volvos έγραψε: |
ειχε σκληρυνει τραγικα ο επιλογεας σε σημειο να μη μπαινει 1η με τη ΚΑΜΙΑ καποιες φορες (Ειδικα με τις μη πω βαλβολινες) |
Sidobre έγραψε: |
Τα XS φοράγανε σασμάν MA-S
- TU5JP4 INJECTION AND GEARBOX MA AND REAR AXLE HYPOID GEARSET 17 X 64 <- Διαφορικό - GEARBOX MA/5 S TYPE PRIMARY SHAFT : 12/12/20/30/37 DTS 1ERE 41DTS(12X41) 2EME 39DTS (20X39) 3EME 38DTS (28X38) 4EME 39DTS(37X39) Αντίστοιχα το 106 ραλλύ φόραγε: PRIMARY SHAFT : 12/12/20/30/37 DTS 1ERE 41DTS(12X41) 2EME 39DTS (20X39) 3EME 38DTS (28X38) 4EME 39DTS(37X39) Για να το κάνουμε ακόμα πιο ενδιαφέρον, στείλε μου αν θέλεις ένα αριθμό πλαισίου με ΠΜ να δούμε τί φοράει και τί όχι. Θεωρώ πολύ δύσκολο να ΜΗΝ φοράνε σασμάν MA-S. |
RoadRunner122 έγραψε: |
ΑllienHack, ο τζόγος (πέρα-δώθε) του λεβιέ δεν είναι τυχαίος. Εάν καταφέρεις να εκμηδενίσεις 100% το τζόγο (γίνεται) στην πρώτη γκαζιά η ταχύτητα έχει ξεκουμπώσει από μόνη της! |
Jim207GT έγραψε: |
Πάντος για τους έχοντες ΜΑ σασμάν βελτίωση υπάρχει και μάλιστα από τη μαμά peugeot με την ενισχυμένη Ντίζα+ELF TRP= άλλο σασμάν!! Αν δε βάλεις και ένα quickshift ακόμα καλύτερα. |
Jim207GT έγραψε: |
...για τους έχοντες ΜΑ σασμάν βελτίωση υπάρχει και μάλιστα από τη μαμά peugeot με την ενισχυμένη Ντίζα... |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτή η ντίζα που λες ποιά ακριβώς είναι? Έχεις κάποια φωτό ή σχέδιο? Απλά καλό θα ήταν να συνεχίζαμε κάπου αλλού μη χαλάμε το θέμα ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτό μπορείς να το αλλάξεις με άλλο από τεφλόν, μετά ο τζόγος μηδενίζεται αλλά οι ταχύτητες ξεκουμπώνουν μόνες τους. Το έκανε ο Γιώργος-iceage που έφτιαξε μοχλικό με ρυθμιζόμενες ντίζες και ball-joints και όπως το βαλε, το έβγαλε. |
Παράθεση: |
Κυκλοφορεί φήμη ότι κυκλοφορούν κάποια 206 με ΜΑ (εντελώς καινούργια) που αντί για ντίζες έχουν συρματόσχοινα....
Πληροφορίες soon.... |
Sidobre έγραψε: |
Ακριβώς όπως τα λέει ο Jim.
Πάνω στο σασμάν έχει ένα πύρο για το μοχλικό. Το πιο καλό είναι να αντικαταστήσεις αυτόν τον πύρο με καινούργιο χωρίς κόστος (τσάμπα είναι) και τα πέρα δώθε θα εξαφανιστούν (... για κάποιο καιρό). |
Sidobre έγραψε: |
![]() Αυτό είναι το σύστημα. Περιμένω ενημέρωση απο το servicebox να δουλέψει για να δω και τιμές |
sps έγραψε: |
Να ρωτησω κατι...
Το Νο 3 της φωτο, το λεβιεδακι δλδ, πως μπορουμε να το βγαλουμε για να το αντικαταστησουμε? Γ@μ@ την κουλαμαρα μου δλδ ![]() |
iceage έγραψε: |
Κε. Πρόεδρε εσύ τι έχεισ κάνει με το μοχλικό σου? Είναι ένα θέμα που το ψάχνω αρκετά. |
Sidobre έγραψε: |
....κόμπλερ PS, δίσκο, ρυθμιζόμενη ντίζα και....... |
volvos έγραψε: |
εδω μιλαμε γενικα για τα ΜΑ σαζμαν
για αυρο γιαννη ανοιξαμε το αλλο τοπικ που συζηταμε πως βελτιωνεται το ΜΑ σε αποδοση αισθηση κλπ ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Παλιότερα, σε μια πολύ γρήγορη αλλαγή ψηλά, παρότι έμπαινε ταχύτητα, ένιωθες ένα πολύ μικρό γραντζούνισμα, σαν να μην προλαβαίνει να συγχρονιστεί, κάτι που πλέον έχει εξαληφθεί πλήρως. |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
Καταλαβαίνω ΑΠΟΛΥΤΑ τι εννοείς φίλε μου ![]() Ο λόγος που δεν άλλαξες και τα ελατήρια με τα σκληρότερα της PS φαντάζομαι είναι για να μη σκληρίνει το κούμπωμα, για λόγους ευχρηστίας κοινώς? |
Sidobre έγραψε: | ||
Την πιο βαριά ντίζα επιλογέα. |
Sidobre έγραψε: |
και έχω επικεντρωθεί στο εσωτερικό του σασμάν (κόμπλερ PS, δίσκο, ρυθμιζόμενη ντίζα και ψάχνομαι με βαλβολίνες για αλλαγές στις 8.000 χωρίς προβλήματα). |
iceage έγραψε: |
Να φανταστώ ότι αναφέρεσε σε αυτήν που έχει και ο Volvos? Και νομίζω δεν ότι δεν μπαίνει σε 106? Ή κάνω λάθος?
|
iceage έγραψε: | ||
Τα κόμπλερ θα τα τσιμπήσω και εγώ μου φένεται να τα έχω καβάτζα για οταν έρθει το δίσκο-πλατό. Η ρυθμιζόμενη ντίζα είναι αυτή που έχουν τα 106 χωρίς υδραυλικό? Γιατί εγώ αυτήν έχω. |
Sidobre έγραψε: |
....Αντικαθιστούμε το νο 2 με πιο βαριά που έχει βγάλει πρόσφατα. Απλώς ενισχύει λίγο την δύναμη και έχει μια καλύτερη αίσθηση ο λεβιές.
Στο 106 δεν νομίζω να μπορεί να μπει (χωρίς να πέρνω και όρκο) αλλά δεν μου φαίνεται ίδιο Μοχλικό 106: ![]() |
MEMsound έγραψε: |
ξεφευγουμε από το κιβώτιο αλλα...
...οκ ολες οι βάσεις σου ειναι ps κλπ κλπ... τα κενα από τα λαστιχένια στοπ που χουν μπρος πίσω τα χεις δει? (οι βάσεις του εγκεφάλου και της μπαταρίας εννοώ) αν τα μειώσεις αυτα τα κενα τότε θα κουνιέται πολύ λιγότερο στο ασε/πάτα και στις εκκινήσεις, γιατί πολυ απλά.. δεν θα χει που να πάει... ![]() εγω εχω βάλει 2~3 ροδέλες μεταξυ των λάστιχένιων στοπ και του σασί και χουν ερθει τα στοπ πιο κοντα στις βάσεις... |
iceage έγραψε: |
Αν μου δώσει ο Γιάννης-Roadrunner122 το Π της ps κάτι θα κάνω με τα κενά.. |
Sidobre έγραψε: | ||||
Aκριβώς! Σκληραίνει γενικά ο μοχλός + ότι έχουν ακουστεί περιστατικά που έχουν κοπεί κάποια αυτάκια. Βέβαια αυτό που έγραψε ο Τηλέμαχος (ότι κόβουν μία σπείρα από τα μισά ελατήρια) δεν το ήξερα, οπότε θα μπορούσε να μας πει κάτι περισσότερο με την εμπειρία του! |
Sidobre έγραψε: | ||
Οχι πολλά πράγματα. Την πιο βαριά ντίζα επιλογέα με ένα quickshift. Το μόνο που έχω κάνει από πλευράς τροποποιήσεων, έχω αντικαταστήσει τον πύρο πάνω στο σασμάν (που παίζει δεξιά - αριστερά) με βίδα/παξιμάδι για να μην λασκάρει συνέχεια. |
Steve έγραψε: |
Αυτό εδώ θα μπορούσε να βοηθήσει καθόλου την κατάσταση? |
Steve έγραψε: |
Άντε Ζήση, ξεκίνα το GB ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Να και μια αναλυτικότατη παρουσίαση του σασμάν ΜΑ5... αρκεί να ξέρεις γαλλικά ![]() |
iceage έγραψε: |
Και ΝΑ μία μετάφραση στα ελληνικά. |
Απόσπασμα από το "μεταφρασμένο" κείμενο του Γιώργου έγραψε: |
...Η εξουσία χωρίζεται διαφορά στις 2 τροχούς και διαχειρίζεται την ταχύτητα περιστροφής. La couronne du "couple court" est fixée sur le sont corps qui renferme les pignons satellites montés sur un axe. Το στέμμα του "Οικογένεια δικαστηρίου" θα είναι το όργανο...
Η ράβδος κινείται πιρούνια στο εσωτερικό του κουτιού... ...το πτερύγιο στροφές "τρελοί" για το δέντρο, δεν είναι πλέον δυνατό να μεταδώσουν την εξουσία.... ...Από τις 2 δέντρα, Κουκουνάρια συνδέονται ανά ζευγάρι. ... ...Aρχικά συλλαλητήριο στη θέση / ax αθλητισμός είναι ένα ηλικίας 14 * 60 που είναι η 3 η γέφυρα το συντομότερο υφιστάμενο πρότυπο για boites MA... ...και το προϊόν 2 κομμάτια με ακετόνη και με κυανο κόλλα, με κόλλα για νέες σελαχιών ... |
Steve έγραψε: | ||
|
RoadRunner122 έγραψε: |
Έχω πεθάνει στο γέλιο!!! Laughing |
Steve έγραψε: |
Αρχαίο μου σασμάν... Τι τραβάς...
Εμένα που είναι 16 * 65 = 1040 ετών... να αρχίσω να ανησυχώ? |
iceage έγραψε: |
Μην το μελετάς και έρχεται το td... λέμε. |
RoadRunner122 έγραψε: |
Αυτό μου το χε πει ο Στέλιος όταν είχα ανέβει πάνω. Ότι δηλαδή θα πρέπει η 5η να ταιριάζει με τον άξονα του πινιόν. |
vasilis106 έγραψε: |
ειχες γραψει στην αρχη για κομπλερ πς πηρα ντικο κ εφαγα χυλοπιτα!!!τελειωσαν μου ειπε κ απο οτι το βλεπει τελειωσε κ η παραγωγη ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δυστυχως εχουν σταματησει εδω και καμποσα χρονακια,για αυτο και πολλοι καταφευγουν σε φτιαχτα. ![]() |
kane έγραψε: | ||
Tα οποια αν δεν απατωμαι...διαθετει το "μαγαζακι" μας, ε στελιο? |
Pughell έγραψε: |
Αν εννοεις τα μπρουντζινα,ας ειναι καλα ο μπαρμπα-Γιωργος. ![]() Απλα θελουν υπομονη στο στρωσιμο καθως ειναι πολυ σφιχτα. Σαν κοστολογιο δεν ειναι και κατι το δραματικο απο οτι θυμαμαι,δηλαδη δεν νομιζω να κοστιζουν πανω απο 200Ε το σετ για ολες τις σχεσεις. Περισσοτερα απο τον Προφ... ![]() |
Κώδικας: |
GEARBOX CODES
Model engine code GTI/VTS 1587 CC12 GTI/VTS 1587 CD08 GTI/VTS 1587 CD46 GTI/VTS 1587 CCA2 GTI/VTS 1587 CC12 GTI/VTS 1587 CDD6 GTI/VTS 1587 CD08 GTI/VTS 1587 CD46 GTI/VTS 1587 CDD6 GTI/VTS 1587 CN03 GTI/VTS 1587 CP29 GTI/VTS 1587 CNK3 GTI/VTS 1587 CN03 AX 14 D Comercial 1527 20CB98 AX 14 TRS 1360 20CA94 AX First 1360 20CB45 AX First 1124 20CB83 AX First 1124 20CB63 AX First 1360 20CB45 AX First 954 20CC29 AX First 1527 20CB98 AX GT 1360 20CA28 AX Image 1527 20CC57 AX New line 1124 20 CB63 AX New-York 1527 AX TRD 1360 2CA42 Saxo Image 1527 20CE20 Saxo Image 1527 20CE28 Saxo Image 1124 20CE51 Saxo Image 1124 20CE81 Saxo Mónaco 1527 20CE28 Saxo Mónaco 1360 20CE28 Saxo Mónaco 1527 20CE28 Saxo Mónaco 1527 20CL28 Saxo Mónaco 1124 20CC17 Saxo Mónaco 1527 20CC61 Saxo Plaisir 1527 20CE73 Saxo Plaisir 1124 Saxo Plaisir 1527 20CE73 Saxo Plaisir 1360 Saxo Plaisir 1527 20CE63 Saxo Plaisir 1527 20CE73 Saxo Plaisir 1527 20CE73 Saxo Seduction 1527 20CE28 Saxo Seduction 1124 20CE51 Saxo Seduction 1527 20CE28 Saxo Sensation 1527 20CE28 Saxo SX 1124 20CL81 Saxo SX 1124 20CE81 Saxo SX 1527 20CE28 Saxo SX 1124 20CF03 Saxo SX 1360 20CE73 Saxo SX 1527 20CE28 Saxo SX 1527 20CE73 Saxo SX 1527 20CF02 Saxo SX 1360 20CF11 Saxo SX 1527 20CF02 Saxo SX 1360 20CF11 Saxo SX 1527 20LE28 Saxo SX 1360 20CF11 Saxo SX 1527 20CF02 Saxo SX 1527 20CF02 Saxo SX Comercial 1527 20CF02 Saxo VTL 1587 20CC05 Saxo VTS 1587 20CH05 Saxo X 1124 20CE05 Saxo X 1124 20CC17 Saxo X 1527 20CC61 Saxo X 1527 20CE26 Saxo X 1527 20CC61 Saxo X 1124 20CC17 Saxo X 1527 20CC61 Saxo X 1124 20CC17 Saxo X 1124 20CE05 Saxo X 1124 20CC17 Saxo X 1124 20CE05 Saxo X 1527 20CE28 Saxo X 1527 20CF02 Saxo X 1527 20CE28 Saxo X Comercial 1527 20LE28 106 COCKTAIL 1124 20CC25 106 LONG BEACH 1527 20CC61 106 MAX 1124 20CE09 106 MAX 1124 20CE68 106 MAX 1124 20CF03 106 MAX 1527 20CF02 106 MAX 1124 20CF03 106 MAX 1527 20CF02 106 MAX 1527 20CF02 106 MIDNIGHT 1527 20CB98 106 XAD 1527 20CC61 106 XN 1527 20CE73 106 XN 1124 2CB53 106 XR 1124 20CE09 106 XRD 1360 20CB45 106/saxo/ax 997 CA09 106/saxo/ax 997 CA44 106/saxo/ax 997 CA99 106/saxo/ax 997 CB28 106/saxo/ax 997 CB56 106/saxo/ax 997 CB81 106/saxo/ax 997 CC25 106/saxo/ax 997 CC44 106/saxo/ax 997 CE09 106/saxo/ax 997 CE21 106/saxo/ax 997 CE68 106/saxo/ax 997 CB56 106/saxo/ax 997 CC25 106/saxo/ax 997 CE09 106/saxo/ax 997 CA22 106/saxo/ax 997 CA57 106/saxo/ax 997 CA90 106/saxo/ax 997 CB13 106/saxo/ax 997 CB47 106/saxo/ax 997 CB66 106/saxo/ax 997 CC31 106/saxo/ax 997 CE14 106/saxo/ax 997 CE64 106/saxo/ax 1124 CA09 106/saxo/ax 1124 CA44 106/saxo/ax 1124 CA99 106/saxo/ax 1124 CB28 106/saxo/ax 1124 CB56 106/saxo/ax 1124 CB81 106/saxo/ax 1124 CC25 106/saxo/ax 1124 CC44 106/saxo/ax 1124 CE09 106/saxo/ax 1124 CE21 106/saxo/ax 1124 CE68 106/saxo/ax 1124 CB56 106/saxo/ax 1124 CBE6 106/saxo/ax 1124 CC25 106/saxo/ax 1124 CE09 106/saxo/ax 1124 CCB5 106/saxo/ax 1124 CA32 106/saxo/ax 1124 CA67 106/saxo/ax 1124 CA96 106/saxo/ax 1124 CB53 106/saxo/ax 1124 CC24 106/saxo/ax 1124 CE08 106/saxo/ax 1124 CE58 106/saxo/ax 1124 CAC2 106/saxo/ax 1124 CAF7 106/saxo/ax 1124 CAJ6 106/saxo/ax 1124 CA32 106/saxo/ax 1124 CA67 106/saxo/ax 1124 CA96 106/saxo/ax 1124 CB53 106/saxo/ax 1124 CBE3 106 XSI 1360 CB68 106 XSI 1360 CA23 106 XSI 1360 CA58 106 XSI 1360 CBF8 106 XSI 1360 CB15 106 XSI 1360 CB57 106 XSI 1360 CC33 106 XSI 1360 CB93 106 XSI 1360 CC53 106 XSI 1360 CD13 106 XSI 1360 CD51 106 XSI 1360 CBJ3 106 XSI 1360 CB93 106 XSI 1360 CC53 106 XSI 1360 CDE1 106 XSI 1360 CD13 106 XSI 1360 CD51 106 rallye 1297 CB90 106 rallye 1297 CC50 106 rallye 1297 CD11 106 rallye 1297 CD49 106 rallye 1297 CBJ0 106 rallye 1297 CCE0 106 rallye 1297 CC50 106 rallye 1297 CDD9 106 rallye 1297 CD11 106 rallye 1297 CD49 106 rallye/XSI 1527 20CD15 106 rallye/XSI 1527 CB99 106 rallye/XSI 1527 CC58 106 rallye/XSI 1527 CD15 106 rallye/XSI 1527 CD53 106 rallye/XSI 1527 CBJ9 106 rallye/XSI 1527 CCE8 106 rallye/XSI 1527 CC58 106 rallye/XSI 1527 CDE3 106 rallye/XSI 1527 CD15 106 rallye/XSI 1527 CD53 106 rallye/XSI 1527 CDE3 106/saxo diesel 1.5 CC03 106/saxo diesel 1.5 CC04 106/saxo diesel 1.5 CC61 106/saxo diesel 1.5 CE01 106/saxo diesel 1.5 CE28 106/saxo diesel 1.5 CE73 106/saxo diesel 1.5 CC03 106/saxo diesel 1.5 CCF1 106/saxo diesel 1.5 CC61 106/saxo diesel 1.5 CEG3 106/saxo diesel 1.5 CE28 106/saxo diesel 1.5 CE73 106/saxo diesel 1.5 CEG3 106/saxo diesel 1.5 CB98 106/saxo diesel 1.5 CC57 106/saxo diesel 1.5 CE26 106/saxo diesel 1.5 CE71 106/saxo diesel 1.5 CB98 106/saxo diesel 1.5 CBJ8 106/saxo diesel 1.5 CCE7 106/saxo diesel 1.5 CC57 106/saxo diesel 1.5 CEG1 106/saxo diesel 1.5 CE26 106/saxo diesel 1.5 CE71 106/saxo diesel 1.5 CEG1 saxo VTR 1527 20CD22 saxo VTR 1527 (17X61) saxo VTR 1527 CB96 saxo VTR 1527 CC55 saxo VTR 1527 CD14 saxo VTR 1527 CD52 saxo VTR 1527 CBJ6 saxo VTR 1527 CB96 saxo VTR 1527 CCE5 saxo VTR 1527 CC55 saxo VTR 1527 CDE2 saxo VTR 1527 CD14 saxo VTR 1527 CD52 saxo VTR 1527 CDE2 |
Pughell έγραψε: |
Τι να την κανεις την γυναικα ρε...
Παρε ενα ΜΑ που εχει και περισσοτερες τρυπες και δεν σου λεω οχι,οποια τρυπα του και να πας να χρησιμοποιησεις. ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
12 Χ 41
20 Χ 39 30 Χ 41 37 Χ 39 41 Χ 35 |
RoadRunner122 έγραψε: |
Βασικά κάνεις κάποιο λάθος! Ο Ζάχος φοράει 14/64! ![]() |
volvos έγραψε: |
TA XS META 2004 FORANE IDIES SXESEIS |
volvos έγραψε: |
σχεσεις δε πειραζεις δεν υπαρχει πιο κλειστο βημα σε πεζο
εκτος αν πας να παρεις ετοιμες σχεσατες που πουλανε μεταχειρ διαφοροι αλλα θελει προσοχη βεβαια με σχεσατο θα βουηζει δε θα πηγαινεις πανω απο 170 αλλα μεχρι εκει θα εισαι ισως και κολωνα μπροστα απο οτι τωρα...επιλογες ειναι αυτες ![]() σαζμαν με τιποτα 14.60 για τη χρηση σου... μονο 13/59 αν σε κουραζει αυτο που εχεις. αν και θα προτεινα να φτιαξεις υποδομη για 8500οφτη οποτε να μακρυνει ![]() |
volvos έγραψε: |
TA XS META 2004 FORANE IDIES SXESEIS |
geo106xs έγραψε: | ||
Μεταχειρισμενο το πηραμε...τωρα τι εχει κανει ο προηγουμενος δε γνωριζω...παντως για την ιστορια,στο δικο μου το ενα ημιαξονιο ειναι χοντρο ενω το αλλο λιγο πιο λεπτο...με εχει μπερδεψει αυτο το αυτοκινητο! Επισης,συμφωνα με σερβις μποξ,φοραω μικρα πλανητικα και σασμαν με ραλλοσχεσεις.. ![]() Εντιτ: Του αδερφου μου ειναι και τα δυο ιδιο παχος και εχει και abs,αν αυτο εχει σημασια.. ![]() |
Pughell έγραψε: | ||||
Στο δικο σου λογικα "παντρεψαν" το ενα εκ των δυο και εχεις ενα ημιαξονιο χοντρο και το αλλο ειναι μισο χοντρο και μισο λεπτο. ![]() Δεν μπορω να δωσω αλλη λογικη εξηγηση... ![]() Το ABS δεν εχει σχεση... Τα ημιαξονια ειναι διαιρουμενα οποτε μπορεις να κανεις σχεδον καθε πιθανο συνδυασμο. |
Pughell έγραψε: |
Ετσι απο την φωτο δεν μπορω να σου πω,παντως ολα τα σεναρια παιζουν οπως σου ειπα και πριν μιας και απλη εκδοση με χοντρα ημιαξονια δεν βγηκε ποτε. ![]() |
steha έγραψε: |
τα gti τι κορωνοπηνιο φορανε?? θα ηταν σωστο να φορεθει 13/59 για καλυτερες ρεπριζ, και μεγαλυτερη επιταχυνση? |