PSClub - Hellas

Γενικές Συζητήσεις περί αυτοκινήτων - Eρωτησεις σχετικα με peugeot 308 GT 175hp

giangiak - Παρ 08 Αύγ 2008, 15:58:01
Θέμα δημοσίευσης: Eρωτησεις σχετικα με peugeot 308 GT 175hp
γεια σας .ειμαι κατοχος ενος peugeot 308 gt.θα παρακαλουσα αν γνωριζει καποιος να με πληροφορισει για τα εξης.

σχετικα με τα φωτα στην επιλογη auto εκτος απο τα φωτα μπορουν να αναβουν και οι προβολεις ομιχλης ή πρεπει να ανοιγοκλεινονται χειροκινητα?
Επισης σαν αποδοση το κλιματιστικο πως το βρηκατε?συγκρινομενο με το TOYOTA AURIS που εχουμε στην οικογενεια νομιζω ειναι αρκετα υποδιεστερο.Ισως να επηρεαζει το οτι το αμαξι ειναι μολις 2 ημερων και δεν εχει δουλεψει παρα μονο 2 φορες ο κλιματισμος.

και τελος το ποιο σημαντικο.στην αντιπροσωπια μου ειπαν πως δεν θελει στρωσιμο αλλα δυσκολευομαι να το πιστεψω.λεω για 2000km να το πηγαινω μεχρι 3500-4000 .να ακουσω τους πωλητες που ο καθενας λεει τα δικα του ή να το στρωσω εστο και λιγο?παντως στο manual του 308 δεν ειδα να αναφερεται κατι για αυτο.

photo :
http://img241.imageshack.us/my.php?image=06082008001cb8.jpg
drdino - Παρ 08 Αύγ 2008, 16:00:05
Θέμα δημοσίευσης:
Τα προβολάκια ομίχλης δεν γίνεται να ανάβουν με τα άλλα, και δεν χρειάζεται εξάλλου.
giangiak - Παρ 08 Αύγ 2008, 16:02:54
Θέμα δημοσίευσης:
Και εγω αυτο φανταστικα αλλα δειχνει πολυ πιο ομορφο το βραδυ με τα προβολακια αναμμενα. Confused
drdino - Παρ 08 Αύγ 2008, 16:07:04
Θέμα δημοσίευσης:
Kαι ενοχλεί περισσότερο. Cool
thesalos - Παρ 08 Αύγ 2008, 18:25:39
Θέμα δημοσίευσης:
giangiak έγραψε:
Και εγω αυτο φανταστικα αλλα δειχνει πολυ πιο ομορφο το βραδυ με τα προβολακια αναμμενα. Confused


Πανεμορφο!!! 80 ευρω με εκπτωση 50% αν εξωφληθει μεσα σε δεκα ημερες Laughing Laughing Laughing
DimiP - Κυρ 10 Αύγ 2008, 10:57:13
Θέμα δημοσίευσης:
drdino έγραψε:
Kαι ενοχλεί περισσότερο. Cool


οτι ειναι σωστα ρυθμισμενο και δεν εχει υποστει αλλαγες (βλεπε xenon σε προβ. ομιχλης) ΔΕΝ προκαλει καμια ενοχληση, απλα γιατι ειναι φτιαγμενο για να ριχνει το φως αλλου και οχι στα ματια των οδηγων. Wink
drdino - Κυρ 10 Αύγ 2008, 16:14:54
Θέμα δημοσίευσης:
Αν είναι σωστά ρυθμισμένο για συνθήκες ομίχλης ενοχλεί. Άλλα περισσότερο, άλλα λιγότερο.
makis106 - Κυρ 17 Αύγ 2008, 11:20:07
Θέμα δημοσίευσης: Re: Eρωτησεις σχετικα με peugeot 308 GT 175hp
giangiak έγραψε:
γεια σας .ειμαι κατοχος ενος peugeot 308 gt.θα παρακαλουσα αν γνωριζει καποιος να με πληροφορισει για τα εξης.

σχετικα με τα φωτα στην επιλογη auto εκτος απο τα φωτα μπορουν να αναβουν και οι προβολεις ομιχλης ή πρεπει να ανοιγοκλεινονται χειροκινητα?
Επισης σαν αποδοση το κλιματιστικο πως το βρηκατε?συγκρινομενο με το TOYOTA AURIS που εχουμε στην οικογενεια νομιζω ειναι αρκετα υποδιεστερο.Ισως να επηρεαζει το οτι το αμαξι ειναι μολις 2 ημερων και δεν εχει δουλεψει παρα μονο 2 φορες ο κλιματισμος.

και τελος το ποιο σημαντικο.στην αντιπροσωπια μου ειπαν πως δεν θελει στρωσιμο αλλα δυσκολευομαι να το πιστεψω.λεω για 2000km να το πηγαινω μεχρι 3500-4000 .να ακουσω τους πωλητες που ο καθενας λεει τα δικα του ή να το στρωσω εστο και λιγο?παντως στο manual του 308 δεν ειδα να αναφερεται κατι για αυτο.

photo :
http://img241.imageshack.us/my.php?image=06082008001cb8.jpg


Όπως προαναφέρθηκε, τα προβολάκια ομίχλης θα πρέπει να τα ανάβεις μόνο σου κάθε φορά.
Όσο για το αν ενοχλούν, ενοχλούν, το αναφέρει και στο manual. Δοκίμασε να χαμηλώσεις μια σκάλα τα φώτα σου και θα είναι καλύτερα για τους επερχόμενους οδηγούς, δεν ρυθμίζει τα ομίχλης, αλλά χαμηλώνοντας λίγο η μεσαία σκάλα, έχω παρατηρήσει οτι δεν μου έχουν παίξει ποτέ τα φώτα, δηλαδή ενοχλούν συνολικά λιγότερο, σε αντίθεση με όταν τα είχα σε νορμαλ θέση μαζί με ομίχλης.
Βέβαια αυτό και πάλι δε θα συγκινήσει την τροχαία Laughing
Απο το a/c εγώ προσωπικά είμαι πολυ ευχαριστημένος, τώρα ίσως έχει μια βάση αυτό που λες, γιατί σε συγκριτικό που διάβασα, το a/c του Auris, έχει την καλύτερη απόδοση στην κατηγορία του, με ελάχιστες διαφορές όμως απο του 308...
Όσο για το στρώσιμο, αυτό είναι ΠΟΛΥ μεγάλο θέμα, και θα ακούσεις διάφορες απόψεις. Στην αντιπροσωπεία και εμένα αυτό μου είπαν, οτι δηλαδή δεν χρειάζεται και η άληθεια είναι ότι ούτε το manual αναφέρει κάτι και αυτό είναι σημαντικό!
Εγώ σου προτείνω αυτό που μου πρότεινε και ο μηχανικός μου, της Peugeot, δηλαδή 1000 χλμ, χωρίς ξέσκισμα. Το δικό μου μοτέρ μεχρι στιγμής (8500χμ.) τα πάει μια χαρά. Wink
Lefter1s RC - Κυρ 17 Αύγ 2008, 12:39:18
Θέμα δημοσίευσης:
Φιλε μου εγω θα σου πω απλα καλοταξιδο κ να το χαιρεσαι Smile
giangiak - Πεμ 21 Αύγ 2008, 19:54:51
Θέμα δημοσίευσης:
Απο βενζινη τι προτεινετε?

μεχρι τωρα εχω βαλει 98 , 100 και σημερα απο λαθος του υπαλληλου στο πρατηριο 95.Λογικα δεν πρεπει να αλλαζω οκτανια καθε φορα που θα γεμιζω αλλα να καταλιξω καπου.τι λετε ?
android - Πεμ 21 Αύγ 2008, 22:19:21
Θέμα δημοσίευσης:
ναι να βαζεις μονο σε 1 αντε 2 που δεν ειχες ποτε προβλημα....αν το τραβαει η τσεπη σου η 100αρα ειναι καλυτερη σε επιδοσεις κτλ. αλλα κ με καλη 95αρα δε θα χεις ποτε προβλημα αρκη να ναι καλη Laughing
ath7 - Παρ 22 Αύγ 2008, 00:54:15
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι δεν θα εχει προβλημα με τα πιρακια? Rolling eyes Rolling eyes
Jim207GT - Παρ 22 Αύγ 2008, 07:04:04
Θέμα δημοσίευσης:
To 207 GT/Rallye/RC καθώς και τα ίδια μοτερ στα 308 έχουν αισθητήτρα προανάφλεξης οπότε δεν βαράει πιράκια σου πετάει ένα check engine μπαίνει σε safe mode και συ ψάχνεσε τι έπαθε......
Αν έχετε πρόγραμμα τότε ΜΟΝΟ 100αρα αν είσαι μαμά μπορείς κα 95αρα.
volvos - Παρ 22 Αύγ 2008, 10:03:34
Θέμα δημοσίευσης:
μητσο τωρα δε βαζεις δηλαδη 95αρα??
ουτε οταν εχει κρυο ?
Jim207GT - Παρ 22 Αύγ 2008, 10:13:41
Θέμα δημοσίευσης:
volvos έγραψε:
μητσο τωρα δε βαζεις δηλαδη 95αρα??
ουτε οταν εχει κρυο ?

Κάτσε να κάνει πρώτα κρύο και βλέπουμε Laughing Laughing
Αν και ο Στέλιος μου είπε ΜΟΝΟ 100αρα για να έχω το κεφάλι μου ύσηχο.
ath7 - Παρ 22 Αύγ 2008, 13:44:49
Θέμα δημοσίευσης:
Γιατι ρε παιδια αν εχει κρυο τι γινετε?
makis106 - Παρ 22 Αύγ 2008, 14:11:55
Θέμα δημοσίευσης:
ath7 έγραψε:
Γιατι ρε παιδια αν εχει κρυο τι γινετε?


Υπάρχει πιθανότητα επειδή τότε ο εισερχόμενος αέρας είναι πιο ψυχρός απ ότι τώρα -κατα συνέπεια και η θερμοκρασία του μίγματος-, να μην ευνοείται τόσο η εμφάνιση κρουστικής καύσης (πειράκια).
geo1st487 - Τετ 27 Αύγ 2008, 18:00:56
Θέμα δημοσίευσης:
Jim207GT έγραψε:
To 207 GT/Rallye/RC καθώς και τα ίδια μοτερ στα 308 έχουν αισθητήτρα προανάφλεξης οπότε δεν βαράει πιράκια σου πετάει ένα check engine μπαίνει σε safe mode και συ ψάχνεσε τι έπαθε......
Αν έχετε πρόγραμμα τότε ΜΟΝΟ 100αρα αν είσαι μαμά μπορείς κα 95αρα.


Εγω εχω ενα 206 1.4 16v και βαζω 2 χρονια τωρα μονο 100αρα και δεν εχω κανενα προβλημα. Τελικα ισχυει αυτο που λενε οτι με την 100αρα κανεις πιο πολλα χιλιομετρα;
netblaster - Δευ 08 Σεπ 2008, 13:25:25
Θέμα δημοσίευσης:
Απο το νεο χρονο θα ειμαι σε φαση αλλαγης αυτοκινητου και ενα απο αυτα που σκεφτομαι ειναι το 308GT... (To χρηματικο οριο ειναι γυρω στα 25.000€)

Ακουσα πως η Lion ετοιμαζει μειωση τιμων γιαυτο το μοντελο, ισχυει???

Γενικα, αξιζει σαν αγορα το 308GT???
COOL ALEXIS - Δευ 08 Σεπ 2008, 13:30:00
Θέμα δημοσίευσης:
Όχι... Cool
drdino - Δευ 08 Σεπ 2008, 13:30:43
Θέμα δημοσίευσης:
Εγώ δεν έχω ακούσει τίποτα σίγουρο, αλλά στο εξωτερικό έχουν ήδη κάνει αρκετά γενναίες εκπτώσεις στο 308, με αφορμή το CO2 βέβαια. Τώρα αν θα γίνουν και εδώ τέτοιες, δεν ξέρω...
Προσωπικά, επειδή έχω κάνει κάποια χιλιόμετρα με αυτό, πιστεύω ότι αξίζει τα λεφτά του, με την προϋπόθεση ότι ξέρεις τι παίρνεις. Είναι GT και όχι GTi. Wink Έχει δύναμη, τιμονάρα, πολύ καλό κιβώτιο, εξοπλισμό μέχρι σκασμού, απλά δεν είναι τόσο ζμπορ όσο θα έπρεπε (και θα μπορούσε η πεζό). Smile
giangiak - Δευ 08 Σεπ 2008, 21:38:41
Θέμα δημοσίευσης:
Χαιρετε

Να πω με την σειρα μου πως αν ψαχνεις ενα καθημερινο αυτοκινητο με αρκετη δυναμη (απο πολυ χαμηλα) να κανεις και τα ανοιγματα σου το 308 πρεπει να ειναι στις επιλογες σου.Επιπλεον κατ΄ εμενα το 308 χει το ποιο ομορφο και ποιοτικο εσωτερικο,αρκετα οικονομικο μπορω να πω,εμφανιση υποκειμενικα το γουσταρω σε σχεση με το golf GT και ASTRA 1.6T,seat leon.Για την mito διατηρω τις επιφιλαξεις μου μεχρι να το δω στο δρομο.Απο εμπειρια μου σε HONDA type R καλυτερα ας μην τα συγκρινουμε.Οπως εγραψε και πιο πανω ο drdino δεν ειναι τοσο απολυτο και σκληροπυρηνικο αλλα δεν παυει να ειναι αρκετα γρηγορο.Απλα προοριζεται για καθημερινη χρηση με ολες τις ανεσεις που προσφερουν τα γαλλικα αμαξια.Προσωπικα εγω οδηγουσα AURIS 1.6 124hp (οικογενειας) και με τα 175 του 308 GT λεω ποτε ξανα ατμοσφαιρικο.Προχθες μαλιστα το πηρα να κανω μια βολτα για να τα συγκρινω καπως και ειλικρινα ξενερωσα.Νομιζα πως οδηγουσα mini bus.
Εχει καθισματαρες και απο πλευρας εξοπλισμου ειναι φουλ.Απο πανοραμικες οροφες μεχρι ολες τις ηλεκτρικες ευκολιες.Δεν του λειπει τιποτα.
Τελος δεν γνωριζω ποια αμαξια εχεις προσθεσει στη λιστα σου αλλα υπολογιζω seat leon,golf gt,astra turbo,mito,punto.Αυτο που θα σε συμβουλευα ειναι να τα οδηγησεις ολα και να καταληξεις σε αυτο που καλυπτει καλυτερα τις αναγκες σου.Κυκλοφορουv αρκετα GOLF GT .Δεν γινετε να κανουν τοσα ατομα λαθος επιλογες.Πρεπει να ειναι καλο αμαξι οπως και τα υπολοιπα.Εγω προσωπικα ποτε δεν ειμουν φανατικος οπαδος μιας αυτοκινητοβιομηχανιας .Ψαχνεις σε ολες τις εταιριες και αυτο που σε ικανοποιει το παιρνεις για τι παρτι σου και για κανεναν αλλο.

φιλικα παντα


Αναμεσα σε ποια αμαξια εισαι ?
netblaster - Τρι 09 Σεπ 2008, 00:17:52
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν ενδιαφερομαι για κατι απολυτο σε θεμα οδικης συμπεριφορας...

Ειμαι απο αυτους που πηγαινω κυριως με νορμαλ ρυθμους, αλλα δε χανω και την ευκαιρια να "στριβω" που και που... Κανω και πολλα ταξιδια (τα 2/3 των χιλιομετρων που εχω τωρα ειναι ταξιδια)

Τα αυτοκινητα που εχω στο μυαλο μου ειναι μονο δυο, το Golf (που αλλαζει ομως και γινεται και πιο ασχημο και ξαναλλαζει το 2012) και το 308... Τα εχω οδηγησει και τα δυο... Οι διαφορες μικρες... Το Astra δεν το θεωρω αξιο λογου, το Leon καλο, αλλα προσωπικα δε μου αρεσει μεσα-εξω...

Σαν πακετο το 308GT ειναι το πιο ολοκληρωμενο...

Το μονο που με κανει να το σκεφτομαι ειναι η μεταπωλητικη του αξια... Δινεις 25 χιλιαρικα τωρα και σε κανα 3αρι χρονια εχεις χασει πανω απο τα μισα...
drdino - Τρι 09 Σεπ 2008, 00:25:13
Θέμα δημοσίευσης:
Η μεταπωλητική όντως είναι ένα θέμα... Πόσο καιρό σκοπεύεις (καλώς εχόντων των πραγμάτων) να το κρατήσεις;
netblaster - Τρι 09 Σεπ 2008, 00:52:44
Θέμα δημοσίευσης:
Γυρω στα 5 χρονια πιστευω... Και ο μονος λογος που δεν κοιταω προς 207 μερια, ειναι γιατι χρειαζομαι τους παραπανω χωρους...
drdino - Τρι 09 Σεπ 2008, 00:54:41
Θέμα δημοσίευσης:
Δεν νομίζω ότι στα 5 χρόνια (και με τα ανάλογα χλμ) να έχει τόση σημασία η απαξίωση... Δλδ και σε ένα γκολφ πχ θα είναι υπαρκτή...
netblaster - Τρι 09 Σεπ 2008, 01:07:35
Θέμα δημοσίευσης:
Οπως και να εχει, η απαξιωση του Peugeot θα ειναι μεγαλυτερη... Το θεμα των τεκμηριων θα ανεβασει τις τιμες των μεταχειρισμενων κατω απο τα 2λιτρα βεβαια...

Anyway...

Σαν συνολο παντως, σε αυτα τα λεφτα, δε βλεπω καποιο αλλο...

Εξοπλισμος, κινητηρας, ασφαλεια, οδηγικη συμπεριφορα (τηρουμενων των αναλογιων), χωροι...
giangiak - Τρι 09 Σεπ 2008, 11:01:49
Θέμα δημοσίευσης:
Αφου εχεις οδηγησει και τα δυο θα πρεπει να εισαι σε θεση να καταληξεις.Εχεις αναφερει οτι οι διαφορες αναμεσα στα 2 αμαξια ειναι ελαχιστες.Θα σε παρακαλουσα να τα αναφερεις για χαριν συζητησης.
Για το θεμα της μεταπωλιτικης αξιας του 308 GT θα διαφωνησω.Σιγουρα η VW ειναι ανωτερη για τους περισσοτερους οδηγους σε θεματα μεταπωλισης αλλα στην συγκεκριμενη κατηγορια αναμεσα στα 2 αμαξια νομιζω το 308 GT θα βρισκετε σε καλυτερη θεση μετα απο 3-4-5 χρονια.Και εξηγω γιατι.Μετα απο 4 χρονια το GOLF GT θα ειναι παλιο μοντελο.Θα υπαρχει ο αντικαταστατης του ειδη στην αγορα και θα εχουν αρχισει να πωλουνται και μεταχειρισμενα απο τη καινουργια γκαμα.Αντιθετα το 308 το ποιο πιθανο μεχρι τα επομενα 4 χρονια δεν προκειται να αλλαξει το παραμικρο.Ειναι αρκετα φρεσκο στην αγορα με οτι αυτο συνεπαγετε.Επισης τα 308 GT προς το παρων ειναι δυσευρετα σε σχεση με τα golf που κυκλοφορουν ανεξελεκτα.Τελος απο πλευρας αξιοπιστιιας ο κοσμος νομιζω ειναι αρκετα προκατελημενος με αυτια τα αμαξια και απο τα διαφορα ποστ που βλεπω εχω παρατηρησει αρκετα προβληματα.Ισως να ειναι απο κακη χρηση που τους κανουν αλλα οπως εγω ισως και αρκετοι αλλοι τετοια αμαξια θα τα επερναν μονο καινουργια και οχι μεταχειρισμενα χωρις να ξερουν το ιστορικο.Το PEUGEOT ειναι πιο all around car για πολιτισμενους οικογενειαρχεις και ισως αυτο να επηρεαζει το ενδιαφερομενο αγοραστη.Και εγω ειμουνα προκατειλημένος με τα PEUGEOT αλλα μολις το ειδα το ερωτευτικα.Ηταν κατι διαφοτερικο σε σχεση με τα υπολοιπα και σε συνδιασμο με το οτι ειχε 5 χρονια εγγυηση (αντιπροσωπια κυπρου + 21600 τελικη τιμη Laughing ) αποτελεσε μονοδρομο.Επισης το οτι δεν γινετε απο τους περισσοτερους αντιληπτο οτι προκειται για το 308 με τα 175hp αφου μονο οι αρκετα ψαγμενοι βρισκουν τις διαφορες αθελα σου μετατρεπεσε και σε δικαστης .Ωραια η αισθηση να σε υποτιμουν και στο επομενο φαναρι να βλεπεις τα προσωπα τους να βλεπουν δεξια και αριστερα να δουν τι συμβαινει Rolling eyes

p.s Εχει καποιος δυναμομετρηση το 308 GT να δουμε την πραγματικη ιπποδυναμη του αμαξιου?Οπως ολα τα συχρονα turbo αποδιδουν αρκετα περισσοτερα αλλα μεχρι στιγμης μεχρι τωρα δεν εχω διαβασει καμια δυναμομετρηρη
netblaster - Τρι 09 Σεπ 2008, 11:58:18
Θέμα δημοσίευσης:
ΟΙ διαφορες οσον αφορα την αισθηση... Το Golf εχει λιγο πιο καλο σασμαν σε αισθηση και ειναι ελαχιστα καλυτερο στην ποιοτητα κυλισης... Εχει εντονη υποβοηθηση στο φρενο (ενοχλητικο)...

Το 308 ειναι πιο σφιχτο, εχει καλυτερη αισθηση σε φρενα και τιμονι...

Οσον αφορα τα μοτερ τωρα, στο 308 ναι μεν ειναι εντονη η παρουσια ροπης απο χαμηλα, ενω το Golf σου δινει την αισθηση οτι τραβαει καλυτερα απο τις 3500 και μετα... Οι πραγματικες διαφορες ειναι ανουσιες στην καθημερινη οδηγηση.

Για την καταναλωση του 308 δεν ξερω, αλλα το Golf με ηρεμη και στρωτη οδηγηση και νορμαλ ρυθμους κινησης καιει 6,5λ-6,8λ/100km...

Οσον αφορα τη μεταπωλητικη αξια, μιλαω παντα για το Golf του 2009, οχι για το υπαρχον... Anyway, αυτο ειναι κατι που στην τελικη, αν σε εχει ευχαριστησει το αμαξι, δεν το πολυ σκεφτεσαι...
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr