GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Παιδια οι αντιστρεπτικες και οι ραβδοι στρεψης του 1.4 με 1.6 εναι ακριβως ιδιες! Σημερα πηγα με χαρα να αλλαξω, αμορτισερ, ψαλιδια, κουπες, αντιστρεπτικες κλπ και εφαγα νηλα! Ειναι ακριβως τα ιδια! ![]() ![]() |
Steve έγραψε: | ||
Ούτε και εσύ έχεις ιδέα αλλιώς θα έδινες μια απάντηση σαν αυτήν: Το 0,5 σαν χιλιοστά μπορεί να φαίνεται λίγο, αλλά σαν σκληρότητα μεταφράζεται σε +10-15% αν θυμάμαι καλά τους τύπους. |
STELIOS έγραψε: |
Αυτο δεν το θυμαμαι...
ΝΟΜΙΖΩ ομως οτι και οι δυο (αντιστρεπτικες) ηταν αβαφες, γυμνο μεταλο |
GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) έγραψε: |
Ναι ρε μαγκες δεν αντιλεγω οτι η διαφορα σε σκληροτητα ειναι αισθητη αλλα γιατι να δωσω 50, 100ε εργασια για κατι με τοσο λιγη διαφορα! Να πω οτι θα ειχε 2mm διαφορα να σου πω οκ! Και τωρα να τις βαλω καποια στιγμη θα πρεπει να μπω παλι στην διαδικασια να τις αλλαξω! |
Steve έγραψε: |
Να ρωτήσω το κατιτίς, Στέλιε και Γιώργη?
Οι αντιστρεπτικές, είχαν το ίδιο χρώμα? |
SnakeMJK έγραψε: |
Μιας και το συζητάμε το πράμα... εγώ φοράω στα χαρτιά αντιστρεπτικές 18-18 (μπροστά πίσω) και ράβδους 19. Στο παχύμετρο ήταν ΟΛΑ 0,4 - 0,5μμ πάνω, αλλά φαντάζομαι το ίδιο θα ισχύει για όλους μας. |
MEMsound έγραψε: |
τα "mm" δεν ειναι "στραγγαλια" πρώτα σχεδιάζεις τι θέλεις να κάνεις με το αμάξι (και πόσα χρήματα εχεις σκοπό να ξοδέψεις) και μετά ξεκινάς τα ψώνια... τα +2mm που αναφέρεις ειναι κάτι τελείως σχετικο το αν τα χρειάζεσαι και πολυ σχετικό με το τι αλλες τροποιήσεις χρειάζεται το αμάξι για να "παντρευτουν" |