και 62% μπροστά δεξιά, 75% πίσω δεξιά και 72% πίσω αριστερά. Χρειάζονται αλλαγή τα αμορτισέρ? Αυτός μου είπε πως ναι . Δεν ξέρω όμως , τα ποσοστά τι δείχνουν ? ![]() |
vassop26 έγραψε: |
Ευχαριστώ πολύ Ady αν και τώρα έχω μπερδευτεί αρκετά γιατί σκέφτομαι μήπως με κοροϊδεύει αυτός και μου λέει πως χρειάζονται αλλαγή ... πως με 65 και 70% ??????????????
Δεν είναι λογικό... επιμένει δε να μου πουλήσει Bilstein !!! Δεν είμαι σίγουρη για τα Bilstein γιατί ξέρω πως είναι πολύ σκληρά αμορτισέρ.. όσοι φίλοι μου έχουν βάλει τους έρχονται να τα πετάξουν γιατί μέσα στην πόλη δεν τα αντέχουν . Δεν ξέρω τι να κάνω και δεν υπάρχει καμία αντικειμενική γνώμη ![]() |
vassop26 έγραψε: |
Δεν είναι λογικό... επιμένει δε να μου πουλήσει Bilstein !!! Δεν είμαι σίγουρη για τα Bilstein γιατί ξέρω πως είναι πολύ σκληρά αμορτισέρ.. όσοι φίλοι μου έχουν βάλει τους έρχονται να τα πετάξουν γιατί μέσα στην πόλη δεν τα αντέχουν .
Δεν ξέρω τι να κάνω και δεν υπάρχει καμία αντικειμενική γνώμη ![]() |
vassop26 έγραψε: |
Λοιπόν ο Πέτρος στον Χοϊμέ μου είπε 550 ευρώ τοποθετημένα ρυθμισμένα και ευθυγράμμιση για τα Bilstein. Εγώ νόμιζα πως τα Bilstein είναι μόνο ένας τύπος σε κίτρινο χρώμα. Όταν ρώτησα χθές ένα κατάστημα αυτό μου είπαν . Μου είπαν για τα μαύρα αλλά πως είναι πολύ μαλακά.
Η τιμή είναι καλή? Για τα ΚΟΝΙ κίτρινα 510 ευρώ τοποθετημένα. |
Sidobre έγραψε: |
Bάσω, έχω βρεί προμηθευτή που δίνει (χωρίς τοποθέτηση) τα κόκκινα Koni με 400 ευρώ! Το ίδιο νομίζω και ο Danielos |
Sidobre έγραψε: |
Bάσω, έχω βρεί προμηθευτή που δίνει (χωρίς τοποθέτηση) τα κόκκινα Koni με 400 ευρώ! Το ίδιο νομίζω και ο Danielos |
BTS έγραψε: |
Πάντως εκτίμηση μου είναι ότι τα κόκκινα ΚΟΝΙ θα δουλέψουν καλύτερα από τα κίτρινα, δεδομένου ότι κρατάς τα εργοστασιακά ελατήρια. |
Vasso έγραψε: | ||
Δεν έχω εργοστασιακά ελατήρια αλλά τα H&R. Τα έχω τοποθετημένα από την ημέρα που το πήρα από την αντιπροσωπεία. |
DimiP έγραψε: |
Επισης επειδη δεν θεωρω οτι μπορω να κρινω και να κανω Review στα sachs γιαυτο και δεν εχω πει τιποτα... ελειψη γνωσεων και εμπειριας με αλλες αναρτησεις.
Ενα ομως θα πω που το παρατηρω σιγα σιγα τωρα μετα απο 3000 χλμ περιπου μετα την τοποθετηση τους (ειπαμε δεν κανω πολλα χλμ!) : το 206 αρχιζει να σφιγκει!! πεφτω σε λακουβες και ανωμαλιες και ως εκθαυματος (ασχετων τριγμων) μοιαζει πιο καλοδεμενο...μπορει να ειναι και η ιδεα μου ...δεν ξερω και σιωπαινω.! ![]() ![]() |
teoman έγραψε: | ||||
Η απόσβεση που κάνουν τα αμορτισέρ πρέπει να είναι.Για να είναι καλά πρέπει το αποτέλεσμα να πλησιάζει το 100%.Τα δικά σου είναι μάλλον στο μέτριο... |
GIANNIS206 έγραψε: |
Ερώτηση πρώτη:Vasso τα αποτελέσματα της μέτρησης που έκανες σε πόσα χλμ αναφέρονται? |
Giannis206 έγραψε: |
Ερώτηση δεύτερη:Όταν λέτε Bilstein sprint εννοείτε τα προφανώς τα κίτρινα τα ρυθμιζόμενα που λέγονται και αλλιώς group N |
LordCypher έγραψε: |
Βάσω ,δες σαν επιλογή και τα Sachs Performance. Εγω αυτα έβαλα και είναι αρκετά καλά. Και σίγουρα πιο οικονομικά. Επίσης να ξέρεις ότι παίζει μεγάλο ρόλο αυτός που θα στα τοποθετήσει. Να είναι λίγο ψείρας. Γιατί έχω ακούσει και κάτι ιστορίες για τριξίματα τρελά....
Αν θες στείλε πμ να σου πω που τα έβαλα. Και αν λες για τον Χοιμέ της Καλλιθέας , βρες τον Άγγελο και και πες του ότι πας εκ μέρους μου ή πες μου να τον πάρω εγώ τηλέφωνο. |
Vasso έγραψε: |
... Αυτός όμως επιμένει να βάλω τα Bilstein . Έχω ρωτήσει 5 ανθρώπους που τα έχουν βάλει και είναι εντελώς δυσαρεστημένοι όσον αφορά την οδήγηση μέσα στην Αθήνα. Μου είπαν πως για ταξίδια είναι πολύ καλά , πολύ καλό κράτημα , σταθερά ... αλλά μέσα στην πόλη έχουν αγανακτήσει. |
teoman έγραψε: |
Καλορίζικο το νέο nickname ![]() |
lia206cc έγραψε: |
Το αμορτισερόμετρο...
Για τις συσκευές που μετράνε την ανάρτηση τοποθετημένη στο αυτοκίνητο (κι όχι στον πάγκο), το 100% αντιστοιχεί στην ύπαρξη μη ανάρτησης (πχ σταθεροί σωλήνες αντί αμορτισέρ, ζάντες χωρίς λάστιχα, σινεμπλόκ από σίδερο κουλουπου). Όσο κατεβαίνουμε, έχουμε μεγαλύτερες ταλαντώσεις, ενώ αποκλίσεις μεταξύ των τροχών δεξιά - αριστερά υπάρχουν πάντα σε όλα σχεδόν τα σετ και θεωρούνται φυσιολογικές αν κυμαίνονται μεταξύ 10-12% |
Vasso έγραψε: | ||
Αν κατάλαβα καλά οι ενδείξεις δείχνουν το ανάποδο από αυτό που νόμιζα που σημαίνουν πως τα δικά μου έχουν πέσει τελείως ? |
sps έγραψε: |
και εγω sachs performance-eibach θα βαλω!
Το εχω αποφασισει καιρο! Γεια σου ρε Πετρο ! ![]() |
Vasso έγραψε: |
Το μαλακότερο που μου έχουν προτείνει μετά τα Bilstein από άποψη πως μπορώ να τα ρυθμίζω εγώ είναι τα ΚΟΝΙ κίτρινα. |
mick206 έγραψε: |
Vasso έγραψε:
Το μαλακότερο που μου έχουν προτείνει μετά τα Bilstein από άποψη πως μπορώ να τα ρυθμίζω εγώ είναι τα ΚΟΝΙ κίτρινα. Και τί θα κάνεις τότε Βασούλα;Πές οτι παίρνεις ρυθμιζόμενα,έτσι;Θα πηγαίνεις συνέχεια στον μάστορα να ξηλώνει και να ράβει μέχρι να βρείς την ιδανική θέση που θα σου αρέσουν; Δέν θέλω να φανώ κακός ούτε και να σε επιρεάσω αλλά (άποψή μου) εγώ δέν θα μπορούσα να πηγαίνω μέρα παρα μέρα(λέμε τώρα),να τα ρυθμίζω και φτού και απο την αρχή μέχρι να οριστικοποιήσω πώς θα μου αρέσουν. |
Vasso έγραψε: |
Στα ΚΟΝΙ τα κίτρινα ρυθμίζεις τη σκληρότητά τους (τα μπροστινά ) εξωτερικά .. έχουν 2 πιαστράκια που τα γυρίζεις ανάλογα αριστερόστροφα ή δεξιόστροφα ανάλογα με τη σκληρότητα που θέλεις να έχουν. Δεν ξηλώνεις τίποτα... |
Vasso έγραψε: |
Μου είπε 570 ευρώ μαζί με την τοποθέτηση τα ΚΟΝΙ ΚΙΤΡΙΝΑ |
Vasso έγραψε: |
Λοιπόν επειδή θα βάλω αυτά έχει κανείς να μου προτείνει που μπορώ να τα βρώ πιο φθηνά.. (αγορά και τοποθέτηση)??? |
Vasso έγραψε: | ||
Δεν ξέρω αν λέγονται Group N . Είναι κίτρινα και μου είπε ο μηχανικός πως ένας τύπος βγαίνει για το 206 . Το Bilstein Sprint. |
mick206 έγραψε: |
Να εκφράσω μια απορία;
Υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα που τα φέρνει έτσι; Πάρε ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπία για να δείς άν μπορείς να τα πάρεις απο εκεί κατευθείαν. Γίνεται αυτό,δέν γίνεται; |
Vasso έγραψε: |
Ήταν το πρώτο πράγμα που έκανα και απογοητεύτηκα.. |
Vasso έγραψε: |
μονο μια έτσι επειδή είσαι καλό παιδί και με βοηθάς ![]() |