MEMsound έγραψε: |
πολυ καλό λάδι
και ακόμα καλήττερο το 8100 αλλα κάτι μου λεει οτι περισσότερο βλέπεις την διαφορα του φρέσκου λαδιου σε σχέση με του χρησιμοποιημένου και λιγότερο το οτι αλλαξες μάρκα λαδιου... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ρε δεν χρειαζεται το λαδι να κανει 10Ε το λιτρο για να ειναι καλο. ![]() Μην τρωτε την παπατζα και πληρωνετε τζαμπα Motul/Castrol,κλπ... Και τα Elf ειναι μια χαρα,και τα Total,και τα Aral και πολλα ακομα που τα εχουμε παρεξηγησει. ![]() Εγω η μαρκα που βαζω ειναι εντελως no name στην Ελλαδα,ασχετα αν στην Αμερικη σπαει κοκκαλα. Παραυτα επειδη δεν ειναι γνωστη,ολοι οι "ειδημονες" με κοιτανε με μισο ματι. ![]() |
papadoc έγραψε: |
Καλησπέρα.Εγώ στο δικο μου το rallye βάζω ανελλιπώς μόνο 5-40 .Αλλά όσον αφορά τη μάρκα κάνω πειράματα.Ξεκίνησα με τα valvoline για καιρό ,πήγα στα shell (ακριβά μου φάνηκαν),δοκίμασα σε 2 αλλάγές τα Duralube(πάντα τα 5-40,και καλά μου φάνηκαν) και τώρα είμαι στα μανίσια Total Quartz 9000,που τα παίρνω 8 ευρώ/λίτρο από γνωστό έμπορο γαλλικών ανταλλακτικών στη Θεσσαλονίκη.Εγώ τα αλλάζω ανά 7-8 χιλιάδες χλμ μαζί με φίλτρο και δε νομίζω να παίζει και τόσο ρόλο η μάρκα του λαδιού ειδικά σε 'μαμά' μοτέρ όπως το δικό μου.
Υ.Γ.Στο 206 1.4 16V (της αδερφής μου ως οικογένεια Peugeot που είμαστε) μπαίνει το φίλτρο λαδιού από το δικό μου 106 rallye του 03 ή όχι? |
action_peugeot έγραψε: | ||
χάρτινο φίλτρο κωδικός ανταλλακτικού 1109Z1 ενώ το δικό σου το γκαζάκι κωδικός ανταλλακτικού 1109T0 |
Pughell έγραψε: |
Το 50αρι αντεχει πολυ περισσοτερο στο σκισιμο(θερμοκρασιες μοτερ δηλαδη). ![]() |
Pughell έγραψε: |
Σαν τιμη καπου στα 9Ε/λιτρο τα βρηκα(τα Total)...
Απο χιλιομετρα,εγω τα κραταω 5000 χλμ μιας και ειναι για αγωνιστικο προσανατολισμο οποτε δεν ξερω κατα ποσο οι λιπαντικες ιδιοτητες τους θα κρατησουν τοσα χιλιομετρα. Στο τεστ του δαχτυλου παντως ακομα και στις σχεδον 5000 χλμ που εχω και παρα τα δυο φορες που τα εχω "ζεματισει",δεν δειχνουν πολυ καταπονημενα. Απλα για να εχω το κεφαλι μου ησυχο,τα αλλαζω... |
Pughell έγραψε: |
Οταν λες απαραιτητα,τι εννοεις; ![]() Λογικα και στις 6000 χλμ δεν θα υπαρχει κανενα απολυτως προβλημα. |
SERSEGI έγραψε: |
ειναι 5-40 αν δε τσιμπαει λαδι(εμενα δεν καιει σταγονα)
και 10-40 αν τρωει λαδακι. |
Pughell έγραψε: |
Το 10W60 παραειναι χοντρο για τα μοτερ μας... ![]() 10W50 και νομιζω οτι ειναι οριακο.Το δικο μου τα ζεσταινει καπου στο 10-15λεπτο λειτουργιας(και χειμωνα). Το 60αρι δεν ξερω ποση ωρα θα θελει για να ερθει σε σωστη θερμοκρασια λειτουργιας. Περι χρωματος,εμενα βγαινουν καστανά αλλα τιποτα το ιδιαιτερο. Ενταξει,σιγουρα παιζει ρολο και η βενζινη οπως και η χρηση,μαυρο ομως ποτε...Ουε καν ακομα και με τον PS εγκεφαλο επανω. Οσο αφορα τα χιλιομετρα,εγω καθε 5...Τα 10.000 ειναι παρα πολλα,ιδιαιτερα για αυτοκινητα που κινουνται εντος πολης. |
Pugobios έγραψε: | ||
τα v αν δεν κάνω λάθος είναι για 15000...φυσικά δεν υπήρχε ποτέ περίπτωση να τα αφήσω τόσο μέσα...10 χιλιαδες για χρήση εκτός πόλης σαν το δικό μου πιστεύω είναι καλά...άσε που καταντά ασύμφορο το να δίνω 60 ευρο λάδια κάθε μήνα... |
Pughell έγραψε: |
Εχω δοκιμασει επισης και 20W50 αλλα τα ωστηρια μου δεν τα συμπαθησαν καθολου.Δεν τα εκαψε ποτε αλλα οντως ζεσταινονταν και επισης κροταλιζαν κατα πολυ(τα ωστηρια).Για αυτο λεω οχι σε 10W60 το οποιο παρεπιπτωντος αφηνει πολυ παχυ φιλμ με οτι συνεπαγεται αυτο σε τριβες. |
Pughell έγραψε: |
Το 10W50 της Total το εχω βαλει και ειναι κυριολεκτικα αλλου,απλα με σχεδον 10Ε/λιτρο,δεν ειναι και ιδιαιτερο προσιτο απο τιμη.... ![]() Γιατι δεν δοκιμαζεις τα 15W50 Competition ST της Elf; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Α,δεν καταλαβες... ![]() ![]() ![]() Εγω μια φορα πηρα δυο 4λιτρα 300V για το παλιο 1300αρι που ειχα,εβαλα το ενα και μολις ειδα ποσο μαπα ειναι,εκλαψα το 100αρικο που ειχα δωσει τοτε(2004) και χαρισα το δευτερο 4λιτρο στα παιδια στο συνεργειο. Απο τοτε ποτεεεεεε ξανα Motul. ![]() Οχι τιποτα αλλο αλλα αργοτερα μεσω καποιων γνωριμιων,με τεστ που εγιναν σε λαδια μεσα στο ΑΠΘ ειδα οτι οι λαγοι με πετραχειλια που ταζουν οι διαφορες εταιριες ειναι αφορμες για σχολια σαν αυτο του Θαναση...Να χαριζεις το αυτοκινητο σου δηλαδη. ![]() ![]() ![]() |
8emos έγραψε: |
Στο τελευταιο σερβις χρησιμοποίησα repsol 10-40 ημισυνθετικό δεν εχω κάνει αρκετά χιλίομετρα για να βγάλω ασφαλή συμπεράσματα.Δεν είναι και τοσο διαδεδομένο λάδι και είπα να το δοκιμάσω.εχει κανείς εμπειρία πάνω σε αυτό το λάδι?Τα ΕΝΕΟΣ τα εχει δοκιμάσει κανείς?Πέφτει πολυ διαφημηση.. |
toure7 έγραψε: |
Eχω βαλει πολλα λαδακια στο ραλακι 16v ,αλλα τα καλυτερα ειναι τα amsoil amo 10-40w μακραν. Kαι καιει ελαχιστα λαδακι και ο κινητηρας δουλευει σωστοτερα. Δοκιμαστε τα και αμα βαλετε αλλο λαδι ποτε να με χ@σετε. ![]() |
plaketokofths έγραψε: | ||||
Tα χω δοκιμάσει εγώ στον TU5J4 σε 5w40: 1. στροφάρει πολύ καλύτερα σε σχέση με τα total 10w40 που χρησιμοποιώ 2. έχουν μεγάλη κατανάλωση 3. σε θερμοκρασίες δεν είδα καμία διαφορά παρά μόνο στ' οτι η θερμ τους πέφτει πιο ευκολα
πόσο σου καίει? Τι εννοεις δουλεύει σωστότερα και με ποια αλλα τα συγκρίνεις? |
toure7 έγραψε: |
Eχω βαλει πολλα λαδακια στο ραλακι 16v ,αλλα τα καλυτερα ειναι τα amsoil amo 10-40w μακραν. Kαι καιει ελαχιστα λαδακι και ο κινητηρας δουλευει σωστοτερα. Δοκιμαστε τα και αμα βαλετε αλλο λαδι ποτε να με χ@σετε. ![]() |
Scrooge έγραψε: |
Καλησπέρα.
Έχω ένα 106 Rallye 16V του 2001. Ηρθε η ώρα του ετήσιου service και αναρωτιέμαι ποιο λάδι να προτιμήσω. Όλα τα χρόνια έβαζα SHELL HELIX ULTRA 5W-40 αλλά ήταν πανάκριβο: το 2010 που το έβαλα τελευταία φορά κόστιζε 20€ το λίτρο! Πέρυσι, κατόπιν προτροπής του μηχανικού, έβαλα TOTAL QUARTZ 7000 10W-40 με το σκεπτικό ότι είναι φθηνότερο, έχει μεγαλύτερο ιξώδες (άρα θα τσιμπάει λιγότερο) ενώ το προτείνει και η Peugeot. Όμως είναι ημισυνθετικό και δεν ξέρω αν είναι κατάλληλο για το Rallye. Ένας άλλος μηχανικός μου πρότεινε το SHELL HELIX PLUS 15W-40 που είναι ένα σκαλί κάτω από το HELIX ULTRA, όμως έχω μια αμφιβολία αν ένα τόσο μεγάλο ιξώδες είναι κατάλληλο για αυτό το μοτέρ. Εσείς ποιο λάδι θα προτείνατε με καλή σχέση αξίας/τιμή; Να πω ότι το αμάξι κινείται σχεδόν αποκλειστικά πόλη, χωρίς καθόλου σκισίματα και κάνει περίπου 6.000 km το χρόνο. Συμπληρώνω δε περίπου 200 ml λάδι κάθε 1.000 km. |
Pughell έγραψε: |
Τα συγκεκριμενα Elf/Total που προανεφερες τα προτεινει το ιδιο το εργοστασιο οποτε ασχετα με το αν ειναι ημισυνθετικα,τουλαχιστον βαση εργοστασιου την κανουν την δουλεια τους.
Τωρα αν θες να πας σε full συνθετικο,αλλαζεις μαρκα αν και δεν βλεπω τον λογο,καλυτερα ημισυνθετικα και αλλαγη καθε 5000 χλμ μαζι με το φιλτρο. Το 5αρι ιξωδες παντως ειναι λεπτο σχετικα... |
8emos έγραψε: |
Το καλήτερο πράγμα ειναι να πέρνεις ένα λάδι καλης ποιότητας ημισυνθετικό αλλα και τίμιο και να το αλλάζεις κάθε 5000 μαζι με φίλτρο. |
Pughell έγραψε: | ||
+10000000000000000 |
reselie-206 έγραψε: |
Εγώ πάντως ακολουθώ τα βήματα και του προηγούμενου ιδιοκτήτη και βάζω αποκλειστικά total quartz 9000 5-40 με αλλαγές κάθε 7000-8000 χλμ
και ,χτυπήστε ξύλο, εώς και τώρα στα 112.000 χλμ ούτε φτύνει λάδια στις αναθυμιάσεις (το παλιό μου τα έκανε όλα πτάνα) ούτε χάνει συμπίεση σε κάποιο κύλινδρο (διαφορά 2 psi έβγαλε στο 4ο...όλοι οι άλλοι το ίδιο) όπως επίσης ούτε 'σπασμένα' βγαίνουν αλλα ούτε μυρίζουν.... προτιμώ να το σέβομαι σε αυτά τα πράγματα δεδομένου οτι το τρώει το σκίσιμο του παρά να 'τα λυπάμαι' και να τα κλαίω στο μέλλον...καλύτερα λίγα λίγα παρά μαζεμένα ![]() Υ.Γ. ![]() |
reselie-206 έγραψε: |
...
ούτε χάνει συμπίεση σε κάποιο κύλινδρο (διαφορά 2 psi έβγαλε στο 4ο...όλοι οι άλλοι το ίδιο)... |
reselie-206 έγραψε: |
...
ούτε χάνει συμπίεση σε κάποιο κύλινδρο (διαφορά 2 psi έβγαλε στο 4ο...όλοι οι άλλοι το ίδιο)... |
AlienHack έγραψε: |
τι λαδι να του βαλω? 10-50 ειναι οκ? |
AlienHack έγραψε: |
επισης ποσο ειναι οκ να καιει στα 5.000χλμ? |
plaketokofths έγραψε: |
θερμομετρο λαδιου δεν εχει το ταμπλώ σου?
Τον αισθητήρα που τον εβαλες (και του λαδιου και τις εξατμισης). 150 κελσιου για λάδι είναι αρκετό. Οσον αφορά την ρυθμιση, είσαι σίγουρος οτι τα οργανα σου γράφουν σωστά ? |
plaketokofths έγραψε: |
150 κελσιου για λάδι είναι αρκετό. |
AlienHack έγραψε: |
μπηκε το λαδακι τοταλ 10-50 |
tzortzis106 έγραψε: |
Το μεταλλικο εχω.. Αυτο θελει αλυσιδα? |
mellodos έγραψε: |
Εχετε τσεκάρει τώρα τελευταία ποια λάδια προτείνουν οι total/elf για 1.6 gti tu5j4? Το παχύτερο είναι...5w30. ![]() ![]() http://total-dnk.lubricantadvisor.com/advice.aspx?lang=eng&br=total&type=bdf42ab46f541635aaba5992bf92e62f |
Παράθεση: |
βλέπω θερμοκρασίες λιπαντικού(5w40) άνω των 100 βαθμών μάλλον εύκολα θα έλεγα |
christos_99 έγραψε: |
με τι μαρκα λαδι βλεπεις τετοιες θερμοκρασιες.?? |
vassat έγραψε: |
ΥΓ από Μαραθώνος μέχρι τη διασταύρωση της Πεντέλης (με τις σαλ να "παίζουν" από 3/4Κ ως 7Κ) φτάνει 100+. |