nik_marin έγραψε: |
Μια χαρα αναρτιση ειναι....
Το Θεμα ειναι ποιος να τι ρυθμισει...???? |
volvos έγραψε: |
kaταρχην καντε ενα τοπικ με κοιλοβερ για 207 δεν εχει νοημα για καθε μια να ανοιγουμε ξεχωριστο
αυτο με το 47-51 δε το καταλαβαινω? αλλαζουν τα στηριγματα? αλλαζουν οι βασεις τους? τι μας νοιαζει τη διαμετρο εχει το εμβολο? |
Theo_207RC έγραψε: |
Παιδιά πήρα σήμερα τον Πουπάκη τηλέφωνο για να ρυθμίσουμε το αμάξι επειδή γενικά από όταν έβαλα την ΚW3 δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος και μου είπε ότι φταίνε τα ελατήρια και πρέπει να τα αλλάξουμε. Κόστος 500Ε . Πέρα από τα λεφτα που είναι πάρα πολλά είναι δυνατόν να θέλουν αλλαγή τα ελατήρια σε aftermarket ανάρτηση για να στρίβει όπως πριν? |
Theo_207RC έγραψε: |
Με ένα πιο "σωστό" ρύθμισμα δεν θα φτιαχτεί λογικά η κατάσταση? |
MEMsound έγραψε: |
τι ελατηρια εχει πανω τωρα ξερεις?
επισης τι ρυθμίσεις σου δινει η εν λογω αναρτηση? |
volvos έγραψε: |
ωπα ρε παιδια πλακα κανουμε?
H kw3 υποτιθεται οτι ρυθμιζεις ξεχωριστα μπαμπ ριμπαουντ και υποτιθεται οτι αυτο το κανεις μονος σου αν ναι με 50ευρω δεχομαι να θυσιασω μια ωρα τη κυριακη θα παρω και το μουτσο μου jim207gt και θα στη ρυθμισουμε |
Theo_207RC έγραψε: |
Συγκεκριμένα χθες ξαναπέρασα από μια σττροφή που όταν ήταν μαμά έμπαινα με 130 επειδή δεν είχα κότσια να μπω με παραπάνω και τώρα με μπλοκέ και KW με 110 με άλλαξε λωρίδα από την υποστροφή. |
Theo_207RC έγραψε: |
Toυ είπα κι εγώ του "δόκτωρ" να ξαναλλάξουμε ρυθμίσεις αλλά μου λέει ότι και να κάνεις αν δεν αλλάξεις ελατήρια δεν θα δεις προκοπή.
Και δεν είναι μόνο σε απόλυτα νούμερα πως είναι χειρότερο από μαμά, είναι και σε αίσθηση πολύ κατώτερο. Το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ και αρκετά πιο αργό. Γενικά δεν σου δίνει την αίσθηση του κοφτερού το αμάξι. |
volvos έγραψε: |
προτεινω μια βολτα απο λεσχη για συγκριση με αλλα 207 |
Octane έγραψε: |
Χμ , τι να πω Παναγιωτη , οντως εχω ακουσει (κ εχω δει καποιες φορες) να ανατρεπονται αναρτησιακα δεδομενα στην Ελλαδα.
Παντως συνεχιζω να πιστευω πως αν παιξει λιγο μαζι της , θα βρει την ακρη. (ειδικα με καποιον απο σας στο πλευρο του...) . Εγω τουλαχιστον αυτο θα εκανα , κ σε καμια περιπτωση δεν θα πηγαινα (εστω κ στον Πουπακη) να δωσω 'ΑΛΛΑ 500 ευρω... . (δεν ξερω ποσο του στοιχισε ως τωρα η ιστορια KW του φιλου) . Τουλαχιστον αν κανει κατι τετοιο , ας κανει κ ενα rebuild μιας κ τη βγαζει... , για να τη χαρει οσο το δυνατον περισσοτερο. (φοβαμαι μονο μην φτασει να του στοιχισει η ολη φαση οσο μια "κουτα" clubsport... ) . |
Theo_207RC έγραψε: |
Σήμερα που μίλησα μαζί του μου είπε 700 ευρώ!!! Πάντως όποιο παιδί ξέρει 5 πράγματα παραπάνω ας πει κάποια ιδέα γιατί εγώ δεν σκαμπάζω και πολλά. Απλά βλέπω πως δεν είναι το αμάξι όπως μου αρέσει. |
Theo_207RC έγραψε: |
Φίλε Στέλιο δεν ξέρω καθόλου να σου απαντήσω. Το μόνο που ξέρω ειναι ότι το αμάξι έχει κατεβεί περίπου 4 πόντους σε σχέση με το πως ήταν μαμά και ο Πουπάκης μου είπε ότι αν αλλάξουμε ελατήρια θα το ψηλώσουμε 2 πόντους. Τώρα μου είπε δεν γίνεται γιατί τα ελατήρια που έχει είναι πολύ μαλακά. |
Pughell έγραψε: |
Φιλικη συμβουλη πριν πεταξεις και αλλα χρηματα...
Κρινωντας απο την "αηδια" Variant 1,σηκωσε το πισω μερος τερμα,τοσο ωστε τα πιατελα να ερθουν "προσωπο" με το σπειρωμα που στηριζει το ελατηριο. Αφου κανεις αυτο,σηκωσε το μπροστινο τμημα τοσο,ωστε να εξασφαλισεις την υψομετρικη διαφορα που εχει μπροστα με πισω απο το εργοστασιο,καπου στα 2,5cm δηλαδη... Αφου το κανεις αυτο,ρυθμισε περιπου στην μεση και λιγο μαλακοτερο το bump και σφιξε πανω απο το μισο το rebound. Μετα,μερα με την μερα θα δεις τι σου λειπει και θα βρεις την ιδανικη ρυθμιση. ΜΗΝ μπεις στην διαδικασια να αλλαξεις ακομα ελατηρια εκτος και αν αυτα δεν επαρκουν(απο μηκος) για να ερθει η καροτσα στα σωστα υψη. Δεν ειναι θεμα σκληροτητας αλλα υψους... Αν μπορεσει και ερθει στο σωστο υψος η αναρτηση,θα λειτουργησει. Αυτο ακριβως θα σου κανει και ο Πουπακης,απλα επειδη εσυ θα θες να στο αφησει χαμηλο και αυτος θα πρεπει να φροντισει να προλαβαινουν τα ελατηρια να "φρεναρουν" τις ταλαντωσεις τις καροτσας,για αυτο και θα στα αλλαξει με σκληροτερα. Με λιγα λογια,δεν εχει νοημα να ταλαιπωρησεις και αλλο την καροτσα αλλα να σεταρεις σωστα την αναρτηση. |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
Αν θες την γνώμη μου, δώσε την βάριαντ και πάρε ένα μπλοκέ να δεις βελτίωση σίγουρη στην οδική συμπεριφορά. |
Pughell έγραψε: |
Γενικα η μαμα ειναι εξαιρετικη αλλα τωρα που την πηρες την KW,ψαξτο οσο μπορεις...
Απο οτι βλεπω/ακουω παντως,πολλοι κανουν παραπονα για την δυσκολια ρυθμισης μιας και εχω ακουσει 3-4 ατομα με Clio RS 197 που πληρωσαν KW3 για το κατι παραπανω αλλα κανενας δεν καταφερε να την ρυθμισει ετσι οπως πρεπει... Δεν πιστευω οτι απαραιτητα η αναρτηση ειναι κακη αλλα νομιζω οτι η αδυναμια μας να ψαξουμε τοσο καλα και να ρυθμισουμε αυτο που ζηταμε μας κανει να δινουμε τζαμπα χρηματα... Ιδιο σκηνικο παιζει και με αγωνιστικα που επενδυουν σε Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ. |
recife_rallye έγραψε: |
Τωρα στα ραλι/γτ αλλαζει το πραγμα γιατι η αναρτηση τους θελει οπωσδηποτε βελτιωση! |
recife_rallye έγραψε: |
Εδω παει αλλου το θεμα..
Παντως του σαντεφ με 230 αλογα και 55000χλμ η αναρτηση του ειναι λουλουδι και κραταει πολυ ακομη!!και ξερεις πος το παει ο κωστας... |
Pughell έγραψε: |
Μια διευκρινηση...
Η λυση ειναι ετοιμη(βλεπε RC) αλλα και παλι μεχρι ενα σημειο καθως η συγκεκριμενη αναρτηση/στησιμο γενικα ειναι σχεδιασμενα για 175,αντε 200 αλογα... Με λιγα λογια ειναι αυτονοητο οταν αυτα τα νουμερα ανεβουν πολυ παραπανω,ακομα και η μαμα αναρτηση του RC να δειχνει λιγη,πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να μαθετε να κοντρολαρετε το δεξι σας ποδι. |
Παράθεση: |
Το καλο,ειναι παντα υποκειμενικο ε...
Καλυτερο απο το δικο σου σιγουρα,καλυτερο σε συγκριση με ενα μαμα RC σιγουρα οχι. |
Pughell έγραψε: |
Χωρις αυτο για δοκιμασε να στριψεις τα 230... |
Octane έγραψε: | ||
Ενταξει... , καθετι θελει τον τροπο του Δεν θα πας να στριψεις οπως με ενα clio , απλα αποσταθεροποιεις τον λωκο πριν μπεις κ κοιτας απο την κορυφη της στροφης να εισαι ισιωμενος με το ποδι στο πατωμα Εχει κ αυτο την πλακα του... . |
milvas7 έγραψε: |
να ρωτήσω κ εγώ κάτι το παλικάρι με την κw3..
όταν λές πηγα για κάτι καλύτερο στο θεμα ανάρτηση, τι ακριβώς θεώρησες οτι ήθελε βελτίωση στην μαμά ανάρτηση κ σκέφτηκες να το βελτιώσεις? δεν θα πώ κ εγώ ότι η μαμά είναι η καλύτερη γιατί είναι υποκειμενικό όπως ξέρεις, κ το θέμα βελτίωση είναι μικρόβιο σε καταλαβαίνω.. αλλά πιστεψες ότι κάπου υστερούσε ή απλά επειδη άκουσες καλά λόγια για την kw , ειπες δεν χαλάω μερικά λεφτάκια ακόμα, μπάς κ γίνω καλύτερος.. αλλά να γίνεις πού? είχες ξεκαθαρίσει? |
volvos έγραψε: |
οταν εγω σου ελεγα δωστο μου να στο ρυθμισουμε πανω στο βουνο... |
Octane έγραψε: | ||
Ενταξει... , καθετι θελει τον τροπο του Δεν θα πας να στριψεις οπως με ενα clio , απλα αποσταθεροποιεις τον λωκο πριν μπεις κ κοιτας απο την κορυφη της στροφης να εισαι ισιωμενος με το ποδι στο πατωμα Εχει κ αυτο την πλακα του... . |
MEMsound έγραψε: |
καλα θα το δουμε και το βραδυ αλλα μεχρι τότε
δεν μας ειπες λιγες ακομα λεπτομερειες για το που σε χαλαει οταν ας πουμε στριβεις με γκαζι (επιταχυνόμενα) ? οταν στριβεις με την φορα του ? σε αποτομες αλλαγες πορείας ? |
Theo_207RC έγραψε: | ||
Mε χαλάει που όταν στρίβω ενώ στην αρχή φαίνεται ότι μπήκε καλά μετά στη μέση της στροφής το νιώθω σαν να αναπηδά λίγο το μπροστά μέρος και χάνει την πρόσφυση. Συνήθως με υποστροφικές τάσεις. Επίσης καμιά φορά που έχει σχετική ροή τριγύρω μου και δεν βγάζω το ESP, έχω παρατηρήσει ότι επεμβαίνει πιο συχνά και παρά την επέμβαση του δεν μπορεί να το κρατήσει στην γραμμή του όπως παλιά. Δηλαδή και με αναμένο το ESP μου έχει τύχει να με βγάλει αντίθετο ρεύμα ενώ μέχρι τη μέση της στροφής πήγαινε μια χαρά. Με το που έδωσα όμως λίγο παραπάνω γκάζι έφυγε τελείως και χωρίς να σε προιδεάζει από το τιμόνι ότι έχει φτάσει το όριο του. Γι' άυτό λέω ότι έχει χάσει την αίσθηση του. Και τέλος σε απότομες αλλαγές πορείας αισθάνομαι σαν να γέρνει περισσότερο και δεν είναι κοφτερό. Αυτά. Τα θυμάμαι και στεναχωριέμαι. |
android έγραψε: | ||||
ελπιζω να χεις αρκετες σκαλες ακομα για καργαρισμα |