Παράθεση: |
Όντας λίγο καιρό στο forum αυτό που διαπιστώνω είναι ότι τα μέλη,όχι απλως δεν είναι "ζάντα, μπούκα και φιλότιμο" αλλά στις περισσότερες περιπτώσεις είναι τόσο υποψιασμένοι-ψαγμένοι που απαιτούν αναλύση επιπέδου καθηγητή πολυτεχνείου από τον κάθε μαστρο-μήτσο πριν βάλει το κατσαβίδι του στο αγαπημένο τους Peugeot, για οποιοδήποτε λόγο. |
Παράθεση: |
Αρχίζω με το "Stage 1" Οι περισσότεροι κάνουμε μετατροπή επιπέδου "Stage 1" όπως είναι πιο γνωστή στην πιάτσα. Φιλτροχοάνη - εξάτμηση - επαναπρογραμματισμό εγκεφάλου. Σκοπός, λίγα παραπάνω άλογα και ροπή. Σύνηθες αποτελέσμα... βελτιωμένη ψυχολογία λόγω του καλύτερου ήχου, της νέας εξάτμησης. Άρα συμπερασματικά να πω ότι εάν σε έναν κλείστο κινητήρα βελτιώσεις την "αναπνοή" του, σίγουρα θα έχει καλύτερη απόκριση στο γκάζι. Πλην όμως δίνεις περίπου ένα μηνιάτικο, αυτό δεν φαίνεται στο δυναμόμετρο, και κατά συνέπεια στο δρόμο. Πέντε- δέκα ίπποι πραγματικής βελτίωσης καλύπτονται πολύ εύκολα από τις οδηγικές ικανότητες... Άρα τζάπα λεφτά στην ουσία, και μην ξεχνάμε και την αύξηση της κατανάλωσης. |
Sidobre έγραψε: |
Νομίζω ότι το Forum αρχίζει και παίρνει την διάσταση που επιθυμούμε όλοι.
Θέματα σαν και αυτό αξίζουν όσο όλο το χρυσάφι του κόσμου! Θα επανέλθω, λόγω χρόνου, με μια καλή ανάλυση. |
Miltellas έγραψε: |
Εκνευρίζομαι όταν ηχορυπαίνουν αυτοκίνητα μη απομακρυνόμενα επιταχύνοντας για πάνω από το αναμενόμενο λόγω θορύβου χρονικό διάστημα. Είναι θόρυβος χωρίς αντίκρυσμα σε απόδοση και γι αυτό τελικά ενοχλεί, άνθρακες ο θησαυρός. Εχθές είδα και άκουσα ένα απαστράπτων Hyundai Scoupe να λυσσάει και να βροντάει και να μη λέει να απομακρυνθεί από μπροστά μου, περιττό να σας πω πόσο γελοίο ήταν το θέαμα. Ο οδηγός του επιτάχυνε με θορυβώδη μανία και ταυτόχρονα κοιτούσε σκυφτός έξω παίρνοντας μάτι τις γκόμενες και σχολιάζοντας με το φίλο του δίπλα, μόνο τη μύτη του δε σκάλιζε, είδα τη χαζόφατσά του, το μπλουζάκι που φορούσε, τί χρώμα είχε το σαλόνι του, τόσο γκάζι ρε παιδί μου!! |
alexandros έγραψε: |
1 Για την εξατμιση:
Νομιζω οτι κανεις δεν κανει την βελτιωση αυτη εχοντας την εντυπωση οτι το αμαξι του θα μετατραπει σε WRC-Αντιθετα το κανει ακριβως γι'αυτο που λες ...για την κ@@@α του καλυτερου ηχου+οτι σου μενει και μια εξατμιση που ειναι εμφανισιμη(και οχι το τσουτσουνι του εργοστασιου)+οτι δεν προκειται να σκουριασει οποτε κανεις αποσβεση των χρηματων σου 2 ολα τα παραπανω που λες με βρίσκουν συμφωνο οσον αφορα κινητηρες λιγων κυβικων.Ενας 2λιτρος ομως δεν νομιζω οτι εχει τοσα λιγα ωφελη οπως λες.Θελω να πω οτι ενα καλο αμαξι γινεται πραγματικα καλυτερο.Εαν δεν ισχυε κατι τετοιο τοτε το 206Wrc θα ειχε χαρτινο φιλτροκουτι και τον εγκεφαλο του gti |
sidobre έγραψε: |
Αυτά για αρχή και θα συνεχίσουμε?. |
sidobre έγραψε: |
Το άλλο κεφάλαιο είναι ότι πλέον το τμήμα του Marketing κάνει κουμάντο στις αυτοκινητοβιομηχανίες. Μελέτες επί μελετών, έρευνες επί ερευνών, έχουν σαν αποτέλεσμα ότι το Target Group των αυτοκινήτων είναι ο 40άρης οικογενειάρχης (άνεση) και η 30άρα γυναίκα (ευχρηστία).
Πάνω σε αυτά χτίζονται τα νέα αυτοκίνητα. Άνετα και εύχρηστα, "πολιτισμένα" όπως χαρακτηρίζονται. |
christhehealer έγραψε: |
Aυτό έχω στο μυαλό μου όταν μιλάω για "ζάντα, μπούκα και φιλότιμο". Tο slogan προέρχεται από το "ρόδα, τσάντα και κοπάνα", μια άθλια βιντεοταινία των 80's...Mίλαμε για τελείως παρακμή!!!! |
Predator έγραψε: |
Καταρχήν καλησπέρα σε όλα τα παιδια!!
Όπως καταλάβατε είμαι νέος στο forum!!! Θα θελα κ γω λοιπόν να καταθέσω την άποψη μου για το θέμα της βελτίωσης στο αυτοκίνητο! Πιστεύω οτι ο καθένας προβαίνει στη βελτίωση του αυτοκινήτου του για να το κάνει καλύτερο απο πρίν!!Είτε αισθητικά είτε μηχανικά!! Το να δωσεις κ ένα εκατομμύριο για να βελτιώσεις το αυτοκίνητο δε συνεπάγεται οτι είναι χαμένα λεφτά!!Με καλό ψάξιμο κ πολυ σωστή δουλειά στο αμάξι,μπορει να γίνει καλύτερο από άλλα πιο ακριβά που δεν αντεχει η τσέπη μας!! Επίσης δεν είναι ανάγκη να υστερεί κάπου τ'αμάξι για να το βελτιώσουμε!!Δεν είναι λίγοι αυτοί που βελτιώνουν MITSUBISHI EVO VI K SUBARU!!!K αυτά τ'αμαξια σίγουρα δεν υστερούν πουθενά!!Οι άνθρωποι αυτοί όμως το χουν μέσα τους να κάνουν το αμάξι τους καλύτερο απ΄ότι είναι!!Είναι οι ίδιοι που αν είχαν ακόμη κ ένα SEICENTO θα το βελτίωναν!!!Γιατι πάντα ο εχθρός του καλού είναι το καλύτερο!!!! Τελειώνοντας θα θελα να πω οτι βελτιώνοντας τ'αμάξι μας το κάνουμε κατα καποιο τρόπο μοναδικό!!!Έτσι κ εμείς μέσω αυτού γινόμαστε "ξεχωριστοι"!! Κατα πόσο είναι σωστά ή όχι αυτά που πιστεύω δε ξέρω αλλα αυτη είναι η άποψη μου! ![]() ΑΥΤΑ...... |
Miltellas έγραψε: |
Άρα, εν τέλει το αυτοκίνητό μας είναι καθρέπτης της προσωπικότητάς μας. |
christhehealer έγραψε: |
εγώ γιατί κάθε πρωί βλέπω κάτω από το σπίτι μου ένα Peugeot 206 XS (μοναδικό δεν λέω) και όχι μία Modena Spider F1 ![]() ![]() ![]() ![]() |
pezomania έγραψε: |
Κάποιοι βέβαια έχουν κάτι σαν λάπτοπ που το συνδέουν στο φυσάκι του εγκεφάλου και βγαίνουν έξω για τσάρκα! και το ρυθμίζουν κατευθείαν στον δρόμο! |
pezomania έγραψε: |
Chris δεν το νομίζω, ότι είναι ακριβώς έτσι!
Για παράδειγμα, ένας γνωστός μου που τρέχει σε αγώνες, με ένα τέτοιο λάπτοπ ρυθμίζει το αυτοκίνητό του! Μάλιστα μαζί με τον συνοδηγό, πηγένουν για δοκιμή με το λάπτοπ πάντα συνδεδεμένο με τον εγκέφαλο και ανάλογα την διαδρομή, κάνουν και τις κατάληλες ρυθμίσεις. |
pezomania έγραψε: |
Chris δεν το νομίζω, ότι είναι ακριβώς έτσι!
Για παράδειγμα, ένας γνωστός μου που τρέχει σε αγώνες, με ένα τέτοιο λάπτοπ ρυθμίζει το αυτοκίνητό του! Μάλιστα μαζί με τον συνοδηγό, πηγένουν για δοκιμή με το λάπτοπ πάντα συνδεδεμένο με τον εγκέφαλο και ανάλογα την διαδρομή, κάνουν και τις κατάληλες ρυθμίσεις. |
christhehealer in another topic έγραψε: |
Kαι εγώ τα ίδια θα έκανα στο 206 μου αλλά δεν τα κάνω και αποταμιεύω τα χρήματα. Δεδομένου ότι το 206 χάνει κάθε χρόνο 10% της αξίας του σε δύο χρόνια το σκοτώνω με 3800. Kαι ~3 μύρια των μετατροπών, 6800. Πόσο είπαμε ότι κάνει το 206 RC ![]() ![]() ![]() 180 αλογατάκια, μανίσια και αξιόπιστα. Tώρα για το τεκμήριο στο topic, tunning ιστορίες γέλιου και δακρύων ![]() ![]() ![]() ![]() |
theflame έγραψε: |
Χμμ... μήπως ξεχνάς τα τέλη κυκλοφορίας (σημαντική διαφορά 1400cc με 2000cc) και τα ασφάλιστρα; Όπως και να το κάνεις είναι σημαντικές διαφορές για κάποιους... ![]() |
christhehealer έγραψε: | ||
Στο πρώτo Project του Drive που ήταν ένα 106 rallye για 147 άλογα, το κόστος συντήρησης όπως το είχαν υπολογίσει κάποιοι γάτοι αναγνώστες έβγαινε περίπου όσο το κόστος συντήρησης μιας 911 turbo!!!!!!! Όταν φτάσεις να έχεις τακάκια των 150000, τα ασφάλιστρα σε μαράνανε. Γενικά μιλάω, δεν το λέω για σένα. Mιλάω πάντα για συνολική βελτίωση, όπως αυτή που λέει ο Sidobre, όπου θα έχεις και σοβαρά αποτελέσματα. Γι' αυτό τον παίρνω σαν παράδειγμα. |
pezomania έγραψε: |
Με ένα τελικό - μεσαίο και ένα ελέυθερο φίλτρο (έχοντας βγάλει πρώτα ΌΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΠΝΙΧΤΕΣ), τί λέτε θα δώσει τίποτα ή τσάμπα τα λεφτά; Έχετε ακούσει για τίποτα άλλο σε επίπεδο 1ου σταδίου;;; |
christhehealer έγραψε: | ||
Eίναι γνωστό ότι ο εγκέφαλος το 206 XS δεν πειραζεται. Δεν ξέρω τι γινεται με παράλληλο εγκέφαλο αλλά και αυτό είναι μεγάλη μανούρα από όσο ξέρω και αμφιβόλου αξιοπιστίας και απόδοσης. Eίναι εύκολο να ελευθερώσεις την αναπνοή του κινητήρα αλλά εάν δεν πεις στον εγκέφαλο να λειτουργήσει με τα νέα δεδομένα, το πολύ πολύ να εκπέμπεις περισσότερα καυσαέρια, σε σημείο να μην βγάζεις κάρτα. H πιο σοβαρή λύση αναβάθμησης που εγώ ξέρω είναι αλλαγή, του κινητήρα με αυτόν από rallye. Aπό εκεί και πέρα τα υπόλοιπα είναι εύκολο να βρεθούν. |
pezomania έγραψε: |
Συμφωνώ Chris μαζί σου, αλλά άμα φτάσεις το αμάξι σου 180Hp από το να το αγοράσεις, είναι διαφορετικό το αίσθημα (της δημιουργίας κατά πολλούς)! Εμένα βέβαια εάν με ρώταγαν, θα προτιμούσα τα 180 από την μαμά του! Διότι εάν πάρεις ένα αμάξι 100hp και θέλει να το κάνεις 180, πάει να πεί ότι το αμάξι που πήρες είναι "λίγο" για σένα και κακώς το πήρες!
Από την άλλη, εάν έχεις ένα αμάξι 150hp και θέλεις να το πάς 160, όλα οκ! Απλά πιο πολύ το κάνεις για να "λές " ότι έχεις κάνει και εσύ κάτι και πάει έτσι! (γι' αυτό και εγώ παραπάνω ρωτάω για 1ου σταδίου βελτίωση, έτσι για το feeling ![]() |
chatasos έγραψε: |
Σύμφωνα με τις νέες φορολογικές μεταρυθμίσεις....
Πάνε τα όνειρα για το νέο 2λιτρο. Και από την στιγμή που η Peugeot δεν βγάζει κάτι στα 1.800 (τυχεροί οι απανταχού VW fans), με βλέπω να μένω στο 1.4....άντε ίσως να το σκεφτώ και για το 1.6 σε κανά χρόνο.... |
christhehealer έγραψε: |
To να παρακάμψεις το τεκμήριο είναι πταίσμα. Aπλά, σπας την κυριότητα του αυτοκινήτου δε δύο ή περισσότερα άτομα. Συνήθως με την μαμά. δεν πρόκειται να σου πει όχι, δεν πρόκειται να στο ζητήσει για βόλτα. Δεδομένου ότι μέχρι 600cc είναι αφορολόγητα, της τα γράφεις, φορολογήσε για 1400 και κυκλοφορείς με δίλιτρο σαν κύριος. |
chatasos έγραψε: |
Μέχρι τώρα όμως όλο και κάτι "πλήρωνες" σαν τεκμήριο, έστω και αν είχες λίγα κυβικά.
Τώρα που καταργείται όμως δεν "πληρώνεις" τίποτα, οπότε κάτι βρωμάει... |
Sidobre έγραψε: |
Αν πούλαγα αυτό γύρω στα 3.800.000 (και παραπάνω με τα extra)
+ 2.200.000 το κόστος της βελτίωσης, έφτανα στα 6.000.000 και έθετα μια καλή υποψηφιότητα (οχι για δήμαρχος) για το 206 RC. |
christhehealer έγραψε: | ||
Eγώ θα το κάνω και έχω βρει ήδη που θα δώσω το 206 μου... Πλην όμως με 100 ευρώ παραπάνω παίρνεις τον S30/74 της Rotrex και αρχίζει και χάνεται η μπάλα. Mιλάμε για αυξήσεις ιπποδύναμης περίπου 70%. Kαι πόσοι νομίζεται δεν θα κάνουν την μετατροπή στον κινητήρα MONO και δεν θα πειράξουν τίποτα άλλο. Δεν γράφω τυχαία αυτά που γράφω. Yπάρχει πρόταση μετατροπής Polo 1.4/75hp σε 140Hp, με 3500 ευρώ. Λογικά κάνει και για το 206/1.4. Δεν υπολογίζουν όμως ότι αυτά τα άλογα πρέπει να βγούν στο δρόμο ομαλά και με ασφάλεια. Kαι αρχίζει μετά, να χάνεται ο λογαριασμός στα έξοδα... |
christhehealer έγραψε: |
Όσο για το VTEC, καταπληκτικό αλλά... Dragster και η εμπειρία από ένα CRX φίλου με κάνει να κοιτάω ακόμα και το TypeR με δυσπιστία. |