PSClub - Hellas

Βλάβες - Επισκευές - Συνεργεία - Ανταλλακτικά - Φλάντζα κεφαλής;; Πως το καταλαβαίνω;;

birbilakos - Τετ 20 Αύγ 2008, 16:13:22
Θέμα δημοσίευσης: Φλάντζα κεφαλής;; Πως το καταλαβαίνω;;
Καλησπέρα φίλοι.

Πρόσφατα πήγα το αμάξι σε ένα γνωστό συνεργείο του πατέρα μου (εξειδικευμένο σε citroen - peugeot) για τακτικό έλεγχο. Αφού διόρθωσαν κάτι ψιλοθεματάκια που υπήρχαν μου ήρθε στο κεφάλι το νέο: το τουτού έχει πρόβλημα με τη φλάντζα κεφαλής... Γιατί; Βρέθηκαν "λάδια" στο δοχείο του ψυγείου.

Θέλω να ρωτήσω πως μπορώ να καταλάβω αν όντως έχει κάψει φλάντζα το αμάξι ή μήπως θα σκάσω τα 300+ ευρώ τζάμπα.

Κοιτάζοντας στο δοχείο του ψυγείου βλέπω ένα "καφετί" υγρό. Δεν μπορώ να πως όμως ότι βλέπω λάδι εκεί... Υπάρχει κάποια άλλη ένδειξη στο χώρο της μηχανής που μπορώ όντως να επιβεβαιώσω τη βλάβη;; Δεν έχω παρατηρήσει αξιοσημείωτη αύξηση της θερμοκρασίας από τη στιγμή της διάγνωσης του προβλήματος και ύστερα. Ο δείκτης θερμοκρασίας στέκεται κοντά στους 90 βαθμούς και ίσως λίγο παραπάνω αν μετά από κίνηση μείνει στο ρελαντί το αμάξι. Επίσης, το παραφλού δεν γνωρίζω αν ποτέ έχει αλλαχτεί (ίσως αυτό εξηγεί το καφετί χρώμα).

Υπάρχει καμία ιδέα;
giannis27 - Τετ 20 Αύγ 2008, 23:29:09
Θέμα δημοσίευσης:
αν μέσα στο ψυγείο υπάρχουν ίχνη λαδιού τότε είναι φλάντσα !
άνοιξε το καπάκι του ψυγείου λαδιού λογικά στις άκρες θα φαίνονται τα ίχνη λαδιού!
βάλτου δάχτυλο Laughing
ath7 - Τετ 20 Αύγ 2008, 23:37:45
Θέμα δημοσίευσης:
giannis27 έγραψε:
άνοιξε το καπάκι του ψυγείου λαδιού λογικά στις άκρες θα φαίνονται τα ίχνη λαδιού!


Nερου εννοεις μαλλον!
birbilakos - Πεμ 21 Αύγ 2008, 09:59:46
Θέμα δημοσίευσης:
Μορέ και δάχτυλο του βαλα και σύριγγα για να να δω τι είναι το υγρό στην επιφάνεια... υποθέτω ότι έχει λίγο λαδάκι, δεν μπορώ να πω ότι είναι πήχτρα στο λάδι αλλά πιθανό να έχει μικρή διαρροή.
Αυτό που ήθελα να μου απαντήσει κάποιος είναι αν θα δω και τπτ άλλα συμπτώματα, π.χ. λάδια κάπου, ώστε να το επιβεβαιώσω.

Btw, πήγα σήμερα στον Κοκκινόπουλο (Peugeot Patras) και μου είπαν πως μάλλον η φλάντζα είναι στην αρχή του τέλους της και δεδομένου ότι το λάδι είναι πολύ λίγο (το κοίταξε) μάλλον έχω αρκετά χλμ. ακόμα πριν να αναγκαστώ να την αλλάξω (από αύξηση της θερμοκρασίας μου είπαν ότι θα το καταλάβω).

Το περίεργα "ευχάριστο" είναι όμως η τιμή που μου έδωσε για την αλλαγή της... 220-230 E.
Και επειδή μου φάνηκε λίγο (πως γίνεται στο εξωτερικό συνεργείο να μου δίνουν +80Ε από την αντιπροσωπεία??), ρώτησα τι περιλαμβάνει και νομίζω μου είπαν τα ίδια που μου είπε και ο "συνεργάς": φλαντζες, πλανάρισμα, υγρό ψυγείου, καθάρισμα, κ.λπ. Είναι λογικό ή μήπως "κάποιο λάκκο έχει η φάβα"??
STELIOS - Πεμ 21 Αύγ 2008, 14:56:02
Θέμα δημοσίευσης:
Ετσι οπως τα λες, πραγματι φενεται να θες φλατζα. Μην περιμενεις να δεις το λαδι οπως θα το εβλεπες στο μπουκαλι, εχει μεινει μεσα στο κινητηρα, εχει ψηθει ξανα και ξανα και ξανα οποτε εχει αραιωσει και μαυρισει.

Οσο για τη τιμη, η φλατζα ως ανταλακτικο (για το 1.4 8ν) εχει 20 ευρω. Εδω ολη η δουλεια ειναι η εργασια η οποια ειναι στανταρ. Ανοιγουν το καπακι, "ξινουν" οτι εχει μεινει απο τη παλια φλατζα στο καπακι και το block, τοποθετουν τη καινουρια και ξανακλεινουν το μοτερ.
ath7 - Πεμ 21 Αύγ 2008, 15:00:15
Θέμα δημοσίευσης:
Ειναι δυσκολο να το κανει μονος του στο μοτερ του 206? Rolling eyes Rolling eyes
STELIOS - Πεμ 21 Αύγ 2008, 15:35:48
Θέμα δημοσίευσης:
Ε αν ξερεις 5 πραγματα ΚΑΙ εχεις τα σωστα εργαλεια το κανεις και μονο σου. Αλλιος καλυτερα μην πειραματιστεις για 1η φορα...

Μην ξεχνας οτι οταν θα βγαλεις και ξαναβαλεις τη κεφαλη πρεπει εκτως των αλλων να χρωνισεις και τον εκκεντροφορο με το στροφαλο (αλλιος θα εχεις καινουρια φλατζα και αχρηστο μοτερ...ειρωνια ε ? Confused ) . Αυτο θελει γνωση και καποια εργαλεια...
ath7 - Πεμ 21 Αύγ 2008, 15:49:58
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
πρεπει εκτως των αλλων να χρωνισεις και τον εκκεντροφορο με το στροφαλο


Εχεις δικιο!

Καλυτερα σε μαστορα να ξερεις και ποιον θα βρισεις!

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
birbilakos - Πεμ 21 Αύγ 2008, 16:01:39
Θέμα δημοσίευσης:
Η τιμή δλδ που μου δώσανε θα λέγατε ότι είναι λογική; Και κάτι άλλο: Πρέπει να προσέξω κάτι, π.χ. να τονίσω ότι πρέπει να γίνει; Δεν θέλω π.χ. ύστερα από 10.000 χλμ. να έχω πάλι τα ίδια ή χειρότερα... Rolling eyes
STELIOS - Πεμ 21 Αύγ 2008, 21:53:46
Θέμα δημοσίευσης:
H τιμη της Peugeot ειναι λογικη ας πουμε, αλλα θε περιμενα σε εξωτερικο συνεργειο να ειναι φτηνοτερα...
imaginas - Σαβ 30 Ιούν 2018, 06:08:09
Θέμα δημοσίευσης:
Σε peugeot 307 1400cc 75hp ο μηχανικός διαπίστωσε ελάχιστο λάδι στο παγούρι του παραφλού.Πολύ λίγο.Πιθανόν να χρειαστεί μου είπε αλλαγή φλάτζας.Τι κόστος έχει μια τέτοια επισκευή για να έχω ένα σημειο αναφοράς;
action_peugeot - Τρι 03 Ιούλ 2018, 22:28:51
Θέμα δημοσίευσης:
Περίπου 250 €
imaginas - Τετ 04 Ιούλ 2018, 05:44:06
Θέμα δημοσίευσης:
Ευχαριστώ!
vamvakoolas - Τετ 04 Ιούλ 2018, 08:42:50
Θέμα δημοσίευσης:
STELIOS έγραψε:
Ετσι οπως τα λες, πραγματι φενεται να θες φλατζα. Μην περιμενεις να δεις το λαδι οπως θα το εβλεπες στο μπουκαλι, εχει μεινει μεσα στο κινητηρα, εχει ψηθει ξανα και ξανα και ξανα οποτε εχει αραιωσει και μαυρισει.

Οσο για τη τιμη, η φλατζα ως ανταλακτικο (για το 1.4 8ν) εχει 20 ευρω. Εδω ολη η δουλεια ειναι η εργασια η οποια ειναι στανταρ. Ανοιγουν το καπακι, "ξινουν" οτι εχει μεινει απο τη παλια φλατζα στο καπακι και το block, τοποθετουν τη καινουρια και ξανακλεινουν το μοτερ.


συμφωνω απολυτα το ανταλλακτικο ειναι και φθηνο και μεταξυ μας μια πλαστικη βαση ειναι.

Η ολη υποθεση εκτος της τιμης των εργατικων ειναι να μη κανει #$@α ο "μαστορας". Αν και μου ετυχε φλατζα....ενω πηγα να το επισκευασω τελικα εκατσε...πωληση του ιχ Laughing

εγω να σου πω την αληθεια ειτε θα πηγαινα αντιπροσωπεια ειτε σε μαστορα που το εχει το αθλημα και γνωριζω ποιοτητα δουλειας του
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr