GIANNIS206 έγραψε: |
...θα κάνω μερικές δοκιμές ακόμα και θα αποφανθώ αργότερα! |
GIANNIS206 έγραψε: |
Καθένα από αυτά που αναφέρεις είναι εξίσου επικίνδυνο!
Χώμα:Στο χώμα ξέρεις ότι μπορεί να σου διώξει ουρά εύκολα.Η οδήγηση γίνεται με όσο πιο πολύ γκάζι μπορείς!Το αυτοκίνητο αν σκάβει κάτω(δεν το λυπάσαι?) δεν θα φύγει εύκολα αλλά αν σηκώσεις το πόδι σου και πλακωθείς στα φρένα μέχρι σβούρα μπορεί να κάνεις! Λάσπη!Ύπουλη και αυτή!Αν είναι πάνω σε άσφαλτο(εισόδους-εξόδους από εργοτάξια κλπ) τα πράγματα είναι δύσκολα.Αν είναι ευθεία καλά,αλλά αν είναι στροφή μπορεί να φύγει η μούρη επειδή πρώτα πατάει αυτή και μετά όλο μαζί!Αν είναι σε λασπωμένο χώμα αλλάζει και κάνεις CAMEL TROPHY! Νερό:ΌΛοι ξερουμε για το νερόότι δεν χωράει μαγκές!Ακόμα και σε ευθεία μπορεί να χάσει όλο το αυτοκίνητο.Μεγάλο ρόλο εδώ παίζει και το λάστιχο! Αλλά δεν είναι πανάκεια!Η υδροολίσθηση καραδοκεί και είναι αρκετά δύσκολη η γρήγορη οδήγηση! Χαλίκια:Είναι απρόβλεπτα!αν είσαι στα όρια έχεις φύγει σίγουρα μέχρι να καταλάβει τι και πώς θα σε μαζεύουν! Αυτά από εμένα!Περιμένω τις ενστάσεις σας! Υ.Γ Σίγουρα φίλε Dimip εννοείς γρήγορη οδήγηση σε στροφές,,,κλπ κλπ!! |
Δημήτριος έγραψε: |
Πολλές φορές ένιωσα το φαινόμενο της υδρολίσθησης ακόμα και σε ευθεία (με την μορφή "ψαρέματος"), πράγμα που σημαίνει πως όταν το νερό δεν προλαβαίνει να αποχετευθεί από τα αυλάκια του ελαστικού τότε η υδρολίσθηση είναι η φυσική συνέπεια. Το ίδιο θα συμβεί και με την λάσπη όταν στομώσουν τα ελαστικά (δηλαδή...λασπολίσθηση ![]() ![]() |
peugeot206cc έγραψε: |
Sorry αλλά το ψάρεμα δεν σημαίνει υδρολίσθηση. Το ψάρεμα προκύπτει από την αυξημένη αντίσταση του ενός μπροστινού ελαστικού σε σχέση με το άλλο όταν αυτό βρει μπροστά του αυξημένη ποσότητα νερού.
Όταν συμβεί υδρολίσθηση γλιστράει απίστευτα. Χειρότερα από πάγο!!! |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Έστω, υδρολίσθηση περιορισμένης ολίσθησης! (πως λέμε διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης...) ![]() ![]() |
alxdr74 έγραψε: |
Μια ερωτηση ισως και λιγο χαζη! Τα "σκληρα" ελαστικα εχουν την ταση να γλυστρανε ποιο ευκολα απο τα μαλ**α? Ή ειναι καθαρα θεμα δρομου? |
GIANNIS206 έγραψε: |
Τι δουλειά βρε έιχες στην έδεσσα? |
alxdr74 έγραψε: | ||
Οτι και στις Σερρες!!! Το ποιασες? ![]() |
Δημήτριος έγραψε: | ||
Εξαρτάται από πολλούς παράγοντες. Το σίγουρο είναι πως αν το παρακάνεις με την σκληρότητα των ελατηρίων και των αμορτισέρ μπορεί να έχεις το αντίθετο από το αναμενόμενο αποτέλεσμα... Πάντως, απ' ότι ξέρω, τα σκληρότερα ελατήρια μπορεί να αυξήσουν την κατευθυντικότητα του αυτοκινήτου και να κάνουν ποιο άμεσες τις αντιδράσεις του, όσο τα ελαστικά βρίσκονται σε γραμμική περιοχή λειτουργίας. Όταν όμως το αυτοκίνητο εισέλθει σε στροφή, τα πολύ σκληρά ελατήρια (σε σχέση με τα εργοστασιακά) θα προκαλέσουν ταχύτατη μεταφορά - κατανομή φορτίων στα ελαστικά. Αν η ταχύτητα αυτή ξεπεράσει ένα όριο, τότε τα ελαστικά δεν θα προλαβαίνουν να αναπτύσουν την απαραίτητη γωνία ολίσθησης για να υποστηρίξουν τα κατακόρυφα (από την ανάρτηση) φορτία. Το αποτέλεσμα θα είναι η απώλεια της πρόσφυσης... Με τον τρόπο τους τα ομορτισέρ μπορούν να προκαλέσουν και αυτά με την σειρά τους ανάλογα φαινόμενα (δηλαδή αν η απόσβεση συμπίεσης ή επαναφοράς τους είναι πολύ μακρυά από την συνιστώμενη τιμή)... |
alxdr74 έγραψε: |
Το αυτοκινητο ειναι μαμα οσο αφορα το θεμα των αναρτησεων. Βεβαια εχω αρχισει να μην της εμπιστευομαι και τοσο αλλα αυτο ειναι αλλο θεμα! Ισως να φταει το οτι επειτα απο αρκετο καιρο εποιασε ψιλοβροχο και σε συνεργασια με τη σκονη, λαδια και ποιος ξερει τη αλλο μπορει να εχει ενας δρομος να συνετελεσε να γινει αυτο! Τα λαστιχα ειναι ολοκαινουργια!Ουτε 3000 χιλιομετρα δεν κανανε! |
chatasos έγραψε: |
Η χειρότερη γλίστρα είναι σε δρόμο που τον έχουν "γδάρει" για να περάσουν καινούργια άσφαλτο.
![]() ![]() ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
ε οχι δα ! εκει λογω του γδαρσιματος πιστευω πως θα γαντζωνει καλυτερα! νομιζω... |
chatasos έγραψε: | ||||
Όταν ο δρόμος είναι γδαρμένος σε λωρίδες (που συνήθως έτσι είναι), δοκίμασε να πατήσεις φρένο και μετά έλα πες μου ![]() ![]() ![]() Ζήτημα είναι να πατάνε κάτω τα 2/3 του λαστικού... |
DimiP έγραψε: | ||||||
ενταξει θα το δοκιμασω ![]() ![]() ![]() |
chatasos έγραψε: | ||||
Όταν ο δρόμος είναι γδαρμένος σε λωρίδες (που συνήθως έτσι είναι), δοκίμασε να πατήσεις φρένο και μετά έλα πες μου ![]() ![]() ![]() Ζήτημα είναι να πατάνε κάτω τα 2/3 του λαστικού... |