BTS έγραψε: |
Εννοούν ότι η κάσα του μεγαλύτερου κιβωτίου θα 'βρίσκει' πάνω στο σύστημα διεύθυνσης όταν οι τροχοί θα είναι στριμένοι τέρμα. Αυτό το πρόβλημα έχουν και όσοι προσπαθούν να βάλουν το 6άρι του Πούντο σε Seicento. Μην ξεχνάμε ότι το 206 είναι μικρότερο αυτοκίνητο από το 306, καθώς επίσης πως η Πεζώ δήλωνε πως είχε μεγάλη δυσκολία να το μετατρέψει σε τετρακίνητο WRC λόγω χώρου. |
Sidobre έγραψε: |
Εκτώς αυτού να θυμίσω ότι το πρώτο 206 WRC φορούσε 6άρι κιβώτιο και από το 2002 φόρεσε 5άρι! Με την αλλαγή αυτή οι Γάλλοι εξήγησαν ότι όχι μόνο δεν υστερεί έναντι των άλλων WRC αλλά υπερτερεί κι'όλας.
Τους ακριβείς λόγους για να είμαι ειλικρινής δεν τους γνωρίζω, αλλά σίγουρα μέσα στην μέρα θα το ψάξω και θα το γράψω. |
BTS έγραψε: |
5άρι θες να πεις... ![]() |
BTS έγραψε: |
Μην συγκρίνετε με το WRC. Στο WRC έχεις την ευχέρεια να κόψεις και να ράψεις, ακόμα και να θυσιάσεις χώρο από την καμπίνα. Επιπλέον έχει πολύ περισσότερο φάρδος και χώρο στα φτερά, που σημαίνει ότι εξαλείφονται τα προβλήματα επαφών των τροχών με το σασμάν. Τώρα που το σκέφτομαι, το σασμάν (κατασκευασμένο από την X-Trac) στο WRC είναι τοποθετημένο κατά μήκος, οπότε μιλάμε για τελείως διαφορετική διαρύθμιση με το RC. |
pughell έγραψε: |
Ειμαι "τρυφερο ποδι" στο club! ![]() ![]() ![]() |
pughell έγραψε: |
Απλα ειναι εφικτο να μπει το σασμαν του 306 στα 106. |
kaisaras96 έγραψε: |
Αν ειναι ετσι με το που ανεβαινω αρχιζω το ψαξιμο σε παλιατζιδες για 6αρη |