PSClub - Hellas

Νέα - Renault Twingo - Wind

netblaster - Παρ 12 Σεπ 2008, 11:43:30
Θέμα δημοσίευσης: Renault Twingo - Wind
H νεα, γρηγορη εκδοχη του Twingo...

Ο γνωστος 1,6 της Renault, ρυθμισμενος καταλληλα για να αποδιδει 133ps στις 6.750rmp.

Αλλαγες στις ρυθμισεις τςν αναρτησεων, μεγαλυτερα φρενα και δυο εκδοσεις "Sport" και "Cup" (με ακομα πιο απολυτες ρυθμισεις)...

http://i122.photobucket.com/albums/o274/netblaster206/018.jpg
http://i122.photobucket.com/albums/o274/netblaster206/011-2.jpg
http://i122.photobucket.com/albums/o274/netblaster206/028.jpg
http://i122.photobucket.com/albums/o274/netblaster206/030-1.jpg
http://i122.photobucket.com/albums/o274/netblaster206/024.jpg
http://i122.photobucket.com/albums/o274/netblaster206/100-19.jpg
http://i122.photobucket.com/albums/o274/netblaster206/102-4.jpg
http://i122.photobucket.com/albums/o274/netblaster206/108-2.jpg
pappaki - Παρ 12 Σεπ 2008, 11:50:27
Θέμα δημοσίευσης:
Με 14.800€ στη Γερμανία, αν γίνει κανένα θάυμα και φτάσει σε καμιά νορμάλ τιμή, αλλιώς θα πάει άκλαυτο...
SnakeMJK - Παρ 12 Σεπ 2008, 11:53:30
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατί να είναι τόσο άσχημο ρε γμτ; Sad

Αν βγει στην ίδια τιμή με το 207rallye δεν το κόβω να πουλάει και τόσο...
drdino - Παρ 12 Σεπ 2008, 12:09:33
Θέμα δημοσίευσης:
Ελπίζω να μην πάει πάνω από 15,5-16k εδώ, γιατί αλλιώς...
volvos - Παρ 12 Σεπ 2008, 12:13:55
Θέμα δημοσίευσης:
aν και συσκατο ο παπις ελεγε απο παρουσιαση οτι ειναι οτι πιο κοντινο εχει να παρουσιασει η σημερινη αυτοκινηση στο θρυλλο που λεγεται ραλλυ....

οταν λοιπον το 03 που σταμαητσε να βγαινει το 106 το gti ειχε 15+
για ποιο λογο να εχει αυτο χαμηλοτερα...
εδω το c2 εχει 15!

εχουν περασει και 5 χρονια..................


ας εχει ως 18 και παλι λαχειο θα ειναι το αμαξι για το γνωστη
αν και θα παραμενει ενα πρησμενο συσκατο Laughing
STELIOS - Παρ 12 Σεπ 2008, 17:13:17
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΚ, αλλα πως ειναι ετσι η μουρη του ρε παιδια ....

Ολοκληρη Renault και απο design πανε απο το κακο στο χειροτερο (δειτε και το καινουριο Laguna)
android - Παρ 12 Σεπ 2008, 17:28:14
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
ΟΚ, αλλα πως ειναι ετσι η μουρη του ρε παιδια ....

Ολοκληρη Renault και απο design πανε απο το κακο στο χειροτερο (δειτε και το καινουριο Laguna)


ωραιο το καινουριο laguna σε σχεση με το παλιο ειδικα
Pughell - Παρ 12 Σεπ 2008, 17:42:31
Θέμα δημοσίευσης:
Το μοτερακι μαμει και δερνει και μαλιστα οι προδιαγραφες εξελιξεις του ειναι πολυ πανω ακομα και απο αυτες του ξακουστου TU5JP4.
Επισης δεδομενου οτι το πατωμα ειναι Clio II,το στριψιμο θα ειναι οντως αλλου και ανετα μπορει να ειναι το επομενο wannabe Rallye,φυσικα κλασεις ανωτερο απο C2 VTS και λοιπες κατασκευες.
Η τιμη θα ειναι οντως περιπου στα 18,νουμερο που ο καθε ΜΗ συνειδητοποιημενος θα θεωρησει αστρονομικο και φυσικα θα επιλεξει το 207 Rallye,λογικο αλλωστε αφου σε χωρους ειναι δυο κλικ επανω.
Κατα τα αλλα αν ειχε πιο ομορφο σουλουπι και οχι αυτην την μλκισμενη μουρη,ανετα θα πουλουσε σαν ζεστο ψωμι στην κατηγορια των fun to drive οδηγων.

Με πιο απλα λογια,αν οι γαλλοι ειχαν σκεφτει πιο εξυπνα και ειχαν βαλει αυτο το μοτερ-σασμαν στο Clio II,τοτε το Rallye θα ειχε ξεχαστει πολυυυυ πιο γρηγορα. Confused
Απλα επειδη ειναι μλκες,ας προσεχαν... Laughing
pappaki - Παρ 12 Σεπ 2008, 18:15:10
Θέμα δημοσίευσης:
Το θέμα είναι γιατί να κάνει 18+ k, που εκτός από το 207 R πέφτει και πάνω στα Abarth και να μην κάνει 15-16 k που έπρεπε να είναι η τιμή του στην Ελλάδα. Χαρακτηριστικό της παρουσίασης στους Έλληνες, από ότι έμαθα γιατί δεν ήμουν εκεί... 'Λοιπόν παιδιά θα έχει κάτω από 20k' είναι να μην βάλεις τα γέλια με δαύτους...
Pughell - Παρ 12 Σεπ 2008, 18:56:35
Θέμα δημοσίευσης:
Ε,ενταξει,δεν εχει καμια σχεση σε στριψιμο με τα Abarth,ασχετα με τα ονοματα που εχει κοτσαρει η καθε εταιρια... Confused
Ειναι σαν να συγκρινεις 207 Rallye με 207 RC. Exclamation
Καμια επαφη...

Τωρα περι τιμης,ειναι η κλασσικη νοοτροπια των ελληνων εισαγωγεων.
Πχ το Clio R27 εξω κανει κατω απο 20 χιλιαρικα και εδω κανει σχεδον 30.
Μια απο τα ιδια και για το Megane R26,21 χιλιαρικα εξω,35 εδω και μαλιστα σου κανουν και εκπτωση 2000Ε λογο αλλαγης του μοντελου. Laughing
Ηλιθιοι!!! Evil
DimiP - Κυρ 14 Σεπ 2008, 01:22:46
Θέμα δημοσίευσης:
pappaki έγραψε:
Με 14.800€ στη Γερμανία, αν γίνει κανένα θάυμα και φτάσει σε καμιά νορμάλ τιμή, αλλιώς θα πάει άκλαυτο...


14800 ? Shocked Shocked

δεν τα τρωω παστες να μου μεινει κι η γλυκα...
λεμε τωρα Wink
SnakeMJK - Τρι 16 Σεπ 2008, 14:26:34
Θέμα δημοσίευσης:
Παράθεση:
Ενδεικτικά πάντως σας αναφέρουμε ότι στη Γαλλία κοστίζει 15.600 ευρώ και στη Γερμανία 14.800 ευρώ, με την βασική έκδοση «Sport» να είναι περίπου 500 ευρώ φθηνότερη από την Cup (17άρια και πιο χαμηλωμένη κατά 4 χλστ.).


Αν κινηθεί γύρω στα 15 χιλιάρικα, νομίζω πως θα είναι το επόμενο μου αυτοκίνητο...
Pughell - Τρι 16 Σεπ 2008, 17:48:25
Θέμα δημοσίευσης:
Ρωτησε ηδη ενας φιλος και του ειπαν περιπου 18... Sad
drdino - Τρι 16 Σεπ 2008, 17:52:10
Θέμα δημοσίευσης:
18k; Τρελοί είναι; Μην μου χαλάς το όνειρο... Διατηρώ τις ελπίδες μου... Sad
pappaki - Τρι 16 Σεπ 2008, 17:54:06
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ρωτησε ηδη ενας φιλος και του ειπαν περιπου 18... Sad


Εγώ έχω ξενερώσει από τις προηγούμενες βδομάδες, αλλά μάλλον εκεί θα κάτσει το μπουγιουρντι...αδιόρθωτοι
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Τρι 16 Σεπ 2008, 22:16:46
Θέμα δημοσίευσης:
Για τί βάρος μιλάμε??

Αν είναι 1000+ κιλά και όχι γύρω στα 900 δεν θα έχει σχέση με το 106...

Ουτε σε επιδόσεις ούτε σε οδηκή συμπεριφορά!!!

Ειναι δυστηχώς πολύ ΚΑΚΟΓΟΥΣΤΟ σχεδιαστικά....Δεν μου αρέσει ΚΑΘΟΛΟΥ

Ο μόνος λόγος για να το αγόραζα είναι να είχε 100+ Ιππους ειδική ισχυή, 6ταχυτο (μάλλον το έχει αυτό...τρομάρα του), μπλοκέ και αναρτηση cup...

και πάλι θα το σκεφτόμουν γιατί είναι ΑΣΧΗΜΟ....
pappaki - Τρι 16 Σεπ 2008, 22:41:40
Θέμα δημοσίευσης:
Καλά μην τρελαίνεστε, δεν μιλάμε για supercar, για ένα μικρό αμαξάκι που κοστίζει κανονικά όσο ένα yaris 1.3 με δερμάτινα..

Σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα θα είναι σίγουρο αξιοπρεπέστατο με τα σημερινά δεδομένα.

Δυστυχώς βάρος 1049 κιλά και 5 ταχύτητες, είπαμε άλλοι ψωνίζουν με το 0-100, άλλοι με το μάτι και αυτοί που ξέρουν να μετράνε τις κολώνες στην παραλιακή, ανεβοκατεβαίνουν το Μπράλο τα σκ, όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων
volvos - Τετ 17 Σεπ 2008, 08:13:09
Θέμα δημοσίευσης:
μπραλο χαχαχαχαχα
τι ειναι αυτο θα σου πει τωρα ο απο πανω...


1050 κιλα για τα σημερινα δεδομενα ειναι πουπουλο...
SnakeMJK - Τετ 17 Σεπ 2008, 08:31:50
Θέμα δημοσίευσης:
Αν αρχίζεις να ξηλώνεις και πέσει καμιά 100στάρα κιλά...

Μ'έχει ψήσει ιδιαιτέρως, αλλά τα 18 χιλιάρικα είναι λίγο υπερβολικά! Πφφφφ.... με το 206 θα μείνω μια ζωή Sad
Jim207GT - Τετ 17 Σεπ 2008, 09:08:27
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μπραλο χαχαχαχαχα
τι ειναι αυτο θα σου πει τωρα ο απο πανω...

Επειδή πήγαινα με το μηχανάκι Μπράλο μπορώ να πώ οτι η ανάβαση είναι ξενέρα τρελή με οποιοδήποτε αυτοκίνητο. Η κατάβαση έχει φάση αλλά καταντάει πολύ επίφοβη στο να μην μπορεί να σε βρεί ούτε η ΕΜΑΚ. Shocked

volvos έγραψε:
1050 κιλα για τα σημερινα δεδομενα ειναι πουπουλο...


Συμφωνώ απόλυτα ,αν και πολύ φοβάμαι οτι θα είναι αρκετα περισσότερα.
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Τετ 17 Σεπ 2008, 15:10:31
Θέμα δημοσίευσης:
pappaki έγραψε:
Καλά μην τρελαίνεστε, δεν μιλάμε για supercar, για ένα μικρό αμαξάκι που κοστίζει κανονικά όσο ένα yaris 1.3 με δερμάτινα..

Σε αίσθηση και αποτελεσματικότητα θα είναι σίγουρο αξιοπρεπέστατο με τα σημερινά δεδομένα.

Δυστυχώς βάρος 1049 κιλά και 5 ταχύτητες, είπαμε άλλοι ψωνίζουν με το 0-100, άλλοι με το μάτι και αυτοί που ξέρουν να μετράνε τις κολώνες στην παραλιακή, ανεβοκατεβαίνουν το Μπράλο τα σκ, όλα είναι θέμα προτεραιοτήτων


Τα σημερινά δεδομένα είναι Το πρόβλημα, συγνώμη ρε Δημήτρη, σήμερα υπάρχουν οι δυνατότητες για ένα αξιόπιστο 1,6 και 1,4 με 100+ ιππους ειδική ισχυή ατμοσφαιρικό και γενικά ένα πολύ καλό μηχανικό σπόρ συνολο ανάρτησης μετάδοσης. Σαφώς δεν χρειάζεται να ειναι supercar, αλλά με 19-20 χιλιάδες ευρώ απαιτείς στοιχειώδη συνχρονη τεχνολογία σε ένα κουβαδάκι που το βαφτίζουν Renault Sport με μιά ανάρτηση και 13 έξτρα αλογάκια και ποοοοσσαααα? 1050 κιλά??? Ελεος! 1080 είναι το 206 RC (μην πεταχτείς πάλι volve το έχω χιλιοζυγίσει, που να χτυπιέσαι κάτω!)

Οι συμβιβασμοί είναι θέμα οικονομίας και μη βούλησης από τις εταιρείες που προσπαθούν με αρχαιολογίες και χωρίς μεγάλο κόστος εξέληξης να έχουν κέρδος και μόνον αυτό. Νομίζω πως δεν υπάρχει πλέον μεράκι στις εταιρείες.
Jim207GT - Τετ 17 Σεπ 2008, 15:47:00
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ξεχνάς και το αγοραστικό κοινό το λεγόμενο "target group". Σε όλο και λιγότερους "νέους" αρέσει το "στρίβειν". Προτειμούν να φαίνετε ωραίο στην καφετέρια και άντε τι 0-100, 0-400 κάνει, καθώς να είναι άνετο να μην χτυπάει να έχει εντοιχισμένο ψυγείο και να καίει παρα πολύ λίγο. Καθώς και η Ε.Ε να ρυπαίνει λιγότερο και από την κλανιά μας όταν έχουμε φάει φασολάδα. Με όλα αυτά στο νού άντε να φτιάξεις αυτοκίνητο. Δέν βγάζω έξω τον εαυτό μου που παραδέχομαι οτι πλέον μου αρέσουν πάρα πολύ οι ευκολίες του GT(εύχομαι να το σενιάρω καταλήλος στα υπόλοιπα) και είχα για 5 χρόνια 13αρι. Απλά αλλάξαν οι εποχές και δεν προβλέπω να ξαναγυρνάνε.
Pughell - Πεμ 18 Σεπ 2008, 10:31:43
Θέμα δημοσίευσης:
Μητσο μαλλον τα παραλες...
Με την ιδια λογικη του οτι εβαλαν μια αναρτηση και το ονομασαν Cup,εβγαινε και το 182αρι Cup που ξερεις πολυ καλα σε ποσο εκτιμηση το εχει το αγοραστικο κοινο ανα τον κοσμο. Wink
Το νεο Twingo βασιζεται στο πατωμα του Clio II και το ολο set up ειναι αντιστοιχης φιλοσοφιας με το RS 182 οποτε μονο "χλιαρο" δεν μπορεις να το πεις.
Επισης δεδομενου οτι εχει και ενα μοτερ διαμαντακι,το μονο το οποιο μενει ειναι η καπως τσιμπημενη τιμη.
Μην ξεχνας οτι 16+ δινεις για C2 VTS που με εξαιρεση το μοτερ του δεν εχει τιποτα αλλο να προσφερει οποτε ποιος ο λογος να μην δωσεις κατι παραπανω,να παρεις ενα αυτοκινητο ιδιου μεγεθους,ακομα πιο ασφαλες,πιο γρηγορο και με καλυτερο στριψιμο με μια διαφορα 1500Ε επιπλεον; Question
SnakeMJK - Πεμ 18 Σεπ 2008, 10:45:38
Θέμα δημοσίευσης:
Μιλάμε όμως για 3 χιλιάρικα διαφορά.... To C2vts έχει πλέον 15.100 με το κλειδί στο χέρι... Τα 18 είναι υπερβολικά την στιγμή που με λιγότερα παίρνεις το 207rallye που και μεγαλύτερο είναι και περισσότερο γκάζι έχει και με ένα προγραμματάκι πάει στον θεό. Λίγοι και καλοί θα το πάρουν (πάρουμε Razz)...
Pughell - Πεμ 18 Σεπ 2008, 11:05:17
Θέμα δημοσίευσης:
15450Ε εχει το C2,και χωρις πινακιδες-μεταλλικο χρωμα,τιμη που το στελνει στα 16. Wink
Τα σχεδον 18 που ειπαν στον φιλο μου ειναι μαζι με τα παραπανω εξοδα.

Απο εκει και περα συμφωνω οτι το Rallye εχει καλυτερο value for money απλα επειδη καποιοι λιγοι επιμενουν οτι στροφοευχαριστηση και τουρμπο δεν συμβαδιζουν,θα ειναι απο τους λιγους που θα επιλεξουν την συγκεκριμενη κατασκευη.
Το ιδιο ακριβως ειχε γινει και την εποχη του 182 Cup,πολυ ακριβο,ελαχιστοι το πηραν,ελαχιστοι ομως ηταν και αυτοι που μετανιωσαν που το πηραν οταν συνειδητοποιημενα εκαναν την επιλογη τους.

Με απλα λογια,κανενας κοντρακιας δεν εχει λογο να παρει το Twingo για τον λογο του οτι δεν ειναι γρηγορο,ασχετα αν μπορεις να το στριβεις με το πλαι για 10 συνεχομενα χιλιομετρα.
Απο την αλλη παλι,το Rallye ειναι πυραυλος μπροστα του,με μειονεκτημα το ESP που δεν βγαινει(πραγμα που αλλαζει με λογικο κοστος).

Απλα οπως ειπα,αν συγκρινουμε εργοστασιακα αυτοκινητα,το Twingo ειναι πολυ καλη περιπτωση με εξαιρεση την "αλμυρη" τιμη του.

Υ.Γ.Μην με παρεξηγειτε,και εμενα δεν μου αρεσει εξωτερικα οπως επισης το θεωρω πανακριβο,απλα επειδη το μοτερ του και το πλαισιο ειναι κυριολεκτικα διαμαντι,αυτος ειναι ο μοναδικος λογος που κεντριζει το ενδιαφερον μου.
volvos - Πεμ 18 Σεπ 2008, 11:08:34
Θέμα δημοσίευσης:
TA iδια λεγαμε και για το 182 καπ
που εφτανε αν θυμαμαι καλα 26???
παραλογη τιμη

αλλα πλεον συλλεκτικο

παντως παρολο που εχω οδηγησει μονο το 172 καπ
(καρασυλλεκτικο χωρις πισω καθισματα το πρωτο γνησιο καπ σε εκεινο το αρρωστο μπλε)

το αμαξι ηταν τρομερο και φοβερο αλλα δε το συγκρινω και παλι με π.χ 306........
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Πεμ 18 Σεπ 2008, 11:09:49
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Μητσο μαλλον τα παραλες...
Με την ιδια λογικη του οτι εβαλαν μια αναρτηση και το ονομασαν Cup,εβγαινε και το 182αρι Cup που ξερεις πολυ καλα σε ποσο εκτιμηση το εχει το αγοραστικο κοινο ανα τον κοσμο. Wink
Το νεο Twingo βασιζεται στο πατωμα του Clio II και το ολο set up ειναι αντιστοιχης φιλοσοφιας με το RS 182 οποτε μονο "χλιαρο" δεν μπορεις να το πεις.
Επισης δεδομενου οτι εχει και ενα μοτερ διαμαντακι,το μονο το οποιο μενει ειναι η καπως τσιμπημενη τιμη.
Μην ξεχνας οτι 16+ δινεις για C2 VTS που με εξαιρεση το μοτερ του δεν εχει τιποτα αλλο να προσφερει οποτε ποιος ο λογος να μην δωσεις κατι παραπανω,να παρεις ενα αυτοκινητο ιδιου μεγεθους,ακομα πιο ασφαλες,πιο γρηγορο και με καλυτερο στριψιμο με μια διαφορα 1500Ε επιπλεον; Question


Φίλε στέλιο δεν αντιλεγω στη λογική σου, απλά με εκνευρίζει το ότι πέρνουν έτοιμες λύσεις όπως το πάτωμα κτλ, αντί να εξελήξουν κάτι νέο....
Ο κινητήρας μπορεί να είναι καλός αλλά όπως πάντα με τους φτηνογάλλους αποτελεί μια tuned ή ενισχυμένη έκδοση κάποιου αρχαίου... όπως του C2 του και καλά γρήγορου(206 RC) και πόσα αλλα μοντέλα! Προφανώς δεν έχουν το budget να εξελήξουν από το μηδέν νέους κινητήρες με όλη τη συνχρονη τεχνολογία...γιαυτό και το μόνο καλό μοτέρ του ομίλου psa οι ΤΗP φέρουν την υπογραφή της BMW.
Δε νομίζω ότι η ρενό διαφέρει....

Με αυτή λογική είναι ακυρα και υπερβολικά τα χρήματα του C2 και περισσότερο του Twingo Rs.... νομίζω ότι αυτό που αγοράζουμε δεν έχει ούτε τη μισή αξιά....
Τα παλαιότερα Γαλλικά οχήματα ήταν πολύ πιό τίμια με τους αγοραστές τους και από άποψης τεχνολογίας!
volvos - Πεμ 18 Σεπ 2008, 11:15:10
Θέμα δημοσίευσης:
ΕΧΕΤΕ ΞΕΦΥΓΕΙ?????????

15300 EIXE TO SEΠΤΕΜΡΒΗ ΤΟΥ 2003 ΤΟ 106GTI

ΚΑΙ ΑΠΟ ΤΟΤΕ ΕΧΟΥΝ ΠΕΡΑΣΕΙ 5ΧΡΟΝΙΑ

ΜΕ 4%ΠΛΗΘΩΡΙΣΜΟ ΕΙΝΑΙ 18600 ΣΗΜΕΡΙΝΑ ΛΕΦΤΑΑΑΑ
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Πεμ 18 Σεπ 2008, 11:20:22
Θέμα δημοσίευσης:
Α!! Για το 182 cup!! Ναι!! Το είχα οδηγίσει σε γνωστή μου διαδρομή και τότε κάναμε με τον ιδιοκτήτη του άμεση σύγκριση με το μαμά από πλευράς μετάδοσης και ανάρτησης δικό μου!

Πολύ καλό οδηγικά με πολύ καλύτερο πάτημα από το μαμά 206 RC.
Είχε ένα πολύ φιλότιμο και άμεσο turn Ιn ενώ η υποστροφή που στο 206 ήταν εκεί συνέχεια, σε αυτό έπρεπε να υπερβείς κατα πολύ τα όρια...
Πολύ πιό ευχάριστω και άμεσο....
Αλλά από ποιότητα υλικών βράστα το εσωτερικό του απαράδεκτο για τα χρήματά που έκανε!! Ασε που το παλικάρι άλλαξε και βολάν με δίσκο στα 15000 γιατι του διαλύθηκαν και ειλικρινά δεν το πίεζε καθόλου!
Pughell - Πεμ 18 Σεπ 2008, 11:21:31
Θέμα δημοσίευσης:
Εδω εισαι λαθος...
Ο λογος που η PSA δεν αντικαθιστουσε τον TU ηταν οτι αναλογικα με τους ανταγωνιστες του ηταν πολυ αποδοτικος και αξιοπιστος και απλα καταργηθηκε πια(στα νεα μοντελα) καθως δεν εχει την δυνατοτητα να περασει εγκριση τυπου.
Για αυτο και ακολουθησαν οι νεοι EP.

Απο εκει και περα,το μοτερ του Twingo ειναι εξελιξη του κλασσικου Κ4Μ που ειχα στο Clio μου και που πρωτοεμφανιστικε το 1999 με τον νεο(για τοτε) Clio II.
Μοτερ τετραγωνο σχεδον,με χαμηλη συμπιεση(τοτε),εξαιρετικες καμπυλες ροπης,αψογη αυτονομια και παρα πολυ μεγαλη αξιοπιστια.
Οποτε με την ελευση του νεου Twingo πηραν το ιδιο μοτερ,το οποιο απεκτησε και μεταβλητο χρονισμο απο το Megane II,και το πουσαρισαν για να βγαλει τα 133 αλογα.

Και επειδη οπως ειπα το συγκεκριμενο μοτερ το ξερω απεξω και κατα ποσο αποδοτικο ειναι,σε πληροφορω οτι ειναι πολυ πιο βελτιωσιμο ακομα και απο τον TU5J4/TU5J4P.
Οποτε με εναν λιγο διαφορετικο τροπο,οι γαλλοι εφτιαξαν το νεο Rallye,ασχετα αν μπροστα στο καπω εχει τον ρομβο αντι για το λιονταρι.

Περι πατωματος,ποιος ο λογος να σχεδιασουν νεο;
Ασφαλες ειναι,στριβει αφανταστα καλα και γενικα ειναι εξαιρετικη πλατφορμα.

Υ.Γ. Οσο αφορα τους EP6DT(S),ο κορμος ειναι PSA απο πετρελαιο και οχι BMW.Το "ρετιρε" ειναι βαυαρικο,τα υπολοιπα ειναι vive le France! Wink
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ - Πεμ 18 Σεπ 2008, 11:33:39
Θέμα δημοσίευσης:
Μακάρι να είναι πραγματικά καλό....

Αν είναι τόσο βελτιώσιμος ο κινητήρας θα είναι μια καλή μόντα για ραλάκια 13άρια..... Laughing Laughing
Κολλάει?? Laughing Laughing

Αντε πότε θα βγεί αυτή η ομορφιά στην αγορά??

Θα είναι η Λουκά της αυτοκίνησης και σκληροπυρηνική και.. σέξι ...

χαχαχαχαχα
Pughell - Πεμ 18 Σεπ 2008, 11:55:05
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορει να σου φαινεται αστειο παντως ο Κ4Μ στην πρωτη του γενια(χωρις μεταβλητο) ανεβαινε κατα 35-40 περιπου αλογα με εντελως bolt on parts(χωρις καν να ανοιχτει η κεφαλη)...
Ε,εγω δεν θυμαμαι ποτε κανενα 106 να πηρε 40 αλογα πανω απο bolt on parts... Laughing
Οποτε ας ειμαστε δικαιοι και ας αναγνωριζουμε τα καλα και τα κακα(γ@μω την ασχημια του,το ρημαδι)...
soler - Πεμ 18 Σεπ 2008, 12:12:05
Θέμα δημοσίευσης:
ΚΑΤΑΦΡΑΚΤΟΣ έγραψε:

Θα είναι η Λουκά της αυτοκίνησης και σκληροπυρηνική και.. σέξι ...

χαχαχαχαχα


Τι είπε ο άνθρωπος...χαχαχαα

Κλαίω.

Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl Rotfl
Athens - Πεμ 18 Σεπ 2008, 15:00:53
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
ΟΚ, αλλα πως ειναι ετσι η μουρη του ρε παιδια ....

Ολοκληρη Renault και απο design πανε απο το κακο στο χειροτερο (δειτε και το καινουριο Laguna)


συμφωνω! σκ**ά εμφάνιση! σαν μια μύγα είναι πφφφ! χαλια!
pappaki - Τρι 14 Οκτ 2008, 22:52:26
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.evo.co.uk/carreviews/evocarreviews/227439/renaultsport_twingo.html


Άντε και στα δικά μας, κάνω μια προσευχή για νορμάλ τιμή αλλά δεν νομίζω...θα πέρνει και βιδωτό quaife Very happy

To ότι δεν αρέσει στους περισσότερους εγώ το θεωρώ εν μέρει προσόν, λιγότεροι και ακαγκούρευτοι...γιατί οι Κινέζοι παράγουν lexus φωτάκια και μάτια αγγέλου με το κιλό πλέον...
pappaki - Κυρ 28 Δεκ 2008, 22:59:25
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.renaultsport.co.uk/community/e-newsletter/story.asp?ArticleID=2090&WT.mc_id=RSEN1208FT0
Pughell - Δευ 29 Δεκ 2008, 12:29:17
Θέμα δημοσίευσης:
Με 18 χιλιαρικα αρχικη Μητσο,ξεχνα το... Confused
pappaki - Δευ 29 Δεκ 2008, 13:10:32
Θέμα δημοσίευσης:
Τι είναι αυτοί οι άνθρωποι...τα 18 όντος είναι πάρα πολλά, βασικά παίρνεις ένα mx5 base 2 ετίας, βάζεις A/C, κοντό κορωνοπήνειο και μπλοκέ, 4 οχτάρια Toyo και το παίζεις και γαμπρός άμα λάχει...κρίμα. Όνειρα για το 2010...μπορεί να κάνουν καμιά έκπτωση τότε, μπορεί ο volvos να παντρευτεί πλούσια νύφη και να μας κάνει κανένα δάνειο, ποτέ δεν ξέρεις! Very happy
volvos - Δευ 29 Δεκ 2008, 13:14:38
Θέμα δημοσίευσης:
θα παρω κλιο εγω Laughing
volvos - Παρ 09 Ιαν 2009, 10:06:59
Θέμα δημοσίευσης:
http://img88.imageshack.us/my.php?image=img0058rl7.jpg

17900 απο φλεβαρη

ΧΑΧΑΧΑΧΑ ΕΛΑ ΠΑΠΑΚΙ ΠΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΣΑ? Laughing
COOL ALEXIS - Παρ 09 Ιαν 2009, 10:16:21
Θέμα δημοσίευσης:
Το άλλο με τον τοτό το ξέρετε;;;

Δεν πάνε καλά οι άνθρωποι 11308 λίρες έχει στην Αγγλία Shocked

Και 15700 Γαλλία...
MEMsound - Παρ 09 Ιαν 2009, 11:24:05
Θέμα δημοσίευσης:
παραγγελίες που κάνουμε...
2 θέλω...

ΟΤΙ ΝΑ ΝΑΙ!!!!!!!!!!!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
mad2008 - Παρ 09 Ιαν 2009, 16:22:17
Θέμα δημοσίευσης:
παιδια θα ηθελα να πω και εγω την γνωμη μου για τον γαλλο.. πιστευω οτι οποισ θα γουσταρει να το αγορασει δεν θα σκεφτει την τιμη. και σε αυτο πονταρει και η ρενο. αν θελεις ενα value for money υπαρχει και το gt.. βασικα σε κατι τετοιο πονταρουν και ολες οι εταιριες.. το 106 το 99 δεν ηταν ουτε πολι φθηνο για τα δεδομενα της εποχης ουτε το ομορφοτερο αλλα ηταν ενα "καρτ' εκει πονταρε η πεζο και δικαιοθηκε.
ειδικα σημερα που μπορειw να αγορασειw αυτοκινητο με 0 ευρο στην τσεοη σου δεν νομιχω οτι αποτελει προβλιμα η τιμη του..μηπος τα type-r ειναι φθηνα??
COOL ALEXIS - Παρ 09 Ιαν 2009, 17:11:07
Θέμα δημοσίευσης:
Αν δείτε την τιμή που έχει το RC στην Αγγλία θα τρέξετε όλοι να πάρετε κι ας είναι δεξιοτίμονο.

Επειδή ανεχόμασταν τις τιμές του τότε δεν πάει να πει ότι θα τις ανεχόμαστε τώρα, στο τέλος εκείνοι θα την την πατήσουν που δεν θα έχουν πουλήσει τίποτα Exclamation
Steve - Παρ 09 Ιαν 2009, 17:28:52
Θέμα δημοσίευσης:
COOL ALEXIS έγραψε:
Επειδή ανεχόμασταν τις τιμές του τότε δεν πάει να πει ότι θα τις ανεχόμαστε τώρα, στο τέλος εκείνοι θα την την πατήσουν που δεν θα έχουν πουλήσει τίποτα Exclamation

Αν όπως έχω πει χιλιάδες φορές, καταλάβουμε τί αγοραστική δύναμη έχουμε σαν "μάζα", και χρησιμοποιήσουμε αυτή τη δύναμη, τότε θα έρθουν οι τιμές στα μέτρα μας.
COOL ALEXIS - Παρ 09 Ιαν 2009, 17:38:24
Θέμα δημοσίευσης:
Είμαστε φελλοί μην λέμε τα ίδια Mad
SnakeMJK - Πεμ 19 Μάρ 2009, 15:59:08
Θέμα δημοσίευσης:




Twingo CC...

1.200 ~ 120hp

Δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ κακό...!
Περιστρεφόμενη οροφή, γι αυτό και ο περίεργος κώλος.
Τιμούλα κοντά στα 20 χιλιάρικα.
Αν στρίβει και όπως το RS, τελειώσαμε... πετρούλα κ έτσι.
Jim207GT - Πεμ 19 Μάρ 2009, 20:40:01
Θέμα δημοσίευσης:
Puke right Puke right Puke right
Miss 207 GT - Πεμ 19 Μάρ 2009, 23:41:32
Θέμα δημοσίευσης:
Συμφωνώ με τον... από πάνω Wink

Με απογοήτευσε η Renault (για ακόμη μία φορά τον τελευταίο καιρό...)
206kwn - Πεμ 19 Μάρ 2009, 23:51:41
Θέμα δημοσίευσης:
αν του ριξεις ενα 3χιλιαρο στην εμφανιση θα εχεις ενα πανεμορφο-τρεντικο- καλοκαιρινο τουτου Very happy Very happy Very happy
συμπαθητικουλι ειναι το κακομοιρο Very happy Very happy

αλλα ειναι 1200 κυβικα Sad Sad Sad Sad

πως ειναι ετσι η οροφη του???? βγαινει ολοκληρη??? δηλαδη την παιρνεις στο χερι και την βαζεις πορτ μπαγκαζ?????????
SnakeMJK - Παρ 20 Μάρ 2009, 09:27:35
Θέμα δημοσίευσης:
Περιστρεφόμενη οροφή!


Sinanai - Παρ 20 Μάρ 2009, 09:57:38
Θέμα δημοσίευσης:
Τραγικό.
MEMsound - Παρ 20 Μάρ 2009, 13:03:53
Θέμα δημοσίευσης:
η ιδεα της περιστρεφόμενης οροφης εχει εφαρμοστέι και στην Ferrari 575M Superamerica ...

http://www.automobilemag.com/reviews/convertibles/0508_ferrari_superamerica/index.html
http://www.flickr.com/photos/27620885@N02/2711838420/in/photostream/
206kwn - Παρ 20 Μάρ 2009, 13:17:46
Θέμα δημοσίευσης:
καλη φαση Smile
kane - Παρ 20 Μάρ 2009, 13:53:55
Θέμα δημοσίευσης:
αυτην την οροφή "αμαλάχει" την χρησιμοποιούμε και για φρένο,οταν πηγαίνουμε με πολλα? Laughing Laughing Laughing
206kwn - Παρ 20 Μάρ 2009, 13:57:17
Θέμα δημοσίευσης:
kane έγραψε:
αυτην την οροφή "αμαλάχει" την χρησιμοποιούμε και για φρένο,οταν πηγαίνουμε με πολλα? Laughing Laughing Laughing


αεροφρενο Laughing Laughing Laughing
Miss 207 GT - Παρ 20 Μάρ 2009, 15:48:04
Θέμα δημοσίευσης:
206kwn έγραψε:
αν του ριξεις ενα 3χιλιαρο στην εμφανιση θα εχεις ενα πανεμορφο-τρεντικο- καλοκαιρινο τουτου Very happy Very happy Very happy
συμπαθητικουλι ειναι το κακομοιρο Very happy Very happy

αλλα ειναι 1200 κυβικα Sad Sad Sad Sad

πως ειναι ετσι η οροφη του???? βγαινει ολοκληρη??? δηλαδη την παιρνεις στο χερι και την βαζεις πορτ μπαγκαζ?????????


Ε, πάντως δεν είναι και άσχημα 120 άλογα από 1.200 κυβικά... Wink
206kwn - Παρ 20 Μάρ 2009, 17:25:40
Θέμα δημοσίευσης:
Miss 207 GT έγραψε:
Ε, πάντως δεν είναι και άσχημα 120 άλογα από 1.200 κυβικά... Wink


ε σιγουρα αλλα ειναι 1200 κυβικα...πιστευω θα μπορουσαν να το κανουν 1400ρι τουλαχιστον Confused Confused Confused τα 120 αλογα καλα ειναι.... τα λιγα κυβικα του με χαλανε λιγο Wink ....
SnakeMJK - Παρ 20 Μάρ 2009, 21:21:16
Θέμα δημοσίευσης:
Τα κυβικά του είναι ιδανικά για ένα χαμηλού κόστους CC... Μην ξεχνάμε τι ασφάλεια πληρώνει το 1.200 και τι τέλη κυκλοφορίας...
volvos - Παρ 20 Μάρ 2009, 21:31:16
Θέμα δημοσίευσης:
1.2τουρμπο ειναι....
στο κλιο που το οδηγησα το μοτερακι με τα 100 αλογα
τα σπαει Wink
geo106xs - Παρ 20 Μάρ 2009, 23:29:38
Θέμα δημοσίευσης:
Κριμα που τα γαλλικα εγκατελειψαν την ανεξαρτητη αναρτηση για τον ημιακαμπτο αξονα Crying or Very sad αλλιως απο μοτερ καλα τα πανε Wink ...
pappaki - Τετ 25 Μάρ 2009, 18:32:38
Θέμα δημοσίευσης:
http://magazines.drivers-republic.com/driversrepublic/pocketmonsters043/?fm=2

Συγγριτικό εξ Αγγλίας όπου πρωτοστατεί...γιατί να είναι τόσο μπουρδέλο η Renault στη χώρα μας...
SnakeMJK - Τρι 22 Δεκ 2009, 15:11:17
Θέμα δημοσίευσης:


Με μεταλλική οροφή ενός τμήματος, διθέσιο εσωτερικό, τούρμπο κινητήρες και άκρως νεανική εμφάνιση, η Coupe-Cabriolet έκδοση του Twingo θα "αναθερμάνει" για τα καλά τα δεδομένα στην "πεσμένη" εμπορική κατηγορία των μικρών CC.

Μπορεί τα μικρά κάμπριο να καταλαμβάνουν περιορισμένο μερίδιο αγοράς, αποτελούν όμως σχεδόν πάντα μέρος στη λίστα ενός νέου σε ηλικία οδηγού, που επιθυμεί να αποκτήσει κάτι ξεχωριστό, δίχως απαραίτητα να πρέπει να βάλει βαθιά το χέρι στην τσέπη. Κινούμενη ακριβώς σε αυτή τη λογική, η Renault στοχεύει να επεκτείνει την γκάμα των νεανικών της μοντέλων με μία νέα κάμπριο έκδοση του Twingo. Ωστόσο, όπως φαίνεται και στα νέα στοιχεία που σας παρουσιάζουμε σε αποκλειστικότητα, η γαλλική φίρμα δε σκοπεύει να ακολουθήσει την πεπατημένη, δηλαδή να πάρει ένα μικρό αυτοκίνητο και να του προσθέσει απλά έναν επιπλέον όγκο στο αμάξωμα, προκειμένου εκεί να φιλοξενηθεί η ανοιγόμενη οροφή. O Yves-Eric Morel, κορυφαίο διοικητικό στέλεχος της Renault, τόνισε σχετικά σε πρόσφατη συνέντευξή του στην ευρωπαϊκή εφημερίδα "Automotive News": "Εργαζόμαστε για ένα μικρό κάμπριο αυτοκίνητο, που θα παρουσιαστεί το 2010. Θα είναι καινοτόμο και θα διαφέρει από ό,τι έχουμε δει μέχρι τώρα, στοχεύοντας στο να ενισχύσει σημαντικά το προφίλ της φίρμας".

Twingo αντί για Clio
Στόχος της Renault με το νέο της ανοιχτό μοντέλο είναι να ανταγωνιστεί τα κόμπακτ διαστάσεων κάμπριο μοντέλα. Δηλαδή θα βρει απέναντί του αυτοκίνητα όπως τα Daihatsu Copen, Peugeot 207 CC και Opel Tigra Twin Top, το κοινό χαρακτηριστικό των περισσοτέρων είναι πως βασίζονται στο πλαίσιο μοντέλων της μικρής κατηγορίας. Η Renault θα διαφοροποιηθεί και σε αυτό το κομμάτι, επενδύοντας στο πλαίσιο του Twingo, δηλαδή σε ένα αυτοκίνητο όχι της μικρής κατηγορίας (B-Segment), αλλά της μίνι (A-Segment). Bέβαια, από πλευράς διαστάσεων και περισσότερο για πρακτικούς λόγους, το συνολικό μήκος του αμαξώματος του ανοικτού Twingo θα είναι κάπως μεγαλύτερο από τα 3,6 μέτρα του κλειστού Twingo που γνωρίζουμε. Μάλιστα, οι πληροφορίες κάνουν λόγο για συνολικό μήκος 3,7 μέτρων, αλλά και για ελαφρώς μεγαλύτερο πλάτος, απόρροια κυρίως των μεγαλύτερων μετατροχίων.

Με ενιαία περιστρεφόμενη οροφή
Αισθητικά, το Twingo CC βασίζεται στο κλειστό Twingo, σε μικρό όμως μόνο ποσοστό. Ομοιότητες συναντάμε σχεδόν αποκλειστικά στα φωτιστικά σώματα, αλλά και στα εμπρός φτερά. Συνολικά πάντως έχουμε να κάνουμε με ένα αρκετά διαφορετικό, σχεδόν καινούργιο αυτοκίνητο, το οποίο συνδυάζει νεανισμό και ελκυστικό προφίλ. Βέβαια, δεν μπορούμε να μην αναφέρουμε ότι η απουσία γυάλινης επιφάνειας στο πλαϊνό πίσω άκρο του αυτοκινήτου δημιουργεί μάλλον κάπως αρνητικές εντυπώσεις. Σε κάθε περίπτωση, το μεγαλύτερο ενδιαφέρον εντοπίζεται στη σκληρή οροφή του γαλλικού μοντέλου, η οποία αποτελείται μόνο από ένα τμήμα, προκειμένου απλά να περιστρέφεται προς το χώρο του πορτ μπαγκάζ. H "μονοκόμματη" σκληρή οροφή μπορεί να είναι κάτι το ασυνήθιστο, επιτρέπει όμως στους κατασκευαστές να διατηρούν το βάρος της σε λογικά ή και χαμηλά επίπεδα, σε σχέση με άλλες που έχουν 2 ή 3 τμήματα. Επιπλέον, με δεδομένες τις κόμπακτ διαστάσεις του αυτοκινήτου, αφήνει μεγαλύτερα περιθώρια για δυνατότητες φόρτωσης στο χώρο αποσκευών.

Με τούρμπο κινητήρες
Το κάπως αυξημένο βάρος που θα έχει το Twingo CC σε σχέση με το απλό Twingo, εξαιτίας της ύπαρξης της οροφής και του μηχανισμού αναδίπλωσης, κατά κάποιον τρόπο "υποχρεώνει" τους μηχανικούς της γαλλικής φίρμας να τοποθετήσουν στην γκάμα του μόνο τους ροπάτους νέους TCe κινητήρες, που πρόσφατα εξέλιξε η γαλλική φίρμα. Ο λόγος γίνεται για τον 1,2 τούρμπο με τους 100 ίππους, αλλά και για τον 1,4 τούρμπο με τα 130 άλογα, που γνωρίσαμε πρόσφατα και στο Megane Coupe. Τα μοτέρ αυτά είναι άμεσου ψεκασμού και επιτρέπουν πολύ καλές για τα κυβικά τους επιδόσεις, συγκρατημένη κατανάλωση καυσίμου και περιορισμό των εκπομπών CO2. Επιπλέον, δεν αποκλείεται το Twingo CC να δανειστεί από το Twingo RS τον ατμοσφαιρικό 1.600άρη των 133 ίππων.

Με μια ματιά...
• Νέο κόμπακτ διαστάσεων κάμπριο
• Με μεταλλική, ενός τμήματος, περιστρεφόμενη οροφή
• Με κινητήρες τούρμπο 1,2 και 1,4 λίτρων
• Παρουσίαση μέσα στο 2010
MEMsound - Τρι 22 Δεκ 2009, 17:25:28
Θέμα δημοσίευσης:
cute
αν και το σχεδιο ειναι οριακα λιγο σαν προυγουμενης 10ετίας Laughing
και ασπρο... Laughing Laughing Laughing

αι σιχτιρ...πηξαμε πια... Laughing Laughing Laughing
sonermgb - Κυρ 25 Απρ 2010, 22:22:35
Θέμα δημοσίευσης: renault wind
Renault wind |το οποιο ερχετε το 2011 λογικα και ειναι σε στυλ οπως το tigra για την opel.....Αναλυτικοτερα θα βγαινει με 2 κινητηρες 99bhp 1,2 TCE από το Twingo GT και το 131bhp 1.6 από το Twingo εκδόσεις Renault Sport και μερικες εικονες εδω.http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01570/Renault-Wind-1_1570731c.jpg.........http://i.telegraph.co.uk/telegraph/multimedia/archive/01570/Renault-Wind-2_1570732c.jpg.....http://www.sportdrive.gr/assets/carmodels/renault/wind/2010/renault_wind_ext_05.jpg......

Oι αποψεις για μας .........??????
SnakeMJK - Παρ 23 Ιούλ 2010, 10:33:58
Θέμα δημοσίευσης:


Cool
Octane - Παρ 23 Ιούλ 2010, 11:24:57
Θέμα δημοσίευσης:
Εδω κ 2-3 μηνες βλεπω ΑΠΕΙΡΑ Wind καθε μερα να τα μεταφερουν με νταλικες προς Γερμανια.
Εμενα το αμαξακι μου αρεσει πολυ , μοιαζει με crx targa λιγακι (στο πιο θηλυκο...) , το μοτερακι 1.2Τ ειναι ΟΛΑ τα λεφτα για Ελλαδα κ αν ηταν κ πισωκουνα θα ηταν το car to have στην Ελλαδα. Very happy
Κριμα που ΚΑΙ ΑΥΤΟ η ελληνικη renault θα το χαντακωσει... Rolling eyes
SERSEGI - Παρ 23 Ιούλ 2010, 17:19:25
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Εδω κ 2-3 μηνες βλεπω ΑΠΕΙΡΑ Wind καθε μερα να τα μεταφερουν με νταλικες προς Γερμανια.
Εμενα το αμαξακι μου αρεσει πολυ , μοιαζει με crx targa λιγακι (στο πιο θηλυκο...) , το μοτερακι 1.2Τ ειναι ΟΛΑ τα λεφτα για Ελλαδα κ αν ηταν κ πισωκουνα θα ηταν το car to have στην Ελλαδα. Very happy
Κριμα που ΚΑΙ ΑΥΤΟ η ελληνικη renault θα το χαντακωσει... Rolling eyes


συμφωνω απολυτως Πάνο!
SnakeMJK - Τρι 16 Νοέ 2010, 08:53:46
Θέμα δημοσίευσης:
Άλλη μία φώτο ανοιχτό... Υποτίθεται τέλος του χρόνου θα βρίσκεται ανάμεσά μας... Ξέρει κανείς τιμή; Είναι πολύ όμορφο πάντως!


Sinanai - Τρι 16 Νοέ 2010, 11:24:43
Θέμα δημοσίευσης:
Άσχετο, χτες έβλεπα τα χαρακτηριστικά του Twingo RS και ξενέρωσα. Βάρος έχετε δει; Confused Confused Confused
Pughell - Τρι 16 Νοέ 2010, 14:51:51
Θέμα δημοσίευσης:
Μην κολλας στο βαρος,αμα οδηγησεις τετοιο,σε συνδυασμο με το σασμαν που εχει,θα νομιζεις οτι οδηγεις 2λιτρο. Wink
Sinanai - Τρι 16 Νοέ 2010, 18:44:55
Θέμα δημοσίευσης:
Δε με έκανε να το αντιπαθήσω, απλά με ξενέρωσε το νούμερο χίλια εκατόν τόσα... Ακόμα με πωρώνει σαν αμαξάκι, όπως, φαντάζομαι, λίγους ακόμα... Π.χ. εσένα. Laughing
Octane - Τρι 16 Νοέ 2010, 19:36:13
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Δε με έκανε να το αντιπαθήσω, απλά με ξενέρωσε το νούμερο χίλια εκατόν τόσα... Ακόμα με πωρώνει σαν αμαξάκι, όπως, φαντάζομαι, λίγους ακόμα... Π.χ. εσένα. Laughing

Κ μενα Laughing , ελεγα να το παρω , αλλα δεν ενεδωσα στην κορο'ι'δια της ελληνικης renault...

Βεβαια απο ποιοτητα κατασκευης ειναι κλαφτα τελειως... , το τιμονι σε ακυρη θεση (κλασσικα) , ενω το καθισμα σαν σκαμπο. (απο πλευρικη στηριξη ομως ειναι jet Cool ) .

Χαμηλα δεν πολυακουει (καμια σχεση με το c2) , πατημα γ@μω , δε λεω... , αλλα τιμη επρεπε να εχει max 14.500 , οπως στην υπολοιπη Ευρωπη.
mechanic - Τρι 16 Νοέ 2010, 20:18:45
Θέμα δημοσίευσης:
Octane έγραψε:
Sinanai έγραψε:
Δε με έκανε να το αντιπαθήσω, απλά με ξενέρωσε το νούμερο χίλια εκατόν τόσα... Ακόμα με πωρώνει σαν αμαξάκι, όπως, φαντάζομαι, λίγους ακόμα... Π.χ. εσένα. Laughing

Κ μενα Laughing , ελεγα να το παρω , αλλα δεν ενεδωσα στην κορο'ι'δια της ελληνικης renault...

Βεβαια απο ποιοτητα κατασκευης ειναι κλαφτα τελειως... , το τιμονι σε ακυρη θεση (κλασσικα) , ενω το καθισμα σαν σκαμπο. (απο πλευρικη στηριξη ομως ειναι jet Cool ) .

Χαμηλα δεν πολυακουει (καμια σχεση με το c2) , πατημα γ@μω , δε λεω... , αλλα τιμη επρεπε να εχει max 14.500 , οπως στην υπολοιπη Ευρωπη.



+1
an kai den to exo kanei test drive vevaia,
giati fovamai...
sigoura me xalaei i koroidia tou na prepei na aggikso ta 18 xiliarika
ti stigmi pou stin ypoloipi politismeni evropi (kserete ekei pou oi misthoi einai.... xamiloteroi apo tous dikous mas...)

kai na to paroume kai allios
i episimi renault tis roumanias dinei to clio III RS sta 18 kai sta 25 kati ti meganara to RS !!! kai ennoetai einai oi idies prodiagrafes me oti erxetai sto elladistan...
(exoun kati prosfores teleytaia kai fysika na min milisoume gia alla montela opos laguna GT ktl...)
eno antistoixa px i ekei pezo
parolo pou den to eisagei to RC, an to zitiseis "eidiki paraggelia" kanei 21kati xiliarika (oso pira kai ego to partali mou edo stin ellada)
to mazda 3 mps kai ayto sxedon i idia timi me tin ellada opos kai ena soro alles markes....
Kai erxomai sto evlogo erotima.... giati i edo reno ta ypertimologei? Evil
kai an akoma kai me stoixeia sta xeria pas kai gkriniakseis, Evil
se vgazoune trelo? (an tous zoriseis ta rixnoun sto kratos ktl ktl...)

Of topic sorry... Embarassed
alla ta pairno re paidia kathe fora pou to skeftomai....


pantos to twinco eimai RS sto tsak na to agoraso.....
kathos einai isos ena apo ta ellaxista gnisia GTI

kai oxi + - GT sport aytokinita pou polountai kainourgia simera... Cool


(se sxesi me ton antagonismo panta, exei ftasei to RC na "theoreitai" GTI... Shocked den leo fantastiko amaksaki, alla to sima GTI tha to kolaga sto twinqo RS apo ta kainourgia "prosita" se timi aytokinita... kai to leo ti stigmi pou den exo kanena parapono apo to partali mou... apla to theoro kapos "fimomeno" kai perita vary gia na kouvalaei ton oro GTI gnisio spor GT me oli ti simasia tis lekseos....nai ayto tou tairiazei kalytera)
tapeini mou gnomi Embarassed
Pughell - Τρι 16 Νοέ 2010, 23:01:44
Θέμα δημοσίευσης:
Δεδομενου οτι ειχα Clio II με μοτερ ηπιοτερης μορφης με του Twingo(κατι σαν να συγκρινεις μαμα μοτερ 106 με μαμα μοτερ C2 VTS) και σαν βαρος δεν ειχαμε διαφορες(1030 το Clio μου),πειραζοντας μονον την εισαγωγη και με ενα τελικο καζανι μονον,το Clio μου ανεβαζε απο το ρελαντι μεχρι τις 4500 σαν 2λιτρο Clio.
Βγαλτε συμπερασμα τωρα τι γινεται με ιδια πραγματα σε ενα μοτερ σαφως πιο εξελιγμενο,ηλεκτρογκαζο και με ακομα πιο κοντες σχεσεις...

Δεν ειναι τα 1080 λιγα(καθε αλλο μαλιστα),αλλα ειναι τα 16 κιλα ροπης και τα 130+ αλογα απο το εργοστασιο που το κανουν κυριολεκτικα "πριονι στα σωστα χερια".
Και μην μου πειτε οτι ολα αυτα ειναι υποθεσεις γιατι και τα 206 με 130 αλογα ειναι τα ιδια(και χειροτερα,ιδιαιτερα μετα τις 6000). Laughing
mechanic - Τρι 16 Νοέ 2010, 23:23:23
Θέμα δημοσίευσης:
to moteraki tou einai mia xara,
elastiko xamila kai gyrnaei psila xoris na kremaei... Cool
sigoura den einai o orismos tou "kontramaksou" alla me tipota den mporeis na peis argo ena amaksi pou mporei kai gemizei to strofometro tou xoris na kremaei se kapoio fasma.
to provlima einai allou.....
san proin katoxos 2 clio kai ego (RS kai ta dyo)
kai apo ti stigmi pou i anartisi tou twinqo (toulaxisto sti theoria mias kai fovamai na to odigiso to amaksi)
einai "kalyteri" apo tou clio II RS cup (oi gnostes as me diorthosoun an kano lathos)
tote tha exei to gnosto provlima pou exoun oi perisoteres ekdoseis RS...
otan eksikoiotheis me to stripsimo tou, exei toso kalo kratima pou tha kanei to moter (oso zontano/strofaristo kai na einai) na fainetai "ligo"...
kai to ga**to einai oti ayto to moter eykola vgazei 150kati
xoris na xreiastei na allakseis ton miso kinitira...
pou kala tha itan na ta eixes se mama morfi ayta ta aloga... Confused


alla ayto einai ena eyxaristo kai apla diadikastiko provlima... Twisted evil

vevaia me tin psixri logiki (epi tis ousias) sou anevazei ligo akoma tin idi akrivi timi tou, opote to kanei akoma poio akrivo apo oti einai.

vevaia na min ksexname oti einai o teleytaios ton moikanon...
i reno ektos aprooptou den tha ksanaxrisimopoieisei atmosfairiko moter stis ekdoseis RS, (ase pou idi tis ensomatose stin idi yparxon grammi paragogis, eno oi palaioteres vgainan mono apo to ergostasio sti diepi... Sad )
MEMsound - Κυρ 19 Δεκ 2010, 17:16:50
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.athensbars.gr/%CE%94%CE%B9%CE%B1%CF%86%CE%AE%CE%BC%CE%B9%CF%83%CE%B7-%CE%B3%CE%BD%CF%89%CF%83%CF%84%CE%AE%CF%82-%CE%BC%CE%AC%CF%81%CE%BA%CE%B1%CF%82-%CE%B1%CF%85%CF%84%CE%BF%CE%BA%CE%B9%CE%BD%CE%AE%CF%84%CE%BF%CF%85-%CE%B1%CF%80%CE%B1%CE%B3%CE%BF%CF%81%CE%B5%CF%8D%CF%84%CE%B7%CE%BA%CE%B5-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%99%CF%84%CE%B1%CE%BB%CE%AF%CE%B1 Laughing
bagosgt - Κυρ 19 Δεκ 2010, 17:53:43
Θέμα δημοσίευσης:
Love Clapping Clapping Clapping
Sinanai - Παρ 21 Ιαν 2011, 16:20:03
Θέμα δημοσίευσης:
http://www.autotriti.gr/data/usedcars/aggelies/246558.asp Cool
MEMsound - Παρ 21 Ιαν 2011, 18:12:16
Θέμα δημοσίευσης:
μηπως σου τρεχουν τα σαλια?
(αν και δεν βλεπω το λόγο μιας και αμαξι εχεις και το εν λόγο περαν του "πιο φρεσκου" - σε σχεση με το 206 - δεν λέει κατι "παραπάνω)
παραλλαγη στο ιδιο σεναριο
Sinanai - Παρ 21 Ιαν 2011, 18:14:00
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν θα το ήθελα στη θέση του 206 - μιας και το 206 το θεωρώ πιο "αμάξι" - απλά το θεωρώ - μαζί με το fiesta - τα μόνα σύγχρονα που θα κοίταγα, σε αυτήν την κατηγορία. Wink
MEMsound - Παρ 21 Ιαν 2011, 18:15:38
Θέμα δημοσίευσης:
α-ι
α-γρι
Laughing Laughing
Pughell - Κυρ 23 Ιαν 2011, 10:54:44
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα,τωρα το γμησες Μανθε... Confused
Απο οτι λενε,στριβει ακριβως οπως 182αρι Cup Clio.
Twingo δεν οδηγησα αλλα το 182αρι Cup δεν εχει καμια επαφη με το 206(ουτε καν με το RC) οποτε αν οντως ειναι ετσι οπως λενε,δεν ειναι μονον το νεωτερο του θεματος...
MEMsound - Κυρ 23 Ιαν 2011, 12:25:18
Θέμα δημοσίευσης:
ετσι ετσι
ειμαι γνωστος γαμικος
Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
απλα δε νομιζω οτι θα ξοδευα λεφτα πλεον για προσθιοκινητα.

ειτε λιγο ειτε περισσότερο ειτε καθολου μια απ τα ιδια ειναι
ασε πατα κλπ κλπ...
Sinanai - Κυρ 23 Ιαν 2011, 12:27:55
Θέμα δημοσίευσης:
Φύσα, ρούφα, τράβα τόνε. Laughing
mechanic - Κυρ 23 Ιαν 2011, 19:13:18
Θέμα δημοσίευσης:
Re paides gia na min anoigo allo topik....


mipos gnorizei kaneis to "parelthon" ( i paron)
aytou: http://automobilepga.car.gr/cars/view/872703/

synithos tetoies periptoseis den einai kai oti kalytero mias kai apoteloun kapoio test drive,
pou exoun perasei/kanivalisei ena soro asxeta kai sxetika atoma me to antikeimeno
me apotelesma aytos pou tha to parei na plironei g@misiatika allonon...


An loipon gnorizei kaneis,
mporei mou pei an to sygkekrimeno twinqaki anikei stin anothen katigoria i oxi? Rolling eyes
Sinanai - Κυρ 23 Ιαν 2011, 19:15:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μάλλον πρέπει να ρωτήσεις σε καμιά Ρενώ Καρδίτσα, μιας και από εκεί είναι οι πινακίδες του... Confused
Pughell - Κυρ 23 Ιαν 2011, 21:56:49
Θέμα δημοσίευσης:
Το πουλουσε ιδιωτης στην Καρδιτσα πριν απο αρκετους μηνες αλλα τελικα κατεληξε στα χερια της Αθηνας...
Μαλλον,για να το πουλαει αντιπροσωπεια Renault,ο πρωην ιδιοκτητης πηρε κατι αναλογο της ιδιας εταιριας.
mechanic - Κυρ 23 Ιαν 2011, 22:07:19
Θέμα δημοσίευσης:
Gia peite kai kati akoma "oi eidikoi" Cool


einai i ekdosi cup?
i i "apli"?

(me mperdevoun oi zantes tou ligo)
Pughell - Κυρ 23 Ιαν 2011, 22:25:34
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι η Cup αλλα δεν εχει το full πακετο οπως το εδιναν στο εξωτερικο.
Sinanai - Τετ 02 Φεβ 2011, 11:13:49
Θέμα δημοσίευσης:
Στη Γενεύη το Renault Wind Gordini... Wink
Octane - Τετ 02 Φεβ 2011, 11:31:02
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Στη Γενεύη το Renault Wind Gordini... Wink

Το αμαξακι τα σπαει (κατα τη γνωμη μου).
Πηγα κ το ειδα καποιες φορες απο κοντα (πριν 3-4 μηνες...) κ ειναι πολυ γα**το!!!
Το συγχρονο crx targa (οπως εχω ξαναπει) Laughing , αλλα κριμα που δεν βαζουν κανενα πιο δυνατο μοτερακι Sad .
Βεβαια...για Ελλαδα... ΜΟΝΟ πισωκουνα αξιζει (για μενα) κ ας εχει κ 80 αλογα... Laughing
Κλασσικα παντως θα το χαντακωσει κ αυτο η ελληνικη renault , ενω θα μπορουσε ανετα να γινει νεο best seller στην κατηγορια του , ειδικα με το 1.2 μοτερακι , κοριτσακια , χαμηλα τελη κλπ Wink
MEMsound - Τετ 02 Φεβ 2011, 11:39:46
Θέμα δημοσίευσης:
+1 σε οσα ειπε ο φιλτατος γουονα μπι πισωκινητος Laughing
Octane - Τετ 02 Φεβ 2011, 11:41:54
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
+1 σε οσα ειπε ο φιλτατος γουονα μπι πισωκινητος Laughing

Laughing Laughing Laughing
θένκς μέιτ Cool
Sinanai - Τετ 02 Φεβ 2011, 12:07:43
Θέμα δημοσίευσης:
Χαμηλά τέλη, ψηλά μίνι και ούτω καθ' εξής... Laughing
Ghost Dog - Τετ 02 Φεβ 2011, 12:11:05
Θέμα δημοσίευσης:
Sinanai έγραψε:
Χαμηλά τέλη, ψηλά μίνι και ούτω καθ' εξής... Laughing

Εεεετσι ακριβως!!! Wink Laughing Laughing
Ωραιο ειναι παντως..... Very happy
Sinanai - Τετ 02 Φεβ 2011, 12:23:10
Θέμα δημοσίευσης:
Κι εμένα μου αρέσει πολύ.

Μόνη μου ένσταση; To όνομα.

Μη δίνεις σε γκομενάμαξο (καταλαβαίνετε τι εννοώ, το λέω χωρίς την παραμικρή υπόνοια φαλλοκρατισμού, και ζητώ συγγνώμη από τις γυναίκες, γενικώς, και από άνδρες που τυχόν το αγοράσουν, αλλά το λέω με δόση υπερβολής για να γίνω αντιληπτός) όνομα ανθρώπου που έχει φτιάξει αυτό κι αυτό.

(Μια απ' τα ίδια με το Rallye, αλλά χωρίς να έχει τόσο "χαρωπό" προσανατολισμό, τουλάχιστον, το 207)
SnakeMJK - Παρ 29 Ιούλ 2011, 08:27:59
Θέμα δημοσίευσης:
του *μπιπ* τη μάνα... Razz

Αποκάλυψη: Νέο Renault Twingo
Λανσάρει τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα της Renault



Οι πρώτες φωτογραφίες του Twingo facelift βγήκαν στο φως της δημοσιότητας. Το ανανεωμένο μίνι της Renault θα κάνει επίσημη πρεμιέρα στην έκθεση της Φρανκφούρτης, όπου θα λανσάρει και τη νέα σχεδιαστική ταυτότητα των επόμενων μοντέλων της εταιρείας. Κύριο χαρακτηριστικό στο ριζικά ανασχεδιασμένο εμπρός μέρος είναι τα πρόσθετα στρογγυλά φώτα ανάμεσα στους προβολείς και τη μεγάλη εισαγωγή του προφυλακτήρα, ενώ η νέα μάσκα φιλοξενεί το μεγαλύτερο έμβλημα της μάρκας. Η βασική σχεδίαση στο πλάι και πίσω παραμένει ίδια, με μεγαλύτερη αλλαγή τα νέα πίσω φωτιστικά σώματα που πλέον διαιρούνται. Αναβαθμισμένη είναι, σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχουμε, και η καμπίνα, ενώ η γκάμα κινητήρων παραμένει ως έχει, με τους 1.2, 1.2 Turbo και 1.6 να έχουν πιθανότατα μειωμένες εκπομπές ρύπων.

src: gocar.gr
silo - Τρι 13 Σεπ 2011, 14:16:03
Θέμα δημοσίευσης:
δια χειρος Renault sport πριν απο λιγο!

http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/320715_396107409976_218879784976_1477989_877034960_n.jpg

http://a8.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc7/311210_396107369976_218879784976_1477988_1006199097_n.jpg
Giannis307 - Τρι 13 Σεπ 2011, 16:40:43
Θέμα δημοσίευσης:
Giati ta renault na einai toso aisxos re gmt!!!
Μαριάνα - Τρι 13 Σεπ 2011, 19:46:33
Θέμα δημοσίευσης:
http://2.bp.blogspot.com/-IqfmHBrAcZ0/Tm9VKmEqVQI/AAAAAAAAHsc/CJNXaTCjLnM/s1600/Renault_29760_1_6.jpg
RoadRunner122 - Τρι 13 Σεπ 2011, 20:24:35
Θέμα δημοσίευσης:
Nissanίζει έντονα Crying or Very sad
Μαριάνα - Τρι 13 Σεπ 2011, 20:29:48
Θέμα δημοσίευσης:
Το παιδάκι του Juke. Laughing
MEMsound - Τρι 13 Σεπ 2011, 22:53:50
Θέμα δημοσίευσης:
πλακα εχει Cool Laughing
Μαριάνα - Τετ 14 Σεπ 2011, 06:52:44
Θέμα δημοσίευσης:
http://a6.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/297286_10150314581567863_116825037862_7826464_952222578_n.jpg

http://a1.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/306496_10150314584807863_116825037862_7826469_1313650677_n.jpg

http://a4.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/s720x720/305206_10150314585142863_116825037862_7826471_1681866482_n.

http://www.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_927/car_photo_463705_25.jpg

http://www.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_927/car_photo_463708_25.jpg

http://www.evo.co.uk/images/front_picture_library_UK/dir_927/car_photo_463714_25.jpg
Ghost Dog - Τετ 14 Σεπ 2011, 08:27:19
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
πλακα εχει Cool Laughing

Πλακα εχει να το βλεπεις, αλλα οχι και να το αγορασεις...... Laughing Laughing Laughing [/img]
MEMsound - Τετ 14 Σεπ 2011, 11:07:06
Θέμα δημοσίευσης:
αλλο αυτο.. Laughing Laughing Laughing
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr