PSClub - Hellas

Μετάδοση - 206 - Εντυπώσεις από το νέο σασμάν

danielos - Πεμ 17 Απρ 2003, 02:48:13
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Εντυπώσεις από το νέο σασμάν
Σασμαν μου σασμανακι μου φωτισε με και εμενα τι ακριβως παιζει με την παρτη σου?????
λοιπον εχουμε και λεμε:
αφου κατεστρεψα το προηγουμενο κορωνοπηνιο που ειχα (του 16V) τοποθετησα του 1.6 8V το οποιο σημειωτεον ηταν και 'ραμμενο' για να αντεχει στις καταπονησεις περισσοτερο.
εγω ακομα δεν εχω καταλαβει που ακριβως βολευει το 'κοντυμα των σχεσεων'.
γιατι το λεω?????
παρατηρησα μεν οτι οι ταχυτητες φορτωνουν πολυ πιο γρηγορα απο πριν αλλα τελειωνουν και σε λιγοτερα χιλιομετρα!!
π.χ πριν η τριτη σπασμενη στον κοφτη εβγαζε 160 χιλιομετρα και τωρα ειναι περιπου στα 152-153 κοντερατα μιλαμε παντα!!!!
οντως μεχρι τα 100 επιταχυνει σα διαολος (σπασιμο δευτερας ) αλλα μετα στην τριτη και τεταρτη ταχυτητα μου φαινεται οτι παει χειροτερα απο πρωτα.
το ξερω οτι ακουγεται κουφο αλλα ετσι μου φαινεται!! μπορει να ξεγελιεμαι κιολας.
θορυβος πολυς μεσα στο αυτοκινητο ενοχλητικος θα ελεγα ακομα και για μενα!! για τους συνεπιβατες δεν το συζηταω!!!!!
μηπως ηταν καλυτερο το κιβωτιο των ταχυτητων με τις πιο μακριες τριτες και τεταρτες που ειχε πριν???
μηπως το μοτερ απλωνε καλυτερα τη δυναμη του οταν ειχε μακριες ταχυτητες!!??????
δεν ξερω τι να πω!!!!
στα ρεπριζ οντως εχει βελτιωθει νομιζω!!!!!!
γενικα ακομα δεν ξερω τι παιζει!!!
α!!! εβαλα και την βαση του σασμαν της POWERFLEX και δηλωνω οτι οντως ειναι τρομερη και η αισθηση του επιλογεα τελεια χωρις να υπαρχουν πλεον τα περα δωθε του κιβωτιου!!
το μονο αρνητικο ειναι οτι φερνει πολυ θορυβο στο εσωτερικο του αυτοκινητου!!!
Miltellas - Πεμ 17 Απρ 2003, 05:49:22
Θέμα δημοσίευσης:
Ντανιέλε, όλα όσα διαπιστώνεις έχουν ειπωθεί ότι θα τα δεις. Το σασμάν αυτό θα δουλεύει συγκριτικά καλύτερα σε στροφιλίκια. Για τις ευθείες είναι η μία η άλλη και ίσως τελικά σε απόλυτα νούμερα για επιταχύνσεις 0-200χαω το παλιό να αποδειχθεί ταχύτερο.
danielos - Πεμ 17 Απρ 2003, 13:06:26
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Ντανιέλε, όλα όσα διαπιστώνεις έχουν ειπωθεί ότι θα τα δεις. Το σασμάν αυτό θα δουλεύει συγκριτικά καλύτερα σε στροφιλίκια. Για τις ευθείες είναι η μία η άλλη και ίσως τελικά σε απόλυτα νούμερα για επιταχύνσεις 0-200χαω το παλιό να αποδειχθεί ταχύτερο.

οντως μιλτελλα εχεις δικιο.το αυτοκινητο εχει γινει τρενο στις στροφες και εχει τρελο κρατημα!!
γιατι σαν παλιοευθειακιας που ειμαι οπως εχει λεχθει δεν παρελειψα ομως να το δοκιμασω και στις στροφες.καλα απιστευτο κρατημα!!!
ειτε με γραμμες μπεις ειτε το γυρισεις πορτες δεν γλιστραει πουθενα!!!!
παει να μου ξαναφυτεψει το μικροβιο των στροφων!!!!!
χθες ηρθε ενα φιατ uno οχι το τουρμπο το απλο και μου κολαγε σε ενα αποτομο στροφιλικι. ο τυπος επαθε πλακα τον προσπερασα με 120 χιλιομετρα σε γνωστη αριστερη στροφη προς βαρκιζα μετα απο καντινα!!!
το αυτοκινητο βιδωμενο!!!
δεν με αναγνωριζα!!!!!!!
ο μηχανικος που το πηγαινω και ετοιμαζει ραλλια για το cup μου ειπε οτι αν βαλω ραβδους 21 πισω θα παθω μεγαλη τρελα!!!και οχι 22αρες γιατι θα ειναι πολυ σκληρο!!!! τιμη παιζει καμια 600αρια ευρο???
εκτος απο την στροφη που θα μπαινει πολυ καλυτερα απο τωρα και στην ευθεια θα καθεται καλυτερα στο δρομο!!!!
για να δουμε τι θα δουμε!!!
pezomania - Πεμ 17 Απρ 2003, 13:43:30
Θέμα δημοσίευσης:
Ρε Ντάνυ, άμα αλλάξεις σασμάν φτιάχνουν τα κρατήματα Shocked

Εκτός και αν εννοείς, ότι σε βοηθάει στο να βρίσκετε ο κινητήρας στην οφέλημη περιοχή στροφών, όταν μπαίνεις στην στροφή & έτσι το ελένχεις καλύτερα.
BTS - Πεμ 17 Απρ 2003, 15:03:19
Θέμα δημοσίευσης: Re: ΕΝΤΥΠΩΣΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΡΗΜΑΔΟΣΑΣΜΑΝ
danielos έγραψε:
εγω ακομα δεν εχω καταλαβει που ακριβως βολευει το 'κοντυμα των σχεσεων'.
γιατι το λεω?????
παρατηρησα μεν οτι οι ταχυτητες φορτωνουν πολυ πιο γρηγορα απο πριν αλλα τελειωνουν και σε λιγοτερα χιλιομετρα!!
π.χ πριν η τριτη σπασμενη στον κοφτη εβγαζε 160 χιλιομετρα και τωρα ειναι περιπου στα 152-153 κοντερατα μιλαμε παντα!!!!
οντως μεχρι τα 100 επιταχυνει σα διαολος (σπασιμο δευτερας ) αλλα μετα στην τριτη και τεταρτη ταχυτητα μου φαινεται οτι παει χειροτερα απο πρωτα.
το ξερω οτι ακουγεται κουφο αλλα ετσι μου φαινεται!! μπορει να ξεγελιεμαι κιολας.
θορυβος πολυς μεσα στο αυτοκινητο ενοχλητικος θα ελεγα ακομα και για μενα!! για τους συνεπιβατες δεν το συζηταω!!!!!
μηπως ηταν καλυτερο το κιβωτιο των ταχυτητων με τις πιο μακριες τριτες και τεταρτες που ειχε πριν???
μηπως το μοτερ απλωνε καλυτερα τη δυναμη του οταν ειχε μακριες ταχυτητες!!??????


Φίλε Ντανιέλο, αυτό που σου συνέβη είναι ότι τώρα απλώς έχεις λίγο πιο κοντές σχέσεις και για τα ίδια χιλιόμετρα δουλεύεις σε πιο ψηλές στροφές. Η απόσταση μεταξύ των σχέσεων όμως, παραμένει. Το έχω ξαναπεί, ουσιαστική βελτίωση βλέπεις πρωτίστως με σχέσεις. Και ας μην αλλάξεις κορωνοπηνίο. Ένας φίλος έβαλε σε αγωνιστικό 106, σχέσεις της Quaife και κατέβασε 4 δευτ στο γύρο στα Μέγαρα. Πχ, βάζεις μακριά πρώτη, κοντή δευτέρα και κρατάς τις υπόλοιπες τρεις ίδιες. Μπορεί βέβαια κάποιος να τις αλλάξει όλες.
ΝΙΚΟΣ - Πεμ 17 Απρ 2003, 17:25:44
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
τιμη παιζει καμια 600αρια ευρο???


Πριν κανεις οποιαδηποτε αγορα καλο θα ηταν ενα τηλ.στον Ντινο Wink
Δημήτριος - Παρ 18 Απρ 2003, 16:01:31
Θέμα δημοσίευσης:
Θεωρώ οποιαδήποτε επέμβαση στην κλιμάκωση των σχέσεων μετάδοσης (είτε του κιβωτίου, είτε της τελικής σχέσης του διαφορικού) εντελώς άσκοπη (αυτό αφορά κυρίως το 206). Νομίζω πως οι σχέσεις είναι ιδανικά επιλεγμένες. Όλοι οι συντάκτες των περιοδικών έχουν να λένε γι' αυτό.
Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει θετική επίδραση σε πολύ ταξιδιάρικα αυτοκίνητα (π.χ. Ford Focus) όπου οι σχέσεις είναι πραγματικά μακρυές. Ενδεικτικά θα αναφέρω πως ενώ στο 206 1,6 16v με 5η και 140 km/h ο κινητήρας δουλεύει στις 4.000 στροφές, στο Focus (το 'χει ένας φίλος μου) οι αντίστοιχες στροφές είναι περίπου 3.500. Είναι πολύ σημαντική η διαφορά που φανερώνει και τον προσανατολισμό των δύο αυτοκινήτων.
danielos - Σαβ 19 Απρ 2003, 21:24:40
Θέμα δημοσίευσης:
pezomania έγραψε:
Ρε Ντάνυ, άμα αλλάξεις σασμάν φτιάχνουν τα κρατήματα Shocked

Εκτός και αν εννοείς, ότι σε βοηθάει στο να βρίσκετε ο κινητήρας στην οφέλημη περιοχή στροφών, όταν μπαίνεις στην στροφή & έτσι το ελένχεις καλύτερα.

αυτο ενοοω φιλε πεζομανια!!! δεν επεμβαινεις στη γεωμετρια και το στησιμο του αυτοκινητου αλλα με το κοντο σασμαν δουλευεις σε υψηλοτερες στροφες οποτε σε ωφελιμο πεδιο και το κυριοτερο απο αλλαγη σε αλλαγη δεν κρεμαει καθολου ο κινητηρας!!! το τελευταιο μου εκανε και την μεγαλυτερη ευχαριστηση!!!!
τελικα αποφαινομαι οτι το προτιμω χιλιες φορες το ραλλακι με το καινουργιο σασμαν!!
γιατι???
γιατι εχει γινει πιο γραμμικος και γεματος ο κινητηρας παντου!!!
ΜΟΥ ΚΑΛΥΨΕ την μαυρη τρυπα που ειχα στις χαμηλες στροφες λογω των πιο αγριων εκκεντροφορων και τονωσε παρα πολυ τις μεσαιες.στις υψηλες ηταν ουτως η αλλως δυνατο!!!
τωρα οι ροπες ειναι ευδιακριτες παντου σε ολο το φασμα των στροφων!!!
μπορει επισης να ανεφερα το θορυβο ως ενοχλητικο αλλα απο οτι βλεπω σιγα σιγα ολα θεμα συνηθειας ειναι!! παντως τωρα κανει μεν πιο δυνατο ηχο απο πριν αλλα ειναι πολυ πιο ανεβαστικος.... Wink Wink Wink Laughing Twisted evil Twisted evil
danielos - Σαβ 19 Απρ 2003, 21:30:01
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Θεωρώ οποιαδήποτε επέμβαση στην κλιμάκωση των σχέσεων μετάδοσης (είτε του κιβωτίου, είτε της τελικής σχέσης του διαφορικού) εντελώς άσκοπη (αυτό αφορά κυρίως το 206). Νομίζω πως οι σχέσεις είναι ιδανικά επιλεγμένες. Όλοι οι συντάκτες των περιοδικών έχουν να λένε γι' αυτό.
Κάτι τέτοιο θα μπορούσε να έχει θετική επίδραση σε πολύ ταξιδιάρικα αυτοκίνητα (π.χ. Ford Focus) όπου οι σχέσεις είναι πραγματικά μακρυές. Ενδεικτικά θα αναφέρω πως ενώ στο 206 1,6 16v με 5η και 140 km/h ο κινητήρας δουλεύει στις 4.000 στροφές, στο Focus (το 'χει ένας φίλος μου) οι αντίστοιχες στροφές είναι περίπου 3.500. Είναι πολύ σημαντική η διαφορά που φανερώνει και τον προσανατολισμό των δύο αυτοκινήτων.

Φιλε Δημητρη ηθελα να σου πω οτι συμφωνω μαζι σου οτι ο κατασκευαστης εχει επιλεξει ιδανικα τις σχεσεις και γενικως τα κιβωτια για καθε αυτοκινητο που παραγει!!
ΑΛΛΑ... επειδη ομως εχω επεμβει μηχανικα στο μοτερ και εχουν δημιουργηθει διαφορες σε σχεση με πριν με το νεο σασμαν πιστευα (και τελικα πιστευω οτι δικαιωθηκα απο την επιλογη μου) οτι θα μπορεσω να κατανειμω οπως θελω εγω την καινουργια δυναμη του αυτοκινητου μου!!!
Δημήτριος - Κυρ 20 Απρ 2003, 10:16:03
Θέμα δημοσίευσης:
danielos έγραψε:
ΑΛΛΑ... επειδη ομως εχω επεμβει μηχανικα στο μοτερ και εχουν δημιουργηθει διαφορες σε σχεση με πριν με το νεο σασμαν πιστευα (και τελικα πιστευω οτι δικαιωθηκα απο την επιλογη μου) οτι θα μπορεσω να κατανειμω οπως θελω εγω την καινουργια δυναμη του αυτοκινητου μου!!!


Οκ. Το θέμα όμως είναι πως πολλοί κατασκευαστές επιλέγουν υπερβολικά μακρυές σχέσεις για τα μοντέλα τους (π.χ κάτι άκουσα για κάποιες εκδόσεις του τελευταίου Punto) οι οποίες χρήζουν κοντέματος...Σε μερικές περιπτώσεις δηλαδή (πολύ λίγες) καλό είναι να κονταίνουν οι σχέσεις για να αποκτήσεις σπιρτάδα ο κινητήρας χωρίς καμία άλλη επέμβαση...
Δημήτριος - Κυρ 20 Απρ 2003, 10:25:40
Θέμα δημοσίευσης:
Αναρωτιέμαι αν γίνεται να τοποθετήσουμε σειριακό κιβώτιο με έξι σχέσεις στα αυτοκίνητά μας...
Το φαντάζετε; 0 - 100 km/h σε λιγότερο από 8'' (για το 206 1.6 16v) χωρίς να πειράξουμε τίποτα!!! (οι αλλαγές θα γίνονται εν ριπή οφθαλμού). Οι ρεμπρίζ θα βελτιωθούν σημαντικά (λόγω "πυκνότερης" διάταξης των σχέσεων)...

Αν είναι για σειριακό αλλάζω απόψεις (περί άσκοπης επέμβασης κ.τ.λ....)! Rolling eyes Rolling eyes
pezomania - Δευ 21 Απρ 2003, 07:55:36
Θέμα δημοσίευσης:
Το είχα πεί και παλιότερα, για δοκιμή 206 1.6 16v με σκούπα-εξάτμιση-ρυθμιστή πίεσης βενζίνης & κοντεμένες σχέσεις.

Δυναμομέτρηση δεν έγεινε, αλλά τα 0-100 τα είχε σε 8" !!!

Ο τύπος που το είχε έλεγε ότι το αυτοκίνητο 200αριζει (δεν πάει παραπάνω), αλλά τα 200 τα πιάνει και στις ανηφόρες!!!
Pughell - Πεμ 24 Απρ 2003, 21:51:23
Θέμα δημοσίευσης:
Καλησπερα παιδια!!!
Σχετικα με το 6αρι σασμαν,μπαινει.Το δυσκολο ειναι να βρεθει...Χρησιμοποιουνται τα εσωτερικα απο το διλιτρο 306 τα οποια "στεγαζονται" στο δικο σας κελυφος. Wink

Και κατι αλλο...Για τα ραλλυ η πιο καλη βελτιωση στο σασμαν ειναι κορωνοπηνειο απο 14αρι 106 XSi και γραναζι πρωτης απο 14αρι δευτερης γενιας με τα 75 αλογα.Ετσι μακραινει η πρωτη για λιγοτερο σπινιαρισμα αλλα υπαρχει και το κοντο διαφορικο που κανει φοβερο ξεσπασμα! Smile
mick206 - Πεμ 24 Απρ 2003, 23:36:11
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Καλησπερα παιδια!!!
Σχετικα με το 6αρι σασμαν,μπαινει.Το δυσκολο ειναι να βρεθει...Χρησιμοποιουνται τα εσωτερικα απο το διλιτρο 306 τα οποια "στεγαζονται" στο δικο σας κελυφος. Smile
Και κατι αλλο...Για τα ραλλυ η πιο καλη βελτιωση στο σασμαν ειναι κορωνοπηνειο απο 14αρι 106 XSi και γραναζι πρωτης απο 14αρι δευτερης γενιας με τα 75 αλογα.Ετσι μακραινει η πρωτη για λιγοτερο σπινιαρισμα αλλα υπαρχει και το κοντο διαφορικο που κανει φοβερο ξεσπασμα! Smile

Πώπω! Τί έγινε ρε παιδιά! Very happy Μου φαίνεται πως το club έπιασε λαβράκι! Very happy
Φίλε pughell προβλέπω να ανάβεις μεγάλες φωτιές και τα post να φεύγουν καταριπάς απο εδώ και απο εκεί Laughing Laughing Laughing
Βάλε και το ονομά σου να σε γνωρίσουμε σιγά σιγά! Smile
Εδώ είμαστε μια μεγάλη οικογένεια Very happy Very happy Very happy
danielos - Παρ 25 Απρ 2003, 01:43:37
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Καλησπερα παιδια!!!
Σχετικα με το 6αρι σασμαν,μπαινει.Το δυσκολο ειναι να βρεθει...Χρησιμοποιουνται τα εσωτερικα απο το διλιτρο 306 τα οποια "στεγαζονται" στο δικο σας κελυφος. Wink

Και κατι αλλο...Για τα ραλλυ η πιο καλη βελτιωση στο σασμαν ειναι κορωνοπηνειο απο 14αρι 106 XSi και γραναζι πρωτης απο 14αρι δευτερης γενιας με τα 75 αλογα.Ετσι μακραινει η πρωτη για λιγοτερο σπινιαρισμα αλλα υπαρχει και το κοντο διαφορικο που κανει φοβερο ξεσπασμα! Smile

πολυ κοντο κορωνοπηνιο του 1.4 xsi οπως και του 1.3 8v συν του οτι οσο και να τα ΄ραψεις ' τα κορωνοπηνια δεν αντεχουν μεγαλες ιπποδυναμεις.
αυτα τα κορωνοπηνια απο σταση ειδικα μπορουν να δουλεψουν καλα μονο με μπλοκε!!
επισης τελικιαζεις πολυ γρηγορα!!με σασμαν απο 1.4 δεν εχεις μεγαλες βλεψεις για μεγαλη τελικη και το κυριοτερο τρομερος θορυβος στο αυτοκινητο.εδω εγω εβαλα στο ραλλυ μου το κορωνοπηνιο του 1.6 8v και παλι ειναι αρκετος ο θορυβος σε σχεση με πριν.σκεφτομαι πως θα ειναι με το κοντυτερο. αν αρχιζεις να παιζεις με γραναζια π.χ της Quaife για μακρυτερα και κοντυτερα θα σου στοιχησει ο κουκος αηδονι το νεο σασμαν . τσεκαρετε τις τιμες και θα δειτε!!
Pughell - Σαβ 26 Απρ 2003, 18:36:33
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Πώπω! Τί έγινε ρε παιδιά! Μου φαίνεται πως το club έπιασε λαβράκι!
Φίλε pughell προβλέπω να ανάβεις μεγάλες φωτιές και τα post να φεύγουν καταριπάς απο εδώ και απο εκεί
Βάλε και το ονομά σου να σε γνωρίσουμε σιγά σιγά!
Εδώ είμαστε μια μεγάλη οικογένεια

Τι εγινε ρε παιδια;;; Shocked Very happy

Ντανιελο συμφωνω για τον θορυβο και για την τελικη.
Για την αντοχη διαφωνω γιατι σχεδον ολα τα mini group A τρεχουν με τετοιο διαφορικο και δεν παθαινει τιποτα,αν το ραψεις... Wink
Επισης εχει το καλυτερο value for money γιατι καινουργιο κοστιζει 110 χιλιαδες και το αμαξι κινειται εξισου γρηγορα,αν οχι γρηγοροτερα,οσο ενα 106 με 150-160 αλογα που για να φτασει σε αυτα τα αλογα θα χρειαστει τουλαχιστον 400 χιλιαδες...Βεβαια αυτο γινεται μεχρι να πιασει τελικη γιατι χτυπαει κοφτη 5ης για πλακα. Sad
Το προαναφερθεν παραδειγμα δεν ειναι υποθετικο...Ημουν αυτοπτης μαρτυρας και το λεω. Wink
danielos - Σαβ 26 Απρ 2003, 20:08:26
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Παράθεση:
Πώπω! Τί έγινε ρε παιδιά! Μου φαίνεται πως το club έπιασε λαβράκι!
Φίλε pughell προβλέπω να ανάβεις μεγάλες φωτιές και τα post να φεύγουν καταριπάς απο εδώ και απο εκεί
Βάλε και το ονομά σου να σε γνωρίσουμε σιγά σιγά!
Εδώ είμαστε μια μεγάλη οικογένεια

Τι εγινε ρε παιδια;;; Shocked Very happy

Ντανιελο συμφωνω για τον θορυβο και για την τελικη.
Για την αντοχη διαφωνω γιατι σχεδον ολα τα mini group A τρεχουν με τετοιο διαφορικο και δεν παθαινει τιποτα,αν το ραψεις... Wink
Επισης εχει το καλυτερο value for money γιατι καινουργιο κοστιζει 110 χιλιαδες και το αμαξι κινειται εξισου γρηγορα,αν οχι γρηγοροτερα,οσο ενα 106 με 150-160 αλογα που για να φτασει σε αυτα τα αλογα θα χρειαστει τουλαχιστον 400 χιλιαδες...Βεβαια αυτο γινεται μεχρι να πιασει τελικη γιατι χτυπαει κοφτη 5ης για πλακα. Sad
Το προαναφερθεν παραδειγμα δεν ειναι υποθετικο...Ημουν αυτοπτης μαρτυρας και το λεω. Wink

θορυβος και τελικη ειναι παντως σημαντικοι παραγοντες που δεν μπορει κανεις να αγνοησει!! ειδικα τον θορυβο που ηδη με το δικο μου ειναι αρκετα ενοχλητικος!!!
το κορωνοπηνιο του xsi λες οτι κοστιζει 110 χιλιαδες?? ποιο ραλλυ το φοραγε?? το 16v ή καποιο αλλο?? γιατι απο οτι εχω ρωτησει σε μηχανικους μου ειπαν οτι δεν ταιριαζει στο δικο μου λογω ημιαξονιων και οτι πρεπει να γινουν μια σειρα απο αλλαγες για να μπει πανω!!!
για να φτασει ενα ραλλυ στα 150-160 αλογα συμφωνω οτι θελει τουλαχιστον 400000 χιλιαδες αλλα πιστεψε με παει πολυ καλυτερα απο ραλλυ 120 αλογων με κορωνοπηνιο του xsi . και αναρωτιεμαι ποσο να ειναι η τελικη απο 'μαμα' ραλλυ με κορωνοπηνιο του xsi ?? 190 με το ζορι!!!
επειδη εχει τυχει και εχω μπει σε ραλλυ 145 αλογα με κορωνοπηνιο 13/59 απο το 1.3 8V (που ειναι ακομα πιο κοντο απο του xsi ) μπορω να σου πω οτι και η τριτη,και η τεταρτη σπινιαρουν!! σε αυτο το επιπεδο θελει μπλοκε γιατι ο τροπος που περναει η δυναμη στο δρομο ειναι πολυυυ αποτομος!!!!
οσο για την αντοχη του ραψιματος την γνωριζω αλλα επισης ξερω οτι αυτοι που τρεχουν σε ραλλυ και αναβασεις εχουν καμια δεκαρια καβαντζα για να αλλαζουν!! Wink
Pughell - Κυρ 27 Απρ 2003, 22:13:21
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που σου ειπαν για τα ημιαξονια ειναι η πιο χοντρη βλακεια που εχω ακουσει ποτε,για να μην πω τιποτα αλλο...Ταιριαζει ακριβως! Wink
Οσο για την τελικη,αν φορας κορωνοπηνειο απο 13αρι κανε 26,7*7,4 που ειναι ο κοφτης στα 16βαλβιδα και θα δεις...
Αν παλι φοραει απο 14αρι XSi τοτε κανε 28,6*7,4. Wink
και στις 2 περιπτωσεις εισαι σχεδον στα 200. Smile
Εννοειται οτι αν ανεβασεις και τα αλογα,θα χρειαστεις και μπλοκε και 15αρες για να ξεκινας! Sad
Οσο για τις καβαντζες δεν θα το ελεγα καθως ειναι πααααααρα πολυ δυσκολο να βρεις απο 13αρι σε αντιθεση με αυτο απο το 14αρι XSi γιατι το φορουσαν και οι Citroen ZX και τα 205 και αν δεν κανω λαθος και αλλα μοντελα. Smile
Γενικα παντως με ραψιμο δεν εχει κανενα προβλημα! Wink
danielos - Δευ 28 Απρ 2003, 00:46:05
Θέμα δημοσίευσης:
pughell έγραψε:
Αυτο που σου ειπαν για τα ημιαξονια ειναι η πιο χοντρη βλακεια που εχω ακουσει ποτε,για να μην πω τιποτα αλλο...Ταιριαζει ακριβως! Wink
Οσο για την τελικη,αν φορας κορωνοπηνειο απο 13αρι κανε 26,7*7,4 που ειναι ο κοφτης στα 16βαλβιδα και θα δεις...
Αν παλι φοραει απο 14αρι XSi τοτε κανε 28,6*7,4. Wink
και στις 2 περιπτωσεις εισαι σχεδον στα 200. Smile
Εννοειται οτι αν ανεβασεις και τα αλογα,θα χρειαστεις και μπλοκε και 15αρες για να ξεκινας! Sad
Οσο για τις καβαντζες δεν θα το ελεγα καθως ειναι πααααααρα πολυ δυσκολο να βρεις απο 13αρι σε αντιθεση με αυτο απο το 14αρι XSi γιατι το φορουσαν και οι Citroen ZX και τα 205 και αν δεν κανω λαθος και αλλα μοντελα. Smile
Γενικα παντως με ραψιμο δεν εχει κανενα προβλημα! Wink

ισως για τα ημιαξονια να εχεις δικιο και οντως αυτοι να μου ειπαν βλακεια αλλα το σιγουρο ειναι οτι και του xsi το κορωνοπηνειο ειναι δυσευρετο(μεταχειρισμενο μιλαμε παντα γιατι καινουργια ολα τα βρισκεις).
για τις τελικες τα 200 ειναι λιγα σε σχεση με τα 230 που εχω τωρα!!! οποτε τι να το κανω να εχω μονο 200 τελικη και ας τα πιανω σε χρονο dt αφου μετα θα με περνανε απο πανω ολοι???
οσο για το μπλοκε μιλαγα παντα για τη δικια μου περιπτωση γιατι ηδη ειμαι στα 155 αλογα και με τοσο κοντο κορωνοπηνιο θα ειχα προβλημα!!! μετα το αυτοκινητο γινεται ή για πιστα ή για αναβαση!! εκτος αν αρχισεις να αλλαζεις ολες τις σχεσεις του κιβωτιου οποτε μιλαμε για ενα σασμαν πολυ διαφορετικο και επαναλαμβανω ακριβο!!!!!
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr