WilDuck έγραψε: |
Σε 106 ρε παιδιά, υπάρχουν σκέτα τα ζαμφόρ! |
AlienHack έγραψε: |
εγω παντος τα αλλαξα και ειδα διαφορα, την ενοιωσα στο τιμονι, στισ λακουβες..
εστρωχσε αρκετα το αμαξι, μαζι με την κατω βαση μηχανης που αλαξα η διαφορα ηταν μεγαλη, ηρεμησε ολο το συστημα διευθυνσης.. βαση μηχανης και ζαμφορακια 110Ε |
AlienHack έγραψε: |
25 περιπου. εσυ γιατι τα αλαζεις ολα αυτα?
Ρε συ στο ψαλιδι θα αλαξεις τα μπαλακια? μονο? που το κανεις αυτο και ποσο βγαινει? γιατι πρεπει και εγω να αλλαξω το αριστερο, χτυπαει λιγο... |
yokagyla έγραψε: | ||
εχω την εντυπωση οτι χτυπανε. αλλα οχι τοσο τα μπαλακια οσο το μεγαλο σινεμπλοκ του αριστερου ψαλιδιου(αυτο που ειναι στο πατωμα). ο μαστορας μου μου ειπε οτι μπορουμε να τα πρεσαρουμε αλλα περιμενω και εγω απο καποιον πιο εμπειρο απο εδω μεσα αν αξιζει ή αν ειναι προτιμοτερο να παρω καινουργια ψαλιδια αντι να αλλαξω 2 μπαλακια και ενα σινεμπλοκ πισω. |
nOkpos έγραψε: |
το μπαλακι στο ψαλιδι ειναι φιξ στο 206 τα εχω δει δουλευα σε γαλλικα ανταλλακτικα! δεν αλλαζει μονο του! |
drdino έγραψε: |
sto servicebox πάντως φαίνεται ως ξεχωριστό ανταλλακτικό. |
AlienHack έγραψε: |
που θα τα ξεπρεσαρει και θα τα πρεσαρει τα καινουρια ομως?
επισης ποσο βγαινει το ενα μπαλακι? αν κανουν 20-30Ε τοτε για να αλλαξει 2 θελει ~50Ε , ε 75-90 κανει το καινουριο ψαλιδι.. |