Παράθεση: |
Προσωπικά νόμιζα ότι πρόκειται γιά λάθος αλλά εσύ επαληθεύεις την χρήση αζώτου από τον Καρλή, κι ομολογώ ότι δεν γνώριζα γιά όσα έγραψες περί αυτού. Τελικά εσένα σου έβαλαν άζωτο; Το γέμισμα πόσο κοστίζει; Τι γίνεται με το βάρος του αυτοκινήτου όταν είναι φορτωμένο; Δεν πρέπει να αυξήσεις τις πιέσεις; |
Παράθεση: |
Οντως ισχυει....
Και στα περισοτερα αγωνιστικα βαζουν αζωτο.Για το αν αδειαζουν ή οχι δεν το ξερω αλλα σε υπερβολικο ζεσταμα δεν χανουν πιεση καθολου.Σε ΄΄απλο΄΄αερα αυξανετε ο ογκος οταν ζεσταθουν ενω εκει μενει σταθερος. |
nik7 έγραψε: |
den ine kai liga vevea alla gia skepsou poses fores exeis valei aera sta lastixa sou kai poses fores exeis xalasei venzines kai istories gia na trexeis gia ton elegxo kai poses fores prin figeis gia taksidi psaxneis gia venzinadiko pou exei elekti piesis aera (manometro BOURDON koinos....ti skata mixanologoi imaste?) tis prokopis pou kathe xrono thelei allagi i epanabathmologisi?(giati to mathame se ena ergastirio fetos sto TEI.
Afta ...den ksero o kathenas kanei oti thelei kai opos thelei ....ego tha to valo epeidi tha mpei tzampa den ksero an tha ta eskaga ta 20 an ixa zantolastixa... |
Vini έγραψε: |
1. Γιατί δεν πρέπει να βάλουμε αέρα όταν έχουμε βάλει άζωτο?
2. Τι γίνεται όταν σκάσει ένα λάστιχο που θα έρθει σε επαφή το άζωτο με τον αέρα? 3. Αυτό το άζωτο πρέπει να είναι και το γέμισμα του ΝΙΤRO συστημάτων και ο Καρλής το χρησιμοποιεί και για το γέμισμα των ελαστικών και για αυτό το χρεώνει? 4. Ενα από τα χαρακτηρηστικά του αζώτου είναι και η διατήρηση χαμηλών θερμοκρασιών. Οταν είναι μέσα στο λάστιχο δεν το κρατά εσωτερικά κρύο και μεταφέρει αυτή την θερμοκρασία και εξωτερικά οπότε μήπως τα κοινά ελαστικά δεν ζεστένονται? Μπορεί και να κάνω λάθος με τις ερωτήσεις αλλά μου δημιουργήθηκαν αυτές οι απορίες... ![]() ![]() |
glf έγραψε: |
και που τα έκανες αυτά ? ![]() ο περιπτεράς πάντως δεν ενθουσιατηκε από το άζωτο.. αν θες σκληρά λάστιχα μην ξαναβάλεις τα 720 ![]() ![]() |
TONY PAP έγραψε: |
μπράβο βούλα
θα αρχίσω να ετοιμάζομαι για το επόμενο grand prix F1 εσείς ελάτε για διακοπές (Ουγγρικό GP τον Αύγουστο) |
DimiP έγραψε: | ||
ε οχι και βούλα! βαγγέλης είναι ο άνθρωπος! ![]() ![]() ![]() |
ΒΟΥΛΑ - ΒΑΓΓΕΛΗΣ έγραψε: |
Τα ελαστικά προδιαγραφών F1 θα πρέπει να είναι εξαιρετικά ανθεκτικά, αντέχοντας υψηλά φορτία και θερμοκρασίες. Η θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο πέλμα αγγίζει τους 125βαθμούς κελσίου ενώ το κάθε ελαστικό γυρίζει 3000 φορές ανά λεπτό όταν το μονοθέσιο κινείται στη μέγιστη ταχύτήτά του. Γι' αυτό και τα ελαστικά δεν περιέχουν αέρα, αλλά ένα μίγμα εμπλουτισμένο με άζωτο και χωρίς υγρασία, για να μην επηρεάζεται η πίεση των ελαστικών από τις καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του "φουσκώματός" τους.
Όταν τα ελαστικά είναι κατασκευασμένα από λάστιχο ή καουτσούκ θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση του μίγματος με άζωτο. Το ελαστικό που προτείνεται για αυτό το μίγμα αζώτου είναι αυτό που κατασκευάζεται από άνθρακα σε μορφή carbon black, πολυμερή, ορυκτέλαια και ειδικά χημικά επεξεργασίας (curatives). |
ypovoleas έγραψε: |
μετα απο 7 μηνες που τα κοιταξα και που ηταν και καλοκαιρι εχασε 1bar! |
glf έγραψε: |
κάνει τέτοια πράματα το άζωτο ??????? |
Steve έγραψε: |
Μη μου στεναχωρείτε τον λαστιχά μου ![]() ![]() ![]() |
Jim207GT έγραψε: |
Placebo |