vini έγραψε: |
Eγώ μόλις χθες έβαλα την V-power racing 1η φορά....για να δούμε....αξίζει τίποτα? |
christhehealer έγραψε: | ||
Για να δεις την διαφορά Vini πρέπει να κάνεις τουλάχιστον 3 γεμίσματα. Tο είχα ακούσει αυτό παλίοτερα όταν πρωτοκυκλοφόρισαν αυτές οι βενζίνες. Kαι αυτό που ξέρω για την V-Power (την απλή) είναι ότι έχει αποτελέσματα σε κινητήρες που έχουν επικαθήσεις στις βαλβίδες, λόγω χρόνου χρήσης και ποιότητας βενζίνης. Δηλαδή τα πρόσθετα που έχει μέσα καθαρίζουν τις βαλβίδες από τις επικαθήσεις. Eμείς των 3 μηνών (ούτε δόντι δεν βγάλαμε), τι επικαθήσεις πρόλαβαν να γίνουν στις βαλβίδες; ![]() ![]() Kαι τα 99 οκτάνια μου φαίνονται πολλά. Για αρχή θα πάω σε κάτι πιο απλό. SuperPlus, ας πούμε. |
vini έγραψε: |
Σίγουρα είναι ποιο ακριβή......... |
Παράθεση: |
Επίσης στιγμιαία είδα καταναλώσεις μέχρι 9lt/100km........ |
Παράθεση: |
1. Μάλλον πάει για ΑΠΟΣΥΣΡΗ η απλή αμόλυβδη....οπότε έτσι θα υπάρξει και η πολυπόθητη αύξυση των τιμών μέσα από τους νέους τύπους βενζίνης..... |
Παράθεση: |
2. Τελικά η απλή αμόλυβδη πρέπει να είναι μεγάλη μούφα για βενζίνη........ |
Παράθεση: |
3. Πόσες δεξαμενές (και μάλιστα καθαρές) έχουν τα ρημάδια τα βενζνάδικα για να βάζουν τόσες βενζίνες ? ? ? Μήπως τελικά μας κοροϊδέυουν και η νοθεία είναι δεδομένη μέσα στις δεξαμενές ? ? ![]() |
Παράθεση: |
4. Πως μπορεί να διαπιστώσει κάποιος ότι βάζει VPOWER RACING και όχι την SUPER αμόλυβδη....?? ![]() ..... |
theflame έγραψε: |
Τελικά δεν έχω καταλάβει...
Όλες αυτές οι βενζίνες είναι ΟΚ από τον κατασκευαστή ή μπορει να δημιουργήσουν πρόβλημα; |
DIMIP έγραψε: |
ALATSAT (τι στο καλο σημαινει αυτο βρε παιδι μου?) ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΣΟΥ ΕΙΠΑΝ ΑΠΟ ΤΗΝ PEUGEOT ΜΕ ΚΑΘΥΣΗΧΑΖΕΙ ΚΑΙ ΘΑ ΔΟΚΙΜΑΣΩ ΚΙ ΕΓΩ.
ΜΠΡΑΒΟ ΣΟΥ ΠΟΥ ΠΗΡΕΣ ΤΗΛΕΦ, ΚΑΙ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥς ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΤΟΥΣ |
alatsat έγραψε: |
Προς απάντηση λοιπόν στην τελευταία ερώτηση-παγίδα του vini σας παραθέτω το παρακάτω site για να επισκευθείτε:
http://automoto.flash.gr/news/products/2002/6/21/2927id/ |
Alex έγραψε: |
Kai gia amesa apotelesmata siga mhn perimenete 3 gemismata.. anoixte to kapw, ksesyndeste thn mpataria na kanei RESET to ECU kai na parei parametrous kafshs katefthian ap'thn kainouria benzinh. |
Alex έγραψε: |
Nai basika den tou xw kanei tipota trello... Afou to moter einai ths plakas, ti lefta na ependysw apanw tou? Gi'afto eipa na tou kanw otidhpote pou na nai fthino h kati pou na exei xrhsimothta kai se allo moter an to anabathmisw se kapoia fash. Tora afto to air intake pou exw ftiaksei einai poly dynato kai pistebw oti ama eixa kai mia emploutish tou meigmatos me benzinh tha to ekmetalevomoun 100%. Alla afta theloun lefta kai eipame.. sto psofimi den ependyw ![]() |
ofitzis4 έγραψε: |
Πράγματι τώρα στην αρχή θα προσπαθήσω να συγκρατήσω τις "ορμές" μου και για 1 ακόμα λόγο,να του κάνω 1 αξιοπρεπές στρώσιμο.Αλήθεια υπάρχει καμιά συμβουλή γι'αυτό το θέμα? |
christhehealer έγραψε: |
ofitzis4
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() γλιν γλαν γκλον τα ψιλά από το ασήμωμα του club ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vini έγραψε: |
Καλοσώρισες ofitzi ! !
Tελικά είμαστε μπολικοι από τα Βορεια !....! ΚΑΛΟΡΙΖΙΚΟ ΤΟ ΕΡΓΑΛΕΙΟ ΚΑΙ ΚΑΛΟΤΑΞΙΔΟ Συμφωνείς Μiltella και pduke? ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: | ||
Χα! Να και η απόδειξη ότι εμείς οι Βόρειοι είμαστε περισσότεροι και με διαφορά! ![]() ![]() |
DIMIP έγραψε: |
Μια διορθωση επι του πιεστηριου. Την τελευταια εβδομαδα πρεπει να ανεβηκαν οι τιμες . |
DIMIP έγραψε: |
christhehealer, δεν εχω ακουσει αναλογη εμπειρια με πυρακια στην απλη (παλια) αμολυβδη. Γοκιμασε και την Extra παντως. |
chatasos έγραψε: |
Εγώ πάντως αποφάσισα να κάνω το παρακάτω πείραμα....
Θα βάλω 4-5 γεμίσματα από την VPower (την απλή), έτσι για να καθαρίσει και το μοτέρ όπως λένε (ήδη βρίσκομαι στο 2ο), και μετά θα ξαναγυρίσω στην BP Super Plus που με ικανοποιούσε απόλυτα (και στην τιμή της).... |
Slash έγραψε: |
0.81?!?! Γιατί εγώ εδώ την πληρώνω 1,10; |
Slash έγραψε: |
0.81?!?!
Γιατί εγώ εδώ την πληρώνω 1,10; |
chatasos έγραψε: |
1) Διαφορά στην απόδοση δεν έχω δει (ίσως τραβάει λιγότερο στις χαμηλές). |
TZAG έγραψε: |
Γιατί "καίει" πολύ καί τις προσμίξεις πού βάζουν δεν ξέρουμε τελικά αν κάνουν καλό στον κινητήρα ![]() |
TZAG έγραψε: |
Μπορεί τώρα να μην φαίνεται αλλά αργότερα ποιός ξέρει...παίζετε με τη ζωή του κινητήρα ![]() ![]() |
TZAG έγραψε: |
Γιά να λειτούργει ο κινητήρας τόσο καλά, μάλλον στα "κόκκινα" δουλεύει ![]() |
Slash έγραψε: |
Από μια γρήγορη ματιά στο άρθρο του Power σήμερα το πρωί πηγαίνοντας στη σχολή μου, είδα οτι η Racing 99+ είναι απολύτως διάφανη, ενώ η απλή VPower κίτρινη. Περισσότερα αφού διαβάσω το άρθρο, αλλά πρώτα από τον Αλέξανδρο.
Το Audi με τα 1100 αλόγατα στη πίσω ρόδα ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ. 0-100: 1,8" 0-200:2,8" Τα στήνουμε; |
DimiP έγραψε: | ||
Δηλ τα 0-100 τα βγαζει με 1η;;; γιατι, 1.8" θελεις να πατησεις συμπλεκτη για να αλλαξεις ταχυτητα, που λεει ο λογος... ακου 110 αλογα !!! και τι το ταιζει ολο αυτο το κοπαδι;;; |
christhehealer έγραψε: |
Σε μια επιστροφή από ταξίδι στην Kακιά Σκάλα μου άναξε το λαμπάκι της ρεζέρβας (δεν το είχα προσέξει καθόλου ότι ήμουν στα τελειώματα πριν ξεκινήσω για το ταξίδι). Mε τα χίλια ζόρια βρήκα στα Mέγαρα μία EKO που είχε μόνο απλή unleaded την οποία και έβαλα βέβαια.
Aυτό που παρατήρησα στο υπόλοιπο του ταξιδιού και με τον ίδιο ρυθμό με πριν, ήταν ότι ο κινητήρας δούλευε πιο ομαλά και πιο ήσυχα. Ξέρει κάποιος που μπορεί να οφείλετε αυτό; Mήπως ήταν ιδέα μου. Nα πω την αλήθεια δεν έχω τολμήσει να αλλάξω από BP SuperPlus δοκιμάζοντας την απλή της EKO για τρία τέσσερα γεμίσματα. |
christhehealer έγραψε: |
Σε μια επιστροφή από ταξίδι στην Kακιά Σκάλα μου άναξε το λαμπάκι της ρεζέρβας (δεν το είχα προσέξει καθόλου ότι ήμουν στα τελειώματα πριν ξεκινήσω για το ταξίδι). Mε τα χίλια ζόρια βρήκα στα Mέγαρα μία EKO που είχε μόνο απλή unleaded την οποία και έβαλα βέβαια.
Aυτό που παρατήρησα στο υπόλοιπο του ταξιδιού και με τον ίδιο ρυθμό με πριν, ήταν ότι ο κινητήρας δούλευε πιο ομαλά και πιο ήσυχα. Ξέρει κάποιος που μπορεί να οφείλετε αυτό; Mήπως ήταν ιδέα μου. Nα πω την αλήθεια δεν έχω τολμήσει να αλλάξω από BP SuperPlus δοκιμάζοντας την απλή της EKO για τρία τέσσερα γεμίσματα. |
Alexandros έγραψε: |
Ακουσατε ακουσατε αυριο μια πολυ ενδιαφερουσα περιληψη απο το αρθρο του POWER Shell V-power racing 99+
Ενα μονο σας λεω συγκρινουν 5 αμαξια απο το Impiza 1.4 εως το Fiat coupe 20V για 10000 KM με απλη V-power και με Racing Αυριο μετα την 1η συναντηση των Νοτιων(μονο εγω και ο BROYLIS δηλαδη ![]() |
DimiP έγραψε: |
τελικα εγω καταληγω στο οτι παιζει ρολο ο βενζινας και οχι η βενζινη.
Αλλα να "πειραζουν" ακομα και τη v-power ;;;; |
Miltellas έγραψε: | ||
Για να μην επαναλαμβάνομαι... Απλά θα συμπληρώσω: ...και ο βυτιάς ...και ο διυλιστηριάς. Και θα προσθέσω: Όσο αδειάζει η δεξαμενή καυσίμου στο βενζινάδικο, και όσο παραμένει αξόδευτη, τόσο ξεθυμαίνει η βενζίνη. Το ίδιο πράγμα συμβαίνει και στο ρεζερβουάρ. Επίσης: Πόσοι βενζινάδες, βυτιοφόροι και διυλιστήρια, καθαρίζουν τις δεξαμενές τους από νερό και λάσπη επικαθήσεων σκόνης και σκουπιδιών. Ευχή: Σας εύχομαι να μην σας τύχει να βάλετε βενζίνη από βενζινάδικο με χαμηλή στάθμη στη δεξαμενή καυσίμου... |
Svstouk έγραψε: | ||||
Και εγώ θα συμπληρώσω : μην βάζετε από βενζινάδικο που έχει ανεφοδιαστεί πριν από ένα τέταρτο (στο μέτρο φυσικά που μπορούμε να ξέρουμε πότε ανεφοδιάστηκε) και ΠΟΤΕ το μεσημέρι. Στην πρώτη περίπτωση, η καινούρια βενζίνη έχει ανακατευτεί με τη μούργα της δεξαμενής και θέλει κάνα τεταρτάκι μέχρι να κάτσει η μούργα κάτω. ![]() Στη δεύτερη, απλά να σας πω ότι με τη θερμοκρασία η βενζίνη αυξάνεται σε όγκο, σε αναλογία 4lt/100lt για κάθε βαθμό Κελσίου διαφοράς θερμοκρασίας!!!! ![]() ![]() ![]() Θα μου πείτε, καλά ζεσταίνεται η βενζίνη εκεί κάτω στη δεξαμενή; Μα φυσικά και ναι! ![]() Οι πληροφορίες μου είναι από αξιόπιστο άνθρωπο, που ξέρει τι παίζει λόγω δουλειάς |
Slash έγραψε: |
Βλέπω ακόμη ο Αλέξανδρος δεν έχει κάνει καμιά κίνηση σχετικά με το άρθρο του Power... Πόυ είσαι ρεεεε;!;
Θα μας την πάρει άλλος την πρωτιά!! ![]() |
Alexandros έγραψε: | ||
Nα'μαι να'μαι 1 Seat Ibiza 1.4 16v 101PS ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ Το αμαξι αυτο ενδιαφερει τους περισσοτερους απο εμας λογω κυβικων και ιππων η πρωτη εκπληξη ερχεται απο το δυναμομετρο οπου το Ibiza μετριεται μαμα 109 ![]() Με Racing κερδιζει αλλα 4 αλογα και φτανει 113 ![]() Και μεταφερω αυτολεξει Στον δρομο η διαφορα της ιπποδυναμης δεν ηταν τοσο εμφανης.Ο οδηγος αντιλαμβανεται καποιο αυξημενο νευρο ειδικα στις μεγαλες σχεσεις και καλυτερη αποκριση στο γκαζι πραγμα που επιβεβαιωσαν τα νουμερα.Το 0-100 βελτιωθηκε κατα 0,16 sec ενω στα 140 αγγιζει τα 0,37 .Αντιστοιχα βελτιωμενες ηταν οι επιδοσεις εν κινησει.Η διαφορα στην καταναλωση δεν ηταν αξιοπροσεκτη 2 Ford Focus st170 To αμαξι με απλη V-power εδωσε 165 ιππους και με Racing 169,4.Απο τις 3400 στροφες αρχιζει η διαφορα,στις 4500 παιρνει μεγαλυτερες διαστασεις και στις 6000 στροφες δειχνουν οι 4 παραπανω ιππποι.Η διαφορα μεχρι τα 100Km/H ειναι αμελητεα(εως 0.04)ενω οσο ανεβαινει η ταχυτητα γινεται χειροπιαστη και στα 160 ειναι 0,5 sec.Aντιστοιχη εικονα ειχαν και οι επιδοσεις εν κινησει.Η επιταχυνση απο 80 στα 150 με 6η εχει διαφορα 0,5 δλ. Η καταναλωση δεν ειχε διαφορα με την V power να ειναι ελαφρως οικονομικοτερη 3 VW Corraddo G60 (turbo) 164,3PS εναντι 170,9 Η διαφορα αρχιζει να φαινεται απο τις 2700 στροφεςκαι απο τις 3600 και πανω ειναι σταθερα 5 ιπποι.Οι διαφορες μεχρι τα 100 ειναι ελαχιστες αλλα στα 160 αγγιζει τα 0,35 δλ Ομως στις ρεπριζ η εικονα ειναι εντυπωσιακη,επιταχυνει καλυτερα ειδικα με 4η και 5η με αποκορυφωμα τη μετρηση με 5η απο τα 70 εως τα 140 να φτανει η διαφορα τα 2,14 δλ.Η καταναλωση στα ιδια επιπεδα 4 Honda S2000 O κορυφαιος ατμοσφαιρικος κινητηρας κατα πολλους 235,7 εναντι 239,6 με Racing στις 8000 στροφες Στον δρομο το αυτοκινητο εδειξε τις μικροτερες διαφορες.Η αισθηση ειναι η ιδια ενω μια ελαχιστα καλυτερη αποκριση στο γκαζι δυσκολα γινεται αντιληπτη.Οι μετρησεις απο σταση εδειξαν εως τα 100 διαφορα 0,06 δλ και 0-160 0,3 δλ.Ιδια εικονα και στις ρεπριζ με τις μεγαλυτερες διαφορες στις ψηλες στροφες και τα μεγαλα φορτια(πχ 6η με 140 χλμ) Στον τομεα της καταναλωσης οι διαφορες ειναι ελαχιστες.....ισως μια επεμβαση στο λογισμικο του αυτοκινητου να ελευθερωνε καποιους ακομα ιππους με την 99+ 5 Fiat Coupe 20V (turbo οχι το μαμα αλλα τοΤΒ34 Γκαρετ) 297,8 εναντι 310,4 νουμερα που δεν περιμενε ουτε ο πλεον αισιοδοξος Εδω δεν θα αναφερουμε απλως μεγαλυτερη ζωντανια και μικρες διαφορες...ψηλα δειχνει να πλημμυριζει απο δυναμη.Αντοιστιχη εικονα ειχαμε και στις ψηλες στροφες οπου το αυτοκινητο ηταν επιθετικοτερο... με 3η το Coupe πετυχε χρονους αλλης κλασης ενω με 4η 5η οι διαφορες ηταν απο μικροτερες εως ελαχιστεςΕγω πανω σ'αυτα παραθετω τα νουμερα 0-100 διαφορα 0,24 δλ 0-160 1,06 με 3η 30-50 0,03 80-110 0,38 100-140 0,78 Για 4η και 5η το λενε και οι ιδιοι οτι οι διαφορες ειναι ελαχιστες ΓΕΝΙΚΟ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ ....δεν μπορει να διεξαχθει αλλα τα αποτελεσματα της δοκιμης ειναι σιγουρα θετικα.Κατα ποσο ομως αξιζει η 99+ τ 1,09ευρω ανα λιτρο θα το αποφασισει ο καθενας μας Εγω ενα θα πω 1,09 ευρω για ουτε μισο δευτερολεπτο και λιγο παραπανω καταναλωση ![]() |
Vini έγραψε: |
Ξέρει κανείς να πει σε βενζινάδικο της SHELL τις βενζίνες θα βρούμε???
Νομίζω ότι έχω χάσει την επαφή τώρα τελευταία με τόσα είδη βενζινών που έχουν βγει.... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: |
θα βρεις: την απλη παλια καλη αμολυβδη της Shell..μαλλον τη v-power τη v-power racing 99+ |
Vini έγραψε: | ||
ευχαριστώ jim... από ότι κατάλαβα έχει καταργηθεί η σουπερ αμόλυβδη... ![]() ![]() ![]() τι τιμή έχει περίπου αυτή? |
Vini έγραψε: |
ευχαριστώ jim... από ότι κατάλαβα έχει καταργηθεί η σουπερ αμόλυβδη... ![]() ![]() ![]() τι τιμή έχει περίπου αυτή? |
Johnny έγραψε: | ||
Δεν έχει καταργηθεί ακριβώς... απλά τα περισσότερα βενζινάδικα shell που δεν έχουν αρκετές δεξαμενές για να έχουν όλους τους τύπους καυσίμων προτιμούν την v-power, μάλλον γιατί τους συμφέρει περισσότερο ή επειδή τώρα πια τη ζητάνε περισσότερο...Εγώ πάντως βρίσκω ακόμα super αμόλυβδη αλλά σε συγκεκριμένα πρατήρια της shell. Νομίζω πάντως ότι αναλογικά με την τιμή της η 98άρα(super αμόλυβδη) αξίζει περισσότερο από την v-power(95αρα), τουλάχιστον σε ότι αφορά την απόδοσή της. (για την ποιότητα δεν γνωρίσω στα σίγουρα...) |
Vini έγραψε: |
Συμφωνώ ότι η 98άρα είναι κορυφαία σε τιμη/απόδοση...αλλά φαίνεται ότι πλέον έχει καταργηθεί από τα περισσότερα βενζινάδικα... Που μπορούμε άραγε να τη βρούμε? ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Σε όσα βενζινάδικα δεν έχουν V-power racing. |
chatasos έγραψε: |
Και επειδή έτυχε να διαβάζω κάτι σχετικά με βενζίνες χτες το βράδυ και μου έμεινε:
"Αριθμός οκτανίων : Αντανακλά την αντίσταση του μίγματος σε αυτανάφλεξη. Η βενζίνη πρέπει να έχει χαμηλή τάση αυτανάφλεξης και να ανθίσταται σε πιέσεις 60 με 70 bar, ώστε η ανάφλεξη να γίνεται μόνο με τον σπινθήρα από το μπουζί. Η τάση προς αυτανάφλεξη σχετίζεται με τον αριθμό οκτανίων. Όσο υψηλότερη είναι η αναλογία σε οκτάνια τόσο χαμηλότερη είναι η τάση για αυτανάφλεξη. " |
Ady έγραψε: |
Η Super Plus της Shell είναι η σκέτη αμόλυβδη ? |
christhehealer έγραψε: | ||
H Super Plus της Shell είναι με 98 Oκτάνια όπως και η SuperPlus της BP. Tώρα έχει αντικατασταθεί από την Racing 99+. |
DimiP έγραψε: |
μηπως κανεις λαθος ;
η super plus πρεπει να εχει 95 και να αντικατασταθηκε απο την v-power η v-power racing+ που ειναι το πιο top προιον της shell εχει τα 99 οκτανια |
christhehealer έγραψε: | ||
Δεν νομίζω Nτίμη. H SuperPlus έχει 98 οκτάνια. Σε όσα πρατήρια δεν έχει Vpower-Racing έχει ακόμα SuperPlus - καρατσεκαρισμένο. Στο πρατήριο δίπλα στην Condor που έχει Vpower-Racing όταν πήγα μία φορά και ζήτησα SuperPlus μου έβαλαν μία που έλεγε "Unleaded 99+" και είχε τιμή ίδια με τις Vpower-Racing. H Vpower απ' όσο ξέρω είναι απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων με πρόσθετα για να καθαρίζει ή να εμποδίζει να γίνουν επικαθήσεις στον κινητήρα. |
Miltellas έγραψε: |
Να το κάνεις! Θέλω κι εγώ αλλά σε ποιό Χημείο να πάω; Θα μου κοστίσει και αν ναι πόσο; |
DimiP έγραψε: |
Παιδια δεν ξερω για χημειο και τετοια αλλα εμαθα (το παραδεχομαι - δεν το ηξερα) οτι υπαρχουν 2 ειδων πρατηρια εταιριων. Δηλ. η BP εχει τα δικα της πρατηρια αλλα και τους ελευθερους επαγγελματιες που φιλοξενουν την ΒΡ και πωλουν βενζινη ΒΡ. Το ιδιο με τη SHELL κ.τ.λ.
Φυσικα εμαθα οτι τα "εταιρικα" πρατηρια ελεγχονται καλυτερα και δινουν καλυτερη ποιοτητα απο τυχον "ανευθυνος" ελευθ. επαγγελμ. που πιθανα να μην προσεξουν την ποιοτητα. Κυριο επιχειρημα για το 1ο , οτι : την μεγαλη εταιρια δεν την συμφερει μια τυχον νοθευση του προιοντος απο δικο της πρατηριουχο και δυσφημιση του ονοματος της για χαριν ενος πρατηριουχου. Ετσι τους εχει απο κοντα και φυσικα προσεχει και την ποιοτητα. Λογικο ακουγεται. Τα σχολια σας, παρακαλω. |
Δημήτριος έγραψε: |
είτε να αυξήσουμε την θερμογόνο δύναμη (super αμόλυβδη, ενισχυτικό οκτανίων κ.τ.λ |
XS έγραψε: |
Ο αριθμός οκτανίων έχει σχέση μόνο με τη συμπεριφορά ενός καυσίμου από άποψη χτυπημάτων (προανάφλεξη, πυράκια κτλ) σε ένα πρότυπο κινητήρα ή αλλιώς με την πίεση που μπορεί να αντέξει πριν αυταναφλεγεί. Δεν έχει καμία σχέση με θερμογόνο δύναμη, τη χημική σύσταση ή οποιοδήποτε άλλο χαρακτηριστικό του καυσίμου. Επίσης, μπορεί να έχει τιμή και πάνω από 100, αφού το καθαρό οκτάνιο δεν είναι το καλύτερο καύσιμο που μπορεί να υπάρξει.
Έτσι, ο υψηλότερος αριθμός οκτανίων επιτρέπει στον κινητήρα να λειτουργεί με μεγαλύτερη συμπίεση χωρίς να εμφανίζει χτυπήματα (θεωρώντας σταθερές συνθήκες πίεσης και θερμοκρασίας). Αν όμως ένας κινητήρας μπορεί λειτουργεί μέχρι το όριό του χωρίς να εμφανίζει χτυπήματα, δεν κερδίζει τίποτα από ένα καύσιμο με μεγαλύτερο αριθμό οκτανίων. |
George έγραψε: |
Εχω ακουσει και απο πρατηριουχο οτι δεν εχουν ουσιαστικες διαφορες παρα μονο στα αυτοκινητα μεγαλυτερου κυβισμου ![]() ![]() ![]() |
christhehealer έγραψε: |
γ) EKO S-Unleaded. κατά τη γνώμη μου η καλύτερη. Tις μεγαλύτερες μωτ σε ταξίδι τις έχω με EKO. O λόγος είναι ότι με αυτή τη βενζίνη ο κινητήρας έχει πιο ομαλή λειτουργία, και δεν βγάζει τόσο θόρυβο στις ψηλές στροφές, ώστε να βουήζουν τ' αυτιά σου. Tο μόνο μειονέκτημα ότι δεν έχει καλό δίκτυο. 'Oπως BP που τα βρίσκεις παντού. |
Ntinos έγραψε: |
παιδια εχετε δικιο.ηταν σχημα λογου το κανα δυο μερες.αλλα ο συγκεκριμενος βενζινας με συμβουλεψε οταν βλεπω βυτιο να φευγω απο το βενζιναδικο.τωρα το ποσο κανει σε χρονο ειναι δυσκολο να υπολογισεις.και εξαλλου αν πας και ειναι αδειες οι δεξαμενες παλι τα κατακαθια δεν θα ρουφιξει η αντλια?ειναι να μην σου τυχει η να εχεις φιλο βενζινα που να εμπιστευεσαι.και αυτος ρε γα**το εχει βενζιναδικο στο εξοχικο μου ![]() |
XS έγραψε: |
Δηλαδή αν φουλάρουμε βενζίνη το καλοκαίρι πολύ πρωί, το μεσημέρι το ντεπόζιτο θα ξεχειλίσει; ![]() Μήπως το 4% είναι μεγάλο νούμερο; Για τι διαφορά θερμοκρασίας μιλάμε; |
1.1 i love you έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
1.1 i love you έγραψε: |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
XASOS έγραψε: | ||
oxi kai 1.1 kybika!!! thlekateyuynomeno exeis?!!! 1.1 litra!!!! ![]() ![]() ![]() ![]() |
Tomcat έγραψε: |
Έλα που κολλήσατε σ'αυτό.
1000 κυβικά εκατοστά = 1 λίτρο. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Svstouk έγραψε: | ||
Ο χρόνος που χρειάζεται για να κάτσουν τα κατακάθια κάτω είναι μισή ώρα. Αυτό μου το είπε φίλος Διευθυντής Τεχνικού Τμήματος εταιρίας που κάνει σέρβις στις αντλίες των πρατηρίων. ![]() Οπότε σίγουρα με το που βλέπεις το βυτιοφόρο δεν μπαίνεις για ανεφοδιασμό (άσε που κανονικά κλείνει το πρατήριο). Μπορείς να βάλεις όμως βενζίνη στο γυρισμό από τη δουλειά. ![]() Επίσης, το είχα πει παλιότερα, το ξαναλέω τώρα. Ποτέ δεν βάζουμε βενζίνη μεσημεριανές και απογευματινές ώρες το καλοκαίρι. Ο λόγος απλός. Η βενζίνη με τη θερμότητα (θερμοκρασία) ζεσταίνεται, και όταν ζεσταίνεται διογκώνεται. Προσοχή, μεγαλώνει ο όγκος της, όχι η ποσότητα, σε αναλογία 4/100. Με άλλα λόγια, ζεστή βενζίνη 100 λίτρων θα παρουσιάζεται να είναι 104 λίτρα, ενώ στην πραγματικότητα θα είναι μόνο 100! Υποθέτουμε λοιπόν ότι πας να βάλεις βενζίνη εκείνη την ώρα. Βάζεις, βάζεις, σου δείχνει η αντλία ότι έβαλες 104 λίτρα, πληρώνεις για 104 λίτρα, αλλά στην πραγματικότητα έχεις βάλει μόνο 100! ![]() ![]() Θα μου πεις, καλά, ζεσταίνεται η δεξαμενή κάτω από τη γη; Αμ ζεσταίνεται, η άτιμη! Σκεφθείτε ότι το καλοκαίρι ο ήλιος καίει το τσιμέντο που καλύπτει τη δεξαμενή για τουλάχιστον 8 ώρες. Κάντε το εξής πείραμα : Μόλις γυρίσετε το βράδυ σπίτι σας, είτε από τη δουλειά είτε από βόλτα, κοιτάξτε προσεκτικά με ακρίβεια χιλιοστού πού ακριβώς βλέπει ο δείκτης της βενζίνης σας. Το επόμενο πρωί που θα βάλετε μπρος, κοιτάξτε και πάλι το δείκτη. Αν η βόλτα του προηγούμενου βραδιού ήταν αρκετούτσικη, ώστε η βενζίνη στο τεπόζιτό σας να έχει ανακουνηθεί αρκετές φορές και έτσι να έχει ζεσταθεί (άρα διογκωθεί), τότε θα δείτε το δείκτη της βενζίνης 1-2 χιλιοστά πιο κάτω. ![]() |
Ntinos έγραψε: |
pwpw min vrisei kaneis mia euxaristi paren8esi me ma8imatika itan |
Ntinos έγραψε: |
kai egw xarika pou 3 xronia pou ta trww stin mapa ola auta telika den einai kai teleiws axrista.pantws paizoun kai alla fenomena me ton deikti venzinis opws to oti otan einai gemato argei na katevei o diktis kai otan ftasei stin mesi kai poio katw peftei grigorotera kaliptwntas auto pou exase otan epefte arga.auto kapws mas to eixan eksigisei stin 8ermodynamiki alla den 8imamai twra,kati me tin piesi doxeion enomenon me swlina eixe sxesi.telospa to porisma pantws einai oti ena organo exei panta sfalma (error) stin metrisi pou pernei.auto einai kanonas.akoma kai organa me 'feedback' deixoun sfalma kai meta prospa8oun na kanoun dior8wsi.den exei ftasei i texnologia na pareis apo organo akrivi metrisi gia tpt.
oso gia tin eksiswsi mia px tis morfis dx/dt +4x=12 (leme twra) apo laplace (yparxei kai allos tropos na ly8ei alla laplace rules) x=3-e ipsomeno stin -4t to 3 einai to steady state kai o logari8mos to 'transient' kai emeis 8eloume na pame se steady state (wfelimi perioxi me sta8eri timi) opote mexri tote afairoume enan ari8mo (e=2,7)ipsomeno se mia dynami me sinartisi tou xronou pwpw min vrisei kaneis mia euxaristi paren8esi me ma8imatika itan |
PHSYBORG έγραψε: |
Τελικα ρε παιδια κανει καλο η οχι να βαζουμε συνεχεια V power ? ![]() |
DimiP έγραψε: |
ποσο εχει η ΕΚΟ100? |
Πέτρος έγραψε: |
εγω βαζω ΕΚΟ 100 και ενδεικτικα σας λεω μερικες τιμές που την εχω βρει σε βενζιναδικα της περιοχης... 0,971 0,963 0,961 0,957 0,913!! |
FRAPEOLE έγραψε: |
Αντωνη συμφωνω απολυτα.
Εχω δοκιμασει ολες της 100αρες εκτος απο την shell που ειναι πανακριβη, και εχω καταλειξει εδω και 5 μηνες βαζω απο το ιδιο Jetoil, συπερ αμολυβδη με 0,73 και ειμαι πολλη ευχαριστημενος. Δυστηχως παιζει ρολο και το εκαστοτε βενζιναδικο και τα συμπερασματα ειναι λιγο δυσκολα.. Παντως και εμενα η BP μου εδεινε την καλυτερη αισθηση... |
TONY PAP έγραψε: |
Τελικά καλό θα ήταν να έκαναν τα περιοδικά και ένα τεστ για τις λεγόμενες 95αρες και 98αρες βενζίνες για να μάθουμε τι γίνεται και με αυτές. Γιατί καλές και άγιες οι 100αρες αλλά αν κάνεις πολλά χλμ κάθε μέρα δεν συμφέρουν (εκτός αν στις πληρώνει άλλος ![]() Δηλαδή η 95+ της Εκο, η Vpower και οι super plus από ΕΛΙΝ, CYCLON, AEGEAN, JET OIL... να καταλάβουμε τι ψάρια πιάνουν ... |
Vaggelis έγραψε: | ||
Έχει γίνει test μεταξύ V-Power, Racing, Ultimate και Kinitron100 από τους 4Τ... |
πΕτΡοS έγραψε: |
Στο 4Τ έχει συγκριτικο τεστ και των 3 βενζινών με αποτελέσματα ακρως ενδιαφεροντα.
. . βενζίνες δοκιμής: EKO kinitron 100, bp ulitmate 100, V-power racing 99, bp unleaded . . . |
Παράθεση: |
EKO 95+ (η οποια εχει κατι προσθετα...)!!! Αληθεια, την εχει δοκιμασει κανενας??? |
netblaster έγραψε: |
ολες οι απλες 95αρες της αγορας ειναι ΙΔΙΕΣ!!! |