106 maxi έγραψε: |
ρε παίδες αφού τα δισκόφρενα μπορούν να ασκούν μεγαλύτερη δύναμη δεν θα έπρεπε να κάνεις καλύτερα χειρόφρενα? σε δισκόφρενα πίσω το χειρόφρενο πιάνει με ντίζα ή με κύκλωμα ύγρών? αληθεύει ότι σε χειρόφρενα με πίσω δισκόφρενα στραβώνουν οι δίσκοι? τα υδραυλικά χειρόφρενα έχουν κομπί για να κλειδώνουν ή είναι ελεύθερα? |
106 maxi έγραψε: |
η τελευταία ερώτηση είναι αν σε χειρόφρενα υδραυλικά όπως στα wrc υπάρχει κουμπί να μένει σηκωμένο ή είναι ελεύθερο και μόνο με ταχύτητα "δένεις" το αυτοκίνητο?
ρε παιδιά έχω διαβάσει ότι η δαγκάνες με τα εμβολάκια μπορούν να ασκήσουν περισσότερη δύναμη στην δισκόπλακα απ' ότι οι σιαγόνες στην καμπάνα του ταμπούρου! ας πούμε ότι ισχύει το αντιθέτο (στην θεωρία) τότε θα έπρεπε να έχουμε και δίσκους μπροστά? και κάτι άλλο. τα wrc έχουν το χειρόφρενο που ανέφερα και πίσω δίσκους και παρόλα τα άλογα και την τετρακίνηση τελοσπάντων είναι σαπούνι στα χειρόφρενα! γιατί εμείς να θέλουμε ταμπούρα? |
106 maxi έγραψε: |
η τελευταία ερώτηση είναι αν σε χειρόφρενα υδραυλικά όπως στα wrc υπάρχει κουμπί να μένει σηκωμένο ή είναι ελεύθερο και μόνο με ταχύτητα "δένεις" το αυτοκίνητο?
ρε παιδιά έχω διαβάσει ότι η δαγκάνες με τα εμβολάκια μπορούν να ασκήσουν περισσότερη δύναμη στην δισκόπλακα απ' ότι οι σιαγόνες στην καμπάνα του ταμπούρου! ας πούμε ότι ισχύει το αντιθέτο (στην θεωρία) τότε θα έπρεπε να έχουμε και δίσκους μπροστά? και κάτι άλλο. τα wrc έχουν το χειρόφρενο που ανέφερα και πίσω δίσκους και παρόλα τα άλογα και την τετρακίνηση τελοσπάντων είναι σαπούνι στα χειρόφρενα! γιατί εμείς να θέλουμε ταμπούρα? |
leflask έγραψε: |
καλησπερα.... νομιζω πως σε καποια μοντελα το χειροφρενο εχει ξεχωριστο εμβολακι,δαγκανα και δισκο οποτε οι δισκοι του αυτοκινητου δεν εχουν προβλημα.. επισης ολα τα χειροφρενα εχουν ασφαλεια για να ξεκλειδωνουν αλλιως δεν θα κλειδωναν. |
drdino έγραψε: |
ξεχωριστοί δαγκάνα έχουν αρκετά ζουπερκαρς. |
Steve έγραψε: |
Το χειρόφρενο πιάνει μηχανικά, το φρένο με τους δίσκους. |
alfetta έγραψε: |
όχι απαραίτητα... |