alekoukos106 έγραψε: |
αλλα το τριφυσο δεν παιρνει εγκεφαλο peugeot sport.... ![]() ![]() ![]() |
Jean έγραψε: |
Υ.Γ. Κουκλος ο πιτσιρικας στην υπογραφη σου!! ![]() |
Giannis307 έγραψε: |
στην πιεση θα σου πεταει τις ταχυτητες.... |
Jean έγραψε: |
Σε μονοφυσο μοτερ μπορουμε να βαλουμε 3φυση πλεξουδα μαζι με τον εγκεφαλο της? |
Jean έγραψε: |
Σε μονοφυσο μοτερ μπορουμε να βαλουμε 3φυση πλεξουδα μαζι με τον εγκεφαλο της? |
Πάνος έγραψε: |
Φυσικα και γινεται απλα θα σου κοστισουν πιο πολλα τα ηλεκτρολογικα σαν εργασια απο το να επελεγες τη μετατροπη σε μονοφυσο μοτερ με πλεξουδα και εγκεγαλο. Ή αντιστοιχα αν εχεις τριφυσσο μοτερ να επιλεξεις αντιστοιχα τριφυσσο. |
Πάνος έγραψε: |
Προσωπικα αν θες τη γνωμη μου γενικα και οσοι με ξερουν θα στο πουν.
Μην μπλεκεις με μετατροπες και ιστοριες γιατι να ξερεις παντα απο αυτα που εχεις προυπολογισει θα χρειαστεις ενα χιλιαρικο πανω σιγουρα. + τα τυχον προβληματα που μπορει να προκυψουν στη πορεια και για τα οποια θα γινεις μονιμος πελατης του μαστορα. |
Πάνος έγραψε: |
Ασε που θα χρειαστεις περα απο μοτερ,ημιαξονιο,δεν γνωριζω για σαζμαν μιας και δεν ξερω τι εχει το 1.100 φρενα αεριζομενα μπροστα αν δεν τα εχεις,αξονα πισω ή μονο τα ακρα αναλογα το παχος της αντιστρεπτικης και των ραβδων,αλλες βασεις μοτερ + οποιο σερβις μπορει να χρειαζεται,που σιγουρα θα χρειαζεται το νεο μοτερ.
Ειτε μιλαμε για ενα απλο σερβις ειτε για ολικη ανακατασκευη(rebuilt). |
Πάνος έγραψε: |
Καλυτερα ενα ετοιμο ραλλυ παρα ολα τα παραπανω.
Αλλωστε οι τιμες τους εχουν πεσει τοσο πολυ που σιγουρα οσο κοστιζει το δικο σου αν πουληθει μαζι με ολα τα υπολοιπα που σκεφτεσαι μας κανουν ενα ραλλυ του 2001-2002 πολυ ανετα. Ασε που στους καιρους μας οι μετατροπες θα πεθανουν μιας και μπορεις να παρεις ετοιμο με τα νεα δεδομενα στις τιμες. |
venzinas έγραψε: |
το μοτερ μονο δεν τον σημφερει θελει τροπετο.
Το τριφισο πλιν τον λιγοτρον χιλιομετρον δεν εχει να προσφερει κατι αλλο(εκτος αν σκοπευει να μην βαλει ποτε εκεντροφορους που τοτε θα παει σε τριφισο). Στην μετατροπη και στης δυο περιπτοσης θα χρειαστει ηλεκτρολογο..... το πιο σημφερων ειναι αφου θα το κανει μονος του ειναι να παρει τροπετο και με αυτο τον τροπο να αλαξη και την εσωτερικη καλοδιοση(για να μην δοσει φραγκο στον ηλεκτρολογο)ετσι πανω στο αμαξι του θα κουμποσει ολο το αλλο. βασικο: οταν το αμαξι ειναι χωρις μοτερ πρεπει να αλαξης στο σασι το σειμειο που πιανει η βαση γιατη μελοντικα θα εχεις προβλημα |
geo106xs έγραψε: | ||
Αυτο το σημειο στο σασι που θελει αλλαγη στο 1100 του Jean χρειαζεται και στο δικο μου που ειναι 1400; |
Jean έγραψε: | ||||
Φιλε μου αν δεν βαλεις αναρτηση και φρενα την εκανες βαζεις 100κιλα και και τα μαμα φρενα ειναι gtp αν δεν φτιαξεις αυτα μην το κανεις καθολου... |
Jean έγραψε: |
Αν θελει καποιος να με βοηθησει μπορει να με κανει ενα add στο μσν να τα πουμε καλυτερα απο εκει! alfa_156@otenet.gr |
venzinas έγραψε: |
το σασμαν σαν σασμαν μπαινει αλλα θα ειναι πανκοντο και θα σπασει πολυ αμεσα
υ.γ το κοντερ παραμενει ειτε το κανεις μονοφυσο ειτε τριφισω geo106xs τα μπροστινα σου ακρα και η ζαμφορ ειναι απο 16v? |
venzinas έγραψε: |
αφου τεριαζει η ζαμφορ ειναι οντος ιδια (τα απλα μοντελα saxo τουλαχιστον ειχαν αλλα ακρα και ζαμφορ)γιατη αλλιος δεν θα τεριαζε η ζαμφορ πανω
επομενος θελεις πισω ακρα και μοτερ πλεξουδα εγκεφαλο ντιζα γκαζιου και χειροφρενου και εισαι ετιμος |
RoadRunner122 έγραψε: |
3. Κάνεις σαφές αν το σασμάν σου κ γενικά η μετάδοση του 1.1 είναι συμβατή με το 16V. |
iceage έγραψε: |
Έχει μαλλίασει η γλώσσα μου 1 χρόνο τώρα να σου λέω να βρεις 3φυσο. Αλλά εσύ εκεί τον χαβά σου. Ότι και να πάρεις πάντως θα το παλέψουμε, το ξέρεις, βάλε - βγάλε θα είμαστε. Μαζί σου ότι επιλέξεις. ![]() ![]() ![]() |
Jean έγραψε: |
Γιώργο σε ευχαριστώ και το ξέρω ότι θα με βοηθήσεις στην υπόθεση!!Έχει να πέσει γέλιο... ![]() |
iceage έγραψε: |
Έχει μαλλίασει η γλώσσα μου 1 χρόνο τώρα να σου λέω να βρεις 3φυσο. Αλλά εσύ εκεί τον χαβά σου. Ότι και να πάρεις πάντως θα το παλέψουμε, το ξέρεις, βάλε - βγάλε θα είμαστε. Μαζί σου ότι επιλέξεις. ![]() ![]() ![]() |
kane έγραψε: |
Εαν θελεις να μεινεις περιπου μαμα,βαλε 3φυσο,να ραβεις και μπουμπακια. |
kane έγραψε: |
Παντως ΕΑΝ σκεφτεσαι βελτιωση με προγραμμα/εκκεντρα καλυτερα να πας σε μονοφυσοο.Το κανεις δηλ ενα καπισιο μοτερ και ησυχαζεις. |
venzinas έγραψε: |
το ΑΧ δεν το περνεις για ομορφια.....ειναι λιτουργικο το θεμα ![]() |
venzinas έγραψε: |
οντος η παντοφλες μπενουν κατω απο της βασεις των ψαλιδιων και εχουν γιρω στα 15 ευρω απο την πεζω σαν ανταλακτικω και μπενει με αργκον.
το Π καπου εκει στηχηζει και μπενει βιδοτο σε θεσης που υπαρχουν στο σασι |
yokagyla έγραψε: | ||
ειμαι ενας εκ των λιγων που εχει κανει full μετατροπη απο παλιο 106 mk1 σε 106 mk2 gti και το μονο που δεν εχω βαλει ειναι αυτες τις παντοφλες και το Π . μπορει καποιος να μου πει πως θα τις ζητησω στην lion ? και σε τι ακριβως χρησιμευουν? ευχαριστω. |
Jean έγραψε: |
Οσο περισσοτεροι τοσο το καλυτερο χαχα κανεις αλλος... ![]() |
yokagyla έγραψε: |
θα σου ημουν υποχρεως αν μου εβρισκες τους κωδικους να παω να τα αγορασω δευτερα. αυτα πως μπαινουν. απλα με argon? εχουμε κανενα μαστορα που να το εχει κανει στην αθηνα να παω εκει να ξεμπερδευω? |
Giannis307 έγραψε: |
Nαι αλλα θες και τα αναλογα περιφερειακα....δλδ...θες 2 αισθητηρες λ θες αλλο μαπ σενσορ κλπ κλπ |
venzinas έγραψε: |
γιαννη μην μπλεξης ακουμε και δεν θα βγεις χαμενος.αφου εχεις ολοκληρο το αμαξι βαλε απο αυτο ολα τα πραματα.καλητερα να βρεθουμε απο κοντα να στα πω γιατη απο εδω μεσα θα γραφουμε 2 χρονια |
Jean έγραψε: |
Άστο... ![]() ![]() |
Jean έγραψε: |
Σταυρο αν λες τον Δημήτρη έχω μιλήσει μαζί του βοήθησε ο Βασίλης ![]() |