NemesisUltra έγραψε: |
ο μηχανικος μου εχει ενα χταποδι αγωνιστικο απο το παλιο σαξο που ετρεχε σε αγωνες και μου ειπε οτι θα μου το βαλει πανο με κατι που το δενει και κραταει την θερμοκρασια μεσα! τι λετε? |
alekoukos106 έγραψε: |
μπιστολι το αμαξι....γαμανε τα μπιστονια.... |
NemesisUltra έγραψε: |
εχω τρελαθει λιγο θα μαθω μαλλον αυριο πιο ειναι το σετ παντως μου ειπε οτι ειναι νεο σετ εκκεντροφορων της CAT για 106!!
πως βλεπετε τα μπιστονια και την ροικη εξελιξη? |
Pughell έγραψε: |
Πολλοι τους φερνουν απλα μονον ενας ειναι ο εξουσιοδοτημενος αντιπροσωπος. ![]() |
volvos έγραψε: |
ελεγα για ενα 275-9.5 ![]() |
volvos έγραψε: |
Mporoyme να παραγγειλουμε προφιλ στη κατ καμς?
ελεγα για ενα 275-9.5 ![]() |
volvos έγραψε: |
ωραια ![]() το θεμα ειναι οι ραμπες ![]() τα χαρακτηριστικα πανω κατω τα εχουμε βρει στελιο αμα γεμισουμε 10μοιρες τους σρικ και τους δωσουμε και λιγο παραπανω απο του c2vts βυθισμα? |
NemesisUltra έγραψε: |
ο δρακος μου κανε την κεφαλη και κεντροφοροι μοθ ειπε ο μηχανικος ειναι απο την στινκς οντως κανουν 800 ευρο! |
LEONIDAS 16V έγραψε: | ||
|
Steve έγραψε: |
Πιθανώς να είναι οι εκκεντροφόροι του Stig από το Top Gear, όπου τους βάζει σε κάθε αμάξι και κάνει τους τρελλούς χρόνους μέσα στην πίστα! |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Παναγιώτη μυαλό ΔΕΝ βάζεις.... Εάν θέλεις κάτι παραπάνω από 145-155 ίππους που βγάζει το όχημά σου να καταφύγεις σε ολοκληρωμένη λύση της πεζό σπόρ ή υπερπλήρωση. Ούτως ή αλίώς το κόστος το έχεις ήδη φτάσει. Γιαυτό, συγνώμη κιόλας και μέ όλο το θάρρος..... ΚΑΤΣΕ ΣΤΑ ΑΥΓΑ ΣΟΥ ΡΕ ΠΑΠΑΡΑ!!!#$%#^%^#%^&#$%& |
volvos έγραψε: |
Aμα δε περασω το rc του αρη και με τη πατεντα εισαγωγη και μαζεμα εξατμιση θα κοιταξω για πιο αγρια εκκεντρα
τι σκ**α rckiller ειμαι ![]() kai as μου ριχνει 3 δευτερα στο γυρο στη πιστα ![]() |
volvos έγραψε: |
δε σου συζητω ποσο παει αν βρεις μεταχερισμενη εισαγωγη |
volvos έγραψε: |
ή εκκεντρα |
volvos έγραψε: |
ή μπεκ ![]() |
NemesisUltra έγραψε: |
ρε παιδια υπαρχει κεντροφορος motor sport που κανει 2000 ευρο? για το 106 |
glf έγραψε: | ||
|
kane έγραψε: |
Υ.Γ. αφου φιλε,εχεις "Φαγωθει" να το βλετιωσεις,παρε μια μονοφυση πλεξουδα/εγκεφαλο και βρες την αγια χαρά σου,χωρίς βελτιωτες πράματα,θαματα... |
kane έγραψε: |
σιγουρα δν θαναι το απόλυτο,αλλα υπαρχουν πάμπολλα σαξοραλλα με μπουμπακια που να δουλεουν χωρίς προγραμμα... |
Steve έγραψε: | ||
Το 206 που έχω είναι με "μπουμπάκια" επί 2κάτι χρόνια περίπου χωρίς πρόγραμμα από τον προηγούμενο (εγώ του έβαλα πρόγραμμα παρ' αυτά), και έχω να πώ ότι εκεί που ξεκινούσε το γλέντι με το μαμά πρόγραμμα (6100-6200) σε έκοβε ο κόφτης. Και φυσικά δεν ήταν γραμμική η δύναμη. Τώρα από τις 2.000 σ.α.λ. περίπου μέχρι τον κόφτη, κάνει μία κίνηση το στροφόμετρο ![]() Γι αυτό λέω για το πρόγραμμα. |
greenpug106 έγραψε: |
Αυτή μπαίνει εύκολα? Θέλει ηλεκτρολόγο? Τι γίνεται με στους σενσορες που έχει η μηχανή μου και δεν έχει το μονοφυσο πχ digital κατραν (ασπρο)? |
kane έγραψε: |
Α μπουμπάκι εχεις σταυρε? νομιζα μαμα εκκ απο 106/σαξο...δν θα πρεπε να μετατοπισεις τον κοφτη? αφου εγινε στου βολβου,αρα γινεται και στο δικο σου.
Τα μπουμπακια οτι ειναι ειναι μετα τις 5500 και συ χανεις ολη τη μαγεια... |
kane έγραψε: |
πωπωπω...και σε ανοιγα ετσι στα ψηλα με το μαμα μου? αντε πέτα το ρε...
Μπουμπακι ΦΠΕ και ενα μαμα σαξο να σε κανει χαβαλέ... |
greenpug106 έγραψε: |
Αξίζει να βάλω head gasket από TU5JP4 (206)? Από ότι ξέρω είναι λιγάκι πιο λεπτό από το μαμά του GTi και θα ανεβάσει λίγο τη συμπίεση? |
Pughell έγραψε: |
Μαμα σημαδια για αρχη...
Το βαζεις μπρος και μετρας με συμπιεσομετρο ποσα psi ή bar σου βγαζει. Αν ειναι κατω απο 200 psi,τοτε δινεις 2-3 μοιρες αργοπορεια στον εκκεντροφορο εξαγωγης. |
Pughell έγραψε: |
Κωστα υποθετω οτι εννοεις τις βιδες των γραναζιων των εκκεντροφορων,αυτες που βιδωνουν στο πλαι του εκκεντροφορου δηλαδη. ![]() Γιατι παντως δεν εκαναν οι δικες σου; ![]() Γιατι απο οτι ξερω,ειναι ιδιες ρε... Παρα το γεγονος οτι εκκεντροφοροι και γραναζια ειναι διαφορετικα σε μονοφυσα/τριφυσα,λογικα οι βιδες δεν θα ειχαν καποια διαφορα. |
NemesisUltra έγραψε: |
τι διαφορα εχουν τα μονοφυσα/τριφυσα |
NemesisUltra έγραψε: |
τι διαφορα εχουν τα μονοφυσα/τριφυσα |
106rallye έγραψε: | ||
|
LIONKING έγραψε: |
πολλες καλησπερες.ξερει κανεις αν οι cat 705 που ειναι για σαξοραλλα μπορουν να δουλεψουν με μαμα συμπιεση?η τι χρειαζονται να δουλεψουν μηπως ξερει κανεις τιμες απο γερμανια? παιζει να ειναι πιο φτηνα?θα παει ενα γνωστος μου γιαυτο ρωταω.εδω εχουν νομιζω κοντα 500αρικο |
LIONKING έγραψε: |
και γω για τοσο υπολογιζα οχι τιποτα τρελο,αυτο το κατι παραπανω απο το πρωτο σταδιο δηλ αμα αυτοι ειναι light οι 703 τι ειναι? |
kane έγραψε: |
Στελιο,(παγκχελλ) θελει ρε συ ενα φιλαρακι να δει καμμια 150 πς πανω κατω.
Δν τον πολυνοιαζει η απολυτη ιπποδυναμη ,μιας και δν ειναι κανας τρελοκοντρακιας. Πιστονια δε θα βαλει. Τι λες για τους κατ τους 715 ? περιπου σαν πεζοσπορισιοι ειναι.Απο συμπιεση,μονο φλαντζα 206 θα μπει. Θα δουλεψουν λες ικανοποιητικα? απο ρελαντι και τετοια θα χουμε προβλημα? Προγραμμα θα κανει ο σαλεξ (δν το ξερει,θα το μαθει ομως ![]() Για πες... (ή αν εχεις υποψιν σου κατι σε σρικ,μιας και ξερεις τον καταλογο απεξω.) |
LIONKING έγραψε: |
εγω ειχα την εντυπωση οτι οι 703 ειναι οι πιο ηπιοι ![]() |
vertigo έγραψε: |
ΓΙΑ ΣΑΣ ΠΑΙΔΙΑ ΕΧΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΠΟΣΟ ΚΟΣΤΙΖΕΙ ΕΝΑΣ PS ΕΚΚΕΝΤΡΟΦΟΡΟΣ ΚΑΙ ΠΟΥ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΤΟΝ ΑΓΟΡΑΣΩ?
ποιος είναι ο αντιπρόσωπος για την αθηνα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() για 106 16v ενδιαφέρομαι |
vertigo έγραψε: |
ευχάριστο πολύ παιδιά απλά δεν ήξερα τον αντιπρόσωπο εδώ για να ξέρω μια τιμή ενδιχτικα και θα συγκρίνω και σε cat όπως είδα σε αλλα topic!!
τι είναι καλύτερο να βάλω στο αμάξι μιας και το θέλω "βολταδικο" και δυνατό!!!όταν μιλάω για έναν εκκεντροφόρο εννοώ set έκκεντρα!! γιατί δεν το είπα καλά παραπάνω ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
vertigo έγραψε: |
βασικά εγώ έχω δει του cat τους 715 και μου άρεσαν αλλα δεν ξέρω αν θέλει πιστόνια η όχι ![]() ![]() ![]() |
NemesisUltra έγραψε: |
χμμμ θα παω στην πεζο απλα απο τη δουλεια δυσκολα την κανω οποτε μπορεσω θα τους παω
αλλα βρηκα κατι αλλο πανω σε ένα nikel δακτυλίδι στο κέντρο που έχει και λέει πάνω jp4 5 bo87 02 |
NemesisUltra έγραψε: |
θα παω να του πω 2 λεξεις τη δευτερα χααχχα σε εμενα βρηκε να τα κανει χαχααχχαχα |
NemesisUltra έγραψε: |
σε ποιον το πήγα ???
σε κανέναν! μονος μου... πλεον! |
mrkaza έγραψε: |
οπως πχ το βλεπεις δε το πιανεις απο τι λαβη αλλα απο το σωλινα σα να επιανες το μπουζι ![]() |
NemesisUltra έγραψε: |
τι να σου πω ρε bro εδω μια επισκευη σασμαν 700 ευρο θελουν για πραματακια
λοιπον οτι θες να μου λες να σε παω σε δικο μου |
nsne έγραψε: |
Οι PT51 χωρις προγραμμα,με σκουπα,φλαντζα απο 206,μεσαιο και τελικο,ποσα αλογα πιστευεται οτι θα εχει το ραλλακι?θα χασει πολλη απο τις χαμηλες στροφες?Ειναι δηλαδη φιλικο για καθημερινη χρηση? |
iceage έγραψε: | ||
Για στείλε ένα πμ στον greenpug από την Κύπρο. Αυτός έχει τέτοιο σετάπ. |
Pughell έγραψε: |
Κανενα χταποδι(με μια επιφυλαξη αυτο),αναλογο χρονισμα,γυαλισμα σε αυλους κεφαλης,μαμα πεταλουδα,μαμα διχαλο και εξαιρετικα ψαγμενο χρονισμα και προγραμμα.
Α,και κατα πασα πιθανοτητα και πιο μεγαλη εξατμισησ(52αρα μαλλον) καθως η 50αρα ειναι οριακη για το νουμερο που κυνηγας. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ψεματα θα σου πω Billy μιας και δεν εχω εμπειρια απο το συγκεκριμενο προφιλ.
Απο αλλα,παραπλησια προφιλ παντως,ξερω οτι θελει προπορεια στην εισαγωγη και αναλογη μεταβολη στην εξαγωγη. Αυτο το οποιο θα περιορισει αρκετα τις επιλογες στο χρονισμα ειναι τα μαμα πιστονια μιας και μπορει εκει που το μοτερ να δειχνει οτι παιρνει τα πανω του,οι βαλβιδες να χτυπανε στα πιστονια οποτε αναποφευκτα θυσιαζεις δυναμη για να εχεις αξιοπιστια. Απλα θελει ψαξιμο,δεν ειναι δηλαδη μονον θεμα δυναμομετρου αλλα και "αυτιου" του μηχανικου που θα τους τοποθετησει ωστε ακομα και να το "τραβηξεις" κοφτη,να μην βρισκουν οι βαλβιδες. |
vasilis106 έγραψε: |
τα μαμα εκκεντρα τι βυθισμα εχουν δεν θυμαμαι? |
Pughell έγραψε: |
Περιπου 8,7 ειναι οι μαμα εκκεντροφοροι και με 2mm τσεπες,τα πιστονια σου θα ειναι μαλλον εντος δεκαδας υποψηφιων(οχι Grammy αλλα τασακια). ![]() |
RoadRunner122 έγραψε: |
Bασίλη, έχεις αγοράσει εργοστασιακά πιστόνια ή aftermarket (ήδη σκαμένα)? |
kane έγραψε: |
giati δεν παιρνεις οπως σου ειπα, ενα σετ κατ 715 και να μην ασχοληθεις ουτε με πιστονια ουτε με μπουμπη? |
vasilis106 έγραψε: | ||
ο nicolas106 απο το 106 τους εβαλε κ δεν ειχε κ την καλυτερη γνωμη |
Pughell έγραψε: |
Ο Nicolas δεν ειχε 715 αλλα PS τους οποιους αγνωστη η προελευση τους(γνησιοι ή οχι).
715 δεν εχει βαλει ποτε κανενας και το πρωτο σετ που πρεασε απο τα γαλλικα forum ηρθε στα χερια μου και περιμενει την τοποθετηση του... Α,και οσο περι αποψης,αν μετραει η αποψη του,τοτε πρεπει να μετρησει και η αποψη των υπολοιπων 15(τουλαχιστον) που εμειναν ευχαριστημενοι. ![]() Τοσα χρονια,μονον σε δυο ατομα ακουσα οτι δεν δουλεψαν οι PS και εμειναν ευχαριστημενοι απο καποιο αλλο προφιλ(παραπλησιοας κοπης). Οσο για πιστονια,650Ε ειναι το νουμερο και περι τα 500Ε η χονδρικη. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Ο Nicolas δεν ειχε 715 αλλα PS τους οποιους αγνωστη η προελευση τους(γνησιοι ή οχι).
|
LEONIDAS 16V έγραψε: | ||
τι αγνωστη ρε στελιο???? μεσα απο την πεζο της πατρας τους πηρε..... ειχε και ενα φιλο εκει μεσα και του εκανε και μια μικρη εκπτωση νομιζω. οταν τους εβαλε πανω ξενερωσε! ισως η δυναμη τους ειναι γραμμικη και δεν καταλαβε διαφορα. πριν ειχε μπουμπακια που ψηλα ξεσπαγανε... τους εβγαλε και εβαλε παλι τα μπουμπακια. |
Pughell έγραψε: |
Δεν ξερω ρε,αυτο θα πρεπει να το δειτε με το βυθισμα στο ΑΝΣ...
Δεν εχω ιδεα ποσο θα χρειαστει. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Επειδη πολλα δεν ξερετε |
Pughell έγραψε: |
και στις αντιγραφες του Μπουμπη σου χαραζει γραμματακια αμα το ζητησεις. Περι συγκρισης μπουμπακια 272/9,3 με PS ας μην λεμε τα ιδια και τα ιδια,τα εχουμε γραψει 500 φορες... |
Pughell έγραψε: |
Το τι παιζεται,αφηστε να το ξερω καλυτερα. ![]() |
Pughell έγραψε: |
Το να μην καταλαβαινε παντως τι του γινεται και οτι μπορει να πιστευε οτι με τα μπουμπακια ειχε περισσοτερη δυναμη ψηλα,ναι,αυτο μου φαινεται πολυ πιθανο,επειδη τα μπουμπακια δουλευουν αποκλειστικα και μονον ψηλα,πολλα γιδια την πατανε... |
volvos έγραψε: |
λεωνιδα μιλαμε για reprofile ή για καινουργιο μασουρι
απο ριπροφαιλ και εγω δεν εχω τις καλυτερες των εντυπωσεων. οσοι ειχαν απο νεο μασουρι ηταν υπερευχαριστημενοι ακομα και για απλα προφιλ |
Pughell έγραψε: |
Σχετικα με τα επισκευασμενα σετ,ειχαν προβλημα στον 3ο στην εξαγωγη. |
Παράθεση: |
Να μη παραπονεθεις οτι δε θα σε κραξω κι εγω λιγο Σαλονικιε....χαχαχα |
Pughell έγραψε: |
Περισσοτερα δεν ξερω καθως την πληροφορια μας την εδωσε ο ιδιος ο Δημητρης(Μπουμπης jr) πριν λιγα χρονια.
Απο οσο ξερω ομως το εκκεντρο δεν ηταν σωστα "κομμενο" με αποτελεσμα να δημιουργει διαφορα ευτραπελα. |
Pughell έγραψε: |
Να παρετε τα ωστηρια της Citroen Sport για το C2 Challenge και για εξατμιση να αφηστε μια 55αρα επανω.
Μονοπεταλουδο μοτερ με ποσοτητες καυσαεριων για να γεμισουν 60αρα εξατμιση,μαλλον πολυ δυσκολο να φτιαξατε... ![]() Για χταποδι,αναλογα...Αμα θα ανεβει και αλλο το setup,τοτε παρτε αυτο του C2R2 των 175 αλογων που θα σας καλυψει σιγουρα. |
karales-rallye έγραψε: |
καλησπερα εχω ενα rallye 2001 τρηφισο..το αυτοκινητο εχει σκουπα μεγαλη δυχαλο μαμα με αλαγμενο τον αριστερο σωληνα και απο εκει και πισω σωληνα φ50 με ενα τελικο φ50 grA προσφατα εβαλα εκκεντρα του χουρδακη 284 με 9,5 και φλαντζα απο 206 χωρις να πειραξω καπακι...ενταξει το αμαξι δουλευει καλα αλλα απο θεμα δυναμης εχασε ροπη....εχει βαλει κανενας τα εκκεντρα αυτα να μου πει την γνωμη του και αν μπορω εστω και λιγο να τα χρωνισω..??θα δω διαφορα η να τους αλλαξω και να βαλω κατι αλλο..?ειμαι με μαμα πιστονια ουτε σκαμενα.. |
karales-rallye έγραψε: |
λες να μην ειναι αυτοι οι εκκεντροφοροι που μου που μου πουλισαν...??και εγω ετσι το βλεπω...οχι δεν το εχω κανει δυναμομρτριση αν και θα ηθελα για να δω τι παιζει...με παχυμετρο παντως που μετρισα τα καλαμια ετσι απλα τα re-profile εχουν ποιο μικρο αμυγδαλο σε υψος απο οτι οι μαμα εκκεντροφοροι.... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Πετρο reprofile ειναι οποτε μαλλον μονον στα λογια στεκουν οι 284 μοιρες...
Στην πραξη θα ειναι τοσο 284,οσο 272 ειναι και τα μπουμπακια. ![]() |
kane έγραψε: |
Cat cams 714
με στοιχεια 272/272 - 8.90/8.90 - 1.75/1.75 στο ΑΝΣ. Μπαινουν σε μαμα σημαδια σε μοτερ J4 με φλαντζα 206 χωρις εξτρα πλανισμα κεφαλης??? |
NemesisUltra έγραψε: |
ο μηχανικος μου εχει ενα χταποδι αγωνιστικο απο το παλιο σαξο που ετρεχε σε αγωνες και μου ειπε οτι θα μου το βαλει πανο με κατι που το δενει και κραταει την θερμοκρασια μεσα! τι λετε? |
stratos gti έγραψε: |
χρονια πολλα σε ολους και χριστος ανεστη.....αν βαλω κατι απλο πχ μπουμπακια η κεντ 51 ωστε να κρατησω τα μαμα πιστονια θα εχω προβλημα στο θεμα της αξιοπιστιας?? Τ αμαξι κινειται αρκετα καθημερινα και εντος και εκτος πολης εχει πανω σκουπα και εξατμιση απο κατ και πισω και ειναι γυρω στις 66,000χλμ... μου χουν πει πολλοι μη τ πειραζεις το μοτερ θα σπασει και γνωστα τετοια.... ακουω γνωμες ευχαριστω>>> |
crazybill έγραψε: |
Φίλε μου χρόνια πολλά και σε σένα και σε όλα τα παιδιά στο forum!
Εγώ θα σου πρότεινα και τους 708 της catcams! Από τη στιγμή που δεν θα έχει ανοχές ο κορμός σου ,δεν χρειάζεσαι απαραιτήτως σφυρήλατα έμβολα ,θα λειτουργεί σαν 'μαμά' καθημερινά και θα έχεις περισσότερη δύναμη από ένα pt51. |
volvos έγραψε: |
150 alogA
μαμα συμπιεση καρτα καυσαεριων θορυβου αφου δε θες κανιβαλοεξατμιση καταναλλωση το πολυ 1 πανω απο μαμα με σωστο προγραμμα και ροπη παντου = σρικ...οτι πληρωνεις παιρνεις..... οταν φτιαξω μοτερ θα ξαναμετρησω και βλεπουμε... |
nsne έγραψε: |
στους schrick με τα υδραυλικα ωστιρια τι γινεται?αφαιρουνται?σε χαμηλες στροφες θα ειναι ευκολοοδηγητο για χρηση πχ πολης? |
tony_l έγραψε: |
Μιας και ο kam racing έχει προσφορά τους 708 έχω μπει σε πειρασμό. Η ερώτησή μου είναι αν δουλεύουν και σε καπάκι 206 (TU5JP4), γιατί βλέπω τους έχει μόνο στην κατηγορία (106-camshafts).
Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο φοράει ελαφρωμένο στρόφαλο, σφυρίλατα, συμπίεση, άγραφο και μηχανικό καπάκι με εκκεντροφόρους boubis (292°/11.8mm ο εισαγωγής και 282°/11.5mm ο εξαγωγής). Απόδωσε 182.5hp/7762rpm και 18.4kgm/7092rpm με ωραίες "γεμάτες" καμπύλες (το αυτοκίνητο έχει "βουνίσιο" προσανατολισμό). Το πρόβλημά μου είναι ότι για καθημερινή χρήση είναι λίγο δύσχρηστο (σκορτσαρίσματα και θόρυβος). Άκουσα μια άποψη ότι με τετραπετάλουδο το πρόβλημα θα λυθεί, αλλά μετά θα έχω πάλι το θέμα του θορύβου. Σκέφτομαι σοβαρά να επιστρέψω σε υδραυλικό καπάκι, με χαμηλότερη συμπίεση και εκκεντροφόρους 708. Τι απόδοση θα έχω περίπου; Όπως ρώτησα και πιο πάνω, παίζει ρόλο αν θα μπουν σε TU5J4 ή TU5JP4 καπάκι; |
tony_l έγραψε: |
Μιας και ο kam racing έχει προσφορά τους 708 έχω μπει σε πειρασμό. Η ερώτησή μου είναι αν δουλεύουν και σε καπάκι 206 (TU5JP4), γιατί βλέπω τους έχει μόνο στην κατηγορία (106-camshafts).
Αυτή τη στιγμή το αυτοκίνητο φοράει ελαφρωμένο στρόφαλο, σφυρίλατα, συμπίεση, άγραφο και μηχανικό καπάκι με εκκεντροφόρους boubis (292°/11.8mm ο εισαγωγής και 282°/11.5mm ο εξαγωγής). Απόδωσε 182.5hp/7762rpm και 18.4kgm/7092rpm με ωραίες "γεμάτες" καμπύλες (το αυτοκίνητο έχει "βουνίσιο" προσανατολισμό). Το πρόβλημά μου είναι ότι για καθημερινή χρήση είναι λίγο δύσχρηστο (σκορτσαρίσματα και θόρυβος). Άκουσα μια άποψη ότι με τετραπετάλουδο το πρόβλημα θα λυθεί, αλλά μετά θα έχω πάλι το θέμα του θορύβου. Σκέφτομαι σοβαρά να επιστρέψω σε υδραυλικό καπάκι, με χαμηλότερη συμπίεση και εκκεντροφόρους 708. Τι απόδοση θα έχω περίπου; Όπως ρώτησα και πιο πάνω, παίζει ρόλο αν θα μπουν σε TU5J4 ή TU5JP4 καπάκι; |
Steve έγραψε: |
Θες να μας βάλεις λίγο και την δυναμομέτρηση να δούμε τις καμπύλες...; |
volvos έγραψε: |
στο ιδιο δυναμομετρο με τακις206 μετρησατε κρητη? |
tony_l έγραψε: |
Στέλιο τα απόλυτα νούμερα δεν μου λένε κάτι και αντιλαμβάνομαι ότι σε 3 δυναμόμετρα θα δείξει 3 διαφορετικά νούμερα απόδοσης. Προφανώς, από τη στιγμή που σκέφτομαι την πιθανότητα detune, το πρόβλημά μου δεν είναι εκεί. Το αυτοκίνητο έχει μια χαρά αίσθηση στο τέρμα γκάζι σε πίστα ή βουνό, αλλά μου λείπει λίγο ο καθημερινός χαρακτήρας. Τα specs τα έδωσα εξ' αρχής γιατί σίγουρα κάποιος θα ρωτούσε και ίσως βοηθήσουν κάποιο να απαντήσει στις ερωτήσεις μου. Δεν ήταν κίνηση "εντυπωσιασμού". ![]() Καταλήγουμε στο ότι οι 708 είναι καλή κίνηση γι' αυτό που θέλω. Πόση περίπου πτώση στην απόδοση να περιμένω, αν συνυπολογίσουμε μια μείωση συμπίεσης και χαμηλότερης διαμέτρου εξάτμιση; Αν ο Τάκης πήγε στον Καλαμαρίδη, πήγαμε στο ίδιο δυναμόμετρο. Πού είναι η δυναμομέτρησή του; |
tony_l έγραψε: |
Μισές δουλειές κάνεις ρε Τάκη... βάλε και το link να διαβάσω. ![]() Στέλιο, όταν λες για απότομες ράμπες, δεν μιλάς για τους 708 έτσι; Αγγλία τους χρησιμοποιούν πολύ, ακόμα και με τετραπετάλουδα. By the way, τι παλικάρι ο Sandy! |
tony_l έγραψε: |
Στέλιο, όταν λες για απότομες ράμπες, δεν μιλάς για τους 708 έτσι; Αγγλία τους χρησιμοποιούν πολύ, ακόμα και με τετραπετάλουδα. By the way, τι παλικάρι ο Sandy! |
nsne έγραψε: |
οι Schrick δουλευουν με εργοστασιακα πιστονια? |
Pughell έγραψε: |
Για μαμα πιστονια; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Γενικα οι 708 εχουν στρωτη λειτουργια οποτε δεν υπαρχει καποιος συγκεκριμενος λογος να χρησιμοποιηθει 4πεταλουδο ρε... ![]() Μαλιστα για να πετυχεις σωστες ροες και ταχυτητες μιγματος με το 4πεταλουδο,πρεπει να γινει πολυ προσεκτικη επιλογη διαμετρου σωματων,οπως και αναλογο airbox ωστε να πετυχαινει επαρκη ποιοτητα καυσης απο τις χαμηλες στροφες ακομα. Και προκειμενου να μπλεξεις με τετοια πραγματα,κρατας την μαμα πολλαπλη και τελειωσε η υποθεση... ![]() |
iceage έγραψε: | ||
Αναφέρομαι σε κλειστό μοτέρ TU5J4 με φουλ περιφερικά ελαφρόματα, σωστά airbox και εξάτμιση(να βγάζει και κάρτα). |
m_r_c έγραψε: |
Στέλιο για μένα τι προτείνεις? Για βουνό όχι για κόντρες φυσικά! ![]() Προβληματίζομαι αν πρέπει να κρατήσω τους dbilas (10.7 - 272) ή να βάλω κάποιους άλλους. Μήπως να πάω σε "αγριότερο προφίλ αφού έχω και σχεσάτο? Το έχω και για καθημερινό όμως το saxo.. ![]() Για να καταλάβουν και οι υπόλοιποι να πω ότι θα βάλω κεφαλή 206 και σφυρήλατα και θέλω να κρατήσω τη συμπίεση σε λογικά πλαίσια. |
tony_l έγραψε: |
Νομίζω ο Παναγιώτης εννοούσε την περίπτωση να βάλω όπως είμαι 4πετάλουδο και όχι αφού πάω σε 708 πρώτα. ![]() |
Pughell έγραψε: | ||||
Ναι,κανονικα και με τον νόμο... Το Saxo που τους φορουσε πριν τον Τακη ειχε βγαλει και καρτα χωρις καν να πλανιστει κεφαλη ή να μπει φλαντζα. |
iceage έγραψε: |
Οπότε ποιοι μας μένουν στο παιχνίδι?
705 vs 718 vs Schrick |
Pughell έγραψε: |
718 γράφω και όχι 708.
|
Pugobios έγραψε: |
πηρες προγραμμα πριν καν βαλεις πανω τα πραγματα?ποσο παει το κιλο? |
Pughell έγραψε: |
Η λογικη λεει οτι πρεπει να κανεις ακριβως τα ιδια πραγματα με το μοτερ που φορουσε το προγραμμα που πηρες... |
Pughell έγραψε: |
Το αν οι κορωνες των πιστονιων διαφερουν ελαφρως,δεν παιζει και τοσο μεγαλο ρολο...
Σιγουρα εχει σημασια αλλα οι πιθανοτητες να εχεις καποια σοβαρη δυσλειτουργια απο αυτο,ειναι σχετικα λιγες. Βασικη προυποθεση ειναι να κανεις ακριβως ιδια την συμπιεση και το χρονισμα,οπως επισης την εξατμιση και την εισαγωγη. Το valvetrain δεν εχει προβλημα,μην αγχωνεσαι,αν και δεν ειναι για να το πηγαινεις συνεχεια 8000+ με τα μαμα ελατηρια βαλβιδων. |
Pugobios έγραψε: |
αν γινουν ολα τελεια(πραγμα απιθανο) γυρω στα 160 με χαλια λειτουργια χαμηλα ψηλα θα σου δινει αυτο που θες |
nikosdramapt52 έγραψε: | ||
|
Pughell έγραψε: |
Γενικα,52αρι αρχιζει και στρωνει δουλεμα απο τις 4000-4500 και πανω.
Απο εκει και κατω ειναι αναλογα ποσο μπορεις να το ανεχτεις,παντως για να κινεισαι στο σταματα-ξεκινα της πολης,δεν ειναι... ![]() |
Pugobios έγραψε: |
αμα βρεθεις θεσσαλονικη πριν το κανεις στειλε μου ενα pm να κανονισω να δεις ενα παραπλησιο με αυτο που θα αντιμετωπισεις |
Pughell έγραψε: |
Ξεχνα το μαμα...Εγω θα ελεγα 13/59,εναλλακτικα 14/60 αν και παλι ειναι σχετικα μακρυ για ενα μοτερ που θα peakαρει καπου στις 7500... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Μονον 90; ![]() ![]() ![]() Εννοειται οτι θα αλλαξει μεταλλα και στον στροφαλο ρε. ![]() ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Τα 59αρια δεν εχουν καμια επαφη ουτε καν με 27αρια Denso,οσο αφορα την αντοχη τους και το δουλεμα τους στο στροφαρισμα. ![]() Περι συμπιεσης,το ιδανικο συμφωνα με το manual της PS ειναι στο 10,8 αν θυμαμαι καλα... |
Pughell έγραψε: |
Πολυ προσοχη,φυσικα ελεγχος στο βυθισμα με παχυμετρο ή μικρομετρο και αν εχεις καποιον που θεωρεις οτι μπορει να τα αναγνωρισει,τοτε εχε τον μαζι για δευτερη γνωμη.
Γενικα εχω μαθει για πολλα περιστατικα που πουλανε μπουμπακια για PS. ![]() |
kane έγραψε: |
Eνα μτχ εγκεφαλο βρισκεις με 300ε πάντως. (τόσο τον εδωσα και μάλιστα ήταν ο παλιός, ο "καλός" που λένε).
Το ρελαντί το διορθώνεις όπως το πες, ή αν έχεις συμπιεσούλα φτιάχνει μόνο του. Πάντως 10.8 ρε στέλιο,για τα δεδομένα πλέον λίγο δεν είναι; Μια φλαντζουλα 206 έχουν ολοι πλέον. |
PANOSBR έγραψε: | ||
θα τσεκαρω αμα βρω γνησιο εγκεφαλο Σταυρο,φοβαμαι και σ αυτους την μαιμουδια.Συμπιεση και γω σκεφτομαι με φλαντζα 206.Με το ρελαντι λες δεν θα χρειαστει δηλαδη να πεταξω εκτος το βηματικο? H βασικη μου ερωτηση ειναι:θα εχω ψυχρη εκκινηση το πρωι,οπως το μαμα?ειναι βασικο αυτο για μενα,δεν θελω να βριζω το πρωι,απο φαναρι σε φαναρι ![]() |
tesseras έγραψε: |
Στέλιο, συμπίεση για ps είναι 11,3-11,4
10,8 έχει μαμά. Μήπως τα μπέρδεύεις με το 8βάλβιδο? |
PANOSBR έγραψε: |
Στελαρα,να σε ρωτησω και κατι αλλο,για συνδυασμο os εκκεντρα και προγραμμα ps(αντιγραφη 600ευρα δεν παιζουνε ![]() ![]() ![]() |
kane έγραψε: |
Eνα μτχ εγκεφαλο βρισκεις με 300ε πάντως. (τόσο τον εδωσα και μάλιστα ήταν ο παλιός, ο "καλός" που λένε).
Το ρελαντί το διορθώνεις όπως το πες, ή αν έχεις συμπιεσούλα φτιάχνει μόνο του. Πάντως 10.8 ρε στέλιο,για τα δεδομένα πλέον λίγο δεν είναι; Μια φλαντζουλα 206 έχουν ολοι πλέον. |
nikosdramapt52 έγραψε: |
στέλιο,θελω την γνωμη σου! Ο μαστορας μου λεει να φτιαξουμε μια κεφαλι απο 206 με τα δικα μου εκκεντρα, να περιμενω να μαζεψω κανενα φραγκο ή δεν αξιζει η αναμονη? |
kane έγραψε: | ||||
χμμ σε κόβω να βρίζεις ![]() ![]() ![]() Σοβαρά τώρα, εγώ δεν είχα πρόβλημα στο μοτερ 206 που ειχα στο σαξο.Ναι μεν εσβηνε καμμια φορά,αλλά σπάνια. Το κακό είναι πως αν τύχει και σβήσει στα κρύα μετά ψιλομπουκώνει και κλάφτα. Στο σαξο-μοτερ που ειχα παλιότερα, θυμάμαι πως είχα βάλει ψηλά το ρελαντί για να μη σβήνει. Πάει και καιρός τώρα...κάτσε να δούμε τι θα σου πεί και ο πατήρ στέλιος , κατα κόσμον κωλάρας. |
Pugobios έγραψε: |
αφου θα το κανεις σφυριλατο μη το σκευτεσαι καντο... |
Παράθεση: |
Εγω θα συμφωνουσα μαζι του... ![]() Μην την φτιαξεις καν...Οπως την παρεις,βαλτην επανω χωρις καν να την πλανισεις και θα εισαι jet. Απλα θα χρειαστει να ξαναφτιαξεις προγραμμα απο την αρχη ή εστω να συμπληρωσεις το μιγμα/αβανς που θα λειπει. |
nikosdramapt52 έγραψε: |
Οι εκκεντροφόροι μπαίνουν με τη μια χωρισ κάποια μετατροπή,ε? Το πρόγραμμα ευκολο είναι να το προσαρμοσουμε? |
Pughell έγραψε: |
Δεν μπορω να το βρω σαν κωδικο στον τωρινο τους καταλογο... ![]() Εκτος και αν ειναι προφιλ που καταργηθηκε. Σαν εταιρια γνωστη ειναι,ομως αυτος γιατι βαζει φωτογραφια απο εναν μονον εκκεντροφορο; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Δεκτον,απλα τον Ηλια τον ξερουμε αρκετοι απο εδω μεσα και απο οτι ακουγοταν το GTi του ειχε ξυρισει πολυ κοσμο οποτε εγω προσωπικα θα τον συνιστουσα με κλειστα ματια μιας και τον ξερω και αρκετα καλα συν φυσικα οτι εχει αρκετη εμπειρια απο 16v μοτερ με κεφαλη 206.
Απο την αλλη βεβαια ο καθενας κανει τις επιλογες του... |
nikolas206gti έγραψε: | ||
Αφου ο ανθρωπος λεει οτι δινει μονο τον εξαγωγης ![]() |
nikosdramapt52 έγραψε: |
Τον καραλιδη λες προφανως, δε τον γνωριζω προσωπικα αλλα εχω ακουσει καλα λογια κ το αμαξι του οντως ηταν πολυ δυνατο! Απ την αλλη εμπιστευομαι πολυ τον μαστορα μου κ την δουλεια του που την εχω δει κ στο δικο του κ σε αλλα rallye/saxo... |
Pughell έγραψε: |
Δεν το λεω για σενα(ξερω οτι θα βαλεις πιστονια),για τον μηχανικο σου το λεω που ειπες οτι φοραει κεφαλη(οποτε θεωρησα οτι ισως να εβαλε μονον την κεφαλη στο ραλλισιο μπλοκ).
Η κεφαλη του 206 εχει πολυ πιο μεγαλο θαλαμο καυσης σε σχεση με του 106,για αυτο και τα πιστονια του 206 ειναι με καρουμπαλο σε αντιθεση με του 106 που ειναι ισια. Μερος της επιπλεον αποδοσης που κερδιζεις απο την κεφαλη του 206 ειναι και ο επιπλεον ογκος που εχει ο θαλαμος καυσης,για αυτο σου ειπα και νωριτερα να μην την πλανισεις. Για το προγραμμα,εξαρταται,αναλογα που θα το κανεις. |
Pughell έγραψε: |
Μπα,δεν ετυχε να το δω ακομα... ![]() Δεν κυκλοφορω σε νυχτερινα κοντροστεκια οποτε μονον αν το πετυχω καμια καθημερινη. ![]() |
AlienHack έγραψε: | ||
O Silo ομως στανταρ θα το εχει πετυχει καπου ! |
ice-t έγραψε: |
Εχμ... 2 σημειώσεις...
1) Ο Gems δεν ξέρω κατά πόσο θα σου φανεί χρήσιμος... Είναι περίεργος εγκέφαλος. 2) 106 με ασύμμετρους με pt51-pt52, μονόφυσο, 13.5 συμπίεση και ίσως λιγότερο έγραψε 181PS.. χωρίς καπάκι C2 κλπ.. 3) μη ξεχνάμε το μονοπετάλουδο του Μιχαλόπουλου που είχε γράψει 204-207PS |
Pughell έγραψε: |
Επισης επελεξε και το σασμαν που θα χρησιμοποιησεις(μαμα σχεσεις με κοντο Κ/Π ή καποιο ΒΕ) για να δεις τι φασμα λειτουργιας πρεπει/μπορει να εχει το μοτερ σου... |
Pughell έγραψε: |
Πετρο,τα 180 τα ειδατε στο δυναμομετρο οπου τα ΦΠΕ μετριουνται 145 οποτε αστο... ![]() 180 αλογα θελουν μεγαλα αρxιδια μαστορα για να τα βγαλει,και επειδη τετοιους μαστορες δεν εχουμε,ας βολευτει με 165-170 σε ρεαλιστικο δυναμομετρο. Οσο για του Κοτσιδα,ναι μεν αλλά,συν οτι ακομα περιμενουμε μετρηση σε Maha με ISO1585... |
nikosdramapt52 έγραψε: |
Δικιο εχεις, θα κανω υπομονη λιγο καιρο για να κανω σωστη δουλεια ανεξαρτητου κοστους! Ασχετο, το παλιο μου ραλλυε,το 4πεταλουδο, θεσ/κη ειναι, μπλε με ασπρες ραλοζαντες κ πιτσιλιες στο καπο, το ξερεις? |
Pughell έγραψε: |
Αρxιδια ειναι αλλα δυστυχως δεν υπαρχει πια Maha της προκοπης... ![]() Οσες φορες μετρησαν σε Maha με διορθωτικο παραγοντα,παντα τα νουμερα που εβγαιναν σε αλλο δυναμομετρο ήταν περισσοτερα ή σε ελαχιστες περιπτωσεις ιδια με του Maha. Και αυτο δεν το λεω μονον εγω αλλα ο μισος ιντερνετικος κοσμος της αυτοκινησης... |
takos έγραψε: |
Γεια σας παιδια πριν απο λιγο καιρο τελειωσε η μετατροπη του 106 μου απο ενα ταπεινο 1,4 8V σε 1,6 16V και εχω αρχησει να ψαχνομαι για να βελτιωσω λιγο το μοτερακι... Λογο του οτι δεν εχω μεγαλο badget σκεφτομαι για μια ροικη στο καπακι, τριψιμο βαλβιδες, καινουρια ελατηρια βαλβιδων με εκκεντροφορους pt51, φλαντζα απο 206, προγραμμα και εξατμηση απο διχαλο και κατω 55αρα...τα πιστονια θα παραμηνουν μαμα...θελω γυρω στα 140-150 αλογα ακουω γνωμες και αν θα δουλεψει το πραγμα..ευχαριστω προκαταβολικα!! |
AlienHack έγραψε: |
οπωε εχω πει ομως σε αλλο thread η raceland ευρωπης δυστηχος εκλεισε... |
greenpug106 έγραψε: | ||
Αυτό φαίνεται παρόμοιο http://www.ebay.co.uk/itm/PEUGEOT-106-1-6-16V-STAINLESS-STEEL-EXHAUST-RACE-MANIFOLD-1997-2003-/140647920852?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item20bf44f4d4 Μόνο 29 στερλίνες παράδοση στην Ελλάδα |
greenpug106 έγραψε: | ||
Θα σου έλεγα να μην κάνεις ροική. Υπάρχει ο κίνδυνος λάθους. Έγω με το ίδιο σετ απ έχω σε μάχα 153 περίπου (149 πριν το πρόγραμμα). Υπάρχει και η δυναμομέτρηση μου στο σχετικό θέμα. Βάλε τα ακόλουθα Σκούπα Χταπόδι 4-2-1 Φλάντζα 206 Εκκεντροφόρους ΡΤ 51 Πρόγραμμα από Etuners - τρίφυσο Από εξάτμιση είμαι μαμά πέραν του χταποδιού και τελευταία αγωνιστικού καταλύτη. Με το χταπόδι θα κερδίσεις αρκετά. Έβαλα το raceland εγώ |
alfasud έγραψε: |
Εκτός και είναι πολύ δουλεμένα, νομίζω οτι και νέα ελατήρια βαλβίδων δεν χρειάζεται να αλλάξεις.. |
reselie-206 έγραψε: |
Είναι εύλογο/σωστό τέτοιο σκίσιμο με 100χλμ στα ελατήρια?
![]() |
106PYRGOS έγραψε: | ||
![]() |
Pughell έγραψε: |
Ζωντανο παραδειγμα του ποσο απεχουν τα νουμερα των εκαστοτε δυναμομετρων απο την πραγματικοτητα... ![]() |
Pughell έγραψε: |
Εννοω οτι βλεπουμε ενα νουμερο και δενουμε τον γαιδαρο μας οτι οσα ειδαμε,τοσα εχουμε... ![]() Σχετικα με το μοτερ σου,170-180 και παλι 180 οριο... ![]() Για αυτο λεω οτι ειμαστε μλκες που καθομαστε και κολλαμε με ενα νουμερο αντι να μας νοιαζει το πριν με το μετα(σε ιδιες συνθηκες). ![]() |
plaketokofths έγραψε: |
sorry κιολας αλλά στο προτελευταιο βιντεάκι που είδα κοιτωντας το ταχύμετρο δεν μου φαινεται για 200 αλογα. Μπορει να κανω εγώ λάθος ή ακομα και το ταχύμετρο... |
Pugobios έγραψε: |
βρηκες αμαξι και συ να πατησεις...μπουμπακι σαξοραλο με φπε ταπερ ειναι κοπια στο 400αρι το δικο σου λογικο να ειναι κολωνα μπροστα... |
danny έγραψε: |
Το καπακι εννοείται θα ανοιχτεί και θα έρθει η συμπίεση όσο το δυνατόν ψηλότερα.
Μπουζί,σκούπα,εξάτμιση εννοούνται. Επίσης το πιθανότερο έιναι οτι θα γίνει πρόγραμμα το αμάξι εφόσον θέλω τόσο ψηλά νούμερα. ![]() Γενικά μια σύγκριση 708 με 715 πιο θεωρείτε καλυτέρο? ![]() |