netblaster έγραψε: |
Αν δεις τα συγκριτικα των περιοδικων στις πιστες θα δεις οτι το Astra OPC στριβει, κανοντας και πολυ καλους χρονους μαλιστα... Το θεμα ειναι οτι απο αισθηση δεν παει καλα και αυτο ειναι που μετριαζει κατα πολυ την αποτελεσματικοτητα του στο δρομο...
Κατα τα αλλα, ειναι αρκετα γρηγορο, σκληρο, με αρκετα αγρια εμφανιση (που μπορει να θεωρηθει και too much), αρκετα μεγαλη καταναλωση και τσιμπημενη συντηρηση (ειναι και 2λιτρο)... Χωροταξικα ειναι πιο ανετο απο το 207... Απο την αλλη το 207 ειναι πιο στριφετρο, πιο συμμετοχικο στην οδηγηση, με ενα πολυ καλο μοτερ, που και δυναμη εχει και ροπη και καλη καταναλωση και "πρασινο" ειναι... Και θα το παρεις και καινουριο (πολυ σημαντικο αυτο)... |
soler έγραψε: |
Που να μπεις δηλαδή και σε καλοστημένο 206...
Τέλος πάντων..είναι λίγο βλακεία να κάνεις τέτοια ερώτηση σε ένα φορουμ της peugeot διότι (όχι άδικα) δεν πρόκειται κανένας να σου πει να πάρεις το opc. Εάν είσαι για ευθείες τότε το αμάξι είναι πολύ δυνατό αλλά την αίσθηση του rc και την ευχαρίστηση που θα σου προσφέρει δεν πρόκειται να τη βρεις στο opc. Άσε που το rc με ένα μπλοκέ απλά πάει αλλού... Αν σκεφτείς και ότι αφού διαθέτεις τα λεφτά γιατί να τα δώσεις για ένα αμάξι που έχει 18000km και να μην τα κάνεις εσύ αυτά τα χιλιόμετρα στο καινούριο...? Εγώ δε θα το σκεφτόμουν καν. |
ps0f0r έγραψε: |
Και εδω ειναι που θελω την βοηθεια σας. Δεν εχω ιδεα απο το συγκεκριμενο αμαξι και την συμπεριφορα του στον δρομο ουτε μπορω να πω του παιδιου "να σου που σε πειραζει να το κανουμε μια βολτα μεχρι σουνιο να του πιω το αιμα?" |
ps0f0r έγραψε: |
Δωστε μου κατι απτο ρε παιδια να το ριξω το αμαξι σε υποληψη. |
volvos έγραψε: |
το φιεστα st & focus st δε στριβουν καλα?????????
ρε τι θα μαθουμε σημερα |
Ronin έγραψε: | ||
Εγώ θα έλεγα το Astra ![]() Αν τελικά διαλέξεις το 207 να μου γνωρίσεις το φίλο σου ![]() |
Steve έγραψε: |
Το 206 σπέρνει ράγες, το έχουμε πει ![]() |
ps0f0r έγραψε: | ||
Αλλα τοσο πολυ? Να σου πω την αληθεια αυτο το αμαξι ειναι και ο λογος που παιρνω το 207RC αλλα φοβαμαι μην ξενερωσω εχωντας στον νου πως στριβει το 206 και δω οτι στο 207 τα πραγματα αλλαξαν αρδην. |
ps0f0r έγραψε: |
Σαν υποσημειωση: το αμαξι πηγαινε ελα αναβυσο (περι τα 128 χλμ) εκαψε 25.6 ολοκληρα και γεματα λιτρα βενζινη! |
ps0f0r έγραψε: |
Το αμαξι κατω απο το καπο κρυβει ενα θυριο. Δυστυχως ομως κατα την γνωμη μου σχεδιαστικα πρεπει να χει γινει ενα λαθος γιατι αυτος ο κινητηρας που ειναι ενα τερας πραγματικα ηταν αδυνατον να περασει ολη αυτην την δυναμη στον τροχο του. Εντονη υπερστροφη και υποστροφη η οποια στα δικα μου τα χερια (δεν ξερω αν καποιος αλλος εδω περα να τα εβγαζε περα καλυτερα, αλλα και εγω αν και 25 χρονων ειμαι οδηγος με διπλωμα 7.5 χρονια και χωρις τουλαχιστον 15 και εδω και 3 χρονια και κατι μηνες επαγγελματιας οδηγος με επικαθημενο στους δρομους της Αμοργου- και οποιος εχει δει τους δρομους τις Αμοργου ξερει γιατι το λεω) ηταν και αθεμητη και κατα 50-60% ανεξελεκτη και σπαστικη.
Με λιγα λογια με επιανε πολλες φορες στον υπνο το αμαξι. Και σε πολλα σημεια σαν να μου ελεγε δεν ειμαι για πολλα πολλα παιχνιδια. Θελει προσοχη. |
Pughell έγραψε: |
Πανο το OPC με οτι γραμμες και να το πας,παντα θα σε βγαζει απεναντι...
Ειναι κλασσικη πολιτικη της Opel και οταν το οδηγησα ελπιζα οτι θα την εχει αλλαξει... παπ***α αλλαξαν ομως. ![]() Και η πλακα ειναι οτι το μοτερ ειναι πολυ γραμμικο και στρωτο χωρις ξεσπασματα.Κυριολεκτικα μια τελεια βελτιωμενη μορφη του παλιου Ζ20LET των Astra Coupe(G) και Zafira OPC. Απλα παρα την μπροστοβαρη κατανομη,για Χ Ψ λογους δεν εδωσαν την αναλογη εμφαση στο στριψιμο του επιζητωντας το foolproof setup της Opel. Ακομα και η εκδοση Nurburgring φοραει σχεδον την ιδια αναρτηση και δεν εχει ουσιαστικες διαφορες. Απο οτι εχω ακουσει με το ΑΤΒ τα πραγματα βελτιωνονται αρκετα αλλα δεν γινεται και ο ορισμος του "Ολα μεσα!" που αποκτουν αλλα προσθιοκινητα με μπλοκε. Επισης ακομα και με τις 19αρες που λογικα θα περιμενες καποια καλη διαφορα,παλι μια απο τα ιδια ειναι και χανει και ακομα περισσοτερο σε ανεση. |
Ronin έγραψε: |
Μάλιστα. Οπότε ο φίλος πρέπει να βάλει σε σειρά τις προτεραιότητες του... p.s. Εμένα πάντος εξακολουθεί να μου κάνει το Astra ![]() |
Steve έγραψε: |
Βρε θα με ματιάξετε ![]() |
Randy έγραψε: |
Ξεθαβω και λεω οτι αν εβγαινε ακομη το πανισχυρο 206 RC τοτε θα ετρεχα με κλειστα ματια..
Για ποιο OPC και 207 μου λετε? 206 κυριοι... |
Sinanai έγραψε: |
Δεύτερον, γιατί δε συγκρίνετε 207 RC με CORSA OPC, αλλά με ASTRA; ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Δεύτερον, γιατί δε συγκρίνετε 207 RC με CORSA OPC, αλλά με ASTRA; ![]() |
PASALIMANI έγραψε: |
να σε περνανε χαλαρα κ με ροπες διαφορα 207,308 με αυτοκολλητα etuners,μανουκης,εβολαντ,δαραςκαντερες και μεσα στην θλιψη να αναρωτιεσαι γιατι εκανα λαθος.τελικα δυσκολη η αγορα αυτοκινητου ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μητσο το 207 μια χαρα ειναι στις στροφες και βολευεται και σχεδον στα ιδια κομματια που βολευεται και το 206,θα ζοριζονταν θα ελεγα σε περασματα που ταιριαζουν περισσοτερο στα 106,λογικο αλλωστε καθως τα 106 ειναι και σχεδον μισο μετρο πιο κοντα σε μηκος. ![]() Παντως επιμενω,το Golf δεν εχει καμια σχεση με το RC(βγαζω Rallye/GT εξω). Ναι μεν εχει χρονους,καμια επαφη σε αισθηση παντως,ιδιαιτερα αν αναζητας "παιχνιδι". Επιστρεφοντας on topic,το Astra εχει αθλιο στησιμο,σε αντιθεση με το Corsa που παρα το οτι δεν ειναι κατι το ιδιαιτερο,σιγουρα δεν ειναι και κακο. ![]() Περι Clio,No comment,αμα πετυχεις κανενα τετοιο σε βουνο/κατηφορα,ετοιμασου να φας το ξυλο της αρκουδας. Στην ευθεια κρινουν τα αυτοκινητα οι ηλιθιοι... |
Jim207GT έγραψε: | ||
Εγώ πάντως έχω να πώ οτι μετά την προσθήκη του μπλοκέ το GTακι μου στρίβει διαολεμμένα γρήγορα και κάτι ανηφορικά πέταλα τα έχει ψωμοτύρι με την ροπάκλα του, φανταστείτε οτι αν μένεις στο γκάζι ξεκολάει πίσω ακόμα και σε ανηφόρα. Οπότε ένα RC με μπλοκέ πιστεύω να είναι απλά Super. Τρώτε τρελό κόλλημα με το τιμόνι, μα καλά βάράκια θέλετε να κάνετε ή να οδηγάτε?? Το τιμόνι είναι άψογο και από πληροφόριση και από οτιδιποτε άλλο, και δεν παλέυεις να το στρίψεις ιδικά με το μπλοκέ είναι υπέροχο. Μήτσο μην κοιτάς το δικό σου απλά δεν έχει καμία σχέση με 206RC. Και αν φτίαξει κάποιος ένα 207RC όπως έφτιαξες το δικό σου και ξυλώσει και τα πάντα από μέσα όπως το δικό σου άστο ούτε να το σκέφτομαι. Πάντως και για τα Opel μετά το σοκ το δικό μου, ας βάλουν πρώτα ένα μπλοκέ και μετά ψάχνονται και για τα υπόλοιπα. |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
και ένα 206 1,6 με ένα μπλόκέ και ψευτοανάρτηση είναι πολύ ανώτερο σε μια στριφτερή διαδρομή από τα 207 ότι και άν έχουν κάνει, καθαρά ΛΟΓΩ ΒΑΡΟΥΣ όπως και ένα πιό ελαφρύ όχημα λχ 106 από τα 206... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Καλά ο Pughell έχει πάθει πλάκα με το στήσιμο του clio όπως ο παπής και το υπερασπίζεται με θέρμη κάθε φορα... ![]() ![]() Ισως, το σίγουρο είναι ότι θα ήθελε ένα πιό ''γεμάτο'' μοτέρ και λιγότερο βάρος!! Εσύ τι ξέρεις για το δικό μου? Αναμετάδοση Volvos ![]() ![]() Αν δεν οδηγήσεις κάτι δεν μπορείς να κρίνεις άμεσα ... |
Παράθεση: |
τί μπορεί να κάνει το μεν και το δε αμάξι, με το ανάλογο κόστος, χρόνο και επεμβάσεις στα εντόσθια ή όχι |
volvos έγραψε: |
η απαντηση μου ηταν στο οτι δε μπορεις να συγκρινεις ενα βελτιωμενο αμαξι με ενα εργοστασιακο ειναι τελειως παραλογο οπως και τα λεφτα που δινουμε για τα αμαξι μας.
με την ιδια λογικη ο αλλος σου λεει εχω 106 τουρμπο και περασα γκαλαρντο και εχω δωσει τοσα και τοσα κλπ... συγκρινει ο steve ενα 206 φτιαγμενο που εχει ξεχασει διαφορα εξοδα σε αυτα που αναφερει με ενα μαμα 207 που το παιρνεις και το μονο που κανεις ειναι να οδηγεις και να φουλαρεις το τεποζιτο. τι ακριβως συζητηση να κανουμε που αν τη διαβασει καποιος τριτος θα γελαει 2 μερες ![]() |
salex έγραψε: |
Έχω ήδη αρχίσει να χαμογελάω. Παρακαλώ συνεχίστε! Πάω να φέρω ποπ-κορν!!! |
volvos έγραψε: |
συγκρινει ο steve ενα 206 φτιαγμενο που εχει ξεχασει διαφορα εξοδα σε αυτα που αναφερει |
volvos έγραψε: |
με ενα μαμα 207 που το παιρνεις και το μονο που κανεις ειναι να οδηγεις και να φουλαρεις το τεποζιτο. |
PASALIMANI έγραψε: |
Eγω ενα εχω να πω και το ξερετε ολοι.ο καιρος που τα 207 θα αρχισουν να μοιραζουν lipton ice tea ειναι κοντα... ![]() |
Παράθεση: |
το οποίο όμως 207RC είναι τόσο τέλειο σε στήσιμο, κατανομή, φρένα κλπ. |
Steve έγραψε: |
[
Ένα 206 1.6 GTi στα 15.500 που είχε το 2004, με ένα σετ εκκεντροφόρους rallye + γρανάζια + reprofile 500 ευρώ, πρόγραμμα 300 ευρώ, ανάρτηση + ακραξόνια 1500 ευρώ, μπλοκέ 900 ευρώ (τόσο το είχα πάρει), 16/65 200 ευρώ (τζαμπέ για εμένα γιατί το είχα στο 14άρι), βολάν + τροχαλία ελαφρωμένα 300 ευρώ, εξάτμιση rallye /δίχαλο μαζί με σωληνώσεις κλπ. 700 ευρώ, φτάνει στα 19900 ευρώ, 20000 ευρώ στρόγγυλα δηλαδή. . |
volvos έγραψε: |
και ειλικρινα δε θελω να σκεφτομαι τι θα κανει ενα 207rc των 22500 με +700προγραμμα +800 για μπλοκε περασμενο
δηλαδη με 24κ εχεις ενα αμαξι 200++αλογα που με το μπλοκε θα κανει χρονους σερρες που εσυ και εγω ΔΑ ΘΑ ΔΟΥΜΕ ΠΟΤΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Οπως πάντα οι γκουρού-παχιές αγελάδες ξεσπαθώνουν!! ![]() ![]() και είναι και παρεξηγησιάρικες!! Αστο Στέλιο...δεν αναφερόμουν σε σένα + Τον έρωτα πού διαφημίζει τις(όποιες) οδηγικές του ικανότητες ανεληπώς ![]() (Μλκα όταν ξαναπάμε κουλός-ξεκουλός θα σου ρίξω αρκετά δέυτερα λόγω μηχανικής υπεροχής...ασε που αν μου το δόσεις μπορεί να γράψω και καλύτερα από σενα ΩΩΩΩ!!! τι σου είπαααα!! ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() .... |
Pughell έγραψε: | ||
Αν συγκρινουμε αμεσα 206 με 207,τοτε τα μονα(κυριολεκτικα) υπερ που εχει το 206 ειναι το χαμηλοτερο βαρος,το υδραυλικο τιμονι και η πιο παιχνιδιαρικη ουρα του.
Κατα τα αλλα ειναι λιγοτερο προβλεψιμο/ρυθμισιμο απο το 207,με σαφως χειροτερη κατανομη βαρους,χειροτερα φρενα και ταυτοχρονα συντηρηση/καταναλωση(αυτα βεβαια δεν μας ενδιαφερουν τοσο). Και οσο αφορα την sport κατασκευη,αυτη μας τελειωσε μαζι με το 205 και το 106. Απο εκει και περα ολα αρχιζαν να εκφυλιζονται αναλογα με το μοντελο και την εποχη... Απλα ειναι καλο να αναγνωριζουμε τα υπερ και τα κατα της τεχνολογιας και της εξελιξης.
Μητσο περι "παχιων αγελαδων" κοψτο λιγο γιατι κατανταει γελοιο... Στους περισσοτερους απο εδω μεσα,δεν υπαρχει/υπηρχε η οικονομικη ανεση να παρουμε ενα αυτοκινητο των 25.000Ε αλλα αυτο δεν σημαινει οτι ηρθαμε και απο το διαστημα μιας και οδηγαμε το ταπεινο κουβαδακι των 5000Ε. Οποτε χαλαρωσε λιγο και ασε τα "στολιδια" και λοιπους χαρακτηρισμους... |
volvos έγραψε: |
για αυτο σου λεω σταυρο το αμαξι μας το φτιαχνουμε για να το χαιρομαστε εμεις. αν μπεις στη διαδικασια τι θα μπορουσες να παρεις τι αλλο καλυτερο υπαρχει κλπ κλπ κλπ τοτε θα παθεις μονιμη ψυχοσωματικη κριση καταθλιπτικης καταδιωξης οπως καταφρακτος που βλεπει typer και παιρνει νταβορ μετα ![]() |
SnakeMJK έγραψε: |
όπως είχε πει και ο τάκης παλαιότερα, τα καινούρια αμάξια μπορεί να γράφουν τρελούς χρόνους αλλά είναι σαν να πηδάς με 5 προφυλακτικά. |
Παράθεση: |
Αυτό θέλω να τονίσω, ότι πλέον όσοι κοιτάνε για τα νέα αμάξια, πρέπει να λένε και ένα ευχαριστώ στην εξέλιξη της κάθε εταιρίας (είτε Peugeot είτε Opel), και να μπορούν να εκτιμήσουν 5 πράγματα με τα λεφτά που δίνουν. |
Randy έγραψε: | ||
Μπορει να ναι οπως τα λες, και να κερναει Lipton, αλλα ποτε δε θα ναι τοσο ομορφο οσο το αντιστοιχο του, 206RC._ ![]() (και μην κανεις πφφ, η αληθεια ειναι..) ![]() |
CorsaSport έγραψε: |
Να ρωτησω κατι ρε παιδια???ΓΙΑΤΙκολλατε στα opel οτι δεν στιβουν?ωραια και?μεχρι στιγμης δεν ειδα κανενα να λεει ναι βγαζει ροπη κανει ρανει ολοι οσους εχω ακουσει ενα πραγμα εχουν μαθει να λενε και το εχουν κανει καραμελα δεν στριβει ωραια και?Εγω ομως πως μπορω και το στριβω το corsa?Δεν λεω ειναι αποψης αλλα τις εχετε τεκμηριωμενες?εχετε μπει σε corsa,astra να το στριψετε?Και εκτος αυτου ερωτηση που δεν ξερω γι αυτο ρωταω μπορει ενα 207rc να περασει ενα ταπερ(typeR) η ενα rx8 cosmo μαμα παντα ετσι εργοστασιακα?Το εγραψα αυτο μονο και μονο για να μν λετε ολοι δεν στριβουν και δεν στιβουν και ειδικα απο αυτους που δεν εχουν οδηγησει corsa,astra.Πρωτα δοκιμασε κατι και μετα κρινε οχι το λεει ενας και μετα ολοι απο πισω ναι εχει δικιο +1 κλπ κλπ... |
CorsaSport έγραψε: |
Να ρωτησω κατι ρε παιδια???ΓΙΑΤΙκολλατε στα opel οτι δεν στιβουν?ωραια και?μεχρι στιγμης δεν ειδα κανενα να λεει ναι βγαζει ροπη κανει ρανει ολοι οσους εχω ακουσει ενα πραγμα εχουν μαθει να λενε και το εχουν κανει καραμελα δεν στριβει ωραια και?Εγω ομως πως μπορω και το στριβω το corsa?Δεν λεω ειναι αποψης αλλα τις εχετε τεκμηριωμενες?εχετε μπει σε corsa,astra να το στριψετε?... |
peugeot_ς έγραψε: |
Τα opc σκαβει την ασφαλτο, το rc σπερνει ραγες. ![]() |
peugeot_ς έγραψε: |
Τα opc σκαβει την ασφαλτο, το rc σπερνει ραγες. ![]() |
MEMsound έγραψε: |
πάντως η παραγωγη ραγων πρεπει να ειναι επικερδης.
μεταξυ των παραπονουντων αγροτών δεν ακουσα κανέναν να εχει παράπονο με το εμπόριο ραγών... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Steve έγραψε: |
Εμείς με τα 206 σκιζόμαστε (με οικονομικότερο τρόπο βέβαια) για στήσιμο και άλογα, και έρχεται το 207 RC εργοστασιακό, και μας ακολουθεί κυριλέ! ![]() |
MHTSOS90 έγραψε: |
ΤΣΠ ΑΠΛΑ ΟΤΙ ΛΕΕΙ Η ΥΠΑΓΡΑΦΗ ΜΟΥ!!!!!!!! |
Steve έγραψε: |
Οι αγρότες που κολάνε με τις ράγες ρε μαλ**α Μ*νθε? ![]() |
MEMsound έγραψε: | ||
...όπου κολλάει και η "σπορα" των ραγών... ρε μαλ**α Στ*υρε ![]() |
Randy έγραψε: |
Καποιος δε θυμαμαι ποιος εχει αφησει ενα link με τρακαρισματα με 206. Και λεει οτι αυτος ειναι ο λογος που δεν πηρε peugeot..
ΕΛΕΟΣ! Δηλαδη το αμαξι φταιει? Τι αλλο θα ακουσω ρε... ![]() ![]() ![]() |
MHTSOS90 έγραψε: |
![]() ![]() (λιγο off topic αλλα δεν πειραζει) |
Randy έγραψε: |
Καποιος δε θυμαμαι ποιος εχει αφησει ενα link με τρακαρισματα με 206. Και λεει οτι αυτος ειναι ο λογος που δεν πηρε peugeot..
ΕΛΕΟΣ! Δηλαδη το αμαξι φταιει? Τι αλλο θα ακουσω ρε... ![]() ![]() ![]() |
Παράθεση: |
Με 30Ε το astra βιδωνετε στην ασφαλτο πολυ απλα με καμπεροβιδες και εχει μια χαρα κρατημα τεσπα.τελος
|
CorsaSport έγραψε: |
Παντως μεχρι στιγμης 2-3 ατομα μ εχουν φερθει σωστα εδω στο forum σαν ανθρωπο και οχι ως βαση επιλογης μαρκας,και ο Pughell ειναι ενας απο αυτους. |
xrisa-xs έγραψε: |
gayz πρέπει να είστε πιο ευγενικοί με τους φιλοξενούμενούς μας |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
MEMsound έγραψε: | ||||
γκ-Α-ιζ λεει οχι γκ-Ε-ις ευγενικότατη ειναι |
Steve έγραψε: |
Ρομπέν των δασών και Δον Κιχώτη των αμάχων και φτωχών |
Παράθεση: |
Το gayz είναι ο πληθυντικός του gay. |
Pughell έγραψε: |
Δηλαδη ρε ηλιθιε,οποιος δεν παει πιστα,δεν ξερει να οδηγαει και δεν εχει αποψη για την αυτοκινηση; |
Steve έγραψε: | ||
![]() Όσο για τα υπόλοιπα, 6 χρόνια κλείνω οδηγικά, οπότε μάλλον την γλίτωσα ![]() Τούρλααααααααααααααααααα μου εσύ! |
Pughell έγραψε: |
Οσο για τα 6 χρονια,ρωτα Σταυρο(Kane) να σου πει για τους "πιστακηδες" της Θεσ/νικης και τα καμωματα τους. ![]() |
Παράθεση: |
περιπου 12 χρονια που οδηγαω(νομιμα),δεν ειχα ακομα καποιο ατυχημα στο οποιο ημουν υπαιτιος. |
Pughell έγραψε: |
Σε καλυψα; ![]() |
Randy έγραψε: |
Λοιπον, το θεμα ειναι οτι απολα τα posts παρατηρω οτι το OPC απογοητευει. Κριμα και το συμπαθω ιδιαιτερα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το μονο κοινο που εχουν με το 308 ειναι ο ογκος και η ιδια κατηγορια καροτσας...
Τιποτα αλλο μιας και στην μια περιπτωση μιλαμε για ενα εντελως οικογενειακο αυτοκινητο που φορεσε ενα δυνατο μοτερ μαζι με 6αρι σασμαν και απο την αλλη μιλαμε για μια sport κατασκευη που φοραει εντελως διαφορετικες αναρτησεις/setup απο τα απλα Astra παραγωγης. ![]() |
CorsaSport έγραψε: |
Το αστρα το 1.6 Τ βγαζει 180 μαμα ναι ειναι στην τιμη του 207 rc νομιζω παει παρα πολυ καλα.Εντομεταξυ ναι μεν δεν συγκρινετε το αστρα με 207 αλλα το corsa.παντως επιμενω πως θελω να δω 207 rc με corsa opc και τα 2 να εχουν πανω κατι καλουδια να δουμε ενα ανοιγματακι να μας φυγει η απορια.Παντως το αστρα ειναι συγκριση με 308 ιδιο σκαρι για δυναμη δεν ξερω τι προσφερει το 308 σε σχεση με το αστρα. |
volvos έγραψε: |
corsa fpe me 36kιλα ροπη
kai astra fpe Με 50κιλα ροπη τι σκ**α? ο σαλιας τα φτιαχνει?? |
kostas207rc έγραψε: | ||
Δεν έχω ακόμα πλήρη εικόνα με καλούδια πάνω αλλά και τα 2 μαμά εντελώς πάνε το ίδιο για να μην πω ότι παίζει να είναι και λίγο μπροστά το RC τουλάχιστον αυτό έβλεπα με τον κολητό μου καθώς τα έχουμε αγοράσει με διαφορά μίας εβδομάδας και έχουμε ανοίξει άπειρες φορές... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Μια φορά είχα κάνει μια άτυπη κόντρα με ένα πολύ δυνατο τουρμπάμαξο και μέχρι τα 130 ήμουν πολύ μπροστά ένώ από πίσω έβλεπα καπνούς ![]() |
Παράθεση: |
* ESP * Αυτόματος Κλιματισμός Διπλής Ζώνης * Αυτόματος υαλοκαθαριστήρας και αυτόματο άναμμα προβολέων * Εσωτερικός καθρέφτης μεταβλητής φωτεινότητας * Ζάντες αλουμινίου 17" * Καθρέπτες ηλεκτρικά ρυθμιζόμενοι και θερμαινόμενοι * Καθρέπτες με ηλεκτρική αναδιπλωση * Προβολείς ομίχλης * Ράδιο CD με MP3 * Υποβοήθηση παρκαρίσματος με ανιχνευτή εμποδίων πίσω * Φώτα στροφής |
Steve έγραψε: | ||
![]() |
SnakeMJK έγραψε: | ||
Μόνο που το 207 RC στον βασικό του εξοπλισμό είναι τίγκα!
|
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Ρε παιδιά μην πιστεύετε ότι σας λένε ή γενικά απόλυτα νούμερα δυναμομετρήσεων...
50 κιλά ροπής είναι πάααρα πολλά για απλό φπε.... Επίσης ακόμα και στις κόντρες το ζητούμενο είναι η ΠΡΟΣΦΥΣΗ!!! Τί να την κάνεις τόση δύναμη άν ο άλλος στο τετρακοσάρι σου έχει σκάσει μια κολώνα ενώ εσυ σπινάρεις... Μια φορά είχα κάνει μια άτυπη κόντρα με ένα πολύ δυνατο τουρμπάμαξο και μέχρι τα 130 ήμουν πολύ μπροστά ένώ από πίσω έβλεπα καπνούς ![]() Αυτό παίζει βασικό ρόλο και στην οδήγηση σε μία χ ψ πίστα όπου ένα όχημα με πολύ πιό αδύναμο μοτέρ αλλά πολύ καλύτερη πρόσφυση μπορεί να το εξευτελίσει από άποψη χρόνων. Επίσης άξιο αναφοράς είναι οι πολύ καλές καμπύλες ροπής και ισχύος που παρουσιάζει ο βελτιωμένος by salex THP που βοηθάει στο καλό traction. |
MEMsound έγραψε: |
πραγματικά ασχολήστε τόσο πολυ με τα "ανοίγματα" φιλικά και μη?
δεν τα πιστευω αυτά που διαβάζω ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() τουλάχιστον πάτε σε κάνα αγώνα ή απλά εχετε να καυχιέστε στους φίλους / γυρω σας "του ριξα 2 κολώνες", "ανοιξα με τον Χ και με τσάγιασε" κλπ κλπ... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() η κουβέντα μου θυμίζει "πηγαδάκι" από ιδιόκτήτες πουντοτζιτων Πέμπτη βράδυ πριν 10+χρόνια στην Βουτα... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
MEMsound έγραψε: |
η κουβέντα μου θυμίζει "πηγαδάκι" από ιδιόκτήτες πουντοτζιτων Πέμπτη βράδυ πριν 10+χρόνια στην Βουτα... ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
lambrosp έγραψε: |
Ο καθε ενας οπως την βρισκει ετσι???
Εσυ πως καυχιεσαι?? "Πηγα στην πιστα και μπηκα τρενο και εκαψα λαστιχα και..." |
Παράθεση: |
Fiat MAREA(ή κάπως έτσι) χιλιοτρακαρισμένο |
Παράθεση: |
τυχαίο = δεν ξέρουμε κατασταση ελαστικών/βενζίνης/ανάρτησης/ασφαλτοτάπητα/καθαρου η όχι φιλτρου αέρα κλπ κλπ κλπ.../κατάσταση οδηγου κλπ κλπ... |
Randy έγραψε: | ||
Αρνουμαι να δεχτω οτι περασε το RC σου αυτη η μπακατελα... ![]() ![]() |
Παράθεση: |
οχι με τον 5κυλινδρο turbo επανω απο το Coupe σε ΦΠΕ μορφη |
MEMsound έγραψε: | ||
ετσι ακριβώς... αφου οταν δεν "αρπάζουν" μόνα τους τους ριχνω λίγο οινοπνευμα και ανάβω με αναπτήρα για να φαίνονται "λιωμένα"... ![]() ![]() ![]() ![]() προφανώς δεν κατάλαβες τι εγραψα... εννοούσα οτι τα "ανοίγματα" ετσι όπως τα περιγράφετε.... συμπεράσματα βγαίνουν "οτι να ναι"... αν εσυ θεωρείς οτι με το "σχεδόν τυχαίο" * ανοιγμα σε ενα φανάρι μπορείς να κρίνεις οτι ενα αμάξι ειναι "καλήτερο" από ενα άλλο, πάω πάσο. απλά εγω θελω λιγο πιο χειροποιαστά συγκριτικά... *τυχαίο = δεν ξέρουμε κατασταση ελαστικών/βενζίνης/ανάρτησης/ασφαλτοτάπητα/καθαρου η όχι φιλτρου αέρα κλπ κλπ κλπ.../κατάσταση οδηγου κλπ κλπ... από τέτοια ανοίγματα το μόνο "ασφαλές" συμπέρασμα που μπορεί να βγεί ειναι για τα συγκεκριμένα 2 αμάξια πχ το "ΡΨ του Περικλή Χ." vs "ΟΠΙΣΙ" του Κολοκοτρώνη Ξ." πιο εφτασε πρώτο στο τέλος της διαδρομής... ... και όχι για το αν η A αυτοκινητοβιομηχανία εχει βγάλει καλήτερο αμάξι από την Β... |
volvos έγραψε: |
παιδακια επειδη εχουμε ξεφυγει εδω και καιρο και δε προσφερει τιποτα η συζητηση εδω.
το παρον τοπικ θα κλειδωθει και οποιος θελει συνεχιζει στο αλλο τοπικ που ειναι για συγκρισεις 207 με τον υπολοιπο κοσμο... |
CorsaSport έγραψε: |
Την κυριακη στην δεξιοτεχνια κατω στην παραλια πιο 207 απο το club ηταν?Εκεινο ποσα αλογα βγαζει?και γτ δεν δοκιμαζει με το opc να δουμε την διαφορα? |
lambrosp έγραψε: |
Τα χειροπιαστα που λες ομως ποια ειναι??Ο χρονος στην πιστα?? |
lambrosp έγραψε: |
Τα χειροπιαστα που λες ομως ποια ειναι?? |
lambrosp έγραψε: |
Αρα καταληγουμε στο οτι οπως την βρισκει ο καθενας. Και σιγουρα τα αποτελεσματα της ευθειας διχνουν πιο αυτοκινητο ειναι πιο δυνατο και ιδιως απο ρεπριζ.Οπως και να το κανεις μια ευθεια ειναι και οσο κουλος και να ειναι ο αλλος 2-3 αλλαγες θα μπορεσει να τις κανει.Τωρα αν η διαφορα ειναι στο 1 αυτοκινητο ή ενα κενο τοτε παιζουν ρολο πολλα γιατι η διαφορα ειναι μικρη. Τα χειροπιαστα που λες ομως ποια ειναι??Ο χρονος στην πιστα?? Εκει παιζει πιο μεγαλο ρολο ο οδηγος και οχι το αυτοκινητο. Σε μια ευθεια ,δυο 207gt μπορουν να εχουν ........1 αυτοκινητο διαφορα???Θεμα οδηγου η και αλλον παραγοντων. Στην πιστα ομως μπορουν να εχουν και 5'' διαφορα. Τι σημαινει? οτι το ενα ειναι καλυτερο απο το αλλο??Οχι.Ειναι θεμα οδηγου. Τα 5'' στην ευθεια ομως μεταφραζονται σε 5-εως και 10 αυτοκινητα διαφορα.Αυτο οταν συμβαινει μεταξυ δυο αυτοκινητων ειναι απλα αλλη κατηγορια το ενα απο το αλλο και λες οτι δεν εχουν καμοια επαφη τα δυο αυτοκινητα.Οποτε συγκριση δεν βγαινει με χρονους.Συγκριση μεταξυ των οδηγων βεβαιως. Γι αυτο σου λεω .....οπως την βρισκει ο καθενας. ![]() |
Steve έγραψε: | ||
|
ayrton έγραψε: |
Παιδια επειδη ετυχε να ανοιξω προσφατα με astra opc απο φαναρια εν κινηση με 2αρα, μεχρι και την τριτη ηταν λιγο μπροστα μετα ομως εκανε διαφορα (240hp ειναι μεγαλη διαφορα). η μονη συγκριση που μπορει να γινει ειναι με το corsa opc, το οποιο σε δυναμη ειναι σχεδον τα ιδια αλλα σε στισημο-κρατημα ειναι μακραν πισω ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Παίζει και το ενδεχόμενο να το σπίνιαρε σαν χαζός το opc και ο άλλος να ξεκίνησε πιο έξυπνα...Μην το δένεις κόμπο λοιπόν γιατί το ίδιο μου είχε συμβεί και μένα με σεατ leon cupra σε γλυστερό δρόμο |
volvos έγραψε: |
το opc εχει επριοριστη ροπης σε 1η 2α
οποτε ανοιγματα με τετοια αμαξια εχουν νοημα μετα τη 3η που δινουν ολη τη δυναμη... με c-class amg63 εχετε ανοιξει? λενε οτι παει καλα μετα τα 250... |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: | ||
Ασε φίλε, μεχρι τα 200 σέρνεται το αυτοκίνητο που λές... Σκέψου μιά φορά είχα ''ανοίξει''-''πατήσει'' με το υάρις στημένοι φανάρι και 1ες 2ες ήμουν οριακά μπροστά... μετά έφυγε αλλά τί να το κάνεις.... Για τα κυβικά του δεν πάει.... ![]() |
volvos έγραψε: |
ΔΕ ΦΤΑΙΝΕ ΑΥΤΟΙ ΑΛΛΑ ΟΙ MOD ΠΟΥ ΔΕ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΚΛΕΙΔΩΣΕΙ ΤΟΣΟ ΚΑΙΡΟ ![]() ![]() ![]() |
Randy έγραψε: |
οτι να ναι !!!! ετσι καγκουριδηδες!!! ![]() ![]() ![]() |