PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - 206 - PS vs. Bilstein στο 206?

abaleo - Πεμ 28 Αύγ 2008, 15:26:07
Θέμα δημοσίευσης: 206 - PS vs. Bilstein στο 206?
Να τολμήσω να ανοίξω ένα poll απ' ευθείας αντιπαράθεσης?
Είναι χιλιοαναλυμένες και οι 2 αναρτήσεις αλλά δεν υπήρχε πουθενά ψηφοφορία!
Προφανώς αναφέρομαι στη γνωστή PS των ~750 ευρώ και στα χοντροκάλαμα bilstein σε συνδιασμό με ένα ελατήριο χαμηλώματος...
soler - Πεμ 28 Αύγ 2008, 15:31:00
Θέμα δημοσίευσης:
Laughing Laughing Laughing Laughing
Pughell - Πεμ 28 Αύγ 2008, 15:33:49
Θέμα δημοσίευσης: Re: PS vs. Bilstein
Ανιση συγκριση θα ελεγα,εκτος και αν τις κρινεις με οικονομικα κριτηρια... Confused
Η μια ειναι με κλασσικα ελατηρια χαμηλωματος και η αλλη με στενα πιατελα κλπ...
kammenos - Πεμ 28 Αύγ 2008, 15:45:21
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ θα σου πώ τα bilstein έτσι για κόντρα!
Όταν υπάρχει έτοιμη λύση (ps+ράβδοι+αντιστρεπτική), μόνο την τσέπη σου πρέπει να ρωτήσεις! Wink
abaleo - Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:11:02
Θέμα δημοσίευσης:
η σύγκριση πιστεύω έχει βάση από τη στιγμή που οι δύο λύσεις κυμαίνονται περίπου στην ίδια τιμή και υπάρχει διχογνωμία πάνω στο θέμα ποια έιναι καλυτερη λύση. Ναι μεν η PS είανι στενοπιάτελη αλλά κάποιοι επιμένουν bilstein ακόμα και με φαρδύ ελατήριο, ενώ υπάρχει και η option να μετατραπούν σε στενοπιάτελες (βλ. κυρλαγκίτσης). Από την άλλη η PS έχει κερδίσει αρκετούς πόντους όσον αφορα την επισκευασιμότητα (με τις "άκρες" που βρέθηκαν)
soler - Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:24:16
Θέμα δημοσίευσης:
Εμένα η γνώμη μου είναι πως όσο καλή και να είναι η bilstein η peugeot sport είναι peugeot sport και δεν πιστεύω πως μπορεί κάποια after market ανάρτηση να δουλεύει στο συγκεκριμένο αμάξι καλύτερα.
volvos - Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:24:57
Θέμα δημοσίευσης:
Bilstein me φαρδυ ελατηριο?
αστο καλυτερα βαλε τα μαμα ξανα...

bilstein me στενο?
πιο πολλα λεφτα αλλα και πολυ ψαξιμο για να τη φερεις στα γουστα σου...
δε τη βαζεις τη ρυθμιζεις και εφυγες...θελει δουλιτσα το πραμα


εγω ηδη ετοιμαζομαι να τη βγαλω μετα τις σερρες για να τη ξαναρυθμισω Wink

εχει και αυτο τη γοητεια του...

οποτε πρωτα ρωτα τον εαυτιο σου τι θες απο μια αναρτηση και μετα το φορουμ
SnakeMJK - Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:25:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ψηφίζουμε bilstein γιατί ο αναρτησιολόγος μας είχε PS και την άλλαξε για bilstein (με στενά) :D
volvos - Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:25:55
Θέμα δημοσίευσης:
εγω ψηφιζω πεζο σπορτ τη γνησια των 1200 αλλα ποιος βρισκει λεφτα να τη βαλει
plaketokofths - Πεμ 28 Αύγ 2008, 16:48:48
Θέμα δημοσίευσης:
αυτα τα ερωτήματα στο φόρουμ για μένα δεν έχουν και τόσο νόημα. Αλλιως εκλαμβάνει καθένας το στριψιμο, αλλιως στρίβει καθένας, αλλιως βλέπει το θεμα άνεσης, αλλιως αλλιως...

Υπολόγισε στο περιπου το τελικο σου σετάπ και προσπάθησε να βρεις ενα ομοιο αυτοκινητο ή τουλάχιστον παραπλήσιο και ζητα να το οδηγήσεις να κρίνεις μόνος σου.

Αυτη ειναι εμένα η γνώμη μου...
sps - Πεμ 28 Αύγ 2008, 17:03:46
Θέμα δημοσίευσης:
Πιστευω πως η πεζω σπορτ ρουτιε, θα σε ικανοποιησει και με το παραπανω σαν πιο οβερολ λυση.
Η μπιλσταιν ειναι για τυπους σαν τον Τακη που τους αρεσει να ψαχνονται(μεχρι να βρουν τα λεφτα να βαλουν μια ολινς να δουν τι σημαινει αναρτηση και να υσηχασουν Laughing )
Τωρα οσον αφορα τη διαρκεια, πιστευω πως και να πεσει η αναρτηση και δεν μπορεις να την επισκευασεις, αγοραζεις 2 καινουρια πισω, και 2 καλαμια μπροστα, κρατωντας τα υπολοιπα.
MEMsound - Πεμ 28 Αύγ 2008, 17:21:59
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
Bilstein me φαρδυ ελατηριο?
αστο καλυτερα βαλε τα μαμα ξανα...

bilstein me στενο?
πιο πολλα λεφτα αλλα και πολυ ψαξιμο για να τη φερεις στα γουστα σου...
δε τη βαζεις τη ρυθμιζεις και εφυγες...θελει δουλιτσα το πραμα


εγω ηδη ετοιμαζομαι να τη βγαλω μετα τις σερρες για να τη ξαναρυθμισω Wink

εχει και αυτο τη γοητεια του...


το αυτό...

+ αυτό- >

sps έγραψε:
Πιστευω πως η πεζω σπορτ ρουτιε, θα σε ικανοποιησει και με το παραπανω σαν πιο οβερολ λυση.
Η μπιλσταιν ειναι για τυπους σαν τον Τακη που τους αρεσει να ψαχνονται(μεχρι να βρουν τα λεφτα να βαλουν μια ολινς να δουν τι σημαινει αναρτηση και να υσηχασουν Laughing )


= PS
εκτός και αν εχεις την ορεξη του Τάκη για πειραματισμούς... Wink

υ.γ. μακρια από φαρδια ελατηρια...
Steve - Πεμ 28 Αύγ 2008, 20:10:17
Θέμα δημοσίευσης:
Bilstein και Π*ΠΕΣ

Από σήμερα επίσημα με Peugeot Sport Routier Cool
Πάνος - Παρ 29 Αύγ 2008, 07:38:57
Θέμα δημοσίευσης:
Για το 206 δεν εχω δοκιμασει bilstein.
Πηγα κατευθειαν σε ps.
Οποτε δεν εχω αποψη για τα bilstein για το συγκεκριμενο μοντελο.
Απλα θεωρω πως επιλεγοντας την πεζο σπορτ δεν μπαινεις στη διαδικασια να ασχοληθεις επιπλεον με ρυθμισεις κτλ.
Αγοραζεις τοποθετεις και απολαμβανεις.
Με τα bilstein ειχα ασχοληθει με το προηγουμενο αυτοκινητο μου.
Ειχα μεινει πολυ ευχαριστημενος αλλα επαιξα με διαφορους συνδυασμους προκειμενου να καταληξω στη σωστη επιλογη.
Κατ εμε πεζο σπορτ και τελος.
Βαζεις και τις ραβδους με την αντιστρεπτικη πισω μιας και χωρις αυτα θα νιωθεις τον ποπο πιο μαλακο και εισαι ετοιμος.
Randy - Κυρ 14 Δεκ 2008, 17:29:54
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια μια ερωτηση.

Δηλαδη οποιος θελησει να βαλει PS σε ενα 206 1.4 ας πουμε, πρεπει μετα να παει να αλλαξει αντιστρεπτικες και ραβδους? πισω?

Η PS απο τι αποτελειται?
PHSYBORG - Κυρ 14 Δεκ 2008, 18:16:14
Θέμα δημοσίευσης:
απο αντοχη στο χρονο πως παει η PS σε σχεση με Bilstein ?
ποσα χλμ βγαλατε με PS?
Steve - Δευ 15 Δεκ 2008, 01:16:30
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Παιδια μια ερωτηση.

Δηλαδη οποιος θελησει να βαλει PS σε ενα 206 1.4 ας πουμε, πρεπει μετα να παει να αλλαξει αντιστρεπτικες και ραβδους? πισω?

Η PS απο τι αποτελειται?

Το συμπέρασμα επειδή βαριέστε να ψάξετε οι περισσότεροι νεοεισερχόμενοι στο club, και τα θέλετε έτοιμα, είναι ότι αν είναι να κάνεις την κίνηση για Peugeot Sport ανάρτηση, κάντην μια και έξω.

Δηλαδή αυτό εδώ.

Αν όχι, και ΔΕΝ θα την απολάυσετε πλήρως, και ΔΕΝ θα συμπεριφέρεται το αμάξι πολιτισμένα στο όριο.
Randy - Δευ 15 Δεκ 2008, 02:15:14
Θέμα δημοσίευσης:
Πωωωωωωω στηβ κοκκαλο ο δικος σου!

και αντε και βρηκα τα λεφτα, που θα γινουν ολα αυτα? στη lion??? δεν υπαρχει περιπτωση.. δε θα δεχτουν...
abaleo - Δευ 15 Δεκ 2008, 02:18:29
Θέμα δημοσίευσης:
Η "διαρκεία στο χρόνο" της ανάρτησης μπορεί να αποτελεί θέμα αλλά πιστεύω ότι εχει παρόμοια διάρκεια με αλλα αμορτισερ σε "σκληρή" χρήση... ίδωμεν!

Σχετικά με το ότι πρέπι να μπει όλο το πεζοσπορισιο πακέτο:
Εγώ ΔΕΝ τοποθετησα παχυτερες αντιστρεπτικές, αφησα τις υπαρχουσες του gti και για τα μέτρα μου είμαι αρκετά ικανοποιημένος. Για να πω την πάσα αλήθεια φοβήθηκα λίγο μην εχω να αντιμετωπίσω ενα πιο απόλυτο σύνολο που δεν γέρνει καθόλου και δεν προειδοποιεί. Καποια στιγμή στο μελλον θα μπουν αντιστρεπτικές-ακρα και ενα μπλοκέ για κερασάκι στην τουρτα! (αλλά προέχουν άλλα τώρα). Προς το παρόν το αυτοκίνητο είναι ικανοποιητικώς σκληρό και με περιορισμένες κλίσεις, αλλά και αρκετά φιλικό σε ολα τα επίπεδα, εγω το ευχαριστιέμαι απόλυτα!!
Προσοχή χρειάζεται στο γεγονός της ισορροπίας εμπρός-πίσω δηλ. δεδομένου ότι θα μπουν αρκετα σκληρα ελατήρια, χρειάζεται και αντίστοιχη σκληρότητα πίσω - εγώ τοποθέτησα ράβδους 21χιλ. (ευχαριστώ όσους με επεισαν!)
αντίστοιχα για τις αντιστρεπτικες πρεπει να σκληραίνουν (να χοντραίνουν δλδ!) αναλογα μπρος και πισω γαι να μην αποκτήσει το αυτοκίνητο υπο- ή υπερστροφικές τασεις.

Το θεμα που με απασχολέι έιναι αν χρειάζονται σκληρότερα τοπ μάουντ (ξεφεύγουμε από το θεμα βεβαια)
MEMsound - Δευ 15 Δεκ 2008, 04:26:07
Θέμα δημοσίευσης:
Randy έγραψε:
Παιδια μια ερωτηση.

Δηλαδη οποιος θελησει να βαλει PS σε ενα 206 1.4 ας πουμε, πρεπει μετα να παει να αλλαξει αντιστρεπτικες και ραβδους? πισω?

Η PS απο τι αποτελειται?


Οπως σου ειπε ο steve το ιδανικό ειναι κομπλέ.
αλλα αυτό δεν χρειάζεται σωνει και καλά να το κάνεις "ολο μαζί"...
μπορείς ενα~ενα και ετσι θα καταλαβαίνεις και τι κάνει το καθένα.
ξεκινάς απ΄ότι πχ θέλει αντικατασταση λόγω φθοράς
αν πχ η αναρτηση σου θέλει αλλαγή τότε πας για ανάρτηση και μαζί ραβδους στρέξης
αν η αναρτηση σου ειναι οκ και την παλευει για κάμποσα χιλιόμετρα ακομα τότε ξεκίνα από αντιστρεπτικές μπρος πίσω
τα ακραξόνιο και το μπλοκέ ειναι κερασάκια (ή μάλλον "κερασαρες...") αλλα για το τέλος ιδίως οσο πιο αδυναμο ειναι ενα αμάξι), εκτός και αν εχεις τα χρηματα διαθέσιμα οπότε τα δέοντα...

η "PS" "περιλαμβάνει" (βασικά οτι γουσταρεις μιας και εχει διάφορες λυσεις, αλλά αυτή που αναφέρονται οι περισσότεροι και ονομάζουμε για ευκολία "ρουτιερ") :
μπρος αμορτισερ+σπειρώματα για τα πιατελα+πιατελα+βιδες/σφυκτήρες για τα πιατελα+ελατηρια για εμπρός+αμορτισερ πισω και βγαίνει για τα επ.μέλη κάτω από 700ε (αν θυμαμαι καλά, ενω εχει τιμη για μη επίσημα μέλη γυρω στα 800 απ οσο εμαθα πρόσφατα από κάποιον που ρώτησε)
μαζι θα βάλεις και ραβδους πίσω
μια ικανοποιητική λύση ειναι οι 20αρες από 206 rc (και οι 2 μαζί γυρω στα 100ε), αλλα καλήτερα, οτι εγραψε ο στεβε οι 21 από PS Ομως το κόστος ξεφευγει (αρχικη τιμη 360ε το ζευγαρι, κάνα 300αρι παρα υπολογησε για τα επ.μέλη)

PHSYBORG έγραψε:
απο αντοχη στο χρονο πως παει η PS σε σχεση με Bilstein ?
ποσα χλμ βγαλατε με PS?

ανετα 25000~35000 (ανάλογα τις πίστες) και οι 2
μετα από επισκευη κι οι μεν και οι δε κάνα 10000~15000 αναλογα πόσες πιστες πας
αν σκέφτεστε πειράματα με βαλβιδίσματα, δοκιμές με διάφορα ελατηρια κλπ κλπ ομορφα πάτε σε μπιλσταιν, αλλιώς βάλτε μια ΠΣ να κάνετε την δουλεια σας και οταν χαλάσει απλά ξαναγοράζεται μια τετράδα ή ζευγαρι (ανάλογα πια εχουν χαλάσει) αμορτισερ

Randy έγραψε:
Πωωωωωωω στηβ κοκκαλο ο δικος σου!

και αντε και βρηκα τα λεφτα, που θα γινουν ολα αυτα? στη lion??? δεν υπαρχει περιπτωση.. δε θα δεχτουν...

βρες εσυ τα χρηματα και μην σε ανυσηχεί η τοποθέτηση... Wink Wink Wink Wink



σε οτι εγραψε ο αμπαλέο...
απλά ειναι στο σωστό δρόμο...
ακολουθήστε τον... Wink

σκληρότερα τοπ μαουν εδν ξέρω αν υπάρχουν
αν υπάρχουν καλό θα του κάνουν αλλά δεν νομίζω οτι ειναι απαραίτητα αν δεν εχει αντίπαλο το χρονόμετρο...

alekoukos106 - Δευ 15 Δεκ 2008, 15:57:55
Θέμα δημοσίευσης:
αναρτηση παιρνεις δεν παντρευεσαι....αλλα και να παντρευοσουν ποια θα εμπιστευοσουν και θα επαιρνες???τη "φαρδια"......????....ή την "στενη"????
Steve - Δευ 15 Δεκ 2008, 16:14:16
Θέμα δημοσίευσης:
Στα 30cm θες μια φαρδυά... Η στενή θα ξεχειλώσει Laughing
sps - Δευ 15 Δεκ 2008, 23:45:15
Θέμα δημοσίευσης:
Σκληροτερα τοπ μοουντ απο την peugeot sport φυσικα! Wink
sakis206t - Τρι 16 Δεκ 2008, 00:47:22
Θέμα δημοσίευσης:
bilstein για καθαρα οικονομικους λογουσ και οτι ειναι καλη
Pughell - Τρι 16 Δεκ 2008, 10:08:48
Θέμα δημοσίευσης:
Peugeot Sport με κλειστα τα ματια.
Για να δεις τι σημαινει αναρτηση και μετα να μην ξανασχοληθεις ποτε με ψαξιμο bound/rebound.
Κοστιζει κατι παραπανω αλλα προσφερει αυτο που καμια αλλη δεν προσφερει.
Ακομα και σε αμεση συγκριση με Proflex/Ohlins,αν οι προαναφερομενες δεν ειναι σωστα σεταρισμενες παλι "κονταροχτυπιουνται" με το πολυ καλο σεταρισμα της PS.
Βεβαια αν ο κατοχος της Ohlins/Proflex ειναι γνωστης,τοτε αλλαζει το πραγμα...

Παρολα αυτα για το value for money της ειναι αλλου. Wink
MEMsound - Τρι 16 Δεκ 2008, 10:40:33
Θέμα δημοσίευσης:
τι πολυ ρε παιδιά
~670ε κομπλέ με ελατηρια/σπειρώματα κλπ κοστίζει (για τα επ.μέλη) και κάνετε την δουλειά σας χωρίς να προβληματίζεστε για οτιδηποτε...

εκτός και αν ειστε με το χρονόμετρο στο χέρι και κυνηγάτε δευτερόλεπτα... οπότε οκ υπάρχουν και καλήτερες λύσεις...
volvos - Τρι 16 Δεκ 2008, 12:06:17
Θέμα δημοσίευσης:
παιρνεις τη πεζο σπορτ και οταν τη διαλυσεις αν εισαι ψαγμενος και σε καιει βαζεις ελαητρια πιατελα και συναφη σε αμορτισερ μπιλσταιν . . .


εγω τη πεζο σπορτ εβγαλα 35-40000χλμ με πολλες πιστες
και οσοι με εχετε δει επι τω εργω ξερετε ποσο αγαπη εχω στα κερμπ και ποσο καφρος ειμαι σαν οδηγος

επισης εφαγε και αρκετα χλμ κοπανημα αθηνα και γενικα την ειχα ξεζουμισει

σας φτανει?
Πάνος - Τετ 17 Δεκ 2008, 08:30:54
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
παιρνεις τη πεζο σπορτ και οταν τη διαλυσεις αν εισαι ψαγμενος και σε καιει βαζεις ελαητρια πιατελα και συναφη σε αμορτισερ μπιλσταιν . . .


εγω τη πεζο σπορτ εβγαλα 35-40000χλμ με πολλες πιστες
και οσοι με εχετε δει επι τω εργω ξερετε ποσο αγαπη εχω στα κερμπ και ποσο καφρος ειμαι σαν οδηγος

επισης εφαγε και αρκετα χλμ κοπανημα αθηνα και γενικα την ειχα ξεζουμισει

σας φτανει?



Τετοια λογια λεγε μου να γελασει το χειλακι μου με τις οικονομικους χαλεπους καιρους που ερχονται. Laughing
206kwn - Τετ 17 Δεκ 2008, 11:52:00
Θέμα δημοσίευσης:
η proflex σε τι τιμη ειναι??
Pughell - Τετ 17 Δεκ 2008, 12:12:39
Θέμα δημοσίευσης:
206kwn έγραψε:
η proflex σε τι τιμη ειναι??

4 χηνες και ανεβαινει... Confused
MEMsound - Τετ 17 Δεκ 2008, 13:06:06
Θέμα δημοσίευσης:
206kwn έγραψε:
η proflex σε τι τιμη ειναι??


γιατι ρωτάς?
206kwn - Τετ 17 Δεκ 2008, 22:44:35
Θέμα δημοσίευσης:
MEMsound έγραψε:
206kwn έγραψε:
η proflex σε τι τιμη ειναι??


γιατι ρωτάς?


απλα ψιλοαπεκλεισα εκεινη την ιστορια που λεγαμε με πμ μιαας και δεν εχει δοκιμαστει κατι τετοιο και ψαχνομαι να βαλω κατι πολυ καλο πριν την κανω φανταρος Wink Wink ....στην ουσια ενημερωτικα για να εχω υπ οψην που παιζουν οι τιμες,που ειμαστε,να δοκιμαστει κατι καινουργιο-σωστο κλπ κλπ.... αν παραπαμε Off Topic απαντα σε πμ..... Wink Wink
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr