PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Προβλημα-106 rallye 8v

eulo - Σαβ 29 Νοέ 2008, 01:56:26
Θέμα δημοσίευσης: Προβλημα-106 rallye 8v
Καλησπερα/μερα σας παιδες..
καλως ηρθα στο club Smile
1ο μου ποστ κ αυτο στις βλαβες Crying or Very sad

Λοιπον,σημερα εγινα κατοχος ενος 106 rallye 8v '97...Το πρωτο μου αυτοκινητο.

Σημερα το παραλαβαμε απο τη "μαντρα" (το οδηγουσε ο πατερας μου)
Στον ερχομο για το σπιτι ηρθαμε απο εθνικη οπου ειχε πολυ κινηση.Για να μη τα πολυλογω ολα πηγαιναν καλα για κανα 15λεπτο οταν ξαφνικα αφου εχει ζεσταθει το αμαξι,πανω στη κινηση οταν παμε να σταματησουμε μας σβηνει.Δηλαδη απο τις 2-3 χιλιαδες στροφες που ειχε στη 2α,κατεβαζει πρωτη και συμπλεκταρει για να σταματησουμε..Το αμαξι ομως δεν εμεινε στο ρελαντι αλλα οι στροφες συνεχισαν να πεφτουν και εσβησε..

Το ξαναβαζει μπρος, και φευγουμε.Μεχρι να γυρισουμε σπιτι το εκανε καμια 20αρια φορες,σχεδον καθε φορα που σταματαγαμε.Οταν εσβηνε αναβε ενα κιτρινο λαμπακι που μιαζει με μοτερ με ενα "Κ" στο κεντρο.Οταν το ξαναβαζε μπρος εσβηνε το λαμπακι.
(το αμαξι παιρνει παντα με τη μια)

*οταν το εβαζε μπρος κραταγε ρελαντι αλλα αν παταγε μια γκαζια τοτε γινοταν το ιδιο οταν πεφταν οι στροφες και εσβηνε

Ο δεικτης της βενζινης ηταν στο 3ο κοκκινο σημαδι

anyway,απειρη ξενερα εγω και να εχω αρχισει τα καντιλια.Ο πατερας μου να μου λεει "ελα μωρε δεν ειναι τιποτα κτλ"

Γυρναμε σπιτι και ξαναφευγουμε μετα απο κανα μισαωρο να το κανουμε καμια βολτα...Παμε βενζιναδικο το γεμιζουμε και κανουμε βολτες για κανα μισαωρο-3 τεταρτα οπου δεν παρουσιαστηκε κανενα απολυτως προβλημα,ουτε ασταθεια στο ρελαντι ουτε τιποτα.(κραταει ρελαντι στις 1000 στροφες)

Διαβασα στα φορουμ πριν στειλω για παρομοια προβληματα και κατι ειδα για μοτερακι ρελαντι κτλ αλλα δν ξερω αν ειναι το ιδιο προβλημα.

btw το αμαξι ειναι μαμα εκτος απο την εξατμιση (δεν ξερω απο που μεχρι που αλλα εχει τελικο grpN)

Συγνωμη ρε παιδια που εγραψα την ιστορια της ζωης μου,απλα για να εχετε μια ολοκληρωμενη εικονα.
Αυριο σαββατο θα το κανουμε βολτες ολη μερα για να το συνιθησω,αν παρουσιασει το ιδιο προβλημα θα σας πω.
Ως τοτε,αν εχει κανεις καμια ιδεα ας γραψει γιατι ψιλοξενερωσα Crying or Very sad
Μηπως ηταν καμια βενζινη γτ οταν το γεμισαμε σταματησε τις μαλ***ες.

Ευχαριστω εκ των προτερων
Touristas - Σαβ 29 Νοέ 2008, 09:54:36
Θέμα δημοσίευσης:
Ένα καθάρισμα στο μοτέρ του ρελαντί ίσως διορθώσει λίγο την κατάσταση.
Επίσης εάν κάνει σβησίματα και εν κινήσει σε κατεβάσματα είναι από τον αισθητήρα ταχύτητας.
Καλό είναι πάντως να πας να του κάνουν μια διάγνωση μήπως και φανεί και κάτι άλλο.
eulo - Σαβ 29 Νοέ 2008, 13:35:55
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι,εω κινησει δεν εσβηνε,μονο οταν πηγαιναμε να σταματησουμε.
Μου φανηκε οτι σταματησε οταν γεμισαμε βενζινη,δν ξερω αν εχει σχεση.
Σημερα το οδηγησα γυρω στις 3 ωρες σε κινηση και στην εθνικη και δεν παρουσιασε τιποτα,ολα δουλευαν κανονικα.
Αν υπηρχε προβλημα στο μοτερακι του ρελαντι δεν θα το εκανε συνεχεια? η απλως ετσι του ηρθε εκεινη την ωρα?
Touristas - Κυρ 30 Νοέ 2008, 13:09:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν τι κάνει συνέχεια αλλά ανάλογα σε ποια θέση θα είναι το μοτέρ του ρελαντί τη συγκεκριμένη στιγμή.
Μπορεί να μην σου κάνει τίποτα για μια μέρα , μια βδομάδα ακόμα και μήνα και να το πιάσει ξαφνικά και να στο κάνει συνέχεια.
FOT307_GR - Κυρ 30 Νοέ 2008, 16:19:31
Θέμα δημοσίευσης:
αχχχχχ.....τα ιδια παντελακι μου τα ιδια παντελη μου...εαν σου τρεμοπαιζει η βελονα των στροφων και πεφτει τοσο ωστε να σβηνει η μηχανη,εαν το ρελαντι ειναι πιο υψηλο η πολυ χαμηλο,εαν σου κανει διακοπες εν κινησει και αναβει συχνα το λαμπακι του (Κ)..τοτε φιλε μου κατα 90% ειναι η πλεξουδα σου...Υπαρχει τροπος να το διαπιστωσεις εχοντας το αμαξι σε λειτουργια ανοιξε το καπω και ξεκινα να κουνας την πλεξουδα...αν διαπιστωσεις αλλαγη στον ηχο του ρελαντι τοτε καποιο απο τα καλωδια της πλεξουδας δεν κανει επαφη..το καλο ειναι οτι επισκευαζεται..
Αυτα εκ πειρας...εαν το rallye μου δεν ειχε αυτο το προβλημα θα ελεγα οτι δεν ειναι γαλλικο αλλα ιαπωνικο...τοσο καλο μου ειχα βγει...για οτι αλλο μου βγαλε εφταιγα εγω!!!!
FOT307_GR - Κυρ 30 Νοέ 2008, 16:47:48
Θέμα δημοσίευσης:
(ΕΚΤΟΣ ΘΕΜΑΤΟΣ)Κατι που ξεχασα...καλοριζικο και σε καταλαβαινω..με αυτο το αμαξι ξεκινησα και εγω κατα τη γνωμη μου ειναι το καλυτερο αμαξι που μπορει καποιος να ξεκινησει να οδηγει...θα σου συνιστουσα να το πας για ενα καλο service...και να το αφησεις μαμα,ξερω τι σου λεω,και να προσεχεις γιατι αυτο το αμαξι συγχωρει λαθη τις μα****ες οχι...
eulo - Δευ 01 Δεκ 2008, 22:11:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστω πολυ παιδες για τις απαντησεις.

Παράθεση:
αχχχχχ.....τα ιδια παντελακι μου τα ιδια παντελη μου...εαν σου τρεμοπαιζει η βελονα των στροφων και πεφτει τοσο ωστε να σβηνει η μηχανη,εαν το ρελαντι ειναι πιο υψηλο η πολυ χαμηλο,εαν σου κανει διακοπες εν κινησει και αναβει συχνα το λαμπακι του (Κ)..τοτε φιλε μου κατα 90% ειναι η πλεξουδα σου...Υπαρχει τροπος να το διαπιστωσεις εχοντας το αμαξι σε λειτουργια ανοιξε το καπω και ξεκινα να κουνας την πλεξουδα...αν διαπιστωσεις αλλαγη στον ηχο του ρελαντι τοτε καποιο απο τα καλωδια της πλεξουδας δεν κανει επαφη..το καλο ειναι οτι επισκευαζεται


οχι,δεν μου παρουσιασε κανενα απο τα παραπανω προβληματα,μαλλον ειναι το μοτερακι του ρελαντι οπως ειπε ο touristas.

θα παει συνεργειο για ενα γενικο service απο βδομαδα.Παντως δεν μου το ξαναπαρουσιασε απο τοτε.

θα ανεβασω φωτο μολις μπορεσω να το δειτε,ειναι πολυ ομορφο

Παράθεση:
και να το αφησεις μαμα,ξερω τι σου λεω,και να προσεχεις γιατι αυτο το αμαξι συγχωρει λαθη τις μα****ες οχι...


Ναι,δεν εχω σκοπο να το πειραξω,η εξατμισουλα που κανει λιγο φασαρια μου αρκει.Οσο για τις μαλ***ες χεχε,αν το ειχα παρει πριν 2 χρονια σιγουρα θα ειχα τρακαρει,τωρα παω νορμαλ
vertigo - Σαβ 23 Μάϊ 2009, 21:07:35
Θέμα δημοσίευσης:
φιλος έχω το ίδιο αμαξι με εσενα!!! εκανε κοψίματα εν κίνηση?
eulo - Κυρ 24 Μάϊ 2009, 13:14:10
Θέμα δημοσίευσης:
..αυτο ειναι παλιο ποστ.
απο τοτε αλλαξα μοτερακι ρελαντι και εφτιαξε.

τωρα ομως κανει αυτο που λες.κανει κοψιματα εν κινησει..δηλαδη με πατημενο γκαζι,χπ παω με 4η στην εθνικη και κανει κατι στιγμιαια κοψιματα,σαν να κοβεται η παροχη βενζινης η δε ξερω τι...

κραταει ρελαντι κανονικα,αλλα μου ετυχε 2 φορες περιμενοντας στο φαναρι και αφου κραταγε ρελαντι κανονικα,να σβησει ξαφνικα...

ξερετε τι μπορει να ειναι αυτο παλι??
eulo - Δευ 25 Μάϊ 2009, 23:17:32
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
αχχχχχ.....τα ιδια παντελακι μου τα ιδια παντελη μου...εαν σου τρεμοπαιζει η βελονα των στροφων και πεφτει τοσο ωστε να σβηνει η μηχανη,εαν το ρελαντι ειναι πιο υψηλο η πολυ χαμηλο,εαν σου κανει διακοπες εν κινησει και αναβει συχνα το λαμπακι του (Κ)..τοτε φιλε μου κατα 90% ειναι η πλεξουδα σου...Υπαρχει τροπος να το διαπιστωσεις εχοντας το αμαξι σε λειτουργια ανοιξε το καπω και ξεκινα να κουνας την πλεξουδα...αν διαπιστωσεις αλλαγη στον ηχο του ρελαντι τοτε καποιο απο τα καλωδια της πλεξουδας δεν κανει επαφη..το καλο ειναι οτι επισκευαζεται..


μπορει κανεις να μου πει που βρισκεται η πλεξουδα για να κανω αυτο που λεει ο fot??
action_peugeot - Τρι 26 Μάϊ 2009, 20:59:34
Θέμα δημοσίευσης:
η πεταλούδα που συζητάς είναι εκεί που τελειώνει η ντίζα του γκαζιού διπλα στο φίλτρο αέρος
eulo - Τρι 26 Μάϊ 2009, 23:58:04
Θέμα δημοσίευσης:
συγνωμη τηλεμαχε,μαλλον δεν διαβασες καλα.

Η πεταλουδα ξερω που ειναι... τη πλεξουδα ψαχνω που ανεφερε παραπανω το παλικαρι να ελενξω. Razz

οποιος ξερει ας μου πει που περιπου ειναι και με τι μοιαζει να κανω τεστ.

ευχαριστω

[/b]
thanos_vt - Δευ 01 Ιούν 2009, 14:31:51
Θέμα δημοσίευσης:
ναι ρε παιδια το ιδιο επαθα και εγω σημερα το μεσημέρι!! εκει που ημουνα με 1η γυρω στις 3000 ρπμ παταω συμπλεκτη και εκει που πηγαινα με 10 χλμ και δουλευε ρελαντι(με πατιμενο τον συμπλεκτη παντα) ξαφνικα μου εσβησε!!! Επαθα την πλακα της ζωης μου καθως δεν μου το εχει ξανακανει!!! Τωρα τι φταει ρε παιδια η πλεξουδα(τι ειναι αυτο τι κανει και που ειναι αυτο δεν καταλαβα) η το μοτερακι του ρελαντι??? Ειναι κατι σοβαρό??? Ριξτε τα φωτα σας ρε γα**το εχω ξενερώσει και εγώ
johny6 - Παρ 13 Μάρ 2015, 03:12:03
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα παιδια αντιμετωπιζω και εγω το ιδιο προβλημα(οταν ξεκιναει το αμαξι στο ραλαντι οι στροφες βρισκονται στις 1100 περιπου απαξ και δωσω μια γκαζια οι στροφες πεφτουν ξαφνικα πολυ χαμηλα και μερικες φορες σβηνει,ξεκινωντας με πρωτη δεν εχει καποιο προβλημα αλλα πανω στην αλλαγη καποιες φορες δεν τραβαει οσο γκαζι και να πατησω τρεμοπαιζει και παει να σβησει οταν ζεσταθει δεν μου κανει αυτα τα περιεργα ,δεν ξερω εαν σχετιζεται και αυτο αλλα τις τελευταιες μερες ακουω στις εκινησεις μια στο τοσο σαν να κυλανε νερα . αν καποιος εχει καποια ιδεα σχετικα με το τι μπορει να ειναι θα με βοηθουσε παρα πολυ Sad
BTS - Παρ 13 Μάρ 2015, 10:16:01
Θέμα δημοσίευσης:
Σε πρώτη φάση θα πρότεινα να κάνεις κάτι εύκολο και ανέξοδο, να ξεκουμπώσεις τις μπουζόπιπες και να τις καθαρίσεις εσωτερικά, το ίδιο και τα μπουζί, (χωρίς να τα ξεβιδώσεις βέβαια).

Αν βγάλουν σκουριές, τότε μάλλον βρήκες το πρόβλημα.

Είχα παλιότερα το ίδιο πρόβλημα που περιγράφεις, σε 1100 και η αιτία ήταν υγρασία στις μπουζόπιπες.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr