Sinanai έγραψε: |
Οι 3500 με 4000 σ.α.λ. είναι αρκετές για τα χιλιόμετρα που έχεις κάνει. Ειδικά σε αυτά τα μοτέρ, δε, που έχουν ροπή από χαμηλά και δε χρειάζεται να πιέζονται για να αποδώσουν, καλό είναι να μην ξεπερνάμε τις 3.000 σ.α.λ. μέχρι τα 2500-3000 χλμ. |
drdino έγραψε: |
Η καδένα ακούγεται πάντα, λόγω τρόπου λειτουργίας. Δεν είναι πρόβλημα/φθορά. |
Sinanai έγραψε: |
Τίποτα! Απλά στο λέω γιατί με αυτοσυγκράτηση τώρα στην αρχή (είναι δύσκολο με 20-τόσα κιλά ροπή κάτω απ'το δεξί πόδι, το ξέρω), θα απολαμβάνεις περισσότερες δυνατότητες αργότερα! ![]() ![]() |
soulos6 έγραψε: |
Βαασικα καλησπερα σας.
Δεν ξερω αν ποσταρω στο σωστο μερος, αλλα αν οχι συγχωρεστε με. Πριν 10 μερες αποκτησα το νεο μου τουτου 207 1.6 THP και μολις πριν 3 ωρες αποχωριστικα το παλιο μου VTS (κλαψ,κλαψ)!! Το θεμα ειναι οτι πηγα διακοπες 10 μερες Βορεια Ελλαδα με το 207 και εγραψα 2500 χλμ. μονο με 100σταρα βενζινη. Παρατηρηθηκαν τα εξης: 1) Στο δουλεμα του κινητηρα στο ρελαντι ακουγεται ενας ελαφρυς ηχος σαν να δουλευει ταξι,σαν καδενα απο πιο παλιο αυτοκινητο. 2) Οταν δουλευει το καλοριφερ ερχεται μια περιεργη μυρωδια σαν κατι καμμενο (αραγε ειναι τα πλαστικα που ειναι ακομα φρεσκα?) 3) Το τελειωμα της εξατμισης μαυρισε λιγο και κοιταξα τα λαδια και ειναι σχετικα ψιλομαυρα. Αυριο κιολας παω για αλλαγη, για να παρατηρησω καλυτερα τυχον προβλημα. Ολα τα παραπανω με οδηγηση max 130-140 στην εθνικη και 3500-4000 στροφες. Ειναι φυσιολογικα?? Υ.Γ 1 Μη με παρεξηγησετε!! Υ.Γ 2 Πρωτη φορα που ανακατευομαι με turbo[/b] |
Arvas έγραψε: |
Τα λαδια αργησες πολυ να τα αλλαξεις.. 1500 max θελουν πεταμα μαζι με φιλτρο γιατι εχουν μαζεψει τοσα γρεζια ποθ πιο πολυ ξυνουν παρα λιπαινουν... |
makis106 έγραψε: | ||
Ρε παιδιά έλεος με αυτές τις απόψεις του μπαρμπαμήτσου, τι είναι τα μοτέρ, τόρνοι και βγάζουν γρέζια, στους κινητήρες του 2008 δεν υπάρχει αυτό, οι τριβόμενες επιφάνειες έχουν τέλειες κατεργασίες και τρομερές αντοχές, δεν είναι σαν τους παλιούς κινητήρες που κάθε 50000 χμ θέλαν ρεκτιφιέ. Και αν υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν κάτι, θα το κρατήσει το φίλτρο, γι' αυτό είναι εκεί! Δηλαδή αυτός ο άσχετος ο κατασκευαστής του που λέει να κάνεις πρώτη αλλαγή λαδιού στις 20000 χμ δεν ξέρει τίποτα? Θα είχε γίνει άχρηστο μέχρι τότε απο το πολύ ξύσιμο ![]() ![]() ![]() |
drdino έγραψε: |
Από και πέρα, ο κατασκευαστής συστήνει 20k για τα λάδια για πολλούς λόγους. Οικολογικούς, οικονομικούς, marketing κλπ. Αν κάποιος ενδιαφέρεται να κρατήσει το αμάξι του για αρκετά χιλιόμετρα, τα διαστήματα αυτά είναι υπερβολικά μεγάλα. |
Giannis307 έγραψε: |
Το 20.000 χλμ ειναι σε συνθηκες εργαστηριου και οχι καθημερινης χρησης και ειδηκα μεσα σε κινηση... |
Giannis307 έγραψε: |
επισης το 20.000 χλμ ειναι πρωτη αλλαγη και οχι για μια ζωη |
android έγραψε: |
2500 χλμ? και δεν εχεις δει πως παει?ρε θα μπουκωσει το αμαξι θα αρχησει να καιει λαδια...δωστου να αρπαξει δεν τρεχει τπτ
τα λαδια συχνες αλλαγες οσο αντεχει η τσεπη σου ενταξει να μην ειναι κ κατω απο 5000χλμ αλλα οχι κ πανω απο 10.000χλμ οπως κ τις βαλβολινες καλο θα ταν να τις αλλαζεις που κ που |
soulos6 έγραψε: | ||
Υπαρχει κανενας αλλος που να συμφωνει με τα παραπανω γιατι αρχιζω και αγχωνομαι. Τα ΑΧ και φιατακι τα ειχα παρει μεταχειρισμενα και το σαξαρο μου το ειχα παρει στρωμενο και γι΄αυτο δεν εχω προσωπικη εμπειρια απο στρωσιματα και πρωτα χλμ. Ελπιζω να μην γινομαι κουραστικος και οι ερωτησεις μου να αφορουν και αλλους. |
soulos6 έγραψε: | ||
Υπαρχει κανενας αλλος που να συμφωνει με τα παραπανω γιατι αρχιζω και αγχωνομαι. Τα ΑΧ και φιατακι τα ειχα παρει μεταχειρισμενα και το σαξαρο μου το ειχα παρει στρωμενο και γι΄αυτο δεν εχω προσωπικη εμπειρια απο στρωσιματα και πρωτα χλμ. Ελπιζω να μην γινομαι κουραστικος και οι ερωτησεις μου να αφορουν και αλλους. |
Giannis307 έγραψε: |
το φιλτατος MAKIS106turbo intercollernosdirectportinjectror |
Giannis307 έγραψε: |
καλα εσυ αλαζε λαδακι καθε 20.000 και ελα μετα να μου πεις να θα δεις το κοντερ να γραψει εξαψηφιο ποτε...
Περα απο αυτο ποιο ειναι το θεμα σου...?Υπαρχεις για να αμφισβητεις οτι λεει ο καθενας...?Που ξερω οτι ξερω απο κατι πολυ απλο που λεγετε λογικη και εμπειρια παο καμποσα αυτοκινητα δικα μου και οχι... Επισης καλο θα ηταν να διαβασεις-ψαξεις λιγο τι παιζει με τις ιδιοτητες καθε υγρου που βαζεις στον κινητηρα...ποσο πυ και πως δουλευει...πριν αρχησεις να λες και να κανεις θεο την αντιπρωσωπεια... |
Giannis307 έγραψε: |
Το εχουμε χιλιοσυζητησει αυτο για τα λαδια....Το 20.000 χλμ ειναι σε συνθηκες εργαστηριου και οχι καθημερινης χρησης και ειδηκα μεσα σε κινηση...Εγω παντως σκαρτα 8.000 κανω σε καθε αλλαγη...και μαζι και το φιλτρο..... |
tsikis έγραψε: |
έλεγε .. το λάδι θα είχε χάσει όλες τις ιδιότητες του ... μπορεί να είναι για άλλες θερμοκρασίες αυτό το 30000 που λέει ο κατασκευαστής . άποψη μου πάντα ! ![]() |
Puzzle έγραψε: |
Σε αλλη αντιπροσωπεια που πηγα να κανω την αλλαγη μου εγραψε να το ξαναπαω για λαδια μετα απο 10,000 χλμ...
Εδω δεν μπορουν να συννενοηθουν οι ιδιοι θα συννενοηθουμε εμεις μεταξυ μας.. |
MTerry έγραψε: | ||
Ειναι για τίς θερμοκρασίες σίγουρα της Ελλάδας , μιας και το γράφει στό manual γιά αυτοκίνητο που αγοράστηκε στην Ελλάδα !!! Το δικό σου αυτοκίνητο δεν ειναι παράδειγμα !!!! ![]() Το έκανες turbo (απο ότι ειδα) χωρίς να ειναι φτιαγμένο για κάτι τέτοιο . . . ![]() |
MEMsound έγραψε: |
...μου φαίνεται ότι ξεχνάτε οτι δεν ειναι ειναι όλα τα μοτερ ιδια...
και οτι δεν "καταστρεφουν" όλα τα μοτερ με τον ίδιο τρόπο τις ιδιότητες ενός λιπαντικου |
Giannis307 έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MTerry έγραψε: | ||
Εχεις απόλυτο δίκιο - ο καθένας (ακόμα και στην ίδια αντιπροσωπεία ) λέει ότι του καπνίσει !!! ![]() Εγώ προσωπικά , ακολουθώ ακριβως τα των κατασκευαστών σε ότι όχημα ειχα μέχρι σήμερα ( και πιστεψέ με ειχα πολλά ) και ποτέ δεν είχα πρόβλημα και γιά πολλά χιλ. χλμ. ![]() ![]() ![]() |
drdino έγραψε: |
Σε τι μοτέρ, πόσα χλμ συνολικά και τι διαστήματα; |
MTerry έγραψε: |
η μαμά Peugeot ξέρει και ειναι υπέυθυνη για το προιον της ! ![]() ![]() |
android έγραψε: |
ποτε καμια παραπανω αλλαγη υγρων πιο μπρωστα απ οτι λεει το manual δεν εβλαψε κανεναν...ειναι κ αναλογα την χρηση...ενα μεσο ορο βγαζει η πεζο με νορμαλ οδηγηση...αν εσυ πας ταπα συνεχεια κ τα λαδια φτανουν κοκκινα ![]() ![]() ![]() |
drdino έγραψε: |
μέχρι τα 2 χρόνια της εγγύησης. |
jim 106 έγραψε: |
Οπως ειναι υπευθυνη και για τα σαζμαν που φτιαχνει+τις ρημαδοβαλβολινες που βαζει μεσα |
android έγραψε: |
MTerry γιατι πηρες 207 rallye και δεν πηρες ενα prius μιας που εχεις τοσο οικολογικες ανησυχιες? ![]() ![]() ![]() |
android έγραψε: |
η πεζο ναι..αν ηταν ετσι καμια εταιρια δεν θα βγαζε εκτος εγγυηση κατι με λογο κακη χρηση...γιατι και να το καιες κακη χρηση ειναι την ακουει το αμαξι |
Gr13 έγραψε: |
Καλοτάξιδο το αμάξι .Παιδιά εγώ πάλι έχω το αμάξι ένα "6μηνο" και του έχω κάνει 15000km,το πήγα στην πεζό για έλεγχο λάδια και τέτοια στα 10000km και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται αλλαγή παρα μονο λίγο συμπλήρωμα.ο κοίταξαν μου συμπλήρωσαν και λίγο λαδάκι και θα με ξαναδούν σύντομα στα 20000.Επιπλέον και εγώ στρώσιμο στις 3000-4000 στροφές πάνω κάτω έκανα για καμια χιλιάρα χιλιόμετρα και τέλος (καλά ήταν που άντεξα και τόσο,συνήθως δεν στρώνω τίποτα και ποτε )είμαι της απόψεις ότι με τόσους ελεγχους που έχουν περάσει στρωμώνα είναι.Τώρα το αν θα αντέξει και ποσο θα αντέξει τι να σας πω θα φανεί στον χρόνο,αν και τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν ημερομηνία λήξης,αλλιώς θα έκλειναν τα συνεργεία και οι αντιπροσωπείες.Τέλος πάντων λίγο με ενδιαφέρει έτσι και αλλιώς πάνω από 3 χρονια δύσκολα κρατάω αμάξι.Α και διαπίστωσα και κάτι άλλο στο πεζο για αλλαγή λάδια φίλτρο μου είπαν ότι stixixei 140 euro σχεδόν,έλεος στο opc δίνω 70 .
Ήμαρτον. |
Gr13 έγραψε: |
Καλοτάξιδο το αμάξι .Παιδιά εγώ πάλι έχω το αμάξι ένα "6μηνο" και του έχω κάνει 15000km,το πήγα στην πεζό για έλεγχο λάδια και τέτοια στα 10000km και μου είπαν ότι δεν χρειάζεται αλλαγή παρα μονο λίγο συμπλήρωμα.ο κοίταξαν μου συμπλήρωσαν και λίγο λαδάκι και θα με ξαναδούν σύντομα στα 20000.Επιπλέον και εγώ στρώσιμο στις 3000-4000 στροφές πάνω κάτω έκανα για καμια χιλιάρα χιλιόμετρα και τέλος (καλά ήταν που άντεξα και τόσο,συνήθως δεν στρώνω τίποτα και ποτε )είμαι της απόψεις ότι με τόσους ελεγχους που έχουν περάσει στρωμώνα είναι.Τώρα το αν θα αντέξει και ποσο θα αντέξει τι να σας πω θα φανεί στον χρόνο,αν και τα καινούρια αυτοκίνητα έχουν ημερομηνία λήξης,αλλιώς θα έκλειναν τα συνεργεία και οι αντιπροσωπείες.Τέλος πάντων λίγο με ενδιαφέρει έτσι και αλλιώς πάνω από 3 χρονια δύσκολα κρατάω αμάξι.Α και διαπίστωσα και κάτι άλλο στο πεζο για αλλαγή λάδια φίλτρο μου είπαν ότι stixixei 140 euro σχεδόν,έλεος στο opc δίνω 70 .
Ήμαρτον. |
Arvas έγραψε: |
Τα λαδια αργησες πολυ να τα αλλαξεις.. 1500 max θελουν πεταμα μαζι με φιλτρο γιατι εχουν μαζεψει τοσα γρεζια ποθ πιο πολυ ξυνουν παρα λιπαινουν... |
Arvas έγραψε: |
οσο για τα 6000χλμ ειναι παρα πολλα και θα κανεις το μοτερ νουλα... τα μοτερ ειναι ηδη ψιλοστρωμενα θελουν το πολυ μεχρι τα 1000χλμ ηρεμη οδηγηση και μετα βαθια πατηματα με μεγαλη ταχυτητα (4η) να φτασει ψηλα και μετα ρολαρισμα. δεν ειναι μονο ο κυλινδροσ που πρεπει να ξυστει ειναι και τα ελατηρια και αυτα χωρις ζορι δεν στρωνουν... |
android έγραψε: |
2500 χλμ? και δεν εχεις δει πως παει?ρε θα μπουκωσει το αμαξι θα αρχησει να καιει λαδια...δωστου να αρπαξει δεν τρεχει τπτ... |
makis106 έγραψε: |
Ρε παιδιά έλεος με αυτές τις απόψεις του μπαρμπαμήτσου, τι είναι τα μοτέρ, τόρνοι και βγάζουν γρέζια, στους κινητήρες του 2008 δεν υπάρχει αυτό, οι τριβόμενες επιφάνειες έχουν τέλειες κατεργασίες και τρομερές αντοχές, δεν είναι σαν τους παλιούς κινητήρες που κάθε 50000 χμ θέλαν ρεκτιφιέ. Και αν υπάρχει πιθανότητα να βγάλουν κάτι, θα το κρατήσει το φίλτρο, γι' αυτό είναι εκεί! Δηλαδή αυτός ο άσχετος ο κατασκευαστής του που λέει να κάνεις πρώτη αλλαγή λαδιού στις 20000 χμ δεν ξέρει τίποτα? Θα είχε γίνει άχρηστο μέχρι τότε απο το πολύ ξύσιμο ![]() ![]() ![]() |
makis106 έγραψε: |
Δεν νομίζω για τον κατασκευαστή που του έφυγε ο κ**ος για να φτιάξει έναν όσο το πιο δυνατόν τέλειο και αξιόπιστο κινητήρα να υπερισχύουν οι οικολογικοί και λόγοι marketing απο την αξιοπιστία του κινητήρα που και καλά θα επιμηκυνθεί απο τις συχνότερες αλλαγές λαδιού, ίσα ίσα, καλύτερο θα έκανε στο marketing της εταιρέιας η φημη αξιόπιστων κινητήρων. |
makis106 έγραψε: |
Πόσοι αγοραστές πριν αγοράσουν ένα αμάξι ενδιαφέρονται περισσότερο για το κάθε πότε αλλάζει λάδια, παρα για το πόσο αξιόπιστος είναι ο κινητήρας και σε βάθος χρόνου. Για τους οικονομικούς λόγους, δεν το συζητάω, δεν θα τις πληρώσει απο την τσέπη του τις πιο συχνές αλλαγές ο κατασκευαστής, ούτε η Peugeot. |
makis106 έγραψε: |
Δηλαδή ο κατασκευαστής το έφτιαξε για να δουλεύει μέσα στο εργοστάσιο και να το κάνει βόλτες στον αυλόγυρο!
Ρε παιδιά μη λέμε ότι θέλουμε δηλαδη. Αν ανοίξεις το βιβλιαράκι που φρόντισε να σου παρέχεται μαζί με το αμάξι, θα δεις ότι λέει ανα 30000 και σε συνθήκες σκληρής χρήσης (αυτό που λες δηλαδή) ανα 20000, άντε και κρατάμε το δεύτερο. Μην ακούτε τι λέει η κάθε αντιπροσωπεία. Εντάξει και εγώ ο ίδιος, τα αλλάζω ανα 10000, αλλα περοσσότερο για ψυχολογικούς λόγους, μην το παρακάνουμε όμως. |
MTerry έγραψε: |
Κάνεις πολύ ΜΕΓΑΛΟ ΛΑΘΟΣ !
Οι αλλαγές γίνονται σε αυτά τα χλμ (20,000) σύμφωνα με την Peugeot για δυσμενείς συνθήκες δλδ (στην πόλη,μικρές διαδρομές, κ.λ.π.) Εαν οι συνθήκες δεν ειναι δυσμενείς (π.χ. ταξίδια ) τότε λέει αλλαγή στα 30.000 χλμ . Δεν μιλάει πουθενά για συνθήκες εργαστηρίου !!! READ THE ****IN MANUAL. |
drdino έγραψε: | ||
μέχρι τα 2 χρόνια της εγγύησης. |
makis106 έγραψε: |
Όλα καλά, αλλά γιατί πιστεύεις ότι οι καινούργιοι κινητήρες έχουν ημερομηνία λήξης? Αντιθέτως, τα μέταλλα πλέον έχουν τέτοιες αντοχές που με μια σωστή συντήρηση και νορμάλ μεταχείρηση, ένας σημερινός κινητήρας μπορεί να βγάλει παρα πολλά χιλιόμετρα. Αδύνατο σημείο του ίσως τα πολλά ηλεκτρονικά συστήματά του, αλλά αυτά επιδιορθόνονται σχετικά εύκολα. Θυμήσου τους περισσότερους παλιούς κινητήρες που κάθε 50000χμ θέλαν γενική επισκευή (ρεκτιφιέ μέταλλα κλπ...)
Γι' αυτό και έχουν χαθεί κατα τη γνώμη μου τα μικροσυνεργεία, τα δε εξουσιοδωτημένα ζουν απο τις μικροεπισκευές και τα service... Όσο για το κόστος αλλαγής λαδιών,δεν έχουν όλες οι αντιπροσωπείες Peugeot την ίδια οικονομική πολιτική, μπορείς να βρεις και πολύ φτηνότερα. |
Puzzle έγραψε: | ||
Ηθελα να δω τι ωρα δινεις παρασταση καραγκιο..κο Steve.. Και απο τα παραπανω..εγω πληρωσα 75 ευρω.. Δηλαδη αν εβαζα και φιλτρο a/c και φιλτρο γυρης θα πληρωνα αλλα 130?Γιατι μονο ετσι φτανω τα 205.. Μαλλον με αυτα θα εφτανα τα 75+8,70+20,74=104,44.. Οχι ρε steve..μαλακ@α γλυτωσα 100 ευρω ρε φιλε..ξεχασα...δεν εχεις αναγκη εσυ..τι ειναι 100 ευρω για σενα... |
Puzzle έγραψε: | ||
Ηθελα να δω τι ωρα δινεις παρασταση καραγκιο..κο Steve.. Και απο τα παραπανω..εγω πληρωσα 75 ευρω.. Δηλαδη αν εβαζα και φιλτρο a/c και φιλτρο γυρης θα πληρωνα αλλα 130?Γιατι μονο ετσι φτανω τα 205.. Μαλλον με αυτα θα εφτανα τα 75+8,70+20,74=104,44.. Οχι ρε steve..μαλακ@α γλυτωσα 100 ευρω ρε φιλε..ξεχασα...δεν εχεις αναγκη εσυ..τι ειναι 100 ευρω για σενα... |
Pughell έγραψε: | ||
Λαθος,λαθος και παλι λαθος. Η καλυτερη κατεργασια ειναι για μικροτερες ανοχες,που σημαινει μεγαλυτερες τριβες,που σημαινει μεγαλυτερο χρονο διαστηματος ρονταρισματος. Οσο για τα λαδια,οπως ειπε και ο δοκτωρ(drdino) ολα γινονται για λογους marketing και κοστολογιου. |
Pughell έγραψε: | ||
Καλα,μην εισαι τοσο σιγουρος. Το marketing ειναι πανω απο ολα,σε ολες τις επιχειρησεις. Δεν υφισταται σχεδιαστικο τμημα που να υπερεχει του διοικητικου(βλεπε marketing) ή οικονομικου. |
Pughell έγραψε: | ||
Επειδη η παγκοσμια αγορα δεν ειναι η Ελλαδα,τα κριτηρια του υπολοιπου κοσμου ειναι το service. Οποτε και σε αυτο βασιζονται οι κατασκευαστες. Εξελισσουν καποια μοτερ με πολυ καλη ποιοτητα,φτηνο και αραιο service και ημερομηνια ληξης περι τις 200-250 χιλλιαδες χιλιομετρα. Στην Ελλαδα βεβαια(στα αστικα κεντρα) αυτα τα χιλιομετρα(ωρες λειτουργιας καλυτερα) τα φτανουμε σε μικροτερο χρονικο διαστημα που ισοδυναμει σε 4-5 χρονια περιπου. |
Pughell έγραψε: | ||
Οχι,αλλα οπως ειπα και παραπανω,ο κατασκευαστης δεν εχει προβλεψει το μποτιλιαρισμα του ελληνικου αστικου κυκλου. Σχεδον πουθενα στην Ευρωπη δεν επικρατουν παραπλησιες συνθηκες με τοσο χαμηλους ρυθμους χιλιομετρων ανα ωρα.Οποτε και εσυ δουλευεις το μοτερ σου 45 λεπτα για να πας απο την Καλαμαρια(Θεσσαλονικη) στο κεντρο της πολης και εχεις κανει ουτε 10 χιλιομετρα. Ο μεσος ευρωπαιος ομως εχει κανει στα 45 αυτα λεπτα σχεδον 90 χιλιομετρα για να μην πω παραπανω. Δες την διαφορα. ![]() Τιποτα δεν ειναι ψυχολογικο. |
Pughell έγραψε: | ||
Μακη εδω εισαι παρα πολυ λαθος. Οι νεοι κινητηρες αντιμετωπιζουν πολυ δυσκολοτερες συνθηκες καθως δουλευουν με πολυ φτωχοτερα μιγματα που σημαινει οτι αν ενα μοτερ του 1990 ειχε θερμοκρασια καυσαεριων πχ 750 βαθμους,τα τωρινα δουλευουν με 900+ που ταλαιπωρει αναλογα μεταλλα,λαδια,κλπ,κλπ... Οποτε παρολο που δομικα(απο μεταλλα εννοω) ειναι πολυ πιο εξελιγμενα,οι αντιξοες συνθηκες μειωνουν δραματικα τις αντοχες τους. Ε,αναλογιστειτε τωρα τι κανετε εσεις αφηνωντας με λαδια 10-20 χιλλιαδων χιλιομετρων ενα μοτερ που δουλευει με 900 βαθμους στην εξαγωγη του και κοκκινιζει την τουρμπινα του απο την πιεση και τα φορτια. |
Puzzle έγραψε: |
Αλλα δεν ειναι κακο να το ψαχνουμε και ας κραζει κοσμος.. Δηλαδη αν ηθελες και τακακια θα ειχες πληρωσει χαλαρα 280 ευρω... |
Pughell έγραψε: |
Μακη μαλλον δεν ξερεις καλα το αυτοκινητο σου.
Στο manual αναφερει ρητα οτι τα πρωτα χιλιομετρα καλο ειναι να μην πιεζεται ο κινητηρας. |
Pughell έγραψε: |
Περι κατεργασιας,ναι μεν οι επιφανειες ειναι πιο ανθεκτικες και ταυτοχρονα και πιο λειες αλλα αυτο δεν σημαινει οτι δεν ειναι σαγρε. Αν ηταν εντελως λειες τοτε το φιλμ του λιπαντικου που θα πηγαινε; ![]() Στο καρτερ με την μια,και το μοτερ στα σκουπιδια. ![]() Οποτε εκ των πραγματων το μπλοκ ειναι πορωδης επιφανεια γιατι αυτο ειναι θεμιτο. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τωρα περι επισκευων που αναφερεις,στο κυκλωμα που κινουμαι εγω τουλαχιστον,εχω να δω να γινεται ρεκτιφιε με νεα χιτωνια σε μοτερ αρκετο καιρο και σε οσα μαλιστα εκαναν,ειναι μοτερ με πανω απο 15 χρονια στην πλατη τους,σχεδιασης πριν το 1995 δηλαδη. |
Pughell έγραψε: |
Anyway,ο καιρος περναει,τα πρωτα 207 με τον THP πλησιαζουν τα 50.000 χιλιομετρα οποτε θα δουμε ποσο γρηγορα θα αρχισουν να βγαινουν μπιελες απο το πλαι. |