PSClub - Hellas

Ελαστικά και Τροχοί - ΓΕΝΙΚΑ - Άζωτο στα ελαστικά

nik7 - Πεμ 01 Μάϊ 2003, 19:02:12
Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Άζωτο στα ελαστικά
pedia mpika sto [url]www.karlis.gr[url] kai ida oti bazoun azoto sta elastika anti aera...ontos estila ekei tin mana mou na valei lastixa milame gia 70 euro pio ftina apo kathe allon kai tis balane kai azoto...mou ipe oti eksipiretisi ine telia oti exoun ola ta lastixa ta exoun etoimoparadota....POLI SIMANTIKO kai telos tis balane azoto to opio leei akouson akouson den adiazei pote kai oti den prepei na to gemiso ego pote me aera para mono an thelo na ta elekso se 6 mines na petaxto deka lepta apo ekei kai na mou ta koitaksoun.


QUESTIONS....?

isxiei to oti den adiazoun?
ine asfales?
ti tsatsia mporei na pezei?


SIMBOULES!!!
tzampa pragmata (p.x. oz chrono(195/50/15) kai lastixa f1 ...960EURO!!!)
ga** tis eksipiretisis
poli sizitisimoi
kai mallon tha dextoun diakanonismo 206club...

[/url]
TZAG - Παρ 02 Μάϊ 2003, 00:34:52
Θέμα δημοσίευσης:
Προσωπικά νόμιζα ότι πρόκειται γιά λάθος αλλά εσύ επαληθεύεις την χρήση αζώτου από τον Καρλή, κι ομολογώ ότι δεν γνώριζα γιά όσα έγραψες περί αυτού. Τελικά εσένα σου έβαλαν άζωτο; Το γέμισμα πόσο κοστίζει; Τι γίνεται με το βάρος του αυτοκινήτου όταν είναι φορτωμένο; Δεν πρέπει να αυξήσεις τις πιέσεις; Rolling eyes
ΝΙΚΟΣ - Παρ 02 Μάϊ 2003, 17:30:29
Θέμα δημοσίευσης:
Οντως ισχυει....

Και στα περισοτερα αγωνιστικα βαζουν αζωτο.Για το αν αδειαζουν ή οχι δεν το ξερω αλλα σε υπερβολικο ζεσταμα δεν χανουν πιεση καθολου.Σε ΄΄απλο΄΄αερα αυξανετε ο ογκος οταν ζεσταθουν ενω εκει μενει σταθερος.
nik7 - Παρ 02 Μάϊ 2003, 21:01:43
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Προσωπικά νόμιζα ότι πρόκειται γιά λάθος αλλά εσύ επαληθεύεις την χρήση αζώτου από τον Καρλή, κι ομολογώ ότι δεν γνώριζα γιά όσα έγραψες περί αυτού. Τελικά εσένα σου έβαλαν άζωτο; Το γέμισμα πόσο κοστίζει; Τι γίνεται με το βάρος του αυτοκινήτου όταν είναι φορτωμένο; Δεν πρέπει να αυξήσεις τις πιέσεις;


telika isxiei
den evala ego alla i mana mou ixe anagi apo elastika kai xoris na ton diafimizo ta vrika 70-100 euro kato apo oti mou ta edinan oloi oi alloi kai pistepste me rotisa pollous....
oso gia to azoto evale i mana mou kai tis ipe oti den xriazete elegxo kai an exei anagi apo ksanagemisma(mallon pote...)i thelei na paei taksidi kai na prosthesi aera tha prepei na paei apo ekei alla apo oti mas ipe den tha exoume provlima kai me tin idia piesi pou exei tora giati opos ipe kai o NICK
Παράθεση:
Οντως ισχυει....

Και στα περισοτερα αγωνιστικα βαζουν αζωτο.Για το αν αδειαζουν ή οχι δεν το ξερω αλλα σε υπερβολικο ζεσταμα δεν χανουν πιεση καθολου.Σε ΄΄απλο΄΄αερα αυξανετε ο ογκος οταν ζεσταθουν ενω εκει μενει σταθερος.


den exoume apolies alla an thes mporeis na pas na sou prosthesei tzampa kai apo oti mou eipe i mana mou tis pire 20euro epeidi pire mono lastixa kai tis ipe oti an eperne zantes lastixa tha tis to evaze tzampa...opos px ego pou tha paro paketo tha mou to valei tzampa...
TZAG - Παρ 02 Μάϊ 2003, 22:10:40
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλά και τα 20 ευρώ δεν είναι λίγα... Confused
nik7 - Παρ 02 Μάϊ 2003, 22:42:58
Θέμα δημοσίευσης:
den ine kai liga vevea alla gia skepsou poses fores exeis valei aera sta lastixa sou kai poses fores exeis xalasei venzines kai istories gia na trexeis gia ton elegxo kai poses fores prin figeis gia taksidi psaxneis gia venzinadiko pou exei elekti piesis aera (manometro BOURDON koinos....ti skata mixanologoi imaste?) tis prokopis pou kathe xrono thelei allagi i epanabathmologisi?(giati to mathame se ena ergastirio fetos sto TEI.

Afta ...den ksero o kathenas kanei oti thelei kai opos thelei ....ego tha to valo epeidi tha mpei tzampa den ksero an tha ta eskaga ta 20 an ixa zantolastixa...
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 03 Μάϊ 2003, 09:44:34
Θέμα δημοσίευσης:
nik7 έγραψε:
den ine kai liga vevea alla gia skepsou poses fores exeis valei aera sta lastixa sou kai poses fores exeis xalasei venzines kai istories gia na trexeis gia ton elegxo kai poses fores prin figeis gia taksidi psaxneis gia venzinadiko pou exei elekti piesis aera (manometro BOURDON koinos....ti skata mixanologoi imaste?) tis prokopis pou kathe xrono thelei allagi i epanabathmologisi?(giati to mathame se ena ergastirio fetos sto TEI.

Afta ...den ksero o kathenas kanei oti thelei kai opos thelei ....ego tha to valo epeidi tha mpei tzampa den ksero an tha ta eskaga ta 20 an ixa zantolastixa...


Αν οντως δεν χανει ποτε τοτε 20 ευρο για 1 φορα δεν τρεχει και τιποτα.
Vini - Σαβ 03 Μάϊ 2003, 11:24:16
Θέμα δημοσίευσης:
Eνδιαφέρον θέμα ...
χμμ... Rolling eyes
Και τώρα ερωτήσεις ...:

1. Γιατί δεν πρέπει να βάλουμε αέρα όταν έχουμε βάλει άζωτο?

2. Τι γίνεται όταν σκάσει ένα λάστιχο που θα έρθει σε επαφή το άζωτο με τον αέρα?

3. Αυτό το άζωτο πρέπει να είναι και το γέμισμα του ΝΙΤRO συστημάτων και ο Καρλής το χρησιμοποιεί και για το γέμισμα των ελαστικών και για αυτό το χρεώνει?

4. Ενα από τα χαρακτηρηστικά του αζώτου είναι και η διατήρηση χαμηλών θερμοκρασιών. Οταν είναι μέσα στο λάστιχο δεν το κρατά εσωτερικά κρύο και μεταφέρει αυτή την θερμοκρασία και εξωτερικά οπότε μήπως τα κοινά ελαστικά δεν ζεστένονται?

Μπορεί και να κάνω λάθος με τις ερωτήσεις αλλά μου δημιουργήθηκαν αυτές οι απορίες... Embarassed Embarassed
ΝΙΚΟΣ - Σαβ 03 Μάϊ 2003, 12:56:31
Θέμα δημοσίευσης:
Vini έγραψε:
1. Γιατί δεν πρέπει να βάλουμε αέρα όταν έχουμε βάλει άζωτο?

2. Τι γίνεται όταν σκάσει ένα λάστιχο που θα έρθει σε επαφή το άζωτο με τον αέρα?

3. Αυτό το άζωτο πρέπει να είναι και το γέμισμα του ΝΙΤRO συστημάτων και ο Καρλής το χρησιμοποιεί και για το γέμισμα των ελαστικών και για αυτό το χρεώνει?

4. Ενα από τα χαρακτηρηστικά του αζώτου είναι και η διατήρηση χαμηλών θερμοκρασιών. Οταν είναι μέσα στο λάστιχο δεν το κρατά εσωτερικά κρύο και μεταφέρει αυτή την θερμοκρασία και εξωτερικά οπότε μήπως τα κοινά ελαστικά δεν ζεστένονται?

Μπορεί και να κάνω λάθος με τις ερωτήσεις αλλά μου δημιουργήθηκαν αυτές οι απορίες... Embarassed Embarassed


1)Λογικα για να εχουμε καλητερο αποτελεσμα.
2)Αυτο δεν το ξερω.Παντως ειχα δει να σκαει μπουκαλα απο PROFLEX και μπορω να πω οτι ηταν αρκετα επικινδυνο.Αν ειναι ετσι και με τα λαστιχα τοτε.. Rolling eyes
3)Δεν πιστευω να ειναι το ιδιο.Μαλλον αλλο το ενα και αλλο το αλλο.Συγουρα δεν ξερω.
4)Δεν πιστευω να εχει σχεση.Ισα ισα αν ειναι οπως τα λες τοτε καλητερα.Εμενα μετα απο μερικα γρηγορα χιλιομετρα π.χ η αναρτηση μου τα ξεμπερδευει τα λαστιχα λογο υπερθερμανσης και πανε σαπουνι.Αν ειναι ετσι σε εμενα θα κανει δουλεια.
Alex - Σαβ 03 Μάϊ 2003, 13:42:05
Θέμα δημοσίευσης:
Το αζωτο ειναι αδρανες αεριο.. Η ατμοσφαιρα και ο αερας που αναπνεουμε ειναι γυρω στο 78% αζωτο. Απλα στο λαστιχο αντι για 78 βαζουμε 100%... Αμα σκασει δεν θα γινει τιποτα.. Το νιτρο ειναι 60κατι τα εκατο αζωτο και 30κατι τα εκατο οξυγονο - αλλο πραμα τελειως..
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 19 Ιούν 2003, 21:00:35
Θέμα δημοσίευσης:
Λοιπον......Πηγα σημερα και εβαλα αζωτο στα λαστιχα και παραληλα εκανα και καθαρισμο στα μπεκ.

Εντυπωσεις......Με το που ξεκινησα καταλαβα οτι το αμαξι σκληρηνε.Αυτο λογικο γιατι στις ανωμαλιες του δρομου και τα ψηλο σαμαρακια με το αζωτο δεν διπλωνει το ελαστικο και δεν πιεζεται.Μου φανηκε οτι τωρα δουλευει ΜΟΝΟ η αναρτηση.Αν μπουν και σλικ λαστιχα που ειναι ποιο σκληρα τα πλαινα τοτε ακομα καλυτερα.Δεν τα ζωρισα γιατι μολις ειχε βρεξει και γλυστραγε του θανατα.Εν αναμονη μολις φτιαξει ο καιρος.

Οσο για τα μπεκ.......θελανε οντως καθαρισμα.Απλα τωρα δεν σκοτσαρει και σηκωνει αβιαστα στροφες.Παει δηλαδη ποιο ελευθερα.Μεγαλη διαφορα ΔΕΝ καταλαβα.

Καθαρισμος μπεκ και αζωτο στα λαστιχα τιμη 50 EURO.Ρε παιδες καλη η τιμη ή τσακωμα κ@λου για πειτε Question
glf - Πεμ 19 Ιούν 2003, 21:25:09
Θέμα δημοσίευσης:
και που τα έκανες αυτά ? Smile

ο περιπτεράς πάντως δεν ενθουσιατηκε από το άζωτο..
αν θες σκληρά λάστιχα μην ξαναβάλεις τα 720 Very happy Very happy
TONY PAP - Παρ 20 Ιούν 2003, 08:28:55
Θέμα δημοσίευσης:
ρε παίδες δεν ισχύει η εξίσωση των ιδανικών αερίων

PV=nRT

P=ΠΙΕΣΗ
V=ΟΓΚΟΣ
n=ΑΡΙΘΜΟΣ mol
R=ΠΑΓΚΟΣΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΑ ΑΕΡΙΩΝ (8,3145 j/mol k)
T=ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ

μπορεί κανείς να εξηγήσει τι παίζει ...
glf - Παρ 20 Ιούν 2003, 09:29:01
Θέμα δημοσίευσης:
ε.. μπορείς να βάλεις μεγαλύτερη πίεση στα λαστίχα από το "κανονικό" γιατί στο δρόμο δε θα ζεσταθεί (και καλά) το άζωτο και δε θα διασταλεί όσο ο αέρας που ανεβάζει και την πίεση στο λάστιχο...
Vaggelis - Παρ 20 Ιούν 2003, 12:05:25
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει σκεφτεί κανένας την λύση του αφρού-μούς στα λάστιχα, όπως κάνουν τα WRC στο Ακρόπολις;;;
Αυτό το σύστημα χρησιμοποιεί νομίζω και η SLK, άρα πρέπει να μιλάμε για ένα μάλλον ακριβό σύστημα;
ΝΙΚΟΣ - Παρ 20 Ιούν 2003, 13:56:02
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
και που τα έκανες αυτά ? Smile

ο περιπτεράς πάντως δεν ενθουσιατηκε από το άζωτο..
αν θες σκληρά λάστιχα μην ξαναβάλεις τα 720 Very happy Very happy


Στην Πτολεμαιδα Νικο.

Ποια 720 λες εσυ Question Question Question Αυτα ηταν στις 14αρες.Τωρα φοραω 15 αρες.Καλα ρε απο τσιπουρα εισαι Question Question Question

Αιντε ααιντεεε ενααας Shocked
ΒΟΥΛΑ - ΒΑΓΓΕΛΗΣ - Παρ 20 Ιούν 2003, 13:58:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τα ελαστικά προδιαγραφών F1 θα πρέπει να είναι εξαιρετικά ανθεκτικά, αντέχοντας υψηλά φορτία και θερμοκρασίες. Η θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο πέλμα αγγίζει τους 125βαθμούς κελσίου ενώ το κάθε ελαστικό γυρίζει 3000 φορές ανά λεπτό όταν το μονοθέσιο κινείται στη μέγιστη ταχύτήτά του. Γι' αυτό και τα ελαστικά δεν περιέχουν αέρα, αλλά ένα μίγμα εμπλουτισμένο με άζωτο και χωρίς υγρασία, για να μην επηρεάζεται η πίεση των ελαστικών από τις καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του "φουσκώματός" τους.
Όταν τα ελαστικά είναι κατασκευασμένα από λάστιχο ή καουτσούκ θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση του μίγματος με άζωτο.
Το ελαστικό που προτείνεται για αυτό το μίγμα αζώτου είναι αυτό που κατασκευάζεται από άνθρακα σε μορφή carbon black, πολυμερή, ορυκτέλαια και ειδικά χημικά επεξεργασίας (curatives).
TONY PAP - Παρ 20 Ιούν 2003, 14:28:23
Θέμα δημοσίευσης:
μπράβο βούλα

θα αρχίσω να ετοιμάζομαι για το επόμενο grand prix F1

εσείς ελάτε για διακοπές (Ουγγρικό GP τον Αύγουστο)
DimiP - Παρ 20 Ιούν 2003, 16:53:57
Θέμα δημοσίευσης:
TONY PAP έγραψε:
μπράβο βούλα

θα αρχίσω να ετοιμάζομαι για το επόμενο grand prix F1

εσείς ελάτε για διακοπές (Ουγγρικό GP τον Αύγουστο)


ε οχι και βούλα!
βαγγέλης είναι ο άνθρωπος!



Laughing Laughing Laughing
ΒΟΥΛΑ - ΒΑΓΓΕΛΗΣ - Σαβ 21 Ιούν 2003, 06:59:34
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
TONY PAP έγραψε:
μπράβο βούλα

θα αρχίσω να ετοιμάζομαι για το επόμενο grand prix F1

εσείς ελάτε για διακοπές (Ουγγρικό GP τον Αύγουστο)


ε οχι και βούλα!
βαγγέλης είναι ο άνθρωπος!

Laughing Laughing Laughing


Καλημέρα! Σου φαίνεται περίεργο μια γυναίκα να συμμετέχει σε τέτοιες συζητήσεις?
Κι όμως είμαι η Βούλα !!!!!!!!!! Smile Smile Smile Smile Smile
ΠΕΖΟΥΛΑΣ - Παρ 03 Αύγ 2007, 11:16:19
Θέμα δημοσίευσης:
καλημερα σε ολους ηθελα και εγω την αποψη οσον τυχον ξερουν η εχου εμπειρια στο θεμα.
mikerrgp - Παρ 03 Αύγ 2007, 11:36:16
Θέμα δημοσίευσης:
ΒΟΥΛΑ - ΒΑΓΓΕΛΗΣ έγραψε:
Τα ελαστικά προδιαγραφών F1 θα πρέπει να είναι εξαιρετικά ανθεκτικά, αντέχοντας υψηλά φορτία και θερμοκρασίες. Η θερμοκρασία που αναπτύσσεται στο πέλμα αγγίζει τους 125βαθμούς κελσίου ενώ το κάθε ελαστικό γυρίζει 3000 φορές ανά λεπτό όταν το μονοθέσιο κινείται στη μέγιστη ταχύτήτά του. Γι' αυτό και τα ελαστικά δεν περιέχουν αέρα, αλλά ένα μίγμα εμπλουτισμένο με άζωτο και χωρίς υγρασία, για να μην επηρεάζεται η πίεση των ελαστικών από τις καιρικές συνθήκες κατά τη διάρκεια του "φουσκώματός" τους.
Όταν τα ελαστικά είναι κατασκευασμένα από λάστιχο ή καουτσούκ θα πρέπει να αποφεύγεται η χρήση του μίγματος με άζωτο.
Το ελαστικό που προτείνεται για αυτό το μίγμα αζώτου είναι αυτό που κατασκευάζεται από άνθρακα σε μορφή carbon black, πολυμερή, ορυκτέλαια και ειδικά χημικά επεξεργασίας (curatives).

το αζωτο ειναι μονο κ καθαρα για αγωνιστικη χρηση κ οχι για βολταδικο ελαστικο ετσι κ αλλιως ο κοινος αερας περιεχει 67% αζωτο τα λαστιχα ειναι ζωντανος οργανισμος κ με την χρηση αζωτου απλα λιγοστευουμε την ζωη τους κ καταστρεφουμε τα τοιχωματα λογω ξηρασιας. αυτα ειχε πει καποιος αγγλος σε ενα σεμιναριο ελαστικων κ ειναι σωστα.......[/
Sidobre - Παρ 03 Αύγ 2007, 11:41:55
Θέμα δημοσίευσης:
http://el.wikipedia.org/wiki/%CE%86%CE%B6%CF%89%CF%84%CE%BF

Λίγα λόγια για το Αζωτο. Στον αέρα που αναπνέουμε υπάρχει σε ένα ποσοστό 78%. Από το 78 έως το 100% δεν είναι και καμία τραγική διαφορά που ναι μεν μπορεί να είναι ψιλοαισθητή, αμφιβάλω όμως αν είναι ουσιαστική.
STELIOS - Παρ 03 Αύγ 2007, 12:41:47
Θέμα δημοσίευσης:
Η ουσια του αζωτου (και ο βασικος λογος που ενδεικνειται για αγωνηστικη χρηση) ειναι οτι εχει μια πολυ βασικη διαφορα με τον ατμοσφαιρικο αερα:
Ο ατμοσφαιρικος αερας περιεχει και ΥΓΡΑΣΙΑ, η οποια ευθηνεται για την αυξηση και μειωση του ογκου του αναλογα με τη θερμοκρασια.
Οποτε με τη ζεστη, ο ατμοσφαιρικος αερας μεσα στο λαστιχο αυξανεται σε ογκο οποτε και αυξανει και η πιεση του ελαστικου (και το αναποδο).
Το αζωτο συμπεριφερεται παρομια αλλα σε πολυ μικροτερο ποσοστο. Γι'αυτο και χρησιμοποιειται για αγωνηστικη χρηση, ωστε να ειναι οσο το δυνατο πιο σταθερη η πιεση των ελαστικων.
Ουσιαστικα η διαφορα σε συνθικες δρομου πρεπει να ειναι ανεπαισθητη.
grpap - Σαβ 04 Αύγ 2007, 12:12:52
Θέμα δημοσίευσης:
Αζωτο χρησιμοποιω εδω και δυο χρονια.Αυτα που εχω παρατηρησει ειναι τα εξης:

1) Προστατευει απο υπερθερμανση το καλοκαιρι.
2)Τα λαστιχα δειχνουν να αργουν λιγο περισσοτερο να ζεσταθουν το χειμωνα.
3) Και στα avon zv3 αλλα και στα pirelli p6 εχει βοηθησει να επιμηκυνθει ο χρονος ζωης τους.
4)Τα μικρογλυστρηματα που εκαναν ειδικα τα avon μεσα στην Αθηνα με το αζωτο εξαφανιστηκαν.Οι πιεσεις που χρησιμοποιω ειναι 36 εμπρος-πισω και με αζωτο αλλα και με απλο αερα.
5) Το abs μπαινει λιγοτερο.Σε σημειο που να λεω μηπως εχει βλαβη.Παω επιτηδες σε ενα σημειο κοντα στο γραφειο με πολυ σκονη στο δρομο και τοτε βεβαιωνομαι οτι το abs λειτουργει.Αυτο παρατηρηθηκε στα avon αφου στα pirelli εχω μονο αζωτο.

Πρωτη φορα ακουω οτι μειωνει το χρονο ζωης των ελαστικων.Στα περιπου 70.000 χλμ που εχω κανει και με τα δυο ελαστικα μονο καλο εχω δει απο το αζωτο,συν το γεγονος οτι δεν τρεχω καθε λιγο να τσεκαρω πιεσεις.Απο δοκιμη και μονο εκανα να το τσεκαρω 2 μηνες και ειχε χασει λιγοτερο απο 1 psi.

Αυτα!
fynos - Σαβ 04 Αύγ 2007, 13:15:18
Θέμα δημοσίευσης:
Και που πας να τσεκάρεις την πίεση, σε βενζινάδικα, έχουν άζωτο εκεί ?
Δηλαδή θέλω να πω, όταν χρειασθείς εκτάκτως να βάλεις αέρα που πας ?
Φυσικά δεν έχω ιδέα περί αζώτου . . . και για αυτό ρωτάω !
Giannis307 - Σαβ 04 Αύγ 2007, 15:06:37
Θέμα δημοσίευσης:
Απλα πας στο βεμζιναδικο και αναμιγνυεις με αερα η πας στο μαγαζι που στο πουλησε και συμπληρωνεις....Αλλα οπως ειπε και ο mike δεν ειναι για βολτα...
peugeotναύτης21 - Τετ 04 Φεβ 2009, 13:34:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω βάλει άζωτο στά λάστιχα εδώ και ένα τρίμηνο, ο λαστιχάς μου είχε πει οτι το άζωτο σπάνια έχει απώλειες και οτι δε κάνει να αναμιγνίεται με αέρα.Δε ξέρω κατα πόσο ισχύουν αύτα,μιας και τα λάστιχα μου όταν τα ελέγχουμε στο πιεσόμετρο(του αζώτου) έχουν πάντα μικρές απώλειες.Ποιά οι γνώνη σας(και γενικότερα για το άζωτο)?Φοράτε κ άλλοι άζωτό??
denlafkas - Τετ 04 Φεβ 2009, 14:12:13
Θέμα δημοσίευσης:
εχw βαλει αζοτο εδω κ ενα μηνα περιπου (10ε) δεν ξερω τι λετε αλλα εγω νομιζω οτι εχω αλλαξει αυτοκ λιγο χτυπημα σε λακουβεs αλλα κ πολυ καλυτερο κρατημα Yahoo! Yahoo!
peugeotναύτης21 - Τετ 04 Φεβ 2009, 14:20:38
Θέμα δημοσίευσης:
Αγαπητέ Διονύση εγώ το έβαλα τσάμπα(φίλος ο λαστιχάς),συμφωνώ μαζί σου,έχει πολύ καλύτερο κράτημα.Αλλά πολύ κοπάνημα στις λακούβες ρε φίλε...τουλάχιστον σε εμένα Rolling eyes
ypovoleas - Τετ 04 Φεβ 2009, 19:22:27
Θέμα δημοσίευσης:
ειχα βαλει αζωτο στο σταρλετ που ειχα με ελαστικα toyo-t1r 195-45-15. τιμη 15ευρω.διαφορες που ειδα ηταν οτι το τιμονι 'βαρινε' ποιο πολυ,καλυτερο κρατημα,αλλα ποιο σκληρο στα κοπανηματα στις λακουβες.δεν χανει αερα,μετα απο 7 μηνες που τα κοιταξα και που ηταν και καλοκαιρι εχασε 1bar!δεν συμφωνω οτι ειναι ΜΟΝΟ για αγωνιστικη χρηση,σιγα.οσο για την φθορα,περισσοτερη δεν ηταν με τιποτα.παντως με το αζωτο το λαστιχο 'αγκαλιαζει' καθε ανωμαλια του δρομου(ειχα πατησει ενα ξυλο και φαινοταν ξεφουσκωτο) αυτος πιστευω ειναι ο λογος που εχει καλυτερο κρατημα....οτι γινεται ενα με τον δρομο και αποκτα καλυτερη προσφυση
Steve - Τετ 04 Φεβ 2009, 22:02:10
Θέμα δημοσίευσης:
ypovoleas έγραψε:
μετα απο 7 μηνες που τα κοιταξα και που ηταν και καλοκαιρι εχασε 1bar!
Άλλαξε μονάδα μέτρησης γιατί δεν μας τα λες καλά Smile
glf - Πεμ 05 Φεβ 2009, 16:08:27
Θέμα δημοσίευσης:
κάνει τέτοια πράματα το άζωτο ???????
peugeotναύτης21 - Παρ 06 Φεβ 2009, 12:00:37
Θέμα δημοσίευσης:
Με βάση οτι το άζωτο συμπεριφέρεται διαφορετικά απ'ότι ο αέρας,πρέπει να συμβουλευόμαστε τις πιέσεις του κατασκευαστή(αυτές που αναγράφονται στην πόρτα του οδηγού στο 207) όταν χρησιμοποιούμε άζωτο στα ελαστικά ή΄όχι?
mikerrgp - Παρ 06 Φεβ 2009, 12:19:36
Θέμα δημοσίευσης:
glf έγραψε:
κάνει τέτοια πράματα το άζωτο ???????

+111111111111111111111111111


ημαρτον με την μαλ***α σας παραμιθιαζουν

στο επομενο σεμηναριο που θα παω το καλοκαιρι θα κανω την ερωτηση αυτη για ακομα μια φορα στο ιαπωνεζο την bridgestone η στον γαλλο της michelin κ θα το τραβηξω βιντεακι μπας κ ανοιξουν τα ματακια σας το αζωτο προκαλη ξηρασια στον σκελετο με αποτελεσμα ενα λαστηχο να χαλαει το πρωτο κ δευτερο στρωμα

οσο για το οτι το αμαξη στριβει καλυτερα εμενα να δειτε πως στριβη οταν ακουω τερμα psychedelic αλλο αμαξι παιδια νομιζω οτι εχω τετρακινητο
denlafkas - Παρ 06 Φεβ 2009, 12:28:19
Θέμα δημοσίευσης:
σεβαστη k η αποψη κ οι γνωση σαs ...για το αν ξερενετε το λαστιχο δεν ξερω δεν εχω αποψη. αλλα οτι με το αζωτο η συμπεριφορα του αυτοκινιτου ειναι καλυτερη δεν το συζητω..
Jim207GT - Παρ 06 Φεβ 2009, 12:33:30
Θέμα δημοσίευσης:
Placebo
Steve - Παρ 06 Φεβ 2009, 12:50:23
Θέμα δημοσίευσης:
Μη μου στεναχωρείτε τον λαστιχά μου Very happy Very happy Very happy
denlafkas - Παρ 06 Φεβ 2009, 12:56:39
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Μη μου στεναχωρείτε τον λαστιχά μου Very happy Very happy Very happy
σε καμια περιπτωση ετσι κ αλλιωs (λιαν σuντομοs) κ δικοs μαs θα γινει Wink Wink
peugeotναύτης21 - Πεμ 12 Φεβ 2009, 13:36:46
Θέμα δημοσίευσης:
Το συγκεκριμένο κείμενο το βρήκα από άλλο forum συζύτησης περι αζώτου και αέρα στα ελαστικά,μου φάνηκαν σώστα αύτα που αναφέρονται.(sorry για το μεγάλο post).

''Καλύτερο κράτημα, λιγότερη φθορά των ελαστικών
Οι κατασκευαστές των ελαστικών συνιστούν συγκεκριμένη πίεση για κάθε τύπο ελαστικού. Όταν η πίεση αυτή μειωθεί, τότε αυξάνεται η φθορά του πέλματος. Το άζωτο διατηρεί την πίεση αμετάβλητη για πολύ μεγάλα χρονικά διαστήματα οπότε αποφεύγεται η πρόσθετη φθορά.

Ελαστικά με πεπιεσμένο αέρα
Το λάστιχο μοιάζει να είναι αεροστεγές αλλά στην πραγματικότητα τα αέρια μπορούν να το διαπεράσουν. Τα μόρια του πεπιεσμένου αέρα που περιέχουν τα λάστιχα βρίσκονται σε συνεχή κίνηση και διαπερνούν τα τοιχώματα, καθώς και το σημείο εφαρμογής της βαλβίδας πάνω στη ζάντα. Οι εναλλαγές στη θερμοκρασία επιτείνουν τη γρήγορη απώλεια της πίεσης.

Ελαστικά με άζωτο
Το άζωτο είναι αδρανές αέριο και το μέγεθος των μορίων του είναι μεγαλύτερο από του οξυγόνου, έτσι δε διαπερνούν εύκολα τα τοιχώματα. Ελαστικά που φουσκώνονται με άζωτο διατηρούν την πίεσή τους για μεγάλο χρονικό διάστημα..

Όχι πια οξείδωση της ζάντας
Το άζωτο είναι πιο ξηρό από τον ατμοσφαιρικό αέρα. Η έλλειψη υγρασίας εξαλείφει το φαινόμενο οξείδωσης των ζαντών στα σημεία επαφής με τα ελαστικά.

Μειωμένη κατανάλωση καυσίμου
Η πίεση φουσκώματος και η αντίσταση κύλισης των ελαστικών έχουν άμεση σχέση μεταξύ τους. Η χαμηλή πίεση οδηγεί στην υψηλή αντίσταση κύλισης. Αυτό σημαίνει ότι η μηχανή του αυτοκίνητου σας πρέπει να προσφέρει περισσότερη δύναμη για να κυλήσει τους τροχούς συνεπώς αυξημένη κατανάλωση καυσίμου.
Το άζωτο κρατάει την πίεση των ελαστικών σταθερή και αυτό έχει σαν αποτέλεσμα σταθερή κύλιση και εξοικονόμηση καυσίμων έως και 15% σε σύγκριση με ελαστικά που είναι φουσκωμένα με αέρα.

Τεχνολογία αγώνων της Formula 1
Στους αγώνες ταχύτητας της Formula 1, όπου τα ελαστικά δοκιμάζονται σε ακραίες συνθήκες χρησιμοποιείται αποκλειστικά και μόνο άζωτο. Το φούσκωμα των αγωνιστικών ελαστικών με άζωτο σε σχέση με τον πεπιεσμένο αέρα κάνει την συμπεριφορά των αυτοκινήτων πιο προβλέψιμη και επιτυγχάνει σημαντική βελτίωση της πρόσφυσης στο δρόμο. Αεροσκάφη, βυτία μεταφοράς καυσίμων και εύφλεκτων υλικών χρησιμοποιούν μόνο άζωτο στα ελαστικά τους.

Ασφάλεια
Όταν τα ελαστικά είναι φουσκωμένα με πεπιεσμένο αέρα υφίστανται μια μόνιμη γήρανση και αυξάνεται η σκληρότητά τους. Σε συνδυασμό με την αύξηση της πίεσης εύκολα μπορούν να κλατάρουν θέτοντας σε κίνδυνο τη ζωή μας.
Όταν τα ελαστικά φουσκώνονται με άζωτο αποφεύγονται οι χημικές οξειδώσεις που προκαλούνται από το οξυγόνο και συνεπώς η σκλήρυνση και γήρανση των ελαστικών. Δεν αυξάνεται η πίεση με την άνοδο της θερμοκρασίας και έτσι ελαχιστοποιούνται οι πιθανότητες κλαταρίσματος''.
drdino - Πεμ 12 Φεβ 2009, 13:44:31
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
Placebo


+78% περιεκτικότητα ατμοσφαιρικού αέρα σε άζωτο Cool
Gr13 - Τρι 17 Φεβ 2009, 13:57:17
Θέμα δημοσίευσης: Άζωτο στα ελαστικά
Παιδιά φυσικό είναι αυτο το άζωτο ειναι αέριο το οποίο δεν επηρεάζεται απο την θερμοκρασία και κρατάει τον όγκο του σταθερό,αντίθετα με τον αέρα που ανάλογα με την θερμοκρασία διαστέλεται και συστέλετε και επιπλέον ειναι και πιο ελαφρύ αέριο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr