PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Μεταχειρισμένες ανησυχίες

SnakeMJK - Δευ 24 Νοέ 2008, 12:01:30
Θέμα δημοσίευσης: Μεταχειρισμένες ανησυχίες
Εδώ και αρκετό καιρό έχω έναν μόνιμο προβληματισμό. Για το πότε και αν αξίζει να δώσω το πολυαγαπημένο μου αυτοκίνητο! Έχουμε και λέμε, είναι σχεδόν 7 ετών, έχει 135 χιλιάδες χλμ και ουσιαστικά κανένα πρόβλημα. Το θέμα είναι, το πουλάς τώρα που πιάνει δεν πιάνει 5-6 χιλιάρικα ή το κρατάς με το ρίσκο να βγάλει προβλήματα λόγω παλαιότητας στο μεσοπρόθεσμο μέλλον και ουσιαστικά να το "παντρευτείς" καθώς σε κάποια χρόνια από τώρα αν θελήσω να το πουλήσω η τιμή του θα είναι ακόμα πιο ξεφτίλα... Στο ζουμί!

Το πουλάς τώρα που πιάνει κάτι ή το κρατάς για "μια ζωή";
206kwn - Δευ 24 Νοέ 2008, 12:45:36
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένες ανησυχίες
SnakeMJK έγραψε:
Εδώ και αρκετό καιρό έχω έναν μόνιμο προβληματισμό. Για το πότε και αν αξίζει να δώσω το πολυαγαπημένο μου αυτοκίνητο! Έχουμε και λέμε, είναι σχεδόν 7 ετών, έχει 135 χιλιάδες χλμ και ουσιαστικά κανένα πρόβλημα. Το θέμα είναι, το πουλάς τώρα που πιάνει δεν πιάνει 5-6 χιλιάρικα ή το κρατάς με το ρίσκο να βγάλει προβλήματα λόγω παλαιότητας στο μεσοπρόθεσμο μέλλον και ουσιαστικά να το "παντρευτείς" καθώς σε κάποια χρόνια από τώρα αν θελήσω να το πουλήσω η τιμή του θα είναι ακόμα πιο ξεφτίλα... Στο ζουμί!

Το πουλάς τώρα που πιάνει κάτι ή το κρατάς για "μια ζωή";


αν τα εχεις να τα δωσεις για να παρεις κατι καινουργιο δωσε το αυτοκινιτο κ παρε το καινουργιο.... για μεταχειρισμενο αν βρεις κατι απο κολλητο σου κ ειναι η τρελη ευκαιρια παλι παρτο...απλα ρε παιδι μου να το ξερεις το αυτοκινιτο μην ειναι οτι να ναι......αν και θα σου ελεγα να πας σε καινουργιο....συμφερει
SnakeMJK - Δευ 24 Νοέ 2008, 13:49:37
Θέμα δημοσίευσης:
Για καινούριο λέω και συγκεκριμένα για το 207cc. Το θέμα είναι αν αξίζει. Με αυτό που χω τώρα ούτε βενζίνη χαλάω, και να το γρατζουνίσω πουθενά δεν τρέχει τίποτα και να πέσει στη θάλασσα, λίγο θα με νοιάξει! Ενώ με το καινούριο :S
Jim207GT - Δευ 24 Νοέ 2008, 14:05:35
Θέμα δημοσίευσης:
Απ'ότι καταλάβατε ο Ζήσης θέλει συγκρουόμενο και όχι αυτοκίνητο Razz
Αφού έχεις και το μοτόρι τι το σκέφτεσε 207cc δαγκωτό και ας τρίζει λίγο κάθε 6μηνο. Μπρός τα κάλη.......
MEMsound - Δευ 24 Νοέ 2008, 14:14:44
Θέμα δημοσίευσης:
δεν ειναι "λογικής"
αλλα αν θες να δει ςοικονομοτεχνικα:

αν τώρα πιανει 5-6 μετα από πχ 2~3 χρόνια θα πιανει 2~3
οπότε χεις διαφορα 2~3000ε
βαλε και μαξ 1000 σε οτι αναλώσιμο πχ χρειαστεί το 206 μέσα στα επόμενα 2~3χρόνια
πες συνολο μαξ 4000 για να εχουμεμια "σχετική" βάση


οποια "λειτουργικα" εξοδα εχει το 206 αυτό που εχεις τώρα
αντίστοιχα και λιγα περισσότερα θα εχει το καινουργιο

το εξηγώ:
μια Χ διαφορα στην βενζίνη γιατί πχ με το 207 1,6 Τ θα καις γυρω στα 9~11 lt/100km ενώ πχ με αυτό που εχεις λογικά εισαι στο 7~8Lt/100
οπότε πολλαπλασίασε την διαφορα με τα χιλιόμετρα που κάνεις κατα μέσο ορο το χρόνο να δεις πόσα λεφτα διαφορα θα εχεις στην βενζίνη

τελη κυκλοφορίας ειναι τα ιδια

ασφαλεια ειναι περισσότερη - υπολογισε διαφορα από αυτή ποπυ πληρώνεις τώρα - λογικά μαξ κάνα 300άρι διαφορα/ετος θα εχεις


από τα 4000 (που λέγαμε στην αρχή) αφαιρεις τα εξτρα λειτουργικά εξοδα του νέου και βλέπεις τι παίζει με τα λεφτα...

μετρας αν εχεις και τα λεφτα για την αγορα (+τόκους αν δεν το πάρεις μετρητοις) του νέου...

και βλέπεις αν μπορείς να ανταπεξέλθεις...
αν μπορεις καλά ψώνια...

σχετικά με το γρατζουνισμα τι να σου πω...
φιλη αγορασε τετοιο 207 1,6Τ και μέσα στην πρωτη βδομάδα το χε παρκαρισμένο σε παρκιγκ της κηφισσιάς και γυρησε και το βρηκε με όλο το πισω πλευρα οδηγου φτερο βουλιαγμένο και γρατζουνισμένο...
εσυ βεβαια εχεις την μηχανη για "καθε μέρα" οπότε αυτές οι πιθανότητες λιγοστευουν...
Πάνος - Δευ 24 Νοέ 2008, 14:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
Κατ εμε και μην γνωριζοντας τα οικονομικα του καθενος και μη λαμβανοντας τα υποψη θεωρω πως δεν ειναι καταλληλη περιοδος για αγορα αυτοκινητου και ειδικα τις ταξεως των 20 και χιλιαδων ευρω.
Φυσικα εσυ και ο καθενας μπορει να εχει την οικονομικη δυνατοτητα.
Σαν οικονομικη συμπεριφορα απεναντι σε ενα κοινωνικοοικονομικο προβλημα η γνωμη μου ειναι να μην κανεις κινηση.
206kwn - Δευ 24 Νοέ 2008, 14:49:30
Θέμα δημοσίευσης:
καλα ναι για το οικονομικο δεν τιθεται θεμα.... αλλα τη στιγμη που ο ζησης μας λεει οτι την ψηνει το παιδι λογικα θα τα εχει μετρησει τα πραγματα κ θα ειδε οτι μπορει να την παλεψει.... παντως αποψη μου ειναι να το δωσει το 206 για το 207ψψ ... ειναι ενα τελειο μηχανημα αν εξαιρεσεις κατι τριγμους(λεπτομερειες δηλαδη) το οποιο πολλοι θα το ζηλευαν.... α;ποψη μου.... βουτα το απο τα μαλλια.....
SnakeMJK - Δευ 24 Νοέ 2008, 14:55:32
Θέμα δημοσίευσης:
Περί των οικονομικών, μέντολες Razz Δηλαδής αν γίνει αγορά αυτοκινήτου το μεγαλύτερο ποσοστό θα είναι με δόσεις. Η σκέψη αυτή μου ήρθε για 2 λόγους:

α) Φοβάμαι τι προβλήματα μπορεί να βγάλει το αυτοκίνητο λόγω παλαιότητας. Η οικογένεια μου είχε πάντα την τακτική να αλλάζει αυτοκίνητο στα 3 χρόνια με αποτέλεσμα να μου χουν περάσει αυτό το φόβο, αλλά και να με πρίζουν να αλλάξω! Φανταστείτε είναι το πρώτο αυτοκίνητο "μας" που πέρασε ΚΤΕΟ Razz

β) Λόγω του facelift και των γενικών ρεκτιφιέ που έχουν γίνει στο αμάξι τελευταία, είναι αυτή τη στιγμή στο μαξιμουμ του ποσού που μπορεί να πουληθεί! Δηλαδή στα πιο υγρά μου όνειρα να πάει 6 χιλιάρικα (αντιπροσωπεία 4,5 βαριά).

Και φυσικά πάντα υπάρχει και το ενδεχόμενο να το δώσω τώρα και μείνω μόνο με την μηχανή για κάποιο σεβαστό χρονικό διάστημα... Και μετά βλέπουμε.

Αν και νομίζω ότι η ρίζα του κακού είναι τα 75 άλογα Razz Razz Razz
sod - Δευ 24 Νοέ 2008, 15:05:26
Θέμα δημοσίευσης:
Αν σου αρεσει το 206 και σε ενοχλουν τα 75,η πουλα αυτο και παρε ενα με
γαλυτερο σε κυβικα η αλαξε ενα μοτερ.Η δευτερη νομιζω ειναι και πιο φτηνη......γνωμη μου....
volvos - Δευ 24 Νοέ 2008, 15:31:15
Θέμα δημοσίευσης:
αν θεωρεις οτι θα στριβει το 207 οπως στριβεις το 206 τωρα μαλλον θα μεινεις με τη πικρα στο χερι....

το 207 cc το αγοραζεις για να εισαι τρεντι και να βγαλεις γκομενα
που αυτο το κανεις μια χαρα και με ενα μχ-5.....που θα το χαρεις και στην οδηγηση αφου θα σε παει στο κοσμο της πισω κινησης...
SnakeMJK - Δευ 24 Νοέ 2008, 15:38:55
Θέμα δημοσίευσης:
Η επιλογή του 207cc έγινε μόνο κ μόνο γιατί μ'αρέσει εμφανισιακά (κλειστό πάντα!) και επειδή φοράει το 1.6 με τα 150 άλογα. Αμα είναι να αυξηθεί ο αριθμός των γυναικών, δεν θα το πάρω Razz Razz Razz
MEMsound - Δευ 24 Νοέ 2008, 15:40:10
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Αν και νομίζω ότι η ρίζα του κακού είναι τα 75 άλογα Razz Razz Razz

αυτό λυνεται με μαξ 3000ε... και θα εισαι γυρω στα 130~140αλογα...
206kwn - Δευ 24 Νοέ 2008, 16:03:03
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
SnakeMJK έγραψε:
Αν και νομίζω ότι η ρίζα του κακού είναι τα 75 άλογα Razz Razz Razz

αυτό λυνεται με μαξ 3000ε... και θα εισαι γυρω στα 130~140αλογα...


Σωστος ο μανθος αλλα αν ειναι ετσι 3000+3500 πες που θα πουλησεις το δικο σου μπορεις να πας σε ετοιμο 1600 μεταχειρισμενο... θελω να πω τη στιγμη που το αυτοκινιτο εχει καποια (-) σε μερικα θεματα λογω του οτι ειναι 1400 8ν ταμπουρο πισω μικρα δισκοφρενα μπροστα κλπ κλπ πιστευω οτι κλαυτερα θα ειναι να πας σε μεταχειρισμενο (ετοιμο) 1600 206 (η οικονομικοτερη λυση) παρα να μπλεκεις με μετατροπες τροπετα αξονες κ ολα τα συναφη που μπορει να ζητησει μια τετοιου ειδους μετατροπη........αν παλι δεν σε καλυπτει αυτο τσιμπα το 207 (εγω στη θεση σου θα τσιμπαγα το ρψ κ οχι το ψψ).... κατα την αποψη μου ειναι πολυ σωστο αυτοκινιτο κορυφη κ γρηγορο κ εχει κ ολα τα καλουδια του (τουρμπο κλπ κλπ) κ οπως κ να το κανουμε ειναι ΓΑΛΛΟΣ....... Wink Wink Wink Wink Wink
Πάνος - Δευ 24 Νοέ 2008, 16:12:11
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Περί των οικονομικών, μέντολες Razz Δηλαδής αν γίνει αγορά αυτοκινήτου το μεγαλύτερο ποσοστό θα είναι με δόσεις. Η σκέψη αυτή μου ήρθε για 2 λόγους:


Την ιδια ακριβως σκεψη εκανα και εγω πριν παρω το 206.
Οσον αφορα αντικατασταση του σαξο που παρολο που ηταν μοντελο 2003 θεωρουσα οτι στην τετραετια που το ειχα ειχε φτασει στο αποκορυφωμα της εμπορικης του αξιας και αποφασισα να το πουλησω θεωρωντας πως αν το κρατουσα κι αλλο θα αρχισω να χανω χρηματα φοβουμενος μην φτασω στο γα**.
Και τελικα το πουλησα στην τρελη τιμη των 7500€ για 1400 και αγορασα το 206.
Σαν αντικατασταση αυτοκινητου δεν το μετανιωσα ποτε μιας και το 206 ειναι αλλο αυτοκινητο.
Απο οικονομικης αποψεως ομως εν τελει τη κινηση μου τη θεωρησα περιττη.
Ο ενθουσιασμος ηταν πιο ισχυρος απο τη λογικη αλλα εν ετελει η λογικη μενει.
Ελπιζω να καταλαβαινεις που το παω.
Ποσο μαλλον να εβαζα δοσεις για αυτοκινητο 20000€ στη συγκεκριμενη χρονικα οικονομικη περιοδο.
Φυσικα δεν θελω ουτε να σε επηρεασω ουτε να σου αλλαξω γνωμη.
Καταθετω απλα την αποψη μου.
ath7 - Δευ 24 Νοέ 2008, 16:25:34
Θέμα δημοσίευσης:
Mιας και εχεις και μηχανη 207gt και εισαι πενα! Wink
Lef205 - Δευ 24 Νοέ 2008, 16:48:10
Θέμα δημοσίευσης:
Ζηση δες αν σου βγαινουν τα budget και πραξε αναλογα γιατι αν θυμαμαι καλα εχεις και τις δοσεις της μηχανης τωρα.
Αν και ψηλε εχω την εντυπωση οτι στο 207ψψ δεν θα αισθανεσαι πολυ ανετα λογω υψους, ασε που για πιστα δεν κανουμε κουβεντα καν.
Απο΄κει και περα το καμπριο ειναι αλλη υποθεση και ευκαιρια που ο καθενας αξιζει να βιωσει.
206kwn - Δευ 24 Νοέ 2008, 16:56:22
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Ζηση δες αν σου βγαινουν τα budget και πραξε αναλογα γιατι αν θυμαμαι καλα εχεις και τις δοσεις της μηχανης τωρα.
Αν και ψηλε εχω την εντυπωση οτι στο 207ψψ δεν θα αισθανεσαι πολυ ανετα λογω υψους, ασε που για πιστα δεν κανουμε κουβεντα καν.
Απο΄κει και περα το καμπριο ειναι αλλη υποθεση και ευκαιρια που ο καθενας αξιζει να βιωσει.



+1 αλλα μιλαμε +καμπριο+τουρμπο=ααααααααααααλλη φαση
ath7 - Δευ 24 Νοέ 2008, 17:04:22
Θέμα δημοσίευσης:
Lef205 έγραψε:
Αν και ψηλε εχω την εντυπωση οτι στο 207ψψ δεν θα αισθανεσαι πολυ ανετα λογω υψους

Οντως και ειμαι και ποιο κοντος απο σενα!
Lef205 έγραψε:
ασε που για πιστα δεν κανουμε κουβεντα καν.

Μετα θα ποσταρεις μονιμα εδω! Wink Laughing
206kwn έγραψε:
+1 αλλα μιλαμε +καμπριο+τουρμπο=ααααααααααααλλη φαση

600 κυβικα με 100 αλογα και 150-160 κιλα εκει να δεις φαση!
Οποτε για μενα το cc δεν σου χρειαζετε καθολου! Wink
Steve - Δευ 24 Νοέ 2008, 17:19:45
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Αν και νομίζω ότι η ρίζα του κακού είναι τα 75 άλογα Razz Razz Razz

Και οι 5 ολόκληρες πόρτες.
STELIOS - Δευ 24 Νοέ 2008, 19:15:03
Θέμα δημοσίευσης: Re: Μεταχειρισμένες ανησυχίες
SnakeMJK έγραψε:
Εδώ και αρκετό καιρό έχω έναν μόνιμο προβληματισμό. Για το πότε και αν αξίζει να δώσω το πολυαγαπημένο μου αυτοκίνητο! Έχουμε και λέμε, είναι σχεδόν 7 ετών, έχει 135 χιλιάδες χλμ και ουσιαστικά κανένα πρόβλημα. Το θέμα είναι, το πουλάς τώρα που πιάνει δεν πιάνει 5-6 χιλιάρικα ή το κρατάς με το ρίσκο να βγάλει προβλήματα λόγω παλαιότητας στο μεσοπρόθεσμο μέλλον και ουσιαστικά να το "παντρευτείς" καθώς σε κάποια χρόνια από τώρα αν θελήσω να το πουλήσω η τιμή του θα είναι ακόμα πιο ξεφτίλα... Στο ζουμί!

Το πουλάς τώρα που πιάνει κάτι ή το κρατάς για "μια ζωή";


Επειδη εχω κ'εγω αυτον τον προβληματισμο θα σο πω το εξης...

ΑΝ το αμαξι ειναι σε καλή κατασταση μηχανικα και εμφανησιακα πουλα το συντομα γιατι απαξ και αρχισει να βγαζει ζημιες (τις οποιες θα πρεπει να φτιαξεις για να το διωξεις) θα ειναι ασημφωρη η πωληση του καθος ΚΑΙ θα το φτιαχνεις ΚΑΙ θα χανει αξια λογο χρονου.

Κ'εμενα 7 ετων ειναι αλλα με κατι παραπανησια χλμ (160φευγα χλδς) το τελευταιο καιρο ολο του ριχνω ευρα που ξερω οτι δεν προκειτε να παρω πισω, αλλα πρεπει να τα ριξω ωστε να διατειρειται σε "οδηγησιμη" κατασταση.

Επισκευες που εχουν γινει προσφατα (και ηταν απαραιτητες):
- Ρουλεμαν Συμπλεκτη
- Κορονοπηνιο (φαγωμενα πλανητικα)
- Εμπρος Ψαληδια
- Βασεις μηχανης (1 πανω, 1 κατω)
- ΟΛΑ τα ρουλεμαν εξωτερικα του κινητηρα

Απλα κατσε και συγκρινε τι προκειτε να σου κοστησει οσο το κρατας εναντι στο τι θα παρεις οταν το πουλησεις.
SnakeMJK - Δευ 24 Νοέ 2008, 20:53:10
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει και η σκέψη να το πουλήσω και να μείνω για κανα χρόνο μόνο με την μηχανή, για να έρθω οικονομικά στα ίσια μου... Και μετά να πάρω κάτι καλό! (και να αποχαιρετίσω για πάντα τις μηχανές Sad )
ath7 - Δευ 24 Νοέ 2008, 21:54:08
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
και να αποχαιρετίσω για πάντα τις μηχανές Sad


Shocked Shocked Shocked
Γιατι??
SnakeMJK - Δευ 24 Νοέ 2008, 22:01:30
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί έχω βαρεθεί να θέλουν να με σκοτώσουν στον δρόμο και νομίζω ότι είναι ζήτημα χρόνου να με στείλουν στον τάφοι οι πο**τη* Razz

Και επειδή θέλω να μεγαλώσω, να έχω γκρι κροτάφους και να πηγαίνω για πολλά χρόνια ακόμα με τους ΠΡΤ για ούζα, έχω υποσχεθεί στον εαυτό μου ότι θα παρατήσω της μηχανές πριν κλείσω τα 30. Τώρα είμαι 26... Έχω ακόμα Razz
ath7 - Δευ 24 Νοέ 2008, 22:02:45
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα εχεις απολυτο δικιο....
Πάνος - Δευ 24 Νοέ 2008, 23:21:44
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Υπάρχει και η σκέψη να το πουλήσω και να μείνω για κανα χρόνο μόνο με την μηχανή, για να έρθω οικονομικά στα ίσια μου... Και μετά να πάρω κάτι καλό! (και να αποχαιρετίσω για πάντα τις μηχανές Sad )



Σαν σκεψη συμφωνω απολυτα.
COOL ALEXIS - Τρι 25 Νοέ 2008, 01:02:19
Θέμα δημοσίευσης:
Περισσότερα πάγια έξοδα (ασφάλεια ειδικά σε καινούριο μεικτή) αλλά και λειτουργικά (λάστιχα 17", τακάκια πιο ακριβά κτλ) βάλε κι ένα χάσμα από τα λεφτά που θα πάρεις από το 206 μέχρι το 207 (δόσεις δόσεις δόσεις) και μετά λογαριάζεις αν θέλεις να μπεις σε αυτή την διαδικασία Wink
Steve - Τρι 25 Νοέ 2008, 01:29:05
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Γιατί έχω βαρεθεί να θέλουν να με σκοτώσουν στον δρόμο και νομίζω ότι είναι ζήτημα χρόνου να με στείλουν στον τάφοι οι πο**τη* Razz

Ενώ εσύ που το πας σαν Κυρία, κάνεις 12 λεπτά Ίλιον-Θησείο με 2κάβαλο...





μαλ**α Ε μαλ**α
volvos - Τρι 25 Νοέ 2008, 09:35:03
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως τωρα που πατησα τα 30 λεω να παρω μηχανη...

για κανα mp3 με βλεπω στο τελος Laughing
SnakeMJK - Τρι 25 Νοέ 2008, 10:54:37
Θέμα δημοσίευσης:
Με κόβω να παίρνω κανά 50άρι για να πηγαίνω μέχρι το μετρό για την δουλειά... Αχ... Απ' τα 100 άλογα στα 5 Razz

Το πλάνο που χω στο μυαλό μου τώρα είναι πουλάω αυτοκίνητο τώρα... Μένω για κανά χρόνο με την μηχανή και μετά τσιμπάω ένα γλήγορο 4τροχο + ένα 50άρι για τις κοντινές μετακινήσεις. Γιατί χωρίς καθόλου μηχανή δεν γίνεται. Εσείς δεν ξέρω πως την παλεύεται Razz

Steve έγραψε:
Ενώ εσύ που το πας σαν Κυρία, κάνεις 12 λεπτά Ίλιον-Θησείο με 2κάβαλο...


Καταρχήν βιαζόσουν... Κατά δεύτερον, με το καινούριο το κάνω κάτω από 8 λεπτά σίγουρα Razz Κατά τρίτον, η απόσταση ήταν Πετρούπολη - Θησείο, μην με μειώνεις!
COOL ALEXIS - Τρι 25 Νοέ 2008, 11:15:23
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
εγω παντως τωρα που πατησα τα 30 λεω να παρω μηχανη...

για κανα mp3 με βλεπω στο τελος Laughing


Το καινούριο MP3 βγαίνει και με ελαφρώς μεγαλύτερο μετατρόχιο και επομένως πιάνεται σαν τρίκυκλο κοινώς δίπλωμα αυτοκινήτου Wink
SnakeMJK - Τρι 25 Νοέ 2008, 11:40:28
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:
volvos έγραψε:
εγω παντως τωρα που πατησα τα 30 λεω να παρω μηχανη...

για κανα mp3 με βλεπω στο τελος Laughing


Το καινούριο MP3 βγαίνει και με ελαφρώς μεγαλύτερο μετατρόχιο και επομένως πιάνεται σαν τρίκυκλο κοινώς δίπλωμα αυτοκινήτου Wink


Όντως έτσι είναι, απλά η τιμή του είναι λίγο απαγορευτική για τα κυβικά του (250, 6.000 euro // 400, 7.000 euro). Βέβαια είναι πολύ ασφαλές και το φρενάρισμα του για τους αρχάριους είναι τέλειο.
Steve - Τρι 25 Νοέ 2008, 12:55:44
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
Καταρχήν βιαζόσουν... Κατά δεύτερον, με το καινούριο το κάνω κάτω από 8 λεπτά σίγουρα Razz Κατά τρίτον, η απόσταση ήταν Πετρούπολη - Θησείο, μην με μειώνεις!

μαλ**α Very happy
SnakeMJK - Τετ 16 Σεπ 2009, 13:18:46
Θέμα δημοσίευσης:
και για να συνεχίσω τον προβληματισμό μου έναν χρόνο μετά....

το να πουλήσω το αυτοκίνητο μου χει φύγει για πάντα ως σκέψη... θα το παντρευτώ! το πήρα απόφαση! Razz

έχουμε και λέμε....

το αυτοκίνητο κινείται πλέον ελάχιστα και πιο συγκεκριμένα μόνο στις βροχές, κανά σ/κ σε κοντινές αποστάσεις και όποτε πάμε μέγαρα! Βάλε και 2 κόνιτσες τον χρόνο... κλπ κλπ κλπ, κατά μέσο όρο πες βαριά 8.000 χλμ τον χρόνο (τα μισά σίγουρα σε ταξίδι).

η κατάσταση....

το αμάξι είναι στα περισσότερα του αναλώσιμα σενιαρισμένο πρόσφατα (ψαλίδια, ιμάντες, δίσκο-συμπλέκτη, τακάκια κλπ) και μέχρι τα 200.000 χλμ (τώρα έχει 146 χιλιάδες) δεν πρόκειται να ζητήσει κάτι αξιόλογο σε χρήματα... (θέλω να ελπίζω!)

και ο προβληματισμός....

μοναδικό προβληματάκι είναι τα κλασμένα αμορτισέρ (bilstein τα χοντρά).
τι να κάνω;

- απλή ανακατασκευή, για να σταματήσει το άπειρο κοπάνημα
- απλή ανακατασκευή, και μαμά ελατήρια γιατί νομίζω ότι μ' έχει κουράσει το πράγμα...
- αλλαγή με μαμά αμορτισέρ-μαμά ελατήρια να τελειώνουμε; Razz
- και μετά σε πιο hardcore καταστάσεις.... ανακατασκευή, στενά ελατήρια και ο θεός βοηθός. θα χω την τρελή ανάρτηση με βαριά 500 ευρώ, αλλά θα την χρησιμοποιώ όσο μπορώ με τα 75 μου άλογα, 2 φορές τον χρόνο το πολύ στα μέγαρα...

δηλαδή.... αξίζει να σκάσω τα 500 ευρώ για rebuild+στενά την στιγμή που δεν πολυχρησιμοποιείται το αμάξι... την στιγμή που είναι 75 άλογα... την στιγμή που δεν αξίζει σαν σύνολο ούτε 4 χιλιάρικα....;;;;;

τέλος. Rolling eyes
Πάνος - Τετ 16 Σεπ 2009, 13:25:38
Θέμα δημοσίευσης:
Απο τη στιγμη που σκοπευεις να το παντρευτεις ξεχνας την αξια του αυτοκινητου,ξεχνας ποσο κοστιζει κατι και φτιαχνεις κατι με την προοπτικη να το χρησιμοποιεις καιρο ακομα.
Εγω στη θεση σου θα εβαζα ενα 16αρι μοτερ,θα εφτιαχνα και την αναρτηση και οταν θα το χαιρομουνα θα το χαιρομουνα πραγματικα.

Αλλιως μαμα αναρτηση για all around χρηση που και γι ατα Μεγαρα μια χαρα θα ειναι.
Δες τον Κωστη Sinanai τι εκανε με μαμα σεταπ.
volvos - Τετ 16 Σεπ 2009, 13:33:00
Θέμα δημοσίευσης:
ELA na se παω βολτα να δεις οτι κοπαναει λιγοτερο απο δικο σου.
ρωτα και μιχαλακη τι εκανε το δικο του οταν εβγαλε τα σαυροελατηρια σου
MEMsound - Τετ 16 Σεπ 2009, 13:39:18
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
δηλαδή.... αξίζει να σκάσω τα 500 ευρώ για rebuild+στενά την στιγμή που δεν πολυχρησιμοποιείται το αμάξι... την στιγμή που είναι 75 άλογα... την στιγμή που δεν αξίζει σαν σύνολο ούτε 4 χιλιάρικα....;;;;;


οχι δεν αξίζει... αν εχεις σκοπό να μείνεις στα 75 αλογα
οκ θα ειναι πιο ευχαριστο σε οποιδηποτε στροφη ειτε δρόμο ειτε πιστα, αλλα και πάλι δεν εχεις τοση πολυ ισχη ωστε να σου ειναι "απαραίτητη" μια τοσο καλή ανάρτηση

στο διαταυτα
μου πουλάς τα αμορτισερ σου?
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
SnakeMJK - Τετ 16 Σεπ 2009, 14:00:06
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
στο διαταυτα
μου πουλάς τα αμορτισερ σου?
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


επειδή δεν παίζει να γίνει ποτέ 1.6... παίζει κ να τα δώσω μέσα στο χειμώνα σε υπερβολικά καλή τιμή Razz άμα είναι θα σου πω...
αν και εκεί που βλέπω να καταλήγω είναι να τα κάνω απλά rebuild και να τους βάλω μαμά ελατήρια από 1.6. η μλκια είναι ότι (μάλλον) θα χρειάζεται πάλι κούρδισμα ο πίσω άξονας...
Steve - Τετ 16 Σεπ 2009, 15:21:11
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
παίζει κ να τα δώσω μέσα στο χειμώνα σε υπερβολικά καλή τιμή Razz
Να περάσει ο χειμώνας και εδώ είμαστε πάλι να συζητήσουμε οτιδήποτε.

Μέχρι τότε, ΜΗΝ δίνεις φράγκο.
MEMsound - Πεμ 17 Σεπ 2009, 08:38:56
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
MEMsound έγραψε:
στο διαταυτα
μου πουλάς τα αμορτισερ σου?
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


επειδή δεν παίζει να γίνει ποτέ 1.6... παίζει κ να τα δώσω μέσα στο χειμώνα σε υπερβολικά καλή τιμή Razz άμα είναι θα σου πω...
αν και εκεί που βλέπω να καταλήγω είναι να τα κάνω απλά rebuild και να τους βάλω μαμά ελατήρια από 1.6. η μλκια είναι ότι (μάλλον) θα χρειάζεται πάλι κούρδισμα ο πίσω άξονας...

αντι να μπλεκεις με ρεμπιλντ απλα και μονο για να βαλεις ελατηρια 1,6 (εννοω χωρις σκοπό να τα κάνεις στενοπιατελα) παρε με 4αδα μαμα 206 ρψ και κάνε την δουλεια σου.
τα ελατηρια του 1,6 δεν χρειαζονται τιπορα ιδιαίτερες πιέσεις (στα αμορτισερ) για να δουλεψουν αλλωστε
και πάρε και καμμια αντιστρεπτικη να μειώσεις τις κλίσεις...
SnakeMJK - Δευ 21 Σεπ 2009, 18:32:30
Θέμα δημοσίευσης:
Μου χει καρφωθεί μια ιδέα και δεν ξέρω κατά πόσο αξίζει... Σίγουρα σε αυτό θα μπορεί να μας βοηθήσει ο Steve...

Πόσο καλή ιδέα είναι να αγοράσεις ένα τροπέτο για να χεις ανταλλακτικά για "μια ζωή"; Razz Και συγκεκριμενοποιώ! Πες αγοράζω τροπέτο 206 1.6 με φυσιολογικά χλμ... Περνάω το μοτέρ στο δικό μου και μετά ότι άλλο χρειαστώ στο μέλλον θα τα έχω ήδη έτοιμα... Φρένα, άξονες, κρεμαγιέρες, ημιαξόνια, ψαλίδια, αερόσακους και εγώ δεν ξέρω τι άλλο δαπανηρό με σχετικά πολύ μικρό αρχικό κόστος. Το μόνο που με αγχώνει είναι καταρχήν ο χώρος φύλαξης που δεν υπάρχει, άρα θα είναι εκτεθειμένο τόσο σε επιτήδειους όσο και στα καιρικά φαινόμενα στο οικόπεδο απέναντι απ το σπίτι μου, και το κατά πόσο θα συντηρηθούν σε καλή κατάσταση τα μελλοντικά ανταλλακτικά την στιγμή που το τροπέτο θα βρίσκεται συνεχώς σε πλήρη ακινησία.

Τα φώτα σας Razz
Steve - Δευ 21 Σεπ 2009, 19:14:50
Θέμα δημοσίευσης:
Τί να βοηθήσει και ο steve?

Το τροπέτο που θα βρεις, για να έχει όλα αυτά που αναφέρεις επάνω, και απείραχτα, θα το βρείς στην καλύτερη περίπτωση 2.000 ευρώ, και συνεχίζεις προς τα πάνω.

Επίσης, για να παραδώσεις πινακίδες πλέον, αν γνωρίζω καλά, πρέπει να παραδώσεις και το αμάξι.

Αν ΔΕΝ παραδώσεις πινακίδες, πρέπει να πληρώνεις τα τέλη κυκλοφορίας (όχι όμως και την ασφάλιση) κάθε χρόνο.

Συν τοις άλλοις, επειδή ΔΕΝ έχεις χώρο φύλαξης, και είσαι και στην Αθήνα, αν το αφήσεις στο οικόπεδο απέναντι σου, το πιο πιθανό στην μπουρδελόπολη σας είναι να έρθει ένας με γερανό και να το καβατζώσει, μέρα μεσημέρι χωρίς να πάρεις χαμπάρι.

Άρα λοιπόν, θα πάρεις το τροπέτο (εσύ συγκεκριμένα) και θα έχεις πάγια έξοδα τα τέλη (και ξαναλέω, μπορεί και να κάνω λάθος) και τα έξοδα φύλαξης.


Σίγουρα όμως είναι πάρα πολύ καλή περίπτωση να έχεις ένα ολόκληρο αμάξι κάβα Smile (αν μπορείς να το έχεις με το αζημίωτο)
MEMsound - Δευ 21 Σεπ 2009, 19:46:08
Θέμα δημοσίευσης:
το εχεις υπεραναλυσει και κουρασει το θεμα
αφου θες την καρότσα σου με 16άρι μοτερ
τραβα πάρε ενα 16άρι μοτερ δωσε συνολικα 1500ε
και τελειωνε και οτι χρειαστει στην συνέχεια το φτιάχνεις

μην πάρεις από 206, πάρε πχ από κανα χσαρα που θεωρητικα ειναι λιγότερο ταλαιπωρημένα
που γενικώς δεν πρέπει να σε αγχωνει γιατι οπως εχεις δει εδω μέσα δεν βγάζουν κάτιο ιδιαίτερο από φθορες τα μοτερ
king207cc - Δευ 21 Σεπ 2009, 22:36:04
Θέμα δημοσίευσης:
Steve έγραψε:
Συν τοις άλλοις, επειδή ΔΕΝ έχεις χώρο φύλαξης, και είσαι και στην Αθήνα, αν το αφήσεις στο οικόπεδο απέναντι σου, το πιο πιθανό στην μπουρδελόπολη σας είναι να έρθει ένας με γερανό και να το καβατζώσει, μέρα μεσημέρι χωρίς να πάρεις χαμπάρι.

OXI και μπουρδελόπολη η Αθηνάραααα μας!!!!!! Very happy
action_peugeot - Τρι 22 Σεπ 2009, 20:18:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αν σκεφτείς να κρατήσεις το αυτοκίνητο το να πάρεις ένα τρομπέτο είναι καλό και θα σε βγάλει από κόπια έξοδα γιατί σίγουρα κάποιες ζημιές θα σου βγάλει αργότερα το μόνο που χρειάζεστε είναι μια καβάντζα να το βάλεις αλλιώς το πας σε ένα συνεργείο σου το λύνει και βάζεις όλα τα πράγματα
τώρα όσο και να τα κρατήσεις δεν παθαίνουν τίποτα τα περισσότερα ανταλλακτικά ιδικά αν τα έχεις σε μέρος δροσερό και με σκιά
SnakeMJK - Τρι 22 Σεπ 2009, 21:04:52
Θέμα δημοσίευσης:
έγραψα ότι μπορείς να βοηθήσεις σταύρε γιατί είσαι ο μοναδικός εδώ μέσα που έχει ενα 206 κανονικό και ένα τροπετάκι (αν κ το απέκτησες με διαφορετικό τρόπο).

action_peugeot έγραψε:
Αν σκεφτείς να κρατήσεις το αυτοκίνητο το να πάρεις ένα τρομπέτο είναι καλό και θα σε βγάλει από κόπια έξοδα γιατί σίγουρα κάποιες ζημιές θα σου βγάλει αργότερα το μόνο που χρειάζεστε είναι μια καβάντζα να το βάλεις αλλιώς το πας σε ένα συνεργείο σου το λύνει και βάζεις όλα τα πράγματα
τώρα όσο και να τα κρατήσεις δεν παθαίνουν τίποτα τα περισσότερα ανταλλακτικά ιδικά αν τα έχεις σε μέρος δροσερό και με σκιά


α μπράβο, μία τέτοια απάντηση ήθελα! πάρκινγκ υπάρχει, απλά δεν θα ήθελα να μου πιάσει την θέση... αν πάω προς αυτή την λύση με βλέπω να το κάνω κομμάτια και σε κούτες στην αποθήκη (δροσερό με σκιά!).
θα το δω πολύ πιο θερμά σε κανά χρόνο από τώρα που θα μου περισσεύουν και τα φράγκα... αλλά με ψήνει πολύ το σκηνικό!
Πάνος - Τρι 22 Σεπ 2009, 21:26:37
Θέμα δημοσίευσης:
Ζηση ειναι πολυ νωρις για να συζητας ενα χρονο μετα τι θα κανεις.
Αστο να ερθει εκεινη η στιγμη και βλεπεις.
Αλλωστε τα γουστα σου μπορει να εχουν αλλαξει κατα πολυ μεχρι τοτε οπως και οι αναγκες σου.
Steve - Τετ 23 Σεπ 2009, 00:45:36
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
έγραψα ότι μπορείς να βοηθήσεις σταύρε γιατί είσαι ο μοναδικός εδώ μέσα που έχει ενα 206 κανονικό και ένα τροπετάκι (αν κ το απέκτησες με διαφορετικό τρόπο).
Love

Στον ένα χρόνο θα έχεις ήδη τα μισά λεφτά στην άκρη για το 308 RCZ Laughing
sps - Τετ 23 Σεπ 2009, 07:50:34
Θέμα δημοσίευσης:
Η γνωμη μου Ζηση ειναι να το πουλησεις και να παρεις ενα 206 1.6 gti οπως εχουν κανει πολλα παιδια εδω μεσα και δεν το εχουν μετανιωσει.
Και αν μπορεις να δωσεις 2-3 χιλιαρικα παραπανω παρε ενα rc και τελος._
SnakeMJK - Τετ 23 Σεπ 2009, 08:44:13
Θέμα δημοσίευσης:
sps έγραψε:
Η γνωμη μου Ζηση ειναι να το πουλησεις και να παρεις ενα 206 1.6 gti οπως εχουν κανει πολλα παιδια εδω μεσα και δεν το εχουν μετανιωσει.
Και αν μπορεις να δωσεις 2-3 χιλιαρικα παραπανω παρε ενα rc και τελος._


βασικά δεν θέλω να δώσω το υπάρχον αμάξι, γιατί θα μου το πάρουν σε εντελώς ξεφτίλα τιμή λόγω ετών και χιλιομέτρων... η επιλογή του rc θα ήταν ιδανική, αλλά τα 2λιτρα στην Ελλάδα δεν συμφέρουν. προς το παρόν επειδή έχω τα έξοδα του μεταπτυχιακού και την μηχανή δεν κάνω τίποτα. Αλλά πιο μετά θα είμαι μεταξύ των λύσεων: σκέτο μοτέρ 1.6, μεταχείρα 206 1.6, κανά 207..... ή να περιμένω μια κ καλή το rcz και να ησυχάσω Cool
Steve - Τετ 23 Σεπ 2009, 12:00:12
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
ή να περιμένω μια κ καλή το rcz και να ησυχάσω Cool
Στο είπα παραπάνω Razz
MEMsound - Τετ 23 Σεπ 2009, 12:18:50
Θέμα δημοσίευσης:
ΖΗΣΗ...
ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
206kwn - Τετ 23 Σεπ 2009, 12:22:53
Θέμα δημοσίευσης:
SnakeMJK έγραψε:
..... ή να περιμένω μια κ καλή το rcz και να ησυχάσω Cool


τοτε ειναι που ΔΕΝ θα ησυχασεις!!!!!!
SnakeMJK - Τετ 23 Σεπ 2009, 12:24:00
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
ΖΗΣΗ...
ΔΕΝ ΠΑΙΖΕΣΑΙ!!! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


άσε, άσε.... με μπερδεύω και εμένα στο τέλος... Razz
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr