Touristas έγραψε: |
Θέλεις το 3 (1103G1) αν μπορείς να το βρεις μεταχειρισμένο , το 2 (110353) αφού έχεις είδη μεταλλικό φίλτρο και τελείωσες από εδώ.
![]() και μετά παίρνεις ένα κάτω κολάρο νερού code 1351GZ από 206 αυτόματο με ψυγείο λαδιού για το Α.Κ.Τ (αυτόματο , κιβώτιο , ταχυτήτων) |
Κώδικας: |
0000110353 ΕΝΘΕΤΟ ΦΙΛΤ ΛΑΔ 23,12 EUR
00001351GZ ΕΥΚ ΣΩΛ ΕΞ ΝΕΡ 21,05 EUR 00001103G1 ΘΑΛΑΜΟΣ ΔΙΑΝ. 424,90 EUR Σύνολο : 469,07 EUR |
Κώδικας: |
N KIT BUSE DE RADIATEUR 206 XS 216007-00 265,21 (το οποίο αν κατάλαβα καλά είναι μόνο οι σωληνώσεις)
1103-H4 166,75 EUR CC15000-01 127,49 EUR CC15000-02 65,66 EUR Σύνολο (άνευ σωληνώσεων): 359,90 EUR |
Pughell έγραψε: |
Η ψυκτρα λαδιου του 106 δεν κανει δουλειααααααα... ![]() |
volvos έγραψε: |
θα στο ξαναπω για τελευταια φορα.
ψαξε απο παλιατζη ή βαλε καμια αγγελια 106-4τ φορουμ και παρε μια ψυκτρα λαδιου 106 πληρωνεις και καπου 30ευρω τα κολλαρα και εισαι ετοιμος. τ ε λ ο ς |
Touristas έγραψε: |
Τι τραβάω…… ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Η ψύκτρα λαδιού 106 μεταχειρισμένη είναι είδος υπό εξαφάνιση. |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: | ||
Ταξε μου! Την εχω!!!!!!!!!!!!!!!!!1 ![]() |
Touristas έγραψε: |
Την είπες την μαμακια σου πάλι.
Αυτό που σου έστειλα είναι από μεγαλύτερο ψυγείο για αυτό και ήταν πιο μακρύ. |
volvos έγραψε: |
το οποιο συμφωνα με οσους εχουμε δει το εκτρωμα που φορας (αν θυμαμαι καλα εχεις κρατησει το πρωτο κομματι του μαμα χταποδιου και εχεις απλα βγαλει το καταλυτη και βαλει ενα δευτερο κομματι μεταφεροντας το καταλυτη απο κατω...φωτο?) και εχει συμφωνησει και σαλεξ θα δεις τεραστια διαφορα προς το καλυτερο βαζοντας του 106.... |
volvos έγραψε: |
ok allo ελεγα εγω μη το πετας ![]() το θεμα ειναι οτι ο μηχανικος σου καταλαβε που μπαινει το φιλτρο λαδιου? ταπωνεις την υπαρχουσα εγκατασταση και ανοιγεις νεα τρυπα. συγκεκριμενα εχει σε αλλη θεση στο κορμο αναμονη εκει ανοιγεις βολτες με ενα βιδολογο (μην αγχωνεσαι με γρεζια) και βιδωνεις ψυκτρα και φιλτρο λαδιου απο 106...δε το βαζεις στη μαμα θεση |
nikolas206gti έγραψε: |
Ορίστε και φωτό από το χταπόδι:
http://i1014.photobucket.com/albums/af264/allandrive/IMG_0921.jpg http://i1014.photobucket.com/albums/af264/allandrive/IMG_0920-1.jpg http://i1014.photobucket.com/albums/af264/allandrive/IMG_0922.jpg Περιμένω απαντήσεις και λύσεις προπάντων ![]() |
Pughell έγραψε: |
Βαλε μια φωτο απο το κατω κομματι του χταποδιου σου,δηλαδη αυτου που ειναι κατω απο το καρτερ και πιο πισω... |
volvos έγραψε: |
ωχ....
τη γαμησες μη σε πιασει στο στομα του ο στελιος |
MEMsound έγραψε: |
μηπως να αφηνες το χραποδι στην υσηχια του (η εστω να εφτιχνες λιγο το σημειο εχει στην ενωση 4->1) και να βαζες ενα "κανονικο" ψυγειο λαδιου?? |
volvos έγραψε: |
Παντως νικολα αυτο το σημειο που ενωνοντας οι 4 σωληνες και σκαει και ο λ κλπ κλπ μονο η ντουβλη λειπει...γαματοοοοο
μπορεις να μετρησεις με ενα παχυμετρο παχος των 4 σωληνων ετσι απο περιεργια? |
MEMsound έγραψε: |
εξ-κιουζ-μι αλλα που πηγε η ψυκτρα σου?!?!?!?!?!?
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() υ.γ.... εγω να δω τι θα κανω στο δικο μου... καμμια ιδεα κανεις????? ![]() |
MEMsound έγραψε: |
και που βρησκουμε σκληροτερο ελατηριο? |
iceage έγραψε: |
Το σκληρότερο με ενδιαφέρει και εμένα τώρα που έρχονται τα διαφράγματα. Άντε να τα κάνω πακέτο. |
volvos έγραψε: |
μεγαρα προ 1 βδομαδας στο 4ο γυρο 145 και ανεβαινε χωρις ψυκτρα
αλλα με 7800κοφτη 28εξω θερμοκρασια και σκισιμο πιστας μεγαρα περσι ιδιομοτερ με ψυκτρα 20επτα σερι μεσα με το ζοριιιιιι εφτασε στη μεση αναμεσα 115 και 140...κοινως τιποτα. λαδι 300ν 5-40 παντα |
Pughell έγραψε: |
Το μανομετρο το συνδεεις εκει που βιδωνει η φουσκα με το alarm λαδιου,πανω στον κορμο.Βγαζεις την εργοστασιακη και βιδωνεις τον ανταπτορα του μανομετρου.
Οσο για το ελατηριο,σκουρα τα πραγματα μιας και πρεπει να το μετρησεις και αφου βρεις σκληροτερο ιδιου μεγεθους,να πειραματιστεις. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ψυγεια υπαρχουν ετοιμα οποτε don't worry.
Με 200-250Ε παιρνεις ετοιμο κιτ που εχει τα παντα και με αριστη ποιοτητα. Σχετικα με την πιεση,δεν καταλαβες...ΔΕΝ γινεται να μεινει με χαμηλοτερη πιεση.Η πιεση πρεπει να ειναι σε ολες τις περιπτωσεις ιδια με την εργοστασιακη και 1-2 κλικ επανω γιατι λογο φθορας μοτερ,παντα υπαρχει σταδιακη πτωση οσο περισσοτερα χιλιομετρα εχουμε διανυσει. Το ποσο θα πεσει δεν το ξερω...Οσο μεγαλυτερο το ψυγειο,τοσο μεγαλυτερη και η πτωση. Οσο αφορα την πιεση στα 1600αρια,απο το pdf του C2 για το Challenge,λενε οτι η πιεση με το λαδι στους 90 βαθμους πρεπει να ειναι στα 3 bar στις 2000 και στα 4 bar στις 4000.Εσεις φυσικα πριν κανετε οτιδηποτε θα μετρησετε το μοτερ σας καθε 1000 στροφες μεχρι τον κοφτη για να ειστε σιγουροι. ![]() ![]() ![]() --- Νικο σχετικα με το γιατι εβγαλε την ψυκτρα ο Πανος,γιατι σαπισε...Αρκετες φορες αυτες οι ψυκτρες σαπιζουν εσωτερικα οποτε αρχιζουν να μπλεκουν το νερο με το λαδι.Δεν ειναι κατι ανυσηχητικο,απλα πρεπει να την αντικαταστησεις. |
Παράθεση: |
"me high pressure line, me external coolling element coil (koinos psiktra) xoris 90ares gonies (kala einai na tis apofeygete) an ikseres poso apotelesmatikes einai (an topothetithoun sosta fysika) kai poso kanoun stin agora... Very happy tha eixate kanei group buy agora" |
Pughell έγραψε: |
Λογικα...Δεν νομιζω να αλλαζει κατι αν η ψυκτρα του 106 μπορει να μπει και στο δικο σου. ![]() Εχει ψυγεια εξαιρετικης ποιοτητας απο 70-80Ε,ε,συνυπολογισε λαστιχενια κολαρα και ανταπτορες και εναν κυκλοφορητη με ενα δοχειο πληρωσης νερου. Χοντρα χοντρα δηλαδη να φτασεις τα 150Ε πες... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Αυτο που δεν σου αρεσει πρεπει να ειναι το χταποδι σου και οχι το ψυγειο. ![]() ![]() ![]() |
nikolas206gti έγραψε: |
Πέρα από την πλάκα, γιατί δημιουργήσε τέτοια προβλήματα στον Τάκη ? ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το κολλαρο εχει απλως ενα στενεμα ακριβως μετα την πρωτη διακλαδωση για να στελνει περισσοτερο ψυκτικο προς τον αλουμινενιο εναλλακτη.
Η ψυκτρα που λεμε,δεν ειναι ψυκτρα καθεαυτου καθως δεν μεταβαλλει την θερμοκρασια του υγρου,απλα απαγαγει θερμοτητα απο το λαδι. ![]() |
Steve έγραψε: |
iceage, με γειά την πατάτα ![]() |
Pughell έγραψε: |
Απλα αφου εχετε μπει στο tripακι να κανετε ολη αυτην την π@παρια,γιατι δεν παιρνετε εναν εξωτερικο κυκλοφορητη και ενα ψυγειο ωστε να απομονωσετε το κυκλωμα απο το ψυγειο του μοτερ και να εχετε εξασφαλισμενη ψυξη; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τα 100Ε στο συνολο ειναι τοσα πολλα ρε; ![]() |
iceage έγραψε: |
@ ghostdog
Την πέμπτη στην λέσχη άμα μπορείς έλα με τον φυστίκη. Θέλω να πάρω κάτι μέτρα. Μην φοβάσαι δεν θα πονέσει. |
LIONHEART έγραψε: |
Α ναι ρε Νίκο βασικά το διάβασα αλλά το ξέχασα μπερδεύτικα βασικά...
Δέν υπάρχει τρόπος να αναπληρώσουμε αυτήν την πίεση?? ![]() |
Pughell έγραψε: |
Για οσους βαζουν ψυκτρα παντως,μου φαινεται οτι ταιριαζει η ψυκτρα απο τα Clio RS 197/200 η οποια ειναι σχεδον διπλασια σε ογκο απο την ραλλοψυκτρα και εχει ιδιο παχος και πασο με αυτην του 106 απλα την διαπερνα μεγαλυτερη ποοσοτητα υγρου.
Αν βεβαιωθω οτι οντως ειναι ετσι,τοτε χαλαρα αξιζει να δωσει καποιος την διαφορα χρηματων και να παρει μια τετοια για το αναλογο ωφελος. |
Steve έγραψε: |
Δεν είναι μανίκι, απλά είπαμε μακρυά από άμπαλλους μηχανικούς και, με πορδές αυγά δε βάφονται ![]() Ίσως να φταίνει και τα 140 άλογα σου, γι αυτό και δε μπαίνει η ψύκτρα... είναι για πιό λίγα άλογα! ![]() |
takis_206 έγραψε: |
αν εχεις καποιο προβλημα μαζι μου μπορεις να το πεις ελευθερα
η να με παρεις στο 6982615911 |
takis_206 έγραψε: |
τοτε την εχω ΜΕΓΑΛΗ και εγω.
|
takis_206 έγραψε: |
εχω την μικρη παιδια και πωλειτε κιολας γιατι την εβγαλα αφου ηταν σαν την μαλ***α οι σωληνοσεις του υδραυλικου δεν με αφηνουν να την βαλω. |
Steve έγραψε: |
Α ναι ε?
Ε πάρε να'χεις ![]() ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Σιγα το μπλεξιμο ρε...
Ο θερμοστατης στο ιδιο σημειο ειναι,τραβας λιγο τα σωληνακια του υδραυλικου και περνας τα σωληνακια των νερων απο αναμεσα. Να ηταν κατι ακαμπτο να το καταλαβω,τα σωληνακια του υδραυλικου ομως τα λυγιζεις οπως θες. |
AlienHack έγραψε: |
παντος μην αγχώνεσαι.. με λιγο ζορι και το καταλληλο εργαλειο μπορεις οντως να τα στριψεις μερικα εκατοστα ωστε να σε βολεψουν...μονο μην τα τσακισεις; καταλαθος.. |
AlienHack έγραψε: |
ειναι για την πιεση λαδιου? ή και την θερμοκρασια? στα δικα μας 206 δεξια στο καντραν εχουμε θερμοκρασια λαδιου, απο που την βλεπει αυτην? |
Hellas4x4 έγραψε: |
Θα πρότεινα να φτιάξεις διακλάδωση μόνος σου...
Έτσι την έχω κάνει αναγκαστικά στο δικό μου... Παίρνεις το αυθεντικό κολάρο για τα νερά το κόβεις και προσθέτεις μια μεταλλική κατασκευή με 4 απολήξεις... 2 για το βασικό κολάρο και 2 μικρότερες για τον εναλλάκτη. Δες εδώ αν μπορείς να καταλάβεις κάτι από τις φωτογραφίες μου... |
Pughell έγραψε: |
Εγω θα εβαζα δυο μεταλλικες μουφες(οσο πιο λεπτες γινεται) και θα ενωνα τα μαμα λαστιχα του διακλαδωτη με σιλικονουχα κολαρα. |
christos_99 έγραψε: |
Δυστυχως φιλε μου, δεν φαινεται κατι απ τις φωτο που ειναι αναρτημενες... Αν εχεις την καλοσυνη να ανεβασεις πιο κοντινες σε εκεινο ακριβως το σημειο... |
Pughell έγραψε: |
Ισως αν στειλεις αερα με καποιον σωληνα πανω στην ψυκτρα; ![]() |