Hannibal έγραψε: |
Sygkekrimena h Scrotch bgazei dyo typoys HANS se ayto gia ta aytokinhta kai oi aggloi sygkekrimena to onomazoyn akribo kai f8hno. H diafora toys poia akribws einai den kserw alla apo oti moy eipe o edw eisagwgeas (UAE) se apopsh timhs einai konta sta 250 eyro.
Syn oti ta kanoyria montela epitrepoyn thn strofh toy kefalioy aristera kai deksia parapanw apo oti to prohgoymeno montelo.... Forontas to gia prwth fora 8a sas fanei ligo periego (san na fwrate ena poly elafro samari) meta apo 10-15 lepta to synh8izete poly aneta kai den to noiw8ete kan. Exei apodeix8ei arketes fores oti to sygkekrimeno systhma ontws profylasei kai trano paradeigma se ellhnikoys agwnes einai h eksodos toy EL-EM kai toy k. Arh perisy sto Palladio. Na ypen8ymisw oti sxedon ola ta kainoyria kranh erxontai pleon me HANS clips h trypes gia na topo8eth8oyn ta aggystra gia ta clips ayta. Se periptwsh poy to kranos exei mono tis trypes, aytos poy 8a sas egkatasthsei to agkystra prepei na exei thn adeia apo ton kataskeyasth na ta perasei kai sykgekrimena 8a prepei na sas balei to eidiko aytokolhto (asimi) poy deixnei oti ola einai accodring to the regulations. |
colin1 έγραψε: |
Λίγα λόγια για την όσο πιο σωστή εφαρμογή του Hans.
Καταρχήν η χρησιμότητα του δεν αμφισβητείται από κανέναν πλέον, αν και όταν πρωτοεμφανίστηκε ανοίχτηκαν συζητήσεις για το κατά πόσο το πλήρωμα νοιώθει άνετα (βλέπε : ενεργητική ασφάλεια και αν αυτή μειώνεται) ή όχι. Η απάντηση δόθηκε με την εφαρμογή του Hans σε όλους σχεδόν τους τύπους αγώνων στο εξωτερικό και τα αποτελέσματα που είχε μετά από ατυχήματα. Οπότε : Χρήση hans υποχρεωτική και τα ακόλουθα tips ίσως βοηθήσουν. - Η αντικατάσταση καθισμάτων και ζωνών με "hans compatible" (ελληνιστί συμβατά με hans) , ΔΕΝ είναι υποχρεωτική. Το αν κάποιος αλλάξει ή όχι καθίσματα και ζώνες , έχει να κάνει με το κατά πόσο αυτά τον εμποδίζουν ή τον κάνουν να νιώθει άβολα φορώντας hans και κράνος μαζί. Αυτό σημαίνει ότι αφού αγοράσετε το hans , τότε δένεστε στο κάθισμα σας και βλέπετε αν κάθεστε σωστά ή όχι. Μπορεί μια μικρή ρύθμιση του καθίσματος να σας βοηθήσει να κάτσετε σωστά. (Μπορεί και όχι ..... οπότε τη βάψατε .... πάτε για αλλαγή καθισματος ή ζώνης ή και τα 2) . Μεγάλη σημασία δώστε στο πως απαιτείται να είναι στηριγμένες οι ζώνες όταν φοράτε hans. Προτείνεται οι πίσω ιμάντες της ζώνης να δένουν χιαστή , αλλά μπορείτε να τις στηρίζετε και παράλληλες αλλά με διαφορετικές μοίρες. (Όλες οι εταιρίες δίνουν αναλυτικό εγχειρίδιο μαζί με το hans ή τις ζώνες). - Προσέξτε πολύ το μέγεθος (Medium , Large) του hans καθώς και τις μοίρες του. Δεν πρέπει να σφίγγει το λαιμό αλλά ούτε να είναι χαλαρό. Επίσης με φορεμένο το κράνος θα πρέπει να κάθεται σωστά στους ώμους χωρίς να "πέφτει" προς τα πίσω λόγω λάθους στις μοίρες ή να ξίνει το κράνος (γιατί είναι πολύ όρθιο). - Μην αφήσετε ποτέ και για κανένα λόγω να σας τρυπήσει το κράνος σας για να τοποθετήσει τα κλιπάκια στήριξης του hans. Αυτό επιτρέπεται να το κάνουν μόνο οι ίδιες οι Εταιρίες Κρανών ή σε εξουσιοδοτημένα άτομα που έχουν περάσει σεμινάρια για μια συγκεκριμένη μάρκα κρανών (δεν μπορεί δηλαδή ένας να τρυπάει και Sparco και Stilo και Omp κλπ. εκτός και αν έχει περάσει σεμινάρια από όλες τις Εταιρίες ! ). Τέλος θυμηθείτε : το hans σώζει ζωές όταν χρησιμοποιείται σωστά , αλλά δεν είναι και πανάκια ! Αυτά προς το παρόν , περισσότερα όσο πλησιάζουν οι μέρες υποχρεωτικής εφαρμογής. |
platis έγραψε: |
Πληροφορια απο Ορθοπεδικο, γνωστη των συνθηκων των αγωνων:
Σε μια μονο περιπτωση μπορει το Hans να προκαλεσει ζημια. Στην περιπτωση που δεν εχει κουμπωσει το ενα λουρακι-κατι που στη βιασυνη για εκκινηση μπορει να συμβει, και θελει προσοχη-, τοτε η μετατοπιση του κεφαλιου προς τα μπροστα μπορει να εξελιχθει σε ταυτοχρονη στροφη του, μια κατασταση δυσκολη για το μυικο συστημα του αυχενα. Αρα, τσεκαρισμα τα κλιπς , μια και 2 φορες. Φοραω Χανς. Δεν ειναι καθολου δυσχρηστο. Αντιθετα, δινει ενα αισθημα ασφαλειας, που σε κανει να οδηγεις πιο απερισπαστος. Προβλημα υπαρχει παντα μετα το Στοπ της ειδικης. Οταν ξαναμμενος ξεχασεις να το βγαλεις κασι βγεις στην απλη. Διαπιστωνεις πως ειναι δυσκολο να ελεγξεις μια διασταυρωση, με την αναλογη επικινδυνοτητα. Αρα, λυσιμο του παντα στο Stop. Εξοικιωση θελει. |
ALPINESTARS έγραψε: | ||
.....ΥΠΑΡΧΕΙ ΛΥΣΗ ΠΛΕΟΝ!!! Vision Advantage Tether System Sliding Tether System - Breakthrough, patent pending HANS Vision Advantage Plus tether system [size=150]allows full to side vision[/size] - Can be retrofit to any HANS Device ever made - Kit for converting one HANS Device to sliding tether system - Contains tether carriers, nutwashers, tether and full instructions http://english.schroth.com/racing/produktdetail.php?id=89&id_pic=2&page=&id_kat1=1" target="_blank" target="_blank" target="_blank |
ALPINESTARS έγραψε: | ||
http://hansdevice.com/" target="_blank" target="_blank http://hansdevice.com/core/media/media" target="_blank" target="_blank" target="_blank. ... 8&_xt=.pdf Overseas distributors Mexico SecuritySpeed 5373-54-57 France Stand21 330380539221 http://www.stand21.fr" target="_blank" target="_blank" target="_blank Germany Schroth GMBH 492932974248 http://www.schroth.com" target="_blank" target="_blank" target="_blank Brazil CorsaInternational 011 55 11 5666 5842 http://www.corsaracing.com.br" target="_blank" target="_blank" target="_blank Japan Mola Company Ltd. 045 402 6600 New Zealand Racetech 644 939 0552 http://www.racetechseats.com" target="_blank" target="_blank" target="_blank Australia Revolution Racegear 61398738700 http://www.revolutionracegear.com.au" target="_blank" target="_blank" target="_blank ΦΙΛΕ El Nak Jr ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΕ ΕΝΗΜΕΡΩΣΩ,ΠΩΣ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΜΙΑΣ ΣΥΣΚΕΥΗΣ HANS ΙΔΙΑΙΤΕΡΟ ΡΟΛΟ ΠΑΙΖΕΙ Ο ΕΝ ΓΕΝΕΙ ΣΩΜΑΤΟΤΥΠΟΣ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΑΓΩΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΟΝΟ ΟΙ ΞΕΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΔΙΑΜΕΤΡΟΥ ΤΟΥ ΛΑΙΜΟΥ. ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΚΡΙΝΩ(ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΜΟΥ) ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΔΟΚΙΜΟ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΑΓΟΡΑΣΕΙ ΗΑΝS ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΠΡΩΤΑ ΔΟΚΙΜΑΣΕΙ ΤΑ ΙΣΩΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΑΠΟ ΕΝΑ ΜΕΓΕΘΗ ΤΑ ΟΠΟΙΑ ΤΟΥ ΤΑΙΡΙΑΖΟΥΝ !!!,ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΑ ΜΗ ΕΧΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΣΥΜΦΩΝΗ ΓΝΩΜΗ ΕΝΟΣ ΕΙΔΙΚΟΥ ΠΩΛΗΤΗ ΠΟΥ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ-ΤΕΛΟΣ ΑΥΤΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΥΘΥΝΗ ΤΗΣ ΠΩΛΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΙΟΝΤΟΣ! ΦΙΛΙΚΑ |
nass έγραψε: |
Επαναλαμβάνω: δεν υπάρχει συγκεκριμένος τεχνικός κανονισμός για το HANS, που να λέει δηλαδή "θες τάδε καθίσματα, δείνα ζώνες και εκείνο το συγκεκριμένο κομμάτι στο roll cage". Οπότε δεν μπορεί να επιβληθεί τίποτα. Το μόνο σίγουρο είναι πως θες HANS + κράνος (καινούργιο ή τροποποιημένο σωστά). Από εκεί και πέρα, σε κάποια αυτοκίνητα δουλεύει έτσι, σε κάποια άλλα αλλιώς. Δεν μπορεί να υπάρξει "μπούσουλας" και συγκεκριμένος τεχνικός κανονισμός.
Απ΄όσο έχω δει, όσα αυτοκίνητα έχουν ήδη HANS (κάμποσα τελικά!) και μπάρα στο roll cage για να "καλούν" οι ζώνες με μικρή γωνία, ακόμα και αλλάζοντας τις ζώνες ώστε να είναι χιαστί και όχι ευθείες αρκεί για να είναι ΟΚ και δε θέλουν ούτε καθίσματα ούτε ειδικές ("στενές") ζώνες (κάποια έχουν τις ζώνες αυτές). Το κυριότερο πρόβλημα είναι τα αυτοκίνητα που έχουν τις ζώνες στηριγμένες στο πίσω πάτωμα, δηλ. με μεγάλη γωνία, εκεί μπορεί να είναι προβληματική η σωστή χρήση του HANS. Για αυτό το λόγο όμως δόθηκε τόσο μεγάλη προειδοποίηση, ώστε να έχουν όλοι το χρόνο να δουν πως θα το κάνουν σωστά στο αυτοκίνητό τους. Τώρα αυτό που λες και ας μην το παραδέχεσαι είναι ουσιαστικά παράταση, που δεν αντιλαμβάνομαι τι θα εξυπηρετήσει -αν γίνει, του χρόνου πάλι τα ίδια θα λέμε :wink: |
ALPINESTARS έγραψε: | ||
....ΚΑΙ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΚΑΙ ΠΙΟ ΑΚΡΙΒΕΙΣ ΤΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΕΧΟΥΝ ΩΣ ΕΞΗΣ ΚΑΙ ΟΙ ΔΥΟ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΟΥΝ HANS ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΕΧΟΥΝ ΗΔΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΕΙ ΚΑΙ ΟΜΟΛΟΓΚΑΡΕΙ ΤΗΝ "ENTRY LEVEL" ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ HANS ΑΠΟ ΕΝΙΣΧΥΜΕΝΟ ΘΕΡΜΟΠΛΑΣΤΙΚΟ, (Sport Model built with material thermoplastic strengthened with fiber of carbon) ΜΕ ΤΙΣ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΔΙΑΦΟΡΕΣ.. ΕΤΑΙΡΙΑ Α "SPORT" HANS 1100gr ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ 625,00eur ΕΤΑΙΡΙΑ Β " SPORT" HANS 675gr ΛΙΑΝΙΚΗ ΤΙΜΗ 525,00eur |
Steve έγραψε: |
Ποιό είναι το σπαρκοκλαμπ που ανέφερες? |
SnakeMJK έγραψε: | ||
|
Pughell έγραψε: |
Υπαρχει και το SEA System παντως που ειναι υποκαταστατο του HANS και ειναι και ομολογκαρισμενο. |
Ghost Dog έγραψε: |
Ραλλακια σας ερχομαστεεεεεε...............!!! |
nass έγραψε: | ||
Επικοινώνησα για το θέμα αυτό με τη FIA και πήρα την ακόλουθη απάντηση:
Η τεχνική λίστα 29 περιλαμβάνει όλα τα κράνη τα οποία ΑΥΤΗ ΤΗ ΣΤΙΓΜΗ είναι αναγνωρισμένα για χρήση με το HANS (FIA 8858/2002 μόνο, τα κράνη FIA 8860/2004 είναι στην τεχνική λίστα 33) και το εν λόγω κράνος δεν είναι σε αυτή τη λίστα και άρα δε μπορεί να γίνει δεκτό. Ενδεχομένως φυσικά να περάσει τα τεστ που αναφέρονται παραπάνω και να ενταχθεί αργότερα. |
nass έγραψε: | ||||||
Δεν θα τρέξεις επειδή το εν λόγω κράνος δεν έχει (αυτή τη στιγμή, μπορεί να έχει τότε εννοείται) έγκριση FIA 8858/2002 η οποία είναι απαραίτητη για να έχεις HANS, που είναι απαραίτητο στο ράλι ΕΛΠΑ. Επίσης θέλω να πιστεύω πως ο κατασκευαστής απλά διαφημίζει κάτι που δεν έχει αποκτήσει ακόμα (αναγνώριση FIA 8858/2002) και όχι πως "παίζεται" κάτι πιο "χοντρό" (πχ. πλαστές ετικέττες) και άρα πως όταν πάρεις το κράνος στα χέρια σου δεν θα έχει καν την απαραίτητη ετικέττα FIA 8858/2002, οπότε δεν θα τίθεται θέμα. Αν την έχει την ετικέττα χωρίς να έχει πάρει αναγνώριση, η αντιμετώπιση θα είναι ίδια με αυτή κάποιων καθισμάτων και ζωνών παλιότερα, που ενώ πήραν την αναγνώριση τους αφαιρέθηκε μετά: δεν "τρέχουν" παρά την ετικέττα. Οπως έχουν αυτή τη στιγμή τα πράγματα, θεωρώ, πως η αγορά των εν λόγω κρανών είναι εξαιρετικά παρακινδυνευμένη. |
nass έγραψε: |
Παράρτημα L κεφάλαιο ΙΙΙ παράγραφος 1.1
Από το 2010 όσοι θέλουν να συμμετέχουν στο WRC (από το 2011 για το Ακρόπολις) θα πρέπει να έχουν κράνη FIA 8860/2004 :rant: (παρασκήνιο: έτσι εισηγήθηκε η επιτροπή ασφάλειας της FIA και αποφάσισε το παγκόσμιο συμβούλιο, παρά την περί του αντιθέτου γνώμη της τεχνικής επιτροπής και των περισσότερων οργανωτών των αγώνων του WRC). |
nass έγραψε: |
Από 1/1/2014 τα κράνη BSI A/FR (οι πασίγνωστες "κόκκινες καρδούλες" :inlove: ) δεν θα επιτρέπονται από τη FIA (απ΄όσο ξέρω, θα αναγράφεται αυτό σε μια διόρθωση των φετινών τεχνικών κανονισμών). Οπότε πιθανά να ισχύσει κάτι τέτοιο από το 2014. Δεν ξερω όμως. Σίγουρα πάντως δεν θα γίνουν υποχρεωτικά στο ελληνικό πρωτάθλημα τα FIA 8860/2004 μόνο και μόνο λόγω Ακρόπολις. |
nikos p έγραψε: |
Μέχρι και σήμερα οι οικονομικές προσφορές που έχουμε εξασφαλίσει(μετά από επικοινωνία με πολλές εταιρείες του χώρου) για τα ταμειακώς ενήμερα μέλη του συνδέσμου (Σ.Ο.Α.Α) είναι οι εξής:
1) Η επιχείρηση GASTON Ε.Π.Ε. προσφέρει έκπτωση 5% σε όλα τα είδη αγωνιστικού εξοπλισμού MOTORQUALITY που διαθέτει. GASTON ΕΠΕ ΠΛ.ΚΟΛΟΚΤΡΩΝΗ 6-8 ΤΡΙΠΟΛΗ ΤΗΛ.2710 242668 2)Το κατάστημα CORSA CLUB προσφέρει: Α)ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΥΧΕΝΑ HANS μάρκας SCHROTH(FIA) 20oM ,20oL,30oM,30oL από ανθρακόνημα ΤΙΜΗ 760 ευρώ. Β) ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΥΧΕΝΑ HANS μάρκας SCHROTH(FIA) 20oM ,20oL, πολυεστερικό ΤΙΜΗ 435 ευρώ ΟΙ ΤΙΜΕΣ ΔΕΝ ΠΕΡΙΛΑΜΒΑΝΟΥΝ Φ.Π.Α. ΚΑΙ ΤΥΧΟΝ ΜΕΤΑΦΟΡΙΚΑ ΕΞΟΔΑ Δ.ΡΙΖΙΚΑΡΗΣ ΕΠΕ ΚΑΡΑΘΕΟΔΩΡΗ 10 Ν.ΨΥΧΙΚΟ ΤΗΛ.210 6777240 3)Η εταιρεία BΑDGEMANIA προσφέρει: ΣΥΣΤΗΜΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ ΑΥΧΕΝΑ HANS – made by Schroth 1. Hans 10ο Medium, (CARBON) FIA , βάρους 460 γραμμαρίων Τιμή προσφοράς 879,00 ευρώ/τεμ. 2. Hans 20ο Model Pro Medium ή Large, (CARBON) FIA , βάρους 460 γραμμαρίων. Τιμή προσφοράς 779,00 ευρώ/τεμ. 3. Hans 20ο Sport Medium ή Large, (ΘΕΡΜΟΠΛΑΣΤΙΚΟ) FIA , βάρους 1100γραμμαρίων. Τιμή προσφοράς 449,00 ευρώ/τεμ. 4.Hans 20ο GT, Medium ή Large, ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ!( CARBON -ΘΕΡΜΟΠΛΑΣΤΙΚΟ) FIA , βάρους 630 γραμμαρίων. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο αρχές την 1/12/ 2009. Τιμή προσφοράς 599,00 ευρώ/τεμ. Σημείωση: Σε όλες τις παραπάνω τιμές συμπεριλαμβάνεται και τσάντα πλάτης μεταφοράς της συσκευής. ΓΙΑ ΜΑΖΙΚΗ ΑΓΟΡΑ ΑΝ ΤΝ 10 ΤΕΜΑΧΙΝ ΘΑ ΙΣΧΥΣΕΙ ΕΚΠΤΣΗ 10% Στις παραπάνω προσφορές ισχύουν τα εξής: • Οι τιμές συμπεριλαμβάνουν ΦΠΑ. • Η προσφορά ισχύει για όλο το αγωνιστικό έτος 2009-2010. • Οσοι αγωνιζόμενοι κάνουν χρήση της προσφοράς αυτής μπορούν να προμηθευτούν σε προσφορά Αγωνιστική Ζώνη 6 σημείων, ειδική για χρήση Hans της εταιρίας Schroth, μοντέλο Profi II-6H με αλουμινένια πόρπη και σε επιλογή χρώματος μαύρου, μπλέ, κόκκινου στην τιμή των 210 ευρώ/τεμ, συμπεριλαμβανομένου ΦΠΑ. • Ολες οι παραπάνω τιμές ισχύουν για πληρωμή μετρητοίς • Οσοι αγωνιζόμενοι κάνουν χρήση της προσφοράς αυτής, έχουν έκπτωση 12% σε αγωνιστικά είδη (φόρμες, γάντια, παπούτσια, εσώρουχα NOMEX) της εταιρίας Alpinestars και στα υπόλοιπα προϊόντα των εταιριών Schroth, Peltor και των Συστημάτων Πυρόσβεσης της εταιρίας Lifeline Σταδίου 16, Ν. Σμύρνη Τηλ: 210 9354004 Π. Ι. ΓΕΡΓΑΚΟΠΟΥΛΟΣ |
ALPINESTARS έγραψε: | ||
ΜΗΝ ΣΕ ΜΠΕΡΔΕΥΕΙ ΤΟ SPORT ΣΑΝ ΟΝΟΜΑ ΜΟΝΤΕΛΟΥ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ link ΠΟΥ ΠΑΡΑΘΕΤΕΙΣ, ΓΙΑΤΙ ΠΕΡΣΙ(2008) ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΜΠΕΙ ΑΥΤΗ Η ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΜΑΣ ΤΟ ΕΙΧΑΝ ΟΝΟΜΑΤΙΣΕΙ ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΟ! ΦΕΤΟΣ ΟΜΩΣ ΠΟΥ ΒΓΗΚΕ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΓΩΓΗ ΠΗΡΕ ΤΗΝ ΚΩΔΙΚΗ ΟΝΟΜΑΣΙΑ "GT" ΕΤΣΙ ΛΟΙΠΟΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟ... [size=150]Hans 20ο GT [/size] ΝΕΟ ΜΟΝΤΕΛΟ!( CARBON -ΘΕΡΜΟΠΛΑΣΤΙΚΟ) FIA , βάρους 630 γραμμαρίων. Το συγκεκριμένο μοντέλο θα είναι διαθέσιμο αρχές την 1/12/ 2009. ΑΠΛΑ Η ΤΙΜΗ ΠΟΥ ΔΙΑΒΑΖΕΙΣ ΣΤΟ ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟ link ΕΙΝΑΙ ΧΩΡΙΣ Φ.Π.Α EΛΠΙΖΩ ΝΑ ΕΓΙΝΑ ΚΑΤΑΝΟΗΤΟΣ. |
silo έγραψε: |
να σας ρωτησω κατι.για να μπεις σε χρονομετρημενα στις Σερρεσ πχ,θα πρεπει το ομολογκαρσιον αυτων που απαιτουνται να ειναι σε ισχυ? |
Road_Runner έγραψε: |
Τα παλια χανς αν θυμασαι ηταν με ρυθμιζομενα απο λουρακια Τα καινουργια που στριβεις το κεφαλι, δεν ρυθμιζονται. |