NemesisUltra έγραψε: |
(Rallye ειναι μονο ενα και ειναι το 106) |
MEMsound έγραψε: | ||
ξεχνας το 104 το 205 κλπ... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Randy έγραψε: |
Τοτε ολοι γιαπωνεζικα! (εκτος απο μενα βεβαια...) |
RoadRunner122 έγραψε: |
Δηλαδή υποστηρίζεις ότι η peugeot γενικά εξελίσσει τα σασμάν της...
Τι να πω, δε μπορώ να πω κάτι βασικά γιατί δεν είμαι σίγουρος για κάτι. |
FOT307_GR έγραψε: |
Ορισμενοι που μιλανε για τα σασμαν της peugeot,ας οδηγησουν το skoda favorit που ειχε ο παππους μου, που εσπρωχνα τον λεβιε με το ποδι μου για να μπουν οι σχεσεις και μετα ασ σχολιασουν ![]() ![]() |
kane έγραψε: |
Εγω προσωπικα ανοιξα το σαζμαν μου για ριμπιλντ στις 195.000χλμ...και οσοι με ξερουν γνωριζουν τη χρηση το κανω ![]() ![]() ![]() |
kane έγραψε: |
Υ.Γ. ισως καθοριστικο ρολο να επαιξε πως ανεκαθεν ειχα πς βασεις μηχανης,οποτε μηχανη-σαζμαν-σασι ηταν "ενα"... |
206kwn έγραψε: |
αλλα και απο την αλλη αποψη
οπως εχουν βγαλει τα 106 σκοτωστρες ετσι εχουν βγαλει και τα σασμαν των πεζο για πεταμα..... εγω δεν ειδα κανεναν να πηγαινε σαν ανθρωπος με 106 και να σκοτωθηκε... ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα....... |
RoadRunner122 έγραψε: | ||
+1000 Για να μπορέσεις να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα για κάτι (πχ την αντοχή ενός σασμάν) πρέπει να έχεις 2 παράγοντες σταθερούς: το σασμάν και τον χειριστή. Αν πάρεις σαν χειριστή αναφοράς έναν κάφτη-σιδεροφάγο (όπως αυτός με το evo που είπες) ε τότε ψάχνουμε ψήλους στ'άχυρα! Εννοώ ότι ακόμα κι αν δεν ξέρεις τι αντοχή έχει ένα σασμάν peugeot, δεν θα πας να ρωτήσεις αυτόν που σπάει σασμάν evo για πρωινό, την απάντηση την ξέρεις ήδη. Ρωτάς έναν μέσο χειριστή που ξέρει να του φέρεται όπως πρέπει. Και είπαμε, εάν δε σε ικανοποιεί και είσαι διατεθειμένος να κάνεις κάποιες παραχωρήσεις (πχ στην άνεση) υπάρχουν ένα σωρό τρόποι customizing (βάσεις ps, πυργολεβιέδες, shortshift κ.α.) ώστε να το φέρεις στα μέτρα σου ![]() |
206kwn έγραψε: |
ουτε ομως ειδα κανεναν να φερεται φυσιολογικα στο σασμαν του και να του εβγαλε προβλημα.......
οσο το σπασεις,τοσο θα σπασει...... |
iceage έγραψε: |
Πάντος προσωπικά προτιμώ να έχω μία σωστή κλιμάκωση (κάτι στο οποίο η Peugeot δεν παίζεται, μιλάω για ρεμπρίζ) και ας μην έχω το κούμπωμα και την σαφήνεια των ιαπωνικών. |
SnakeMJK έγραψε: | ||
Διαφωνώ πλήρως... Το σασμάν μου είχε πρόβλημα από την πρώτη μέρα που το αγόρασα (η 1η έμπαινε μόνο με σφυρί κλπ), η peugeot το παιξε "μια χαρά είναι, όλα έτσι είναι" και στα 50.000χλμ (και εκτός εγγύησης φυσικά) έφυγε στα σκουπίδια. Και είναι και άλλοι εδώ μέσα που τους είχε σπάσει τόσο νωρίς και είχαν τα ίδια συμπτώματα από την πρώτη μέρα. |
RoadRunner122 έγραψε: |
... Και μην πάμε μακρυά... στο 107 η 1η είναι πολύ κοντή και το αδύναμο μοτεράκι τραβάει. Με το που κουμπώνεις 2α γονατίζει λες και κούμπωσες 4η! ... |
makis106 έγραψε: |
Πάντως μιας και αναφερόμαστε στην κλιμάκωση, για μένα η 1η των 207 (GT/Rallye/RC) είναι πιο κοντή απ ότι θα ήθελα. Πιο σωστή μου φαίνεται για το 1,4. |
sotos 207Gt έγραψε: | ||
λιγακι μεγαλυτερη 5h θελει να ταξιδευεις σαν ανθρωπος αν τρεχεις οχι να εισαι τερμα θεου στο στροφομετρο,ασε που καιει και τον αμπακο.. |
makis106 έγραψε: |
(Ή μακρύτερη 5η και Salex) ![]() |
makis106 έγραψε: |
Πάντως μιας και αναφερόμαστε στην κλιμάκωση, για μένα η 1η των 207 (GT/Rallye/RC) είναι πιο κοντή απ ότι θα ήθελα. Πιο σωστή μου φαίνεται για το 1,4. |
ayrton έγραψε: | ||
Η 1η στο rc δεν ειναι κοντη, φτανει τα 66χλμ στις 6800rpm. τωρα για τα rallye/gt δεν ξερω. |
makis106 έγραψε: | ||||
![]() Τέλος πάντων, για μένα μπορεί να είναι κοντή, για άλλους ίσως είναι μακριά... το θέμα είναι καθαρά υποκειμενικό. |
ayrton έγραψε: | ||||||
Μπορεις να το τσεκαρεις το δικο σου, ανοιξε την 1η και δες τα χιλιομετρα σου. στο λεω γιατι η peugeot το αναφερει στο press info του 207 rc. συγκεκριμενα λεει οτι "το κιβωτιο χρησιμοποιειται και σε αλλα μοντελα βενζινης και diesel μονο που στο συγκεκριμενο μοντελο εχει "μακρυνη" 1η σχεση στα 66χλμ στις 6800rpm και ο συμπλεκτης εχει ενισχυθει για την επιπλεον ροπη των 260Nm" |
makis106 έγραψε: | ||||||||
|
ayrton έγραψε: |
σιγουρα ειναι και στην 2η η οποια φτανει και αυτη μεχρι της 6800rpm, παντα μεσα απο τα στοιχεια της peugeot και απο ιδια γνωμη και test. απο εκει και περα μονο με αναφορες κατοχων μπορουμε να το διαπιστωσουμε, σχεση στο κιβωτιο, χλμ στο κοντερ και στροφες/λεπτο. |
makis106 έγραψε: | ||
![]() |
Touristas έγραψε: |
Τα κιβώτια έχουν την ίδια κλιμάκωση η τελική σχέση μετάδοσης είναι διαφορετική.
19X72 GT/Rallye 19X75 RC |
Touristas έγραψε: |
Ναι τα ίδια έχουν.
Δεν είναι στο διαφορικό αλλά στην κορόνα και το πηνίο. Έχουν άλλη σχέση μετάδοσης |
Touristas έγραψε: |
Η τελική σχέση μετάδοσης του RC είναι ποιο κοντή σε σχέση με το GT/Rallye.
3.94 το RC , 3.78 για το GT/ralllye. Το RC όμως έχει κόφτη ποιο ψηλά σε σχέση με το GT/Rallye. |
ayrton έγραψε: | ||
δηλαδη? καντο αν θες......πενηνταρακια να καταλαβουμε ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το 107 μια χαρα κλιμακωση εχει ρε |
Pughell έγραψε: |
απο διαφορικο ποναει... ![]() |
Παράθεση: |
ουτε γρατσουνισματα,ουτε σκαλωματα ουτε τιποτα!απο το 206 το 1100 που ειχα εννοειται κλασεις ανωτερο |
Παράθεση: |
το τελικο συμπερασμα ειναι πως η το κιβωτιο μου ειναι απο τα λιγα πολυ καλα της πεζο |
peugeotναύτης21 έγραψε: |
Κανένα παράπονο απ΄το κιβώτιο του 207,ειδικά στο ταξίδι είναι ιδιαίτερα συνεργάσιμο με τον οδηγό,σίγουρα δεν έχει την αίσθηση και την τεχνολογία ενος γερμανικού αλλά κάτα τη γνώμη μπορεί να ''υποστηρίξει'' τη σπορ οδήγηση(αλλά όχι τις κόντρες,άλλωστε τα 207 δεν θεωρούνται κοντραμαξα). |
lionking(t) έγραψε: |
Σχετικα με το κιβωτιο και εγω δεν εχω καποιο προβλημα,καμια φορα οποτε θυμαται δεν κουμπωνει την δευτερα σε πολλοι ψηλες στροφες σχεδον στον κοφτη.Το προβλημα μου ειναι αλλο,ο συμπλεκτης τριζει αρκετα,ενω τον εχω λαδωσει ηδη 2 φορες και ειναι αρκετα σκληρος,σαν να κομπιαζει λιγο. |