PSClub - Hellas

Κινητήρας - 106 - Διαφορες μοτερ Peugeot 106 rallye

106 maxi - Σαβ 23 Αύγ 2008, 12:59:16
Θέμα δημοσίευσης: 106 - Διαφορες μοτερ Peugeot 106 rallye
1. το ραλλύ 1.3 και 1.6 16ν από τί μέταλλα είναι μπλόκ και κεφαλή? 2. τί παραπάνω έχουν τα μαυροκάπακα μοτέρ? 3. υπάρχει μοτέρ το οποίο είναι 1.8 20ν και το φοράει xsara? αν υπάρχει το φοράει κανένα peugeot?
ROUKETASPUG - Σαβ 23 Αύγ 2008, 15:25:33
Θέμα δημοσίευσης:
Με αυτα που ξερω
3 Arrow Δεν εχει 20ν μοτερ το γκρουπ πεζο
2 Arrow Ειναι 8ν
STELIOS - Σαβ 23 Αύγ 2008, 15:41:34
Θέμα δημοσίευσης:
ΠΡΩΤΑ ΑΠ'ΟΛΑ ΚΑΘΕ ΝΕΟ TOPIC KAΛΟ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΣΩΣΤΟ ΤΙΤΛΟ. ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΑΝΟΙΓΟΥΜΕ ΟΛΟΙ TOPIC ΑΠΟΡΙΑ # 1, 2, 5, 100000 ΘΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΗ ΜΠΑΛΑ.... ΠΑΙΔΙΑ ΤΟ ΕΧΟΥΜΕ ΠΕΙ ΧΙΛΙΕΣ ΦΟΡΕΣ, ΚΑΘΕ ΝΕΟ TOPIC ΠΡΕΠΕΙ (ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΛΟΓΙΚΟ) ΝΑ ΕΧΕΙ ΣΩΣΤΟ/ΠΕΡΙΓΡΑΦΙΚΟ ΤΙΤΛΟ.

ModTeam
STELIOS


Tωρα για τις απορειες σου:

Το 1300 Ραλλυ ΝΟΜΙΖΩ εχει block και κεφαλη απο αλουμινιο

Το 1600 Ραλλυ εχει block απο χυτοσιδηρο και κεφαλη αλουμινενια

Τα μαυροκαπακα απο τα αλλα (γκρι) εχουν διφορετικα σημεια στηρηξης του εκκεντροφορου. Και τα μαυροκαπακα και αυτα με το γκρι εχουν 8ν - εναν εκκεντροφορο.


Και τελος δεν υπαρχει 1.8 20v, η Peugeot δεν εβγαλε ποτε κανενα κινητηρα με 5 βαλβιδες στο κυλινδρο.
Απ'οτι ξερω αυτο το εχει κανει μονο η VW(3 ειαγωγης - 2 εξαγωγης).
Επισης εχει βγαλει και η Ford 5κυλινδρο μοτερ με 4 βαλβιδες στο κυλινδρο, οποτε μπορει να θεωρηθει 20ν μοτερ.

Το τελευταιο 1800αρι μοτερ που εβγαλε η Peugeot (για τα 306/406/407) ηταν 16βαλβιδο - 112-115 hp.
Pughell - Δευ 25 Αύγ 2008, 12:53:09
Θέμα δημοσίευσης:
Σε οσα ειπε ο Στελιος παραπανω,συμπληρωνω οτι μαυροκαπακα και ασημοκαπακα μοτερ,η διαφορα τους ειναι η μηχανικη πιανολα και η ρολλερατη(στα νεοτερα).
drdino - Δευ 25 Αύγ 2008, 15:46:21
Θέμα δημοσίευσης:
+ ότι 5βάλβιδο υπάρχει και τουότα. Laughing Laughing Laughing
iceage - Τρι 31 Αύγ 2010, 18:57:29
Θέμα δημοσίευσης:
@Pughell. Στέλιο επειδή ξέρω ότι θα έχεις σίγουρα ένα μπλοκ TU5J4 θέλω μία χάρη. Θέλω αν μπορείς να μετρήσεις με ένα παχύμετρο το βάθος που έχουν οι τρύπες που μπαίνουν οι βίδες του κάρτερ πάνω στο μπλοκ. Μήπως βάλω 2mm πιο μακριές όταν θα βάλω τα διαφράγματα.
iceage - Παρ 17 Σεπ 2010, 14:18:09
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
@Pughell. Στέλιο επειδή ξέρω ότι θα έχεις σίγουρα ένα μπλοκ TU5J4 θέλω μία χάρη. Θέλω αν μπορείς να μετρήσεις με ένα παχύμετρο το βάθος που έχουν οι τρύπες που μπαίνουν οι βίδες του κάρτερ πάνω στο μπλοκ. Μήπως βάλω 2mm πιο μακριές όταν θα βάλω τα διαφράγματα.

Μπορεί να μου δώσει κάποιος αυτήν την πληροφορία?
Pughell - Παρ 17 Σεπ 2010, 21:22:23
Θέμα δημοσίευσης:
Ελα ρε,sorry αλλα δεν το θυμαμαι... Sad
Μπορεις να το βρεις ευκολα απο τα βιβλια των ανταλλακτικατζηδων αν και αμφιβαλλω αν θα μπορει να δεχτει πιο μακριες.
Γιατι θες να κανεις κατι τετοιο; Question
iceage - Παρ 17 Σεπ 2010, 21:46:19
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Ελα ρε,sorry αλλα δεν το θυμαμαι... Sad
Μπορεις να το βρεις ευκολα απο τα βιβλια των ανταλλακτικατζηδων αν και αμφιβαλλω αν θα μπορει να δεχτει πιο μακριες.
Γιατι θες να κανεις κατι τετοιο; Question

http://www.constella.co.uk/components/com_virtuemart/shop_image/product/904db189299b84d188854f5b80b7d004.jpg
Μπαίνει ανάμεσα στο μπλοκ και το κάρτερ και έχει πάχος περίπου 1mm. Τι διάολο δεν έχουν οι τρύπες στο μπλοκ περίσιο 2mm κενό?
Pughell - Παρ 17 Σεπ 2010, 22:18:36
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομιζω οτι θα εχεις προβλημα ρε...Απο οτι θυμαμαι ειναι 8αρακια ή 10αρακια και εχουν μηκος σιγουρα 3 cm. Confused
iceage - Παρ 17 Σεπ 2010, 22:45:30
Θέμα δημοσίευσης:
Pughell έγραψε:
Δεν νομιζω οτι θα εχεις προβλημα ρε...Απο οτι θυμαμαι ειναι 8αρακια ή 10αρακια και εχουν μηκος σιγουρα 3 cm. Confused

Οι βίδες που έχουν από το εργοστάσιο είναι Μ6Χ100-18mm, και λέω να βάλω Μ6Χ100-20mm.
iceage - Σαβ 23 Οκτ 2010, 10:41:37
Θέμα δημοσίευσης:
iceage έγραψε:
Pughell έγραψε:
Δεν νομιζω οτι θα εχεις προβλημα ρε...Απο οτι θυμαμαι ειναι 8αρακια ή 10αρακια και εχουν μηκος σιγουρα 3 cm. Confused

Οι βίδες που έχουν από το εργοστάσιο είναι Μ6Χ100-18mm, και λέω να βάλω Μ6Χ100-20mm.

Για να βάλω τα διαφράγματα πρέπει να βγάλω την αντλία λαδιού πάνω από το μπλοκ του κινητήρα. Ξέρει κανείς την ροπή σύσφηξης που πρέπει να βάλω για την αντλία μετά πάνω στο μπλοκ?
z@ck! - Σαβ 23 Οκτ 2010, 11:39:47
Θέμα δημοσίευσης:
οριστε ολες Wink (σορρι το ξεχασα χθες)


Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr