PSClub - Hellas

Ελαστικά και Τροχοί - Τι γλιστραει περισσοτερο ;;;

DimiP - Τρι 15 Απρ 2003, 01:22:31
Θέμα δημοσίευσης: Τι γλιστραει περισσοτερο ;;;
Τελικα ρε παιδια , τι γλιστραει περισσοτερο ;;
βλεπω τα στιγμιοτυπα απο το wrc της Ν.Ζηλανδιας και μου ερχεται στο μυαλο αυτο το ερωτημα.
Πρακτικα στην καθημερινη ζωη (και οχι σε συνθηκες ραλυ) τι γλυστραει περισσοτερο και δυσκολευει τον οδηγο στο να ελεγξει το 206 του ;;;
το χωμα;
το χαλικι;
η βροχη και το πολυ νερο;
η λασπη;

φυσικα το χιονι και ο παγος ειναι τα Νο1 αλλα ειναι εκτος συναγωνισμου ως εξαιρετικες συνθηκες.

Πειτε την αποψη σας για τα 4 παραπανω, καθως και συμβουλες ελεγχου του 206 σε καθε ενα.

Προσωπικα πιστευω πως το ποιο υπουλο ειναι το χαλικι (ψιλο με χωμα) οπου φευγεις χωρις να παρεις ειδηση...
GIANNIS206 - Τρι 15 Απρ 2003, 01:52:47
Θέμα δημοσίευσης:
Από χαλίκι έφυγε και το SAXO στο Ράλυ Θερμαϊκού!
όσο για την γνώμη μου...θα κάνω μερικές δοκιμές ακόμα και θα αποφανθώ αργότερα!
GIANNIS206 - Τρι 15 Απρ 2003, 02:13:26
Θέμα δημοσίευσης:
Καθένα από αυτά που αναφέρεις είναι εξίσου επικίνδυνο!

Χώμα:Στο χώμα ξέρεις ότι μπορεί να σου διώξει ουρά εύκολα.Η οδήγηση γίνεται με όσο πιο πολύ γκάζι μπορείς!Το αυτοκίνητο αν σκάβει κάτω(δεν το λυπάσαι?) δεν θα φύγει εύκολα αλλά αν σηκώσεις το πόδι σου και πλακωθείς στα φρένα μέχρι σβούρα μπορεί να κάνεις!

Λάσπη!Ύπουλη και αυτή!Αν είναι πάνω σε άσφαλτο(εισόδους-εξόδους από εργοτάξια κλπ) τα πράγματα είναι δύσκολα.Αν είναι ευθεία καλά,αλλά αν είναι στροφή μπορεί να φύγει η μούρη επειδή πρώτα πατάει αυτή και μετά όλο μαζί!Αν είναι σε λασπωμένο χώμα αλλάζει και κάνεις CAMEL TROPHY!

Νερό:ΌΛοι ξερουμε για το νερόότι δεν χωράει μαγκές!Ακόμα και σε ευθεία μπορεί να χάσει όλο το αυτοκίνητο.Μεγάλο ρόλο εδώ παίζει και το λάστιχο!
Αλλά δεν είναι πανάκεια!Η υδροολίσθηση καραδοκεί και είναι αρκετά δύσκολη η γρήγορη οδήγηση!

Χαλίκια:Είναι απρόβλεπτα!αν είσαι στα όρια έχεις φύγει σίγουρα μέχρι να καταλάβει τι και πώς θα σε μαζεύουν!

Αυτά από εμένα!Περιμένω τις ενστάσεις σας!

Υ.Γ Σίγουρα φίλε Dimip εννοείς γρήγορη οδήγηση σε στροφές,,,κλπ κλπ!!
Alex - Τρι 15 Απρ 2003, 03:59:12
Θέμα δημοσίευσης:
Απο αποψη κινδυνου τα βαζω απο το πιο επικινδυνο στο πιο ανωδυνο, χωρις να εχω εμπειρια πανω τους - απλα ετσι υπολογιζω..

1) Χαλικι
2) Λασπη
3) Χωμα
4) Νερο

Ασχετο: Βασικα εμεις που κανουμε "στεγνη" οδηγηση καθε μερα εχουμε να αντιμετωπισουμε το #3. Αν δεις το λαστιχο σου μετα απο μια βολτα εχει πιασει χωμα. Οποτε μεταξυ ελαστικου-δρομου εχεις ενα στρωμα το οποιο σε παρεμποδιζει απ'το να γραπωσεις.. ενω με φουλ-βρεμενο συνηθως κατι τετοιο δεν ισχυει αλλα εχεις να αντιμετωπισεις την υδρολισθηση. Αν το λαστιχο ειναι καλο στην απομακρυνση νερου απο κατω τοτε ειναι πιθανο οτι η προσφυση θα ειναι καλυτερη απο ενα συνδιασμο στεγνου δρομου αλλα που το λαστιχο σου εχει πιασει σκονη. Το βλεπω καθε μερα αυτο οταν παταω τερμα γκαζι στους δρομους οταν δεν βρεχει και γραφει ασυστολα κατω το αμαξι την 1η. Ενω οταν βρεχει ακομα και σε δρομο γυαλι θελει προσπαθεια για να "γραψει"...

Η πλαινη προσφυση ειναι αλλη υποθεση οπου καλυτερα στεγνο και με σκονη παρα βρεμενο και χωρις σκονη...
alemao - Τρι 15 Απρ 2003, 06:54:19
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστεύω πως η άμμος και το ψιλό χαλίκι είναι τα χειρότερα...
Πάντως πέρσι στην Χαλκιδική ήθελα να κόψω δρόμο πάνω από το βουνό αντί να πάω γύρω γύρω την Σιθωνία και έβαλα το 206 μέσα από χωματόδρομο, μιλάμε για υπερειδική! Very happy Πήγαινα με μέσο όρο 60-70 km/h και το αμάξι δεν ίσιωσε ποτέ! Ήταν ο μόνος τρόπος να πηγαίνω γρήγορα και με ασφάλεια Laughing Laughing Laughing
ΝΙΚΟΣ - Τρι 15 Απρ 2003, 08:21:02
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
...θα κάνω μερικές δοκιμές ακόμα και θα αποφανθώ αργότερα!


Εχε τον νου σου με τις δοκιμες μην ορμηξεις πουθενα εεε Wink Very happy

Παντως ολα αυτα θελουν προσοχη.Πιστευω οτι το χιονι το φρεσκο κραταει αν εχεις λαστιχα χιονιου.Δεν ειναι σαν την ασφαλτο αλλα κραταει.
GIANNIS206 - Τρι 15 Απρ 2003, 08:47:26
Θέμα δημοσίευσης:
Οκ Νίκο θα προσέχω! Wink
Δημήτριος - Τρι 15 Απρ 2003, 15:07:31
Θέμα δημοσίευσης:
Πάντως γνώμη μου είναι πως αν είσαι σε νερό τα πράγματα είναι πιο ακίνδυνα απ' ότι όταν είσαι σε χαλίκι. Κάθε περίπτωση έχει τις ιδιαιτερότητές της.
Πάντως και σε χαλίκι θα είναι ωραία αλλά κάθε φορά που πήγαινα να κάνω κάτι, άκουγα κάτι πετρούλες να χτυπούν από κάτω τους θόλους και σταματούσα γιατί το λυπόμουνα...Γενικά είμαι λίγο μυγιάγγιχτος σε ότι αφορά το αυτοκίνητο...
Πολλές φορές ένιωσα το φαινόμενο της υδρολίσθησης ακόμα και σε ευθεία (με την μορφή "ψαρέματος"), πράγμα που σημαίνει πως όταν το νερό δεν προλαβαίνει να αποχετευθεί από τα αυλάκια του ελαστικού τότε η υδρολίσθηση είναι η φυσική συνέπεια. Το ίδιο θα συμβεί και με την λάσπη όταν στομώσουν τα ελαστικά (δηλαδή...λασπολίσθηση Smile Smile ).
Κατ' εμέ δεν υπάρχει ιεραρχία στην επικινδυνότητα. Ένα λάστιχο μπορεί να τα καταφέρνει καλά στο χώμα αλλά να μην πάει καλά στο νερό. Έτσι για το συγκεκριμένο ελαστικό (και κατ' επέκταση για την συγκεκριμένη ανάρτηση), το χώμα είναι λιγότερο επικίνδυνο απ' ότι το νερό.
DimiP - Τρι 15 Απρ 2003, 18:15:44
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Καθένα από αυτά που αναφέρεις είναι εξίσου επικίνδυνο!

Χώμα:Στο χώμα ξέρεις ότι μπορεί να σου διώξει ουρά εύκολα.Η οδήγηση γίνεται με όσο πιο πολύ γκάζι μπορείς!Το αυτοκίνητο αν σκάβει κάτω(δεν το λυπάσαι?) δεν θα φύγει εύκολα αλλά αν σηκώσεις το πόδι σου και πλακωθείς στα φρένα μέχρι σβούρα μπορεί να κάνεις!

Λάσπη!Ύπουλη και αυτή!Αν είναι πάνω σε άσφαλτο(εισόδους-εξόδους από εργοτάξια κλπ) τα πράγματα είναι δύσκολα.Αν είναι ευθεία καλά,αλλά αν είναι στροφή μπορεί να φύγει η μούρη επειδή πρώτα πατάει αυτή και μετά όλο μαζί!Αν είναι σε λασπωμένο χώμα αλλάζει και κάνεις CAMEL TROPHY!

Νερό:ΌΛοι ξερουμε για το νερόότι δεν χωράει μαγκές!Ακόμα και σε ευθεία μπορεί να χάσει όλο το αυτοκίνητο.Μεγάλο ρόλο εδώ παίζει και το λάστιχο!
Αλλά δεν είναι πανάκεια!Η υδροολίσθηση καραδοκεί και είναι αρκετά δύσκολη η γρήγορη οδήγηση!

Χαλίκια:Είναι απρόβλεπτα!αν είσαι στα όρια έχεις φύγει σίγουρα μέχρι να καταλάβει τι και πώς θα σε μαζεύουν!

Αυτά από εμένα!Περιμένω τις ενστάσεις σας!

Υ.Γ Σίγουρα φίλε Dimip εννοείς γρήγορη οδήγηση σε στροφές,,,κλπ κλπ!!



μπααα! απεναντιας μιλω για νορμαλ οδηγηση, φυσικα οδηγηση ...γοργή και οχι τυπου χελωνας.
οχι πλακωμα απλα οδηγω προσεκτικα και σβελτα.
για κατι τετοιο μιλαω.
peugeot206cc - Δευ 21 Απρ 2003, 13:30:09
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
Πολλές φορές ένιωσα το φαινόμενο της υδρολίσθησης ακόμα και σε ευθεία (με την μορφή "ψαρέματος"), πράγμα που σημαίνει πως όταν το νερό δεν προλαβαίνει να αποχετευθεί από τα αυλάκια του ελαστικού τότε η υδρολίσθηση είναι η φυσική συνέπεια. Το ίδιο θα συμβεί και με την λάσπη όταν στομώσουν τα ελαστικά (δηλαδή...λασπολίσθηση Smile Smile ).


Sorry αλλά το ψάρεμα δεν σημαίνει υδρολίσθηση. Το ψάρεμα προκύπτει από την αυξημένη αντίσταση του ενός μπροστινού ελαστικού σε σχέση με το άλλο όταν αυτό βρει μπροστά του αυξημένη ποσότητα νερού.

Όταν συμβεί υδρολίσθηση γλιστράει απίστευτα. Χειρότερα από πάγο!!!
Δημήτριος - Δευ 21 Απρ 2003, 14:14:52
Θέμα δημοσίευσης:
peugeot206cc έγραψε:
Sorry αλλά το ψάρεμα δεν σημαίνει υδρολίσθηση. Το ψάρεμα προκύπτει από την αυξημένη αντίσταση του ενός μπροστινού ελαστικού σε σχέση με το άλλο όταν αυτό βρει μπροστά του αυξημένη ποσότητα νερού.
Όταν συμβεί υδρολίσθηση γλιστράει απίστευτα. Χειρότερα από πάγο!!!


Έστω, υδρολίσθηση περιορισμένης ολίσθησης! (πως λέμε διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης...) Wink Very happy
peugeot206cc - Δευ 21 Απρ 2003, 14:35:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
peugeot206cc έγραψε:
Sorry αλλά το ψάρεμα δεν σημαίνει υδρολίσθηση. Το ψάρεμα προκύπτει από την αυξημένη αντίσταση του ενός μπροστινού ελαστικού σε σχέση με το άλλο όταν αυτό βρει μπροστά του αυξημένη ποσότητα νερού.
Όταν συμβεί υδρολίσθηση γλιστράει απίστευτα. Χειρότερα από πάγο!!!


Έστω, υδρολίσθηση περιορισμένης ολίσθησης! (πως λέμε διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης...) Wink Very happy


υδρολίσθηση περιορισμένης ολίσθησης! ΚΑΛΟ !!! Very happy
Αλεξ@νδρος - Δευ 05 Μάϊ 2003, 19:09:41
Θέμα δημοσίευσης:
Εχω φαει σουπα με το ποδηλατο σε κατηφορικη στροφη με χαλικι στην Αιγινα αλλο πραγμα Rolling eyes
alxdr74 - Δευ 19 Μάϊ 2003, 13:14:27
Θέμα δημοσίευσης:
Μια ερωτηση ισως και λιγο χαζη! Τα "σκληρα" ελαστικα εχουν την ταση να γλυστρανε ποιο ευκολα απο τα μαλ**α? Ή ειναι καθαρα θεμα δρομου? Το λεω γιατι ενω κατεβενα απο Εδεσσα προχθες και ειχε ποιασει ενα ψιλοβροχο το αμαξι πανω στη στροφη εφυγε σχεδον ευθεια! Παλι καλα που δεν πηγαινα πανω απο 50! Ισα-ισα που πατησα το φρενο!
Δημήτριος - Δευ 19 Μάϊ 2003, 14:32:57
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Μια ερωτηση ισως και λιγο χαζη! Τα "σκληρα" ελαστικα εχουν την ταση να γλυστρανε ποιο ευκολα απο τα μαλ**α? Ή ειναι καθαρα θεμα δρομου?


Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το σίγουρο είναι πως αν το παρακάνεις με την σκληρότητα των ελατηρίων και των αμορτισέρ μπορεί να έχεις το αντίθετο από το αναμενόμενο αποτέλεσμα...

Πάντως, απ' ότι ξέρω, τα σκληρότερα ελατήρια μπορεί να αυξήσουν την κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου και να κάνουν ποιο άμεσες τις αντιδράσεις του, όσο τα ελαστικά βρίσκονται σε γραμμική περιοχή λειτουργίας. Όταν όμως το αυτοκίνητο εισέλθει σε στροφή, τα πολύ σκληρά ελατήρια (σε σχέση με τα εργοστασιακά) θα προκαλέσουν ταχύτατη μεταφορά - κατανομή φορτίων στα ελαστικά. Αν η ταχύτητα αυτή ξεπεράσει ένα όριο, τότε τα ελαστικά δεν θα προλαβαίνουν να αναπτύσουν την απαραίτητη γωνία ολίσθησης για να υποστηρίξουν τα κατακόρυφα (από την ανάρτηση) φορτία. Το αποτέλεσμα θα είναι η απώλεια της πρόσφυσης...

Με τον τρόπο τους τα ομορτισέρ μπορούν να προκαλέσουν και αυτά με την σειρά τους ανάλογα φαινόμενα (δηλαδή αν η απόσβεση συμπίεσης ή επαναφοράς τους είναι πολύ μακρυά από την συνιστώμενη τιμή)...
GIANNIS206 - Δευ 19 Μάϊ 2003, 17:30:38
Θέμα δημοσίευσης:
Τι δουλειά βρε έιχες στην έδεσσα?
Blue_Devil - Δευ 19 Μάϊ 2003, 21:15:14
Θέμα δημοσίευσης:
Hello παιδιά σε γενικές γραμμές θα συμφωνήσω με τους προλαλήσαντες...Θα προσθέσω βέβαια ότι για να <<γλιστρίσει>> ένα αυτοκίνητο θα πρέπει να υπάρχουν και κάποιες προυπόθεσεις π.χ φθαρμένα λάστιχα,σκληρές αναρτήσεις....σε όλες τις περιπτώσεις όμως πρέπει να τρέχει κανείς για να την πάθει άσχημα!
Οι πιο επίκινδυνες καταστάσεις πάντως αφορούν:

1.Δρόμο με χάλια άσφαλτο δίκην ύαλου...μετά από ψιλόβροχο
2.Δρόμο που έχουν πέσει λάδια μετά από ατύχημα....

Αυτή ειναι και η χειρότερη περίπτωση όπου και το αυτοκίνητο δεν μαζεύεται με τίποτα και μακριά από όλους μας....προσοχή επομένως σε τροχαία όπου μπορεί να έχουν τρέξει λάδια!
alxdr74 - Τετ 21 Μάϊ 2003, 08:51:25
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Τι δουλειά βρε έιχες στην έδεσσα?

Οτι και στις Σερρες!!! Το ποιασες? Wink
GIANNIS206 - Τετ 21 Μάϊ 2003, 10:22:59
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Τι δουλειά βρε έιχες στην έδεσσα?

Οτι και στις Σερρες!!! Το ποιασες? Wink


Το έπιασα το υπονοούμενο!!!! Wink
alxdr74 - Τετ 21 Μάϊ 2003, 11:09:57
Θέμα δημοσίευσης:
Δημήτριος έγραψε:
alxdr74 έγραψε:
Μια ερωτηση ισως και λιγο χαζη! Τα "σκληρα" ελαστικα εχουν την ταση να γλυστρανε ποιο ευκολα απο τα μαλ**α? Ή ειναι καθαρα θεμα δρομου?


Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το σίγουρο είναι πως αν το παρακάνεις με την σκληρότητα των ελατηρίων και των αμορτισέρ μπορεί να έχεις το αντίθετο από το αναμενόμενο αποτέλεσμα...

Πάντως, απ' ότι ξέρω, τα σκληρότερα ελατήρια μπορεί να αυξήσουν την κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου και να κάνουν ποιο άμεσες τις αντιδράσεις του, όσο τα ελαστικά βρίσκονται σε γραμμική περιοχή λειτουργίας. Όταν όμως το αυτοκίνητο εισέλθει σε στροφή, τα πολύ σκληρά ελατήρια (σε σχέση με τα εργοστασιακά) θα προκαλέσουν ταχύτατη μεταφορά - κατανομή φορτίων στα ελαστικά. Αν η ταχύτητα αυτή ξεπεράσει ένα όριο, τότε τα ελαστικά δεν θα προλαβαίνουν να αναπτύσουν την απαραίτητη γωνία ολίσθησης για να υποστηρίξουν τα κατακόρυφα (από την ανάρτηση) φορτία. Το αποτέλεσμα θα είναι η απώλεια της πρόσφυσης...

Με τον τρόπο τους τα ομορτισέρ μπορούν να προκαλέσουν και αυτά με την σειρά τους ανάλογα φαινόμενα (δηλαδή αν η απόσβεση συμπίεσης ή επαναφοράς τους είναι πολύ μακρυά από την συνιστώμενη τιμή)...
Το αυτοκινητο ειναι μαμα οσο αφορα το θεμα των αναρτησεων. Βεβαια εχω αρχισει να μην της εμπιστευομαι και τοσο αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα! Ισως να φταει το οτι επειτα απο αρκετο καιρο εποιασε ψιλοβροχο και σε συνεργασια με τη σκονη, λαδια και ποιος ξερει τη αλλο μπορει να εχει ενας δρομος να συνετελεσε να γινει αυτο! Τα λαστιχα ειναι ολοκαινουργια!Ουτε 3000 χιλιομετρα δεν κανανε!
Δημήτριος - Τετ 21 Μάϊ 2003, 13:34:05
Θέμα δημοσίευσης:
alxdr74 έγραψε:
Το αυτοκινητο ειναι μαμα οσο αφορα το θεμα των αναρτησεων. Βεβαια εχω αρχισει να μην της εμπιστευομαι και τοσο αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα! Ισως να φταει το οτι επειτα απο αρκετο καιρο εποιασε ψιλοβροχο και σε συνεργασια με τη σκονη, λαδια και ποιος ξερει τη αλλο μπορει να εχει ενας δρομος να συνετελεσε να γινει αυτο! Τα λαστιχα ειναι ολοκαινουργια!Ουτε 3000 χιλιομετρα δεν κανανε!


Όλα τα αυτοκίνητα μπορούν να βρεθούν σε δύσκολη κατάσταση...
Μην το παίρνεις προσωπικά... Wink Wink Razz Smile

Για να μπορεί το αυτοκίνητο να ανταποκρίνεται επιτυχώς σε όλες τις συνθήκες που του παρουσιάζονται, πρέπει να μεταβάλλει συνεχώς τα χαρακτηριστικά της ανάρτησής του. Για παράδειγμα πιστεύω πως μια πιο μαλακή ανάρτηση (από την εργαστασιακή) θα βοηθούσε στην κατάσταση που βρέθηκες...Σε άλλες περιπτώσεις όμως θα χρειαζόσουν σκληρή ρύθμιση...
chatasos - Πεμ 22 Μάϊ 2003, 07:51:43
Θέμα δημοσίευσης:
Η χειρότερη γλίστρα είναι σε δρόμο που τον έχουν "γδάρει" για να περάσουν καινούργια άσφαλτο.
Wink Wink Wink
DimiP - Πεμ 22 Μάϊ 2003, 23:26:43
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
Η χειρότερη γλίστρα είναι σε δρόμο που τον έχουν "γδάρει" για να περάσουν καινούργια άσφαλτο.
Wink Wink Wink



ε οχι δα ! εκει λογω του γδαρσιματος πιστευω πως θα γαντζωνει καλυτερα!
νομιζω...
ασε που επειδη το λυπασαι το καημενο να το πας γ@μι@ντ@ς εκει στα ...κατσαβραχα, πηγαινεις πολυ σιγα οποτε δεν γλυστρας κιολας.
Alex - Πεμ 22 Μάϊ 2003, 23:59:17
Θέμα δημοσίευσης:
Τωρα που ζεσταθηκε ο δρομος να δειτε κατι γλυστρες.. Σε ορισμενες στροφες αρχιζω να γλυστραω με 20 χιλιομετρα λιγοτερο ενω τα μπλοκαρισματα στα φρενα ερχονται ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ...
chatasos - Παρ 23 Μάϊ 2003, 16:50:26
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
chatasos έγραψε:
Η χειρότερη γλίστρα είναι σε δρόμο που τον έχουν "γδάρει" για να περάσουν καινούργια άσφαλτο.
Wink Wink Wink



ε οχι δα ! εκει λογω του γδαρσιματος πιστευω πως θα γαντζωνει καλυτερα!
νομιζω...


Όταν ο δρόμος είναι γδαρμένος σε λωρίδες (που συνήθως έτσι είναι), δοκίμασε να πατήσεις φρένο και μετά έλα πες μου Wink Wink Wink
Ζήτημα είναι να πατάνε κάτω τα 2/3 του λαστικού...
DimiP - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 00:34:55
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
DimiP έγραψε:
chatasos έγραψε:
Η χειρότερη γλίστρα είναι σε δρόμο που τον έχουν "γδάρει" για να περάσουν καινούργια άσφαλτο.
Wink Wink Wink



ε οχι δα ! εκει λογω του γδαρσιματος πιστευω πως θα γαντζωνει καλυτερα!
νομιζω...


Όταν ο δρόμος είναι γδαρμένος σε λωρίδες (που συνήθως έτσι είναι), δοκίμασε να πατήσεις φρένο και μετά έλα πες μου Wink Wink Wink
Ζήτημα είναι να πατάνε κάτω τα 2/3 του λαστικού...


ενταξει θα το δοκιμασω Wink Twisted evil Twisted evil
Vaggelis - Σαβ 24 Μάϊ 2003, 10:50:13
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
chatasos έγραψε:
DimiP έγραψε:
chatasos έγραψε:
Η χειρότερη γλίστρα είναι σε δρόμο που τον έχουν "γδάρει" για να περάσουν καινούργια άσφαλτο.
Wink Wink Wink



ε οχι δα ! εκει λογω του γδαρσιματος πιστευω πως θα γαντζωνει καλυτερα!
νομιζω...


Όταν ο δρόμος είναι γδαρμένος σε λωρίδες (που συνήθως έτσι είναι), δοκίμασε να πατήσεις φρένο και μετά έλα πες μου Wink Wink Wink
Ζήτημα είναι να πατάνε κάτω τα 2/3 του λαστικού...


ενταξει θα το δοκιμασω Wink Twisted evil Twisted evil


Καλό πάντως είναι, όταν βλέπεται τέτοιο κομμάτι δρόμου, να κόβεται ταχύτητα, γιατί τα λάστιχα φθείρονται σε σημαντικό βαθμό, χώρια που αν έχετε παρατηρήσει, το αυτοκίνητο χάνει λίγο και την κατευθυντικότητά του...
PHSYBORG - Παρ 30 Μάϊ 2003, 22:06:32
Θέμα δημοσίευσης:
PEDES kanete oloi lathos.Perisotero ap ola glistrai i eliniki asfaltos leme ( xexexexe).
Keep driving fast and safe Wink
Alex - Παρ 30 Μάϊ 2003, 23:40:06
Θέμα δημοσίευσης:
Η ποιααααα????

Laughing Laughing Laughing Laughing
Blue_Devil - Κυρ 01 Ιούν 2003, 21:46:32
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτή που δεν υπάρχει μάλλον.... Laughing Laughing Laughing Laughing
DimiP - Σαβ 07 Ιούν 2003, 16:26:37
Θέμα δημοσίευσης:
τελικα παιδια, μετα την υπερειδικη του Ακρόπολις το ερωτημα απαντηθηκε, αρα το topic ειναι αχρηστο πια.
Η ΛΑΣΠΗ γλιστραει περισσοτερο απο ολα !!!!
Ουτε τα θηρια του WRC μπορουν να τα καταφερουν και σκανε πανω στις αχυρομπαλες σαν να ειναι απλα 1000ρακια που τα οδηγουν 15χρονα ....
πλακα κανω ετσι; ;;; Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Petros - Σαβ 28 Ιούν 2003, 11:21:36
Θέμα δημοσίευσης:
chatasos έγραψε:
DimiP έγραψε:
chatasos έγραψε:
Η χειρότερη γλίστρα είναι σε δρόμο που τον έχουν "γδάρει" για να περάσουν καινούργια άσφαλτο.
Wink Wink Wink



ε οχι δα ! εκει λογω του γδαρσιματος πιστευω πως θα γαντζωνει καλυτερα!
νομιζω...


Όταν ο δρόμος είναι γδαρμένος σε λωρίδες (που συνήθως έτσι είναι), δοκίμασε να πατήσεις φρένο και μετά έλα πες μου Wink Wink Wink
Ζήτημα είναι να πατάνε κάτω τα 2/3 του λαστικού...


Άλλο "γλύστρημα" άλλο κακό φρενάρισμα. Το πρόβλημα στους "γρατζουνισμένους" δρόμους είναι το ψαρεμα του τιμονιού, λόγω της κατεύθυνσης των αυλακιών του δρόμου, τα οποία στην κυριολεξία οδηγούν το τιμόνι σου. Το δυνατό φρενάρισμα σε αυτά τα κομμάτια ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΔΙΑ ΡΟΠΑΛΟΥ, εκτός αν θες τα λινά να σου μείνουν στα χέρια υπό μορφή χαρτοπόλεμου Rolling eyes .

Τώρα σε ότι αφορά το γλύστρημα, όντως το χαλίκι (πάνω από όλα) και η λάσπη είναι πολύ ύπουλα πράγματα και -δυστυχώς- πέρα από την αυτοσυγκράτηση του οδηγού μαγικές λύσεις δεν υπάρχουν. Ιδιαίτερα στο χαλίκι όσοι έχουν ABS πρέπει να οπλιστούν με αρκετή υπομονή, αφού το σύστημα ουσιαστικά αχρηστεύει την πέδηση του αυτοκινήτου, καθώς δεν αφήνει τον τροχό να "σκάψει" το χαλίκι και να βρει άσφαλτο.

Τώρα το χώμα είναι άκρως διασκεδαστική υπόθεση για το 206 (προτιμάτε το "πατημένο" γιατί η ποιότητα συναρμολόγησης του λέοντα δε "συμπαθεί" τις κοτρώνες). Λόγω "ανοχής" ελασικών και αναρτήσεων, η παθητική τετραδιεύθυνση δίνει ρέστα στο καλό χώμα και το χαμόγελο έρχεται σε άφθονες ποσότητες, αφού ο πέζακας κινείται σαν "πισωκούνητο". Twisted evil

Τέλος το νεράκι είναι -πάνω από όλα- θέμα ελαστικού. Τα Conti του δικού "μας" (1.6XS), είναι φανερό ότι δε φτιάχτηκαν για άσφαλτο με υψηλά ποσοστά... υγρασίας. Το αυτοκίνητο ψαρεύει με το παραμικρό πάτημα του γκαζιού και η ουρά διεκδικεί το δικαίωμά της για ανεξάρτητη πορεία από το υπόλοιπο αυτοκίνητο. Η σύγκριση με τα Exalto που φορούσα στο Rallye είναι τραγική, με το γαλλικό λάστιχο να βρίσκεται μερικά έτη φωτός μπροστά από τα Conti σε ό,τι αφορά την οδήγηση στο βρεγμένο.
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr