abaleo έγραψε: |
δλδ αυτό σημαίνει οτι τα πεζώ πλέον δε θα στρίβουν για να εναρμονιστούν με τα ιταλικά??? ![]() ![]() ![]() |
Touristas έγραψε: |
Συνεργασία υπάρχει ίδει ανάμεσα στις 2 εταιρίες εδώ και χρόνια.
Τα Ducato – Jumber – Boxer είναι το ίδιο και το αυτό. Γαλλικά μηχανικά μέρη , σε συνεργασία το πλαίσιο Ιταλικά τα ηλεκτρικά. Επίσης το 806 είναι και αυτό σε συνεργασία όπως και το 807. Έχει το ίδιο η Citroen – Lancia – Fiat. |
MEMsound έγραψε: |
εγω λεω να βαλω ταυρο ![]() ![]() |
gio_rallye έγραψε: |
ασε που τα ανταλλακτικα θα ειναι ολα ιδια και λογω μονοπωλιου θα πανε τις τιμες οπου γουσταρουν... ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: |
Ετσι όπως πάνε τα πράγματα, βλέπω και τις αυτοκινητοβιομηχανίες να πέρνουν τον δρόμο των υπολογιστών.
Ενας θα βγάζει μοτερ, 3-4 πλαίσια, 2-3 σαλόνια και οι εταιρίες θα κάνουν μόνο μοντάρισμα. Μάλλον κάπως έτσι θα σωθούν στο τέλος... |
kostas207rc έγραψε: |
Νομίζω ότι αυτό που έκανε η Peugeot με τη ΒΜW δηλαδή αμάξωμα Γαλλικό και μοτερ BMW τούρμπο ήταν ότι καλίτερο μπορούσαμε να δούμε και πιστεύω ότι ανέβηκε πολύ η Peugeot από αυτή τη συνεργασία.
Το να ξεπεραστεί κάτι τέτοιο με τους Ιταλούς μέσα το κόβω λίγο δύσκολο |
makis106 έγραψε: | ||
![]() Και φυσικά, κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Peugeot! |
kostas207rc έγραψε: | ||||
Από κοινού εξελίχθηκε αλλά αν το δεις σε σύκριση με το mini δύσκολα θα βρεις διαφορές |