volvos έγραψε: |
αμα βαλεις νιτρο αγορινα μου θα τα χρειαστεις μονος σου...οποτε στα αγοραζω τωρα και θα στα πουλησω μολις σπασει το μοτερ σου και θελεις να αυτοκτονησεις επειδη θα σε κραζει ολη η σαλονικα στη διπλη τιμη???
ειπες κατι? ![]() |
Ghost Dog έγραψε: |
Παιδια αυτος καμια μερα θα πουλησει μαναδες, αδελφες και ουτε που θα το παρουν χαμπαρι...... ![]() ![]() ![]() |
PAVLOS_207RC έγραψε: |
καταρχιν τα ελατιρια απο το 207 δεν κοβοντε. ενα φιλος μου φοραει 5cm σε 207GT (αμορτισερ μαμα) εχει 16300χιλ και τα αμορτισερ δουλεβουν κανονικα χορις να χτιπανε. ρε παιδια μιν μου χαλατε τιν ψιχολογια σαν κατσικι ειναι το αμα3η λες και ειναι σικομενω στο γριλο!!!!!!!!! αυριο παω να περασο ελατιρια 5cm και οτι γινει. Α και κατι ακομα για ριθμιζομενα αμορτισερ δεν 3αναβαζω που λενε καπιοι. ειχα ενα peugeot 206 gti με 137hp και το φορουσα ριθμιζομενι αναρτισι powerteck (790 EURO) και μου τα ευτισε σε 3 μινες ![]() |
PAVLOS_207RC έγραψε: |
κατα............... ριθμιζομενι αναρτισι powerteck (790 EURO) και μου τα ευτισε σε 3 μινες ![]() |
AlienHack έγραψε: |
ρε παιδια νομιζω οτι το παλικάρι θελει να κανει ενα οικονομικο χαμήλομα . Αν ειναι να δώσει 2.000 ενοειτε οτι παει και αλλάζει ελατήρια και αμορτισερ με ρυθμιζομενα χαμηλομένα και ολα καλα.
Αλλα οικονομικός τρόπος ειναι να παρεις πχ μεταχειρισμένα αμορτισερ φτηνά οπως πχ εγώ με 75Ε να δώψσεις και αλλα 50Ε για ελατηρια χαμηλοματοσ Η&R 2-3 cm και εχεις κανει μια πρόχειρη δουλεια που θα σε παει 10.000-20.000 km μέχρι να σου τα φτήσουν τα αμορτισέρ, αλλα με 75Ε βάζεις αλλα και συνεχίζεις. Άλλο 150 για χαμήλομα και αλλο 2.000!!! |
PAVLOS_207RC έγραψε: |
καταρχιν τα ελατιρια απο το 207 δεν κοβοντε. ενα φιλος μου φοραει 5cm σε 207GT (αμορτισερ μαμα) εχει 16300χιλ και τα αμορτισερ δουλεβουν κανονικα χορις να χτιπανε. ρε παιδια μιν μου χαλατε τιν ψιχολογια σαν κατσικι ειναι το αμα3η λες και ειναι σικομενω στο γριλο!!!!!!!!! αυριο παω να περασο ελατιρια 5cm και οτι γινει. Α και κατι ακομα για ριθμιζομενα αμορτισερ δεν 3αναβαζω που λενε καπιοι. ειχα ενα peugeot 206 gti με 137hp και το φορουσα ριθμιζομενι αναρτισι powerteck (790 EURO) και μου τα ευτισε σε 3 μινες ![]() |
Pughell έγραψε: |
Υ.Γ.Σχετικα με τα αμορτισερ παντως,ειτε ειχες τα μαμα ελατηρια ειτε τα Eibach,ετσι και αλλιως δεν σε καλυπτει η εγγυηση καθως αυτα περιλαμβανονται στα αναλωσιμα. |
android έγραψε: |
ναι αν θες να χεις το αμαξι σου εκθεσιακο σε βιτρινα η να καθεσαι να το βγαζεις φωτο μαμανε τα ελατηρια για χαμηλωμα...σε ολα τα αλλα ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
volvos έγραψε: |
ενω εχει βγει νικητης στην Α7 στην αναβαση ντραφιου πριν χρονια...
υ.γ. δε θα σας λειψω μεχρι 25αυγουστου που γυρναω εεε??? ![]() |
volvos έγραψε: |
υ.γ. δε θα σας λειψω μεχρι 25αυγουστου που γυρναω εεε??? ![]() |
volvos έγραψε: |
αν βρω καποιον να με παει στον αργυρη να παρω το αμαξι λεω σημερα... |
PAVLOS_207RC έγραψε: |
δεν ξερω τι λετε εσεις παντος εγω το χαμιλοσα 5cm και το αμαξη διχνι πολι μουρικο στριβι τελια (για οσους ελεγαν δεν στριβι) ![]() |
Παράθεση: |
Οταν θα βρεις αμορτισερ H&R σκετα,πες μου και εμενα... ![]() Η H&R δεν βγαζει καθολου σκετα αμορτισερ. Μονο κομπλε ρυθμιζομενες αναρτησεις. Οποτε μιας και βρηκες αμορτισερ H&R μπορεις να θεωρεις τον εαυτο σου πολυ εξυπνο και τυχερο καθως βρηκες κατι που ουτε καν η ιδια η εταιρια δεν παραγει,ή φυσικα πολυ χαζο καθως ο πωλητης που σου ειπε οτι θα βαλεις τετοια αμορτισερ,πειστηκε στο 100% οτι μπορει να σου πουλησει φυκια για μεταξωτες κορδελες... ![]() |
Touristas έγραψε: |
5cm χαμήλωμα χμμμμ……
Αχ τα κακόμοιρα τα ημιαξώνια και τα ψαλίδια τη έχουν να τραβήξουν αλλά και πόσο θα αντέξουν άραγε. |
Jim207GT έγραψε: |
Και ειδικά στα RC ή και στα φτιαγμένα GT/Rallye με τα 26+Κg ροπής.....
Ούτε να το σκέφτομαι τί θα γίνετε εκεί κάτω δεν θέλω. ![]() |
Steve έγραψε: |
Τίποτα.
Τέρατα ροπής μου εσείς. Τύφλα να'χουν τα Mustang. |
Pughell έγραψε: |
Γιατι καποιοι αλλοι εχουν εντελως διαφορετικη αποψη περι μεταδοσης; ![]() |
Pughell έγραψε: |
Βασικα 35mm πρεπει να ειναι αν θυμαμαι καλα ![]() ![]() |
Pughell έγραψε: |
Η διαφορα τους ειναι τριχες,αν και σε γενικες γραμμες τα Eibach ειναι ελαχιστα πιο σκληρα. |
kostas207rc έγραψε: |
Εγώ πάντως φοράω eibach εδώ και 3 μήνες και είμαι πολύ ευχαριστημένος ούτε πολύ χαμηλό ούτε κατσίκι όπως ήταν πριν!Γιατί και μεσα στην Αθήνα οι 3.5 πόντοι είναι ζόρικοι αν δεν προσέξεις... |
makis106 έγραψε: | ||
Παρομοίως, εδώ και 7 μήνες. Στην Κέρκυρα ακόμη πιο ζόρικοι!!! |
sotos 207Gt έγραψε: |
Μολις χθες του εβαλα και εγω τα 3ποντα eibach.
Κατα την αποψη μου απλα τελεια μετατροπη χωρις κοπανηματα και αρνητικες αλλαγες συμπεριφορας. Εκατσε μια χαρουλα και οπως ειπωθηκε πιο πισω ουτε κατσικι ουτε σαυρα. Το αυτοκινητο εγινε πολυ πιο αμεσο στις αντιδρασεις του ενω συναμα εξαλιφθηκε και το φενομενο του ψαλιδισματος του πισω αξονα γεγονος που με χαροποιει αφανταστα ![]() Επισης μπορω να πω με σιγουρια οτι βγαζει καλυτερα την ιπποδυναμη στο δρομο χωρις χαζοσπινιαρισματα κα ψαρεματα και γενικα εγινε πολυ πιο ομοιογενες. Ειναι ακριβως αυτο που του ελειπε.Διολου κακη μετατροπη για 150€ αγορα. Σε 2 εβδομαδες περιπου περιμενω να μου ερθουν και τα αμορτισερ του ρουσσου να δουμε την διαφορα μιας και ειναι κομματι σκληροτερα.. |
dimkeras έγραψε: |
Σώτο, τη λύση αμορτισέρ rc - ελατήρια rc μόνο λόγω ύψους δεν τη προτίμησες?
(Είμαι σε αναζήτηση ανάρτησης αλλά σκεφτόμουν όλο το ρουσο-πακέτο για μεγαλύτερη ομοιογένεια αλλά και αντοχή των αμορτισέρ) |
dimkeras έγραψε: |
Σώτο, τη λύση αμορτισέρ rc - ελατήρια rc μόνο λόγω ύψους δεν τη προτίμησες?
(Είμαι σε αναζήτηση ανάρτησης αλλά σκεφτόμουν όλο το ρουσο-πακέτο για μεγαλύτερη ομοιογένεια αλλά και αντοχή των αμορτισέρ) |
Lefter1s RC έγραψε: |
Φιλε Σωτηρη μηπως μπορεις να μου πεις κωδικο?
Ειναι τα ιδια για RC και GT? |
dimkeras έγραψε: |
Σώτο, τα αμορτισέρ μου έχουν 76.500km πάνω (!!!) και θέλουν επειγόντως αλλαγή εδώ και πολλάαααα χιλιόμετρα!
Οπότε αφού τα προτείνεις, πάμε για ρουσου αμορτισέρ και το προ κιτ. Α! Τα ρουσοαμορτισέρ μπαίνουν στο gt κανονικά, έτσι? Ή θέλουν καμιά πατέντα? |
SAKIS-LEMANS έγραψε: |
σόρρυ που μπαίνω σαν σφήνα εδω σε αυτό το τόπικ, αλλά πιστεύω κατηγορηματικά ότι άλλα αμορτισέρ και κοντύτερα ελατήρια το rc δεν χρειάζεται. Και εγώ όταν τα παίξουν αυτά που έχω πάλι μαμα θα βάλω. Μπορεί να το σκεφτώ αν βγάλει κάτι η πεζό σπορτ, αλλά και πάλι θα το σκεφτώ πολύ. Το αμάξι είναι άπεχτο στις στροφές ακόμα και με 210 άλογα.
Τώρα αν θέλουμε κοντύτερα ελατηρια για ομορφιά, πάω πάσο... |
rubal έγραψε: | ||
στριβει με μπλοκε... γιατι χωρις ειναι λιγο για τα πανηγύρια. ![]() |
kostas207rc έγραψε: |
Εγώ πάντως έχω την αίσθηση ότι πριν τα ελατήρια ήταν καλίτερο το αμάξι όχι τρελή διαφορά αλλά ήταν καλίτερο...
Τώρα το αν το RC στρίβει καλά ε ναι δεν είναι και σούπερ αλλά σε σχέση με άλλα της αγοράς είναι αρκετά καλό πάντα σε μαμά μορφή χωρίς τις τρελές ροπές... |
kostas207rc έγραψε: |
Δεν ξέρω αν θα ναι καλίτερο αλλά σίγουρα πρέπει να μπει κάτι σωστό σαν σύνολο και όχι πειράματα με τη μισή ανάρτηση μαμά και τη μισή aftermartket |
rubal έγραψε: |
οκ φιλε... ειναι και πως εχεις μαθει, και τι θεωρει ο καθενας οτι σημαινει στριβει το αμαξι. για μενα χωρις το μπλοκε δεν ελεγε τπτ απολυτως το αμαξι. πολλα μουτρα.... δεν μπορουσε να βγαλει την δυναμη. και δεν μιλαω ουτε για να σβερκωνεις ουτε για να του βαζεις τιμονιες. απλα δεν εστριβε εκτος αν το πηγαινες σε διαδρομη με σουπερ ασφαλτο.
αμα βαλεις μπλοκε θα με θυμηθεις..... |
rubal έγραψε: |
αμα εχει ασφαλτο γυαλοχαρτο φυσικα και ολα στριβουν. Αλλα ξαναλεω ειναι και το τι οδηγουσες πριν. Για μενα το αμαξι αυτο ναι μεν στριβει πολυ καλυτερα απο opc,czt κλπ αλλα μεχρι εκει... με προγραμμα τουχιστον εχει θεμα με τα μουτρα. Οπως εχω ξαναγραψει δεν παλευεται γιατι αμα το βαλεις φορτωμενο παλευεις με το γκαζι για να μην ανοιξει η μουρη και αμα το βαλεις μια σχεση επανω περιμενεις τον κωλο και μετα την μουρη μολις πας να το μαζεψεις με γκαζι... Εντομεταξυ το τιμονι του δεν βοηθαει καθως δεν πληροφορει οποτε δεν πολυπαλευεται η ολη κατασταση.
Ομως με το μπλοκε το αμαξι πραγματικα μεταμορφωθηκε. Επισης χωρις προγραμμα ειναι καλυτερα τα πραγματα. Τωρα αμα συγκρινεται το αμαξι εχοντας ως βαση ενα toyota ή ενα hyundai (χωρις να εχω κατι με τα συγκεκριμενα αυτοκινητα) ε τοτε ναι στριβει ταπα ακομα και μαμα... |
rubal έγραψε: |
Εντομεταξυ το τιμονι του δεν βοηθαει καθως δεν πληροφορει οποτε δεν πολυπαλευεται η ολη κατασταση.
|
Παράθεση: |
Εγώ πάντως έχω την αίσθηση ότι πριν τα ελατήρια (χαμηλώματος) ήταν καλίτερο το αμάξι όχι τρελή διαφορά αλλά ήταν καλίτερο... |
Arvas έγραψε: |
Αν μιλαμε για ελαφρως χειροτερο στριψιμο η και ιδιο αυτο σημαινει οτι καταστρεφει την λειτουργια της αναρτησης αφου οταν χαμηλωνεις αποκτουν παραπανω καμπερ οι τροχοι αρα κρατανε καλυτερα στη στροφη και επισης χαμηλωνει το κεντρο βαρους αρα παλι καλυτερο απο πριν... |
kostas207rc έγραψε: |
Για κάντε ένα πείραμα και πάτε κανά ταξιδάκι με 2 άτομα πίσω και μετά τα λέμε... |
dimkeras έγραψε: |
Άσε Σώτο, κι εγώ είχα 75.000 που τα παρήγγειλα και τώρα έχω 90! ![]() Πέρασαν σχεδόν δύο μήνες. Κι ακόμη περιμένω. Θέλουν τα "γαλλικά" τους εκεί στη Γαλλία για να στρώσουν χαρακτήρα ![]() (Θα σου πω νέα αύριο απόγευμα, περίμενε πμ ) |
Jim207GT έγραψε: |
Και γιατι βρε Ζουλάπια δε βάζετε τα Bilstein Β8* και περιμένετε τις καινούργιες σταυροφορίες μπάς και κάνουν στάση από εδώ οι Γάλλοι να αδειάσουν αντ/κα.
*Στου πατέρα το Rover έπαθα πλάκα με το κράτημα αλλά και με την άνεση τα πάντρεψα με eibach 3ποντα, και φαντάσου ο πατέρας μου λέει οτι είναι πιο άνετο από πρίν με τα μαμά ![]() ![]() |