SnakeMJK έγραψε: |
Το πουλάς 7 χιλιάρικα, βάζεις άλλα 5 και παίρνεις το 206RC μεταχείρα...
Και όχι, με το light turbo δεν θα δεις ποτέ τόσα πολλά άλογα! Και επίσης, απ ότι είδα δεν έχεις συμπεριλάβει στις τιμές τα άπειρα προβλήματα που θα βγάλει το αμάξι στην πορεία. Τέτοιου είδους μηχανικές βελτιώσεις μόνο προβλήματα μπορούν να φέρουν. Δηλαδή εσύ έχεις εκμεταλλευτεί πλήρως τα 110 άλογα σου και θες παραπάνω; |
ath7 έγραψε: |
Αμα ενδιαφερεσαι πες μου να σου στειλω ενα link απο αλλο forum να δεις ενα 14αρακι με 2lt μοτερ! ![]() Ο τυπας εχει σκασει 10 χιλιαρικα για την αγορα και η μετατροπη γυρο στα 7 χιλιαρικα αρα στα λευτα αγορας του δικου σου! Βαλε τωρα οτι δεν το εχει χαρει καθολου καθως περιμενε 5 μηνες μεχρι να φτιαχτει + οτι μολις το πηρε εβγαλε του κοσμου τα προβληματα! Ακομα καθε λιγο και λιγακι ειναι συνεργειο με καινουριο προβλημα! Και του εχει παει πανω απο 20χιλιαρικα! ![]() ![]() |
Jim207GT έγραψε: |
Κάνε λίγο υπομονή μάζεψε λίγα ακόμα και θα αρχίσεις να βλέπεις να πουλάνε τα 207CC 1.6Τ μεταχείρα 18Κ-19Κ μπορεί και ποιό κάτω.
Και θα έχεις και μία καρότσα με 1,5-2 χρόνια στην πλάτη της και όχι 7-8 με το 206 σου. |
PASALIMANI έγραψε: | ||
Αlien στο παραπανω υπαρχει και η αλλη αποψη οπως εκει που πηγαινεις γεματος χαρα την εκδρομη σου με το καλομεταχειρισμενο 207,λεγοντας ποσο τυχερος εισαι που το βρηκες σε καλη τιμη,να σε περασει αερα πατερα ενα 206 ακουγοντας την garett να σου σφυριζει κλεφτικα και εσυ να χεις μεινει με το 207 στο χερι! ![]() |
Sidobre έγραψε: |
http://www.youtube.com/watch?v=imInsqFN87Y&feature=channel |
volvos έγραψε: |
ta nitra einai απλα μετα τα κλεινει για να μη σπασει... |
volvos έγραψε: |
α γεια σου απο το σπινιαριμσα |
Pughell έγραψε: |
Καταρχην του Γρηγορη δεν ειναι 750 κιλα αλλα σχεδον 900(910 λεει το εργοστασιο).
Εσενα ειναι καπου στα 1250 αν θυμαμαι καλα. |
AlienHack έγραψε: | ||
Ο Γρηγόρης τα εχει ξηλώσει ολα και το εχει ελαφρύνει.. 750 κιλά περιπου το εχει ρήξει.. ουτε πίσω καθύσματα ουτε ρεζερβες ουτε τιποτα.. |
AlienHack έγραψε: |
Ρε σεις μην τα παιρνετε όλα τις μετρητής!!!
910 δεν ειναι λέτε απο το εργοστάσιο? ΠΙΣΩ ΚΑΘΙΣΜΑΤΑ - ΠΛΑΣΤΙΚΑ και ρεζέρβα να εβγαλε μόνο ε δεν τα φτάνει τα 800? ... |
AlienHack έγραψε: |
την δίαιτα που εκανε ο γρηγόρης που την βάζετε? ![]() λοιπον τερμα με το ποσο βαρυ το εχει ο Γρηγόρης ας ειναι και 1000 κιλά. δεν με νοιαζει εμενα. απλος το ανεφερα σαν μετρο συγκρησης για τα 1250 κιλά του δικου μου. Τι καλά που θα ήταν να βρώ μια τουρμπινιτσα μεταχειρισμένη να την κοτσάρω πανω σε κανα καλό μαστορα. Βρισκοντε ευκολα μεταχείρες τουρμπίνες? ![]() και μην μου πειτε "ΜΗΝ παρεις μεταχειρισμενη! βαλε καινουρια πραματα να κανεις καλη δουλεια! " Σας ειπα οτι ειμαι της αποψης πως σε 8 χρονων αμαξι ειναι πεταμενα λεφτα να βαλεις καινουριο πραμα.. Οποτε και το μιξερ της γιαγιας μου (θεος χωρεστην) αν μπορουσα να βαλω και να πάρω 30 αλογα θα το έβαζα και ας εχει φτιάξει πιτες και πιτες με αυτο... ![]() επίσης ερώτηση περιέργειας. Το ιντερκουλερ ειναι ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΝΑΓΚΑΙο σε ενα τουρμπο ? αν απλός βάλεις μια τουρμπινα να παιρνει αέρα απο καπου μεσα στο καπό (η αληθεια ειναι οτι θα χάνεις τρελά αλογα καθότι ο αερας θα ειναι ΠΟΛΥ ζεστος απο τα φορτία της ιδιας της τουρμπινας) δεν θα δουλέψει χωρις ιντερκουλερ (εστω και με απώλεια αλογων?) Η' θα υπερθερμανθει? ΕΝτελος θεωριτικα μιλάω γιατι πρακτικα παντα μπαινει ιντερκουλερ. |
soler έγραψε: | ||
Προσγειώσου... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
να φανταστω οτι πρόσεξες οτι το μπλε CC ειναι διλιτρο και οχι 1600 |
kane έγραψε: |
Χωρις μλκς τωρα ρε παιδες... με μια 28ρς εντοσθια δν θελει (ετσι υποθετω) το μοτερακι...
Ε κι ενα ιντερκουλερ της σειρας, και 0.8 μπαρ γιατι εχει και πλαστική εισαγωγη, εναν παραλληλο,ενα προγραμμα στον μαμα και μια εξατμιση... Μπορει μεν να γινει προχειροδουλεια/φτηνοδουλεια,αλλα 170-180 αλογακια δεν θα δειξει? Και θα χει δωσει ας πουμε 2000? Ασχημα ειναι? εκτος φυσικα και αν δν προγραμματιζεται καν... |
kane έγραψε: |
Χωρις μλκς τωρα ρε παιδες... με μια 28ρς εντοσθια δν θελει (ετσι υποθετω) το μοτερακι...
Ε κι ενα ιντερκουλερ της σειρας, και 0.8 μπαρ γιατι εχει και πλαστική εισαγωγη, εναν παραλληλο,ενα προγραμμα στον μαμα και μια εξατμιση... Μπορει μεν να γινει προχειροδουλεια/φτηνοδουλεια,αλλα 170-180 αλογακια δεν θα δειξει? Και θα χει δωσει ας πουμε 2000? Ασχημα ειναι? εκτος φυσικα και αν δν προγραμματιζεται καν... |
kane έγραψε: |
Χωρις μλκς τωρα ρε παιδες... με μια 28ρς εντοσθια δν θελει (ετσι υποθετω) το μοτερακι...
Ε κι ενα ιντερκουλερ της σειρας, και 0.8 μπαρ γιατι εχει και πλαστική εισαγωγη, εναν παραλληλο,ενα προγραμμα στον μαμα και μια εξατμιση... Μπορει μεν να γινει προχειροδουλεια/φτηνοδουλεια,αλλα 170-180 αλογακια δεν θα δειξει? Και θα χει δωσει ας πουμε 2000? Ασχημα ειναι? εκτος φυσικα και αν δν προγραμματιζεται καν... |
AlienHack έγραψε: | ||
Πες τα χρυσοστομε!! αυτο ακριβος σκεφτομαι.. απλα φτηνα και ταπεινα (που λεει κ ο Καραμαλης ![]() δεν αξιζει να βαλω πανω 5000! αντε 2-3000 βαρια βαρια.. για 180 αλογατα και ροπή τουρμπισιου.. |
lambrosp έγραψε: |
2000Ευρώ για light turbo??? Δεν νομίζω με τίποτα......... Αυτό φίλε μου είναι παραμύθι. Με το light που λές θα βγάλει τα 190 σίγουρα με 0.9-1bar που θα δουλεύει και χωρίς να σπάσει η εισαγωγή |
AlienHack έγραψε: |
με 2000 μαλον το μιξερ της γιαγιας θα βάλω...
Σοβαρά παντος. με 2000 μονο ατμοσφαιρική κανω, την κλασικη αλαγη με το ραλοχταποδο και εξατμιση, αντε και ενα προγραμα και εκεντροφορους μαξιμουμ 140 αλόγατα |
AlienHack έγραψε: |
Ναι ρε, δεν θελω την μαξιμουμ αποδωση ορε!! ας βγαλει και 170 άλογα! στα τετοια μου. απο τα 110 τώρα ειναι δραματική αυξηση.. |
Pughell έγραψε: |
Με μαμα σωθικα και την πιεση στο 0,8,πειτε μου που θα το δοκιμασετε γιατι μου χρειαζονται ενα σετ μπιελοπιστονα απο 206. ![]() |
kane έγραψε: |
ρε σεις,ας το παρουμε στο πολυ περιπου...
1) τουμπινα... 300-400ε μτχ 2) παραλληλος- κοστος δν ξερω 3) προγραμα,ρυθμιση παραλληλου 350ε. 4) ιντερκουλερ, καποιο φτηνοδουλεια απο εργοστασιακο μοντελο με σωληνωσεις κολλαρα 200ε. 5) χταποδι απο 106/σαξο 100ε 6) εξατμιση κανα 300ρι 7) εργασια...300ε πες. Συνολο: 1650ε + τον παραλληλο,πες κανα 350 μτχ κι αυτος = 2000ε και εισαι στα 0.5-0.6 με 160(?) αλογα... Με 160 πς ουτε δισκοπλατω θες ενισχυμενο,ουτε σαζμαν ουτε τπτ...αντε να δεις και 24 κιλα ροπη,κλαιν. Οποτε αμα σκεφτεις οτι με 2000 σε ατμοσφαιρα θα πας στα +20 πς μαχα,ε τοτε καντο τουρμπακι... |
volvos έγραψε: |
to kako ειναι οτι ειναι τοσο εβραιος που θα ψαξει και αθ τις βρει...
βεβαια μπορει να κανει 2 χρονια μεχρι να τα πετυχει αλλα δε πειραζει συν οτι εχει ξεχασει τα μισα οπως π.χ φτιαχτη πολλαπλη για να κουμπωσει η τουρμπινα πανω μπεκ κολλαρα τουρμπινας ψυκτρα λαδιου κλπ κλπ κλπ |
MEMsound έγραψε: |
ψαξε και βρες αυτές τις τιμες... και οταν τις βρεις το ξανασυζηταμε ![]() |
Touristas έγραψε: |
Συγνώμη αλλά αν είναι να το τουρμπίσεις και αν θες να έχει το κεφάλι σου ήσυχο δεν γίνεται με φτηνοδουλειές.
Η θα το κάνεις σωστά η καλύτερα μην το κάνεις καθόλου γιατί μετά θα το πληρώσεις διπλά και τριπλά. |
kane έγραψε: |
Δηλ παιδες για να καταλαβω...
Για φουλ αξιοπιστια εσεις (μιλαω μεχρι 0.5-0.6 μπαρ,ητοι 160-170πς) εσεις θα βαζατε: 1) τουρμπινα Χ , 800-1000ε καινουργια (η ιδια με πριν) 2) αγραφο ,1000ε, 3) 500ε ρυθμιση,τοποθετηση, 4) πολλαπλη κανα 1000ρικο ακομα 5) ιντερκουλερ,κολαρα σαμκο,σωληνωσεις, 500ε 6) εξατμιση 500ε στον Χ 7) τα τσιλι μιλι που θα χρειαστουν πες αλλα 500ε (ομοια με πριν) 8) 300ε εργασια.... Αρα με 4500-5300 θα δινατε ολοι εσεις (αν σας περισσευαν φυσικα) για 0.5-06 μπαρ και 160-170 αλογα... (ΑΣΧΕΤΩΣ αν αυτα τα λεφτα μπορουν να δωσουν και 250 αλογα με αλλη τουμπινα). Μιλαμε παντα για πολυ λαιτ βελτιωση... |
Touristas έγραψε: |
Σε εμένα ίσως να βγούνε και πιο λίγα μιας και εργατικά δεν πληρώνω στων εαυτό μου. |
kane έγραψε: |
ΝΑι αλλα ρε συ αργυρη (θειο) δν καταλαβαινεις το σκεπτικο μου.
Αυτο που θα κανεις εσυ,δεν θαναι μονο αξιοπιστο,ειναι μια βαση για να αποδωσει το μοτερ πολλα αλογα. Εμεις μιλάμε για μια αποδοση νορμαλ,με μικρό κοστος και σχετικα αξιοπιστη. Φυσικα σε αμφοτερες τις περιπτωσεις,εαν ο οδηγος εινια κασκαντερ,το μοτερ ειτε ειναι απτη dp,ειτε απτην πς,ειτε απο τον Χ εξελικτη, θα το σπασει οπως και να χει. |
volvos έγραψε: |
βρες τα ομως πρωτα και μετα κρατα τα για τον αλλο σταυρο που ψαχνει και εκεινο τριλιτρου κα οταν του ειπα ποσο τα πηρα επαθε εμφραγμα... |
volvos έγραψε: |
θα σου πω απο βδομαδα που θα ξανακοιταξουμε λιγο αμαξι με σαλεξ ποσο περιθωριο εχουν του τριλιτρου γιατι δυστυχως και αυτα τα εχω τσιτα ![]() |
drdino έγραψε: |
Και μαυτά και μαυτά, έφτασες τα 1000 τοστ προσφοράς. ![]() ![]() ![]() 2,2 στο 206 μπαίνει; ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
kai Ξαναρωταω
εχετ δει τετοιο 206-307 με κοστος 2-2500 ερυρω που να ειναι εξω στο δρομο και να δουλευει?? αν ναι που ειναι ? γιατι και εγω τοσα χρονια ακουω πολλα αλλα δε βλεπω τιποτα |
206kwn έγραψε: | ||
ναι κατα καιρους πολλα τουλαχιστον στην πατρα αλλα μετα απο 2,3,4 μηνες κατα συμπτωση εξαφανιζονται.................. δεν κανεις βελτιωση τετοια με τοσο λιγα χρηματα.... .- αν ηταν ετσι ολα τα 206 τουρμπο θα ηταν... τι να λεμε τωρα..... |
AlienHack έγραψε: |
Εγω αν και εξω απο τον χορο οπως λετε δεν πιστευω οτι ειναι τοσο δραματικά τα πράγματα. Αντε και να μην βγει φτηνα φτηνα 2000 θα βγει 2700.. απο τα 5-6000 ειναι μισά λεφτα.
Παντος εκτός απο 1-2 πραγματακια που χρειαζοντε προσοχή για να μην γίνει ζημειά στον κινητηρα (προγραμμα εγκεφαλος) τα περισσότερα χρηματα πανε τζαμπα σε καινουρια πραγματα.. παραδειγματα? Γιατι να βάλω επώνημο ιντερκουλερ? δεν βαζω ενα φτηνιάρικο ή ενα μεταχειρισμενο? κολαρα σωλήνές φτηνους ή ακομα και μεταχειρες.. εξαγωγή? αντι να πάρω απο καποιο κιτ μια πανακριβη, βρισκω μεταχειρα ή πατεντα με πλακακι.. Εξάτμιση? βρισκω 2-3 μεταχειρα κομμάτια (μεσαια τελικα κτλ) ή ελληνική κατασκευη σε κανα εξατμισά.. αν υπολογίσετε πόσα πραγματα απο αυτα που ανέφερα πεφτουν στην μισή τιμη και χαμηλότερα αν τα πάρεις μεταχειρα... ΚΑΙ ΤΟ ΟΤΙ ΠΗΡΕΣ ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΕ 5 ΜΗΝΕΣ ΘΑ ΣΟΥ ΑΝΑΤΙΝΑΧΤΕΙ Ο ΚΙΝΗΤΗΡΑΣ? ΜΗΝ ΤΡΕΛΕΝΕΣΤΕ !!! ![]() δηλαδή αν βαλω φτηνιάρα εξατμιση ΘΑ ΑΝΑΤΙΝΑΧΤΕΙ ΤΟ ΤΟΥΡΜΠΟ? ή αν κοτσάρω την τουρμπινα σε πλακακι ΘΑ ΞΕΚΟΛΗΣΕΙ και θα παρει τον κινητηρα παραμαζομα?? ε δεν ειναι τοσο δραματικά τα πράγματα.. ΣΥΜΦΩΝΩ οτι σε 2-3 λεπτα σημεια οπως ειπα παραπανω θελει προσοχή. μπεκ που να επαρκουν, παραλληλο εγκέφαλο σωστα ρυθμιζμενο, να μην στεγνώνει το αμαξι ουτε να μπουκώνει.. αυτα ειναι συμαντικα και ουσιαστικα.. απο κει και περα αν βαλεις το σουπερ ντουπερ χταποδι ή μια απλη εξαγωγή μονο στα αλογα παιζει σημασία... |
Touristas έγραψε: |
Σε εμένα ίσως να βγούνε και πιο λίγα μιας και εργατικά δεν πληρώνω στων εαυτό μου. |
AlienHack έγραψε: |
Δεν μου πιπιλάει κανενας τα αυτια βρε. Μονο με εσας μιλάω απο δω μεσα. και απλος κάνω συζήτηση. 4-5 χιλιάρικα ειναι αρκετα λεφτάκια για να ρίξεις σε ενα 8χρονο αμάξι.. ![]() καλύτερα να ριξω 1-2 χιλιάρικα σε ζαντες bodykit κτλ τελικα... ![]() |
AlienHack έγραψε: |
καλύτερα να ριξω 1-2 χιλιάρικα σε ζαντες bodykit κτλ τελικα...
![]() |
AlienHack έγραψε: |
οι βυζιτες και αν ειναι πεταμενα λεφτα... εχει τοσες πολλες πο***ες εκει εξω τζαμπα θα πληρώσω κιολας??? ![]() ![]() ![]() καλυτερα bodykit.. |
Παράθεση: |
παιδια επειδη ειχα επισκεφτει τον εν λογω βελτιωτη παρεα με τον asterixx,περα απο το οτι μου ζητησε 7200 ευρω(και χωρις σφυρηλατα κτλπ)οταν του εθιξα το θεμα της αξιοπιστιας αυτο που μου απαντησε ηταν ενταξει αξιοπιστο θα ναι δεν προκειται να παθει τιποτα αρκει να μην εισαι βουτα-λιμανακια καθε βραδυ εεεε οοοοχιιιι!!!!!!
αντιθετως οταν επισκεφθηκα τον toyomad moy zhthse 6000-65000 για ολοκληρη την μετατροπη και με σφυρηλατα και δισκο πλατω..οσο για αξιοπιστια μου ειπε σε εμενα θα ξαναρθεις μονο για λαδια-φιλτρα υπο οποιεσδηποτε συνθηκες και να δουλευει το αυτοκινητο σωστος? |
dark έγραψε: |
nai manoukis kai toyomad exoun kalo onoma alla mou eipane oti den xeroun poso tha anteksei to sasman tou cc.i monadiki lusi einai na VALOUME APO BERLINGO MOU EIPANE. |
Παράθεση: |
Από την ταπεινή μου εμπειρία στο tuning, ξεχάστε τις σαχλαμάρες με τους κομπρέσσορες και τις τουρμπίνες. Κάντε ατμοσφαιρικές βελτιώσεις στα ατμοσφαιρικά και τουρμποβελτιώσεις στα τουρμπάτα κι εκεί τελειώνει η ιστορία |
salex έγραψε: |
Γιατί υπάρχουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες που σου δίνουν στα ίδια λεφτά κάτι που κάνενας βελτιωτής της πιάτσας δεν θα μπορέσει να δει ούτε στα όνειρά του - ΕΝΑ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΣΥΝΟΛΙΚΑ. Όχι το σούργελο που θα καταντήσει το καλό σου αυτοκινητάκι αν επιλέξεις το δρόμο που σκέφτεσαι. |
PASALIMANI έγραψε: | ||
Δηλαδη κατα την δικη σου λογικη κακως καποιοι αμερικανοι,ιαπωνες κ σοβαροι ευρωπαιοι κανουν μελετες κ βγαζουν ολοκληρωμενα τουρμπο κιτ.κακως ο καρρας εχει κανει τους μπεμβεδακιδες να πινουν νερο στο ονομα του.δωσε μου 12χιλιαρικα μαζι με τα 6500 του δικου μου να παρω το gt. |
PASALIMANI έγραψε: |
Δηλαδη κατα την δικη σου λογικη κακως καποιοι αμερικανοι,ιαπωνες κ σοβαροι ευρωπαιοι κανουν μελετες κ βγαζουν ολοκληρωμενα τουρμπο κιτ.κακως ο καρρας εχει κανει τους μπεμβεδακιδες να πινουν νερο στο ονομα του. |
salex έγραψε: |
Κάτι σαν τους άγραφους εγκεφάλους σε αυτοκίνητα δρόμου. |
salex έγραψε: |
Οι Αμερικάνοι και οι Ιάπωνες δεν βελτιώνουν κινητήρες των οποίων υπάρχει βελτιωμένη έκδοση από το εργοστάσιο! Γιατί ποιό το νόημα να τουρμπίσεις έναν ατμοσφαιρικό 1.6;αφού υπάρχει από την ίδια εταιρεία 1.6Τ. |
Pughell έγραψε: |
Οποτε αναποφευκτα θα παρω την πλευρα του Salex και των υπολοιπων παιδιων που υποστηριζουν οτι το να ριξεις χρηματα σε ενα N/A μοτερ προκειμενου να το κανεις turbo,δεν αξιζει ιδιαιτερα οταν υπαρχει η αντιστοιχη version ετοιμη απο το εργοστασιο. ![]() |
Steve έγραψε: |
Δεν είμαστε Μ*νθοι, γι αυτό. |
AlienHack έγραψε: |
A oxi!! εμενα τα 180 HP Του RC μου φτανουν!! αλλα που βρίσκεις τροπετο!!!?
το C4 VTS ποσα αλογατα εχει? ατμοσφαιρικα ε? Και δεν μου λετε? Σε περιπτωση που μπει κινητήρας απο C4 ή Xsara (εστω και αδήλοτος) πως συνεργάζεται με τα παρών ηλεκτρικα-ηλεκτρονικα του αμαξιου μου? Ή αλλαζω και πλεξουδα εγκεφαλο κτλ!!?? |
kane έγραψε: |
η φερνεις ενα ΟΛΟΚΛΗΡΟ αμαξι απο αγγλια, στο ονομα καποιου εκει,και επειτα το "διαγραφεις" εκει και σου μενει το αυτ/το εδω για ανταλλακτικα... |