PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Πρώτες εντυπώσεις από Fiat Panda 100HP

Sinanai - Τρι 25 Νοέ 2008, 16:22:15
Θέμα δημοσίευσης: Πρώτες εντυπώσεις από Fiat Panda 100HP
Ας γράψω κάποιες πρώτες σκέψεις για το καινούργιο μας τουτού. Πριν καμιά βδομάδα, λοιπόν, γίναμε ευτυχείς ιδιοκτήτες ενός fiat panda 100hp. Το αυτοκίνητο έχει 1000 χιλιόμετρα, οπότε δε μπορώ να βγάλω ολοκληρωμένα συμπεράσματα, αλλά, εν πρώτοις, μ' αρέσει. Καταρχήν, αισθητικά, το βρίσκω πολύ πετυχημένο, αφού ο συνδυασμός γλυκύτητας-κακίας είναι φοβερός. Το λευκό χρωματάκι επίσης προσθέτει στον χαρακτήρα του... (Σε καταλαβαίνω τώρα, Μανθο!) Μετά το κιτρινάκι (60άρι) "σχολικό" μας, σειρά έχει αυτό το (γρήγορο) "νοσοκομειακό". Razz Στη θέση οδήγησης, τώρα, εννοείται ότι νιώθεις ψηλά, αλλά καθόλου άβολα ή αμήχανα. Το αμάξι παίρνει μικρές σχετικά κλίσεις, αλλά αυτό που είναι σύμμαχος στην-όχι μόνο γρήγορη-οδήγηση είναι η ορατότητα, που έχει κάτι από αμάξι περασμένης γενιάς (σχετικά κατακόρυφο παρ-μπριζ, κοντά στον οδηγό), και που δε βρίσκεις πια συχνά, ειδικά σε προσιτά μοντέλα. Ο επιλογέας είναι ταπερικός, και σε προδιαθέτει να τον χρησιμοποιείς συχνά και η εργονομία είναι σε πολύ καλά επίπεδα. Αυτό που μ' αρέσει στο πάντα (και στο 60άρι, δηλαδή, απλά δεν είχα γράψει για κείνο) είναι ότι σου δίνει μια ειλικρινή εικόνα φτηνού, αλλά όχι φτηνιάρικου αυτοκινήτου. Τα πλαστικά μπορεί να είναι σκληρά, αλλά με καλό συνδυασμό χρωμάτων και καλή συναρμογή. Σε ό,τι αφορά την οδήγηση, ο κινητήρας δείχνει πολύ πρόθυμος, αλλά δυστυχώς στο σημείο που δείχνει να ξυπνάει πρέπει να πάω στην επόμενη σχέση (στρώσιμο, γαρ), οπότε είμαι στην αναμονή. Τα φρένα είναι εκπληκτικά από άποψη εμπιστοσύνης που σου εμπνένουν, τουλάχιστον, αφού προφανώς δεν τα έχω δοκιμάσει σε σκληρή χρήση. Πάντως έχουν φοβερή απόδοση. Η ανάρτηση είναι αρκετά σκληρή, αλλά το αμάξωμα δείχνει σφιχτό και παρά και τα 195/45R15 Goodyear F1 δε δείχνει να ταλαιπωρείται πολύ. Το τιμόνι έχει την κλασική, πλέον, ηλεκτρική ελαφρότητα, αλλά δε με ενοχλεί. Είναι και σχετικά κοντό, με 2.5 στροφές απ' άκρη σ' άκρη, αλλά δεν "κόβει" πολύ. Το πήραμε χωρίς ESP, οπότε δοκίμασα λίγο πως αντιδρά σε εσκεμένη υπερστροφή και έμεινα ικανοποιημένος. Έχει πολλή πρόσφυση, λόγω ελαστικών, αλλά όταν αυτή σπάσει αντιδρά αρκετά ήρεμα και γραμμικά(δε μιλάω για μεγάλες ταχύτητες). Γενικά, και σε συδυασμό με την τιμή του, το βρίσκω από τα πιο ενδιαφέροντα μικρά... Περισσότερα εν καιρώ! :cool:

Να και 3 φωτογραφιούλες...




ath7 - Τρι 25 Νοέ 2008, 17:31:48
Θέμα δημοσίευσης:
Καλοταξιδο Κωστα! Thumbs Up

Ποσο πηγε τελικη τιμη? Rolling eyes
Steve - Τρι 25 Νοέ 2008, 17:34:50
Θέμα δημοσίευσης:
Το τετρακίνητο πήρες?
MEMsound - Τρι 25 Νοέ 2008, 18:13:44
Θέμα δημοσίευσης:
για σπορ εμφανισιακα δεν με εμπνέει αν και συμπεριφερεται μια χαρα, απ΄οσο τουλάχιστον μας τα χει κάνει τσουρεκια ο "παπίς"... που το ονειρευόταν για κάμποσα φεγγαρια...

το λευκό χρωματάκι... με τις μαυρες κολώνες ολα τα λεφτα...

μεγειες, καλόστρωτο και καλόστριφτο...
Sinanai - Τρι 25 Νοέ 2008, 20:49:24
Θέμα δημοσίευσης:
Να' στε καλά, ευχαριστώ. Αν και θα το χαίρονται τα γονίδια, προς το παρόν, τουλάχιστον. Σίγουρα απέχει πολύ από το χαρακτηρισμό "σπορ", αλλά έχει καλά στοιχεία, γι'αυτό που είναι. Δεν είναι τετρακίνητο, Steve και, Χάρη, 14 χιλιάρικα με 2-3 μαλακιούλες (ηλιοροφή, πλευρικούς αερόσακους και bluetooth).
Steve - Τρι 25 Νοέ 2008, 20:55:46
Θέμα δημοσίευσης:
Έπρεπε να έπαιρνες το 4κίνητο να δεις γλέντια Smile
MEMsound - Τρι 25 Νοέ 2008, 20:58:13
Θέμα δημοσίευσης:
...συμφωνώ... Wink
ath7 - Τετ 26 Νοέ 2008, 00:35:29
Θέμα δημοσίευσης:
Μια χαρα η τιμη του!

Το τετρακινητο εχει μονιμη τετρακινηση? Rolling eyes
Sinanai - Τετ 26 Νοέ 2008, 00:41:49
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, και επίσης βγαίνει μόνο με τον 1.2 με τα 60 ολόκληρα άλογα, που δε λέει (βγαίνει και multijet, με τα 70, αλλά απαγορευμένο). Αλλά δε λέει τετρακίνητο. Αρκετές επιπλέον φθορές, χωρίς αντίκρυσμα, αφού η συνήθης χρήση του είναι σε πόλη-ταξιδάκια.
Steve - Τετ 26 Νοέ 2008, 00:52:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δε λέει τετρακίνητο?

Φθορές?

Μήπως είσαι τελείως άμπαλος? Laughing
Sinanai - Τετ 26 Νοέ 2008, 01:03:54
Θέμα δημοσίευσης:
Πως; Question
drdino - Τετ 26 Νοέ 2008, 01:18:01
Θέμα δημοσίευσης:
Το τετρακίνητο είναι πιο αργό και από την καθυστέρηση δυστυχώς... Sad

Κατά τα άλλα, το 100ακι μου άρεσε γενικά, σου βγάζει αρκετά παιχνιδιάρικη διάθεση, αλλά σε καλό δρόμο. Έτσι και αρχίσει τυπικός ελληνικός επαρχιακός δρόμος, αρχίζεις και βλαστημάς... Crying or Very sad Crying or Very sad
lionking(t) - Τετ 26 Νοέ 2008, 01:25:53
Θέμα δημοσίευσης:
Το 100αρι δεν βγαινει 4κινητο,μονο 1,2 με 60 αλογια που κυοφορουν,και αλλη μια εκδοση με 70κατι αλλα ειναι πετρελαιο.
Sinanai - Τετ 26 Νοέ 2008, 09:17:49
Θέμα δημοσίευσης:
lionking(t) έγραψε:
Το 100αρι δεν βγαινει 4κινητο,μονο 1,2 με 60 αλογια που κυοφορουν,και αλλη μια εκδοση με 70κατι αλλα ειναι πετρελαιο.


Sinanai έγραψε:
[...]βγαίνει μόνο με τον 1.2 με τα 60 ολόκληρα άλογα, που δε λέει (βγαίνει και multijet, με τα 70, αλλά απαγορευμένο).[...]


Αυτό ακριβώς είπα και πιο πάνω...


Απλώς δεν κατάλαβα την ένσταση του Steve. Καταρχήν (δεν ξέρω αν το καταλάβατε στο πρώτο κειμενάκι) είχαμε ένα 60άρι (όχι τετρακίνητο). Οπότε ξέρω πως ήταν... Αν ήταν και τετρακίνητο, δε, βράσ'τα... Το 100άρι, με λίγο μεγαλύτερη κατανάλωση από το 60άρι προσφέρει σαφώς περισσότερες δυνατότητες ταξιδιού κτλ. Το 4x4 είπα ότι ωραίο είναι (το diesel, κατά προτίμηση, που έχει ροπή), αλλά δε θα αξιοποιούταν οι όποιες δυνατότητες του (που ξέρω ότι δεν είναι μικρές, σε σχέση με κυβισμό, μέγεθος κτλ). Wink
MEMsound - Τετ 26 Νοέ 2008, 09:59:51
Θέμα δημοσίευσης:
...ακρη με τον steve δεν βρησκεις... οπότε μην δινεις σημασία... Laughing Laughing

...δεν το ηξερα οτι βγαινει μονο με τον 60αρι το 4χ4...
μαλ***α...
πάντως...δεν ειναι κι ασχημο... http://uk.youtube.com/watch?v=fAg4DdXAp7Y Laughing Laughing

μονο αν θες να τραβηξεις κάνα σκάφος θα σου λειψει η δυναμη νομιζω...
καλά αν επιτρέπονταν τα diesel θα ηταν κορυφη.... Wink Wink
Steve - Τετ 26 Νοέ 2008, 12:49:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ενώ με τον Μ*νθο βρίσκεις... Rolling eyes
Sinanai - Τετ 26 Νοέ 2008, 12:50:38
Θέμα δημοσίευσης:
Το'χω δει αυτό το βιντεάκι και, πλάκα πλάκα, μια χαρά τα πηγαίνει... Wink

Όσο για τα ντίζελ, τι να πει κανείς... Σε όλη την Ευρώπη μόνο δύο πόλεις τα αποκλείουν, μόνο αυτό σκέψου... Ό, τι να' ναι, πραγματικά. Και με ηλίθιες δικαιολογίες, τύπου "ρυπαίνουν περισσότερο κτλ". Βέβαια, έχουν φροντίσει να φέρουν την τιμή του ντίζελ τόσο κοντά στης βενζίνης, που και να τα επιτρέψουν δε θα συμφέρουν όσο παλαιότερα, από οικονομικής πλευράς, αν σκεφτείς και το κόστος κτήσης, που χρειάζεται ένα εύλογο χρονικό διάστημα για να υπερκεραστεί από το (λίγο) χαμηλότερο κόστος χρήσης. Και είναι και η ποιότητα του ντίζελ, στην Ελλάδα, που η περιεκτικότητά του σε θείο, είναι όση και του Βατοπεδίου σε "μαύρο χρήμα" ( καλό, ε; )... Razz
Steve - Τετ 26 Νοέ 2008, 13:01:51
Θέμα δημοσίευσης:
Για τις φθορές που ανέφερες όμως, ακόμα δεν μας είπες κάτι επί της ουσίας...
Sinanai - Τετ 26 Νοέ 2008, 15:01:06
Θέμα δημοσίευσης:
Εννοώ ότι σε σχέση με ένα δικίνητο αυτοκίνητο έχει περισσότερα μηχανικά-και κινούμενα-μέρη (που φθείρονται), τα οποία συνεπάγονται επιπλέον κόστος (κτήσης, αλλά και χρήσης). Αν κανείς ξέρει ότι τις δυνατότητες εκτός δρόμου κίνησης του οχήματος δε θα τις εκμεταλλευτεί, το βρίσκω ανούσιο να προβεί στην αγορά του. Ίσως δεν το εξέφρασα σωστά, αλλά δε νομίζω ότι λέω κάτι περίεργο... Wink
Steve - Τετ 26 Νοέ 2008, 15:07:56
Θέμα δημοσίευσης:
Στην 10ετία του 90, οι φθορές που αναφέρεις ίσως και να ήταν αξιόλογες για να ληφθούν υπ' όψιν.

Πλέον είναι αμελητέες Smile
Sinanai - Τετ 26 Νοέ 2008, 15:19:00
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
[...]Πλέον είναι αμελητέες Smile


Πολύ μικρότερες, σίγουρα, αμελητέες, όμως, δε νομίζω... Cool

Εσύ γιατί επέμεινες τόσο στο 4x4; Εννοώ είχες/έχεις εμπειρία; Το λες από άποψη ποιότητας δρόμων; Δεν κατάλαβα καλά την αιτία της ένστασής σου στην αγορά του 100αριού. Idea
Steve - Τετ 26 Νοέ 2008, 15:24:47
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Εσύ γιατί επέμεινες τόσο στο 4x4; Εννοώ είχες/έχεις εμπειρία; Το λες από άποψη ποιότητας δρόμων; Δεν κατάλαβα καλά την αιτία της ένστασής σου στην αγορά του 100αριού. Idea

Είχα εμπειρία και είναι η καλύτερη άποψη τιμής/ποιότητας (value for money) στην συγκεκριμένη κατηγορία! Very happy
206xs - Τρι 10 Φεβ 2009, 11:04:39
Θέμα δημοσίευσης:
Αν κάποιος θέλει ένα 4χ4 για οδηγική απόλαυση στα λεφτά του πάντα υπάρχει μόνο μια λύση που ονομάζεται suzuki swift 1.3 4x4 (περί τα 15χιλιάρικα καινούργιο)
Παρόλα αυτά και εγώ θα προτιμούσα το πάντα.
Η τετρακίνηση έχει νόημα και παρέχει ασφάλεια αλλά το όριο της προσθιοκίνησης είναι στους 200 ίππους περίπου (με μπλοκέ καλά λάστιχα, αμορτισέρ, esp, σκληρές αντιστρεπτικές μπορείς να πας και 300 με προσθιοκίνητο). Κατα τη γνώμη μου με τους ελληνικούς δρόμους καλό είναι σε ιπποδυνάμεις άνω των 160 αλόγων να υπάρχει μπλοκέ. Σε ιπποδυνάμεις άνω των 200 αλόγων μπλοκέ και πίσω κίνηση και σε ιπποδυνάμεις άνω των 300 αλόγων τετρακίνηση.
Μιλάμε πάντα με δεδομένο οτι έχεις ένα αμάξι για άσφαλτο, ταξίδι και στροφιλίκια γιατί αν μιλάμε για τετρακίνηση στο χώμα τότε εκεί μας ενδιαφέρει μόνο η ροπή, οι σχέσεις υποπολαπλασιαμού (για εξτρέμε οφ ρόαντ) και οι γωνίες διαφυγής.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr