| abaleo έγραψε: |
δλδ αυτό σημαίνει οτι τα πεζώ πλέον δε θα στρίβουν για να εναρμονιστούν με τα ιταλικά??? ![]() |
| Touristas έγραψε: |
| Συνεργασία υπάρχει ίδει ανάμεσα στις 2 εταιρίες εδώ και χρόνια.
Τα Ducato – Jumber – Boxer είναι το ίδιο και το αυτό. Γαλλικά μηχανικά μέρη , σε συνεργασία το πλαίσιο Ιταλικά τα ηλεκτρικά. Επίσης το 806 είναι και αυτό σε συνεργασία όπως και το 807. Έχει το ίδιο η Citroen – Lancia – Fiat. |
| MEMsound έγραψε: |
| εγω λεω να βαλω ταυρο |
| gio_rallye έγραψε: |
| ασε που τα ανταλλακτικα θα ειναι ολα ιδια και λογω μονοπωλιου θα πανε τις τιμες οπου γουσταρουν... |
| Sidobre έγραψε: |
| Ετσι όπως πάνε τα πράγματα, βλέπω και τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πέρνουν τον δρόμο των υπολογιστών.
Ενας θα βγάζει μοτερ, 3-4 πλαίσια, 2-3 σαλόνια και οι εταιρίες θα κάνουν μόνο μοντάρισμα. Μάλλον κάπως έτσι θα σωθούν στο τέλος... |
| kostas207rc έγραψε: |
| Νομίζω ότι αυτό που έκανε η Peugeot με τη ΒΜW δηλαδή αμάξωμα Γαλλικό και μοτερ BMW τούρμπο ήταν ότι καλίτερο μπορούσαμε να δούμε και πιστεύω ότι ανέβηκε πολύ η Peugeot από αυτή τη συνεργασία.
Το να ξεπεραστεί κάτι τέτοιο με τους Ιταλούς μέσα το κόβω λίγο δύσκολο |
| makis106 έγραψε: | ||
Και φυσικά, κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Peugeot! |
| kostas207rc έγραψε: | ||||
Από κοινού εξελίχθηκε αλλά αν το δεις σε σύκριση με το mini δύσκολα θα βρεις διαφορές |