PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 207 - 207 THP KW Variant3

akis23 - Παρ 02 Ιαν 2009, 13:36:53
Θέμα δημοσίευσης: 207 - 207 THP KW Variant3
Επειδη διαβασα πως το 207 φοραει μπουκαλες 47mm ή 51mm, πηγα σε ενα φιλο αναρτησα για να διαπιστωσω ποιες φοραει το δικο μου (και να λυσω και ενα προβλημα θορυβου). Τελικα το δικο μου φοραει μπουκαλες παχους 51mm, οποτε εχω την επιλογη της KW Variant3. Στο προηγουμενο μου αυτοκινητο ειχα φορεσει την Variant2 και ομολογω πως το κρατημα ηταν κορυφαιο, αλλα κοπαναγε. Η Variant3 νομιζω πως το θεμα κραδασμων το διαχειριζεται καλυτερα, οποτε σκεφτομαι να την τοποθετησω. Εχει κανεις αποψη επι του θεματος?

PS: Ευχομαι καλη χρονια σε ολους.
volvos - Παρ 02 Ιαν 2009, 13:44:31
Θέμα δημοσίευσης:
na pas με λιγοτερο λεφτα στο κυρλακιτση να φτιαξεις μια αναρτηση

να κανεις και λιγο υπομονη μεχρι να πετυχετε το καταλληλο σεταπ π[ου θες (δυσκολο με τη μια θελει δοκιμες οσο καλος και αν ειναι? ο κυρλακιτσης...)

και να τελειωνει το θεμα

προσωπικα δεν εχω τις καλυτερες των εντυπωσεων απο την 3 και τη 2.
μια χαρα για ολ αραουντ χρηση αλλα σε αυτα τα λεφτα χτυπας αναρτησεις που θες να ειναι και για πιστα θες να αποδιδει η ρυθμισιμοτητα τους θες γενικα πολλα πραματα παραπανω απο μια απλη κοιλοβερ και εκει τα βρισκουν σκουρα........
nik_marin - Παρ 02 Ιαν 2009, 16:31:02
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρα αναρτιση ειναι....
Το Θεμα ειναι ποιος να τι ρυθμισει...????
Road_Runner - Παρ 02 Ιαν 2009, 17:22:47
Θέμα δημοσίευσης:
Σιγα την προφλεξ ρε Νικο... Laughing Laughing
akis23 - Παρ 02 Ιαν 2009, 18:14:42
Θέμα δημοσίευσης:
nik_marin έγραψε:
Μια χαρα αναρτιση ειναι....
Το Θεμα ειναι ποιος να τι ρυθμισει...????

Κι εγω νομιζω πως την Variant2 που φορουσα δεν μπορεσε κανεις να τη ρυθμισει σωστα
android - Παρ 02 Ιαν 2009, 18:15:37
Θέμα δημοσίευσης:
αν μπορεσεις να την παρεις απ εξω ομως γιατι εδω ζητανε οτι θελουν Laughing
ειδικα τωρα με την λυρα αγγλιας να ναι σχεδον ευρω βολευει

http://www.kw-suspension.co.uk/kw-product-list.php?md=167

995 λιρες + μεταφορικα+ τοποθετηση...αρκετα λιγοτερα απο τα 1800ευρω τοποθετημενη που θελει ο τροχοσ α.ε.
akis23 - Παρ 02 Ιαν 2009, 18:55:10
Θέμα δημοσίευσης:
Παντως αν την παρω τελικα απο το φιλαρακι μου θα μου βγει γυρω στα 1500€ τοποθετημενη κομπλε.
volvos - Παρ 02 Ιαν 2009, 19:00:48
Θέμα δημοσίευσης:
ELA ALEKO POSOOOOOOOOOOOOO????????? Shocked Shocked Shocked Shocked Shocked
Jim207GT - Παρ 02 Ιαν 2009, 19:33:02
Θέμα δημοσίευσης:
Από ρυθμιζόμενη ανάρτηση ακόμα στο αμάξι δεν ξέρω. Αλλά στα μηχανάκια μόνος την ρύθμιζα ρε μαγγες, αυτό είναι και το νόημα της ρυθμιζόμενης αλλίως το θέλω εγώ και αλλιώς ο κάθε μηχανικός που τάχα τα ρύμθιζε. Το οδηγικό μου στυλ απαιτούσε τελείως διαφορετική ρύθμιση, στα χέρια μου έγραφε Σέρρες 1.27 και μέγαρα 1.06(με πολιτικά λάστιχα) το καβάλαγε άλλος και δεν μπορούσε ούτε 200μ να κάνει. Μία τέτοια ανάρτηση θα ήθελα και για το 207 μου να μου δίνει την δυνατότητα να το φέρω εκεί που θέλω. Και άν κατάλαβα καλά από αυτά που λέει ο Τάκης και μου έχει ξανα πεί αυτή η ανάρτηση ΔΕΝ είναι η KW Var3.
alekoukos106 - Παρ 02 Ιαν 2009, 20:11:36
Θέμα δημοσίευσης:
hot bits???ειναι και επισκευαζομενη... Wink
volvos - Παρ 02 Ιαν 2009, 20:20:32
Θέμα δημοσίευσης:
σιγουρα καλυτερη απο τη kw με δοχεια αζωτου κορυφαια σπεκς

αλλα εχω αρχισει να εχω αμφιβολιες για την αποτελεσματικοτητα και αυτης... Crying or Very sad

επισης επειδη ειναι μαλαισιανη και εκει πληρωνουν σε δολαρια το οποιο εχει ανεβει αυτο το καιρο φοβαμαι οτι θα εχει ακριβυνει
android - Παρ 02 Ιαν 2009, 20:48:01
Θέμα δημοσίευσης:
κ η 3 εχει ξεχοριστο δοχειο ρε παιδια...οταν ρωτησα δεν ειχε πεσει κριση...κ την ειχα βρει κ 1700 αλλα φαρμακειο κ παλι....τωρα ισως την δινουν κ 1500
τεσπα εγω μαλλον εχω 47 mm οποτε βγαινει μονο η kw 2 και τοτε μου χε πει αν θυμαμαι καλα 1500 ο φθηνοτερος
volvos - Παρ 02 Ιαν 2009, 20:52:10
Θέμα δημοσίευσης:
kaταρχην καντε ενα τοπικ με κοιλοβερ για 207 δεν εχει νοημα για καθε μια να ανοιγουμε ξεχωριστο

αυτο με το 47-51 δε το καταλαβαινω?
αλλαζουν τα στηριγματα?
αλλαζουν οι βασεις τους?
τι μας νοιαζει τη διαμετρο εχει το εμβολο?
android - Παρ 02 Ιαν 2009, 21:02:25
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
kaταρχην καντε ενα τοπικ με κοιλοβερ για 207 δεν εχει νοημα για καθε μια να ανοιγουμε ξεχωριστο

αυτο με το 47-51 δε το καταλαβαινω?
αλλαζουν τα στηριγματα?
αλλαζουν οι βασεις τους?
τι μας νοιαζει τη διαμετρο εχει το εμβολο?


απ οτι καταλαβα ειναι η πατουρα που καθετε το αμορτισερ στην βαση του ακρου...αλλα ειναι 47 mm και αλλα 51mm
υπαρχη τοπικ με coil over

http://www.psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=14276
Theo_207RC - Τετ 29 Σεπ 2010, 14:48:44
Θέμα δημοσίευσης: 207 - KW Variant3
Παιδιά πήρα σήμερα τον Πουπάκη τηλέφωνο για να ρυθμίσουμε το αμάξι επειδή γενικά από όταν έβαλα την ΚW3 δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος και μου είπε ότι φταίνε τα ελατήρια και πρέπει να τα αλλάξουμε. Κόστος 500Ε Crying or Very sad . Πέρα από τα λεφτα που είναι πάρα πολλά είναι δυνατόν να θέλουν αλλαγή τα ελατήρια σε aftermarket ανάρτηση για να στρίβει όπως πριν?
android - Τετ 29 Σεπ 2010, 15:13:10
Θέμα δημοσίευσης:
Theo_207RC έγραψε:
Παιδιά πήρα σήμερα τον Πουπάκη τηλέφωνο για να ρυθμίσουμε το αμάξι επειδή γενικά από όταν έβαλα την ΚW3 δεν είμαι καθόλου ευχαριστημένος και μου είπε ότι φταίνε τα ελατήρια και πρέπει να τα αλλάξουμε. Κόστος 500Ε Crying or Very sad . Πέρα από τα λεφτα που είναι πάρα πολλά είναι δυνατόν να θέλουν αλλαγή τα ελατήρια σε aftermarket ανάρτηση για να στρίβει όπως πριν?


απ οτι ξερω ο πουπακης την kw3 αν την βαλεις σ αυτον δεν την φερνει με τα κανονικα ελατηρια που την βγαζει ,αλλα με πιο σκληρα...
ειναι αποψη του οτι τα κλασικα που βγαζει,πεφτουν μαλ**α για το αμαξι μας
Theo_207RC - Τετ 29 Σεπ 2010, 15:46:01
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτό μου είπε κι εκείνος αλλά να δώσω 500Ε δεν παίζει με τίποτα. Είναι πολλά και δεν τα έχω κιόλας. Την ανάρτηση την πήρα μεταχειρισμένη και αυτός που μου την έβαλε, την έβγαλε απλά από το Rallye, μου την έβαλε και έκανε ευθυγράμμιση. Δεν ασχολήθηκε παραπάνω με το αμάξι μου. Με ένα πιο "σωστό" ρύθμισμα δεν θα φτιαχτεί λογικά η κατάσταση?
xalkiadakhs 207gt - Πεμ 30 Σεπ 2010, 02:26:49
Θέμα δημοσίευσης:
Theo_207RC έγραψε:
Με ένα πιο "σωστό" ρύθμισμα δεν θα φτιαχτεί λογικά η κατάσταση?


και βεβαια...και με καμια 100αρια ευρωπουλα σε βενζινη να το δοκιμαζεις!!! Wink Wink
MEMsound - Πεμ 30 Σεπ 2010, 09:18:31
Θέμα δημοσίευσης:
τι ελατηρια εχει πανω τωρα ξερεις?
επισης τι ρυθμίσεις σου δινει η εν λογω αναρτηση?
android - Πεμ 30 Σεπ 2010, 15:37:22
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
τι ελατηρια εχει πανω τωρα ξερεις?
επισης τι ρυθμίσεις σου δινει η εν λογω αναρτηση?


αυτα που δινει η kw μωρε σετ ολη την αναρτηση εχει...απλα ο πουπακης βαζει αλλα απο μονος του
υψος,βυθιση,επαναφορα....ολα μονα τους


*για να την βγαλεις μονο με ρυθμισεις...θα πρεπει αυτος που την εβαλε πρωτη φορα να ταν τελειως ασχετος...γιατι εσυ θες πολυ διαφορα να δεις...οχι λιγο
αλλιως θα δωσεις 150 βγαλε βαλε ξανα.....κ αμα κανεις μια τρυπα στο νερο θα ξερεις οτι θα θες αλλα 500 για ελατηρια...καλο?
volvos - Πεμ 30 Σεπ 2010, 15:41:00
Θέμα δημοσίευσης:
ωπα ρε παιδια πλακα κανουμε?
H kw3 υποτιθεται οτι ρυθμιζεις ξεχωριστα μπαμπ ριμπαουντ
και υποτιθεται οτι αυτο το κανεις μονος σου

αν ναι με 50ευρω δεχομαι να θυσιασω μια ωρα τη κυριακη
θα παρω και το μουτσο μου jim207gt

και θα στη ρυθμισουμε Laughing
android - Πεμ 30 Σεπ 2010, 15:42:28
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
ωπα ρε παιδια πλακα κανουμε?
H kw3 υποτιθεται οτι ρυθμιζεις ξεχωριστα μπαμπ ριμπαουντ
και υποτιθεται οτι αυτο το κανεις μονος σου

αν ναι με 50ευρω δεχομαι να θυσιασω μια ωρα τη κυριακη
θα παρω και το μουτσο μου jim207gt

και θα στη ρυθμισουμε Laughing

και να χει κ γεματο ντεποζιτο 100αρα ε Laughing
volvos - Πεμ 30 Σεπ 2010, 15:47:55
Θέμα δημοσίευσης:
a ναι και epass και θα στο φερουμε εμεις σπιτι Laughing
Theo_207RC - Δευ 29 Νοέ 2010, 20:04:52
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε παιδιά επειδή τα έχω παίξει πείτε καμιά γνώμη.
Σκέφτομαι ή να βάλω τα ελατήρια στην KW ή να βάλω την GAZ που έχουν βάλει αρκετοί εδώ μέσα και είναι πολύ ευχαριστημένοι.
Πήρα τον Πουπάκη και μόνο που δεν με έβρισε όταν του είπα να βγάλω την KW και να βάλω την GAZ. Αυτός επιμένει ότι με άλλα ελατήρια το αμάξι θα μεταμορφωθεί και θα είναι πολύ καλύτερο από την GAZ.
Ρε παιδιά δεν ξέρω τι να κάνω, έχω δώσει τόσα λεφτά και το αμάξι δεν μου αρέσει καθόλου. Συγκεκριμένα χθες ξαναπέρασα από μια σττροφή που όταν ήταν μαμά έμπαινα με 130 επειδή δεν είχα κότσια να μπω με παραπάνω και τώρα με μπλοκέ και KW με 110 με άλλαξε λωρίδα από την υποστροφή.
Octane - Δευ 29 Νοέ 2010, 20:11:38
Θέμα δημοσίευσης:
Theo_207RC έγραψε:
Συγκεκριμένα χθες ξαναπέρασα από μια σττροφή που όταν ήταν μαμά έμπαινα με 130 επειδή δεν είχα κότσια να μπω με παραπάνω και τώρα με μπλοκέ και KW με 110 με άλλαξε λωρίδα από την υποστροφή.

Μαλακωνεις μπροστα , σφιγγεις πισω κ ξαναπερνας απο την ιδια στροφη. Wink
Theo_207RC - Δευ 29 Νοέ 2010, 20:17:21
Θέμα δημοσίευσης:
Toυ είπα κι εγώ του "δόκτωρ" να ξαναλλάξουμε ρυθμίσεις αλλά μου λέει ότι και να κάνεις αν δεν αλλάξεις ελατήρια δεν θα δεις προκοπή.
Και δεν είναι μόνο σε απόλυτα νούμερα πως είναι χειρότερο από μαμά, είναι και σε αίσθηση πολύ κατώτερο. Το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ και αρκετά πιο αργό. Γενικά δεν σου δίνει την αίσθηση του κοφτερού το αμάξι.
Octane - Δευ 29 Νοέ 2010, 20:32:30
Θέμα δημοσίευσης:
Theo_207RC έγραψε:
Toυ είπα κι εγώ του "δόκτωρ" να ξαναλλάξουμε ρυθμίσεις αλλά μου λέει ότι και να κάνεις αν δεν αλλάξεις ελατήρια δεν θα δεις προκοπή.
Και δεν είναι μόνο σε απόλυτα νούμερα πως είναι χειρότερο από μαμά, είναι και σε αίσθηση πολύ κατώτερο. Το τιμόνι είναι πιο ελαφρύ και αρκετά πιο αργό. Γενικά δεν σου δίνει την αίσθηση του κοφτερού το αμάξι.

Επειδη εχω δει την KW 3 σε μερικα αυτοκινητα , εμενα προσωπικα μονο χαλια αναρτηση δεν μου φανηκε... .

Κ γενικοτερα λατρης της ελληνικης πατεντας (εκτος απο μερικες εξαιρεσεις) δεν ημουν ποτέ , ειδικα σε τετοια προ'ι'οντα οπως η V3... , ενω απ'οτι ακουω εδω κ χρονια (μιας κ δεν ειμαι Ελλαδα) ο Πουπακης ειναι ακριβως αυτο.

Τι να σου πω , δεν ξερω , εγω θα ξαναελεγα να παιξεις με τις ρυθμισεις της.
Κ ελατηρια να σου αλλαξει , κ να στη σεταρει οπως εκεινος νομιζει , παλι ημιμετρο θα ειναι για σενα , το οδηγικο σου στιλ , τα "θελω" κ τα "δεν θελω" σου... .
Theo_207RC - Δευ 29 Νοέ 2010, 21:06:10
Θέμα δημοσίευσης:
Μα κι εγώ με το σκεπτικό ότι όλοι έλεγαν πολύ καλά λόγια για την συγκεκριμένη ανάρτηση προχώρησα στην αγορά της.
Αλλά πραγματικά δεν είναι ιδέα μου, όσοι έχουν οδηγήσει το αυτοκίνητο μου το λένε από μόνοι τους ότι ήταν καλύτερα μαμά.
Από τη μία έχεις δίκιο ότι είναι καθαρά πατέντα να αλλάξω ελατήρια, αλλά από την άλλη και το να βγάλω την KW για να βάλω μια ανάρτηση που δεν κοστίζει ούτε τα μισά και να περιμένω να βγει καλύτερη δεν μου φαίνεται πολύ λογικό.
Πάντως κάτι πρέπει να αλλάξω γιατί έτσι δεν μου αρέσει καθόλου.. Sad
Octane - Δευ 29 Νοέ 2010, 21:13:41
Θέμα δημοσίευσης:
Ενταξει το να αλλαξεις ελατηρια σε μια αναρτηση δεν ειναι η τρελη πατεντα , αλλα δεν πιστευω πως στη συγκεκριμενη αναρτηση χρειαζεται... .

Λογικο δεν σου φαινεται , ομως αν καταλαβα καλα , με τη μαμα ησουν πιο ευχαριστημενος , αρα ηταν καλυτερη ('η καταλαβα κατι λαθος?!?) Wink

Θεμα ρυθμισης ειναι , η συγκεκριμενη αναρτηση ειναι απο τις κορυφαιες δρομισιες.
Theo_207RC - Δευ 29 Νοέ 2010, 21:18:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι η μαμά μου φαινόταν πολύ καλύτερη για να είμαι ειλικρινής. Αλλά για να πω και την καγκουριά μου ήταν σαν κατσίκι το αυτοκίνητο. Ήθελα να το χαμηλώσω λιγάκι τρομάρα μου.
volvos - Δευ 29 Νοέ 2010, 22:34:10
Θέμα δημοσίευσης:
τι σκληροτητα ελατηρια μπρος πισω εχει η kw3\\

πανο σορυ αλλα εχει απολυτο δικιο το παιδι. και εγω ειμαι φαν της πατεντας και του δοκτορα καθως εχει αποδειχτει οτι ελαχιστες αναρτησεις δουλευουν στα ελληνικα δεδομενα...να δεις ποσοι εχουν πεταξει pss9 εδω στο ελαδισταν και μετα αυτος που τη πηρε με ενα σετ ελατηρια και λισο σφιξιμο ριμπαουντ εκανε παπαδες Cool

προτεινω μια βολτα απο λεσχη για συγκριση με αλλα 207
Octane - Δευ 29 Νοέ 2010, 23:44:20
Θέμα δημοσίευσης:
Χμ , τι να πω Παναγιωτη , οντως εχω ακουσει (κ εχω δει καποιες φορες) να ανατρεπονται αναρτησιακα Laughing δεδομενα στην Ελλαδα.

Παντως συνεχιζω να πιστευω πως αν παιξει λιγο μαζι της , θα βρει την ακρη.
(ειδικα με καποιον απο σας στο πλευρο του...) .

Εγω τουλαχιστον αυτο θα εκανα Embarassed , κ σε καμια περιπτωση δεν θα πηγαινα (εστω κ στον Πουπακη) να δωσω 'ΑΛΛΑ 500 ευρω... . (δεν ξερω ποσο του στοιχισε ως τωρα η ιστορια KW του φιλου) .

Τουλαχιστον αν κανει κατι τετοιο , ας κανει κ ενα rebuild μιας κ τη βγαζει... , για να τη χαρει οσο το δυνατον περισσοτερο. (φοβαμαι μονο μην φτασει να του στοιχισει η ολη φαση οσο μια "κουτα" clubsport... Rolling eyes ) .
Theo_207RC - Δευ 29 Νοέ 2010, 23:48:22
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:

προτεινω μια βολτα απο λεσχη για συγκριση με αλλα 207


Eμ αυτό είναι το πρόβλημα με τα κωλοφροντιστήρια γυρίζω 11 στο σπίτι και δεν προλαβαίνω να πάω. Παλιά που πήγαινα δεν είχαμε τις GAZ.
Με είχε πάει βέβαια o jim βόλτα με την GAZ αλλά ήταν όταν την είχε πρωτοβάλει οπότε δεν μπόρεσα να βγάλω κάποιο συμπέρασμα.
Theo_207RC - Δευ 29 Νοέ 2010, 23:51:33
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Χμ , τι να πω Παναγιωτη , οντως εχω ακουσει (κ εχω δει καποιες φορες) να ανατρεπονται αναρτησιακα Laughing δεδομενα στην Ελλαδα.

Παντως συνεχιζω να πιστευω πως αν παιξει λιγο μαζι της , θα βρει την ακρη.
(ειδικα με καποιον απο σας στο πλευρο του...) .

Εγω τουλαχιστον αυτο θα εκανα Embarassed , κ σε καμια περιπτωση δεν θα πηγαινα (εστω κ στον Πουπακη) να δωσω 'ΑΛΛΑ 500 ευρω... . (δεν ξερω ποσο του στοιχισε ως τωρα η ιστορια KW του φιλου) .

Τουλαχιστον αν κανει κατι τετοιο , ας κανει κ ενα rebuild μιας κ τη βγαζει... , για να τη χαρει οσο το δυνατον περισσοτερο. (φοβαμαι μονο μην φτασει να του στοιχισει η ολη φαση οσο μια "κουτα" clubsport... Rolling eyes ) .


Σήμερα που μίλησα μαζί του μου είπε 700 ευρώ!!! Shocked Shocked
Πάντως όποιο παιδί ξέρει 5 πράγματα παραπάνω ας πει κάποια ιδέα γιατί εγώ δεν σκαμπάζω και πολλά. Απλά βλέπω πως δεν είναι το αμάξι όπως μου αρέσει.
Octane - Τρι 30 Νοέ 2010, 00:02:12
Θέμα δημοσίευσης:
Theo_207RC έγραψε:

Σήμερα που μίλησα μαζί του μου είπε 700 ευρώ!!! Shocked Shocked
Πάντως όποιο παιδί ξέρει 5 πράγματα παραπάνω ας πει κάποια ιδέα γιατί εγώ δεν σκαμπάζω και πολλά. Απλά βλέπω πως δεν είναι το αμάξι όπως μου αρέσει.

Ε ναι... , ουσιαστικα μπηκε ο Δεκεμβρης κ πλησιαζουν Χριστουγεννα... Laughing

Επαναλαμβανω , πρωτα μαλακωσε το μπροστινο.
Βρες ενα ωραιο εσακι κ μπαινοβγαινε... . Wink
Επειτα βαλε κ την πισω αναρτηση στο παιχνιδι (ισως να θελει λιγο παραπανω "σφιξιμο").

Μην ξεχασεις να ελεγξεις τον αερα στα λαστιχα σου.

Ερωτηση: Χαρτι ευθυγραμμισης δεν εχεις ε?!?
Theo_207RC - Τρι 30 Νοέ 2010, 00:12:04
Θέμα δημοσίευσης:
Κάτσε γιατί σε έχασα. Τι εννοείς να έχω χαρτί ευθυγράμμισης? Του κάναμε ευθυγράμμιση πριν κανένα μήνα που πήγα για να το ρυθμίσουμε.
Και με το να το μαλακώσω μπροστά δεν ξέρω ρε γα**το κατά πόσο θα βελτιωθεί γιετί ήδη νιώθω ότι γέρνει αρκετά. Άσε που όταν πέφτει σε καμια σχετικά μεγαλούτσικη λακούβα κάνει έναν πολύ δυνατό μεταλλικό ήχο. Σαν να τερματίζει η ανάρτηση και νομίζω ότι θα πάρω το αμορτισέρ στο χέρι.
MEMsound - Τρι 30 Νοέ 2010, 00:19:53
Θέμα δημοσίευσης:
κτι μου λεει οτι η kw3 οπως ερχεται απο το εργοστασιο δεν ειναι για τους ελληνικους δρόμους

δεν μας εχεις πει πως την εχετε ρυθμισει (αν σου εχει πει ο δοκτορας)

γενικώς τον δοκτορα τον εμπιστευομαι ε οτι κανει λογω μεγαλης πειρας
βεβαια τα 700ε ειναι αρκετα (επιπλεον) χρηματα...

ελα απο λεχση καποια πεμπτη
Theo_207RC - Τρι 30 Νοέ 2010, 00:28:24
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν μου είπε καθόλου πως την ρύθμισε Μάνθο.
Το μόνο που μου είπε πριν φύγω είναι ότι αυτός με αυτό που μου δίνει δεν είναι ευχαριστημένος και ότι πρέπει να αλλάξω οπωσδήποτε ελατήρια.
MEMsound - Τρι 30 Νοέ 2010, 00:40:50
Θέμα δημοσίευσης:
την αναρτηση την αγορασες απο εκει?
Theo_207RC - Τρι 30 Νοέ 2010, 09:33:43
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι Μάνθο δεν την αγόρασα από τον Πουπάκη. Μόνο για ρύθμισμα του την πήγα.
MEMsound - Τρι 30 Νοέ 2010, 10:28:07
Θέμα δημοσίευσης:
ααα οκ

περνα απο λεσχη
συννεοήσου με Jim και ΜAD να ειναι κι εκεινοι εκει
Pughell - Τρι 30 Νοέ 2010, 18:28:17
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην σε τι υψη την εχεις...
Επισης διατηρησατε την εργοστασιακη υψομετρικη διαφορα ή οχι;
Τα πισω σπειρωματα σε τι θεση βρισκονται,τερμα πανω ή χαμηλοτερα;
Theo_207RC - Τρι 30 Νοέ 2010, 20:45:47
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Στέλιο δεν ξέρω καθόλου να σου απαντήσω. Το μόνο που ξέρω ειναι ότι το αμάξι έχει κατεβεί περίπου 4 πόντους σε σχέση με το πως ήταν μαμά και ο Πουπάκης μου είπε ότι αν αλλάξουμε ελατήρια θα το ψηλώσουμε 2 πόντους. Τώρα μου είπε δεν γίνεται γιατί τα ελατήρια που έχει είναι πολύ μαλακά.
MEMsound - Τρι 30 Νοέ 2010, 20:50:23
Θέμα δημοσίευσης:
αυτα ειναι τα ελατηρια με τα οποία αγορασες την αναρτηση?
καινουργια την πήρες?
και πόσο (αν επιτρεπεται)?
Theo_207RC - Τρι 30 Νοέ 2010, 21:12:50
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν την πήρα καινούργια Μάνθο. Την πήρα μαζί με το μπλοκέ, τα έβαλα την ίδια μέρα και πάλι παρόλο το μπλοκέ μου φαίνεται χειρότερα από μαμά.
Ο Στέλιος ήταν εκείνη την ημέρα στον Προφήτη που έβαζα το μπλοκέ. Wink

Τώρα μίλαγα με τον Jim και θα έρθω την Πέμπτη από τη λέσχη να το δείτε κι εσείς, να μου πείτε καμιά γνώμη γιατί έχω φρικάρει.
Pughell - Τετ 01 Δεκ 2010, 08:32:02
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλικη συμβουλη πριν πεταξεις και αλλα χρηματα...
Κρινωντας απο την "αηδια" Variant 1,σηκωσε το πισω μερος τερμα,τοσο ωστε τα πιατελα να ερθουν "προσωπο" με το σπειρωμα που στηριζει το ελατηριο.
Αφου κανεις αυτο,σηκωσε το μπροστινο τμημα τοσο,ωστε να εξασφαλισεις την υψομετρικη διαφορα που εχει μπροστα με πισω απο το εργοστασιο,καπου στα 2,5cm δηλαδη...
Αφου το κανεις αυτο,ρυθμισε περιπου στην μεση και λιγο μαλακοτερο το bump και σφιξε πανω απο το μισο το rebound.
Μετα,μερα με την μερα θα δεις τι σου λειπει και θα βρεις την ιδανικη ρυθμιση.

ΜΗΝ μπεις στην διαδικασια να αλλαξεις ακομα ελατηρια εκτος και αν αυτα δεν επαρκουν(απο μηκος) για να ερθει η καροτσα στα σωστα υψη.
Δεν ειναι θεμα σκληροτητας αλλα υψους...
Αν μπορεσει και ερθει στο σωστο υψος η αναρτηση,θα λειτουργησει.
Αυτο ακριβως θα σου κανει και ο Πουπακης,απλα επειδη εσυ θα θες να στο αφησει χαμηλο και αυτος θα πρεπει να φροντισει να προλαβαινουν τα ελατηρια να "φρεναρουν" τις ταλαντωσεις τις καροτσας,για αυτο και θα στα αλλαξει με σκληροτερα.
Με λιγα λογια,δεν εχει νοημα να ταλαιπωρησεις και αλλο την καροτσα αλλα να σεταρεις σωστα την αναρτηση.

Υ.Γ. Μουτρα δεν σου βγαζει γιατι ειναι soft τα ελατηρια αλλα γιατι εχει εντελως λαθος ρυθμιση η αναρτηση.Αυτο που ειπε και ο Πανος(Octane) πριν...
MEMsound - Τετ 01 Δεκ 2010, 10:40:50
Θέμα δημοσίευσης:
κατι τετοιο ειχα κι εγω στο μυαλο μου οταν του πα να ρθει απο λεσχη Laughing
nik_marin - Τετ 01 Δεκ 2010, 12:58:16
Θέμα δημοσίευσης:
Theo_207RC έγραψε:
Φίλε Στέλιο δεν ξέρω καθόλου να σου απαντήσω. Το μόνο που ξέρω ειναι ότι το αμάξι έχει κατεβεί περίπου 4 πόντους σε σχέση με το πως ήταν μαμά και ο Πουπάκης μου είπε ότι αν αλλάξουμε ελατήρια θα το ψηλώσουμε 2 πόντους. Τώρα μου είπε δεν γίνεται γιατί τα ελατήρια που έχει είναι πολύ μαλακά.


αυτό είναι μεγάλη μαλακιά που σου είπε ...(αν στο είπε...)
ίσα ίσα τώρα που είναι μαλακά (και καλα ) τα ελατήρια, έπρεπε να το σηκώσει για να μην τερματίζει...

αλλού έχεις πάει να δεις τη θα σου πουν....

αν θες άντε μια απο εδω...


quick fit, ο υπευθυνος λεγετε ζευγολης Μακης και ειναι δημοσθενους 8 & πεντελης,
Car Center , ΑΜΦΙΘΕΑ, ΑΘΗΝΑ
τηλ. 2109422250,2109428157
Theo_207RC - Τετ 01 Δεκ 2010, 14:37:25
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές σας.
Θα περάσω αύριο κι από τη λέσχη να τα πούμε κι από κοντά.
Πάντως σε κάποιον άλλο δεν το έχω πάει για να το ρυθμίσει, μόνο στον Πουπάκη.
xalkiadakhs 207gt - Τετ 01 Δεκ 2010, 16:15:19
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Φιλικη συμβουλη πριν πεταξεις και αλλα χρηματα...
Κρινωντας απο την "αηδια" Variant 1,σηκωσε το πισω μερος τερμα,τοσο ωστε τα πιατελα να ερθουν "προσωπο" με το σπειρωμα που στηριζει το ελατηριο.
Αφου κανεις αυτο,σηκωσε το μπροστινο τμημα τοσο,ωστε να εξασφαλισεις την υψομετρικη διαφορα που εχει μπροστα με πισω απο το εργοστασιο,καπου στα 2,5cm δηλαδη...
Αφου το κανεις αυτο,ρυθμισε περιπου στην μεση και λιγο μαλακοτερο το bump και σφιξε πανω απο το μισο το rebound.
Μετα,μερα με την μερα θα δεις τι σου λειπει και θα βρεις την ιδανικη ρυθμιση.

ΜΗΝ μπεις στην διαδικασια να αλλαξεις ακομα ελατηρια εκτος και αν αυτα δεν επαρκουν(απο μηκος) για να ερθει η καροτσα στα σωστα υψη.
Δεν ειναι θεμα σκληροτητας αλλα υψους...
Αν μπορεσει και ερθει στο σωστο υψος η αναρτηση,θα λειτουργησει.
Αυτο ακριβως θα σου κανει και ο Πουπακης,απλα επειδη εσυ θα θες να στο αφησει χαμηλο και αυτος θα πρεπει να φροντισει να προλαβαινουν τα ελατηρια να "φρεναρουν" τις ταλαντωσεις τις καροτσας,για αυτο και θα στα αλλαξει με σκληροτερα.
Με λιγα λογια,δεν εχει νοημα να ταλαιπωρησεις και αλλο την καροτσα αλλα να σεταρεις σωστα την αναρτηση.


γιατι δεν του λες του παιδιου την καλυτερη λυση...ντρεπεσε?
τι να την κανει την kw 1,2,3 δεν παν να ειναι και kw100 εαν ειναι η μαμα του 207rc δεν ειναι τιποτα....
πηγαινε πουλα τη φιλε θοδωρη και παρε εστω μια μεταχειρισμενη αλλα με λιγα χλμ του rc αναρτηση να βρεις την υγεια σου....θα μειενεις και με ποοοοολα ρεστα στην τσεπη!!
kw και αηδιες Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed
Theo_207RC - Τετ 01 Δεκ 2010, 16:39:36
Θέμα δημοσίευσης:
Hρεμία παιδιά όλα θα τα βρούμε... Laughing Laughing Laughing

Πάντως η αλήθεια είναι ότι το RC από τη μάνα του έχει καλή ανάρτηση και βγάζει αρκετή πρόσφυση για τους καρόδρομους μας.
Η δική μου άποψη είναι αυτή τουλάχιστον. Εγώ έψαξα το κάτι παραπάνω όμως κι ακόμα δεν το έχω βρει.
SAKIS-LEMANS - Τετ 01 Δεκ 2010, 16:47:13
Θέμα δημοσίευσης:
Η ανάρτηση του rc είναι λές και έχει κάνει παραγγελία η Ελλάδα στην πεζό για τους δρόμους της πρώτης.

Και εγώ πιστεύω ότι δεν υπάρχει λόγος να πας αλλού. Εκτός αν κάνεις πίστα και έχεις απαιτήσεις από το αυτοκίνητο, ή γουστάρεις το χαμήλωμα. Με την βάριαντ θα μπεις σε περιπέτειες και δεν ξέρω αν ποτέ καταφέρεις να σε ικανοποιήσει. Δεν είναι εύκολο να την ρυθμίσεις πιστευω να δουλευει καλύτερα από την μαμα σε στροφοδιαδρομές. Στην πίστα μάλλον θα τα καταφέρεις μετά απο δοκιμές πολλές.

Αν θες την γνώμη μου, δώσε την βάριαντ και πάρε ένα μπλοκέ να δεις βελτίωση σίγουρη στην οδική συμπεριφορά.
Octane - Τετ 01 Δεκ 2010, 16:53:39
Θέμα δημοσίευσης:
SAKIS-LEMANS έγραψε:

Αν θες την γνώμη μου, δώσε την βάριαντ και πάρε ένα μπλοκέ να δεις βελτίωση σίγουρη στην οδική συμπεριφορά.

Φοραει μπλοκε , το γραφει λιγο πιο πανω.
Το μπλοκε απο μονο του δεν κανει τιποτα στην οδικη συμπεριφορα παντως , μονο στις εξοδους των στροφων... .
Theo_207RC - Τετ 01 Δεκ 2010, 16:55:26
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω και μπλοκέ Κώστα. Την ίδια μέρα τα έβαλα και την KW και το μπλοκέ αλλά προκοπή δεν είδα. Μου φαίνεται έπρεπε να κρατήσω τη μαμά λίγο καιρό με το μπλοκέ να δω πως θα ήταν και μετά να άλλαζα ανάρτηση. Από τότε κάθε φορά που πάω στις αγαπημένες μου στροφοδιαδρομές ξενερώνω.
Pughell - Τετ 01 Δεκ 2010, 19:21:31
Θέμα δημοσίευσης:
Γενικα η μαμα ειναι εξαιρετικη αλλα τωρα που την πηρες την KW,ψαξτο οσο μπορεις...

Απο οτι βλεπω/ακουω παντως,πολλοι κανουν παραπονα για την δυσκολια ρυθμισης μιας και εχω ακουσει 3-4 ατομα με Clio RS 197 που πληρωσαν KW3 για το κατι παραπανω αλλα κανενας δεν καταφερε να την ρυθμισει ετσι οπως πρεπει... Sad
Δεν πιστευω οτι απαραιτητα η αναρτηση ειναι κακη αλλα νομιζω οτι η αδυναμια μας να ψαξουμε τοσο καλα και να ρυθμισουμε αυτο που ζηταμε μας κανει να δινουμε τζαμπα χρηματα... Confused
Ιδιο σκηνικο παιζει και με αγωνιστικα που επενδυουν σε Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ.
recife_rallye - Τετ 01 Δεκ 2010, 21:53:15
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Γενικα η μαμα ειναι εξαιρετικη αλλα τωρα που την πηρες την KW,ψαξτο οσο μπορεις...

Απο οτι βλεπω/ακουω παντως,πολλοι κανουν παραπονα για την δυσκολια ρυθμισης μιας και εχω ακουσει 3-4 ατομα με Clio RS 197 που πληρωσαν KW3 για το κατι παραπανω αλλα κανενας δεν καταφερε να την ρυθμισει ετσι οπως πρεπει... Sad
Δεν πιστευω οτι απαραιτητα η αναρτηση ειναι κακη αλλα νομιζω οτι η αδυναμια μας να ψαξουμε τοσο καλα και να ρυθμισουμε αυτο που ζηταμε μας κανει να δινουμε τζαμπα χρηματα... Confused
Ιδιο σκηνικο παιζει και με αγωνιστικα που επενδυουν σε Ohlins,Proflex,κλπ,κλπ.


+10000000000000000000000000000000000000000000000000000
αυτο που ειπε ειναι και τπτ αλλο!
Α ρε πεζοκολαση,το εχεις το αναρτησιακο..

Αποψη μου ειναι πως η αναρτηση του rc ειναι αλλου...ειναι οτι καλυτερο μπορει να εχει ενα τετοιου στυλ αυτοκινητο(μετα φυσικα απο psport,που την εμπιστευεσαι με κλειστα ματια)
Και πειτε μου εσεις τωρα,που υστερει στους δημοσιους δρομους η rc?..πουθενα!!
Οκ δεν ειναι για πιστα,αλλα δεν γινεται να τα εχουμε ολα με τετοιους δρομους!
Αλλωστε ποσοι απο μας ξημεροβραδιαζομαστε στις πιστες εκτος απο το βολβο???????? Laughing Laughing μια γρηγορη βολτα θελουμε οι περισσοτεροι,σε στροφοδιαδρομες..

Τωρα στα ραλι/γτ αλλαζει το πραγμα γιατι η αναρτηση τους θελει οπωσδηποτε βελτιωση! Sad
Theo_207RC - Τετ 01 Δεκ 2010, 22:22:47
Θέμα δημοσίευσης:
Πολύ φοβάμαι ότι έχεις δίκιο Λευτέρη... Crying or Very sad
ironman02 - Τετ 01 Δεκ 2010, 22:26:43
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:

Τωρα στα ραλι/γτ αλλαζει το πραγμα γιατι η αναρτηση τους θελει οπωσδηποτε βελτιωση! Sad


Είναι έτοιμη η λύση. Να'ναι καλά το RC.. Very happy
Pughell - Τετ 01 Δεκ 2010, 22:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
Μια διευκρινηση...
Η λυση ειναι ετοιμη(βλεπε RC) αλλα και παλι μεχρι ενα σημειο καθως η συγκεκριμενη αναρτηση/στησιμο γενικα ειναι σχεδιασμενα για 175,αντε 200 αλογα...
Με λιγα λογια ειναι αυτονοητο οταν αυτα τα νουμερα ανεβουν πολυ παραπανω,ακομα και η μαμα αναρτηση του RC να δειχνει λιγη,πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να μαθετε να κοντρολαρετε το δεξι σας ποδι.
recife_rallye - Τετ 01 Δεκ 2010, 22:54:38
Θέμα δημοσίευσης:
Εδω παει αλλου το θεμα..
Παντως του σαντεφ με 230 αλογα και 55000χλμ η αναρτηση του ειναι λουλουδι και κραταει πολυ ακομη!!και ξερεις πος το παει ο κωστας... Wink
milvas7 - Τετ 01 Δεκ 2010, 23:04:24
Θέμα δημοσίευσης:
να ρωτήσω κ εγώ κάτι το παλικάρι με την κw3..

όταν λές πηγα για κάτι καλύτερο στο θεμα ανάρτηση, τι ακριβώς θεώρησες οτι ήθελε βελτίωση στην μαμά ανάρτηση κ σκέφτηκες να το βελτιώσεις?

δεν θα πώ κ εγώ ότι η μαμά είναι η καλύτερη γιατί είναι υποκειμενικό όπως ξέρεις, κ το θέμα βελτίωση είναι μικρόβιο σε καταλαβαίνω..

αλλά πιστεψες ότι κάπου υστερούσε ή απλά επειδη άκουσες καλά λόγια για την kw , ειπες δεν χαλάω μερικά λεφτάκια ακόμα, μπάς κ γίνω καλύτερος..

αλλά να γίνεις πού? είχες ξεκαθαρίσει?
Pughell - Τετ 01 Δεκ 2010, 23:17:29
Θέμα δημοσίευσης:
recife_rallye έγραψε:
Εδω παει αλλου το θεμα..
Παντως του σαντεφ με 230 αλογα και 55000χλμ η αναρτηση του ειναι λουλουδι και κραταει πολυ ακομη!!και ξερεις πος το παει ο κωστας... Wink

Το καλο,ειναι παντα υποκειμενικο ε... Wink
Καλυτερο απο το δικο σου σιγουρα,καλυτερο σε συγκριση με ενα μαμα RC σιγουρα οχι. Wink
Μην ξεχνας οτι μπαινει και το μπλοκε στην μεση που βελτιωνει κατα πολυ την προσφυση.
Χωρις αυτο για δοκιμασε να στριψεις τα 230... Razz
ironman02 - Τετ 01 Δεκ 2010, 23:23:28
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μια διευκρινηση...
Η λυση ειναι ετοιμη(βλεπε RC) αλλα και παλι μεχρι ενα σημειο καθως η συγκεκριμενη αναρτηση/στησιμο γενικα ειναι σχεδιασμενα για 175,αντε 200 αλογα...
Με λιγα λογια ειναι αυτονοητο οταν αυτα τα νουμερα ανεβουν πολυ παραπανω,ακομα και η μαμα αναρτηση του RC να δειχνει λιγη,πραγμα που σημαινει οτι θα πρεπει να μαθετε να κοντρολαρετε το δεξι σας ποδι.


Ναι πολύ σωστός! Thumb right
milvas7 - Τετ 01 Δεκ 2010, 23:28:01
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Το καλο,ειναι παντα υποκειμενικο ε... Wink
Καλυτερο απο το δικο σου σιγουρα,καλυτερο σε συγκριση με ενα μαμα RC σιγουρα οχι. Wink


Άν αναφέρεσαι σε μένα , να σε ενημερώσω ότι δεν είμαι μαμά απο ανάρτηση..
Octane - Τετ 01 Δεκ 2010, 23:31:27
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Χωρις αυτο για δοκιμασε να στριψεις τα 230... Razz

Ενταξει... , καθετι θελει τον τροπο του Wink
Δεν θα πας να στριψεις οπως με ενα clio Laughing , απλα αποσταθεροποιεις τον λωκο πριν μπεις κ κοιτας απο την κορυφη της στροφης να εισαι ισιωμενος με το ποδι στο πατωμα Laughing Laughing Laughing
Εχει κ αυτο την πλακα του... . Cool
Pughell - Τετ 01 Δεκ 2010, 23:31:59
Θέμα δημοσίευσης:
Τον Λευτερη λεω ρε. Wink

Octane έγραψε:
Pughell έγραψε:

Χωρις αυτο για δοκιμασε να στριψεις τα 230... Razz

Ενταξει... , καθετι θελει τον τροπο του Wink
Δεν θα πας να στριψεις οπως με ενα clio Laughing , απλα αποσταθεροποιεις τον λωκο πριν μπεις κ κοιτας απο την κορυφη της στροφης να εισαι ισιωμενος με το ποδι στο πατωμα Laughing Laughing Laughing
Εχει κ αυτο την πλακα του... . Cool

Ναι,και μολις συνειδητοποιησεις οτι το rebound του λωκου ειναι λιγο και αναπηδα στην εξοδο χανωντας ολο το τιμονι σου και την γραμμη μαζι,σημαδευεις το πεζοδρομιο για να αποφυγεις τα γκρεμια... Laughing Laughing
Theo_207RC - Πεμ 02 Δεκ 2010, 00:00:40
Θέμα δημοσίευσης:
milvas7 έγραψε:
να ρωτήσω κ εγώ κάτι το παλικάρι με την κw3..

όταν λές πηγα για κάτι καλύτερο στο θεμα ανάρτηση, τι ακριβώς θεώρησες οτι ήθελε βελτίωση στην μαμά ανάρτηση κ σκέφτηκες να το βελτιώσεις?

δεν θα πώ κ εγώ ότι η μαμά είναι η καλύτερη γιατί είναι υποκειμενικό όπως ξέρεις, κ το θέμα βελτίωση είναι μικρόβιο σε καταλαβαίνω..

αλλά πιστεψες ότι κάπου υστερούσε ή απλά επειδη άκουσες καλά λόγια για την kw , ειπες δεν χαλάω μερικά λεφτάκια ακόμα, μπάς κ γίνω καλύτερος..

αλλά να γίνεις πού? είχες ξεκαθαρίσει?


Tην άλλαξα γιατί δεν την πάλευε με τα 230 άλογα όπως λέει και ο Στέλιος.
Σπίναρε ανελέητα και είχε αρκετά μούτρα. Είχε χάσει το σύνολο την ολοκληρωμένη εικόνα που είχε μαμά.
Και πίστεψε με δεν μου τρέχουν για να κάνω δοκιμές χωρίς να πιστεύω ότι θα έχω αποτέλεσμα. Αν ήμουν σε τέτοια φάση θα είχα ΕVO όχι RC.
milvas7 - Πεμ 02 Δεκ 2010, 00:12:31
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ δεν το ήξερα ότι ήσουν 230 Wink τότε έχεις δίκιο που ψάχτηκες με κάτι καλύτερο, ευχομαι να βρείς άκρη με τις ρυθμίσεις τότε, μην το βάλεις κάτω..τόσα λεφτά έδωσες..
volvos - Πεμ 02 Δεκ 2010, 00:22:05
Θέμα δημοσίευσης:
πριν αρχισουμε τις κοσμοθεωριες για μαμα αναρτηση οδηγειστε μια του jim207gt το αμαξι και μετα μιλαμε

φιλε το πιθανοτερο σεναριο ειναι το λαθος χαμηλωμα που λεει στελιος...
παγια τακτικη της kw ειναι να κραταει πανω κατω λιμπρες ελατηριων σε ολατα σετ για ενα αμαξι ιδια και μηκη\

δηλαδη αν δεις καταλογο π.χ για 206 εχει σε ολα τα σετ 320λιμπρες
και αυτο που αλλαζει ειναι τροπος και δυνατοτητες ρυθμισης

οποτε αν ειχε προβλημα υψων η kw1 που λεει στελιος δε βρισκω κανενα λογο να μην εχεις το ιδιο θεμα και εσυ

επισης επειδη τα αμορτισερ ειναι κονι πολλα παιδια κοπαναγαν το κεφαλι τους στο τοιχο για να τις ρυθμισουν. ακομα θυμαμαι παιδι που ανεβαινε σερρες με λεον και μου λεγε οτι η αναρτηση αλλαζε τελικα συμπεριφορα μονο στα πρωτα και στα τελευταια κλικ..ενδιαμεσα ηταν ιδια βαρκα γυαλο.

και ειμαι σιγουρος οτι πουπακης απο εκει πηγαζει η γκρινια του απο υψη.
οποτε τσεκαρε τα με τα παιδια και παραγγειλε μονος σου ελατηρια...βαλτα πανω με λιγα λεφτα και πηγαινε ντοκτορα μονο για ρυθμιση (καπου 100ευρω)
τα ελατηρια λογικα αν παρεις γκαζ (φτιαχνει χειροποητα) θα σου πανε 250εθρω Cool
Theo_207RC - Πεμ 02 Δεκ 2010, 00:27:11
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ Παναγιώτη για την βοήθεια.
Θα μπω αύριο στο αμάξι του Jim, οπότε θα έχω ένα μέτρο σύγκρισης.
Ελπίζω πάντως να βγάλω μια άκρη σύντομα.
volvos - Πεμ 02 Δεκ 2010, 00:31:58
Θέμα δημοσίευσης:
οταν εγω σου ελεγα δωστο μου να στο ρυθμισουμε πανω στο βουνο... Laughing
Theo_207RC - Πεμ 02 Δεκ 2010, 00:36:25
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
οταν εγω σου ελεγα δωστο μου να στο ρυθμισουμε πανω στο βουνο... Laughing


Laughing Laughing Laughing
android - Πεμ 02 Δεκ 2010, 03:45:55
Θέμα δημοσίευσης:
A ρε βολτα με το jim που θελετε ολοι... Laughing Laughing Laughing

βεβεα οκ μην θελετε κιολας με μαμα αναρτηση απο τα 25 ψευτο γραμμικα κιλα ροπης να πατε στα 33-35 και να μπαινετε το ιδιο...
αν θελετε να στριψετε με αυτο πρεπει να το πατε σαν ατμοσφαιρικο...για κανενα λογο μια ταχυτητα πανω...κ μεσαιες...οσο ψηλα γινετε...εκει που βγαζει λιγη ροπη...και οχι το ξεσπασμα τον 35

Wink
sps - Πεμ 02 Δεκ 2010, 09:28:34
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Pughell έγραψε:

Χωρις αυτο για δοκιμασε να στριψεις τα 230... Razz

Ενταξει... , καθετι θελει τον τροπο του Wink
Δεν θα πας να στριψεις οπως με ενα clio Laughing , απλα αποσταθεροποιεις τον λωκο πριν μπεις κ κοιτας απο την κορυφη της στροφης να εισαι ισιωμενος με το ποδι στο πατωμα Laughing Laughing Laughing
Εχει κ αυτο την πλακα του... . Cool


Πάντως βοηθάει σε αυτό που λες τα πλείστα και το μπλοκε!
Πχ δες φουρκέτα:


http://www.dailymotion.com/video/xdjr2c_essais-franck-paganon-206-rc-groupe_auto
MEMsound - Πεμ 02 Δεκ 2010, 10:58:07
Θέμα δημοσίευσης:
καλα θα το δουμε και το βραδυ αλλα μεχρι τότε

δεν μας ειπες λιγες ακομα λεπτομερειες για το που σε χαλαει
οταν ας πουμε στριβεις με γκαζι (επιταχυνόμενα) ?
οταν στριβεις με την φορα του ?
σε αποτομες αλλαγες πορείας ?
akis23 - Πεμ 02 Δεκ 2010, 13:45:11
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν ξοδεψεις χρονο ρυθμιζοντας και δοκιμαζοντας το καθε setup δεν προκειται να σε ικανοποιησει η αναρτηση. Εχω κανει 10000χλμ με την μαμα αναρτηση του RC και ομολογω πως ειναι αρκετα καλη, αλλα περνωντας απο γνωριμες στροφοδιαδρομες με τον ιδιο ρυθμο, σε πληροφορω πως η αναρτηση του RC ουτε κατα διανοια δεν μπορει να κρατησει τις γραμμες μιας καλα ρυθμισμενης V3. Τωρα αν στην Αθηνα τα μαστορια ζητανε τα κερατα τους για μια ρυθμιση, τι να πω, ελα στη θεσσαλονικη ή ακου αυτους που λενε οτι ειναι μαπα.
Theo_207RC - Πεμ 02 Δεκ 2010, 16:12:50
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
καλα θα το δουμε και το βραδυ αλλα μεχρι τότε

δεν μας ειπες λιγες ακομα λεπτομερειες για το που σε χαλαει
οταν ας πουμε στριβεις με γκαζι (επιταχυνόμενα) ?
οταν στριβεις με την φορα του ?
σε αποτομες αλλαγες πορείας ?


Mε χαλάει που όταν στρίβω ενώ στην αρχή φαίνεται ότι μπήκε καλά μετά στη μέση της στροφής το νιώθω σαν να αναπηδά λίγο το μπροστά μέρος και χάνει την πρόσφυση. Συνήθως με υποστροφικές τάσεις.
Επίσης καμιά φορά που έχει σχετική ροή τριγύρω μου και δεν βγάζω το ESP, έχω παρατηρήσει ότι επεμβαίνει πιο συχνά και παρά την επέμβαση του δεν μπορεί να το κρατήσει στην γραμμή του όπως παλιά. Δηλαδή και με αναμένο το ESP μου έχει τύχει να με βγάλει αντίθετο ρεύμα ενώ μέχρι τη μέση της στροφής πήγαινε μια χαρά. Με το που έδωσα όμως λίγο παραπάνω γκάζι έφυγε τελείως και χωρίς να σε προιδεάζει από το τιμόνι ότι έχει φτάσει το όριο του. Γι' άυτό λέω ότι έχει χάσει την αίσθηση του.
Και τέλος σε απότομες αλλαγές πορείας αισθάνομαι σαν να γέρνει περισσότερο και δεν είναι κοφτερό. Αυτά.
Τα θυμάμαι και στεναχωριέμαι. Sad Sad
Pughell - Πεμ 02 Δεκ 2010, 16:19:17
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου το σηκωσεις σε σωστα υψη,σφιξε το rebound μπροστα.
Αν νιωθεις αναπηδηση μετα το apex και κατα την εξοδο της στροφης,τα ελατηρια επαναφερουν την καροτσα αποτομα με αποτελεσμα να χανεις προσφυση και μαζι και την γραμμη σου.

Ξαναλεω ομως,αφου το σεταρεις σε σωστα υψη!

Υ.Γ. Τα υψη τα φτιαχνεις μονος σου,δεν χρειαζεται να πας σε κανεναν. Exclamation
android - Πεμ 02 Δεκ 2010, 16:23:22
Θέμα δημοσίευσης:
Theo_207RC έγραψε:
MEMsound έγραψε:
καλα θα το δουμε και το βραδυ αλλα μεχρι τότε

δεν μας ειπες λιγες ακομα λεπτομερειες για το που σε χαλαει
οταν ας πουμε στριβεις με γκαζι (επιταχυνόμενα) ?
οταν στριβεις με την φορα του ?
σε αποτομες αλλαγες πορείας ?


Mε χαλάει που όταν στρίβω ενώ στην αρχή φαίνεται ότι μπήκε καλά μετά στη μέση της στροφής το νιώθω σαν να αναπηδά λίγο το μπροστά μέρος και χάνει την πρόσφυση. Συνήθως με υποστροφικές τάσεις.
Επίσης καμιά φορά που έχει σχετική ροή τριγύρω μου και δεν βγάζω το ESP, έχω παρατηρήσει ότι επεμβαίνει πιο συχνά και παρά την επέμβαση του δεν μπορεί να το κρατήσει στην γραμμή του όπως παλιά. Δηλαδή και με αναμένο το ESP μου έχει τύχει να με βγάλει αντίθετο ρεύμα ενώ μέχρι τη μέση της στροφής πήγαινε μια χαρά. Με το που έδωσα όμως λίγο παραπάνω γκάζι έφυγε τελείως και χωρίς να σε προιδεάζει από το τιμόνι ότι έχει φτάσει το όριο του. Γι' άυτό λέω ότι έχει χάσει την αίσθηση του.
Και τέλος σε απότομες αλλαγές πορείας αισθάνομαι σαν να γέρνει περισσότερο και δεν είναι κοφτερό. Αυτά.
Τα θυμάμαι και στεναχωριέμαι. Sad Sad


ελπιζω να χεις αρκετες σκαλες ακομα για καργαρισμα Laughing
MAD - Πεμ 02 Δεκ 2010, 16:34:00
Θέμα δημοσίευσης:
android έγραψε:
Theo_207RC έγραψε:
MEMsound έγραψε:
καλα θα το δουμε και το βραδυ αλλα μεχρι τότε

δεν μας ειπες λιγες ακομα λεπτομερειες για το που σε χαλαει
οταν ας πουμε στριβεις με γκαζι (επιταχυνόμενα) ?
οταν στριβεις με την φορα του ?
σε αποτομες αλλαγες πορείας ?


Mε χαλάει που όταν στρίβω ενώ στην αρχή φαίνεται ότι μπήκε καλά μετά στη μέση της στροφής το νιώθω σαν να αναπηδά λίγο το μπροστά μέρος και χάνει την πρόσφυση. Συνήθως με υποστροφικές τάσεις.
Επίσης καμιά φορά που έχει σχετική ροή τριγύρω μου και δεν βγάζω το ESP, έχω παρατηρήσει ότι επεμβαίνει πιο συχνά και παρά την επέμβαση του δεν μπορεί να το κρατήσει στην γραμμή του όπως παλιά. Δηλαδή και με αναμένο το ESP μου έχει τύχει να με βγάλει αντίθετο ρεύμα ενώ μέχρι τη μέση της στροφής πήγαινε μια χαρά. Με το που έδωσα όμως λίγο παραπάνω γκάζι έφυγε τελείως και χωρίς να σε προιδεάζει από το τιμόνι ότι έχει φτάσει το όριο του. Γι' άυτό λέω ότι έχει χάσει την αίσθηση του.
Και τέλος σε απότομες αλλαγές πορείας αισθάνομαι σαν να γέρνει περισσότερο και δεν είναι κοφτερό. Αυτά.
Τα θυμάμαι και στεναχωριέμαι. Sad Sad


ελπιζω να χεις αρκετες σκαλες ακομα για καργαρισμα Laughing


Και να ξεσφηξεις την πισω!!! Laughing Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr