PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 307 - Ελατήρια για 307

DALAS - Παρ 05 Δεκ 2008, 22:58:02
Θέμα δημοσίευσης: 307 - Ελατήρια για 307
ΠΑΙΔΙΑ ΚΑΛΗΣΠΕΡΑ!ΕΧΩ ΤΟ 307 ΤΟ ΔΙΛΙΤΡΟ Κ ΕΒΑΛΑ EIBACH 3.5.ΤΟ ΑΜΑΞΙ ΠΑΤΑΕΙ ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡ ΣΤΟΝ ΔΡΟΜΟ Κ ΦΥΣΙΚΑ ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΟΜΟΡΦΟ.ΠΡΙΝ 10 ΜΕΡΕΣ ΕΒΓΑΛΑ ΤΑ ΖΑΝΤΟΛΑΣΤΙΧΑ 205/55/16 ΠΟΥ ΕΙΧΑ Κ ΕΒΑΛΑ 225/45/17.ΕΓΙΝΕ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΩΡΑΙΟ Κ ΕΙΔΙΚΑ ΜΕ ΤΗΝ ΖΑΝΤΑ ΠΟΥ ΕΒΑΛΑ ΑΠΛΑ ΕΧΩ ΤΗΝ ΕΝΤΥΠΩΣΗ ΟΤΙ ΣΗΚΩΘΗΚΕ ΛΙΓΟ ΤΟ ΑΜΑΞΙ.ΙΣΧΥΕΙ ΑΥΤΟ?ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ?ΒΑΣΙΚΑ ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ.ΣΚΕΦΤΟΜΑΙ ΝΑ ΠΑΩ ΝΑ ΤΟ ΧΑΜΗΛΩΣΩ 5.5 ΤΩΡΑ ΑΛΛΑ ΟΠΟΙΟΝ ΡΩΤΗΣΑ ΜΟΥ ΕΙΠΕ ΝΑ ΜΗΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΓΙΑΤΙ ΘΑ ΤΑ ΔΙΑΛΥΣΩ ΟΛΑ.ΑΜΟΡΤΙΣΕΡ,ΗΜΙΑΞΟΝΙΟ,ΟΛΑ...ΞΕΡΕΙ ΚΑΝΕΙΣ ΝΑ ΜΟΥ ΠΕΙ ΤΙ ΝΑ ΚΑΝΩ?ΝΑ ΤΟ ΑΦΗΣΩ ΕΤΣΙ?ΜΗΠΩΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΚΩΘΕΙ ΤΟ ΑΜΑΞΙ Κ ΑΠΛΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΕΜΕΝΑ??
307__:)(dimitris) - Σαβ 06 Δεκ 2008, 00:21:39
Θέμα δημοσίευσης:
Καταρχην γραψε με μικρους χαρακτηρες κατα δευτερον η σωστη διασταση σε 17αρια ειναι 205/50/17 και δεν ψηλωσε απλα με την διασταση που εχεις αδειασε λιγο ο θολος λογω 45 προφιλ Wink
DALAS - Σαβ 06 Δεκ 2008, 00:36:28
Θέμα δημοσίευσης:
205 ειχα πριν.αφου εβαλα 17 ζαντα μου ειπαν να βαλω 225 γιατι αλλιως θα χαλασει το πατημα.βασικα παει πολυ καλα απλα αδειασε λιγο ο θολος οπως ειπεσ.αν το χαμηλωσω 5.5 θα γεμισει καθολου?κ το πιο βασικο θα ειναι οκ μετα η' θα εχω αλλα προβληματα σε ημιαξονιο κ αναρτησεις?
Giannis307 - Σαβ 06 Δεκ 2008, 01:56:38
Θέμα δημοσίευσης:
me 225 θα εχεις καλητερο πατημα...?χλωμο....μονο μεγαλητερη καταναλωση θα εχεις και λιγο καλητερο φρενο....
307__:)(dimitris) - Σαβ 06 Δεκ 2008, 10:37:51
Θέμα δημοσίευσης:
5.5 ποντους δεν ειναι οτι καλυτερο μαμα διαστασεις σε 17 οπως σου ξαναειπα και ειναι σωστες ειναι 205/50/17 Wink
giannis27 - Σαβ 06 Δεκ 2008, 10:55:45
Θέμα δημοσίευσης:
φυσικά κ ψήλωσε το αμάξι η διάμετρος ολόκληρου του ελαστικού μαζί με την ζάντα πριν ήταν 611,4 κ μετά την αλλαγή έγινε 634,3
αν ήθελες να κρατήσεις την αρχική διάμετρο τις ζάντας έπρεπε να βάλεις 205/45/17 κ η διάμετρος σου θα ήταν 616,3 .
οπότε δεν είναι η ιδέα σου το αμάξι ψήλωσε κ σίγουρα έχεις χάση το βήμα
MEMsound - Σαβ 06 Δεκ 2008, 13:21:30
Θέμα δημοσίευσης:
για δώστε λίγο προσοχή:

Κώδικας:
Specification  Sidewall  Radius  Diameter  Circumference  Revs/Mile  Difference
205/55-16         4.4in  12.4in    24.9in         78.2in        811        0.0%
205/45-17         3.6in  12.1in    24.3in         76.2in        831       -2.5%
215/45-17         3.8in  12.3in    24.6in         77.3in        819       -1.0%
225/45-17         4.0in  12.5in    25.0in         78.5in        808        0.4%
225/40-17         3.5in  12.0in    24.1in         75.7in        837       -3.2%
215/50-17         4.2in  12.7in    25.5in         80.0in        792        2.4%


για πειράματα τετοιου ειδους:
http://www.miata.net/garage/tirecalcold.html
και
http://www.1010tires.com/tiresizecalculator.asp

μια χαρα ειναι το 225/45-17 (ελαχιστα πιο μακρύ σε βημα -> 0,4%
αλλα λόγω πλάτους πέλματος (τριβες) αλλα και επιπλέον βάρους ζαντας και ελαστικου θα "κόψει" λίγο στην ευθεία και σε επιταχυνση.

εγω για να το (ας πουμε) "αντισταθμήσω" λίγο θα εβαζα 215-45-17 (-1%)

όντως εχει ψηλωσει αλλα λίγο
μαλλον σου φαίνεται στο μάτι περισσότερο επειδή οι 17άρες λογικά θα ειναι και λίγο πιο πλατιές οπότε βγαίνουν λίγο πιο εξω και ειναι και το πιο φαρδυ λάστιχο και φαίνεται όλο μαζί πιο αγκώδες
μην βάλεις 5,5αρια ελατήρια θα γίνει απλά χάλια από πλευράς ανεσης και βασικότερο λειτουργίας ανάρτησης
αν το θες πιο χαμηλό μαζευψε λεφτα και αντε βάλε μια KW var.1
και θα χαμηλώσεις όσο θες και θα εχεις και σωστή διαδρομή ανάρτησης Wink
giannis27 - Σαβ 06 Δεκ 2008, 18:01:39
Θέμα δημοσίευσης:
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
205/50-16 102mm 306mm 611mm 1921mm 521 0.0%
225/45-17 101mm 317mm 634mm 1993mm 502 3.7%

αυτή είναι η διαφορά που έχεις τώρα μετά 225/45-17

Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
205/50-16 102mm 306mm 611mm 1921mm 521 0.0%
205/45-17 92mm 308mm 616mm 1936mm 516 0.8%

κ αυτή θα ήταν η διαφορά που θα είχες αν έβαζες 205/45-17
με τα 205/45-17 οι διαφορές είναι σχεδόν ανύπαρκτες .
οπότε με τα 225/45-17 όχι μόνο έχεις χάσει το βήμα σου κατά πολύ αλλά έχεις χάσει κ σε επιδόσεις !
κ φαντάζομαι θα έχει βαρύνει αρκετά κ το τιμόνι σου.
307__:)(dimitris) - Σαβ 06 Δεκ 2008, 19:12:11
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
205/50-16 102mm 306mm 611mm 1921mm 521 0.0%
225/45-17 101mm 317mm 634mm 1993mm 502 3.7%

αυτή είναι η διαφορά που έχεις τώρα μετά 225/45-17

Specification Sidewall Radius Diameter Circumference Revs/km Difference
205/50-16 102mm 306mm 611mm 1921mm 521 0.0%
205/45-17 92mm 308mm 616mm 1936mm 516 0.8%

κ αυτή θα ήταν η διαφορά που θα είχες αν έβαζες 205/45-17
με τα 205/45-17 οι διαφορές είναι σχεδόν ανύπαρκτες .
οπότε με τα 225/45-17 όχι μόνο έχεις χάσει το βήμα σου κατά πολύ αλλά έχεις χάσει κ σε επιδόσεις !
κ φαντάζομαι θα έχει βαρύνει αρκετά κ το τιμόνι σου.

Δεν φορουσε 205/50/16 Wink
DALAS - Σαβ 06 Δεκ 2008, 19:48:19
Θέμα δημοσίευσης:
205/55/16 φορουσα.εμενα ο ανθρωπος που εβαλα τα ζαντολαστιχα μου ειπε οτι απο την στιγμη που βαζουμε 17αρα να βαλω μεγαλυτερο λαστιχο.ισως το 215/45/17 να ηταν καλυτερο.δεν ξερω.παντως σαν πατημα εχει πολυ καλο κ δεν νιωθω να εχασε σε επιδοσεις.αλλωστε εχω το διλιτρο κ πιστευω οτι λογω κυβισμου αντεχει τετοιες αλλαγες.οσο για το χαμηλωμα οντως το 5.5 θα παει πολυ.ηδη σε αρκετα σημεια βρισκω.με 205/50/17 φιλε μου θα ειχε καλυτερο πατημα κ θα φαινοταν κ πιο χαμηλωμενο?
DALAS - Σαβ 06 Δεκ 2008, 19:53:43
Θέμα δημοσίευσης:
το kw var.1 τι ειναι?ρυθμιζομενες σε υψος αναρτησεις?το χαμηλωνεις κ το φτιαχνεις οσο θες?και σε τι τιμη βγαινουν?αξιζει τον κοπο?
MEMsound - Σαβ 06 Δεκ 2008, 20:53:12
Θέμα δημοσίευσης:
ακριβως
αξιζει ΚΑΡΓΑ...
υπάρχουν σε σχετικό τοπικ διάφορα σχόλια
ψαξτο λιγο Wink Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr