PSClub - Hellas

Κινητήρας - 206 - Χρονισμα εκκεντροφορων

volvos - Τετ 08 Οκτ 2008, 22:18:16
Θέμα δημοσίευσης: 206 - Χρονισμα εκκεντροφορων
σκαστε μην αρχισετε σχολια Laughing


επειδη καθε φορα μπερδευω τα μπουτια μου στο εν λογω θεμα και ξεχναω τι μου εχουν πει να κανω που δε κανω ποτε......

πως μεταβαλουμε το διαγραμμα ενος κινητηρα αλλαζοντας γραναζια

α. οταν παμε εκκεντρφορο εισαγωγης προς καθρεπτη κινητηρα δηλαδη προς τα πισω αρα του δινουμε προπορεια. οταν κανουμε το αναποδο δινοντας αργοπορια

β. οταν κανουμε το ιδιο στον εξαγωγης... δηλαδη το παμε προς πισω-καθρεπτη αρα δινουμε αργοπορια ή προς φαναρια αρα δινουμε προπορεια
κατι μπερδεψα?

γ. οταν παμε και τα δυο γραναζια προς τα αριστερα δηλαδη προς τα πισω αρα προς καθρεπτη

δ. οταν παμε και τα δυο γραναζια προς τα δεξια δηλδη προς φαναρια



υ.γ. θα ακολουθησει αργοτερα και αναλυση παραστατικη ηχητικη και πρακτικη των τακ ... Laughing
Road_Runner - Τετ 08 Οκτ 2008, 23:13:28
Θέμα δημοσίευσης:
Χωρις να ειμαι 100% σιγουρος, νομιζω οτι οπως στον εισαγωγης, έτσι και στον εξαγωγής, απο την μερια του καθρέπτη δίνεις αργοπορεία. Θα ποσταρει στανταρ ο στελιος το πρωι και θα σου λυθει καθε απορια Laughing Laughing Laughing

Παντως στο τέλος της ανάλυσης θέλω να γράψεις πως ορίζεται ένα "τακ"
LEONIDAS 16V - Πεμ 09 Οκτ 2008, 06:53:36
Θέμα δημοσίευσης:
προς τον καθρευτη ο εκκεντροφορος αργοπορια(ειτε ο εισ. ειτε ο εξ.)
προς τα φαναρια ο εκκεντροφορος προπορεια.(ομοιως).

και οι δυο εκκ προς καθρευτη αργοπορια εισ και εξαγ.
και οι δυο προς τα φαναρια προπορεια εισ και εξαγ.
και στα δυο παραπανω σταθερο overlap.

προπορια εισ και αργοπορια εξαγ. μεγιστο overlap.


γενικα,
αργοπορια εισαγωγης κερδιζεις ψηλα
προπορια εισαγωγης κερδιζεις χαμηλομεσαιες
αργοπορια εξαγωγης κερδιζεις χαμηλομεσαιες
προπορεια εξαγωγης κερδιζεις ψηλα

οι μεταβολες στην αποδωση του μοτερ εξαρτωνται σε πολυ μεγαλυτερο βαθμο απο τον εισαγωγης και σε ελαχιστο βαθμο απο τον εξαγωγης.

αυτα....
LEONIDAS 16V - Πεμ 09 Οκτ 2008, 06:55:04
Θέμα δημοσίευσης:
ααααα, ξεχασα,

γιατι δεν το πετας να ησυχασεις????????????
Pughell - Πεμ 09 Οκτ 2008, 09:31:11
Θέμα δημοσίευσης:
Εγω δεν χρειαζεται να πω κατι,τα ειπε ολα ο Λεω! Wink
Απλα να ξερεις γερομπισμπικη οτι με το χρονισμα θα αλλαξει και η συμπιεση(ενεργος) οποτε μετρα να δεις ποσο εισαι στα μαμα σημαδια και μετα κινησου αναλογα για λιγοτερο ή περισσοτερο overlap.
giannisC2vts - Πεμ 09 Οκτ 2008, 10:06:43
Θέμα δημοσίευσης:
απο τα λιγο που ειδα τα δικα μου θα σας πω....

ο μπροστα εκκεντροφορος ετσι πως τα βλεπουμε απο τα πλαγια της μηχανης ειναι τερμα μπροστα γυρισμενος κ ο πισω ειναι γυρισμενος προς τον καθρευτη αρκετα....στελιο τη σημαινει αυτο???
Pughell - Πεμ 09 Οκτ 2008, 10:34:56
Θέμα δημοσίευσης:
John κατσε γιατι μπερδευτηκα... Confused
Η μυτη(ακρη εκκεντρου) απο τον εκκεντροφορο εξαγωγης κοιταει προς την μετωπη,ενω η μυτη απο τον εκκεντροφορο της εισαγωγης κοιταει προς την εισαγωγη(παρμπριζ); Question
giannisC2vts - Πεμ 09 Οκτ 2008, 10:39:11
Θέμα δημοσίευσης:
ο εκκεντροφορως εξαγωγης κοιταει προς μετοπη δηλαδη οι 3 βιδες που ποιανουν τα εκκεντρα ειναι προς τα εκει γυρισμενα τερμα ενω ο εξαγωγης ειναι οι 3 βιδες λιγο ποιο πισω γυρισμενα θα τα βγαλω φωτο τωρα κ θα ανεβασω φωτο να δεις... Wink
Pughell - Πεμ 09 Οκτ 2008, 10:42:43
Θέμα δημοσίευσης:
Βγαλε φωτο γιατι εχω χασει την μπαλα... Laughing
giannisC2vts - Πεμ 09 Οκτ 2008, 15:14:30
Θέμα δημοσίευσης:
http://i97.photobucket.com/albums/l201/tsiouf/DSC00324.jpg
το πισω γραναζι προς καθρευτη

http://i97.photobucket.com/albums/l201/tsiouf/DSC00325.jpg
το μπροστα γραναζι προς μετοπη
volvos - Πεμ 09 Οκτ 2008, 15:43:07
Θέμα δημοσίευσης:
ποιος μαλ**ας το εχει χρονισει αυτο?????????????? Shocked Shocked

γιαννη πριν απο ολα πηγαινε προφητη να σου το χρονισει μαμα σημαδια
10λεπτα δουλεια ειναι αυτο παντως ειναι σιγουρα λαθος...


λοιπον το ερωτημα ειναι οταν εχουμε εξτραπληρωση επειδη εχουμε πειραξει εισαγωγη αρα μπαινει παραπανω αερας που πρεπει να βρουμε τροπο να βγαλουμε

αρα αφηνουμε εισαγωγης μαμα σημαδια

πειραζουμε εξαγωγης δινοντας του προπορεια για να ανοιξει πιο νωρις και να αδειασει πιο ευκολα ο θαλαμος....τι λετε?
Pughell - Πεμ 09 Οκτ 2008, 16:03:12
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νιωθεις απο λογια,ε; Confused
Σου ειπα 200 φορες βρε τσομπανη οτι η εργοστασιακη κεφαλη του 106 ειχε ηδη εξαιρετικη εκκενωση θαλαμου πραγμα το οποιο φαινοταν και απο TU5J4.
Στον TU5JP4 για αυτο και δεν την πειραξαν και την αφησαν ως ειχε...
Γιατι παρα την μεγαλυτερη πληρωση που εχουν οι μεγαλες βαλβιδες,η εξαγωγη επαρκει.
Τωρα αμα πας να φτιαξεις κανενα R2 Max,ε,ναι,εκει δεν προκειται να ειναι αρκετη. Laughing

---

Γιαννη εχει δωσει αργοπορεια και στους δυο και δεν μπορω να καταλαβω γιατι... Confused
Μαλλον δεν ξερει οτι ο χωρος επαρκει για μαμα σημαδια μεχρι και βυθισματα του 10.
LIONKING - Πεμ 09 Οκτ 2008, 16:22:33
Θέμα δημοσίευσης:
ασχετο με την κουβεντα σας αλα εχω μια απορια. στον tu5j4 αμα δωσεις λιγο προπορεια στον εισαγωγης θα χασει ψηλα και ποσο?
volvos - Πεμ 09 Οκτ 2008, 16:32:30
Θέμα δημοσίευσης:
εγω παντως με εκκεντρα 106 σε 206 τα ειχα και τα δυο γυρισμενα προς τα αριστερα δηλαδη προπορεια....

τον εισαγωγης 3 τακ
τον εξαγωγης 1 τακ Laughing

θυα εξηγησω αργοτερα μοναδα μετρησης των τακ....


στελιο ο αργυρης μου ειπε οτι οταν εβαλε πανω σρικ που ειχα τερμα αριστερα εισαγωγης απο χρονισμα με παλια εκκεντρα 106
σχεδον εβρισκε . . .
giannisC2vts - Πεμ 09 Οκτ 2008, 16:53:33
Θέμα δημοσίευσης:
ωραια το αμαξι δηλαδη στα μαμα σημαδια να το κανω η να τα πειραξω κ λιγο??? Rolling eyes
volvos - Πεμ 09 Οκτ 2008, 16:57:16
Θέμα δημοσίευσης:
ΜΑΜΑ ΠΡΩΤΑ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

και μετα βλεπουμε Wink
Pughell - Πεμ 09 Οκτ 2008, 17:00:30
Θέμα δημοσίευσης:
Γιαννη αν δεν μας πεις ακριβως τα specs των εκκεντροφορων,ολα ειναι υποθεσεις που μονο πρακτικα θα λυθουν... Sad

Πανο στα μαμα σημαδια παντως,με μαμα συμπιεση και πιστονια,το TU5JP4 δεχεται ανετα μεχρι και τους 280/10+ του Μπουμπη. Confused
Τωρα για να ακουμπησε με τους Schrick,καποια μλκια κανατε με το χρονισμα... Sad Στα μαμα σημαδια δεν κανει τσικ. Confused
giannisC2vts - Πεμ 09 Οκτ 2008, 17:01:02
Θέμα δημοσίευσης:
αμα τα κανω μαμα κ μετα το αμαξι σκοτωνη κ φοβαμε θα το κανω ετσι οπως ηταν χαχαχαχαχα
giannisC2vts - Πεμ 09 Οκτ 2008, 17:05:31
Θέμα δημοσίευσης:
ακριβως δν τα ξερω τα σπεκ τον εκκεντρων.... Confused γιατι μια μου ελεγε ετσι κ μια αλλιως.... την τελευταια φορα μου ειπε 268 εισαγωγης 10,2 κ εξαγωγης 266 10,2
Pughell - Πεμ 09 Οκτ 2008, 17:05:44
Θέμα δημοσίευσης:
Να σε υπολογιζω για το dynoday; Rolling eyes
LEONIDAS 16V - Πεμ 09 Οκτ 2008, 19:38:30
Θέμα δημοσίευσης:
giannisC2vts έγραψε:
ακριβως δν τα ξερω τα σπεκ τον εκκεντρων.... Confused γιατι μια μου ελεγε ετσι κ μια αλλιως.... την τελευταια φορα μου ειπε 268 εισαγωγης 10,2 κ εξαγωγης 266 10,2


απο μπουμπη αποκλειεται......
kane - Παρ 10 Οκτ 2008, 00:05:56
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:

Γιαννη εχει δωσει αργοπορεια και στους δυο και δεν μπορω να καταλαβω γιατι... Confused
Μαλλον δεν ξερει οτι ο χωρος επαρκει για μαμα σημαδια μεχρι και βυθισματα του 10.


Στέλιο μην ξεχνάς οτι πλάνισε κάμποσο την κεφαλή του γιαννάκη,απότι μου χει πει...
giannisC2vts - Παρ 10 Οκτ 2008, 02:46:57
Θέμα δημοσίευσης:
η κεφαλη μου ειναι μαμα δν την εχει ακουμπησει κανεις.... Cool
Pughell - Παρ 10 Οκτ 2008, 08:22:02
Θέμα δημοσίευσης:
giannisC2vts έγραψε:
ακριβως δν τα ξερω τα σπεκ τον εκκεντρων.... Confused γιατι μια μου ελεγε ετσι κ μια αλλιως.... την τελευταια φορα μου ειπε 268 εισαγωγης 10,2 κ εξαγωγης 266 10,2

Εισαι για κλωτσιες ρε μλκα... Confused
Ξαναλεω μαθε ακριβως τα χαρακτηριστικα των εκκεντροφορων σου. Exclamation
Επισης μαθε τι σκ**α εχει κανει στο valvetrain,εννοω αν σου εχει βαλει προσθηκες στα ωστηρια για να καλυψει το reprofile.
Αφου τα μαθεις ολα αυτα,τοτε και μονον τοτε θα ψαξεις το χρονισμα καθως αν γινει καμια μλκια αυτος θα αποποιηθει των ευθυνων του και θα σου πει "Γιατι δεν ηρθες να στο κανω εγω;" πραγμα που μας ξαναφερνει στο παλιο καλο ρητο "Των φρονιμων τα παιδια,πριν πεινασουν μαγειρευουν..." δηλαδη ας προσεχες και ας μην πηγαινες στον PPT. Laughing
MEMsound - Παρ 10 Οκτ 2008, 09:03:45
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Επισης μαθε τι σκ**α εχει κανει στο valvetrain,εννοω αν σου εχει βαλει προσθηκες στα ωστηρια για να καλυψει το reprofile.


μόλις μου έλυσες πάρα πολλές απορίες σχετικά με το reprofile...
Pughell - Παρ 10 Οκτ 2008, 09:26:36
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
Pughell έγραψε:
Επισης μαθε τι σκ**α εχει κανει στο valvetrain,εννοω αν σου εχει βαλει προσθηκες στα ωστηρια για να καλυψει το reprofile.


μόλις μου έλυσες πάρα πολλές απορίες σχετικά με το reprofile...

Μανθο μου ειλικρινα δεν καταλαβα Sad και η αδελφη ο Πανος τα γνωριζει αυτα...
MEMsound - Παρ 10 Οκτ 2008, 09:34:26
Θέμα δημοσίευσης:
χαχαχαχα απλά δεν γνώριζα (και δεν ειχε τυχει να ρωτήσω) για τις "προσθήκες"... και εσπαγα το κεφάλι μου... πως αποκτόυμε περισσότερο βυθισμα "τρώγοντας" (στο reprofile) τον εκκντροφόρο...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Pughell - Παρ 10 Οκτ 2008, 10:29:51
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
χαχαχαχα απλά δεν γνώριζα (και δεν ειχε τυχει να ρωτήσω) για τις "προσθήκες"... και εσπαγα το κεφάλι μου... πως αποκτόυμε περισσότερο βυθισμα "τρώγοντας" (στο reprofile) τον εκκντροφόρο...
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Πολυ συνοπτικα...
Το ωστηριο τεντωνει μεχρι ενα σημειο οποτε μπορει να καλυψει μια μικρη Χ διαφορα(η οποια ομως βασιζεται στην αδρανεια Exclamation ).
Μετα αναγκαστικα μπαινουν προσθηκες για να καλυψουν την ακομα μεγαλυτερη αποσταση που δεν μπορει να καλυψει το εργοστασιακο ωστηριο.

Μεγαλυτερη αναλυση σε αναλογο topic. Wink
giannisC2vts - Παρ 10 Οκτ 2008, 14:00:22
Θέμα δημοσίευσης:
δν εχει βαλει αλλα ωστηρια κ τετοια....ρε παιδια τα κλασικα μπουμπακια μου ειχε πει οτι θα βαλουμε που ειναι για σαχο ραλλα....
volvos - Παρ 10 Οκτ 2008, 14:37:10
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Εγω δεν χρειαζεται να πω κατι,τα ειπε ολα ο Λεω! Wink
Απλα να ξερεις γερομπισμπικη οτι με το χρονισμα θα αλλαξει και η συμπιεση(ενεργος) οποτε μετρα να δεις ποσο εισαι στα μαμα σημαδια και μετα κινησου αναλογα για λιγοτερο ή περισσοτερο overlap.


αν θυμαμαι καλα εν κινησει ειχε 220??κατι τετοιο νομιζω...

θεωρητικα απο οσο εχω δει νομιζω οτι στα 206 δουλευει καλυτερα οταν τα πας και τα δυο προς καθρεπτη δηλαδη δινεις προπορεια και στα δυο με πιο πολυ στον εισαγωγης...
Pughell - Παρ 10 Οκτ 2008, 18:21:36
Θέμα δημοσίευσης:
Εν κινησει πως μετρησες συμπιεση βρε zoolander; Question
Γενικα ενα μαμα μοτερ εχει περι τα 220 psi και ενα εκκεντροφορατο αρκειται στα 210,οριακα 200.
Απο εκει και κατω απλως υπολειτουργει... Confused

Περι προπορειας,δεν μπορω να καταλαβω την λογικη του να δωσεις προπορεια και στους δυο.
Μπορει να εχεις πιο μεγαλη πιεση καυσης αλλα αλλαζεις εντελως τον χρονο εκτονωσης και εκκενωσης σε σημειο που οι βαλβιδες εξαγωγης να εχουν κλεισει πριν το πιστονι φτασει στο ΑΝΣ οποτε και μενει μεσα καυσαεριο. Sad
Λιγο παραδοξο δεν ειναι αυτο; Question
Εκτος και αν θες να βγαζεις καρτα καυσαεριων. Laughing
volvos - Παρ 10 Οκτ 2008, 18:32:57
Θέμα δημοσίευσης:
στα μαμα σημαδια εβγαλε κανονικα καρτα και περασε και κτεο και εχω και 9 κατναλλωση μεσα στην αθηνα Cool Cool

δε ξερω αλλα μου δινει την αισθηση οτι με τετοιο χρονισμα παει καλυτερα και μη ξεχνας οτι τα εκκεντρα του 106 δεν ειναι σχεδιασμενα για το μοτερ μας.........

ασχετο εδω και 2-3 βδομαδες το αμαξι ζεστο καποιες φορες γαμιεται στο ρελαντι απο το παιξιμο λες και ειναι Α6.... στο δρομο καθαριζει
ετσι μπηκα και στο τριπακι να παιξω χρονισμα μπας και αλλα τελικα δεν ηταν αυτο...ισως ηρθε η ωρα να μπει ο wideband Laughing
Pughell - Παρ 10 Οκτ 2008, 19:31:21
Θέμα δημοσίευσης:
Σωστα νιωθεις οτι παει καλυτερα βρε κεφαλα αφου σου ειπα οτι ανεβαινει η ενεργος συμπιεση οποτε εχεις πιο "γεματο" γκαζι,ιδιαιτερα οσο οι στροφες ειναι χαμηλες και η ταχυτητα των καυσαεριων μικρη. Wink
volvos - Σαβ 11 Οκτ 2008, 00:26:18
Θέμα δημοσίευσης:
και σε ποιες θεσεις θεωρητικα εχουμε το μεγιστο κινδυνο να καρφωσουμε βαλβιδες...
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Κυρ 12 Οκτ 2008, 02:30:31
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
στα μαμα σημαδια εβγαλε κανονικα καρτα και περασε και κτεο και εχω και 9 κατναλλωση μεσα στην αθηνα Cool Cool

δε ξερω αλλα μου δινει την αισθηση οτι με τετοιο χρονισμα παει καλυτερα και μη ξεχνας οτι τα εκκεντρα του 106 δεν ειναι σχεδιασμενα για το μοτερ μας.........

ασχετο εδω και 2-3 βδομαδες το αμαξι ζεστο καποιες φορες γαμιεται στο ρελαντι απο το παιξιμο λες και ειναι Α6.... στο δρομο καθαριζει
ετσι μπηκα και στο τριπακι να παιξω χρονισμα μπας και αλλα τελικα δεν ηταν αυτο...ισως ηρθε η ωρα να μπει ο wideband Laughing


Ο Μέγας των χρονιστών φορουμοδιδάσκαλος!!! Laughing Laughing Laughing

9,κάτι κατανάλωση έχω και γώ στην Αθήνα και σου ρίχνω και 2 κολώνες τουλάχιστον Cool Laughing Laughing Laughing

Με το άνω των 160 ίππων ''τερας'' του Τάσούλη πώς τα πάς???
Laughing Laughing
Εβαλε και τιμονάκι και κάρμπον επενδύσεις..... έχει Μανθοτάσεις στο εσωτερικό..... Laughing


Μου θές και Α6 πατενταδόρε αλχημιστούλη μου Laughing Laughing Laughing Laughing

Πρόσεχε με τα χρονίσματα παπ**α.... Laughing Laughing
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Κυρ 12 Οκτ 2008, 02:32:29
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
και σε ποιες θεσεις θεωρητικα εχουμε το μεγιστο κινδυνο να καρφωσουμε βαλβιδες...


Ψαξε ψάξε ας μήν το βρείς καλύτερα..... Laughing Laughing
giannisC2vts - Κυρ 12 Οκτ 2008, 22:49:35
Θέμα δημοσίευσης:
με το χρονισμα θελει κ νεο προγραμμα???
volvos - Κυρ 12 Οκτ 2008, 22:54:53
Θέμα δημοσίευσης:
oxi
Pughell - Δευ 13 Οκτ 2008, 10:49:14
Θέμα δημοσίευσης:
Πανο για να σε παιρνουν τοσο πολυ στο ψιλο οι υπολοιποι,κατι εγινε παλι και δεν μας το λες... Laughing
Jean - Δευ 13 Οκτ 2008, 15:23:49
Θέμα δημοσίευσης:
Με τον ιδιο τροπο γινεται και στα 8V 1.1 ?
rod.runner - Πεμ 17 Σεπ 2009, 08:14:12
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
εγώ πάντως με έκκεντρα 106 σε 206 τα είχα και τα δυο γυρισμένα προς τα αριστερά δηλαδή προπορεία....

τον εισαγωγής 3 τακ
τον εξαγωγής 1 τακ Laughing

θα εξηγήσω αργότερα μονάδα μέτρησης των τακ....

Αν είναι εύκολο θα ήθελα να μάθω έναν αποδοτικό συνδυασμό των «τακ» (όπως ανέφερε ο Παναγιώτης αλλά δεν εξήγησε) για 106 16v! [σκούπα-εξάτμιση]
rod.runner - Σαβ 19 Σεπ 2009, 06:06:32
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά αν ξέρει κάποιος θα βοηθούσε αρκετά.. γιατί θα βόλευε κιόλας! (πάω για ιμάντα)
Pughell - Σαβ 19 Σεπ 2009, 07:04:02
Θέμα δημοσίευσης:
Γραμμενα ειναι ολα ρε,διαβασε τις προηγουμενες σελιδες και θα καταλαβεις. Wink
rod.runner - Κυρ 20 Σεπ 2009, 21:39:35
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Στέλιο, τα έχω διαβάσει αρκετές φορές και έχω κατανοήσει αρκετά πράγματα αλλά περισσότερο είναι ότι φοβάμαι να «πειραματιστώ».
Pughell - Κυρ 20 Σεπ 2009, 22:35:00
Θέμα δημοσίευσης:
Κοιτα,αμα δεν το κατεχεις,καλυτερα να μην πειραματιστεις,αστο για τον μηχανικο σου. Confused
katadromeas01 - Παρ 20 Νοέ 2009, 20:47:42
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Προπορεια...?
Ρε μαγκες γνωριζει να μου πει κανενας τι ειναι η "προπορεια" και που χρησιμευη?
Pughell - Παρ 20 Νοέ 2009, 21:34:19
Θέμα δημοσίευσης:
http://psclub.gr/forum/viewtopic.php?t=14061&start=0&sid=ee697a027bac8dc6551632b3809a494a

Μην ανοιγετε συνεχεια νεα topic για το ιδιο θεμα,κατανταει κουραστικο... Confused

Λουκετο! Exclamation
kp61 - Σαβ 31 Αύγ 2013, 12:11:32
Θέμα δημοσίευσης:
οι πιο ψαγμενοι ας απαντησουν.....με δεδομενα τα εξης.....
κινητηρας 206 1,6 16v και εκκεντροφορους-γραναζια απο 106 rallye, και με ζητουμενο την γραμμικοτητα και οχι την απολυτη δυναμη ψηλα, ποια ειναι η ιδανικη προπορια η αργοπορια αντιστοιχα σε εισαγωγης και εξαγωγης?
ρωταω για ακριβως μοιρες, γιατι τα ''τακ'' δεν βοηθουν αρκετα...

ευχαριστω
lion306 - Δευ 09 Σεπ 2013, 08:46:26
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδιά καλημέρα σας και καλό φθινόπωρο να έχουμε!!
Σας γράφω λοιπόν κ εγώ για να με δώσετε τα φώτα σας σχετικά με την Πεζάρα μου... Razz
Πριν από 1-2 μήνες άλλαξα ιμάντα χρονισμού και μετά από λίγες μέρες άρχισε να ακούγετε ένα θόρυβος κάπως τσιριχτός... (Δεν έχασα δόντι και το λουρί είναι σχετικά χαλαρό) Ένας μάστορας γνωστός μ λοιπόν έχει φαγωθεί πως είναι προανάφλεξη θεωρώντας πως στην αλλαγή του ιμάντα έχασα ένα δόντι... Και σας ρωτώ (για να μην ξεχάσω κ αυτά π ξέρω) 1ον: Στην προανάφλεξη ο ήχος π ακούγεται δεν είναι τα πειράκια π λέμε?? (Ένας μεταλλικός ήχος??) 2ον: Αυτός ο ήχος π ακούω εγώ (που μακάρι να καταλάβατε δλδ έτσι όπως τα έγραψα) σε τι οφείλεται??? Να σημειώσω επίσεις πως μετά την αλλαγή του ιμάντα παρατήρησα πως το μοτεράκι ζεσταίνεται παραπάνω απ'οτι πριν... Ευχαριστώ εκ τον προτέρων, να είστε όλοι καλά και καλό χειμώνα να έχουμε και λιγότερο πόνο να έχουμε με τους μαλ**ες π μπλέξαμε (βλ. Βουλή)!!
kp61 - Δευ 09 Σεπ 2013, 08:54:49
Θέμα δημοσίευσης:
εχω ξεχασει να ΕΥΧΑΡΙΣΤΗΣΩ ΔΗΜΟΣΙΑ ΤΟΝ PUGHELL (ΣΤΕΛΙΟ) ΓΙΑ ΤΗΝ ΥΠΕΡΠΟΛΥΤΙΜΗ ΒΟΗΘΕΙΑ ΤΟΥ ΣΤΟ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΠΟΣΤ ΜΟΥ!!!!!

ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΚΑΙ ΠΑΛΙ!!!!
volvos - Δευ 09 Σεπ 2013, 12:31:28
Θέμα δημοσίευσης:
diafora eides baggo?
nikolas206gti - Δευ 09 Σεπ 2013, 14:22:22
Θέμα δημοσίευσης:
4 χρόνια τώρα με το 206, και με τόσους μικρούς εκκεντροφόρους, κατάλαβα ότι οι διαφορές είναι απειροελάχιστες. Δεν αμφισβητώ τον Στέλιο, προς θεού Wink

Απλά δεν αξίζει καν τον κόπο. Στρίψε έκκεντρα, πάτα δυναμόμετρο, ξαναστρίψε, ξαναπάτα. Αν είχα τίποτα πολύ μεγαλύτερο και ένα βελτιωμένο μοτέρ, πολύ ευχαρίστως να το ψάξω για να βρω μέχρι και το τελευταίο άλογο.

Άποψή μου πάντα Wink
volvos - Δευ 09 Σεπ 2013, 14:37:33
Θέμα δημοσίευσης:
+1 ΚΑΙ Αν δε θες δυναμομετρο βρες ενα αμαξι που να πηγαινετε κοπιες και περαστε ενα ομορφο απογευμα καπου ερημα ανοιγοντας ΑΠΟ ΧΑΜΗΛΑ


ρε βλαμενε εσυ
α. η πεταλουδα μου
β. το δικο σου δουλευει ακομα????
λόλ
nikolas206gti - Δευ 09 Σεπ 2013, 14:55:00
Θέμα δημοσίευσης:
Φίλε Τάκη, η πεταλούδα σου είναι στα χέρια μου απείραχτη και περιμένει πότε θα την χρειαστείς Laughing

Δεύτερον, δουλεύει καλύτερα απο πότε αφού πριν κανά τρίμηνο βέβαια μου έκαψε εγκέφαλο και με "έφτιαξε" ο Σάλεξ Wink
kp61 - Δευ 09 Σεπ 2013, 15:12:30
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
diafora eides baggo?


Οι μεχρι τωρα ''διαφορες'' ειναι οι εξης: χαμηλα σερνοτανε και βελτιωθηκε αισθητα......υπηρχε ενα κενο αναμεσα 3000-4000στρ. και εξαφανιστηκε......το λαμπακι ''τσεκ εντζιν'' που αναβε μονιμα, εσβησε......και γενικα εχει μια γραμμικοτητα σ ολο το φασμα των στροφων!!!

επισης ψαχνομαι (βασικα μονος αλλα και με συμβουλες οσων γνωριζουν) οχι για τα 1-2 η 5 αλογα, που δεν μου λενε τιποτα....αλλα πιο πολυ για την ομαλοτερη λειτουργια. τι να μου πει ενα μοτερ που στις 6000 η 7000 εχει 5 ιππους παραπανω και εχει 2 και 3 βυθισματα στην υπολοιπη κλιμακα....

και συνεχιζουμε....
volvos - Δευ 09 Σεπ 2013, 15:14:55
Θέμα δημοσίευσης:
το να δεις τοσο μεγαλη διαφορα ειναι λιγο περιεργο.
τι σκ**α ειχε πριν το ρημαδι απο χρονισμα?????



υ/.γ. ααα ε΄λπιζω ο σιναναι να μην ειχε ακολουθησει τη μεθοδο γαβανας στο χρονισμα....... Laughing
kp61 - Δευ 09 Σεπ 2013, 15:16:51
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
το να δεις τοσο μεγαλη διαφορα ειναι λιγο περιεργο.
τι σκ**α ειχε πριν το ρημαδι απο χρονισμα?????



υ/.γ. ααα ε΄λπιζω ο σιναναι να μην ειχε ακολουθησει τη μεθοδο γαβανας στο χρονισμα....... Laughing


ξεχασα, αλλαξα και πισω καζανι μ ενα σχεδον αθορυβο.
nikolas206gti - Δευ 09 Σεπ 2013, 15:23:00
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά ρε παιδιά, πόσοι νομίζετε ότι είναι οι μαστόροι κυρίως της "γειτονιάς" μας που μπορούν να ασχοληθούν σοβαρά με την ρύθμιση των εκκεντροφόρων?

Δύσκολο, και προφανώς του καθενός μπορεί να είναι χρονισμένο όπου να 'ναι. Να μην είναι σωστό έστω και λίγο.

Το αν είναι επιτυχημένο το ρύθμισμα, μόνο στο δυναμομέτρο φαίνεται ή όπως είπε ο Τάκης με κάποιο που πηγαίνετε κόπια.

Από μόνος σου, θες θέμα ψυχολογικό ή ιδέας, σου φαίνεται ότι όντως υπάρχει αλλαγή Cool
takis_206 - Δευ 09 Σεπ 2013, 16:01:01
Θέμα δημοσίευσης:
nikolas206gti έγραψε:
Καλά ρε παιδιά, πόσοι νομίζετε ότι είναι οι μαστόροι κυρίως της "γειτονιάς" μας που μπορούν να ασχοληθούν σοβαρά με την ρύθμιση των εκκεντροφόρων?

Δύσκολο, και προφανώς του καθενός μπορεί να είναι χρονισμένο όπου να 'ναι. Να μην είναι σωστό έστω και λίγο.

Το αν είναι επιτυχημένο το ρύθμισμα, μόνο στο δυναμομέτρο φαίνεται ή όπως είπε ο Τάκης με κάποιο που πηγαίνετε κόπια.

Από μόνος σου, θες θέμα ψυχολογικό ή ιδέας, σου φαίνεται ότι όντως υπάρχει αλλαγή Cool


Very happy Very happy Very happy
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr