STELIOS έγραψε: |
ΟΚ, αλλα πως ειναι ετσι η μουρη του ρε παιδια ....
Ολοκληρη Renault και απο design πανε απο το κακο στο χειροτερο (δειτε και το καινουριο Laguna) |
pappaki έγραψε: |
Με 14.800€ στη Γερμανία, αν γίνει κανένα θάυμα και φτάσει σε καμιά νορμάλ τιμή, αλλιώς θα πάει άκλαυτο... |
Παράθεση: |
Ενδεικτικά πάντως σας αναφέρουμε ότι στη Γαλλία κοστίζει 15.600 ευρώ και στη Γερμανία 14.800 ευρώ, με την βασική έκδοση «Sport» να είναι περίπου 500 ευρώ φθηνότερη από την Cup (17άρια και πιο χαμηλωμένη κατά 4 χλστ.). |
Pughell έγραψε: |
Ρωτησε ηδη ενας φιλος και του ειπαν περιπου 18... ![]() |
volvos έγραψε: |
μπραλο χαχαχαχαχα
τι ειναι αυτο θα σου πει τωρα ο απο πανω... |
volvos έγραψε: |
1050 κιλα για τα σημερινα δεδομενα ειναι πουπουλο... |
pappaki έγραψε: |
Καλά μην τρελαίνεστε, δεν μιλάμε για supercar, για ένα μικρό αμαξάκι που κοστίζει κανονικά όσο ένα yaris 1.3 με δερμάτινα..
Σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα θα είναι σίγουρο αξιοπρεπέστατο με τα σημερινά δεδομένα. Δυστυχώς βάρος 1049 κιλά και 5 ταχύτητες, είπαμε άλλοι ψωνίζουν με το 0-100, άλλοι με το μάτι και αυτοί που ξέρουν να μετράνε τις κολώνες στην παραλιακή, ανεβοκατεβαίνουν το Μπράλο τα σκ, όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων |
Pughell έγραψε: |
Μητσο μαλλον τα παραλες...
Με την ιδια λογικη του οτι εβαλαν μια αναρτηση και το ονομασαν Cup,εβγαινε και το 182αρι Cup που ξερεις πολυ καλα σε ποσο εκτιμηση το εχει το αγοραστικο κοινο ανα τον κοσμο. ![]() Το νεο Twingo βασιζεται στο πατωμα του Clio II και το ολο set up ειναι αντιστοιχης φιλοσοφιας με το RS 182 οποτε μονο "χλιαρο" δεν μπορεις να το πεις. Επισης δεδομενου οτι εχει και ενα μοτερ διαμαντακι,το μονο το οποιο μενει ειναι η καπως τσιμπημενη τιμη. Μην ξεχνας οτι 16+ δινεις για C2 VTS που με εξαιρεση το μοτερ του δεν εχει τιποτα αλλο να προσφερει οποτε ποιος ο λογος να μην δωσεις κατι παραπανω,να παρεις ενα αυτοκινητο ιδιου μεγεθους,ακομα πιο ασφαλες,πιο γρηγορο και με καλυτερο στριψιμο με μια διαφορα 1500Ε επιπλεον; ![]() |
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε: |
Θα είναι η Λουκά της αυτοκίνησης και σκληροπυρηνική και.. σέξι ... χαχαχαχαχα |
STELIOS έγραψε: |
ΟΚ, αλλα πως ειναι ετσι η μουρη του ρε παιδια ....
Ολοκληρη Renault και απο design πανε απο το κακο στο χειροτερο (δειτε και το καινουριο Laguna) |
COOL ALEXIS έγραψε: |
Επειδή ανεχόμασταν τις τιμές του τότε δεν πάει να πει ότι θα τις ανεχόμαστε τώρα, στο τέλος εκείνοι θα την την πατήσουν που δεν θα έχουν πουλήσει τίποτα ![]() |
kane έγραψε: |
αυτην την οροφή "αμαλάχει" την χρησιμοποιούμε και για φρένο,οταν πηγαίνουμε με πολλα? ![]() ![]() ![]() |
206kwn έγραψε: |
αν του ριξεις ενα 3χιλιαρο στην εμφανιση θα εχεις ενα πανεμορφο-τρεντικο- καλοκαιρινο τουτου ![]() ![]() ![]() συμπαθητικουλι ειναι το κακομοιρο ![]() ![]() αλλα ειναι 1200 κυβικα ![]() ![]() ![]() ![]() πως ειναι ετσι η οροφη του???? βγαινει ολοκληρη??? δηλαδη την παιρνεις στο χερι και την βαζεις πορτ μπαγκαζ????????? |
Miss 207 GT έγραψε: |
Ε, πάντως δεν είναι και άσχημα 120 άλογα από 1.200 κυβικά... ![]() |
Octane έγραψε: |
Εδω κ 2-3 μηνες βλεπω ΑΠΕΙΡΑ Wind καθε μερα να τα μεταφερουν με νταλικες προς Γερμανια.
Εμενα το αμαξακι μου αρεσει πολυ , μοιαζει με crx targa λιγακι (στο πιο θηλυκο...) , το μοτερακι 1.2Τ ειναι ΟΛΑ τα λεφτα για Ελλαδα κ αν ηταν κ πισωκουνα θα ηταν το car to have στην Ελλαδα. ![]() Κριμα που ΚΑΙ ΑΥΤΟ η ελληνικη renault θα το χαντακωσει... ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Δε με έκανε να το αντιπαθήσω, απλά με ξενέρωσε το νούμερο χίλια εκατόν τόσα... Ακόμα με πωρώνει σαν αμαξάκι, όπως, φαντάζομαι, λίγους ακόμα... Π.χ. εσένα. ![]() |
Octane έγραψε: | ||
Κ μενα ![]() Βεβαια απο ποιοτητα κατασκευης ειναι κλαφτα τελειως... , το τιμονι σε ακυρη θεση (κλασσικα) , ενω το καθισμα σαν σκαμπο. (απο πλευρικη στηριξη ομως ειναι jet ![]() Χαμηλα δεν πολυακουει (καμια σχεση με το c2) , πατημα γ@μω , δε λεω... , αλλα τιμη επρεπε να εχει max 14.500 , οπως στην υπολοιπη Ευρωπη. |
Sinanai έγραψε: |
Στη Γενεύη το Renault Wind Gordini... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
+1 σε οσα ειπε ο φιλτατος γουονα μπι πισωκινητος ![]() |
Sinanai έγραψε: |
Χαμηλά τέλη, ψηλά μίνι και ούτω καθ' εξής... ![]() |
MEMsound έγραψε: |
πλακα εχει ![]() ![]() |