PSClub - Hellas

Διεθνείς Αγώνες - Fisichella: Νικητής του GP Interlagos

Vaggelis - Παρ 11 Απρ 2003, 15:07:27
Θέμα δημοσίευσης: Fisichella: Νικητής του GP Interlagos
Ο Giancarlo Fisichella αναδείχθηκε τελικά νικητής του επεισοδιακού Grand Prix της Βραζιλίας, πριν από δύο εβδομάδες. Αυτό αποφάσισαν οι υπεύθυνοι της FIA και οι κριτές του αγώνα, που συνεδρίασαν σήμερα (11/04) στο Παρίσι για το συγκεκριμένο θέμα.

Μελετώντας προσεκτικά το βίντεο του αγώνα, διαπιστώθηκε ότι, ο Fisichella είχε ξεκινήσει τον 56ο γύρο του τέσσερα δευτερόλεπτα πριν από το πέσιμο της κόκκινης σημαίας, που σήμανε τη διακοπή του αγώνα. Έτσι, ο Ιταλός πανηγυρίζει πλέον την πρώτη νίκη της καριέρας του στη Formula 1, ενώ ο Raikkonen παίρνει τη δεύτερη θέση στο συγκεκριμένο αγώνα, καθώς το τελικό αποτέλεσμα βγαίνει με βάση την κατάταξη στον 54ο γύρο.

"Είμαι πολύ χαρούμενος που η FIA και οι υπόλοιποι αναγνώρισαν πως κέρδισα το Grand Prix της Βραζιλίας. Εγώ και η ομάδα το πιστεύαμε από την πρώτη στιγμή, ενώ τις τελευταίες ημέρες που εξετάσαμε τις αποδείξεις ξέραμε πως ήταν αλήθεια και περιμέναμε να επισημοποιηθεί" δήλωσε ο Fisichella, μετά την ανακοίνωση της απόφασης.

Πηγή: autopress.gr
GIANNIS206 - Παρ 11 Απρ 2003, 15:11:30
Θέμα δημοσίευσης:
Και τρίτος ποιος βγήκε? Rolling eyes
Vaggelis - Σαβ 12 Απρ 2003, 01:00:19
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον οι υπόλοιπες θέσεις μένουν ως έχουν, γιατί ο αγώνας μετράει μέχρι τον 54ο γύρο, πριν το ατύχημα του Alonzo (άρα τρίτος μένει ο Alonzo...κλπ)
NICK - Σαβ 12 Απρ 2003, 21:16:51
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Μάλλον οι υπόλοιπες θέσεις μένουν ως έχουν, γιατί ο αγώνας μετράει μέχρι τον 54ο γύρο, πριν το ατύχημα του Alonzo (άρα τρίτος μένει ο Alonzo...κλπ)


Χαρά ο Pduke Laughing Laughing ,έτσι δεν είναι Πάνο??? Wink Wink
Miltellas - Δευ 14 Απρ 2003, 00:19:44
Θέμα δημοσίευσης:
NICK έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
Μάλλον οι υπόλοιπες θέσεις μένουν ως έχουν, γιατί ο αγώνας μετράει μέχρι τον 54ο γύρο, πριν το ατύχημα του Alonzo (άρα τρίτος μένει ο Alonzo...κλπ)


Χαρά ο Pduke Laughing Laughing ,έτσι δεν είναι Πάνο??? Wink Wink


Και η Renault να φιγουράρει -ανέλπιστα προς το παρόν- στην 2η θέση Γενικής!! Shocked Ποιός θα το πίστευε; Ιδού η μελλοντική πρωταθλήτρια ομάδα (Renault)! Ιδού και ο μελλοντικός πρωταθλητής (Alonso)!
Χε, χε!!
1.1 i love you - Δευ 14 Απρ 2003, 00:26:07
Θέμα δημοσίευσης:
Smile Smile Οταν η Renault επέστρεψε στην F1 δήλωσε οτι μόλις ενκλιματιστεί, οι υπόλοιπες ομάδες θα την βλέπουν με κυάλια ξανά όπως είχε γίνει παλιότερα Smile Smile
Alex - Δευ 14 Απρ 2003, 05:00:28
Θέμα δημοσίευσης:
Βασικα τωρα αυτο ειναι πλασματικο.. Σκεφτειτε οτι και η Μακλαρεν και η Φεραρι τρεχουν με εξελιξεις των περυσινων μονοθεσιων και ειναι παλι μπροστα απ'τους αλλους (σε επιδοσεις τουλαχιστον, αν οχι σε αποτελεσματα). Δεν μενει παρα να αναρωτηθουμε ποσο χοντρη τσοντα θα δουμε μολις βγει το F2003 GA και το MP4/18 στις πιστες...

Η renault θα φαινεται minardi μπροστα τους...

Παντως η renault εχει μια τεχνολογια (δεν ειναι δικια της αλλα εχει συμβολαιο με μια εταιρια που ειναι ο εφευρετης) που της επιτρεπει να κατασκευαζει κομματια για το σωμα του αυτοκινητου (αεροδυναμικα) απο ανθρακονηματα, χωρις καλουπι. Αυτο της δινει τη δυνατοτητα να παιρνει ενα σχεδιο απ'το PC να το περναει σε μια μηχανη που μεσα σε λιγη ωρα εχει βγαλει ετοιμο το συγκεκριμενο κομματι. Την ιδια ωρα αλλοι χρειαζονται μερες για να βγαλουν πχ 10 καινουριες μπροστινες αεροτομες για "δοκιμη". Ενω η Ρενο βγαζει 10 επι τοπου, βγαινει στην πιστα, τις δοκιμαζει, βλεπει ποια της κανει και βγαζει καμια 20αρια ετσι να χει!!!

Αυτο επιτρεπει ταχυτατη αεροδυναμικη αναπτυξη για το μονοθεσιο. Το μονο που λειπει στη Ρενο ειναι ενας γρηγορος κινητηρας. Φημολογειται οτι ειναι ο πιο αδυναμος απ'ολους με καμια 60αρια αλογα κατω... (γυρω στα 840 την ωρα που ο BMW ειναι κοντα στα 900)

Λενε οτι δουλευουν για μια εκδοση κινητηρα με τουλαχιστον 45 αλογα παραπανω μεχρι το Γγκραν πρι της Γαλλιας στο Μανι-Κουρ. Για να δουμε τι θα κανουν...

Αλλα μεχρι τοτε θα εχει ερθει η McLaren με το ΜP4/18 που φημολογειται οτι θα εχει πρωτοποριακη σχεδιαση και 930 αλογα...

Σε γενικες γραμμες παντως εγω ειμαι πιο εντυπωσιασμενος απ'την καμπυλη εξελιξης της Toyota παρα της πολυ πιο εμπειρης Renault που ουσιαστικα ειχε βασεις καθως εξαγορασε την Benetton.
1.1 i love you - Δευ 14 Απρ 2003, 21:59:45
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Φημολογειται οτι ειναι ο πιο αδυναμος απ'ολους με καμια 60αρια αλογα κατω... (γυρω στα 840 την ωρα που ο BMW ειναι κοντα στα 900)


Φίλε μου και η Peugeot όταν εξέλιξε κινητήρα για την F1 ήταν ο καλυτερος και ο πιο δυνατός, μα το μονοθέσιο όχι καλό.Δεν μένει παρά να περιμένουμε τις εξελίξεις.Το μέλλον θα δείξει Wink Wink Wink
Miltellas - Τρι 15 Απρ 2003, 03:51:28
Θέμα δημοσίευσης:
Alex έγραψε:
Σε γενικες γραμμες παντως εγω ειμαι πιο εντυπωσιασμενος απ'την καμπυλη εξελιξης της Toyota παρα της πολυ πιο εμπειρης Renault που ουσιαστικα ειχε βασεις καθως εξαγορασε την Benetton.


Οι βάσεις που είχε από τα 5 συνεχόμενα πρωταθλήματα δεν μετράνε;
Η Ρενό ποτέ δεν αρκέστηκε στο να εξελίσσει. Παράλληλα δεν έπαυε να δημιουργεί νέα δεδομένα.

Όταν η Ρενό έφερε τα τούρμπο όλοι γελούσαν. Αργότερα όλοι έβαλαν τούρμπο.
Όταν η Ρενό έφερε τον V10 όλοι γελούσαν. Σήμερα όλοι τρέχουν με V10.
Όταν η Ρενό έφερε τον V10 110μοιρών όλοι γέλασαν...
Αργότερα, όταν η Ρενό θα ρίξει το μοτέρ με τις Ηλεκτρομαγνητικές Βαλβίδες που καταργεί τους εκκεντροφόρους όλοι θα κλάψουν και μετά αναγκαστικά θα αντιγράψουν - ΟΛΟΙ. Εγώ έτσι τη βλέπω εδώ και 20+ χρόνια τη δουλειά στην F1...

Λέγαμε για αντιγραφείς τους Ιάπωνες και μεγαλύτεροι αντιγραφείς είναι οι Γερμανοί που το μόνο που κάνουν είναι να εξελίσσουν τα ήδη υπάρχοντα κατάλοιπα του παρελθόντος των μεγάλων της F1 (Ferrari, Renault, Honda, Ford και σε λίγο καιρό και Toyota), και (όσο τους επετράπηκε) να βάζουν εξωτικά-δυσεύρετα-πανάκριβα υλικά στους κινητήρες τους που είναι αδύνατο να χρησιμοποιηθούν ποτέ σε γραμμή παραγωγής (πχ βινύλιο από την Mercedes) ή να φτιάχνουν μοτέρ που σε αγώνα 70γύρων να σπάει με μαθηματική ακρίβεια στον 71ο (πχ BMW)!!

"Εφευρέτες και Δημιουργοί". Καθόλου τυχαίο το σύνθημα...

----

Έχει δίκιο ο Γιάννης (1.1) για την Peugeot στην F1. Η Renault έχει (από πέρυσι) την πλέον αξιόπιστη F1 και αυτό δείχνει ότι θα ανεβεί πολύ γρήγορα.
Η παραδειγματική αξιοπιστία στα γαλλικά μοτέρ πρέπει να θεωρείται πλέον κάτι το δεδομένο, τόσο στους αγώνες όσο και στην παραγωγή.
Μου είπαν αγωνιζόμενοι ότι όσοι τρέχουν με γαλλικά αυτοκίνητα σε οποιαδήποτε κατηγορία δεν έχουν ποτέ πρόβλημα με κινητήρα. Ποιος θα πίστευε ότι ο κινητήρας του Clio Williams μπορεί να τρέχει απροβλημάτιστα 10 χρόνια σε αγώνες;! Μου το έλεγαν και σήμερα οι "Βασίληδες" ότι οι πιο φτωχοί μηχανικοί είναι της Peugeot, "δεν χαλάνε τα ρημάδια.... δεν χαλάνε...". Ίσως και να είναι και δείγμα της πελατείας τους. Wink Μόνο κάποια "εξουσιοδοτημένα" συνεργεία αντιπροσωπειών είναι σε θέση να φέρνουν τους πελάτες τους γρήγορα στο συνεργείο...
Alex - Τρι 15 Απρ 2003, 04:09:16
Θέμα δημοσίευσης:
Αυτο που λες με την αξιοπιστια ειναι γεγονος αλλα δεν ειναι γενικο, το χω ξαναπει αυτο. Πχ θυμισου τον Evo3 της Πεζο, στην πλατη του Ζ. Αλεζι και του Χαιντφελντ με την Προστ το 2000. Αυτος ο κινητηρας ηταν ενα κινητο πυροτεχνημα ετοιμο να εκραγει. Πολυ μπαμ-μπουμ ρε παιδι μου..

Και το 93 οταν η Peugeot συνεργαστηκε με τη McLaren η Mclaren την παρατησε γιατι το μοτερ ηταν για τα μπαζα. Εγω δεν εχω προβλημα να παραδεχτω τα προβληματα αποδοσης, αξιοπιστιας.. ειναι μεσ'το προγραμμα σε αγωνιστικες, οριακα φτιαγμενες κατασκευες.

Πχ και ο 110 μοιρες της Ρενο τους πηρε 3 χρονια να τον σταθεροποιησουν και να μην εχει δονησεις. Ο Bernard Dudot που τον ξανα-προσελαβε η Renault για να ηγηθει του τμηματος των μηχανων ειναι σκεπτικος για το συγκεκριμενο concept των 110 μοιρων καθως πιστευει οτι παρα ειναι περιπλοκο χωρις να δινει ουσιαστικο αποτελεσμα. Λεει οτι πρεπει να βρουνε καποιον καλυτερο συνδιασμο απλοτητας και αποδοτικοτητας. Φυσικα δεν προκειται να ξεγραψουν τον 110 γιατι απλα εχουν δαπανηθει απειρα λεφτα αλλα ειναι ενδεικτικο...

Για ηλεκτρομαγνητικες το συζηταγανε για 2002, μετα για 2003.. Για να δουμε για 2004.. Αν θυμαμαι καλα (και το λεω με επιφυλαξη) ειναι οτι τα ηλεκτρομαγνητικα πεδια δεν προλαβαινουν να εναλλασονται τοσο γρηγορα οσο χρειαζεται ενας κινητηρας με απαιτηση τις 20.000 στροφες. Του χρονου ολοι οι κατασκευαστες θα αναγκαστουν να διπλασιασουν τα χιλιομετρα που θα κανουν οι μηχανες γιατι θα επιτρεπεται μια μονο μηχανη για ολοκληρο το Σαββατοκυριακο του γκραντ-πρι. Αυτο ισως ριξει τις στροφες στις 16-17 χιλιαδες για να αυξηθει η αξιοπιστια και ετσι η Ρενο μπορεσει τελικα να εφαρμοσει το συγκεκριμενο συστημα...
1.1 i love you - Τρι 15 Απρ 2003, 22:45:34
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ πάντως ήμουν, είμαι, και θα είμαι φανατικός Γάλλος.
Θυμάμαι όταν το μονοθέσιο της Renault το οδηγούσε ο Μάνσελ μα θαύμαζα ταυτόχρονα τον τρόπο που οδηγούσε ο Σένα και ειδικά στη βροχή.
Δε θα ξεχάσω τα έντονα συναισθήματα χαράς όταν ο Σένα πήγε στη Renault, όπως και τα δάκρυα που έριξα όταν είδα το θάνατό του.Εκεί θα μπορούσα ίσως να μισήσω τη Renault, μα η αγάπη μου για τα Γαλλικά γενικά αυτοκίνητα τελικά επικράτησε..... Smile Smile
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr