 
 
   
   
   
   
   
   
   
   
      
   
   
      
      
 
       
   
   
   
     | SnakeMJK έγραψε: | 
| Μία φορά που το χα προσπαθήσει είχα πλησιάσει τα 1000χλμ αυτονομία, αλλά συνήθως πάει γύρω στα 700 με 800 χλμ. | 
 
      
     | Sinanai έγραψε: | ||
| 
 Έλα ρε θηρίο, υβριδικό το 'χεις κάνει; Και νόμιζα ότι είχα πετύχει τοπ αυτονομία... Στάνταρ το σβήνεις στις κατηφόρες, κλειστούς καθρέπτες για λιγότερη αεροδυναμική αντίσταση κτλ, ε;  | 
 
     | COOL ALEXIS έγραψε: | 
| Στις κατηφόρες απλά αφήνεις εντελώς γκάζι και η κατανάλωση είναι μηδέν  | 
 
     | SnakeMJK έγραψε: | ||
| 
 Καλά, εγώ που είμαι μηχανόγκαζος δεν πιάνει νομίζω ποτέ το απόλυτο μηδέν του ηλεκτρονικού γκαζιού. Οπότε προτιμάω να βάζω νεκρό για να τσουλάει και περισσότερη απόσταση  | 
 
   
   
      Άρα πιο είναι πιο οικονομικό;
 Άρα πιο είναι πιο οικονομικό;  
 
      
 
   
   
      
     | SnakeMJK έγραψε: | 
| [...]Με νεκρό κατέβηκα όλη την κατεχάκη[...] | 
 
      360-370χλμ..
  360-370χλμ..     | SnakeMJK έγραψε: | 
| Είναι θέμα διανυόμενης απόστασης... Σε μικρή κλίση με ταχύτητα μέσα το αμάξι θα κόβει συνεχώς ταχύτητα με αποτέλεσμα να χρειαστεί να πατήσεις γκάζι. Με νεκρό κατέβηκα όλη την κατεχάκη  Άρα πιο είναι πιο οικονομικό;   Πέρα απ την πλάκα, νομίζω ότι με ηλεκτρονικό γκάζι είσαι στο μηδέν, με μηχανικό καίει ελάχιστα, αλλά και πάλι λιγότερο από αυτό που θα έκαιγε στο ρελαντί-νεκρό. | 
 Εκεί που αλλάζουν άρδην τα δεδομένα είναι στα καρμπυρατέρ. Η νεκρά παίζει εκεί (αν δεν σβήσει το μοτέρ και χάσεις τα φρένα
 Εκεί που αλλάζουν άρδην τα δεδομένα είναι στα καρμπυρατέρ. Η νεκρά παίζει εκεί (αν δεν σβήσει το μοτέρ και χάσεις τα φρένα   
   
   )
  )      Θεσ/νικη Αθήνα με σταθερή 120 2 άτομα κ αποσκευές έβγαλε 720χλμ με 48 λίτρα με 14/60 κ 17άρια.Στην πόλη κλάφτα 11 λίτρα ανα 100 στην καλύτερη
 Θεσ/νικη Αθήνα με σταθερή 120 2 άτομα κ αποσκευές έβγαλε 720χλμ με 48 λίτρα με 14/60 κ 17άρια.Στην πόλη κλάφτα 11 λίτρα ανα 100 στην καλύτερη  
      
    
   