PSClub - Hellas
Τεχνικές - Μηχανολογικές Συζητήσεις - Μετατροπή για υδραυλικό τιμόνι;
Pierrot le fou - Τετ 08 Οκτ 2008, 12:58:35
Θέμα δημοσίευσης: Μετατροπή για υδραυλικό τιμόνι;
Γεια χαρά σε όλους.Σκέφτομαι να αποκτήσω το 106 rallye 1.3 8v μοντέλο 95.Απ'όσο ξέρω δεν έχει υδραυλικό τιμόνι.Πόσο περίπου κοστίζει η μετατροπή από μη σε υδραυλικό;
Sidobre - Τετ 08 Οκτ 2008, 13:47:39
Θέμα δημοσίευσης:
Θα πρέπει να βρεις από παλιατζήδικο, κρεμαγιέρα και ηλεκτροϋδραυλική αντλία απο 106, Επίσης θα χρειαστείς κολώνα τιμονίού μαζί με το σεβρό γιατί δεν ταιριάζει. Λογικά χρειάζεται και τιμόνι γιατί απ'ότι θυμάμαι και το καρέ του τιμονιού είναι διαφορετικό στις δύο κολώνες. Λογικά μαζί με την εργασία θα σου πάει γύρω στα 550-600 ευρώ. (150-200 κρεμαγιέρα, 120-170 η αντλία με τις σωληνώσεις και το δοχείο,κανένα 50-80 η κολώνα, κανένα 50άρι το τιμόνι και τα υπόλοιπα εργασία + ότι άλλο βγει στην πορεία)
Pierrot le fou - Τετ 08 Οκτ 2008, 15:09:04
Θέμα δημοσίευσης:
Eυχαριστώ Sidobre(και Πρόεδρε) για την άμεση και αναλυτική σου απάντηση.Μμμ.. έχει αρκετά πράγματα η υπόθεση αλλά πρέπει να γίνει.
Τα χρήματα μου φαίνονται φυσιολιογικά για τόσα πράγματα.Εντάξει φτηνά δεν βγαίνει σίγουρα.
Ευχαριστώ και πάλι!
salex - Πεμ 09 Οκτ 2008, 11:20:03
Θέμα δημοσίευσης:
Γιώργο κι εγώ ξεκίνησα για να κάνω την εν λόγω μετατροπή στο Saxo μου.
Χρειάζονται ακριβώς τα εξαρτήματα που γράφει παραπάνω ο Τάσος.
Πιστεύω ωστόσο ότι αν και σχετικά ακριβή, είναι μια απαραίτητη αναβάθμιση για όποιον χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο στην πόλη και χρειάζεται συχνά το τιμόνι για παρκάρισμα/ξεπαρκάρισμα.
Μέχρι στιγμής έχω βρει αντλία υδραυλικού, μαζί με τις βάσεις και τα ρελέ της, υδραυλική κρεμαγιέρα και προχωράω για τα υπόλοιπα.
Καλή δύναμη!!!
Pughell - Πεμ 09 Οκτ 2008, 13:05:07
Θέμα δημοσίευσης:
Να πω και εγω που ειχα υδραυλικο στο μαυρο μου;
Λοιπον,τα πραγματα ειναι πιο απλα και το κοστολογιο δεν ξεπερναει τα 500Ε(στην Θεσσαλονικη τουλαχιστον).
Χρειαζεσαι φλασιερα,αντλια και κρεμαγιερα φυσικα,πεταλιερα και αν εισαι και μερακλης ημιμπαρα,εναλλακτικα κανεις πατεντα στα δικα σου.
Κολωνα τιμονιου δεν χρειαζεται ρε Τασο,οπως επισης και το καρε του τιμονιου ειναι ιδιο.
Τα ανταλλακτικα σαν μεταχειρα κοστιζουν περιπου το μισο κοστολογιο που ανεφερα και αλλα τοσα κοστιζει η τοποθετηση γιατι ειναι μεγαλο ζορι...
Επισης αν εισαι τυχερος και βρεις αντλια απο τα τελευταια μοντελα,το παγουρακι το εχει ενσωματομενο πανω στην βαση της και οχι με σωληνακι ωστε να πρεπει να το κρεμασεις καπου...
Εγω στο συνιστω ανεπιφυλακτα και μαλιστα περιμενω να μαζεψω φραγκα για να το ξανακανω στο υπαρχον 13αρι μου.
Απλα να θυμασαι οτι θελει σαφως πιο μικρομετρικες κινησεις στο τιμονι σε σχεση με το παρελθον(μηχανικη κρεμαγιερα) καθως με τις μισες κινησεις απο πριν το τιμονι "κοβει" πολυ περισσοτερο και ειναι πολυ ευκολο(και επικινδυνο) να βρεθεις να στριβεις με τα πλαγια.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες
Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group