Miltellas έγραψε: |
Ντανιέλε, όλα όσα διαπιστώνεις έχουν ειπωθεί ότι θα τα δεις. Το σασμάν αυτό θα δουλεύει συγκριτικά καλύτερα σε στροφιλίκια. Για τις ευθείες είναι η μία η άλλη και ίσως τελικά σε απόλυτα νούμερα για επιταχύνσεις 0-200χαω το παλιό να αποδειχθεί ταχύτερο. |
danielos έγραψε: |
εγω ακομα δεν εχω καταλαβει που ακριβως βολευει το 'κοντυμα των σχεσεων'.
γιατι το λεω????? παρατηρησα μεν οτι οι ταχυτητες φορτωνουν πολυ πιο γρηγορα απο πριν αλλα τελειωνουν και σε λιγοτερα χιλιομετρα!! π.χ πριν η τριτη σπασμενη στον κοφτη εβγαζε 160 χιλιομετρα και τωρα ειναι περιπου στα 152-153 κοντερατα μιλαμε παντα!!!! οντως μεχρι τα 100 επιταχυνει σα διαολος (σπασιμο δευτερας ) αλλα μετα στην τριτη και τεταρτη ταχυτητα μου φαινεται οτι παει χειροτερα απο πρωτα. το ξερω οτι ακουγεται κουφο αλλα ετσι μου φαινεται!! μπορει να ξεγελιεμαι κιολας. θορυβος πολυς μεσα στο αυτοκινητο ενοχλητικος θα ελεγα ακομα και για μενα!! για τους συνεπιβατες δεν το συζηταω!!!!! μηπως ηταν καλυτερο το κιβωτιο των ταχυτητων με τις πιο μακριες τριτες και τεταρτες που ειχε πριν??? μηπως το μοτερ απλωνε καλυτερα τη δυναμη του οταν ειχε μακριες ταχυτητες!!?????? |
danielos έγραψε: |
τιμη παιζει καμια 600αρια ευρο??? |
pezomania έγραψε: |
Ρε Ντάνυ, άμα αλλάξεις σασμάν φτιάχνουν τα κρατήματα ![]() Εκτός και αν εννοείς, ότι σε βοηθάει στο να βρίσκετε ο κινητήρας στην οφέλημη περιοχή στροφών, όταν μπαίνεις στην στροφή & έτσι το ελένχεις καλύτερα. |
Δημήτριος έγραψε: |
Θεωρώ οποιαδήποτε επέμβαση στην κλιμάκωση των σχέσεων μετάδοσης (είτε του κιβωτίου, είτε της τελικής σχέσης του διαφορικού) εντελώς άσκοπη (αυτό αφορά κυρίως το 206). Νομίζω πως οι σχέσεις είναι ιδανικά επιλεγμένες. Όλοι οι συντάκτες των περιοδικών έχουν να λένε γι' αυτό.
Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει θετική επίδραση σε πολύ ταξιδιάρικα αυτοκίνητα (π.χ. Ford Focus) όπου οι σχέσεις είναι πραγματικά μακρυές. Ενδεικτικά θα αναφέρω πως ενώ στο 206 1,6 16v με 5η και 140 km/h ο κινητήρας δουλεύει στις 4.000 στροφές, στο Focus (το 'χει ένας φίλος μου) οι αντίστοιχες στροφές είναι περίπου 3.500. Είναι πολύ σημαντική η διαφορά που φανερώνει και τον προσανατολισμό των δύο αυτοκινήτων. |
danielos έγραψε: |
ΑΛΛΑ... επειδη ομως εχω επεμβει μηχανικα στο μοτερ και εχουν δημιουργηθει διαφορες σε σχεση με πριν με το νεο σασμαν πιστευα (και τελικα πιστευω οτι δικαιωθηκα απο την επιλογη μου) οτι θα μπορεσω να κατανειμω οπως θελω εγω την καινουργια δυναμη του αυτοκινητου μου!!! |
pughell έγραψε: |
Καλησπερα παιδια!!!
Σχετικα με το 6αρι σασμαν,μπαινει.Το δυσκολο ειναι να βρεθει...Χρησιμοποιουνται τα εσωτερικα απο το διλιτρο 306 τα οποια "στεγαζονται" στο δικο σας κελυφος. ![]() Και κατι αλλο...Για τα ραλλυ η πιο καλη βελτιωση στο σασμαν ειναι κορωνοπηνειο απο 14αρι 106 XSi και γραναζι πρωτης απο 14αρι δευτερης γενιας με τα 75 αλογα.Ετσι μακραινει η πρωτη για λιγοτερο σπινιαρισμα αλλα υπαρχει και το κοντο διαφορικο που κανει φοβερο ξεσπασμα! ![]() |
pughell έγραψε: |
Καλησπερα παιδια!!!
Σχετικα με το 6αρι σασμαν,μπαινει.Το δυσκολο ειναι να βρεθει...Χρησιμοποιουνται τα εσωτερικα απο το διλιτρο 306 τα οποια "στεγαζονται" στο δικο σας κελυφος. ![]() Και κατι αλλο...Για τα ραλλυ η πιο καλη βελτιωση στο σασμαν ειναι κορωνοπηνειο απο 14αρι 106 XSi και γραναζι πρωτης απο 14αρι δευτερης γενιας με τα 75 αλογα.Ετσι μακραινει η πρωτη για λιγοτερο σπινιαρισμα αλλα υπαρχει και το κοντο διαφορικο που κανει φοβερο ξεσπασμα! ![]() |
Παράθεση: |
Πώπω! Τί έγινε ρε παιδιά! Μου φαίνεται πως το club έπιασε λαβράκι!
Φίλε pughell προβλέπω να ανάβεις μεγάλες φωτιές και τα post να φεύγουν καταριπάς απο εδώ και απο εκεί Βάλε και το ονομά σου να σε γνωρίσουμε σιγά σιγά! Εδώ είμαστε μια μεγάλη οικογένεια |
pughell έγραψε: | ||
Τι εγινε ρε παιδια;;; ![]() ![]() Ντανιελο συμφωνω για τον θορυβο και για την τελικη. Για την αντοχη διαφωνω γιατι σχεδον ολα τα mini group A τρεχουν με τετοιο διαφορικο και δεν παθαινει τιποτα,αν το ραψεις... ![]() Επισης εχει το καλυτερο value for money γιατι καινουργιο κοστιζει 110 χιλιαδες και το αμαξι κινειται εξισου γρηγορα,αν οχι γρηγοροτερα,οσο ενα 106 με 150-160 αλογα που για να φτασει σε αυτα τα αλογα θα χρειαστει τουλαχιστον 400 χιλιαδες...Βεβαια αυτο γινεται μεχρι να πιασει τελικη γιατι χτυπαει κοφτη 5ης για πλακα. ![]() Το προαναφερθεν παραδειγμα δεν ειναι υποθετικο...Ημουν αυτοπτης μαρτυρας και το λεω. ![]() |
pughell έγραψε: |
Αυτο που σου ειπαν για τα ημιαξονια ειναι η πιο χοντρη βλακεια που εχω ακουσει ποτε,για να μην πω τιποτα αλλο...Ταιριαζει ακριβως! ![]() Οσο για την τελικη,αν φορας κορωνοπηνειο απο 13αρι κανε 26,7*7,4 που ειναι ο κοφτης στα 16βαλβιδα και θα δεις... Αν παλι φοραει απο 14αρι XSi τοτε κανε 28,6*7,4. ![]() και στις 2 περιπτωσεις εισαι σχεδον στα 200. ![]() Εννοειται οτι αν ανεβασεις και τα αλογα,θα χρειαστεις και μπλοκε και 15αρες για να ξεκινας! ![]() Οσο για τις καβαντζες δεν θα το ελεγα καθως ειναι πααααααρα πολυ δυσκολο να βρεις απο 13αρι σε αντιθεση με αυτο απο το 14αρι XSi γιατι το φορουσαν και οι Citroen ZX και τα 205 και αν δεν κανω λαθος και αλλα μοντελα. ![]() Γενικα παντως με ραψιμο δεν εχει κανενα προβλημα! ![]() |