PSClub - Hellas

Κινητήρας - 307 - Θερμοκρασίες κινητήρα

lem-x24 - Σαβ 01 Νοέ 2008, 19:37:49
Θέμα δημοσίευσης: 307 - Θερμοκρασίες κινητήρα
σε οδήγηση με 120-130 χμ/ώρα η θερμοκρασία λαδιού είναι στους 100 με 117 C. όταν το πάω με 150-160 χμ/ώρα ανεβαίνει στο επόμενο "κουτάκι" δηλαδή στους 134 C! στο βιβλιαράκι γράφει ότ όταν πάει στο τελευταίο "κουτάκι" (150 C) πρέπει οπωσδήποτε να σταματήσουμε! και ρωτάω: αν είναι στους 134 C και συνεχίσουμε να πηγαίνουμε με 150 χμ/ώρα υπάρχει περίπτωση να φτάσει η θερμοκρασία του λαδιού στους 150? έχει κανένας έμπρακτη απάντηση?
P.C - Κυρ 02 Νοέ 2008, 23:14:28
Θέμα δημοσίευσης:
Καλοκαίρι με καύσωνα και το μοτέρ στον κόφτη για περισότερο απο κάνα 10λεπτο μπορεί.
Πάντως στο δικό μου δούλευε κοντά στον κόφτη για κανα 10 λεπτο μεσημέρι ιούλιος μήνας δεν έφτασε 140.
Μην το φοβάσαι
kostas107 - Δευ 03 Νοέ 2008, 16:01:25
Θέμα δημοσίευσης:
ΦΙΛΕ ΘΑΝΑΣΗ,ΕΧΩ ΤΟ 207 RALLY,ΤΟ ΑΓΟΡΑΣΑ ΑΡΧΕΣ ΜΑΙΟΥ,ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΓΕΝΙΚΑ ΤΟ ΠΡΟΣΕΧΩ ΟΣΟ ΜΠΟΡΩ ΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ,ΟΤΑΝ ΒΓΑΙΝΩ ΕΘΝΙΚΗ ΤΟ ΠΑΩ ΟΣΟ ΠΑΕΙ,ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ ΟΣΕΣ ΦΟΡΕΣ ΤΟ ΕΧΩ ΤΡΕΞΕΙ,ΟΣΟ ΚΑΙ ΑΝ ΠΗΓΑΙΝΩ ΚΑΙ ΚΑΥΣΩΝΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΤΕ ΜΑ ΠΟΤΕ Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΛΑΔΙΟΥ ΣΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ ΤΟΥ ΚΑΝΤΡΑΝ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΠΕΡΑΣΕΙ ΤΗΝ ΜΕΣΗ,ΤΟ ΣΑΒΒΑΤΟ ΠΗΓΑ ΝΑΥΛΙΟ,ΕΙΧΑ ΚΑΙΡΟ ΝΑ ΒΓΩ ΕΚΤΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΕΞΩ,ΕΚΑΝΑ ΑΘΗΝΑ ΚΟΡΙΝΘΟ ΣΕ 25 ΛΕΠΤΑ,ΒΕΒΑΙΑ ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΘΟΛΟΥ ΚΙΝΗΣΗ ΚΑΙ ΕΚΟΒΑ ΜΟΝΟ ΣΤΑ ΤΟΥΛΕΝ ΤΗΣ ΚΑΚΙΑΣ ΣΚΑΛΑΣ,ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ ΠΗΓΑΙΝΑ ΣΤΑΘΕΡΑ 210 ΓΙΑ ΑΡΚΕΤΗ ΩΡΑ,ΔΗΛΑΔΗ ΕΑΝ ΠΗΓΑΙΝΕΣ ΜΕ 200 Η ΘΕΡΜΟΚΡΑΣΙΑ ΣΟΥ ΠΟΥ ΘΑ ΕΙΧΕ ΦΤΑΣΕΙ?ΕΙΜΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΨΗΣ ΝΑ ΤΟ ΚΟΙΤΑΞΕΙΣ!!!!

ΦΙΛΙΚΑ ΚΩΣΤΑΣ

Θα σε παρακαλέσω να γράφεις με πεζους χαρακτηρες (μικρά), γιατί είναι αρκετά κουραστικό για όλους μας να διαβάζουμε τα μηνύματά σου
Εκ της MOD-Team
Ghost Dog

P.C - Δευ 03 Νοέ 2008, 20:10:38
Θέμα δημοσίευσης:
Για 1400 οι θερμοκρασίες σου είναι λογικές, πρέπει να έχεις τελική ταχύτητα κάπου 180??. Και πάλι 150 βαθμούς ειναι σχεδόν αδύνατον να δείς, 140 με 145 το πολύ άμα πας με καμια 180άρα. Επίσης μπορείς λίγο πριν κάνεις αλλαγή λαδιών να το πλακώσεις και να δείς πόσο ανεβαίνει.
lem-x24 - Πεμ 13 Νοέ 2008, 10:33:23
Θέμα δημοσίευσης:
ευχαριστώ πολύ παιδιά. πριν πάω για αλλαγή θα το πλακώσω μία και θα το αναφέρω στους συντηρητές!
lyciferakos - Σαβ 23 Μάϊ 2009, 17:53:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, τι να πω και γω εμενα ειναι μια ζωη η θερμοκρασια στο φουλ και του νερου και των λαδιων.
TopGear - Σαβ 23 Μάϊ 2009, 20:49:58
Θέμα δημοσίευσης:
Πριν βάλω το χταπόδι, ήταν κοντά στα 90 στην πόλη μέσα και όταν πήγαινα ταξίδια, έπεφτε κανά 5 βαθμούς.

Με το χταπόδι κι έπειτα, δεν ξέρω γιατί, αλλά στην πόλη είναι περίπου 85 και όταν το γκαζώνω λίγο ή στα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες πέφτει και στο 75, ακόμη και καλοκαίρια με 40+ βαθμούς έξω. Very happy Very happy

Αυτά τα νούμερα >100-110, δεν τα έχω δει, ούτε το εύχομαι ποτέ, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται, όχι καλά λιπαντικά, κακή χρήση, τι; Μα 140;;; Shocked Shocked Shocked
PHSYBORG - Κυρ 24 Μάϊ 2009, 07:30:08
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Πριν βάλω το χταπόδι, ήταν κοντά στα 90 στην πόλη μέσα και όταν πήγαινα ταξίδια, έπεφτε κανά 5 βαθμούς.

Με το χταπόδι κι έπειτα, δεν ξέρω γιατί, αλλά στην πόλη είναι περίπου 85 και όταν το γκαζώνω λίγο ή στα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες πέφτει και στο 75, ακόμη και καλοκαίρια με 40+ βαθμούς έξω. Very happy Very happy

Αυτά τα νούμερα >100-110, δεν τα έχω δει, ούτε το εύχομαι ποτέ, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται, όχι καλά λιπαντικά, κακή χρήση, τι; Μα 140;;; Shocked Shocked Shocked


of topic . αλλα τι χταποδι φορας?
Giannis307 - Κυρ 24 Μάϊ 2009, 08:29:16
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:

Με το χταπόδι κι έπειτα, δεν ξέρω γιατί, αλλά στην πόλη είναι περίπου 85 και όταν το γκαζώνω λίγο ή στα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες πέφτει και στο 75, ακόμη και καλοκαίρια με 40+ βαθμούς έξω. Very happy Very happy
140;;; Shocked Shocked Shocked



Λογικο μιας και το χταποδι εχει αφενος καλητερη ροικοτητα και μεγαλητερη διατομη οποτε τα καυσαερια βγαινουν με μεγαλητερη ταχυτητα και ευκολια...Λογικη οποτε η συμπεριφορα της θερμοκρασιας......
abaleo - Δευ 25 Μάϊ 2009, 01:14:52
Θέμα δημοσίευσης:
TopGear έγραψε:
Πριν βάλω το χταπόδι, ήταν κοντά στα 90 στην πόλη μέσα και όταν πήγαινα ταξίδια, έπεφτε κανά 5 βαθμούς.

Με το χταπόδι κι έπειτα, δεν ξέρω γιατί, αλλά στην πόλη είναι περίπου 85 και όταν το γκαζώνω λίγο ή στα ταξίδια σε υψηλές ταχύτητες πέφτει και στο 75, ακόμη και καλοκαίρια με 40+ βαθμούς έξω. Very happy Very happy

Αυτά τα νούμερα >100-110, δεν τα έχω δει, ούτε το εύχομαι ποτέ, αλλά δε μπορώ να καταλάβω πώς γίνεται, όχι καλά λιπαντικά, κακή χρήση, τι; Μα 140;;; Shocked Shocked Shocked


μήπως αναφέρεσαι σε θερμοκρασία νερού? αυτή πέφτει όταν τρέχει το αυτοκίνητο γιατί εισέρχεται κρύος αέρας από τον προγυλακτήρα. Σε πλάκωμα δύσκολα να πέσει η θερμοκρασία λαδιού (εκτός κι αν το πλάκωμα ειναι "σχετικό")
vamvakoolas - Δευ 25 Μάϊ 2009, 12:59:37
Θέμα δημοσίευσης:
+1 Wink
lyciferakos - Πεμ 28 Μάϊ 2009, 19:52:31
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδες λογικα στα ταξιδια πεφτει η θερμοκρασια γιατι το αυτοκινητο κινειται με μεγαλες στροφες, οποτε και η αντλια νερου, αφου γυρναει πιο γρηγορα στελνει περισσολτερο νερο. Μια ζωη μες την κινηση, οταν βρασει το μοτερ, ανεβαζω τις στροφες στεις 2500 και ετσι καταφερνω να ριξω λιγακι την θερμοκρασια.
lem-x24 - Κυρ 26 Ιούλ 2009, 14:23:09
Θέμα δημοσίευσης:
άλλαξα τα λάδια στο αμάξι μου και από τα shell 10w-40 έβαλα τα ELF 10w-40 competition!!! αυτό που παρατηρώ είναι ότι ακούγεται πιο καλά- απαλά ο κινητήρας (εντάξει πρόκειται για υποκειμενική άποψη) πάντως ρώτησα στο συνεργείο και μου είπαν ότι είναι λογικό να ανεβαίνει η θερμοκρασία του λαδιού! αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να φτάσει στο τελευταίο κουτάκι και να καεί!!! ας μου πει κάποιος αν η θερμοκρασία του λαδιού και στο δικό του αμαξι φτάνει στο δεύτερο κουτάκι πάνω από τους 100!!!
mrkaza - Κυρ 26 Ιούλ 2009, 15:13:12
Θέμα δημοσίευσης:
Εμενα το 1,4 207 ανεβαζε ενα κουτακι επανω απο το 90 πηγενε ακριβως μεχρι τι γραμμη . Ηρθα απο θεσαλονικη σχετικα πατημενος και δεν ανεβεικε παραπανω εκανα ενα διαλειμα για βενζινη μετα τα τεμπη και ενα καλο διαλειμα μετα τι λαμια στα goodys για μασα νερο κτλ κτλ .

με 4 ατομα και γεματο πορτ παγκαζ .

PS καθως ομως και εμενα ανεβαζε μεχρι που εκαψε φλατζα 24-27κ δε θυμαμε Sad οταν μου την αλαξανε επεσε οπως και η θερμοκρασια νερου. ημουν 90 χαλαρος ανεβαζε 93-95 και ξαναεπευτε 90 ενω μετα την επισκευη 87 παει 90 ξαναπευτει 87 κοκ Wink

Πες τους να σου κανουν αναβαθμιση ή ακομα καλλιτερα να το μπριζωσουν να δουν αν δουλευει σωστα θερμωστατης κτλ κτλ .
retejj - Σαβ 24 Σεπ 2011, 18:02:48
Θέμα δημοσίευσης:
Γεια σας παιδιά, να σας ρωτήσω κάτι?
Έχω γράψει και στο peugeot club, όμως δεν πήρα απάντηση, ίσως γιατί δεν ήξερε κανένα παιδί ή δε διάβαζε κανένα.
Θέλω για κάποιο λόγο, να ελέγχω και εγώ τη θερμοκρασία της μηχανής. Έχω ένα 307 1600, σκέπτωμαι λοιπόν να βάλω ένα διακόπτη και να δώσω ρεύμα στο βεντιλατέρ και να δουλεύει όπωτε θέλω και εγώ. Το ρεύμα που θα δώσω όμως θα πάει και στον εγκέφαλο, σωστά? Μήπως πρέπει να βάλω διόδους? Το να βραχυκυκλώσω τη βαλβίδα δε γίνεται, γιατί το έκανα και δε δούλεψε. Έχετε να προτείνετε κάτι? Ακόμη έβαλα και ένα δεύτερο βεντιλατέρ μικρό, γιατί δε χωρούσε μεγαλύτερο πίσω από το ψυγείο, στο σημείο που είναι το τρομπάκι αμπραγιάζ, όμως δε μου κατέβαζε καθόλου τη θερμοκρασία και το έβγαλα. Σκέπτωμαι να βρω τρόπο να χρησημοποιήσω το δικό του.
Ευχαριστώ..........
nikos 206cc - Σαβ 24 Σεπ 2011, 18:19:51
Θέμα δημοσίευσης:
Δηλαδη με λιγα λογια θελεις να ανοιγοκλεινεις το βεντιλατερ εσυ οποτε θελεις?
retejj - Σαβ 24 Σεπ 2011, 18:26:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ακριβώς
Και σ΄ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.......
nikos 206cc - Σαβ 24 Σεπ 2011, 19:06:28
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου κατι τετοιο δεν υπαρχει λογος να το κανεις..
Εκτος πια αν εχεις κανα φτιαγμενο 307 με εκκεντρα και ιστοριες που δεδομενα το μοτερ ανεβαζει πιο ευκολα θερμοκρασιες..
Νομιζω μπορεις να αλλαξεις φουσκα ετσι ωστε να λειτουργει το βεντιλατερ σε πιο χαμηλες θερμοκρασιες,αλλα αν το αμαξι σου ειναι μαμα και με δεδομενο οτι δεν το εχεις στους κοφτες καθε λιγο και λιγακι δεν υπαρχει κανενας λογος να ασχοληθεις Wink
Οι θερμοκρασιες σου που κυμαινονται καθημερινα?
retejj - Σαβ 24 Σεπ 2011, 19:31:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ξέρεις Νίκο γιατί θέλω να το κάνω?
Έχω κάποιο κόλημα και δε θέλω να το σβήνω πολύ ζεστό. Αν πχ το σβήσω στους 95, αυτό θα πάει 110 και δε θέλω.
Επίσης αν για οποιοδήποτε λόγο δε δουλέψει το βεντηλατέρ, θα το ανοίξω χειροκίνητα. Σε όλα τα προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα, είχα βάλει και διακόπτη και λαμπάκι για να βλέπω πότε ανάβει.
nikos 206cc - Σαβ 24 Σεπ 2011, 19:38:43
Θέμα δημοσίευσης:
Oλα τα αμαξια αν τα αφησεις στους 95,θα πανε σε θερμοκρασιες υψηλοτερες για λιγη ωρα...αυτο δεν ειναι τοσο κακο πια για τον κινητηρα..
Αν εχεις τοσο κολλημα πια ,ανοιγε το καπο για ενα λεπτακι να φυγει η θερμοτητα πιο γρηγορα...που και αυτο κουλο ειναι αλλα τεσπα...
Πολυ πιο επιβλαβες για το μοτερ σου ειναι να το αφησεις με τα λαδια στους 130+ βαθμους παρα το μοτερ σου στους 100 Wink
Κοιτα να συντηρεις σωστα το θεμα ψυγειο-νερο-παραφλου και δεν θα εχεις προβλημα
retejj - Σαβ 24 Σεπ 2011, 20:04:44
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν έχω ούτε θερμοκρασία λαδιού ούτε πίεση, είναι sw του 2003.
Σίγουρα αν έβλεπα υψηλή θερμοκρασία λαδιού θα την κατέβαζα και αυτή.
Τέλος πάντων, ευχαριστώ.......
nikos 206cc - Σαβ 24 Σεπ 2011, 22:25:02
Θέμα δημοσίευσης:
Θα παρεις τοτε οργανακια για θερμοκρασιες μοτερ και λαδιου και θα εισαι οκ
retejj - Κυρ 25 Σεπ 2011, 18:03:41
Θέμα δημοσίευσης:
Αν υπάρχει κάποιος ψαγμένος ηλεκτρονικός που διαβάζει, θα το εκτιμούσα αν απαντούσε στο αν θα υπάρξει πρόβλημα με το που θα δώσω ρεύμα από ρελέ στο βεντιλατέρ. Πρέπει να μπούν δίοδοι προς αποφυγήν επιστροφής ρεύματος προς τον εγκέφαλο, ή δε χρειάζεται.
Thanks........
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr