PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - Αμορτισερ με H&R ελατήρια.

Vasso - Δευ 05 Μάϊ 2003, 08:49:41
Θέμα δημοσίευσης: Αμορτισερ με H&R ελατήρια.
Καλημέρα και καλό μήνα. Έφτιαξα ένα νέο θέμα γιατί θα ήθελα τη βοήθειά σας.
Έδώ και 2 εβδομάδες ακούω έναν θόρυβο μπροστά ο οποίος ακούγεται σαν να χτυπάει μέταλλο με μέταλλο και όταν πηγαίνω με πολύ μικρή ταχύτητα.. Επίσης ακούγεται μόνο όταν περνάω απο καμια μικρή λακούβα , σαμαρακι ...
Μετά απο ψάξιμο χθές με κάποιους φίλους βγάλαμε το συμπέρασμα ότι είναι τα αμορτισέρ.
Έχω κάνει 26.000 χλμ. με αμορτισέρ της μάνας του αλλά με ελατήρια H&R χαμηλωμένα 3,5cm.
Από την πείρα σας είναι καιρός να αλλάξω αμορτισέρ?
Το ερώτημα το κύριο είναι τι αμορτισέρ μου προτείνετε να αγοράσω? θα τα αγοράσω αυτή την εβδομάδα και θα ήθελα να μου πείτε ποια νομίζετε πως ταιριάζουν με τα ελατήρια μου. Να μην είναι βέβαια πολύ πολύ σκληρά που να μην μπορείς ούτε να κάθεσαι αλλά ούτε να είναι και "βάρκα γιαλός"
Περιμένω τις γνώμες σας .. ευχαριστώ Smile
teoman - Δευ 05 Μάϊ 2003, 08:58:35
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή το έψαξα λιγάκι τις τελευταίες μέρες όσον αφορά την ανάρτηση,θα σου πω ότι σε 2-3 που πήγα μου πρότειναν τα bilstein για hr ελατήρια.Φυσικά μπορεί να αποδώσουν το ίδιο καλά και με πιο μαλακά αμορτισέρ (τα decarbon που προτείνει και ο Μίλτος).
Hannibal_Jr - Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:14:40
Θέμα δημοσίευσης:
Τα bilstein ειναι μια πολυ καλη καφ8ηνη λυση συν οτι δουλευουν και με τα ελατηρια που ηδη φορας. Τωρα αν 8ες κατι καλυτερο βαλε και H&R μπουκαλες που 8α παιξουν πολυ καλη μπαλα αλλα μετα ξεφευγεις απο αοικονομικης αποψεως....
GIANNIS206 - Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:19:11
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο φτηνά μπορεί να είναι Bilstein?
Vasso - Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:22:55
Θέμα δημοσίευσης:
Πόσο φθηνά είναι τα Bilstein ? Έχω ακούσει όμως πως είναι πολύ σκληρά αμορτισέρ...
Για τα κονι τι λέτε?
Confused Τα decarbon δεν τα γνωρίζω. Sad Sad
Hannibal_Jr - Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:27:21
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω στο 106 μου τα ειχα βαλει με τοποθετηση και κουρδισμα 120.000 δρχ
sps - Δευ 05 Μάϊ 2003, 09:45:39
Θέμα δημοσίευσης:
Στο 206 τα bilstein πρεπει να παιζουν στα 450-500 ευρω.
Εγω σκεφτομαι τα sachs performance,που ερχονται συμφωνα με τις τιμες που ειχαν δωσει παλια τα παιδια εδω στο φορουμ,στα 333 ευρω.
Vasso - Δευ 05 Μάϊ 2003, 10:19:53
Θέμα δημοσίευσης:
Που θα βρώ πληροφορίες για sachs και decarbon? είναι καλά? ρυθμιζόμενα? μαλακά ή σκληρά? εφαρμόζουν καλά με τα h&r?
Question Question Question Question Question
Vasso - Δευ 05 Μάϊ 2003, 11:04:54
Θέμα δημοσίευσης:
Γνωρίζει κανείς τα OSRAV? είναι καλά?
seridim - Δευ 05 Μάϊ 2003, 11:50:37
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Πόσο φτηνά μπορεί να είναι Bilstein?

Μπορούμε να πάρουμε τα Bilstein τα μαύρα (κάνουν για χαμήλωμα;;;;Wink με 200 euro.
Vasso - Δευ 05 Μάϊ 2003, 12:32:43
Θέμα δημοσίευσης:
Τα μαύρα είναι άχρηστα με τα ελατήρια αυτά , ρώτησα και μου είπαν είνα σαν να βάζω της μαμάς ελατήρια .. επίσης καμία σκληρότητα
Επειδή έχω ρωτήσει κάποιες γνώμες είμαι ανάμεσα στα Bilstein τα οποία είναι αυτορυθμιζόμενα δηλ. ανάλογα το δρόμο αυξομειώνουν τη σκληρότητά τους .. (αυτό υφίσταται?)
Τα Koni κιτρινα που τα ρυθμίζεις όπως θέλεις αλλά έτσι όπως τα ρυθμίζεις έτσι κάθονται...
Τα osrav που έμαθα πως δένουν κι αυτά καλά με τα ελατήρια και είναι αυτορυθμιζόμενα και αυτά Confused Confused
alxdr74 - Δευ 05 Μάϊ 2003, 12:38:59
Θέμα δημοσίευσης:
vassop26 έγραψε:
Τα μαύρα είναι άχρηστα με τα ελατήρια αυτά , ρώτησα και μου είπαν είνα σαν να βάζω της μαμάς ελατήρια .. επίσης καμία σκληρότητα
Επειδή έχω ρωτήσει κάποιες γνώμες είμαι ανάμεσα στα Bilstein τα οποία είναι αυτορυθμιζόμενα δηλ. ανάλογα το δρόμο αυξομειώνουν τη σκληρότητά τους .. (αυτό υφίσταται?)Τα Koni κιτρινα που τα ρυθμίζεις όπως θέλεις αλλά έτσι όπως τα ρυθμίζεις έτσι κάθονται...
Τα osrav που έμαθα πως δένουν κι αυτά καλά με τα ελατήρια και είναι αυτορυθμιζόμενα και αυτά Confused Confused
Δεν ξερω εαν αυτο υσχυει και για τα αμορτισερ, ισχυει ομως σιγουρα για ενα τυπο ελατηριων τα οποια ονομαζονται γραμμικα εαν δεν κανω λαθος!
BTS - Δευ 05 Μάϊ 2003, 13:47:47
Θέμα δημοσίευσης:
vassop26 έγραψε:
Τα μαύρα είναι άχρηστα με τα ελατήρια αυτά , ρώτησα και μου είπαν είνα σαν να βάζω της μαμάς ελατήρια .. επίσης καμία σκληρότητα


Βάσω λυπήσου τα πτυχία και τις γνώσεις των καλύτερων Μηχανικών αναρτήσεων του κόσμου! Very happy
Τα μαύρα δεν είναι άχρηστα, απλώς είναι απ'ευθείας αντικατάστασης. Δηλαδή παρόμοια με τα εργοστασιακά.


vassop26 έγραψε:

Επειδή έχω ρωτήσει κάποιες γνώμες είμαι ανάμεσα στα Bilstein τα οποία είναι αυτορυθμιζόμενα δηλ. ανάλογα το δρόμο αυξομειώνουν τη σκληρότητά τους .. (αυτό υφίσταται?)
Τα Koni κιτρινα που τα ρυθμίζεις όπως θέλεις αλλά έτσι όπως τα ρυθμίζεις έτσι κάθονται...
Τα osrav που έμαθα πως δένουν κι αυτά καλά με τα ελατήρια και είναι αυτορυθμιζόμενα και αυτά Confused Confused



Κανένα παθητικό(δηλ συμβατικό) αμορτισέρ αμορτισέρ δεν προσαρμόζεται στον δρόμο.
Αυτό το κάνουν μόνο οι ενεργητικές αναρτήσεις, που καταναλώνουν ενέργεια για να λειτουργήσουν, όπου ένας υπολογιστής 'διαβάζει ' το δρόμο και δίνει τις ανάλογες εντολές στις βαλβίδες των -ειδικών-αμορτισέρ.

Αυτό που μάλλον εννοούν με τον όρο αυτορυθμιζόμενο, είναι την ιδιότητα που έχουν τα αμορτισέρ να σκληραίνουν ανάλογα με την ταχύτητα με την οποία συμπιέζονται. Για να το πω απλά, αν πιάσεις ένα αμορτισέρ στα χέρια σου και το συμπιέσεις αργά αργά, θα τα καταφέρεις μια χαρά, και ας μην είσαι ο Σβαρτζενέγκερ. Very happy Προσπάθησε όμως να το συμπιέσεις όσο πιο γρήγορα μπορείς και θα τα βρεις σκούρα...Αυτή η ιδιότητα είναι πολύ χρήσιμη, διότι έχεις άνεση όταν περνάς πάνω από ανωμαλίες με χαμηλή ταχύτητα, και παράλληλα όταν πας γρήγορα και συναντάς τις ίδιες ανωμαλίες με μεγαλύτερη ταχύτητα, δεν τερματίζει η ανάρτηση.

Υπομονή, τελειώνω... Laughing

Τα Κοni ρυθμίζονται (μόνο η επαναφορά,αν θυμάμαι καλά), αλλά για να τα ρυθμίσεις σωστά και υπεύθυνα πρέπει να γνωρίζεις κάποια πράγματα για τη δυναμική συμπεριφορά του αυτοκινήτου σου και πως επηρρεάζεται από τέτοιες ρυθμίσεις. Προσωπική μου γνώμη.

Τα osrav, τα έχει ένας φίλος και από ότι ξέρω δεν βγάζουν μοντέλα απ'ευθείας αντικατάστασης, που σημαίνει ότι είναι πολύ σφικτά για τα νορμάλ ελατήρια και δίνουν πολύ αργή επαναφορά.

Πάντα το αμορτισέρ πρέπει να είναι ταιριασμένο με το ελατήριο για να μας δίνει λογικά χαρακτηριστικά απόσβεσης.Πολύ σκληρό ελατήριο και μαλακό αμορτισέρ μας δίνει μεγάλη ταλάντωση και αστάθεια στο όχημα. Πολύ σφικτό αμορτισέρ και μαμά ελατήριο μας δίνει αργή επαναφορά, σε σημείο που μετά την συμπίεση σε ένα σαμαράκι, ο τροχός μένει για λίγο στον αέρα και δεν ακολουθεί τον δρόμο πιστά. Confused

Το συμπέρασμα: να βάζετε αυτό που ταιρίαζει στην περίπτωση σας και όχι αυτό που είναι 'πιο σκληρό'.

Για τα Sachs μπορώ να σου δώσω πληροφορίες, διότι πρόσφατα έβαλα τα Sachs Advantage με ελατήρια από VTS. Πλήρες review στο κατάλληλο τόπικ, σύντομα. Έχε υπόψη πάντως, ότι η Sachs εξοπλίζει από F1 και WRC μέχρι τρίκυκλο.Είναι από τις μεγαλύτερες δυνάμεις στο χώρο, για αυτό δεν χρειάζεται να 'φωνάζει'. Wink

Ελπίζω να βοήθησα λίγο. Very happy
BTS - Δευ 05 Μάϊ 2003, 13:57:04
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
vassop26 έγραψε:
Τα μαύρα είναι άχρηστα με τα ελατήρια αυτά , ρώτησα και μου είπαν είνα σαν να βάζω της μαμάς ελατήρια .. επίσης καμία σκληρότητα
Επειδή έχω ρωτήσει κάποιες γνώμες είμαι ανάμεσα στα Bilstein τα οποία είναι αυτορυθμιζόμενα δηλ. ανάλογα το δρόμο αυξομειώνουν τη σκληρότητά τους .. (αυτό υφίσταται?)Τα Koni κιτρινα που τα ρυθμίζεις όπως θέλεις αλλά έτσι όπως τα ρυθμίζεις έτσι κάθονται...
Τα osrav που έμαθα πως δένουν κι αυτά καλά με τα ελατήρια και είναι αυτορυθμιζόμενα και αυτά Confused Confused
Δεν ξερω εαν αυτο υσχυει και για τα αμορτισερ, ισχυει ομως σιγουρα για ενα τυπο ελατηριων τα οποια ονομαζονται γραμμικα εαν δεν κανω λαθος!


Τα γραμμικά ελατήρια ονομάζονται έτσι, διότι η δύναμη που ασκούν είναι ανάλογη της συμπίεσης ή της έκτασης τους, δηλαδή, F=K*Δx, όπου Κ=Σταθερά και Δχ η μετατόπιση από το ελεύθερο μήκος τους. Στην πράξη κανένα ελατήριο αυτοκινήτου δεν είναι απόλυτα γραμμικό. Όσο συμπιέζεται και κάποιες σπείρες πλησιάζουν ή και ακουμπούν μεταξύ τους, χάνεται η γραμμικότητα.

Τα προοδευτικά από την άλλη δεν έχουν αυτή τη γραμμική συμπεριφορά, δηλαδή δεν σκληραίνουν ευθέως ανάλογα με το Δχ.
Πχ μπορεί κάποιο προοδευτικό ελατήριο να περιγράφεται από τη σχέση F=K*Δx*Δx.
Tα προοδευτικά ελατήρια χρησιμοποιούνται συνήθως στα χαμηλώματα, όπου είναι μαλακά στην αρχή της διαδρομής τους, και όσο συμπιέζονται σκληραίνουν απότομα, για να μην τερματίζει εύκολα η ανάρτηση.
Το πλεονέκτημα των γραμμικών όμως, είναι η πιο προβλέψιμη συμπεριφορά.

Με το μάτι, μπορεί συνήθως κανείς να καταλάβει αν ένα ελατήριο είναι γραμμικό ή ποροδευτικό. Τα γραμμικά έχουν σταθερή απόσταση ανάμεσα στις σπείρες, ενώ στα προοδευτικά το ένα άκρο έχει πυκνές σπείρες και το άλλο αραιές. Επίσης ένα ελατήριο με πολύ λίγες και αραιές σπείρες που ισαπέχουν (σαν γραμμικό), έχει έντονα προοδευτικά χαρακτηριστικά.
Vasso - Δευ 05 Μάϊ 2003, 14:04:59
Θέμα δημοσίευσης:
BTS με βοήθησες πάρα πολύ και σε ευχαριστώ Very happy
επειδή δεν οδηγώ οριακά σκέφτομαι να βάλω τα KONI τα κόκκινα..
αν μπορείς να μου πεις τη γνώμη σου γι'αυτά.
Πήρα τη γνώμη απο δυο ανθρώπους και μου πρότειναν αυτά , τα οποία ταιριάζουν με τα ελατήριά μου . Επίσης μου τα είπε και εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot.
BTS - Δευ 05 Μάϊ 2003, 14:26:09
Θέμα δημοσίευσης:
vassop26 έγραψε:
BTS με βοήθησες πάρα πολύ και σε ευχαριστώ Very happy
επειδή δεν οδηγώ οριακά σκέφτομαι να βάλω τα KONI τα κόκκινα..
αν μπορείς να μου πεις τη γνώμη σου γι'αυτά.
Πήρα τη γνώμη απο δυο ανθρώπους και μου πρότειναν αυτά , τα οποία ταιριάζουν με τα ελατήριά μου . Επίσης μου τα είπε και εξουσιοδοτημένο συνεργείο της Peugeot.


Είναι καλή επιλογή. Θα μείνεις ευχαριστημένη.

Αν δεν χαμηλώσεις, έχεις πολλές επιλογές, όπως Monroe Reflex, Sachs Advantage & Souper Touring, Bilstein μαύρα και Sport,De Carbon Confort, ΚΥΒ κλπ...

Χαίρομαι αν βοήθησα.Μην με ευχαριστείς γιατί ....ντρέπομαι. Embarassed Δεν έκανα και τίποτα...
Rena - Δευ 05 Μάϊ 2003, 15:02:40
Θέμα δημοσίευσης:
Βάσω ρώτα και για APEX ...εγώ προσωπικά είμαι πολυ ευχαριστημένη ....και το δικό μου ειναι χαμηλωμένο 3,5 cm

Ααααα και κάτι άλλο ..βεβαιώσου ότι ο ήχος προέρχεται απο αμορτισέρ και όχι απο τη κρεμαριέρα .....την πάτησα και εγώ έτσι ....για πήγαινε το σε κάποιον "έμπιστο"!!!
Vasso - Δευ 05 Μάϊ 2003, 15:49:20
Θέμα δημοσίευσης:
Rena αυτό θα κάνω , τώρα φεύγω και θα πάω στον Χοϊμέ στο Μοσχάτο. Τον εμπιστεύομαι γιατί μου έχει φερθεί εντάξει... για να δούμε .
Τα Apex είναι πολύ σκληρά ? Tα ΚΟΝΙ κόκκινα τα βρήκα με 368 ευρώ.
NICK - Δευ 05 Μάϊ 2003, 16:13:22
Θέμα δημοσίευσης: Re: Αμορτισερ με H&R ελατήρια.
vassop26 έγραψε:
Καλημέρα και καλό μήνα. Έφτιαξα ένα νέο θέμα γιατί θα ήθελα τη βοήθειά σας.
Έδώ και 2 εβδομάδες ακούω έναν θόρυβο μπροστά ο οποίος ακούγεται σαν να χτυπάει μέταλλο με μέταλλο και όταν πηγαίνω με πολύ μικρή ταχύτητα.. Επίσης ακούγεται μόνο όταν περνάω απο καμια μικρή λακούβα , σαμαρακι ...
Μετά απο ψάξιμο χθές με κάποιους φίλους βγάλαμε το συμπέρασμα ότι είναι τα αμορτισέρ.
Έχω κάνει 26.000 χλμ. με αμορτισέρ της μάνας του αλλά με ελατήρια H&R χαμηλωμένα 3,5cm.
Από την πείρα σας είναι καιρός να αλλάξω αμορτισέρ?
Το ερώτημα το κύριο είναι τι αμορτισέρ μου προτείνετε να αγοράσω? θα τα αγοράσω αυτή την εβδομάδα και θα ήθελα να μου πείτε ποια νομίζετε πως ταιριάζουν με τα ελατήρια μου. Να μην είναι βέβαια πολύ πολύ σκληρά που να μην μπορείς ούτε να κάθεσαι αλλά ούτε να είναι και "βάρκα γιαλός"
Περιμένω τις γνώμες σας .. ευχαριστώ Smile


Thoryvos metallikos apo ta amortiser,ligo dyskolo na akoys.Gia koitakse to rouleman ths anarthshs,giati ton idio hxo moy ebgaze kai htan apo ekei.Mporei etsi na mhn xreiasteis kan allagh amortiser.An omws to apofasiseis,prwta apofasise ti akribws theleis apo ayta,diabase tis empeiries twn paidiwn toy club kai meta allakse ta.
Vasso - Τρι 06 Μάϊ 2003, 08:23:30
Θέμα δημοσίευσης:
Καλημέρα. Χθές πήγα στο συνεργείο και τι λέτε πως έγινε Question ο θόρυβος σταμάτησε δια μαγείας Shocked Shocked .. να κάνουμε βόλτες πέρα δώθε και τίποτα Shocked λέω δεν είναι δυνατόν , τώρα βρήκε ... παρεπιπτόντως ούτε και χθες το πρωί το έκανε ούτε και σήμερα το πρωί το έκανε.
Το σήκωσε το ανεβοκατέβαζε μπροστά και ακουγόταν απλώς ένα τρίξιμο που οφειλόταν στο ζαμφόρ (τι είναι αυτό?) και είπε πως θα φύγει..
Το βάλαμε στο αμορτισερόμετρο και θέλω τη γνώμη σας . Οι ενδείξεις ήταν : 65% μπροστά αριστερά και 62% μπροστά δεξιά, 75% πίσω δεξιά και 72% πίσω αριστερά. Χρειάζονται αλλαγή τα αμορτισέρ? Αυτός μου είπε πως ναι .
Δεν ξέρω όμως , τα ποσοστά τι δείχνουν ? Confused
Vasso - Τρι 06 Μάϊ 2003, 09:35:33
Θέμα δημοσίευσης:
Μήπως θα μπορούσε κάποιος να μου πει τι σημαίνουν οι ενδείξεις?? Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad
sps - Τρι 06 Μάϊ 2003, 10:51:56
Θέμα δημοσίευσης:
Ta koni κοκκινα ειναι καλη τιμη.
Να ξερεις οτι και αυτα ρυθμιζονται αλλα οχι οπως τα κιτρινα απο επανω,αλλα πριν τα τοποθετησεις μπορει ο μαστορας να τα ρυθμισει.
Εχει αν δεν κανω λαθος τρεις επιλογες,μαλακο,μεσαιο σκληρο.
Πχ αν επιλεξεις μαλακοκαι τα βαλεις,μετα αν θες αλλη ρυθμιση,πρεπει να τα ξαναβγαλεις να τα ρυθμισεις σκληρα πχ.
Αυτο ειναι λιγο χρονοβορο και κοστιζει,αλλα εχεις αυτη την επιλογη.
Φιλος τα εχει βαλει σε seicento και τα εχει στη μαλακη ρυθμιση και το αμαξι καραταει πολυ καλα και συναμα δεν κοπαναει.
Ελπιζω να βοηθησα λιγο.
Vasso - Τρι 06 Μάϊ 2003, 10:57:53
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον sps .
Είμαι ανάμεσα σε Bilstein και ΚΟΝΙ κίτρινα. Απλά δεν ξέρω τι σημαίνουν οι ενδείξεις στο αμορτισερόμετρο που μου μέτρησε τα αμορτισέρ .

Παράθεση:
Οι ενδείξεις ήταν : 65% μπροστά αριστερά και 62% μπροστά δεξιά, 75% πίσω δεξιά και 72% πίσω αριστερά. Χρειάζονται αλλαγή τα αμορτισέρ? Αυτός μου είπε πως ναι .

teoman - Τρι 06 Μάϊ 2003, 11:14:51
Θέμα δημοσίευσης:
vassop26 έγραψε:
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον sps .
Είμαι ανάμεσα σε Bilstein και ΚΟΝΙ κίτρινα. Απλά δεν ξέρω τι σημαίνουν οι ενδείξεις στο αμορτισερόμετρο που μου μέτρησε τα αμορτισέρ .

Παράθεση:
Οι ενδείξεις ήταν : 65% μπροστά αριστερά και 62% μπροστά δεξιά, 75% πίσω δεξιά και 72% πίσω αριστερά. Χρειάζονται αλλαγή τα αμορτισέρ? Αυτός μου είπε πως ναι .


Η απόσβεση που κάνουν τα αμορτισέρ πρέπει να είναι.Για να είναι καλά πρέπει το αποτέλεσμα να πλησιάζει το 100%.Τα δικά σου είναι μάλλον στο μέτριο...
Ady - Τρι 06 Μάϊ 2003, 11:49:57
Θέμα δημοσίευσης:
Κάποιος, κάπου, κάποτε, σε κάποιο topic, είχαν αναφερθεί αποτελέσματα αμορτισερομετρήσεων και τι σημαίνουν αυτές......

Δε θυμάμαι όμως που (alzheimer γαρ...).

Για κάτσε να κάνω ένα searching.....
Vasso - Τρι 06 Μάϊ 2003, 12:12:12
Θέμα δημοσίευσης:
Αχ ρε Ady για βρες να δούμε τι γίνεται Smile Smile Smile
Ady - Τρι 06 Μάϊ 2003, 12:17:52
Θέμα δημοσίευσης:
Εφτασεεεεε !!!!

Κατ' αρχήν θα διαβάσεις πάρα πολλά στο topic http://www.206club.gr/forum/viewtopic.php?t=135&postdays=0&postorder=asc&start=120

Svstouk έγραψε:
Ξεφεύγω από το θέμα σας γιατί αλλιώς θα έπρεπε να ανοίξω καινούριο topic για τα αμορτισέρ και δεν το ήθελα. Confused

Εκεί που λέτε που είμαι και αλλάζω λάστιχα, παρατηρώ ότι το εμπρός δεξί αμορτισέρ έχει γύρω του "νερό". Το κοιτάει ο λαστιχάς μου, και δεν ήταν σίγουρος αν ήταν νερό ή λάδι.

Mad Αφού μου φόρεσε τα καινούρια λάστιχα, μου μετράει τα αμορτισέρ στο αμορτισερόμετρο.

Evil Σημειώστε τιμές απόσβεσης:

Εμπρός αριστερό : 47% Shocked
Εμπρός δεξί : 54%
Πίσω αριστερό : 53%
Πίσω δεξί : 56%

Εντωμεταξύ, άλλο αμορτισέρ φαινόταν να έχει πρόβλημα, κι άλλο βγήκε τελικά! Evil

Κατά τον λαστιχά μου, αυτές οι τιμές δεν δικαιολογούνται σε αυτά τα χιλιόμετρα. Confused

Έχω κάνει 22000 χλμ με αυτά τα αμορτισέρ με τα μισά από αυτά τα χλμ να είναι εκτός πόλης. Μέχρι τώρα δεν μου έχει ξανατύχει αμορτισέρ να τα έχει φτύσει πριν τα 60.000 χλμ. Crying or Very sad

Καπάκι φεύγω, πάω στην αντιπροσωπεία μου, όπου και έκλεισα ραντεβού για την Πέμπτη το μεσημέρι να τα μετρήσουν με το δικό τους αμορτισερόμετρο, και να δούμε ΑΝ θα μπορέσουν να μου τα περάσουν στην εγγύηση. Evil

Μου ήρθε στο νου ο Mίλτος, που είχε πει ότι τα μαμίσια αμορτισέρ είναι οριακά αποδεκτά και οριακά ποιοτικά. Μίλτο, είχες για ακόμη μία φορά δίκιο! Confused

Να σημειώσω ότι δεν καταπονώ τα αμορτισέρ μου άσκοπα και γενικά προσέχω τα πάντα, από μικρές λακούβες, μέχρι φρεάτια και σαμαράκια.

konstantinos έγραψε:
Μπορείς σε παρακαλώ να μας πείς τι είναι αυτά τα ποσοστά ?

Svstouk έγραψε:
Όπως σημειώνω, είναι τιμές απόσβεσης κραδασμών. Γενικά, έχει να κάνει με τη λειτουργία του αμορτισέρ, σε τι ποσοστό αποσβαίνει τους κραδασμούς.

Όπως μου είπε ο λαστιχάς μου, ποτέ η συγκεκριμένη τιμή δεν είναι 100%. Λογικά κάποιος σκέφτεται ότι ένα αμορτισέρ που λειτουργεί τέλεια, θα πρέπει να έχει τιμή απόσβεσης 100%. Λάθος! Κατά τον λαστιχά μου, μια τέτοια τιμή θα σήμαινε ότι το αμορτισέρ είναι κούτσουρο Shocked .

Η φυσιολογική τιμή απόσβεσης για τα καινούρια αμορτισέρ είναι (κατά τον λαστιχά μου επαναλαμβάνω, γιατί δεν είμαι ειδικός) γύρω στο 65-68% για τα εμπρός και γύρω στο 60% για τα πίσω.

Αν κάποιος ξέρει κάτι διαφορετικό, ας μας το πει για να ξέρω μήπως με δουλεύει ο λαστιχάς μου (αν και το ψιλοαποκλείω, γιατί είναι παιδικός μου φίλος)

Svstouk έγραψε:
Έχουμε και λέμε :

Εμπρός δεξί : 43%
Εμπρός αριστ. : 45%

Πίσω δεξί : 37%
Πίσω αριστ. : 36%

ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ : Όλα τα αμορτισέρ έχουν ΜΕΤΡΙΑ επαφή με το δρόμο.

Τάδε έφη το αμορτισερόμετρο της αντιπροσωπείας.

Τη Δευτέρα στις 10 έχω ραντεβού για την αντικατάστασή τους, μέσα στα πλαίσια της εγγύησης. Wink

Δεν με χάλασε! Wink

chatasos έγραψε:
Φυσιολογική τιμή δεν υπάρχει γιατί εξαρτάται από τα αμορτισέρ (και από το αμορτισερόμετρο από ότι βλέπω). Γι'αυτό καλό είναι να τα μετράμε όταν είναι καινούργια και όταν θέλουν αλλαγή στο ίδιο αμορτισερόμετρο για να βλέπουμε την διαφορά.

65% απόσβεση μπορούν να έχουν κάποια μέτρια αμορτισέρ από άποψη σκληρότητας, ή κάποια σκληρά που έχουν όμως μαλακώσει με την χρήση.
Ενδεικτικές τιμές, από ότι γνωρίζω, παίζουν από 80% για σκληρά μέχρι 50% για μαλακά.

Svstouk έγραψε:
Στην εκτύπωση της αντιπροσωπείας, δίπλα από την απόσβεση των αμορτισέρ υπάρχει μια μπάρα που λειτουργεί ως επεξήγηση και χαρακτηρισμός της απόσβεσης. Συγκεκριμένα, για τα εμπρός,

η από 100% μέχρι 55% απόσβεση χαρακτηρίζεται ως "ΚΑΛΟ",
από 55%-35% "ΜΕΤΡΙΑ" και
από 35% και κάτω "ΚΑΚΟ"

Για τα πίσω, οι τιμές διαφοροποιούνται.

100%-45% "ΚΑΛΟ"
45%- ~25% "ΜΕΤΡΙΑ"
και από εκεί και κάτω.....καταλαβαίνετε.. Wink

Vasso - Τρι 06 Μάϊ 2003, 13:09:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ πολύ Ady αν και τώρα έχω μπερδευτεί αρκετά γιατί σκέφτομαι μήπως με κοροϊδεύει αυτός και μου λέει πως χρειάζονται αλλαγή ... πως με 65 και 70% ??????????????
Δεν είναι λογικό... επιμένει δε να μου πουλήσει Bilstein !!! Δεν είμαι σίγουρη για τα Bilstein γιατί ξέρω πως είναι πολύ σκληρά αμορτισέρ.. όσοι φίλοι μου έχουν βάλει τους έρχονται να τα πετάξουν γιατί μέσα στην πόλη δεν τα αντέχουν .
Δεν ξέρω τι να κάνω και δεν υπάρχει καμία αντικειμενική γνώμη Confused
BTS - Τρι 06 Μάϊ 2003, 13:11:37
Θέμα δημοσίευσης:
vassop26 έγραψε:
Το σήκωσε το ανεβοκατέβαζε μπροστά και ακουγόταν απλώς ένα τρίξιμο που οφειλόταν στο ζαμφόρ (τι είναι αυτό?) και είπε πως θα φύγει..
Το βάλαμε στο αμορτισερόμετρο και θέλω τη γνώμη σας . Οι ενδείξεις ήταν : 65% μπροστά αριστερά και 62% μπροστά δεξιά, 75% πίσω δεξιά και 72% πίσω αριστερά. Χρειάζονται αλλαγή τα αμορτισέρ? Αυτός μου είπε πως ναι .
Δεν ξέρω όμως , τα ποσοστά τι δείχνουν ? Confused


Ζαμφόρ είναι η αντιστρεπτική ράβδος.

Ούτε εγώ ξέρω τι ακριβώς μετράνε στα αμορτισερόμετρα, και με ποιο τρόπο βγαίνουν αυτά τα νούμερα.Οι εξηγήσεις που δόθηκαν είναι αόριστες.

Πιστεύω όμως ότι πολλοί χρησιμοποιούν τα αποτελέσματα αυτά για να σε πείσουν να αγοράσεις καινούργια αμορτισέρ.

Να φανταστείς,όπως έχει γραφτεί και παλιότερα εδώ, ένα αγωνιστικό 106, πρωταθλητής στο ενιαίο, με ανάρτηση Proflex του 1.5 εκατ, είχε βγει άχρηστο Shocked στο αμορτισερόμετρο.

Καλύτερα να κρίνεις εσύ αν χρειάζεσαι καινούργια αμορτισέρ....
Ady - Τρι 06 Μάϊ 2003, 13:15:57
Θέμα δημοσίευσης:
vassop26 έγραψε:
Ευχαριστώ πολύ Ady αν και τώρα έχω μπερδευτεί αρκετά γιατί σκέφτομαι μήπως με κοροϊδεύει αυτός και μου λέει πως χρειάζονται αλλαγή ... πως με 65 και 70% ??????????????
Δεν είναι λογικό... επιμένει δε να μου πουλήσει Bilstein !!! Δεν είμαι σίγουρη για τα Bilstein γιατί ξέρω πως είναι πολύ σκληρά αμορτισέρ.. όσοι φίλοι μου έχουν βάλει τους έρχονται να τα πετάξουν γιατί μέσα στην πόλη δεν τα αντέχουν .
Δεν ξέρω τι να κάνω και δεν υπάρχει καμία αντικειμενική γνώμη Confused

Μου βρωμάει ο τύπος....

Αν εξαιρέσουμε τον ήχο που ακούς, την ανάρτησή σου πως την αισθάνεσαι ;

Μερικές φορές (αν όχι όλες) ο καλύτερος κριτής είναι ο οδηγός.....
BTS - Τρι 06 Μάϊ 2003, 13:35:17
Θέμα δημοσίευσης:
vassop26 έγραψε:
Δεν είναι λογικό... επιμένει δε να μου πουλήσει Bilstein !!! Δεν είμαι σίγουρη για τα Bilstein γιατί ξέρω πως είναι πολύ σκληρά αμορτισέρ.. όσοι φίλοι μου έχουν βάλει τους έρχονται να τα πετάξουν γιατί μέσα στην πόλη δεν τα αντέχουν .
Δεν ξέρω τι να κάνω και δεν υπάρχει καμία αντικειμενική γνώμη Confused


Τα έχουμε ξαναπεί. Όλοι επιμένουν να μας πουλήσουν Bilstein διότι είναι πανάκριβα. Όχι πως δεν είναι καλά αμορτισέρ, το αντίθετο, αλλά υπάρχουν πολύ καλύτερες value for money λύσεις.

Δεν είναι όλα τα Bilstein σκληρά. Υπάρχουν τα μαύρα που είναι απευθείας αντικατάστασης και τα Sport αν θυμάμαι καλά, που πάλι είναι για μαμά ελατήρια,απλώς είναι λίγο πιο σπορτίφ. Από τα Sprint και μετά, σκληραίνουν αρκετα και θες και το ανάλογο ελατήριο.
Vasso - Τρι 06 Μάϊ 2003, 13:51:31
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπόν ο Πέτρος στον Χοϊμέ μου είπε 550 ευρώ τοποθετημένα ρυθμισμένα και ευθυγράμμιση για τα Bilstein. Εγώ νόμιζα πως τα Bilstein είναι μόνο ένας τύπος σε κίτρινο χρώμα. Όταν ρώτησα χθές ένα κατάστημα αυτό μου είπαν . Μου είπαν για τα μαύρα αλλά πως είναι πολύ μαλακά.
Η τιμή είναι καλή?
Για τα ΚΟΝΙ κίτρινα 510 ευρώ τοποθετημένα.
Vasso - Τρι 06 Μάϊ 2003, 13:57:00
Θέμα δημοσίευσης:
Επίσης ρώτησα για τον τύπο των Bilstein και μου είπε για το 206 βγάζει μόνο τον τύπο Sprint .
Sidobre - Τρι 06 Μάϊ 2003, 14:40:31
Θέμα δημοσίευσης:
vassop26 έγραψε:
Λοιπόν ο Πέτρος στον Χοϊμέ μου είπε 550 ευρώ τοποθετημένα ρυθμισμένα και ευθυγράμμιση για τα Bilstein. Εγώ νόμιζα πως τα Bilstein είναι μόνο ένας τύπος σε κίτρινο χρώμα. Όταν ρώτησα χθές ένα κατάστημα αυτό μου είπαν . Μου είπαν για τα μαύρα αλλά πως είναι πολύ μαλακά.
Η τιμή είναι καλή?
Για τα ΚΟΝΙ κίτρινα 510 ευρώ τοποθετημένα.


Aρχίζω και ακούω μεγάααλες τιμές και δεν μ'αρέσει

Bάσω, έχω βρεί προμηθευτή που δίνει (χωρίς τοποθέτηση) τα κόκκινα Koni με 400 ευρώ! Το ίδιο νομίζω και ο Danielos
Vasso - Τρι 06 Μάϊ 2003, 14:47:48
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Bάσω, έχω βρεί προμηθευτή που δίνει (χωρίς τοποθέτηση) τα κόκκινα Koni με 400 ευρώ! Το ίδιο νομίζω και ο Danielos


Τα κόκκινα μου τα δίνει ατοποθέτηστε ο δικός μου 368 ευρώ. Άλλαξα όμως γνώμη γι'αυτά. Θα πάρω ή τα κίτρινα ή τα Bilstein. Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στα κίτρινα ....
Αν ενδιαφέρεται κάποιος μπορώ να δώσω το τηλέφωνο και το όνομα . Αυτός προμηθεύει ελατήρια , αμορτισέρ ,αξεσουάρ κλπ....
Vasso - Τρι 06 Μάϊ 2003, 14:48:42
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Bάσω, έχω βρεί προμηθευτή που δίνει (χωρίς τοποθέτηση) τα κόκκινα Koni με 400 ευρώ! Το ίδιο νομίζω και ο Danielos


Τα κόκκινα μου τα δίνει ατοποθέτηστε ο δικός μου 368 ευρώ. Άλλαξα όμως γνώμη γι'αυτά. Θα πάρω ή τα κίτρινα ή τα Bilstein. Όλοι οι δρόμοι οδηγούν στα κίτρινα ....
Αν ενδιαφέρεται κάποιος μπορώ να δώσω το τηλέφωνο και το όνομα . Αυτός προμηθεύει ελατήρια , αμορτισέρ ,αξεσουάρ κλπ....
Για τα κίτρινα έχει κάποια τιμή από τον δικό σου?
Sidobre - Τρι 06 Μάϊ 2003, 15:19:11
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά, μάλλον μιλάνε όλοι με τιμές τιμοκαταλλόγου... Laughing

Κoni Κόκκινα 368
Κoni κίτρινα 490
Bilstein Sprint 490
BTS - Τρι 06 Μάϊ 2003, 15:19:12
Θέμα δημοσίευσης:
Oι τιμές για τα Bilstein είναι τσιμπημένες.....

Για τα Koni, μέτριες.

Σε Sachs & De Carbon έχουμε βρει πολύ καλύτερες τιμές.
Για De Carbon μπορούν να σου πουν άλλοι. Για τα ποιοτικότατα Sachs Advantage που έβαλα σε 106, 260E με τοποθέτηση. Hard to beat this....

Πάντως εκτίμηση μου είναι ότι τα κόκκινα ΚΟΝΙ θα δουλέψουν καλύτερα από τα κίτρινα, δεδομένου ότι κρατάς τα εργοστασιακά ελατήρια.

Ότι και να βάλεις, μην ξεχάσεις να μας πεις εντυπώσεις, για να ενημερώσουμε την database!
Vasso - Τρι 06 Μάϊ 2003, 15:28:47
Θέμα δημοσίευσης:
BTS έγραψε:
Πάντως εκτίμηση μου είναι ότι τα κόκκινα ΚΟΝΙ θα δουλέψουν καλύτερα από τα κίτρινα, δεδομένου ότι κρατάς τα εργοστασιακά ελατήρια.


Δεν έχω εργοστασιακά ελατήρια αλλά τα H&R. Τα έχω τοποθετημένα από την ημέρα που το πήρα από την αντιπροσωπεία.
BTS - Τρι 06 Μάϊ 2003, 16:15:12
Θέμα δημοσίευσης:
Vasso έγραψε:
BTS έγραψε:
Πάντως εκτίμηση μου είναι ότι τα κόκκινα ΚΟΝΙ θα δουλέψουν καλύτερα από τα κίτρινα, δεδομένου ότι κρατάς τα εργοστασιακά ελατήρια.


Δεν έχω εργοστασιακά ελατήρια αλλά τα H&R. Τα έχω τοποθετημένα από την ημέρα που το πήρα από την αντιπροσωπεία.


Σωστά, το γράφεις και στον τίτλο...
....άρχισαν οι παρενέργειες της ζέστης... Rolling eyes Embarassed

Η&R τρίποντα έτσι;
Οκ, τότε μάλλον μπορείς να παίξεις και με τα κίτρινα ΚΟΝΙ...
GIANNIS206 - Τρι 06 Μάϊ 2003, 17:43:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ερώτηση πρώτη:Vasso τα αποτελέσματα της μέτρησης που έκανες σε πόσα χλμ αναφέρονται?

Ερώτηση δεύτερη:Όταν λέτε Bilstein sprint εννοείτε τα προφανώς τα κίτρινα τα ρυθμιζόμενα που λέγονται και αλλιώς group N.
Αν συμφωνούμε σε αυτό τα παίρνουμε 430 ευρώ.
Lord Cypher - Τρι 06 Μάϊ 2003, 23:06:04
Θέμα δημοσίευσης:
Βάσω ,δες σαν επιλογή και τα Sachs Performance. Εγω αυτα έβαλα και είναι αρκετά καλά. Και σίγουρα πιο οικονομικά. Επίσης να ξέρεις ότι παίζει μεγάλο ρόλο αυτός που θα στα τοποθετήσει. Να είναι λίγο ψείρας. Γιατί έχω ακούσει και κάτι ιστορίες για τριξίματα τρελά....
Αν θες στείλε πμ να σου πω που τα έβαλα. Και αν λες για τον Χοιμέ της Καλλιθέας , βρες τον Άγγελο και και πες του ότι πας εκ μέρους μου ή πες μου να τον πάρω εγώ τηλέφωνο.
DimiP - Τρι 06 Μάϊ 2003, 23:53:21
Θέμα δημοσίευσης:
...δεν ειναι ιστοριες αλλα γεγονοτα!!
το αν οι τριγμοι προερχονται απο την σκληρηνση της αναρτησης μου με τα sachs οπως μου ειπαν δεν μπορω να το ξερω παρα μονο να το αποδεχτω !

Επισης επειδη δεν θεωρω οτι μπορω να κρινω και να κανω Review στα sachs γιαυτο και δεν εχω πει τιποτα... ελειψη γνωσεων και εμπειριας με αλλες αναρτησεις.

Ενα ομως θα πω που το παρατηρω σιγα σιγα τωρα μετα απο 3000 χλμ περιπου μετα την τοποθετηση τους (ειπαμε δεν κανω πολλα χλμ!) : το 206 αρχιζει να σφιγκει!! πεφτω σε λακουβες και ανωμαλιες και ως εκθαυματος (ασχετων τριγμων) μοιαζει πιο καλοδεμενο...μπορει να ειναι και η ιδεα μου ...δεν ξερω και σιωπαινω.! Shocked Rolling eyes
BTS - Τετ 07 Μάϊ 2003, 01:06:28
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Επισης επειδη δεν θεωρω οτι μπορω να κρινω και να κανω Review στα sachs γιαυτο και δεν εχω πει τιποτα... ελειψη γνωσεων και εμπειριας με αλλες αναρτησεις.

Ενα ομως θα πω που το παρατηρω σιγα σιγα τωρα μετα απο 3000 χλμ περιπου μετα την τοποθετηση τους (ειπαμε δεν κανω πολλα χλμ!) : το 206 αρχιζει να σφιγκει!! πεφτω σε λακουβες και ανωμαλιες και ως εκθαυματος (ασχετων τριγμων) μοιαζει πιο καλοδεμενο...μπορει να ειναι και η ιδεα μου ...δεν ξερω και σιωπαινω.! Shocked Rolling eyes


DimiP kaι Lord Cypher, έχετε ίσως το καλύτερο value for money πακέτο αναρτήσεων της αγοράς. Ιδιοκτήτες και άλλου τύπου αυτοκινήτων που τα έχουν βάλει, έχουν μείνει εντυπωσιασμένοι. Κάνει μέχρι και τα Fabia να στρίβουν!
Μακάρι να έβγαινε και για 106.... Sad
sps - Τετ 07 Μάϊ 2003, 09:40:47
Θέμα δημοσίευσης:
και εγω sachs performance-eibach θα βαλω!
Το εχω αποφασισει καιρο!
Γεια σου ρε Πετρο ! Wink
lia206cc - Τετ 07 Μάϊ 2003, 09:41:04
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
vassop26 έγραψε:
Ευχαριστώ για το ενδιαφέρον sps .
Είμαι ανάμεσα σε Bilstein και ΚΟΝΙ κίτρινα. Απλά δεν ξέρω τι σημαίνουν οι ενδείξεις στο αμορτισερόμετρο που μου μέτρησε τα αμορτισέρ .

Παράθεση:
Οι ενδείξεις ήταν : 65% μπροστά αριστερά και 62% μπροστά δεξιά, 75% πίσω δεξιά και 72% πίσω αριστερά. Χρειάζονται αλλαγή τα αμορτισέρ? Αυτός μου είπε πως ναι .


Η απόσβεση που κάνουν τα αμορτισέρ πρέπει να είναι.Για να είναι καλά πρέπει το αποτέλεσμα να πλησιάζει το 100%.Τα δικά σου είναι μάλλον στο μέτριο...


Το αμορτισερόμετρο...
Για τις συσκευές που μετράνε την ανάρτηση τοποθετημένη στο αυτοκίνητο (κι όχι στον πάγκο), το 100% αντιστοιχεί στην ύπαρξη μη ανάρτησης (πχ σταθεροί σωλήνες αντί αμορτισέρ, ζάντες χωρίς λάστιχα, σινεμπλόκ από σίδερο κουλουπου). Όσο κατεβαίνουμε, έχουμε μεγαλύτερες ταλαντώσεις, ενώ αποκλίσεις μεταξύ των τροχών δεξιά - αριστερά υπάρχουν πάντα σε όλα σχεδόν τα σετ και θεωρούνται φυσιολογικές αν κυμαίνονται μεταξύ 10-12%. Αν κάνω λάθος πείτε μου να πετάξω την Πάπυρος Larouse Britanica (αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση χρειαζόμαστε την Πάπυρος Miltellanica, αλλά...)

Τα ποσοστά στα οποία αναφέρεσαι δεν μου φαίνονται και τόσο τραγικά, κι αν σκέφτεσαι να αλλάξεις αμορτισέρ μόνο γι' αυτό το λόγο, θα πρότεινα να πας για μέτρηση και σ' άλλους. Όχι ότι θα βρείς εύκολα κάποιον που θα ξέρει απ' έξω τις δυνάμεις αμορτισέρ - ελατηρίων, αλλά τουλάχιστον θα ακούσεις και άλλες απόψεις...

Φέξε μου και ... γλίστρισα
Αν πάλι το πήρες απόφαση να σκάσεις λεφτά για αμορτισέρ, να θυμάσαι ότι το κόστος αγοράς τους δεν συνεπάγεται πάντα την αρτιότητά της (σε σχέση με το οδηγικό σου στύλ και το πως θα "κάτσει" στο αυτοκίνητό σου). Έχω οδηγήσει 106 Rallye με τα κορυφαία FK = $$$$$$$$$$$, για τα οποία όμως δεν βρέθηκε ποτέ η "χρυσή ρύθμιση" και γινόταν ανυπόφορο στις λακούβες. Το ίδιο αυτοκίνητο φόρεσε αργότερα τον συνδυασμό Vogtland - SPAX τα οποία αγοράστηκαν "μισοτιμής" σε σχέση με τα FK και απ' το μεγάλο εύρος ρυθμίσεων που διέθεταν, βρέθηκε η μέση λύση για ένα "αγωνιάρικο" μικρό καθημερινής χρήσης. Στο αμορτισερόμετρο, οι ακραίες ρυθμίσεις, έδιναν από 61% (για να κάνεις και κάνα ταξίδι χωρίς να παθαίνεις λουμπάγκο) μέχρι 79% (θεωρητικά και πρακτικά το ίδιο "κούτσουρο" όπως τα FK!)

Πάντως, αφού είσαι τύπος που την "ψάχνει" αξίζει τον κόπο να σκάσεις λίγα Ευρά παραπάνω για μια πλήρως ρυθμιζόμενη ανάρτηση... ωστόσο πιστεύω ότι για να γίνει καλή δουλειά, πρέπει κανείς να ξηλώσει ό,τι υπάρχει κάτω απ' τους θόλους και να το ξαναστήσει απ' την αρχή...
Vasso - Τετ 07 Μάϊ 2003, 09:41:44
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Ερώτηση πρώτη:Vasso τα αποτελέσματα της μέτρησης που έκανες σε πόσα χλμ αναφέρονται?


Το αμάξι το έχω 14 μήνες και έχω κάνει 26000χλμ . (Μαζί με τα ελατήρια H&R)

Ενδείξεις τις ξαναναφέρω : Μπροστά Δεξιά :65%, Μπροστά Αριστ. 62% , Πίσω Δεξιά 72% , Πίσω Αριστ. 75%

Giannis206 έγραψε:
Ερώτηση δεύτερη:Όταν λέτε Bilstein sprint εννοείτε τα προφανώς τα κίτρινα τα ρυθμιζόμενα που λέγονται και αλλιώς group N


Δεν ξέρω αν λέγονται Group N . Είναι κίτρινα και μου είπε ο μηχανικός πως ένας τύπος βγαίνει για το 206 . Το Bilstein Sprint.

LordCypher έγραψε:
Βάσω ,δες σαν επιλογή και τα Sachs Performance. Εγω αυτα έβαλα και είναι αρκετά καλά. Και σίγουρα πιο οικονομικά. Επίσης να ξέρεις ότι παίζει μεγάλο ρόλο αυτός που θα στα τοποθετήσει. Να είναι λίγο ψείρας. Γιατί έχω ακούσει και κάτι ιστορίες για τριξίματα τρελά....
Αν θες στείλε πμ να σου πω που τα έβαλα. Και αν λες για τον Χοιμέ της Καλλιθέας , βρες τον Άγγελο και και πες του ότι πας εκ μέρους μου ή πες μου να τον πάρω εγώ τηλέφωνο.


Τον Χοϊμέ εννοώ και εγώ , από την Καλλιθέα . Πήρα από εκεί τις ζάντες μου και μου σύστησε το συνεργείο του που βρίσκεται στο Μοσχάτο . Το παιδί εκεί από την πρώτη στιγμή που τον γνώρισα καλός μου φάνηκε γιατί με βοήθησε όταν είχα το πρόβλημα με το τράβηγμα. Αυτός όμως επιμένει να βάλω τα Bilstein . Έχω ρωτήσει 5 ανθρώπους που τα έχουν βάλει και είναι εντελώς δυσαρεστημένοι όσον αφορά την οδήγηση μέσα στην Αθήνα. Μου είπαν πως για ταξίδια είναι πολύ καλά , πολύ καλό κράτημα , σταθερά ... αλλά μέσα στην πόλη έχουν αγανακτήσει.
teoman - Τετ 07 Μάϊ 2003, 09:48:33
Θέμα δημοσίευσης:
Καλορίζικο το νέο nickname Wink

Vasso έγραψε:

... Αυτός όμως επιμένει να βάλω τα Bilstein . Έχω ρωτήσει 5 ανθρώπους που τα έχουν βάλει και είναι εντελώς δυσαρεστημένοι όσον αφορά την οδήγηση μέσα στην Αθήνα. Μου είπαν πως για ταξίδια είναι πολύ καλά , πολύ καλό κράτημα , σταθερά ... αλλά μέσα στην πόλη έχουν αγανακτήσει.


Ισχύει.Εξαρτάται από το τί θέλεις περισσότερο.Τα ίδια μου λένε και μένα.Δεν μπορείς να έχεις και το απόλυτο στήσιμο και ξεκούραστες μετακινήσεις...
Για την οδήγηση που κάνουμε,μάλλον θα πρέπει να καταλήξουμε σε κάτι μαλακότερο...
Vasso - Τετ 07 Μάϊ 2003, 10:01:50
Θέμα δημοσίευσης:
teoman έγραψε:
Καλορίζικο το νέο nickname Wink


Thanks Smile Smile !! Wink

Το μαλακότερο που μου έχουν προτείνει μετά τα Bilstein από άποψη πως μπορώ να τα ρυθμίζω εγώ είναι τα ΚΟΝΙ κίτρινα.
Σήμερα περιμένω να μου πουν ακόμα μια τιμή .

lia206cc έγραψε:
Το αμορτισερόμετρο...
Για τις συσκευές που μετράνε την ανάρτηση τοποθετημένη στο αυτοκίνητο (κι όχι στον πάγκο), το 100% αντιστοιχεί στην ύπαρξη μη ανάρτησης (πχ σταθεροί σωλήνες αντί αμορτισέρ, ζάντες χωρίς λάστιχα, σινεμπλόκ από σίδερο κουλουπου). Όσο κατεβαίνουμε, έχουμε μεγαλύτερες ταλαντώσεις, ενώ αποκλίσεις μεταξύ των τροχών δεξιά - αριστερά υπάρχουν πάντα σε όλα σχεδόν τα σετ και θεωρούνται φυσιολογικές αν κυμαίνονται μεταξύ 10-12%


Αν κατάλαβα καλά οι ενδείξεις δείχνουν το ανάποδο από αυτό που νόμιζα που σημαίνουν πως τα δικά μου έχουν πέσει τελείως ? Confused Confused Confused Confused Confused
lia206cc - Τετ 07 Μάϊ 2003, 10:32:55
Θέμα δημοσίευσης:
Vasso έγραψε:
lia206cc έγραψε:
Για τις συσκευές που μετράνε την ανάρτηση τοποθετημένη στο αυτοκίνητο (κι όχι στον πάγκο), το 100% αντιστοιχεί στην ύπαρξη μη ανάρτησης (πχ σταθεροί σωλήνες αντί αμορτισέρ, ζάντες χωρίς λάστιχα, σινεμπλόκ από σίδερο κουλουπου). Όσο κατεβαίνουμε, έχουμε μεγαλύτερες ταλαντώσεις, ενώ αποκλίσεις μεταξύ των τροχών δεξιά - αριστερά υπάρχουν πάντα σε όλα σχεδόν τα σετ και θεωρούνται φυσιολογικές αν κυμαίνονται μεταξύ 10-12%. Αν κάνω λάθος πείτε μου να πετάξω την Πάπυρος Larouse Britanica (αν και στη συγκεκριμένη περίπτωση χρειαζόμαστε την Πάπυρος Miltellanica, αλλά...)

..................................

Έχω οδηγήσει 106 Rallye με τα κορυφαία FK = $$$$$$$$$$$, για τα οποία όμως δεν βρέθηκε ποτέ η "χρυσή ρύθμιση" και γινόταν ανυπόφορο στις λακούβες. Το ίδιο αυτοκίνητο φόρεσε αργότερα τον συνδυασμό Vogtland - SPAX τα οποία αγοράστηκαν "μισοτιμής" σε σχέση με τα FK και απ' το μεγάλο εύρος ρυθμίσεων που διέθεταν, βρέθηκε η μέση λύση για ένα "αγωνιάρικο" μικρό καθημερινής χρήσης. Στο αμορτισερόμετρο, οι ακραίες ρυθμίσεις, έδιναν από 61% (για να κάνεις και κάνα ταξίδι χωρίς να παθαίνεις λουμπάγκο) μέχρι 79% (θεωρητικά και πρακτικά το ίδιο "κούτσουρο" όπως τα FK!)


Αν κατάλαβα καλά οι ενδείξεις δείχνουν το ανάποδο από αυτό που νόμιζα που σημαίνουν πως τα δικά μου έχουν πέσει τελείως ?


Δεν μπορώ να καταλάβω τι νόμιζες μωρό μου...
πάντως σε post της προηγούμενης σελίδας αναφέρονται, αν θυμάμαι καλά, ποσοστά "αμορτισέρ - μαστίχα Χίου" τα οποία δεν ακούγονται ιδανικά.
Τα μανίσια για το 206 XS βγάζουν στο αμορτισερόμετρο 73 - 74% στα "καλά" τους Shocked Shocked Shocked

Δεν το είπα εγώ... η αντιπροσωπεία... Γιαααααααα ρωτήστε ο καθένας τον δικό του (να δούμε, θα βγάλουμε άκρη? ) Laughing Laughing Laughing
Vasso - Τετ 07 Μάϊ 2003, 10:41:56
Θέμα δημοσίευσης:
ΛΙΑΝΑ ΕΙΣΑΙ ΦΟΒΕΡΗ !!!! Very happy

Ευχαριστώ Smile

ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΜΟΝ !!!
BTS - Τετ 07 Μάϊ 2003, 12:20:17
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
και εγω sachs performance-eibach θα βαλω!
Το εχω αποφασισει καιρο!
Γεια σου ρε Πετρο ! Wink


Aφού έκανες test drive το 106 maxi 1.1 με τα sachs, πείστικες εεεε; Laughing
H μήπως πείστικες όταν έμαθες ότι το puma kit car φοράει sachs;;; Wink

Καλοφόρετα...

YΓ.Έβαλα τελικά και τα πίσω με τις 19άρες, και πέρα του ότι ανέβηκαν κι άλλο τα όρια και βελτιώθηκε το κοντρόλ, έγινε πολύ πιο άνετο!!! Shocked
Σκληραίνεις πίσω που είναι πανάλαφρο, και σταματάει να κοπανάει το τιμόνι, άκουσον,άκουσον...
mick206 - Τετ 07 Μάϊ 2003, 12:22:06
Θέμα δημοσίευσης:
Vasso έγραψε:
Το μαλακότερο που μου έχουν προτείνει μετά τα Bilstein από άποψη πως μπορώ να τα ρυθμίζω εγώ είναι τα ΚΟΝΙ κίτρινα.
Και τί θα κάνεις τότε Βασούλα;Πές οτι παίρνεις ρυθμιζόμενα,έτσι;Θα πηγαίνεις συνέχεια στον μάστορα να ξηλώνει και να ράβει μέχρι να βρείς την ιδανική θέση που θα σου αρέσουν; Rolling eyesRolling eyesRolling eyes
Δέν θέλω να φανώ κακός ούτε και να σε επιρεάσω αλλά (άποψή μου) εγώ δέν θα μπορούσα να πηγαίνω μέρα παρα μέρα(λέμε τώρα),να τα ρυθμίζω και φτού και απο την αρχή μέχρι να οριστικοποιήσω πώς θα μου αρέσουν.
Vasso - Τετ 07 Μάϊ 2003, 12:30:02
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Vasso έγραψε:
Το μαλακότερο που μου έχουν προτείνει μετά τα Bilstein από άποψη πως μπορώ να τα ρυθμίζω εγώ είναι τα ΚΟΝΙ κίτρινα.
Και τί θα κάνεις τότε Βασούλα;Πές οτι παίρνεις ρυθμιζόμενα,έτσι;Θα πηγαίνεις συνέχεια στον μάστορα να ξηλώνει και να ράβει μέχρι να βρείς την ιδανική θέση που θα σου αρέσουν;
Δέν θέλω να φανώ κακός ούτε και να σε επιρεάσω αλλά (άποψή μου) εγώ δέν θα μπορούσα να πηγαίνω μέρα παρα μέρα(λέμε τώρα),να τα ρυθμίζω και φτού και απο την αρχή μέχρι να οριστικοποιήσω πώς θα μου αρέσουν.


Στα ΚΟΝΙ τα κίτρινα ρυθμίζεις τη σκληρότητά τους (τα μπροστινά ) εξωτερικά .. έχουν 2 πιαστράκια που τα γυρίζεις ανάλογα αριστερόστροφα ή δεξιόστροφα ανάλογα με τη σκληρότητα που θέλεις να έχουν. Δεν ξηλώνεις τίποτα...
Vasso - Τετ 07 Μάϊ 2003, 12:36:02
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά ΒΟΗΘΕΙΑ !!!

Μου είπε 570 ευρώ μαζί με την τοποθέτηση τα ΚΟΝΙ ΚΙΤΡΙΝΑ Shocked Shocked
(Στον Χοϊμέ)!!

Λοιπόν επειδή θα βάλω αυτά έχει κανείς να μου προτείνει που μπορώ να τα βρώ πιο φθηνά.. (αγορά και τοποθέτηση)??? Question Question
mick206 - Τετ 07 Μάϊ 2003, 12:36:39
Θέμα δημοσίευσης:
Vasso έγραψε:
Στα ΚΟΝΙ τα κίτρινα ρυθμίζεις τη σκληρότητά τους (τα μπροστινά ) εξωτερικά .. έχουν 2 πιαστράκια που τα γυρίζεις ανάλογα αριστερόστροφα ή δεξιόστροφα ανάλογα με τη σκληρότητα που θέλεις να έχουν. Δεν ξηλώνεις τίποτα...
Ωραία με τα μπροστά Smile
Με τα πίσω τί γίνεται; Rolling eyesRolling eyesRolling eyes Πώς θα τα κουρδίζεις; Rolling eyes
mick206 - Τετ 07 Μάϊ 2003, 12:48:13
Θέμα δημοσίευσης:
Vasso έγραψε:
Μου είπε 570 ευρώ μαζί με την τοποθέτηση τα ΚΟΝΙ ΚΙΤΡΙΝΑ
Πώς;;;; ShockedShockedShocked ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ!!!! Laughing
Λοιπόν,πέρα απο την πλάκα...
Αυτό που πρέπει να κάνεις Βάσω είναι να ψάξεις και εσύ πέρα απο τον Χοϊμέ σε άλλα μαγαζιά,είτε εκεί κοντά σου είτε σε κάποια άλλη περιοχή.
Και δεύτερον να περιμένεις λίγο μπάς και μέσα απο εδώ ξέρει κανένας κάτι παραπάνω απο τιμές.
Vasso έγραψε:
Λοιπόν επειδή θα βάλω αυτά έχει κανείς να μου προτείνει που μπορώ να τα βρώ πιο φθηνά.. (αγορά και τοποθέτηση)???

Το έχεις αποφασίσει να βάλεις τα ΚΟΝΙ ε;; Smile
Άν δείς πως δέν πέφτει η τιμή και δεν έχουν μέλλον τα ΚΟΝΙ (γνώμη μου είναι) καλύτερα να κοιτάξεις για sachs(Πέτρος speaking) και για de carbon(Μίλτος speaking). Wink
Κάτι θα ξέρουν που τα έχουν βάλει,τα έχουν δοκιμάσει και τα προτείνουν! Smile Wink
Εμένα πάντως ο Πέτρος με έχει πείσει και με βλέπω για Sachs με Eibach! Και αν βρώ πιο χαμηλές τιμές,δέν αποκλείω και τα de carbon.
Όλα καλά αλλά... θέλουν λεφτά! Wink
glf - Τετ 07 Μάϊ 2003, 13:34:23
Θέμα δημοσίευσης:
Vasso έγραψε:


Giannis206 έγραψε:
Ερώτηση δεύτερη:Όταν λέτε Bilstein sprint εννοείτε τα προφανώς τα κίτρινα τα ρυθμιζόμενα που λέγονται και αλλιώς group N


Δεν ξέρω αν λέγονται Group N . Είναι κίτρινα και μου είπε ο μηχανικός πως ένας τύπος βγαίνει για το 206 . Το Bilstein Sprint.


παιδιά για να ξεκάθαρίζουμε με τα GrN της Bilstein...

Για το 106 και μάλλον και για το 206 ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΟΥΝ GrN. Όλες οι άλλες σειρές της Bilstein βγαίνουν από το εργοστάσιο (και φυσικά και τα Sprint).

Tα GrN που βάζουμε στα 106 είναι τα GrN του... ΑΧ !! και επειδή είναι οι ίδιες διαστάσεις η Bilstein δεν έβγαλε άλλο μοντέλο φυσιγγίου για το 106.
Αυτό που δεν ξέρω είναι αν το ίδιο φυσίγγιο ταιριάζει και στο 206 ! Smile
GIANNIS206 - Τετ 07 Μάϊ 2003, 13:39:20
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχουν Bilstein κίτρινα που λέγονατι sprint ή αλλιώς group N για να τα πιάνουν πιο εύκολα οι γνώστες και τα χάπτουν ακόμα πιο εύκολα οι άσχετοι!
Το έχω ψάξει και βγαίνουν για 206!Ένας γνωστός τα έχει βάλει!
Είπαμε δεν υπάρχουν group Ν απλα λέγονται και έτσι!
sps - Τετ 07 Μάϊ 2003, 17:18:01
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον,τα bilstein sprint ειναι τα μοναδικα κιτρινα σε εκδοση δρομου.
Gr N και βλακειες ΔΕΝ υπαρχουν.
Μετα παμε σε bilstein αγωνιστικα με ανεστραμενα πιατελα κλπ που κοστιζουν απο 1000 ευρω+.

Ρωτησα σημερα πατρα για τα sprint με 40Φ βγαινει για το 206(οσο και το αγωνιστικο bilstein Idea ) και εχουν τιμη 576ευρω.Αρκετα θα ελεγα.
Vasso - Πεμ 08 Μάϊ 2003, 09:36:45
Θέμα δημοσίευσης:
Βρήκα χθές σε ένα μαγαζί στη Βουλιγμένης τα κονι κίτρινα με 450 ευρώ τιμή αγοράς και 550 τιμή με τοποθέτηση και ευθυγράμμιση.
Καλή τιμή μου φαίνεται... έχω ρωτήσει σε 10 μαγαζιά και όλοι μου λένε από 500 το φθηνότερο μέχρι 600 !!!! Shocked
mick206 - Πεμ 08 Μάϊ 2003, 13:23:31
Θέμα δημοσίευσης:
Να εκφράσω μια απορία; Rolling eyes
Υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα που τα φέρνει έτσι;
Πάρε ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπία για να δείς άν μπορείς
να τα πάρεις απο εκεί κατευθείαν.
Γίνεται αυτό,δέν γίνεται; Rolling eyes

Περιμένω... Splat(σιγά σιγά έτσι;)
LaughingLaughingLaughingLaughingLaughing
Vasso - Πεμ 08 Μάϊ 2003, 14:39:03
Θέμα δημοσίευσης:
mick206 έγραψε:
Να εκφράσω μια απορία;
Υπάρχει αντιπρόσωπος στην Ελλάδα που τα φέρνει έτσι;
Πάρε ένα τηλέφωνο στην αντιπροσωπία για να δείς άν μπορείς
να τα πάρεις απο εκεί κατευθείαν.
Γίνεται αυτό,δέν γίνεται;



Αχ ναι βρε !!!!!! πο πο !!! πως δεν το σκέφτηκα νωρίτερα ????
Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil

Ήταν το πρώτο πράγμα που έκανα και απογοητεύτηκα.. Splat μονο μια έτσι επειδή είσαι καλό παιδί και με βοηθάς Wink
mick206 - Πεμ 08 Μάϊ 2003, 14:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
Vasso έγραψε:
Ήταν το πρώτο πράγμα που έκανα και απογοητεύτηκα..
Keep walking... life goes on... Wink
LaughingLaughingLaughing
Vasso έγραψε:
μονο μια έτσι επειδή είσαι καλό παιδί και με βοηθάς Wink
σλούρπ... σλούρπ... μμμμ!!!!! Γιάμι γιάμι!!!! LaughingLaughingLaughingLaughingLaughing
Σε ευχαριστώ! Φρέσκο φρέσκο η πραμάτεια! Very happy
Βασσούλα επειδή μάλλον έχεις απογοητευθεί απο τιμές και απ'ότι φαίνεται μάλλον βιάζεσαι να τα βάλεις,συνιστώ να κάνεις κάποιες οικονομίες και να περιμένεις λιγάκι(μπορεί να τύχει καμία clubbίσια τιμή,δέν ξέρεις Wink ).
Τουλάχιστον τώρα δέν έχεις σοβαρό πρόβλημα με την ανάρτηση,λαμβάνοντας υπόψη την αμορτισερομέτρηση.
Εξάλλου είδες τί έγινε με τις Devil... Wink
Να φανταστείς πόσο έχω σαλτάρει εγώ που θέλω να βάλω αμορτισέρ-ελλατήρια και το έχω αναβάλλει για μετά το καλοκαίρι!
Τώρα το αμάξι πηγαίνει σαν βαρκούλα(του ψαρά απο το περιγιάλι Laughing).
Υπομονή!
Όλα είναι στο μυαλό! Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr