PSClub - Hellas
Ελληνικοί Αγώνες - Ραλλυ ΑΧΑΙΟΣ
koulis1 - Τρι 22 Απρ 2003, 17:06:16
Θέμα δημοσίευσης: Ραλλυ ΑΧΑΙΟΣ
Το Σαββατοκύριακο 4-5/5 διεξάγεται ο τέταρτος γύρος του Πανελ.Πρωταθλήματος Ραλλυ και ο πρώτος ασφάλτινος το ραλλυ ΑΧΑΙΟΣ.Οι συμμετοχές αναμένεται να ειναι παρα πολλές και αναμεσα τους θα ειναι ο Α.Βωβός με 206 WRC.Φυσικά θα ειναι ολοι οι γνωστοί πρωταγωνιστές οπως Χ"τσοπάνης,Ευσταθίου,Τσολακίδης,Νάσουλας κλπ.οπως και οι πρωταγωνιστές της F3 Ιαβέρηδες με τα κιτ καρ,και Α5 με τα Γιάρις.Ειναι ευκαιρία για μια καλή εκδρομή!.
BTS - Τρι 22 Απρ 2003, 17:13:15
Θέμα δημοσίευσης:
Εσύ Κώστα τρέχεις;
glf - Τρι 22 Απρ 2003, 19:19:42
Θέμα δημοσίευσης:
οι κοζανίτες θα είμαστε στη Βέροια για το ράλι Φίλιππος. Εγώ σαν οδηγός
και σχετικά με το Αχαιός, ακόμα δεν έχω δεί live τον Βωβό σε άσφαλτο !
chatasos - Σαβ 26 Απρ 2003, 11:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
Εκατόν ένα πληρώματα δήλωσαν συμμετοχή στον 3ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλι, το 28ο Ράλι Αχαιός, που διοργανώνει ο ΑΟΠατρών την Κυριακή 4 Μαΐου 2003, με κέντρο την αχαϊκή πρωτεύουσα.
Ο αγώνας που είναι ο πρώτος από τους 3 ασφάλτινους του φετινού πρωταθλήματος δεν συγκέντρωσε τόσες συμμετοχές όσες ο περσινός (που είχε 141), παρά το γεγονός ότι αποτελεί την καλύτερη ευκαιρία για «δοκιμές» για το πρώτο σκέλους του Ράλι ΕΛΠΑ. Αυτή την ευκαιρία εκμεταλλεύτηκαν και ο Άρης Βωβός που θα συμμετάσχει με το Peugeot 206 WRC της Lion Racing, αλλά και οι Λεωνίδας και Λάμπρος Κύρκος με δύο Escort WRC που δήλωσαν συμμετοχή παρότι δεν παίρνουν βαθμούς για το πρωτάθλημα. Μεγάλη απουσία από τον αγώνα αυτή του πρωτοπόρου του πρωταθλήματος, Δημήτρη Νασούλα, που δεν βρήκε αναρτήσεις για το Mitsubishi Evo 7 και έτσι θα αναγκαστεί να «πετάξει» αυτόν τον αγώνα. Για μια ακόμα φορά η Α/5 αποδεικνύεται η πολυπληθέστερη και με τον μεγαλύτερο συναγωνισμό κλάση αφού σε αυτήν θα διαγωνιστούν 21 πληρώματα.
Ο αγώνας, που δεν διαφέρει σχεδιαστικά σε τίποτα από τον περσινό, θα ξεκινήσει ουσιαστικά την Κυριακή το πρωί στις 08:30 και θα τερματίσει στην πλατεία των Υψηλών Αλωνίων στις 18:07, όπου θα γίνει και η απονομή των επάθλων στους νικητές. Στην ίδια πλατεία θα γίνει το Σάββατο το βράδυ η πανηγυρική τελετή εκκίνησης του αγώνα που γίνεται με τη χορηγία της «Εγνατία Ασφαλιστική Α.Ε.»
Ο έλεγχος εξακρίβωσης θα γίνει το Σάββατο 3.5.2002 σε χώρο του Λιμενικού Ταμείου που βρίσκεται στην παραλιακή Λεωφόρο Ηρώων Πολυτεχνείου, απέναντι από το Ξενοδοχείο Δελφίνι, από τις 10:00 έως τις 14:00.
Πηγή : rally.gr
chatasos - Πεμ 08 Μάϊ 2003, 17:59:34
Θέμα δημοσίευσης: Ράλλυ Αχαιός: Κύρκος-Βωβός, σημειώσατε 1!
Πάμε να δούμε τι θα γίνει με τον Κύρκο και τον Βωβό! Αυτό έλεγαν οι περισότεροι από τους -σχετικά λίγους- θεατές που ξεκίνησαν για τις ειδικές διαδρομές του φετινού Ράλλυ Αχαιού, θυμίζοντας άλλες ηρωϊκές εποχές που νομίζαμε ότι είχαν χαθεί. Τότε που οι θεατές -σαφώς περισότεροι- έτρεχαν για να δουν τις μάχες ανάμεσα στον Πεσμαζόγλου, στον Υψηλάντη (Μανιατόπουλο) και στον Ραυτόπουλο ή ανάμεσα στον Ζαλμά και στον Είπωρχ (Σοφιανόπουλο). Και λίγο αργότερα για να δούν Ιαβέρη (Μαρκουϊζο) ενατίον Σιρόκο (Λιβιεράτου), και πάλι Μανιατόπουλο (Λεωνίδας τώρα) εναντίον Μοσχού και Μοσχού εναντίον Βαρδινογιάννη και έπειτα Λεωνίδα Κύρκο εναντίον Βαρινογιάννη και Βωβού για να φθάσουμε στο σήμερα.
Αυτές οι μάχες είναι το αλατοπίπερο των αγώνων και ήταν αυτές και μόνο που έγραψαν ιστορία, όπως οι μάχες Ferrari-Ford στο Λε Μαν ή Ντελεκούρ-Ωριόλ στο γαλλικό και πρωτάθλημα ράλλυ ΜακΡέι εναντίον Μπερνς στην Αγγλία, ή Σέννα εναντίον Μάνσελ στη φόρμουλα 1, για να μείνουμε σε πιο σύγχρονες καταστάσεις. Το ότι λοιπόν σήμερα, 2003, στο Ελληνικό Πρωτάθλημα Ράλλυ εμφανίστηκε και πάλι το ντεκόρ μιας αναμέτρησης αυτής της μορφής, είναι κάτι που οι οργανωτές δεν πρέπει να το αφήνουν ανεκμετάλλευτο (με την καλή έννοια), όπως συμβαίνει δυστυχώς αυτή τη στιγμή. Μια τέτοια αναμέτρηση ανάμεσα σε δύο κορυφαίους οδηγούς θα δώσει λάμψη όχι μόνο σε έναν συκεκριμένο αγώνα, αλλά και σε όλο το πρωτάθλημα πέρα από την προσέλκυση θεατών. Και ένα δυναμικό πρωτάθλημα είναι αυτό που λείπει σήμερα από τη χώρα μας.
Ο Λεωνίδας Κύρκος ξεκίνησε με το Ford Escort WRC χάνοντας την πρώτη ειδική διαδρομή από το Peugeot 206 WRC του Αρη Βωβού. Με το πείσμα όμως που τον διακρίνει, πήρε τις άλλες τρεις ειδικές και έφτιαξε διαφορά ενώ ο Λάμπρος, με το άλλο Escort WRC της οικογένειας, ακολουθούσε κατά πόδας. Ο Λεωνίδας πήρε ανάσα (και τη νίκη στη γενική) όταν στην επόμενη ειδική εγκατέλειψε ο Βωβός. Δεν λειτούργησε ο υδραυλικός γρύλλος όταν χρειάστηκε να αλλαχτεί ένα σκαμένο λάστιχο! Είχε όμως προλάβει να λειτουργήσει η λογική της αναμέτρησης κι αυτό ήταν το μεγάλο κέρδος για τον αγώνα και όχι μόνο. Ο Λεωνίδας Κύρκος πήρε τη νίκη στον αγώνα της Αχαϊκής πρωτεύουσας, αλλά και την άτυπη μάχη των εντυπώσεων από τον Αρη Βωβό, που με την εγκατάλειψή του, δεν έδωσε τη δυνατότητα στους χιλιάδες θεατές να απολαύσουν τη συναρπαστική μονομαχία.
Με τον Αρη Βωβό (Peugeot 206 WRC) να κερδίζει τη πρώτη ε.δ. και τους Λάμπρο και Λεωνίδα Κύρκο με τα Ford Escort WRC να ακολουθούν ξεκίνησε το 28ο Ράλι Αχαιός. Η εμπειρία και το πείσμα του Λεωνίδα, του έδωσε τη πρώτη θέση στις δύο επόμενες ε.δ. και ένα μικρό προβάδισμα στην κατάταξη που φρόντισε να το μεγαλώσει κερδίζοντας και την «Φτέρη». Όμως ο Αρης Βωβός δεν είχε την ευκαιρία να πάρει ρεβάνς στο δεύτερο σκέλος του αγώνα, αφού στην 5η κιόλας ε.δ. αναγκάστηκε να εγκαταλείψει, λόγω του προβλήματος που περιγράψαμε παραπάνω. Έτσι ο Λεωνίδας «έκοψε» ρυθμό και ο Λάμπρος βρήκε την ευκαιρία να πάρει τις 3 τελευταίες ε.δ. και μαζί τη 2η θέση της κατάταξης.
Μεγάλη μάχη για την 3η θέση της κατάταξης έγινε μεταξύ του Σάκη Ευσταθίου (Renault Clio Kit) και Πάνου Χατζητσοπάνη (Renault Megane), που εναλλάσσονταν μέχρι την 4η ε.δ. οπότε κόλλησε η ντίζα του γκαζιού του Megane, με αποτέλεσμα την υπερθέρμανση των φρένων και την πτώση της απόδοσης του αυτοκινήτου, αλλά και την απώλεια της 4ης θέσης από τον Θεργιάκη (Opel Astra Kit), αφήνοντας τον Χατζητσοπάνη στην 5η. Η επόμενη, 6η θέση της γενικής κατάταξης και πρώτη στην Ομάδα Ν πήγει στον Θόδωρο Αλειφέρη (Mitsubishi EVO VI) που ήταν πρώτος (στην ομάδα του) στις πέντε από τις οκτώ ειδικές. Δεύτερος στην Ομάδα Ν ( 8ος γενικής) τερμάτισε ο Βαζάκας (Subaru Impreza WRX) και στην τρίτη ο Μπίντζος (Mitsubishi EVO VII).
Στην Ομάδα F3, η πολύ ωραία μάχη ανάμεσα στους αδελφούς Μαρκουϊζους έληξε υπέρ του Κωνσταντίνου με το Fiat Punto Kit, όταν ο άλλος με το Peugeot 106 Maxi έχασε στην 2η Φτέρη έναν τροχό ενώ προηγείτο. Οι 7 πρώτες θέσεις στις ειδικές για την κλάση των 1400 κ.εκ. έδωσαν στον Λάμπρο Αθανασούλα (Ford Puma Kit) την πρώτη θέση και τη δεύτερη στην F3, ενώ πίσω του τερμάτισε ο Παύλος Μοσχούς (Nissan Micra Kit). Από τα 98 πληρώματα που ξεκίνησαν τον αγώνα τερμάτισαν τα 69.
Πηγή : flash.gr
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group