PSClub - Hellas

Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Αλλαγη Μοτερ

Jean - Δευ 13 Οκτ 2008, 15:14:04
Θέμα δημοσίευσης: Αλλαγη Μοτερ
Εφτασε ο καιρος για την ολοκληρωση φρενα μπηκαν αναρτηση μπηκε μας εμεινε το Μοτερ
αυτο που εχω τωρα ειναι 1.1 8V 3Φ....μιας και το σασμαν μου ειναι σε καλη κατασταση θα το κρατησω για οσο αντεξει και αν πουλησω το μοτερ το 1.1 βαζω και σασμαν...
Εχω μερικες αποριες

Να βαλω 3φυσο η 1φυσο? η μετατροπη θα γινει απο εμενα εκτος και αν βαλω 1φυσο που θα θελει ηλεκτρολογο
Ρωταω για να μην βιαστω και παρω κατι που θα το φαω στην μαπα σε περιπτωση βελτιωσης.

Ποσα περνει ο ηλεκτρολογος για αυτην τη δουλεια? και αν γινεται να κρατησω τα VDO...αν μπει μονοφυσο

Ευχαριστω!
Jean - Δευ 13 Οκτ 2008, 15:26:08
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δεν κολλαει εδω γινεται να μεταφερθει στο Κινητηρας...
alekoukos106 - Δευ 13 Οκτ 2008, 17:10:54
Θέμα δημοσίευσης:
εγω σου προτεινω να να βαλεις μονοφυσο μιας που χρειαζεται και λιγοτερα λεφτα για να του αναβαθμισεις το προγραμμα και ειναι και ειναι λιγο πιο δυνατο σε μαμα μορφη αποτι ενα τριφυσο... Wink
Lef205 - Δευ 13 Οκτ 2008, 18:05:37
Θέμα δημοσίευσης:
To τριφυσο σε μαμα μορφη ειναι πιο δυνατο απο το μονοφυσσο.
Ενα ακομη θετικο ειναι οτι τριφυσσα ηταν τα πιο καινουργια μοντελα αρα το τριφυσσο μοτερ θα εχει λιγοτερα χλμ απο ενα μονοφυσσο.
alekoukos106 - Τρι 14 Οκτ 2008, 02:08:59
Θέμα δημοσίευσης:
αλλα το τριφυσο δεν παιρνει εγκεφαλο peugeot sport.... Wink Razz Laughing
Pughell - Τρι 14 Οκτ 2008, 09:05:28
Θέμα δημοσίευσης:
alekoukos106 έγραψε:
αλλα το τριφυσο δεν παιρνει εγκεφαλο peugeot sport.... Wink Razz Laughing

Ε,το κανεις με εγκεφαλο Salexeot Sport... Laughing
Jean - Τρι 14 Οκτ 2008, 12:25:05
Θέμα δημοσίευσης:
Μερικες τιμες για 3φυσο ειναι πανω απο 1200€ το λιγοτερο αλλα για μονοφυσο φτανω τα 1000€ 2000 μοντ. με 80000 χλμ.
Το θεμα χρονολογιας και οτι θελει δουλεια στην πλεξουδα το μονοφυσο για αυτο και δεν ξερω τι να κανω
alekoukos106 - Τρι 14 Οκτ 2008, 13:58:12
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΟΝΟΦΥΣΟ ΦΟΡ ΕΒΑ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wink Very happy Very happy Very happy Very happy
Jean - Τρι 14 Οκτ 2008, 15:23:35
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω εκει με βλεπω τα Vdo πως λειτουργουν αυτα κρανανε τα χλμ η ο εγκεφαλος και λογικα καταργητε και η OBD ε?
Jean - Τετ 15 Οκτ 2008, 14:35:14
Θέμα δημοσίευσης:
1. Ποσα περνει ο ηλεκτρολογος για αυτην τη δουλεια?

2. Tα Vdo πως λειτουργουν αυτα κρανανε τα χλμ η ο εγκεφαλος και λογικα καταργητε και η OBD ε?

UP~!!
Touristas - Τετ 15 Οκτ 2008, 14:40:25
Θέμα δημοσίευσης:
Τα χιλιόμετρα τα έχει μόνο το καντράν και λειτουργούν και με το 16V είτε αυτό είναι μονόφυσο ή τρίφυσο.
Η φύσα τις διάγνωσης δεν καταργείτε λειτουργεί κανονικά.
Jean - Τετ 15 Οκτ 2008, 21:24:17
Θέμα δημοσίευσης:
Θενκς!!! και ο ηλεκτρολογος ποσα περνει Question για να παντρεψει τις φυσες


Υ.Γ. Κουκλος ο πιτσιρικας στην υπογραφη σου!! Exclamation
Pughell - Πεμ 16 Οκτ 2008, 08:39:40
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:


Υ.Γ. Κουκλος ο πιτσιρικας στην υπογραφη σου!! Exclamation

Ασε το γλυψιμο ρε,που εμαθες οτι ο Αργυρης ειναι ηλεκτρολογος και θελεις εκπτωση! Laughing Laughing Laughing
Jean - Πεμ 16 Οκτ 2008, 10:14:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω τις πληροφοριες μου απο μεσα Cool






(πλακα κανω δεν το ηξερα ετσι το ειπα) Very happy
Touristas - Πεμ 16 Οκτ 2008, 22:19:49
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν παίζεστε με τίποτα λέμε Laughing Laughing Laughing
Jean - Παρ 17 Οκτ 2008, 19:47:28
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Με τπτ ομως!!!

Φαντασου να μπει και το 16V Cool
Jean - Τρι 21 Οκτ 2008, 13:20:26
Θέμα δημοσίευσης:
50 50 ειναι πωπω Rolling eyes Μου ειπε ενας φιλος οτι δεν μπορω να βαλω 16V γιατι η ισχυς θα ειναι παραπανω απο το 25% που επιτρεπει το υπουργειο...

Ισχυει κατι τετοιο? 1.1 εχω με τα 63... Με εβαλε σε σκεψεις αν ναι την κατσαμε!!!! Sad
drdino - Τρι 21 Οκτ 2008, 14:09:40
Θέμα δημοσίευσης:
Εφόσον το αμάξι βγαίνει με το 16αρι από το εργοστάσιο, νομίζω πως δεν τίθεται θέμα...
Jean - Τρι 21 Οκτ 2008, 14:24:46
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο ισχυει μονο για αλλο τυπο ε πχ απο 206? μαλον αν εβαζα
drdino - Τρι 21 Οκτ 2008, 14:26:33
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω ισχύει για αν προσπαθούσες να δηλώσεις πχ τον δίλιτρο.
Jean - Τρι 21 Οκτ 2008, 14:46:59
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα εμενα με νοιαζει για το 16v των ραλλυ μονο
alekoukos106 - Τρι 21 Οκτ 2008, 15:20:31
Θέμα δημοσίευσης:
μπες στο site του υπουργειου μεταφορων...νομιζς www.yme.gr...και δες τη λιστα με τις μετατροπες που εχουν γινει στο αυτοκινητο σου....νομιζω οτι ανετα το δηλωνεις...μην ανησυχεις... Wink οταν το κανεις στειλε μ μου να μου πεις ποσο σου πηγε... Cool
Jean - Τρι 21 Οκτ 2008, 15:38:10
Θέμα δημοσίευσης:
Οταν ξεκινησω το δηλωμα θα ανεβασω τα βηματα ενα ενα... Ας βαλουμε πρωτα το 16β και βλεπουμε....
Παντως στο υμε εχουν γινει αρκετες μετατροπες απο 1.1 106 σε NFU που ειδα!
alekoukos106 - Τρι 21 Οκτ 2008, 21:45:06
Θέμα δημοσίευσης:
κι εγω οταν το εψαχνα ειδα οτι εχουν γινει αρκετες μετατροπες σε 106....βρες και κανεναν γνωστο απο κτεο η κανεναν μηχανικο που να εχει κοννε για τα χαρτια που θες απο τον μηχανολογο... Cool
Jean - Κυρ 09 Νοέ 2008, 15:24:59
Θέμα δημοσίευσης:
εχω κατι στο νου μου αλλα αν δεν μου κατσει θα βαλω αγγελια στην ζητηση Laughing
Jean - Κυρ 16 Νοέ 2008, 19:03:28
Θέμα δημοσίευσης:
Αλλο ενα θεμα που με απασχολει ειναι οτι δεν βρησκω σωληνακι επιστροφης σε αυτην την περιπτωση τι θελω ακομα ρεζερβουαρ? σωληνακι? και τρομπα απο το 1.6? Confused
Touristas - Δευ 17 Νοέ 2008, 22:49:52
Θέμα δημοσίευσης:
Τη σωληνάκι επιστροφής για την βενζίνη?
Steve - Δευ 17 Νοέ 2008, 23:38:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι, εκείνο για την επανακυκλοφορία καυσίμου.
Jean - Τρι 18 Νοέ 2008, 10:57:46
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αυτο λεω
Touristas - Τρι 18 Νοέ 2008, 22:03:56
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν χρειάζεται να βάλεις απλά θα ταπώσεις την επιστροφή τις μπεκιέρας.
Εξάλλου έχει επιστροφές το αμάξι πίσω στην αντλία.
Και ο ρυθμιστής που έχει φτάνει και περισσεύει στα 3.5bar είναι.
Jean - Τετ 19 Νοέ 2008, 15:28:03
Θέμα δημοσίευσης:
Πωωω τελεια αρα το μονο προβλημα που θα εχω ειναι οι πλεξουδες, οι 2 να γινουν μια η το αναποδο Very happy Very happy Very happy
Jean - Παρ 10 Απρ 2009, 22:57:51
Θέμα δημοσίευσης:
Έχω άλλο ένα θέμα είδα ότι η βάση του σασί για το μοτέρ που είναι κάτω από τον εγκέφαλο είναι σαν αυτή http://img17.imageshack.us/my.php?image=img0123xgq.jpg
ενώ του 16Β ειναι http://img13.imageshack.us/my.php?image=082i.jpg
Το ερώτημα μου είναι το αφήνω έτσι ( ετσι λεω εγω 50%) http://img408.imageshack.us/img408/6233/img0179agt.jpg η κολλάω ένα κομμάτι σαν του 16V...(ιδέα iceage roadrunner, +50% εγω) Very happy
Giannis307 - Παρ 10 Απρ 2009, 23:24:02
Θέμα δημοσίευσης:
Κοβεις και κολλας δεν το συζηταμε καν......Με την βαση του 1.1 εκτος του οτι απλα δεν αντεχει....στην πιεση θα σου πεταει τις ταχυτητες....
Steve - Παρ 10 Απρ 2009, 23:34:01
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
στην πιεση θα σου πεταει τις ταχυτητες....
Το έχεις δοκιμάσει?
Giannis307 - Παρ 10 Απρ 2009, 23:38:11
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια απο το saxoclub εχουν το ιδιο προβλημα...οποτε....Συν οτι στα μεγαρα ενα απο τα παιδια ειχε αυτο το προβλημα ενω την προηγουμενη ηταν να μπει πανω του πεζοσπορισια βαση μηχανης και οταν βγηκε το καπακι.....εκπληξη βαση απο 1.1 μιας και το αυτοκινητο του ηρθε στον κοσμο σαν 1.1!
Πάνος - Παρ 10 Απρ 2009, 23:40:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αλεξ το ονομα αυτου; Rolling eyes
Giannis307 - Σαβ 11 Απρ 2009, 00:38:18
Θέμα δημοσίευσης:
Yeap!
Jean - Παρ 17 Απρ 2009, 00:45:58
Θέμα δημοσίευσης:
Υπαρχει καποιος που φταχνει σιλεντ μπλοκ να κανει ενα ποιο σκληρο απο το μαμα η λεω τρέλα πράγματα; Alkone ακους ερχομαι με τροχο!!!!!
Jean - Παρ 01 Μάϊ 2009, 00:00:57
Θέμα δημοσίευσης:
Σε μονοφυσο μοτερ μπορουμε να βαλουμε 3φυση πλεξουδα μαζι με τον εγκεφαλο της?
kane - Παρ 01 Μάϊ 2009, 00:58:08
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
Σε μονοφυσο μοτερ μπορουμε να βαλουμε 3φυση πλεξουδα μαζι με τον εγκεφαλο της?


αμα δν απαντησει κανεις με σιγουρια,θα σου χω απαντηση τη δευτερα!

Υ.Γ. γιατι δν προτιμας μονοφυσση πλεξουδα/εγκεφαλο? ειναι ευκολοτερο στη βελτιωση...Εαν ομως το αφησεις ΦΕ,καλυτερα τριφυσσο...
Jean - Παρ 01 Μάϊ 2009, 01:49:27
Θέμα δημοσίευσης:
Έχεις msn να σε πρήξω λιγάκι...
venzinas - Παρ 01 Μάϊ 2009, 03:02:21
Θέμα δημοσίευσης:
ολα γινοντε απο αυτα που ρωτας και μονοφισω μοτερ γινετε τριφισω.....

το θεμα ειναι εσυ τη σκοπευης να κανεις στο αμαξι.....αν θες στηλε μου π.μ. να σου πω μιας και εχω περασει και απο αυτο το σταδιο και απο τα επομενα....
Πάνος - Παρ 01 Μάϊ 2009, 09:13:22
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
Σε μονοφυσο μοτερ μπορουμε να βαλουμε 3φυση πλεξουδα μαζι με τον εγκεφαλο της?



Φυσικα και γινεται απλα θα σου κοστισουν πιο πολλα τα ηλεκτρολογικα σαν εργασια απο το να επελεγες τη μετατροπη σε μονοφυσο μοτερ με πλεξουδα και εγκεγαλο.
Ή αντιστοιχα αν εχεις τριφυσσο μοτερ να επιλεξεις αντιστοιχα τριφυσσο.
Προσωπικα αν θες τη γνωμη μου γενικα και οσοι με ξερουν θα στο πουν.
Μην μπλεκεις με μετατροπες και ιστοριες γιατι να ξερεις παντα απο αυτα που εχεις προυπολογισει θα χρειαστεις ενα χιλιαρικο πανω σιγουρα.
+ τα τυχον προβληματα που μπορει να προκυψουν στη πορεια και για τα οποια θα γινεις μονιμος πελατης του μαστορα.
Ασε που θα χρειαστεις περα απο μοτερ,ημιαξονιο,δεν γνωριζω για σαζμαν μιας και δεν ξερω τι εχει το 1.100 φρενα αεριζομενα μπροστα αν δεν τα εχεις,αξονα πισω ή μονο τα ακρα αναλογα το παχος της αντιστρεπτικης και των ραβδων,αλλες βασεις μοτερ + οποιο σερβις μπορει να χρειαζεται,που σιγουρα θα χρειαζεται το νεο μοτερ.
Ειτε μιλαμε για ενα απλο σερβις ειτε για ολικη ανακατασκευη(rebuilt).
Καλυτερα ενα ετοιμο ραλλυ παρα ολα τα παραπανω.
Αλλωστε οι τιμες τους εχουν πεσει τοσο πολυ που σιγουρα οσο κοστιζει το δικο σου αν πουληθει μαζι με ολα τα υπολοιπα που σκεφτεσαι μας κανουν ενα ραλλυ του 2001-2002 πολυ ανετα.
Ασε που στους καιρους μας οι μετατροπες θα πεθανουν μιας και μπορεις να παρεις ετοιμο με τα νεα δεδομενα στις τιμες.
venzinas - Παρ 01 Μάϊ 2009, 10:24:07
Θέμα δημοσίευσης:
Πάνος έγραψε:

Φυσικα και γινεται απλα θα σου κοστισουν πιο πολλα τα ηλεκτρολογικα σαν εργασια απο το να επελεγες τη μετατροπη σε μονοφυσο μοτερ με πλεξουδα και εγκεγαλο.
Ή αντιστοιχα αν εχεις τριφυσσο μοτερ να επιλεξεις αντιστοιχα τριφυσσο.
στο τριφισω δεν εχει σημασια μιας και τον ηλεκτρολογο δεν τον γλυτονης πανο,μονο στα μονοφισα τεριαζουν ακριβως τα ηλεκτρικα του 16v με του 8v

Πάνος έγραψε:
Προσωπικα αν θες τη γνωμη μου γενικα και οσοι με ξερουν θα στο πουν.
Μην μπλεκεις με μετατροπες και ιστοριες γιατι να ξερεις παντα απο αυτα που εχεις προυπολογισει θα χρειαστεις ενα χιλιαρικο πανω σιγουρα.
+ τα τυχον προβληματα που μπορει να προκυψουν στη πορεια και για τα οποια θα γινεις μονιμος πελατης του μαστορα.

αναλογα την σημφονια που εχεις κανει με τον εκαστοτε μαστορα,αν δηλαδη σημφωνισεις να σου βρει αυτος ολα τα ανταλακτικα και στα τοποθετηση με ενα Χ ποσο και να παραλαβεις ενα ετιμο αμαξι αυτα που θα σημφωνισετε αυτα θα δοσεις

Πάνος έγραψε:
Ασε που θα χρειαστεις περα απο μοτερ,ημιαξονιο,δεν γνωριζω για σαζμαν μιας και δεν ξερω τι εχει το 1.100 φρενα αεριζομενα μπροστα αν δεν τα εχεις,αξονα πισω ή μονο τα ακρα αναλογα το παχος της αντιστρεπτικης και των ραβδων,αλλες βασεις μοτερ + οποιο σερβις μπορει να χρειαζεται,που σιγουρα θα χρειαζεται το νεο μοτερ.
Ειτε μιλαμε για ενα απλο σερβις ειτε για ολικη ανακατασκευη(rebuilt).

Η καλητερη λυση ειναι ενα τροπετο

Πάνος έγραψε:
Καλυτερα ενα ετοιμο ραλλυ παρα ολα τα παραπανω.
Αλλωστε οι τιμες τους εχουν πεσει τοσο πολυ που σιγουρα οσο κοστιζει το δικο σου αν πουληθει μαζι με ολα τα υπολοιπα που σκεφτεσαι μας κανουν ενα ραλλυ του 2001-2002 πολυ ανετα.
Ασε που στους καιρους μας οι μετατροπες θα πεθανουν μιας και μπορεις να παρεις ετοιμο με τα νεα δεδομενα στις τιμες.


αυτο ειναι μια μεγαλη αλειθια βεβαια εδω μπενει στην μεση ο παραγωντας δεσιμο με το σηγκεκριμενο αυτοκηνητο.....
geo106xs - Παρ 01 Μάϊ 2009, 10:30:55
Θέμα δημοσίευσης:
Jean εγω ειμαι με το μερος σου (βασικα και εγω 16V θελω να το κανω) ασε εχω φαει τρελη πικρα,και ΄μενα ενας φιλος μου που εχει συνεργειο peugeot μου ειπε να πουλησω το xsακι μου να παρω ετοιμο rallye αλλα ειναι το συναισθηματικο δεσιμο Laughing στη μεση Crying or Very sad επειδη ειμαι και εγω τριφυσος και επειδη και εγω με τον πατερα μου το φτιαχνω σου λεω χτυπα ενα τριφυσο μοτερακι που θα σου ειναι και πιο ευκολο στη συνδεση και πιθανον με λιγοτερα χλμ. σιγουρα η μετατροπη ειναι πιο δυσκολη(απο το να παρεις ετοιμο) αλλα τουλαχιστον πιστευω θα το χαρεις περισσοτερο Cool

Υ.Γ Τι να πω κι εγω που ολο το πασχα εβλεπα ενα 16V μοτερ στο συνεργειο του φιλου μου παρατημενο σε μια γωνια το οποιο ο φιλος μου θελει λεει να το κανει 170+ αλογα γι'αυτο δεν μου το δινει... Crying or Very sad
venzinas - Παρ 01 Μάϊ 2009, 11:05:14
Θέμα δημοσίευσης:
το μοτερ μονο δεν τον σημφερει θελει τροπετο.
Το τριφισο πλιν τον λιγοτρον χιλιομετρον δεν εχει να προσφερει κατι αλλο(εκτος αν σκοπευει να μην βαλει ποτε εκεντροφορους που τοτε θα παει σε τριφισο).
Στην μετατροπη και στης δυο περιπτοσης θα χρειαστει ηλεκτρολογο.....
το πιο σημφερων ειναι αφου θα το κανει μονος του ειναι να παρει τροπετο και με αυτο τον τροπο να αλαξη και την εσωτερικη καλοδιοση(για να μην δοσει φραγκο στον ηλεκτρολογο)ετσι πανω στο αμαξι του θα κουμποσει ολο το αλλο.

βασικο: οταν το αμαξι ειναι χωρις μοτερ πρεπει να αλαξης στο σασι το σειμειο που πιανει η βαση γιατη μελοντικα θα εχεις προβλημα
geo106xs - Παρ 01 Μάϊ 2009, 11:25:49
Θέμα δημοσίευσης:
venzinas έγραψε:
το μοτερ μονο δεν τον σημφερει θελει τροπετο.
Το τριφισο πλιν τον λιγοτρον χιλιομετρον δεν εχει να προσφερει κατι αλλο(εκτος αν σκοπευει να μην βαλει ποτε εκεντροφορους που τοτε θα παει σε τριφισο).
Στην μετατροπη και στης δυο περιπτοσης θα χρειαστει ηλεκτρολογο.....
το πιο σημφερων ειναι αφου θα το κανει μονος του ειναι να παρει τροπετο και με αυτο τον τροπο να αλαξη και την εσωτερικη καλοδιοση(για να μην δοσει φραγκο στον ηλεκτρολογο)ετσι πανω στο αμαξι του θα κουμποσει ολο το αλλο.

βασικο: οταν το αμαξι ειναι χωρις μοτερ πρεπει να αλαξης στο σασι το σειμειο που πιανει η βαση γιατη μελοντικα θα εχεις προβλημα


Αυτο το σημειο στο σασι που θελει αλλαγη στο 1100 του Jean χρειαζεται και στο δικο μου που ειναι 1400;
venzinas - Παρ 01 Μάϊ 2009, 11:44:48
Θέμα δημοσίευσης:
οχι ειναι το ιδιο με το 16v
Jean - Παρ 01 Μάϊ 2009, 12:00:03
Θέμα δημοσίευσης:
Το 106 μου ειναι στημενο δλδ ειναι απο κατω φουλ ραλλυε και στα φρενα εχει ραλλοαξονα ραλλοφρενα ραλλοζαμφορ.Αναρτηση στενοπιατελη grN
Το μονο που δεν εχει ειναι το μοτερ.
Jean - Παρ 01 Μάϊ 2009, 12:01:56
Θέμα δημοσίευσης:
geo106xs έγραψε:
venzinas έγραψε:
το μοτερ μονο δεν τον σημφερει θελει τροπετο.
Το τριφισο πλιν τον λιγοτρον χιλιομετρον δεν εχει να προσφερει κατι αλλο(εκτος αν σκοπευει να μην βαλει ποτε εκεντροφορους που τοτε θα παει σε τριφισο).
Στην μετατροπη και στης δυο περιπτοσης θα χρειαστει ηλεκτρολογο.....
το πιο σημφερων ειναι αφου θα το κανει μονος του ειναι να παρει τροπετο και με αυτο τον τροπο να αλαξη και την εσωτερικη καλοδιοση(για να μην δοσει φραγκο στον ηλεκτρολογο)ετσι πανω στο αμαξι του θα κουμποσει ολο το αλλο.

βασικο: οταν το αμαξι ειναι χωρις μοτερ πρεπει να αλαξης στο σασι το σειμειο που πιανει η βαση γιατη μελοντικα θα εχεις προβλημα


Αυτο το σημειο στο σασι που θελει αλλαγη στο 1100 του Jean χρειαζεται και στο δικο μου που ειναι 1400;

Φιλε μου αν δεν βαλεις αναρτηση και φρενα την εκανες βαζεις 100κιλα και και τα μαμα φρενα ειναι gtp αν δεν φτιαξεις αυτα μην το κανεις καθολου...
RoadRunner122 - Παρ 01 Μάϊ 2009, 12:14:59
Θέμα δημοσίευσης:
Γιάννη, τα πράγματα είναι απλά.

1. Βρίσκεις το πλαίσιο της βάσης μοτέρ που σου χρειάζεται είτε πας για 1φ είτε για 3φ.

2. Αποφασίζεις αν θες 3φ ή 1φ (προτιμώ 3φ. Σε μαμά μοτέρ αποδίδει καλυτερα, είσαι ήδη 3φ οπότε το καντράν σου θα κάτσει κουτί και στην τελική, όσον αφορά τις βελτιώσεις: από 1.1 πας σε 1.6-16V ΔΙΠΛΑΣΙΑ ΙΠΠΟΔΥΝΑΜΗ! Θα θες και εγκέφαλο PS? Όοοοταν δεις ότι στην πίστα ο μόνος λόγος που δε ρίχνεις χρόνο είναι η μικρή ιπποδύναμη, τότε προχοράς σε βελτιώσεις και βλέπεις τι κάνεις με το 3φ. Άλλωστε γίνεται να περαστεί και πρόγραμμα PS σε 3φ μέσω σειριακού προγραμματισμού. Με τις παλιατζούρες τα μονόφυσα θ'άσχολούμαστε? Laughing Laughing Laughing ).

3. Κάνεις σαφές αν το σασμάν σου κ γενικά η μετάδοση του 1.1 είναι συμβατή με το 16V.

4. Προχωράς σε ψάξιμο και αγορά των επελεγμένων υλικών.

5. Εγκατάσταση.

....... τόσο απλά ......
geo106xs - Παρ 01 Μάϊ 2009, 12:43:04
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
geo106xs έγραψε:
venzinas έγραψε:
το μοτερ μονο δεν τον σημφερει θελει τροπετο.
Το τριφισο πλιν τον λιγοτρον χιλιομετρον δεν εχει να προσφερει κατι αλλο(εκτος αν σκοπευει να μην βαλει ποτε εκεντροφορους που τοτε θα παει σε τριφισο).
Στην μετατροπη και στης δυο περιπτοσης θα χρειαστει ηλεκτρολογο.....
το πιο σημφερων ειναι αφου θα το κανει μονος του ειναι να παρει τροπετο και με αυτο τον τροπο να αλαξη και την εσωτερικη καλοδιοση(για να μην δοσει φραγκο στον ηλεκτρολογο)ετσι πανω στο αμαξι του θα κουμποσει ολο το αλλο.

βασικο: οταν το αμαξι ειναι χωρις μοτερ πρεπει να αλαξης στο σασι το σειμειο που πιανει η βαση γιατη μελοντικα θα εχεις προβλημα


Αυτο το σημειο στο σασι που θελει αλλαγη στο 1100 του Jean χρειαζεται και στο δικο μου που ειναι 1400;

Φιλε μου αν δεν βαλεις αναρτηση και φρενα την εκανες βαζεις 100κιλα και και τα μαμα φρενα ειναι gtp αν δεν φτιαξεις αυτα μην το κανεις καθολου...


Ηδη φοραω αναρτηση bilstein groupN,εμπρος αντιστρεπτικη απο rallye(22χιλ) και οταν με το καλο παρω το μοτερ θα αλλαξω και τα φρενα,δε νομιζω κανεις στη θεση μου να οδηγουσε 106 με δεκαεξαβαλβιδο μοτερ και φρενα με συμπαγεις δισκους...μπρρρρρ Shocked το σκεφτομαι και τρεμω!
venzinas - Παρ 01 Μάϊ 2009, 13:16:47
Θέμα δημοσίευσης:
το σασμαν σαν σασμαν μπαινει αλλα θα ειναι πανκοντο και θα σπασει πολυ αμεσα

υ.γ το κοντερ παραμενει ειτε το κανεις μονοφυσο ειτε τριφισω


geo106xs τα μπροστινα σου ακρα και η ζαμφορ ειναι απο 16v?
Giannis307 - Παρ 01 Μάϊ 2009, 13:38:33
Θέμα δημοσίευσης:
με 266 απο 206 gti/307 ειναι αλλη φαση το φρενο του εεε..?
venzinas - Παρ 01 Μάϊ 2009, 13:51:58
Θέμα δημοσίευσης:
ε σιγουρα αλλα με τετραπιστωνα... Laughing Laughing Laughing Laughing αλλα ειμαστε λιγο off topic
venzinas - Παρ 01 Μάϊ 2009, 14:02:16
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:

Αν θελει καποιος να με βοηθησει μπορει να με κανει ενα add στο μσν να τα πουμε καλυτερα απο εκει!
alfa_156@otenet.gr
σε εκανα
geo106xs - Παρ 01 Μάϊ 2009, 15:03:56
Θέμα δημοσίευσης:
venzinas έγραψε:
το σασμαν σαν σασμαν μπαινει αλλα θα ειναι πανκοντο και θα σπασει πολυ αμεσα

υ.γ το κοντερ παραμενει ειτε το κανεις μονοφυσο ειτε τριφισω


geo106xs τα μπροστινα σου ακρα και η ζαμφορ ειναι απο 16v?


Η ζαμφορ ειναι απο 16V τα ακρα μου ειναι αυτα που ειχε απο τη μανα του που απο οσα ειδα σε συγκριση με το 16V rallye ενος φιλου μου ειναι ιδια,οπτικα τουλαχιστον.
venzinas - Παρ 01 Μάϊ 2009, 15:11:45
Θέμα δημοσίευσης:
αφου τεριαζει η ζαμφορ ειναι οντος ιδια (τα απλα μοντελα saxo τουλαχιστον ειχαν αλλα ακρα και ζαμφορ)γιατη αλλιος δεν θα τεριαζε η ζαμφορ πανω
επομενος θελεις πισω ακρα και μοτερ πλεξουδα εγκεφαλο ντιζα γκαζιου και χειροφρενου και εισαι ετιμος
geo106xs - Παρ 01 Μάϊ 2009, 15:24:29
Θέμα δημοσίευσης:
venzinas έγραψε:
αφου τεριαζει η ζαμφορ ειναι οντος ιδια (τα απλα μοντελα saxo τουλαχιστον ειχαν αλλα ακρα και ζαμφορ)γιατη αλλιος δεν θα τεριαζε η ζαμφορ πανω
επομενος θελεις πισω ακρα και μοτερ πλεξουδα εγκεφαλο ντιζα γκαζιου και χειροφρενου και εισαι ετιμος


Αυτο που λες με τα ψαλιδια το ειχα παρατηρησει οταν δουλευα σε ενα συνεργειο της citroen καποια saxo ειχαν τριγωνικα ψαλιδια και ζαμφορ που επιανε direct επανω στο ψαλιδι...anyway μηπως κανεις απο εσας εχει υπ'οψιν του τις ενισχυσεις που εχουν τα rallye/saxo vts εκει που πιανουν τα ψαλιδια;Τις εχω ακουστα ως "παντοφλες" οπως επισης και κατι μπαρες που πιανουν στο μπρατσο των ψαλιδιων και στο σασι; Σαν ενισχυσεις δε μου γεμιζουν το ματι αλλα πιστευω μια σωστη μετατροπη πρεπει να τις περιλαμβανει...Εσεις τι λετε;
Jean - Παρ 01 Μάϊ 2009, 16:09:13
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι κανουν δουλεια αλλα χωρις το 16V μπα...
venzinas - Παρ 01 Μάϊ 2009, 16:34:43
Θέμα δημοσίευσης:
οντος η παντοφλες μπενουν κατω απο της βασεις των ψαλιδιων και εχουν γιρω στα 15 ευρω απο την πεζω σαν ανταλακτικω και μπενει με αργκον.
το Π καπου εκει στηχηζει και μπενει βιδοτο σε θεσης που υπαρχουν στο σασι
Steve - Παρ 01 Μάϊ 2009, 18:06:26
Θέμα δημοσίευσης:
RoadRunner122 έγραψε:
3. Κάνεις σαφές αν το σασμάν σου κ γενικά η μετάδοση του 1.1 είναι συμβατή με το 16V.
ΔΕΝ είναι.
iceage - Παρ 01 Μάϊ 2009, 21:04:55
Θέμα δημοσίευσης:
Έχει μαλλίασει η γλώσσα μου 1 χρόνο τώρα να σου λέω να βρεις 3φυσο. Αλλά εσύ εκεί τον χαβά σου. Ότι και να πάρεις πάντως θα το παλέψουμε, το ξέρεις, βάλε - βγάλε θα είμαστε. Μαζί σου ότι επιλέξεις. Very happy Very happy Very happy
Giannis307 - Παρ 01 Μάϊ 2009, 21:18:19
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Έχει μαλλίασει η γλώσσα μου 1 χρόνο τώρα να σου λέω να βρεις 3φυσο. Αλλά εσύ εκεί τον χαβά σου. Ότι και να πάρεις πάντως θα το παλέψουμε, το ξέρεις, βάλε - βγάλε θα είμαστε. Μαζί σου ότι επιλέξεις. Very happy Very happy Very happy



Ναι να το κανει τριφυσο και να τρεχει να πληρωνει μαλ***ες...περανα υτου αφου εχει ΟΛΟΚΛΗΡΟ το αυτοκινητο που θα βγαλει το μοτερ γιατι απλα να μην το κανει μονοφυσο?Βγηακαν τα μεν ηλκτρικα και μπηκαν τα δε!
Jean - Παρ 01 Μάϊ 2009, 21:21:47
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο σε ευχαριστώ και το ξέρω ότι θα με βοηθήσεις στην υπόθεση!!Έχει να πέσει γέλιο... Laughing
RoadRunner122 - Παρ 01 Μάϊ 2009, 21:45:34
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
Γιώργο σε ευχαριστώ και το ξέρω ότι θα με βοηθήσεις στην υπόθεση!!Έχει να πέσει γέλιο... Laughing


Ψιτ, είμαι κι εγώ στο team ε!!!
Jean - Παρ 01 Μάϊ 2009, 22:19:38
Θέμα δημοσίευσης:
Οσο περισσοτεροι τοσο το καλυτερο χαχα κανεις αλλος... Laughing
geo106xs - Παρ 01 Μάϊ 2009, 23:16:35
Θέμα δημοσίευσης:
Μακαρι να μπορουσα και εγω να βοηθησω,βεβαια αν ανεβω Αθηνα κατι γινεται...Να ζησουν τα τριφυσα Cheers Yahoo! Thumbs Up !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kane - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 01:52:11
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Έχει μαλλίασει η γλώσσα μου 1 χρόνο τώρα να σου λέω να βρεις 3φυσο. Αλλά εσύ εκεί τον χαβά σου. Ότι και να πάρεις πάντως θα το παλέψουμε, το ξέρεις, βάλε - βγάλε θα είμαστε. Μαζί σου ότι επιλέξεις. Very happy Very happy Very happy


Γιατί ρε τζορτζ να βαλει 3φυσσο? αν μιλάς για θεμα ευκολιας ΔΙΚΟ σας (επειδη υποθετω με αυτα που διαβαζω οτι εσεις θα το τοποθετησετε) τοτε παω πασο...

Εαν ομως το πας σε μαστορα για τοποθετηση,εαν σεβετε τον ευατο του,θα κανει εκεινος τα ηλεκτρολογικα και δν θα σε χρεωσει υπερογκα,ωστε να φερει ηλεκτρολογο...

Παντως ΕΑΝ σκεφτεσαι βελτιωση με προγραμμα/εκκεντρα καλυτερα να πας σε μονοφυσοο.Το κανεις δηλ ενα καπισιο μοτερ και ησυχαζεις.

Εαν θελεις να μεινεις περιπου μαμα,βαλε 3φυσο,να ραβεις και μπουμπακια.
iceage - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 08:11:29
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:

Εαν θελεις να μεινεις περιπου μαμα,βαλε 3φυσο,να ραβεις και μπουμπακια.

Αυτό του λέω και εγώ. Επειδή θα είναι και καθημερινό του αμάξι και να μην τρελένεται στις βενζίνες άδικα. Με λίγο fine tuning στα περιφεριακά βολάν, τροχαλιά, μεγάλη σκούπα, συμπίεση και ελέω της καλύτερης προσαρμογής του 3φυσου εγκεφάλου σε τέτοια εγχειρήματα σε σχέση με τον 1φυσο θα είναι πολύ καλα. Και πάνω από όλα stock μοτέρ εσωτερικά, χωρίς να σπάει και να χαλάει, και θα είναι φιλικό για καθημερινή χρήση
kane έγραψε:
Παντως ΕΑΝ σκεφτεσαι βελτιωση με προγραμμα/εκκεντρα καλυτερα να πας σε μονοφυσοο.Το κανεις δηλ ενα καπισιο μοτερ και ησυχαζεις.
Σίγουρα αυτό το σενάριο είναι το καλύτερο. PS knows better. Αυτά του λέω να τα κάνουμε σε ένα AX - ρεφενέ σαν track-day car, αλλά έχει κολλήσει αυτός.
Giannis307 - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 09:56:05
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα ξεμπερδεματα... Cool Shocked Laughing Laughing
kane - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 10:26:32
Θέμα δημοσίευσης:
Επειδή γιώργο βλέπω οτι ειστε υπερ-καυλωμενη 3αδα (ναι ναι ξερετε σεις οι 3!!!) για μένα καλύτερα να φτιάχνατε μια πολεμική μηχανή ένα ΑΧ με πατωμα τα παντα απο ραλυ/σαξο και ένα μοτερακι...

Τι στιγμή που τα κάνετε ολα μονοι σας,το κοστος θαναι μηδαμινο για την παρέα...

Πάντως κατ'εμέ ας παρει 3φυσσο.Μια σουπερσπριντ θα του βαλει που ειναι οτι καλυτερο,μια σκουπα/βαρελι,κι ενα προγραμμα στο σάλεξ και καθάρισε.
Jean - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 10:37:51
Θέμα δημοσίευσης:
Η απόφαση μάλλον έκλεισε.
Πάμε για μονοφυσο αν δεν θα καταφέρουμε από το haynes manual στα ηλεκτρολογικά η αν δεν αλλάξω και την μέσα πλεξούδα θα καταφύγω σε έναν ηλεκτρολόγο.Που δεν θα προσπαθήσει να με γδάρει για να μου παντρέψει τις 2 σε μια.Τιμή που ρώτησα έτσι εγκυκλοπαιδικά 350Ε πως το ακούτε?(δεν ξέρω καθόλου από τιμές) Θα έρθει από το σπίτι και θα το αναλάβει μου είπε αν υπάρχει κανένας άλλος υπόψιν πείτε μου.

Το ax δεν μου αρέσει καθόλου 1000φορες το 13αρι.Λόγο ότι έχω μπει στο χορό τώρα δεν κάνω πίσω.Αν τελειώσω το 106 όπως το θέλω βλέπουμε (που δεν νομίζω να αλλάξει κάτι γιατί δεν το αλλάζω ακόμα και σαν 1.1 που είναι αυτήν την στιγμή.
Giannis307 - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 11:14:02
Θέμα δημοσίευσης:
Επιτελους μια λογικη απαντηση εδω μεσα...!
RoadRunner122 - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 12:56:57
Θέμα δημοσίευσης:
Ζαν Ταρζάν, εφόσον κατά 99% το σασμάν σου δεν κάνει, το καλύτερο είναι να πάρεις πακέτο μοτέρ-σασμάν-εγκέφαλο-πλεξούδα απ'το saxo του φίλου σου σε τιμή ευκαιρίας. Το καλύτερο θα ήταν όπως είπα ένα 3φ αλλά η τιμή είναι σούπερ. Είναι μεν 1φ αλλά ok, θα τη βρούμε την άκρη. Άλλωστε οι 2 στους 3 του crew των 3 υπέρκαυλων (που είπε κι ο Σταύρακας Laughing ) είναι ηλεκτρολόγοι, οπότε θα είμαστε και πολύ ανίκανοι αν δεν τα καταφέρουμε!
Κάνεις κι ένα rebuilt στο μοτερ (ελατήρια εμβόλων, μεταλλάκια στροφάλου, τσιμούχάκια βαλβίδων) και είσαι αρχωντίδης!

Απλά, αρχικά, θα πρέπει να βρεις κάποια argon για να κολλήσουμε το πλαίσιο της βάσης του 16V στο σασί σου. Με την ευκαιρία πατάς κι ένα γαζί στο λαμάκι που πιάνει σασί με κόντρα βάση σασμάν.

Αυτό με το AX κι εμένα με ψιλοχαλάει... 13άρι δαγκωτό Wink
venzinas - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 13:00:31
Θέμα δημοσίευσης:
το ΑΧ δεν το περνεις για ομορφια.....ειναι λιτουργικο το θεμα Wink
geo106xs - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 14:17:44
Θέμα δημοσίευσης:
venzinas έγραψε:
το ΑΧ δεν το περνεις για ομορφια.....ειναι λιτουργικο το θεμα Wink


Γιατι λειτουργικο; αφου AX και 13αρι ειναι ιδια αμαξωματα Embarassed (νομιζω!)
Giannis307 - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 14:42:03
Θέμα δημοσίευσης:
Οχι λειτουργικο.....μαλλον..οπλικο...!
venzinas - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 14:53:47
Θέμα δημοσίευσης:
εχουν αν δεν κανω λαθος(με επιφηλαξη το λεω) μια διαφορα στα κιλα
το ΑΧ ειναι 795 αποτη βρηκα με ενα κλικ στο google ξερει κανεις για το 1.3
yokagyla - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 16:06:15
Θέμα δημοσίευσης:
venzinas έγραψε:
οντος η παντοφλες μπενουν κατω απο της βασεις των ψαλιδιων και εχουν γιρω στα 15 ευρω απο την πεζω σαν ανταλακτικω και μπενει με αργκον.
το Π καπου εκει στηχηζει και μπενει βιδοτο σε θεσης που υπαρχουν στο σασι

ειμαι ενας εκ των λιγων που εχει κανει full μετατροπη απο παλιο 106 mk1 σε 106 mk2 gti και το μονο που δεν εχω βαλει ειναι αυτες τις παντοφλες και το Π . μπορει καποιος να μου πει πως θα τις ζητησω στην lion ? και σε τι ακριβως χρησιμευουν? ευχαριστω.
geo106xs - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 16:58:03
Θέμα δημοσίευσης:
yokagyla έγραψε:
venzinas έγραψε:
οντος η παντοφλες μπενουν κατω απο της βασεις των ψαλιδιων και εχουν γιρω στα 15 ευρω απο την πεζω σαν ανταλακτικω και μπενει με αργκον.
το Π καπου εκει στηχηζει και μπενει βιδοτο σε θεσης που υπαρχουν στο σασι

ειμαι ενας εκ των λιγων που εχει κανει full μετατροπη απο παλιο 106 mk1 σε 106 mk2 gti και το μονο που δεν εχω βαλει ειναι αυτες τις παντοφλες και το Π . μπορει καποιος να μου πει πως θα τις ζητησω στην lion ? και σε τι ακριβως χρησιμευουν? ευχαριστω.


Οι λεγομενες παντοφλες χρησιμευουν στο να μην στρεβλωνουν τα μπρατσα(εκει που πιανουν τα ψαλιδια δηλαδη) κατα την επιταχυνση μπορεις να τις ζητησεις σαν το προσθετο που μπαινει κολλητο στα μπρατσα των ψαλιδιων(αν θες μπορω να σου βρω τον κωδικο) λοιπον το Π αποτελειται απο 2 μικρες μπαρες και μια ενισχυση στο σασι η οποια βιδωνει στον λεγομενο "καθρεφτη" χαμηλα στην καροτσα,αν τους εξηγησεις θα καταλαβουν αν δε καταλαβουν στειλε μου ενα πμ να σου στειλω τους κωδικους...ααα μην ξεχασω,συνολο σαν μετατροπη θα σου κοστισει γυρω στα 60-65ευρω.
alfetta - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 16:58:15
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
Οσο περισσοτεροι τοσο το καλυτερο χαχα κανεις αλλος... Laughing


ψιτ μικρέ...
παρακολουθώ κι εγώ, ε?
Wink

αλλά, συμφωνώ με τον προλαλήσαντα RoadRunner122 1,3 rulezzzzzz
yokagyla - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 18:25:08
Θέμα δημοσίευσης:
θα σου ημουν υποχρεως αν μου εβρισκες τους κωδικους να παω να τα αγορασω δευτερα. αυτα πως μπαινουν. απλα με argon? εχουμε κανενα μαστορα που να το εχει κανει στην αθηνα να παω εκει να ξεμπερδευω?
venzinas - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 18:57:02
Θέμα δημοσίευσης:
αμα θες σου στελνω π.μ. ποιος μου τα εβαλε
geo106xs - Σαβ 02 Μάϊ 2009, 20:39:39
Θέμα δημοσίευσης:
yokagyla έγραψε:
θα σου ημουν υποχρεως αν μου εβρισκες τους κωδικους να παω να τα αγορασω δευτερα. αυτα πως μπαινουν. απλα με argon? εχουμε κανενα μαστορα που να το εχει κανει στην αθηνα να παω εκει να ξεμπερδευω?


Λοιπον τους κωδικους θα τους εχω κατα πασα πιθανοτητα τη Δευτερα οποτε και θα σου τους στειλω κανε μονο λιγο υπομονη... Smile οσον αφορα στη συναρμολογηση αυτη γινεται με αργκον και περιπου 7γαζια των 6εκατοστων περιπου,ανα 6-7εκατοστα,ετσι εχω δει οτι ειναι στα Rallye μονο να κοιταξεις να ασταρωσεις και μετα να βαψεις τις κολλησεις ωστε να μη σκουριασουν,τωρα τις μπαρες μπορεις να τις βαλεις και μονος αρκει να εχεις ανυψωτικο αφου ειναι βιδωτες... Wink για τεχνικο συμβουλεψου τον venzinas γιατι εγω δε γνωριζω κανενα. Laughing
Jean - Κυρ 10 Μάϊ 2009, 11:06:11
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορω σε μονοφυσο μοτερ να βαλω 3φυσα ηλεκτρικα?(πλεξουδα και εγκεφαλο)?
Giannis307 - Κυρ 10 Μάϊ 2009, 11:09:59
Θέμα δημοσίευσης:
Nαι αλλα θες και τα αναλογα περιφερειακα....δλδ...θες 2 αισθητηρες λ θες αλλο μαπ σενσορ κλπ κλπ
Jean - Κυρ 10 Μάϊ 2009, 11:19:24
Θέμα δημοσίευσης:
Giannis307 έγραψε:
Nαι αλλα θες και τα αναλογα περιφερειακα....δλδ...θες 2 αισθητηρες λ θες αλλο μαπ σενσορ κλπ κλπ
τα κλπ κλπ ποια ειναι?
Giannis307 - Κυρ 10 Μάϊ 2009, 11:30:05
Θέμα δημοσίευσης:
venzinas
Jean - Κυρ 10 Μάϊ 2009, 11:32:55
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
venzinas - Κυρ 10 Μάϊ 2009, 20:46:48
Θέμα δημοσίευσης:
γιαννη μην μπλεξης ακουμε και δεν θα βγεις χαμενος.αφου εχεις ολοκληρο το αμαξι βαλε απο αυτο ολα τα πραματα.καλητερα να βρεθουμε απο κοντα να στα πω γιατη απο εδω μεσα θα γραφουμε 2 χρονια
kane - Κυρ 10 Μάϊ 2009, 21:00:29
Θέμα δημοσίευσης:
venzinas έγραψε:
γιαννη μην μπλεξης ακουμε και δεν θα βγεις χαμενος.αφου εχεις ολοκληρο το αμαξι βαλε απο αυτο ολα τα πραματα.καλητερα να βρεθουμε απο κοντα να στα πω γιατη απο εδω μεσα θα γραφουμε 2 χρονια


και ξερεις αμα σου λεει ο βενζινας 2 χρονια,θα κανετε 4... Laughing Laughing Laughing

Παιδι της μοντιφας μου εσυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυυ Razz
Jean - Δευ 11 Μάϊ 2009, 11:28:55
Θέμα δημοσίευσης:
Αν βάλω 3φυσο με τα κλειδιά τι παίζει? Δεν θα θέλω άλλα κλειδιά?
geo106xs - Δευ 11 Μάϊ 2009, 12:36:12
Θέμα δημοσίευσης:
Αν βαλεις τριφυσο,καλο ειναι να παρεις μαζι με τον εγκεφαλο και τα κλειδια γιατι αν κλειδωσει ο εγκεφαλος...κλαφτα χαραλαμπε! Απλα κρατας το δικο σου αφαλο(μιζα) και βαζεις πανω στα κλειδια του 16β το δικο σου κλειδι(το μπροστινο δηλαδη) Cool
Jean - Δευ 11 Μάϊ 2009, 13:45:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι ρε το ξέρω αυτό, το θέμα είναι αν δεν έχεις κλειδί τι κάνεις?
venzinas - Δευ 11 Μάϊ 2009, 15:00:13
Θέμα δημοσίευσης:
ξεκλιδονεις τον εγκεφαλο η κρατας απο το στουκαρισμενο την λεγομενη κερεα του immo
geo106xs - Δευ 11 Μάϊ 2009, 15:27:03
Θέμα δημοσίευσης:
Χμμμ! Το πρωτο ειναι και το καλυτερο Exclamation Ουτε να μπλεκεις με κωδικους και μλκιες ουτε τιποτα...και οταν θες κι αλλο κλειδι δεν μπλεκεις με τις αντιπροσωπειες Cool
Jean - Δευ 11 Μάϊ 2009, 21:16:14
Θέμα δημοσίευσης:
Υπάρχει ένα σκέτο 3φυσο χωρίς εγκέφαλο μόνο μοτέρ με πλεξούδα.
Εγκέφαλο πουλάει ένα παιδί και είναι ξεκλείδωτος λέει.
Τι άλλο παίζει?
geo106xs - Δευ 11 Μάϊ 2009, 21:29:36
Θέμα δημοσίευσης:
Κατι ασχετο Laughing το μοτερ απο το saxo το μονοφυσο που ειχες βρει...τι εγινε;
kane - Δευ 11 Μάϊ 2009, 21:34:41
Θέμα δημοσίευσης:
γιαννο,εχει φιλος φιλου μοτερακι 02, 90.000χλμ,τριφυσο με πλεξουδα κι εγκεφαλο.
Λεει ο φιλος μου πως ειναι στη πενα το μοτερακι,και τον εμπιστευομαι.

Αν θες να σας φερω σε επαφη,εχει και καλη τιμη,12-1300,καπου κει.
Jean - Δευ 11 Μάϊ 2009, 22:14:33
Θέμα δημοσίευσης:
Σταυρο αν λες τον Δημήτρη έχω μιλήσει μαζί του βοήθησε ο Βασίλης Wink
Jean - Δευ 11 Μάϊ 2009, 22:16:25
Θέμα δημοσίευσης:
Άστο... Laughing 140.000 χλμ 98" δεν έχω όρεξη για περιπέτειες Wink
geo106xs - Δευ 11 Μάϊ 2009, 22:39:38
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
Άστο... Laughing 140.000 χλμ 98" δεν έχω όρεξη για περιπέτειες Wink


Χαχαχαα Laughing σωστοοοος!
Jean - Δευ 11 Μάϊ 2009, 23:22:23
Θέμα δημοσίευσης:
Είδα άλλο ένα σήμερα και λέω από μέσα μου έτσι είναι τα καλά μοτέρ!!! μιλάμε ΠΕΝΑ δεν έτρεχε λάδι από πουθενά καθρέπτης μέσα και έξω!!!
Το καλύτερο μοτέρ από αυτά που έχω δει μέχρι τώρα μακράν.Αν δεν βρω κάτι καλύτερο Very happy Cool.
Απλά θέλει μεγάλη υπομονή για να βρεις το κατάλληλο, τέλος του μηνά δίνω διορία περιμένω ακόμα 10 μερούλες για άλλα δυο και διαλέγουμε και περνούμε μέχρι τώρα έχω βρει αρκετά.
Αλλά ευτυχώς που άνοιξαν τα μάτια μου και ξύπνησα και δεν πήρα το σαξο!!! Laughing Laughing Laughing Εμ θα βάλουμε μοτέρ από σαξο σε 106 Ιεροσυλία...Ραλλομοτερ και μόνο!!!
kane - Τρι 12 Μάϊ 2009, 20:41:18
Θέμα δημοσίευσης:
Jean έγραψε:
Σταυρο αν λες τον Δημήτρη έχω μιλήσει μαζί του βοήθησε ο Βασίλης Wink


ναι τον δημητρη λεω...Αλλα καμια σχεση με το 98 μοντελο πυ γραφεις και 140.000χλμ Confused Confused Confused
Jean - Πεμ 14 Μάϊ 2009, 10:48:50
Θέμα δημοσίευσης:
Ναι αυτό το έχω ξεχάσει ήδη!!! Wink
Jean - Σαβ 20 Ιούν 2009, 18:10:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ο εκγεφαλος ο δικος μου του 1.1 μπορει να παιξει τουλαχιστον δοκιμαστικα στο 16V? 3φυσοι και οι 2
Steve - Σαβ 20 Ιούν 2009, 19:37:18
Θέμα δημοσίευσης:
Τσούκου Sad
Jean - Κυρ 21 Ιούν 2009, 17:10:13
Θέμα δημοσίευσης:
οτσει θενκς Steve!
Jean - Δευ 22 Ιούν 2009, 10:44:56
Θέμα δημοσίευσης:
Η ψήκτρα του λαδιού που είχαν τα 13αρια είναι ίδια με των 16V γιατί στο 106 parts δίνει μια για όλα..
http://www.106parts.com/s2/page1.php?area2=2&sitepage=7&area3=17&area4=215&part=7641
Steve - Δευ 22 Ιούν 2009, 13:35:55
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ξέρω αν τα 1.3 με τα 1.6 έχουν την ίδια.

Αυτή που φαίνεται στη φωτό έχω και εγώ στο 206 1.6 16v, αν βοηθάει σε κάτι.
Jean - Δευ 22 Ιούν 2009, 19:04:33
Θέμα δημοσίευσης:
Τελικά είναι ίδια μίλησα με τον Ορέστη. (Όχι τον Μακρή) Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr