PSClub - Hellas

Μετάδοση - ΓΕΝΙΚΑ - Μήπως δεν ειναι τοσο κακα τα κιβωτια της Peugeot;;

manaros - Τετ 14 Ιαν 2009, 21:14:39
Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Μήπως δεν ειναι τοσο κακα τα κιβωτια της Peugeot;;
Ρε παιδια ειλικρινα καποια πραγματα μου κανουν εντυπωση....Ακου απο εδω μεσα αλλα και απο τον Τυπο οτι τα κιβωτια της Peugeot ειναι για πεταμα...οτι δεν κουμπωνουν ταχυτητες,δεν εχουν καλη αισθηση,μεγαλες διαδρομες κλπ....ειχα ενα 206 1,1 και το κιβωτιο για τον χαρακτηρα του αυτοκινητου ηταν παραπανω απο μια χαρα!τετοια ανεση σε κιβωτιο πουθενα δεν την εχω βρει....τωρα πια το 206 εφυγε και την θεση του πηρε το 207 gt...τα πραγματα βελτιωθηκαν ακομα περισσοτερο!!!πιο σφιχτη αισθηση,στιβαροτατο στο χερι,δεν χανει ποτε ταχυτητα ενω ακομα και η οπισθεν που παραδοσιακα μπορει να σκαλωνει,δεν μου το εχει κανει ουτε μια φορα!εχουν περασει απο τα χερια μου σιγουρα πανω απο 10 αυτοκινητα,αλλα γρηγορα και αλλα οχι,την αισθηση του Peugeot δεν την εχω βρει σε κανενα,εκτος ισως απο ενα Clio που οδηγησα και μου αρεσε..αποκορυφωμα το mini cooper s τελευταιας γενιας που οδηγησα την προηγουμενη βδομαδα και μονο που δεν εβαλα τα γελια με την αισθηση που σου δινει αλλα και με το μεγεθος που εχει η φουσκα του....
Το ερωτημα μου λοιπον ειναι:
ποσοι περνουν το αυτοκινητο για πιστα που σημαινει οτι θελουν απολυτες επιδοσεις χωρις να τους ενδιαφερει καθολου η ανεση του κιβωτιου μας και να το βγαζουν τοσο σκαρτο;;
Μηπως εγω το βλεπω λαθος;δεν εχω ασχοληθει ποτε με αγωνες αυτοκινητων και ισως να τα βλεπω λαθος...
Εννοειται πως οσα λεω ειναι καθαρα υποκειμενικη μου γνωμη και σκοπος μου ειναι να τεκμηριωθουν και αλλες γνωμες γιατι πιστευεται οτι το peugeot σας εχει ενα αθλιο η πολυ καλο κιβωτιο
makis106 - Τετ 14 Ιαν 2009, 21:36:57
Θέμα δημοσίευσης:
Σίγουρα η γνώμη του καθενός είναι υποκειμενική, όμως δυστυχώς θα ταχθώ υπέρ της πλειψηφίας, όσο θερμός υποστηρικτής του 207 και να είμαι. Για μένα σε ένα αμάξι σαν το 207 GT/Rallye/RC, με ένα τέτοιο τεχνολογικό διαμάντι όπως είναι ο ΕΡ6DT, δεν ταιριάζει αυτό το κιβώτιο, το οποίο μπορεί να είναι μεν ακριβές, αλλά απο κει και πέρα έχει πολύ μακρινές διαδρομές, παρουσιάζει σκαλώματα στις αλλαγές, άρα κακή αίσθηση και γενικότερα δεν ενδείκνειται για γρήγορες αλλαγές, κάτι για το οποίο προορίζοταν αυτό το αμάξι με τη δύναμη και το σπορ χαρακτήρα που διαθέτει.
Γι αυτό και θεωρώ ότι αναγκαία η Peugeot προχωράει σε αντικατάστασή του απο το 6άρι...
manaros - Τετ 14 Ιαν 2009, 22:17:45
Θέμα δημοσίευσης:
πραγματικα η μοδα με τα εξαρια κιβωτια θεωρω οτι εχει ενα μοναδικο καλο....να εχει μια μακρια εκτη για ανετα και ησυχα ταξιδια...απο κει και περα θεωρω απιστευτα περιττο να εχουμε εναν κινητηρα διαμαντι,ο οποιος αποδιδει απο τις 1400 στροφες σχεδον και να θελουμε μια δευτερα που πιανει μαχ 85 χλμ η μια τριτη με μαχ 120 χλμ..αν το αμαξι δουλευε ψηλα τοτε θα το θεωρουσα πιο λογικο..απο κει και περα το κιβωτιο απο gt μου εχει αφησει αριστες εντυπωσεις,τοσο απο σκαλωματα οσο και απο αισθηση..δεν ξερω οσο περνα ο καιρος,αλλα επειδη εγω προσωπικα αγορασα αυτο το αυτοκινητο για ολων των ειδων τις μετακινησεις μου,προτιμω αυτου του ειδους τα κιβωτιο παρα θεοκοντες διαδρομες με σουπερ κουμπωματα στις 6500 στροφες αλλα μεσα στην κινηση η σε νορμαλ συνθηκες να ειναι δυσχρηστο...
peugeot_ς - Τετ 14 Ιαν 2009, 22:43:45
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω με το κιβωτιο τα εχω παριε στο κρανιο Evil Δεν ειναι δυνατον το οπελ ζαφιρα του πατερα μου να εχει πιο γλυκο κιβωτιο. Αλλες φορες ακριβως πριν απο στροφη, να θελω να κατεβασω ταχυτητα και να μην μπαινει- και να ειμαι εγω χεσ@@νος γιατι πηγαινα με καμποσα. Καποια πρωινα για να βαλω οπισθεν , επιλεγω πρωτα τριτη ( και με κοιτανε οι περαστικοι γιατι βριζω ). Η peugeot sto θεμα κιβωτιο ειναι πισω Evil Evil
kostas207rc - Τετ 14 Ιαν 2009, 22:57:41
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά εγώ είμαι λίγο ενδιάμεσα!Θεωρώ ότι το κιβώτιο είναι καλό απλά δεν θέλει και πολύ να αρχίσει να διαμαρτύρεται.Αυτό για μένα σημαίνει το ότι όταν το κυνηγάς σε κόντρες και αλλάγες που το ζορίζουν λογικό είναι να φθαρεί.Εγώ πάντως πριν αρχίσω να κυνηγιέμαι με άλλους και να κάνω καρφωτές αλλαγές στο κόφτη το αμάξι ήταν μια χαρά και το σασμαν μου άρεσε αρκετά και σε ταξίδια.Τώρα οσο αναφορά το 6αρι γούστα είναι αυτά η μάλον δικαιολογίες να τρωγόμαστε με τα ρούχα μας ότι φταίει η Peugeot που δεν κάνει καλά σασμαν.
ChrisR - Τετ 14 Ιαν 2009, 23:13:04
Θέμα δημοσίευσης:
Να πώ και εγώ την γνώμη μου μιας και έχω αλλάξει ήδη ένα peugeot!
Στο προηγούμενο (206 xs 1.4 16v) δεν μου είχε κάνει "κιχ" το σασμάν παρόλο που το ζόριζα αρκετά και ούτε βαλβολίνες του είχα αλλάξει!Στο 207 ως τώρα δεν μου έχει δείξει κανένα σύμπτωμα ότι κάτι δεν πάει καλά αν και είναι λίγο νωρίς.Το μόνο μειονέκτημα για εμένα είναι ότι στην αλλαγή θέλει λίγο δύναμη (δλδ δεν είναι βούτηρο!!)
Γενικά τα γαλλικά δεν φημίζονται για τα σασμάν τους αλλά αυτό δεν πάει να πει οτι είναι και για πέταμα!
NemesisUltra - Τετ 14 Ιαν 2009, 23:26:40
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παλι θα πω οτι ειναι μια χαρα αρκει να αλαζεις σωστες ταχητυτες οπως ειπαν και τα παιδια πριν ειναι και λιγο θεμα σεβασμου στο σασμαν ωστε να εχεις σωστη λειτουργεια και να αλαζετε και καμια βαλβολινη στα χιλιομετρα που πρεπει

στο 106 ειναι τελειες οι αλαγες λιγο δυναμη αλλα ειναι πολυ ωραια αλαγη

σε σχεση με κατι οπελ και κα VW καμια σχεση πολυ ωραια το 106 Rallye !!!!!!



(Rallye ειναι μονο ενα και ειναι το 106)
MEMsound - Τετ 14 Ιαν 2009, 23:31:03
Θέμα δημοσίευσης:
NemesisUltra έγραψε:
(Rallye ειναι μονο ενα και ειναι το 106)


ξεχνας το 104 το 205 κλπ... Laughing Laughing Laughing Laughing
manaros - Πεμ 15 Ιαν 2009, 00:05:05
Θέμα δημοσίευσης:
συμφωνω απολυτα οτι οσο το σεβεσαι το αμαξι τοσο σε σεβεται!δεν μπορει να πει καποιος οτι φταιει το κιβωτιο επειδη αυτος πηρε ενα αμαξι και 3 στις 4 αλλαγες τις κανει στον κοφτη!δεν πηρε αγωνιστικο(που και αυτο θα παραπονιοταν στο τελος) αλλα ενα αυτοκινητο για τις μετακινησεις του.
για το opel zafira που ακουστηκε,πιστευω πως αν το αυτοκινητο ηταν μονιμα στα χερια σου και αν το ζοριζες οπως υποθετω οτι κανεις στο peugeot σου τοτε ισως και αυτο να μην σε γλυκοκοιτουσε... Wink
το κακο ειναι οτι μεγαλη μεριδα ατομων που παιρνουν peugeot τα παιρνουν για να τα σκιζουν...και αντιστοιχα τα αυτοκινητα σκιζουν αυτους...
ποσα Golf gt,gti δεν εχουν βγαλει προβλημα στο κιβωτιο;;εγω οσους ξερω τα εχουν παει συνεργειο....
NemesisUltra - Πεμ 15 Ιαν 2009, 00:18:12
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
NemesisUltra έγραψε:
(Rallye ειναι μονο ενα και ειναι το 106)


ξεχνας το 104 το 205 κλπ... Laughing Laughing Laughing Laughing



λολ
peugeot_ς - Πεμ 15 Ιαν 2009, 08:25:27
Θέμα δημοσίευσης:
Καθολου σκισιμο ουτε στο δικο μου ουτε στο ζαφιρα. Το peugeot εχει 10.000 Κμ και το ζαφιρα 150.000. Και προσπαθω να αλλαζω σωστα ταχυτητες. Το πρωι απλως δεν γινεται να βαλω πρωτη κατευθειαν Evil
makis106 - Πεμ 15 Ιαν 2009, 08:39:06
Θέμα δημοσίευσης:
Πηγαίνετε βόλτα και απο καμια αντιπροσωπεία, σε λίστα αναμονής τα έχουν για αλλαγή συχρονιζέ! (μακρια απο μας Neutral )
Randy - Δευ 19 Ιαν 2009, 02:35:13
Θέμα δημοσίευσης:
εγω δεν εχω καταλαβει κατι παραξενο με το κιβωτιο.. Μονο ΚΑΠΟΙΕΣ φορες σκαλωνει σε αλλαγη απο 2η σε 3η, αλλα μαλλον κατι κανω εγω λαθος... Σιγουρα θα προτιμουσα ενα κιβωτιο Mazda RX8 η EVO αλλα ο, πληρωσεις παιρνεις παιρνεις... Οποτε αφηστε το. Μου παιρνει ο φιλος μου ο Νιονιος peugeot με 1500 και μου θελει και ακριβες κιβωτιο! ουστ ρε!
ayrton - Δευ 19 Ιαν 2009, 13:55:04
Θέμα δημοσίευσης:
Η αχιλλειος φτερνα των PEUGEOT ειναι το σασμαν. μαλιστα και οι μηχανικοι στην Λαιον το γνωριζουν. μιλαγα με εναν τεχνικο στα κεντρικα της λαιον και μου ελεγε το ιδιο και εκεινος συγκεκριμενα μου ελεγε: "Παντα ειχαμε προβληματα με τα σασμαν". Σε εμενα απο την πρωτη ημερα που το αγορασα κροταλουσε το ρουλεμαν του συμπλεκτη σαν ντενεκες. Στο 207 rallye/gt/rc τοποθετησαν το σασμαν απο ειδη υπαρχον μοντελο, συγκεκρημενα απο μοντελο της PEUGEOT diesel(για την αντοχη της εξτρα ροπης) ενω θα επρεπε να ξεκινουσαν την σχεδιαση του απο την αρχη απο λευκο χαρτι.
lambrosp - Δευ 19 Ιαν 2009, 15:28:12
Θέμα δημοσίευσης:
Η αναποδια απο εξ 'αρχης ειναι κακο πραγμα ....αλλα συμβαινει.
Τωρα αν ολα πανε καλα,οπως του φαιρεσαι θα σου φαιρθει.
Πιστευω οτι το σασμαν εχει να κανει καθαρα με τον οδηγο του.
Μια χαρα ειναι τα σασμαν της.
manaros - Τρι 20 Ιαν 2009, 13:48:43
Θέμα δημοσίευσης:
παντως υστερα απο 3ημερο που γυρισα μπορω να πω οτι το κιβωτιο ειναι αχρηστο...αχρηστο γιατι με τετοια ροπαρα κουμπωνεις 5η και πας παντου!!!!χεχε!
εκτος απο την πλακα και στο ταξιδι μου αφησε τις καλυτερες εντυπωσεις...ενα τεταρτακι θελει μονο για να ζεσταθει και δεν μου κανει κιχ σε οποιαδηποτε ταχυτητα!οταν ειναι κρυο καμμια φορα(σπανια) δεν παιρνει απ ευθειας την πρωτη..αλλα στα πολλα κρυα(μου το εκανε συνολικα 2 φορες με θερμοκρασια περιβαλλοντος κατω απο 5 βαθμους και το αμαξι τελιεως κρυο).
δεν μπορω να καταλαβω αν αυτη η σφιχτη και στιβαρη αισθηση που μου δινει στα κουμπωματα ειναι ιδεα μου η εξαρταται απο την παρτιδα,παντως το θεωρω ικανοποιητικοτατο!για νορμαλ οδηγηση παντα!
AlienHack - Τρι 20 Ιαν 2009, 16:24:57
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ειναι αναγκαστικά για πεταμα αλλα ουτε καλα ειναι. απλος τα συνηθίζεις στο τελος.

πρωτες δεν μπαινουν (κουμπόνουν)
οπισθεν γρατζουνανε!!

ΒΕΒΑΙΑ με αλαγη βαλβολίνων βελτιώνεται κατα 40% |!!!!!

αλλα πάλι δεν ειναι σαν τα ιαπωνεζικα. εκεινα ειναι λες και παιζεις ραλακι στα ηλεκτρονικα. κουμπόνουν στο χιλιοστο.
Randy - Τρι 20 Ιαν 2009, 17:23:30
Θέμα δημοσίευσης:
Τοτε ολοι γιαπωνεζικα! (εκτος απο μενα βεβαια...)
AlienHack - Τετ 21 Ιαν 2009, 10:15:10
Θέμα δημοσίευσης:
.....ναι αλλα τα γιαπωνεζικα δεν εχουν το ταπεραμεντοι των Γαλλικών, κρατηματα, στησημο κτλ..

ΔΕΝ ειπα οτι ειναι για πεταμα βρε!! απλος στο θεμα των σασμαν ειναι καμια σχεση με τα ιαπωνεζικα. Οι σκιστοματιδες εχουν ξεφυγει...
makis106 - Τετ 21 Ιαν 2009, 10:40:22
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Τοτε ολοι γιαπωνεζικα! (εκτος απο μενα βεβαια...)
Αν μπαίνει το Γιαπωνέζικο σασμάν, το βάζω Exclamation Exclamation Laughing Laughing
RoadRunner122 - Τετ 21 Ιαν 2009, 10:48:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θα κράξω ούτε θα πω τα υπέρ και τα κατά των Γάλλων όσον αφορά τα σασμάν τους. Άλλωστε αυτά λίγο πολύ όλοι τα ξέρουμε.

Απλά θα εκφράσω μιά απορία: ουσιαστικά τί κάνει ένα γιαπωνέζικο σασμάν να διαφέρει με ένα γαλλικό? Η ποιότητα των υλικών? Ο μηχανολογικός σχεδιασμός τους? Η εξέλιξή του?

Γράφτηκε από αρκετούς το ρητό "ό,τι πληρώσεις παίρνεις". Αυτό θα μπορούσε να έχει μιά σοβαρή βάση στην περίπτωση που τα γιαπωνέζικα σασμάν όντως είναι κατασκευασμένα από κατά πολύ ανώτερα υλικά σε σχέση με τα γαλλικά. Τόσο ανώτερα που να κάνουν τη διαφορά τιμής τους τόσο εμφανή ώστε να ισχύει το παραπάνω ρητό.

Αλήθεια, πόσο ακριβότερο θα ήταν ένα 207GT εάν το σασμάν του (και όλης της σειράς των γρήγορων 207 για παράδειγμα) ήταν κατασκευασμένο από μέταλλα καλύτερης ποιότητας και κοπής?

Και για να μην πηγαίνω ακόμα πιό μακρυά τη βαλίτσα, πιστεύω ότι αλλού πάσχει ο γάλλος: Στο know how της κατασκευής ενός σύγχρονου, γρήγορου, απροβλημάτιστου και ακριβούς σασμάν. Οk, και τα υλικά παίζουν το ρόλο τους, αλλά η τεχνογνωσία και η εξέλιξη, ακόμα μεγαλύτερο. Κι εδώ η peugeot μάλλον έχει πέσει σε λίθαργο...
AlienHack - Τετ 21 Ιαν 2009, 11:20:30
Θέμα δημοσίευσης:
+ 1000!!

εγώ δεν πιστευω οτι ειναι θέμα υλικών!! θεμα κατασκευής-σχεδίασης ειναι.. δεν εχει σημασια απο τι υλικό ειναι τα γραναζια στο σασμαν οταν ο λεβιές παίζει πανω κατω σαν να ειναι π@@τσα και οταν δεν συγχρωνίζει η όπισθεν!!
Jim207GT - Τετ 21 Ιαν 2009, 12:12:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι και τα γερμανικά δεν σπάνε, πέρνα από μια VW. Τρελό πρόβλημα τα 6αρια και μάλιστα 2α και εκεί.

Μην λέτε χαζομάρες για know how λες και είναι κανα μυστικό η κατασκευή του οτιδήποτε. Ναι όντως οι Ιάπωνες είναι μπροστά αλλά στα καλά τους μοντέλα που κάνουν αρκετά παραπάνω από τα πεζάκια μας.Και μην ξεχνάτε οτι οι ιάπωνες για πολλά πολλά χρόνια φτηνές κακόγουστες αντιγραφές ευρωπαΐκών ήταν(και στα αμάξια και στα μηχανάκια).

Για τα peugeot τώρα. Άν το οδηγούσε ο πατέρας μου το GT(του το έχω δώσει κανα 2 φορές) δεν θα πάθαινε τίποτα το σασμάν ΠΟΤΕ.
Δεν είναι τυχαίο οτι η μεγαλύτερη μάζα από τους "ΚΑΥΤΕΣ", "κοντρακιδες", "Μοτοσποραδες" οδηγούς έχουν Peugeot(Τώρα τελευταία πέρνουν και groupVag εξού και τα σπασμένα 6αρια του ομίλου Laughing ). Και μην ξεχνάτε τή ροπή διαχειρίζετε το κάθε σασμάν. Άλλο ένα ατμόσφαιρα με 16-18κιλά, άλλο ένα τουρμπάτο με 30κιλά που μάλιστα τα τρώει και λίγο απότομα σε σχέση με το "άπλωμα" ενός ατμοσφαιρικού.
Στο 106R που είχα δεν είχε ποτέ πρόβλημα(powerflex βάση) και έκανα 170.000χλμ και τράβαγα και τροχόσπιτο με αυτό Shocked . Και το ΒΕ σασμάν είναι αντε γειά σε σχέση με το ΜΑ(βλέπε φωτό by Touristas) .
Το τρόβλημα στα 207GT είναι
α. πολύ μαλακές βάσεις μοτέρ
β. δίσκο-πλατό
και όχι το καθεαυτού σασμάν που έχει αποδείξει τι κάνει σε τραβελομετατροπές 106τούρμπονίτρα με καμια 300+αλογάκια κοντράδικα και μόνο.
RoadRunner122 - Τετ 21 Ιαν 2009, 13:02:34
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδή υποστηρίζεις ότι η peugeot γενικά εξελίσσει τα σασμάν της...
Τι να πω, δε μπορώ να πω κάτι βασικά γιατί δεν είμαι σίγουρος για κάτι.

Αυτό που μπορώ να πω με βεβαιότητα σχετικά με την οδήγηση του πατέρα σου στο GT για παράδειγμα, είναι ότι αν επέλεγε ο πατέρας σου αυτοκίνητο δεν θα έπερνε GT. Το GT, το Rallye, το RC κοκ απευθύνονται σε κοινό που εξ'ορισμού θα αναζητήσει γρήγορες αλλαγές με σαφές κούμπωμα χωρίς γρατζουνίσματα γρρρ και γρρρ.

Από την άλλη, έχουν βρεθεί τρόποι να customάρεις το αμάξι σου σύμφωνα με τις απαιτήσεις σου βελτιώνοντας κατά πολύ την αίσθηση και την ταχύτητα κουμπώματος. Για παράδειγμα στο 106 με μιά κόντρα powerflex και τις υπόλοιπες PS miniGroupA, έναν πυργολεβιέ και ένα ball-jointed μοχλικό (iceage knows Very happy ) η αίσθηση είναι αλλού! Χάνεις βέβαια σε άνεση αλλά αφενός δε μπορείς να τα έχεις όλα, αφετέρου υποτίθεται ότι είσαι συνειδητοποιημένος, κοινώς ξέρεις τι ζητάς απ'το αμάξι.

ΑllienHack, ο τζόγος (πέρα-δώθε) του λεβιέ δεν είναι τυχαίος. Εάν καταφέρεις να εκμηδενίσεις 100% το τζόγο (γίνεται) στην πρώτη γκαζιά η ταχύτητα έχει ξεκουμπώσει από μόνη της!
Jim207GT - Τετ 21 Ιαν 2009, 13:40:30
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
Δηλαδή υποστηρίζεις ότι η peugeot γενικά εξελίσσει τα σασμάν της...
Τι να πω, δε μπορώ να πω κάτι βασικά γιατί δεν είμαι σίγουρος για κάτι.


Και το 6αρι του 308GT δλδ τί είναι. Δεν το έχω οδηγήσει αλλά από τα περιοδικά και το ξένο τύπο το σασμαν είναι άψογο απο θέμα αίσθησης. Όσο για αντοχή ο χρόνος θα δείξει. Και αν εξερέσεις το RC(που θα πρεπε σαν το σπόρ να έχει κάτι καλύτερο) ποιός σου είπε οτι το GΤ φτιάχτηκε για το κοινό που θα κάνει ότι λές(το Rallye είναι κατασκεύασμα της δικιάς μας αντ/πιας για λόγους καθαρά marketing). Μην συνχαίουμε το τί θέλουμε εμείς να κάνουμε(αλλά δεν έχουμε τα λεφτά να το κάνουμε γιατι αλλιώς θα πέρναμε άλλο αυτ/το) με το γιατί φτιάχτηκε ένα αυτοκίνητο.Λές όταν έφτιαχνε η Peugeot το 1.6 206GTI να είχε στο νού της το τρελό Volvo να γυρνάει 1.13- Μέγαρα και να είναι τοπικός ήρωας στο road του Hell.
Στο ζητούμενο μας και για το δικό μου μπουρδελάκι GT=grand touring,δώσε μου χλμ εθνική να σε πάω ατσαλάκοτο σφαίρα και όχι αναβατικό, με αρκετές τάσεις trackday-ισμου που θα το ήθελα εγώ. Μέχρι εκεί έφτανα και σιγά σιγά το βελτιώνω να το κάνω όπως θέλω, άρε με σάς που έμπλεξα φράγκο δεν θα μου μείνει.
RoadRunner122 - Τετ 21 Ιαν 2009, 13:58:07
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ γενικά με όσα λες.

Τώρα όσον αφορά το θέμα της εξέλιξης ξαναείπα ότι δε μπορώ να πω κάτι γιατί δεν είμαι σίγουρος για κάτι.

Επίσης όταν μίλησα για εξέλιξη -ίσως δεν το διατύπωσα κι εγώ σωστά- εννοούσα την εν μέρει βελτίωση στα σημεία που πάσχουν, των σασμάν που υπάρχουν ήδη σε παραγωγή. Για παράδειγμα το ΜΑ του 106 ίδιο ήταν στο Rallye το 13άρι, ίδιο μπήκε και στο 8V ίδιο μπήκε και στο 16V (με αλλαγές στις τελικές σχέσεις μετάδοσης και τα πλανητικά πάλι καλά).

Τέλοσπάντων, ας μη συνεχίσουμε τα "αν" και τα "γιατί" γιατί δε βγαίνει και κάτι ουσιαστικό στην τελική.
Jim207GT - Τετ 21 Ιαν 2009, 14:22:08
Θέμα δημοσίευσης:
Να ξέρεις πάντος πως όλες οι εταιρίες τα ίδια κάνουν δεν φτιάχνουν 100 διαφορετικά σασμαν για κάθε μοντέλο τους το κόστος θα πήγαινε στο θεό.Φτίαχνουν 2-3 μηχανικά άντε και 1 αυτόματο που μπορεί να το μοιράζοντε και με άλλες εταιρίες(tiptronic, dsg) και με αυτά παίζουν μπάλα. Πάντος για τους έχοντες ΜΑ σασμάν βελτίωση υπάρχει και μάλιστα από τη μαμά peugeot με την ενισχυμένη Ντίζα+ELF TRP= άλλο σασμάν!! Αν δε βάλεις και ένα quickshift ακόμα καλύτερα.
FOT307_GR - Παρ 23 Ιαν 2009, 16:18:05
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδια ειδα το θεμα και ειπα να πω και 'γω τη γνωμη μου γιατι εξ' αιτιας αυτου του μεγαλου θεματος(για τους κοτοχους peugeot) τσακωθηκα
με εναν καρ@γκιοζη hondakia στο youtube,συν οτι μεσα σε 10 χρονια εχω αλλαξει 3 πεζο!!!
Το rallye ειχε αριστη αισθηση(το δικο μου τουλαχιστον)οι σχεσεις εμπαιναν σχεδον χωρις να τις καταλαβαινω με μια μικρη εξαιρεση την οπισθεν,το ειχα παρει με 38000χλμ και το εφτασα 102000χλμ και ολα αυτα τα χλμ αλλαχθηκε μονο ο δισκος πλατο ντιζα συμπλεκτη και βαλβολινες!!!!!

Το 307 παλι οι ταχυτητες εμπαιναν μονο εαν ζεσταινοταν το κιβωτιο,μετρια αισθηση μακριες σχεσεις,και οι οπισθεν εμπαινε σχετικα ανετα!!!!!!αντε να βρεις ακρη!!

Τελος στο 306 η αισθηση του κιβωτιου ειναι η καλυτερη που ειχα δει σε ολα τα αυτοκινητα που ειχα οδηγησει...αφρος.....λιγο μακριες οι σχεσεις βεβαια και οι οπισθεν ψιλοτσιναει(κλασσικα)

Ορισμενοι που μιλανε για τα σασμαν της peugeot,ας οδηγησουν το skoda favorit που ειχε ο παππους μου, που εσπρωχνα τον λεβιε με το ποδι μου για να μπουν οι σχεσεις και μετα ασ σχολιασουν Very happy Shocked
Athens - Παρ 23 Ιαν 2009, 16:22:31
Θέμα δημοσίευσης:
FOT307_GR έγραψε:

Ορισμενοι που μιλανε για τα σασμαν της peugeot,ας οδηγησουν το skoda favorit που ειχε ο παππους μου, που εσπρωχνα τον λεβιε με το ποδι μου για να μπουν οι σχεσεις και μετα ασ σχολιασουν Very happy Shocked



Laughing Laughing Laughing Laughing εμένα μάρεσε πάρα πολυ το κιβώτιο του ford fiesta '04 και fiat stilo '03. Μετά μόλις ξαναοδήγησα το δικό μου ψιλοξενέρωσα Razz
kane - Παρ 23 Ιαν 2009, 16:39:32
Θέμα δημοσίευσης:
Oλα ειναι θεμα σωστης χρησης και συντηρησης...Ακουω εδω και καιρο "στραβαδια" που αγορασαν 3α και 4α χερια 106/σαξο την ατακα "μα τι μπουρδελα σαζμαν εχουν,σπανε με το παραμικρο".

Εγω προσωπικα ανοιξα το σαζμαν μου για ριμπιλντ στις 195.000χλμ...και οσοι με ξερουν γνωριζουν τη χρηση το κανω Laughing Laughing Laughing ...

Οποτε απο την στιγμη που αντεξε τοσο πολυ,δε μπορω να πιστεψω πως αλλοι,σε 30.000 χλμ βγαζουν "οφ" ενα σαζμαν...

Υ.Γ. ισως καθοριστικο ρολο να επαιξε πως ανεκαθεν ειχα πς βασεις μηχανης,οποτε μηχανη-σαζμαν-σασι ηταν "ενα"...
manaros - Παρ 23 Ιαν 2009, 17:04:20
Θέμα δημοσίευσης:
επειδη με το 206 ειχα κανει καμποσα χιλιομετρα ενω το 207 το εχω μολις 2 εβδομαδες,θα κανω μια παρατηρηση για το 206...μπορει να εχω οδηγησει αυτοκινητα με καλυτερη αισθηση στα κουμπωματα(υποκειμενικο) αλλα κανενα αλλο δεν μου ειχε προσφερει αυτη την ανεση να αλλαζω εν κινηση τοσο γλυκα ταχυτητες!μιλαμε για νορμαλ οδηγηση και οχι για κοφτες!!μιλαμε το χαιδευα και αυτο τις επαιρνε!και ποτε μα ποτε δεν εχανε ταχυτητα εκτος απο την οπισθεν που ποτε ποτε ηθελε ζορισματακι!αυτο για μενα λεγεται ευκολοδηγητο αυτοκινητο και ας χανει λιγο σε αισθηση.πραγματικα χαιρομουν να αλλαζω ταχυτητες!
AlienHack - Τρι 27 Ιαν 2009, 12:20:01
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:

Εγω προσωπικα ανοιξα το σαζμαν μου για ριμπιλντ στις 195.000χλμ...και οσοι με ξερουν γνωριζουν τη χρηση το κανω Laughing Laughing Laughing ...


εχεις τοσα πολλα χλμ ρε Θυριο?? παρε κανενα καινουριο!! Εβραιε!! Laughing



kane έγραψε:

Υ.Γ. ισως καθοριστικο ρολο να επαιξε πως ανεκαθεν ειχα πς βασεις μηχανης,οποτε μηχανη-σαζμαν-σασι ηταν "ενα"...


+1000

Νομιζω οτι παιζει μεγαλο ρολο να ειναι "δεμενο" το αμαξι μπροστα. Αν ειναι χαρχαλο οι βασεις, τα σινεμπλοκ κτλ ολα τα εξαρτηματα φθηρονται απο τους πολυ καλους δρομους μας!!
206kwn - Τρι 27 Ιαν 2009, 12:40:05
Θέμα δημοσίευσης:
παντως και στα γαλλικα ισχυει το οτι π[ληρωνεις παιρνεις... ενας φιλος μου εχει σασμαν peugeot sport..... εκει να δειτε.......

αλλα και απο την αλλη αποψη
οπως εχουν βγαλει τα 106 σκοτωστρες ετσι εχουν βγαλει και τα σασμαν των πεζο για πεταμα..... εγω δεν ειδα κανεναν να πηγαινε σαν ανθρωπος με 106 και να σκοτωθηκε... ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα.......
οσο το σπασεις,τοσο θα σπασει......
εχω περιπτωση (φιλο μου) που σε 8 μηνες αλλαξε 6 σασμαν σε evo (τα καλυψε η εγγυηση) τη στιγμη που εγω δεν εχω αλλαξει κανενα σε 2μιση χρονια......απο αυτο μπορει καποιος να καταλαβει..........
RoadRunner122 - Τρι 27 Ιαν 2009, 13:34:39
Θέμα δημοσίευσης:
206kwn έγραψε:
αλλα και απο την αλλη αποψη
οπως εχουν βγαλει τα 106 σκοτωστρες ετσι εχουν βγαλει και τα σασμαν των πεζο για πεταμα..... εγω δεν ειδα κανεναν να πηγαινε σαν ανθρωπος με 106 και να σκοτωθηκε... ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα.......


+1000

Για να μπορέσεις να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για κάτι (πχ την αντοχή ενός σασμάν) πρέπει να έχεις 2 παράγοντες σταθερούς: το σασμάν και τον χειριστή. Αν πάρεις σαν χειριστή αναφοράς έναν κάφτη-σιδεροφάγο (όπως αυτός με το evo που είπες) ε τότε ψάχνουμε ψήλους στ'άχυρα! Εννοώ ότι ακόμα κι αν δεν ξέρεις τι αντοχή έχει ένα σασμάν peugeot, δεν θα πας να ρωτήσεις αυτόν που σπάει σασμάν evo για πρωινό, την απάντηση την ξέρεις ήδη. Ρωτάς έναν μέσο χειριστή που ξέρει να του φέρεται όπως πρέπει. Και είπαμε, εάν δε σε ικανοποιεί και είσαι διατεθειμένος να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις (πχ στην άνεση) υπάρχουν ένα σωρό τρόποι customizing (βάσεις ps, πυργολεβιέδες, shortshift κ.α.) ώστε να το φέρεις στα μέτρα σου Wink
iceage - Τρι 27 Ιαν 2009, 13:39:26
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
206kwn έγραψε:
αλλα και απο την αλλη αποψη
οπως εχουν βγαλει τα 106 σκοτωστρες ετσι εχουν βγαλει και τα σασμαν των πεζο για πεταμα..... εγω δεν ειδα κανεναν να πηγαινε σαν ανθρωπος με 106 και να σκοτωθηκε... ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα.......


+1000

Για να μπορέσεις να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για κάτι (πχ την αντοχή ενός σασμάν) πρέπει να έχεις 2 παράγοντες σταθερούς: το σασμάν και τον χειριστή. Αν πάρεις σαν χειριστή αναφοράς έναν κάφτη-σιδεροφάγο (όπως αυτός με το evo που είπες) ε τότε ψάχνουμε ψήλους στ'άχυρα! Εννοώ ότι ακόμα κι αν δεν ξέρεις τι αντοχή έχει ένα σασμάν peugeot, δεν θα πας να ρωτήσεις αυτόν που σπάει σασμάν evo για πρωινό, την απάντηση την ξέρεις ήδη. Ρωτάς έναν μέσο χειριστή που ξέρει να του φέρεται όπως πρέπει. Και είπαμε, εάν δε σε ικανοποιεί και είσαι διατεθειμένος να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις (πχ στην άνεση) υπάρχουν ένα σωρό τρόποι customizing (βάσεις ps, πυργολεβιέδες, shortshift κ.α.) ώστε να το φέρεις στα μέτρα σου Wink

Ξεχάσατε και τις βαλβολήνες όπου είναι ένας νευραλγικός τομέας για τα σασμάν μας.
SnakeMJK - Τρι 27 Ιαν 2009, 13:47:31
Θέμα δημοσίευσης:
206kwn έγραψε:
ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα.......
οσο το σπασεις,τοσο θα σπασει......


Διαφωνώ πλήρως... Το σασμάν μου είχε πρόβλημα από την πρώτη μέρα που το αγόρασα (η 1η έμπαινε μόνο με σφυρί κλπ), η peugeot το παιξε "μια χαρά είναι, όλα έτσι είναι" και στα 50.000χλμ (και εκτός εγγύησης φυσικά) έφυγε στα σκουπίδια. Και είναι και άλλοι εδώ μέσα που τους είχε σπάσει τόσο νωρίς και είχαν τα ίδια συμπτώματα από την πρώτη μέρα.
iceage - Τρι 27 Ιαν 2009, 13:57:57
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντος προσωπικά προτιμώ να έχω μία σωστή κλιμάκωση (κάτι στο οποίο η Peugeot δεν παίζεται, μιλάω για ρεμπρίζ) και ας μην έχω το κούμπωμα και την σαφήνεια των ιαπωνικών.
Pughell - Τρι 27 Ιαν 2009, 14:05:20
Θέμα δημοσίευσης:
Ζηση θα διαφωνησω...
Εχωντας αλλαξει περιπου 10 σασμαν συνολικα σε ολα τα 106 που περασαν απο τα χερια μου,με λογικη/συνετη χρηση ποτε δεν ειχα προβλημα.
Σιγουρα δεν λεω οτι το δικο σου δεν ειχε προβλημα αλλα κατα 80% ειναι η εξαιρεση στον κανονα και οχι ο κανονας καθως και αλλους τοσους που ξερω που εχουν 106/206/306/Xsara/Saxo,κλπ που δεν ειναι καφτες,δεν αντιμετωπισαν ποτε προβλημα.

Σαν κατασκευη ειναι μια χαρα τα ΜΑ/ΒΕ,αρκει να υπαρχει και η στοιχειωδης νοημοσυνη απο πλευρας του χειριστη.
sotos 207Gt - Τρι 27 Ιαν 2009, 14:07:59
Θέμα δημοσίευσης:
το σιγουρο παντως ειναι οτι οσοι εχουν 207 καλο ειναι να πεταξουν τις βαλβολινες και να βαλουν κατι καλυτερο.
Εγω αυτο θα κανω και μαλιστα λειαν συντομως και οχι μονο.
Και το δισκο-πλατο στα σκουπιδια.Ευθυνεται για παρα πολλες απο τις χαμενες αλλαγες αλλα και για την κουραση που τρωει το κιβωτιο καθε μερα.
Στις γιορτες μου εκανε και το κουφο να πατιναρει με 4η τη στιγμη που εχω 30000χλμ στο κοντερ.Μια φορα και δεν το ξανακανε.
Μαλλον σκαρτα αναλωσιμα εχουν οχι τοσο σκαρτα σασμαν τλχιστον στα τελευταια.
Επισης οσες φορες εχω γδαρει την 2α μονο απο λαθος μιας και οταν πατας στιγμιαια το συμπλεκτη καμια φορα δεν τον πας μεχρι κατω.
Αν πατηθει καλα(θεμα οδηγου δηλ) ειναι μια χαρουλα.
Μαλλον πολλα ισως ειναι και λαθη δικα μας.
Ξερω περιπτωση με σαξο προπερσι που την 1η μερα το πηρε στο χερι το κιβωτιο.
Ο ιδιος πριν 4 μηνες με το s2000 πλεον πηρε και του χοντα στο χερι.
Μαλλον δεν ηταν το σασμαν.....
RoadRunner122 - Τρι 27 Ιαν 2009, 14:12:14
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Πάντος προσωπικά προτιμώ να έχω μία σωστή κλιμάκωση (κάτι στο οποίο η Peugeot δεν παίζεται, μιλάω για ρεμπρίζ) και ας μην έχω το κούμπωμα και την σαφήνεια των ιαπωνικών.


Θα συμφωνήσω. Πόσα γιαπωνέζικα δυνατά supermini έχουν βγει με θεόμακρες σχέσεις στα σασμάν? Starlet turbo? Daihatsu YRV turbo? Colt CZT?

Και μην πάμε μακρυά... στο 107 η 1η είναι πολύ κοντή και το αδύναμο μοτεράκι τραβάει. Με το που κουμπώνεις 2α γονατίζει λες και κούμπωσες 4η!

Και μιά που είπε ο Σώτος για συμπλεκτάρισμα... στα γερμανικά (Vag τουλάχιστον) που αποσυμπλέκει ο συμπλέκτης? Τέρμα θεού... στο βάθος κήπος! Mad
206kwn - Τρι 27 Ιαν 2009, 14:18:20
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
206kwn έγραψε:
ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα.......
οσο το σπασεις,τοσο θα σπασει......


Διαφωνώ πλήρως... Το σασμάν μου είχε πρόβλημα από την πρώτη μέρα που το αγόρασα (η 1η έμπαινε μόνο με σφυρί κλπ), η peugeot το παιξε "μια χαρά είναι, όλα έτσι είναι" και στα 50.000χλμ (και εκτός εγγύησης φυσικά) έφυγε στα σκουπίδια. Και είναι και άλλοι εδώ μέσα που τους είχε σπάσει τόσο νωρίς και είχαν τα ίδια συμπτώματα από την πρώτη μέρα.


δεν ξερω τι μπορει να επαιξε σε σενα ρε ζηση Scratch Scratch Scratch

οκ και το δικο μου τρωει καποια σκαλωματα πολλες φορες αλλα προσπαθω να μη το ζοριζω και το κανω χειροτερα και μεχρι στιγμης δουλευει ρολοι.... και η συντηρηση του και οι βαλβολινες του και το πως του φαιρεσαι ρε συ νομιζω οτι
ολα αυτα παιζουν ρολο.... τωρα παιζει και το δικο σου να ηταν προβληματικο απο εργοστασιο... τι αλλο μπορει να φταιει Scratch Scratch ????
Dikonou - Τρι 27 Ιαν 2009, 14:23:15
Θέμα δημοσίευσης:
Αληθεύει πώς η Peugeot έχει σκοπό να βγάλει το 207 RC με το εξάρι και αν ναι πότε περίπου εάν γνωρίζει κανείς .... Στέλιο ακούς.................. πού να ακούσει τώρα που κοντεύει η ώρα..... Laughing Laughing Laughing Laughing
Pughell - Τρι 27 Ιαν 2009, 14:28:24
Θέμα δημοσίευσης:
Off topic,207 με 6αρι θα αργηστε πολυ να δειτε.Α,και για να δειτε,θα πρεπει να πουληθουν ολα τα 5αρια πρωτα. Wink
Ασε που θα ειναι και Overdrive οποτε σε γκαζια πολυ πιθανον να τρωνε και "ξυλο" απο τα αντιστοιχα 5αρια. Laughing

RoadRunner122 έγραψε:

...
Και μην πάμε μακρυά... στο 107 η 1η είναι πολύ κοντή και το αδύναμο μοτεράκι τραβάει. Με το που κουμπώνεις 2α γονατίζει λες και κούμπωσες 4η!

...

Το 107 μια χαρα κλιμακωση εχει ρε,απο διαφορικο ποναει... Wink
makis106 - Τρι 27 Ιαν 2009, 15:11:24
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως μιας και αναφερόμαστε στην κλιμάκωση, για μένα η 1η των 207 (GT/Rallye/RC) είναι πιο κοντή απ ότι θα ήθελα. Πιο σωστή μου φαίνεται για το 1,4.
sotos 207Gt - Τρι 27 Ιαν 2009, 18:53:10
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Πάντως μιας και αναφερόμαστε στην κλιμάκωση, για μένα η 1η των 207 (GT/Rallye/RC) είναι πιο κοντή απ ότι θα ήθελα. Πιο σωστή μου φαίνεται για το 1,4.

λιγακι μεγαλυτερη 5h θελει να ταξιδευεις σαν ανθρωπος αν τρεχεις οχι να εισαι τερμα θεου στο στροφομετρο,ασε που καιει και τον αμπακο..
makis106 - Τρι 27 Ιαν 2009, 19:24:03
Θέμα δημοσίευσης:
sotos 207Gt έγραψε:
makis106 έγραψε:
Πάντως μιας και αναφερόμαστε στην κλιμάκωση, για μένα η 1η των 207 (GT/Rallye/RC) είναι πιο κοντή απ ότι θα ήθελα. Πιο σωστή μου φαίνεται για το 1,4.

λιγακι μεγαλυτερη 5h θελει να ταξιδευεις σαν ανθρωπος αν τρεχεις οχι να εισαι τερμα θεου στο στροφομετρο,ασε που καιει και τον αμπακο..
Μεγαλύτερη 5η έβαλε και ο thanos75x και δεν είχε τα αναμαινόμενα αποτελέσματα, καθώς μετά αργεί να τα βγάλει, μάλλον μια 6η θέλει Exclamation
(Ή μακρύτερη 5η και Salex) Laughing
Ghost Dog - Τρι 27 Ιαν 2009, 19:54:46
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
(Ή μακρύτερη 5η και Salex) Laughing

Wink Wink
ayrton - Τρι 27 Ιαν 2009, 20:34:33
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
Πάντως μιας και αναφερόμαστε στην κλιμάκωση, για μένα η 1η των 207 (GT/Rallye/RC) είναι πιο κοντή απ ότι θα ήθελα. Πιο σωστή μου φαίνεται για το 1,4.

Η 1η στο rc δεν ειναι κοντη, φτανει τα 66χλμ στις 6800rpm.
makis106 - Τρι 27 Ιαν 2009, 20:39:11
Θέμα δημοσίευσης:
ayrton έγραψε:
makis106 έγραψε:
Πάντως μιας και αναφερόμαστε στην κλιμάκωση, για μένα η 1η των 207 (GT/Rallye/RC) είναι πιο κοντή απ ότι θα ήθελα. Πιο σωστή μου φαίνεται για το 1,4.

Η 1η στο rc δεν ειναι κοντη, φτανει τα 66χλμ στις 6800rpm. τωρα για τα rallye/gt δεν ξερω.
Δεν έχω δει πόσα βγάζει η 1η μου, αλλα απ΄ όσο ξέρω τα σασμάν μας είναι ολόιδια Exclamation
Τέλος πάντων, για μένα μπορεί να είναι κοντή, για άλλους ίσως είναι μακριά... το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό.
sotos 207Gt - Τρι 27 Ιαν 2009, 20:51:27
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι εχει δικιο ο Ayrton.
Ειναι διαφορετικα σε κλιμακωση..και σχεσεις
makis106 - Τρι 27 Ιαν 2009, 20:58:37
Θέμα δημοσίευσης:
Έχετε δίκιο παιδιά, έχουν άλλους κωδικούς στο servicebox. Οπότε διορθώνω: Η 1η των 207 (GT/Rallye) είναι πιο κοντή απ ότι θα ήθελα. Exclamation Very happy Wink
ayrton - Τρι 27 Ιαν 2009, 21:00:25
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
ayrton έγραψε:
makis106 έγραψε:
Πάντως μιας και αναφερόμαστε στην κλιμάκωση, για μένα η 1η των 207 (GT/Rallye/RC) είναι πιο κοντή απ ότι θα ήθελα. Πιο σωστή μου φαίνεται για το 1,4.

Η 1η στο rc δεν ειναι κοντη, φτανει τα 66χλμ στις 6800rpm. τωρα για τα rallye/gt δεν ξερω.
Δεν έχω δει πόσα βγάζει η 1η μου, αλλα απ΄ όσο ξέρω τα σασμάν μας είναι ολόιδια Exclamation
Τέλος πάντων, για μένα μπορεί να είναι κοντή, για άλλους ίσως είναι μακριά... το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό.

Μπορεις να το τσεκαρεις το δικο σου, ανοιξε την 1η και δες τα χιλιομετρα σου. στο λεω γιατι η peugeot το αναφερει στο press info του 207 rc. συγκεκριμενα λεει οτι "το κιβωτιο χρησιμοποιειται και σε αλλα μοντελα βενζινης και diesel μονο που στο συγκεκριμενο μοντελο εχει "μακρυνη" 1η σχεση στα 66χλμ στις 6800rpm και ο συμπλεκτης εχει ενισχυθει για την επιπλεον ροπη των 260Nm"
το τσεκαρα και ο ιδιος στο δικο μου, η 1η φτανει σχεδον τα 70χλμ.
makis106 - Τρι 27 Ιαν 2009, 21:06:16
Θέμα δημοσίευσης:
ayrton έγραψε:
makis106 έγραψε:
ayrton έγραψε:
makis106 έγραψε:
Πάντως μιας και αναφερόμαστε στην κλιμάκωση, για μένα η 1η των 207 (GT/Rallye/RC) είναι πιο κοντή απ ότι θα ήθελα. Πιο σωστή μου φαίνεται για το 1,4.

Η 1η στο rc δεν ειναι κοντη, φτανει τα 66χλμ στις 6800rpm. τωρα για τα rallye/gt δεν ξερω.
Δεν έχω δει πόσα βγάζει η 1η μου, αλλα απ΄ όσο ξέρω τα σασμάν μας είναι ολόιδια Exclamation
Τέλος πάντων, για μένα μπορεί να είναι κοντή, για άλλους ίσως είναι μακριά... το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό.

Μπορεις να το τσεκαρεις το δικο σου, ανοιξε την 1η και δες τα χιλιομετρα σου. στο λεω γιατι η peugeot το αναφερει στο press info του 207 rc. συγκεκριμενα λεει οτι "το κιβωτιο χρησιμοποιειται και σε αλλα μοντελα βενζινης και diesel μονο που στο συγκεκριμενο μοντελο εχει "μακρυνη" 1η σχεση στα 66χλμ στις 6800rpm και ο συμπλεκτης εχει ενισχυθει για την επιπλεον ροπη των 260Nm"
Δεν αμφιβάλλω πια ότι είναι πιο μακριά η 1η του RC, άλλωστε έχουν διαφορές τα σασμάν, το ενδιαφέρον θα ήταν να μαθαίναμε αν η διαφορά είναι μόνο στην 1η σχέση ή και στις υπόλοιπες.
Επίσης απ' ότι είδα έχουν και διαφορετικό συμπλέκτη (δίσκο-πλατό)
ayrton - Τρι 27 Ιαν 2009, 21:12:31
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
ayrton έγραψε:
makis106 έγραψε:
ayrton έγραψε:
makis106 έγραψε:
Πάντως μιας και αναφερόμαστε στην κλιμάκωση, για μένα η 1η των 207 (GT/Rallye/RC) είναι πιο κοντή απ ότι θα ήθελα. Πιο σωστή μου φαίνεται για το 1,4.

Η 1η στο rc δεν ειναι κοντη, φτανει τα 66χλμ στις 6800rpm. τωρα για τα rallye/gt δεν ξερω.
Δεν έχω δει πόσα βγάζει η 1η μου, αλλα απ΄ όσο ξέρω τα σασμάν μας είναι ολόιδια Exclamation
Τέλος πάντων, για μένα μπορεί να είναι κοντή, για άλλους ίσως είναι μακριά... το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό.

Μπορεις να το τσεκαρεις το δικο σου, ανοιξε την 1η και δες τα χιλιομετρα σου. στο λεω γιατι η peugeot το αναφερει στο press info του 207 rc. συγκεκριμενα λεει οτι "το κιβωτιο χρησιμοποιειται και σε αλλα μοντελα βενζινης και diesel μονο που στο συγκεκριμενο μοντελο εχει "μακρυνη" 1η σχεση στα 66χλμ στις 6800rpm και ο συμπλεκτης εχει ενισχυθει για την επιπλεον ροπη των 260Nm"
Δεν αμφιβάλλω πια ότι είναι πιο μακριά η 1η του RC, άλλωστε έχουν διαφορές τα σασμάν, το ενδιαφέρον θα ήταν να μαθαίναμε αν η διαφορά είναι μόνο στην 1η σχέση ή και στις υπόλοιπες.

σιγουρα ειναι και στην 2η η οποια φτανει και αυτη μεχρι της 6800rpm, παντα μεσα απο τα στοιχεια της peugeot και απο ιδια γνωμη και test. απο εκει και περα μονο με αναφορες κατοχων μπορουμε να το διαπιστωσουμε, σχεση στο κιβωτιο, χλμ στο κοντερ και στροφες/λεπτο.
makis106 - Τρι 27 Ιαν 2009, 21:17:27
Θέμα δημοσίευσης:
ayrton έγραψε:

σιγουρα ειναι και στην 2η η οποια φτανει και αυτη μεχρι της 6800rpm, παντα μεσα απο τα στοιχεια της peugeot και απο ιδια γνωμη και test. απο εκει και περα μονο με αναφορες κατοχων μπορουμε να το διαπιστωσουμε, σχεση στο κιβωτιο, χλμ στο κοντερ και στροφες/λεπτο.
Ή απο τους κωδικούς των γραναζιών στο servicebox! Αλλα αυτά καλύτερα για τους πιο ειδικούς. Wink
ayrton - Τρι 27 Ιαν 2009, 21:20:32
Θέμα δημοσίευσης:
makis106 έγραψε:
ayrton έγραψε:

σιγουρα ειναι και στην 2η η οποια φτανει και αυτη μεχρι της 6800rpm, παντα μεσα απο τα στοιχεια της peugeot και απο ιδια γνωμη και test. απο εκει και περα μονο με αναφορες κατοχων μπορουμε να το διαπιστωσουμε, σχεση στο κιβωτιο, χλμ στο κοντερ και στροφες/λεπτο.
Ή απο τους κωδικούς των γραναζιών στο servicebox! Αλλα αυτά καλύτερα για τους πιο ειδικούς. Wink

Σωστος Cool
Touristas - Τρι 27 Ιαν 2009, 21:25:43
Θέμα δημοσίευσης:
Τα κιβώτια έχουν την ίδια κλιμάκωση η τελική σχέση μετάδοσης είναι διαφορετική.
19X72 GT/Rallye
19X75 RC
makis106 - Τρι 27 Ιαν 2009, 21:28:32
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Τα κιβώτια έχουν την ίδια κλιμάκωση η τελική σχέση μετάδοσης είναι διαφορετική.
19X72 GT/Rallye
19X75 RC
Αργύρη αυτό σημαίνει ότι έχουν ακριβώς τα ίδια γρανάζια? Και η διαφορά που είναι, στο διαφορικό?
Touristas - Τρι 27 Ιαν 2009, 21:31:45
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι τα ίδια έχουν.
Δεν είναι στο διαφορικό αλλά στην κορόνα και το πηνίο.
Έχουν άλλη σχέση μετάδοσης
ayrton - Τρι 27 Ιαν 2009, 21:34:13
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Ναι τα ίδια έχουν.
Δεν είναι στο διαφορικό αλλά στην κορόνα και το πηνίο.
Έχουν άλλη σχέση μετάδοσης

δηλαδη? καντο αν θες......πενηνταρακια να καταλαβουμε Laughing
Touristas - Τρι 27 Ιαν 2009, 21:42:40
Θέμα δημοσίευσης:
Η τελική σχέση μετάδοσης του RC είναι ποιο κοντή σε σχέση με το GT/Rallye.
3.94 το RC , 3.78 για το GT/ralllye.
Το RC όμως έχει κόφτη ποιο ψηλά σε σχέση με το GT/Rallye.
makis106 - Τρι 27 Ιαν 2009, 21:46:01
Θέμα δημοσίευσης:
Touristas έγραψε:
Η τελική σχέση μετάδοσης του RC είναι ποιο κοντή σε σχέση με το GT/Rallye.
3.94 το RC , 3.78 για το GT/ralllye.
Το RC όμως έχει κόφτη ποιο ψηλά σε σχέση με το GT/Rallye.
Ώπα, δηλαδή αν μετακινήσεις τον κόφτη του GT/Rallye στις ίδιες στροφές με του RC, τότε το GT/Rallye θα έχει μεγαλύτερη τελική Question Rolling eyes
Touristas - Τρι 27 Ιαν 2009, 22:04:23
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικά ναι αλλά αυτό μόνο στην πράξει θα φανεί.
sotos 207Gt - Τρι 27 Ιαν 2009, 22:22:35
Θέμα δημοσίευσης:
ayrton έγραψε:
Touristas έγραψε:
Ναι τα ίδια έχουν.
Δεν είναι στο διαφορικό αλλά στην κορόνα και το πηνίο.
Έχουν άλλη σχέση μετάδοσης

δηλαδη? καντο αν θες......πενηνταρακια να καταλαβουμε Laughing

ενα τοσοδουλι μακρυτερο Laughing
RoadRunner122 - Τετ 28 Ιαν 2009, 14:26:41
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Το 107 μια χαρα κλιμακωση εχει ρε


Δεν είναι κακή, απλά το χάσμα μεταξύ 1ης και 2ας δεν το βοηθάει να ξεκολλήσει σβέλτα. Ακόμα και μέχρι τις 5500 να ανεβάσεις την 1η, με το που κουμπώσεις 2α θα ψιλοκρεμάσει. Πόσο μάλλον στην ανηφόρα...

Pughell έγραψε:
απο διαφορικο ποναει... Wink


Τι θέλει να πει ο ποιητής Question Για δώσε ντιτέιλς γιατί ιδέα δεν έχω επί του θέματος Smile

Πλάκα πλάκα, υπάρχει άραγε άλλο 107 στο club?
Pughell - Τετ 28 Ιαν 2009, 14:33:54
Θέμα δημοσίευσης:
Εχει πολυ μακρυ βημα Κ/Π ρε,αυτο εννοω... Smile
Σαν κλιμακωση,ενταξει αφηνω απεξω 1η-2α,σε 3η-4η-5η δεν ειναι μακρυ απλα ωστε να ριχνει πολυ τις στροφες απλα επειδη εχει μακρυ διαφορικο σε καθε σχεση βγαζει πολλα χιλιομετρα με αποτελεσμα να βλεπεις την 4η του να 150αριζει που λεει ο λογος. Laughing
manaros - Δευ 16 Φεβ 2009, 00:08:00
Θέμα δημοσίευσης:
λοιπον σημερα το αμαξι εφαγε τα πρωτα του πολυ πολυ καλα ανοιγματα..πρωτη δευτερα τερμα γκαζι με αλλαγη στις 6000 περιπου και τριτη τεταρτη στις 5500 στροφες....το ζορισα για κανα 20λεπτο..υπενθυμιζω πως εχω τις μαμα βαλβολινες...το αμαξι ηταν ηδη ζεστο(ειχε κανει 25 ηρεμα χιλιομετρα).το συμπερασμα;;;;ουτε κιχ!!μιλαμε ενιωθα λες και ρουφαγε τις ταχυτητες απο μονο του,και μιλαμε για σχεδον καρφωτες!!ουτε γρατσουνισματα,ουτε σκαλωματα ουτε τιποτα!απο το 206 το 1100 που ειχα εννοειται κλασεις ανωτερο!αλλα πλεον το κατατασω πολυ ψηλα γιατι πολυ απλα σχεδον το ενιωθα να συνεργαζται μαζι μου.....
το τελικο συμπερασμα ειναι πως η το κιβωτιο μου ειναι απο τα λιγα πολυ καλα της πεζο η οτι ειμαι ερωτευμενος με το αμαξι και δεν βλεπω μπροστα μου!!!!
Randy - Δευ 16 Φεβ 2009, 02:11:03
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
ουτε γρατσουνισματα,ουτε σκαλωματα ουτε τιποτα!απο το 206 το 1100 που ειχα εννοειται κλασεις ανωτερο


Μη βιαζεσαι, νωρις ειναι και επισης μη συγκρινεις τη βουρτσα με την π.....α.
Παράθεση:


το τελικο συμπερασμα ειναι πως η το κιβωτιο μου ειναι απο τα λιγα πολυ καλα της πεζο


Ετσι πιστευα κι εγω μεχρι που ακουσα τα πρωτα, γκρατς γκρουτς..
manaros - Τρι 17 Φεβ 2009, 15:35:27
Θέμα δημοσίευσης:
διχως να θελω να θιξω κανεναν εδω μεσα,το να εχεις ενα κιβωτιο που στην αρχη δουλευει σωστα αλλα μετα αρχιζει και γρατσουναει κλπ μαλλον σημαινει κακη χρηση κιβωτιου,δισκο πλατο κλπ..αν το επιθυμητο ειναι η ταχιστη αλλαγη ταχυτητας και σαν επακολουθο να μην προλαβαινουμε να πατησουμε συμπλεκτη,λογικο ειναι σε πολυ λιγο καιρο να αρχισουν γραναζια δισκοι κλπ να μουγκριζουν...
πιστευετε πως αυτο το συγχρονιζε της δευτερας(συνηθως) που αλλαζουν οι περισσοτεροι(απο αρκετους που εχουν mini s golf gt-gti & 207 gt rallye rc) να φταινε ελλατωματικα ανταλλακτικα η κακη χρηση;;
ειναι σα να σας πω οτι το 206 μου ειχε ελλατωματικους πλανητες δορυφορους που εδινα με στριμμενο φουλ το τιμονι προς μια μερια και πατωντας τερμα γκαζι....λογικο νομιζω ειναι που χαλασα,δεν εφταιγε αυτο αλλα το αδειο μου κεφαλι που νομιζα οτι κατι εκανα...
peugeotναύτης21 - Τρι 24 Φεβ 2009, 13:38:06
Θέμα δημοσίευσης:
Κανένα παράπονο απ΄το κιβώτιο του 207,ειδικά στο ταξίδι είναι ιδιαίτερα συνεργάσιμο με τον οδηγό,σίγουρα δεν έχει την αίσθηση και την τεχνολογία ενος γερμανικού αλλά κάτα τη γνώμη μπορεί να ''υποστηρίξει'' τη σπορ οδήγηση(αλλά όχι τις κόντρες,άλλωστε τα 207 δεν θεωρούνται κοντραμαξα).
makis106 - Τρι 24 Φεβ 2009, 13:39:57
Θέμα δημοσίευσης:
peugeotναύτης21 έγραψε:
Κανένα παράπονο απ΄το κιβώτιο του 207,ειδικά στο ταξίδι είναι ιδιαίτερα συνεργάσιμο με τον οδηγό,σίγουρα δεν έχει την αίσθηση και την τεχνολογία ενος γερμανικού αλλά κάτα τη γνώμη μπορεί να ''υποστηρίξει'' τη σπορ οδήγηση(αλλά όχι τις κόντρες,άλλωστε τα 207 δεν θεωρούνται κοντραμαξα).

+1
lionking(t) - Τρι 24 Φεβ 2009, 13:50:06
Θέμα δημοσίευσης:
Σχετικα με το κιβωτιο και εγω δεν εχω καποιο προβλημα,καμια φορα οποτε θυμαται δεν κουμπωνει την δευτερα σε πολλοι ψηλες στροφες σχεδον στον κοφτη.Το προβλημα μου ειναι αλλο,ο συμπλεκτης τριζει αρκετα,ενω τον εχω λαδωσει ηδη 2 φορες και ειναι αρκετα σκληρος,σαν να κομπιαζει λιγο.
peugeotναύτης21 - Τρι 24 Φεβ 2009, 13:52:45
Θέμα δημοσίευσης:
lionking(t) έγραψε:
Σχετικα με το κιβωτιο και εγω δεν εχω καποιο προβλημα,καμια φορα οποτε θυμαται δεν κουμπωνει την δευτερα σε πολλοι ψηλες στροφες σχεδον στον κοφτη.Το προβλημα μου ειναι αλλο,ο συμπλεκτης τριζει αρκετα,ενω τον εχω λαδωσει ηδη 2 φορες και ειναι αρκετα σκληρος,σαν να κομπιαζει λιγο.


Αναφέρεσαι όταν ο συμπλέκτης ''ζεσταίνεται''?
lionking(t) - Τρι 24 Φεβ 2009, 13:58:59
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι,αλλα οχι σε τρελλα σκισιματα,πχ σε εθνικη οδο και οχι πανω απο 140-150 χλμ.
peugeotναύτης21 - Τρι 24 Φεβ 2009, 14:13:43
Θέμα δημοσίευσης:
Λογικό μου φαίνεται να ''βαράίνει'' λίγο όταν ζεσταθεί,εγώ το παρατηρώ περισσότερο όταν βρίσκομαι σε κίνηση που ο συμπλέκτης δουλεύει υπερωρίες Very happy
Randy - Τρι 24 Φεβ 2009, 17:53:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα παλι, μου κανει το εξης καμια φορα..

Οταν αλλαζω απο 1η σε 2α, η απο 2α σε 3η, την ωρα της αλλαγης νιωθω το λεβιε να κανει ενα "πεταγμα" λες και εχει ελατηριο μεσα του. Κουμπωνει κανονικα η ταχυτητα, αλλα καμια φορα με τρομαζει ετσι αποτομα που γινεται..

Προβλημα, η οχι?
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr