Κινητήρας - Citroen C2 - Τοποθέτηση κεφαλή 1,6 8ν σε 1,4 8ν 205cj - Κυρ 05 Οκτ 2008, 16:43:15 Θέμα δημοσίευσης: Citroen C2 - Τοποθέτηση κεφαλή 1,6 8ν σε 1,4 8ν
εχω μια απορια μπενει σε 1.4 8ν κεφαλη ησαγωγη και προγραμμα απο 1.6 8ν?????/
Και αν ναι τη θα μου προσφερι?????
ο τιτλος αλλάχθηκε
πακαλαλώ να ειμαστε σαφείς στους τίτλους των τοπικ
MOD Team / MEMsoundGFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Κυρ 05 Οκτ 2008, 17:22:15 Θέμα δημοσίευσης:
Εγκεφαλο δεν μου ειπες μονοφυσσο εχεις; Οπως σου ειπα 99% μπαινουν γιατι οι τρυπες ιδιες ειναι! Πιστευω σε συνδυασμο με προγραμμα και ενα χταποδακι 10 με 15 αλογατα αλλα θα ξυπνηση το αμαξι! Πες μου και κατι αλλο μεσαιο καζανι εχει το αμαξι; 205cj - Κυρ 05 Οκτ 2008, 21:25:14 Θέμα δημοσίευσης:
το αμαξι ειναι τριφυσο
και ειναι εντελος μαμα αυτι τη στιγμη.... GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Κυρ 05 Οκτ 2008, 21:27:06 Θέμα δημοσίευσης:
Οποτε τον εγκεφαλο τον ξεχνας! Πας για ενα προγραμμα στον δικο σου! Κοιτα αν φορας μεσαιο!!! MEMsound - Δευ 06 Οκτ 2008, 08:22:33 Θέμα δημοσίευσης:
να ειστε λιγο πιο συγκεκριμένοι...
1,4 8ν τι?
104, 205, 206, 306?
(και στο τίτλο ενός τόπικ) Pughell - Δευ 06 Οκτ 2008, 08:46:33 Θέμα δημοσίευσης:
15 αλογα απο ΦΠΕ σε 1400αρι(ασχετως με το τι γενια ειναι) ουτε στα καλυτερα σας ονειρα. GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Δευ 06 Οκτ 2008, 12:04:03 Θέμα δημοσίευσης:
Στελιο η κεφαλη απο το 1600 8ν μπαινει πανω; Το αμαξι ειναι c2!!! Πιστευω δεκα αλογακια με την κεφαλη τα εχει! Pughell - Δευ 06 Οκτ 2008, 12:47:50 Θέμα δημοσίευσης:
Χλωμο...Η κεφαλη μπαινει αλλα δεν μπαινει τιποτα απο τα περιφερειακα της.
Δηλαδη ακομα και αν υποθεσουμε οτι πας να το κανεις "στυλ" XSi,απο εισαγωγη-αισθητηρες,κλπ δεν μπαινει τιποτα.
Ασε που απο οτι ανακαλυψε και ο Πετρος(BTS) τα πιστονια των 75αριων ειναι flat ενω αυτα των 1300R/1400 XSi(ιδια διαμετρο) ειναι πομπε,κοινως η συμπιεση θα παει παααρα πολυ χαμηλα.
Οποτε δυστυχως δεν γινεται τιποτα ωστε να πεις οτι θα βαλεις την "αγρια" κεφαλη για να επωφεληθεις απο την σχεδιαση της.
Κατα την γνωμη μου,δεν αξιζει να ριξει πολλα χρηματα.
Αν το αποφασισει,ας βρει μια πολλαπλη εξαγωγης απο παλιο μοτερ(με καταλυτη απο κατω) μαζι με τον "λαιμο" της προκειμενου να βελτιωση την εξαγωγη και ας συμπληρωσει με ενα ΦΠΕ.
Οριακα θα αγγιξει τα +10 αλογα και θα τονωσει αρκετα την ροπη κερδιζωντας παραλληλα και σε ευστροφια ψηλα,σημειο οπου το συγκεκριμενο μοτερ πασχει.
Περαιτερω εξελιξη με εκκεντροφορο-ροικη και αλλες βελτιωσεις δεν αξιζει καθως θα δωσει περιπου 1000αρικο για να παρει 5-10 αλογα. GFG (ΓΙΩΡΓΟΣ) - Δευ 06 Οκτ 2008, 13:28:10 Θέμα δημοσίευσης:
Οποτε το πεταει και βαζει ενα 1.6 8ν μοτερ και τελειωνει! Pughell - Δευ 06 Οκτ 2008, 13:35:23 Θέμα δημοσίευσης:
Τσουκ,καθως και σε αυτην την εκδοχη το value for money ειναι κακο.
Θα αναγκαστει να κρατησει την δικια του κεφαλη οποτε ακομα και με ΦΠΕ θα βγαλει 100-105 αλογα και θα εχει δωσει 2000Ε.
Καλυτερα να το πουλησει και να παρει μεταχειρο C2 VTS.
Γενικα τα 75αρια μοτερ στα νεα σκαφη ειναι μπλεξιμο και δεν αξιζει να ασχοληθεις για βελτιωση. sectorakos2001 - Σαβ 01 Νοέ 2008, 00:06:45 Θέμα δημοσίευσης:
με 3000 εχεις μεσα μοτερ VTS και εισαι κομπλε !!!!!!!!! denlafkas - Σαβ 01 Νοέ 2008, 10:11:18 Θέμα δημοσίευσης:
sectorakos2001 έγραψε:
με 3000 εχεις μεσα μοτερ VTS και εισαι κομπλε !!!!!!!!!
3000ε μονο το μοτερ. για υπολογισε φρενα ,αναρτηση, αντιστρεπτικεs κτλδεν συμφερει με τιποτα καλυτερα μεταχειρισμενο vts... MEMsound - Σαβ 01 Νοέ 2008, 12:44:04 Θέμα δημοσίευσης:
εε φρενα θα ανβαθμιζε ουτως η άλλως γιατι και τα μαμα vts δεν ειναι κάτι ιδιαίτερο
το ιδιο και η μαμα ανάρτηση, και πολύ πιθανό και οι αντιστρεπτικές ανάλογα ποσο θελει να το ψάξει κανείς) οπότε και πάλι θα χρειαζόταν αναβαθμιση...
απ την αλλη αν πρόκειται να φτιάξει ενα μαμα vts τότε καλήτερα... ετοιμο μαμα vts... sectorakos2001 - Σαβ 01 Νοέ 2008, 12:57:36 Θέμα δημοσίευσης:
ενταξει εαν ο Ανθρωπος Δεν θελει ή κατι διαφορετικο δεν ΜΠΟΡΕΙ να πουλησει το αμαξι που εχει τοτε η λυση για μια Βελτιωσει ειναι να βαλει μοτερ !!!! τα Υπολοιπα Σιγα σιγα.........
(εγω πχ που Δεν μπωρουσα να πουλησω το δικο μου εβαλα μοτερ........)
επεισεις τα Φρενα του VTS ειναι μια Παρα πολυ καλη λυση μιας και φοραει 266 αεριζομενα τα οποια δουλευουν ΠΑΡΑ πολυ καλα στο C2 !!! Φυσικα οχι για Εξτριμ καταστασεις αναβασεις κτλ κτλ........
προσωπικα ειμαι με τα 266 του 1.4 ακομα( μονος δισκος ) και απο φρεναρισμα ειμαι ΠΑΡΑ πολυ ευχαριστημενος !!!!