PSClub - Hellas

Ανάρτηση και Σύστημα Διεύθυνσης - ΓΕΝΙΚΑ - Skid Pad Test

Sidobre - Δευ 07 Απρ 2003, 11:38:30
Θέμα δημοσίευσης: ΓΕΝΙΚΑ - Skid Pad Test
Έμαθα πρόσφατα για ένα πάρα πολύ καλό τεστ από το οποίο μπορείς να βγάλεις ασφαλή συμπεράσματα για διάφορες παραμέτρους στο αυτοκίνητό σου όσο αφορά την ανάρτηση, τα ελαστικά, την πίεση των ελαστικών (σημαντικό) καθώς και για το όριο του αυτοκινήτου στην πλευρική επιτάχυνση. Ακόμα από αυτό το τεστ αντιλαμβανόμαστε τα όρια του αυτοκινήτου και την συμπεριφορά του σε αυτό και επιπρόσθετα με διάφορες παραμέτρους μπορούμε να μάθουμε με ασφάλεια την συμπεριφορά του (επιτάχυνση σε στροφή, επιβράδυνση σε στροφή, πέδηση σε στροφή κλπ)

Το τεστ είναι πάρα πολύ απλό και το μόνο που χρειάζεται είναι λίγο χώρο.

Η ονομασία του είναι "Skid Pad" και χρησιμοποιείται συχνά στο εξωτερικό για δοκιμές αλλά και για εκπαίδευση.

Τι είναι το Skid Pad.

Αποτελείται από ένα κύκλο που έχει διάμετρο 200 με 250 ft (περίπου 70 - 75 μέτρα) ο οποίος είναι σημειωμένος με μια γραμμή.
Τα αυτοκίνητα πραγματοποιούν στο όριο της πρόσφυσης γύρους πάνω στην γραμμή και ο χρόνος κάθε γύρου καταγράφεται με χρονόμετρο ακριβείας. Στον 7ο περίπου γύρο παίρνουμε και τα πιο ασφαλή συμπεράσματα αφού θεωρητικά τα ελαστικά θα έχουν θερμανθεί και θα δουλεύουν σωστά.

Τι μπορούμε να κερδίσουμε από ένα Skid Pad.

Καταρχήν το πιο εύκολο είναι να βρούμε τις κατάλληλες ρυθμίσεις στις πιέσεις των ελαστικών μας. Αυξομειώνοντας την πίεση κάθε 3 - 4 γύρους μπορούμε να βρούμε την πίεση που το αυτοκίνητο πραγματοποίησε και τον ταχύτερο γύρο.

Επίσης μπορούμε να βρούμε το ποσοστό βελτίωσης της ανάρτησης (πριν και μετά) εφ' όσον πρόκειται να αλλάξουμε κάτι πάνω στο αυτοκίνητο. Πραγματοποιούμε μέτρηση πριν την αλλαγή και μέτρηση μετά. Τα αποτελέσματα θα μας δείξουν την αλήθεια.

Ακόμα το όριο της πρόσφυσης θα μας δείξει και πιο είναι το πραγματικό όριο του αυτοκινήτου και βέβαια πια είναι η συμπεριφορά του στο όριο (υποστρέφει ή υποστρέφει) και μικρά "παιχνίδια" πάνω σε αυτό (π.χ. αν αφήσουμε απότομα το γκάζι, ή επιταχύνουμε απότομα) θα μας δώσουν μια πλήρη εικόνα της συμπεριφοράς του σε ελεγχόμενες συνθήκες.

Σε ένα Skid Pad μην απορήσετε αν δείτε ένα 1.1 XT να σημειώνει καλύτερους χρόνους από ένα Super Duper μηχανικά αυτοκίνητο διότι παίζει ρόλο καθαρά το πλαίσιο η ανάρτηση και τα ελαστικά και καθόλου ο κινητήρας. Αφορά την ασφάλεια και την ικανότητα του αυτοκινήτου να στρίβει.
Αν το θέλετε και "ποσοτικά" εφ' όσον γνωρίζουμε την ακτίνα του κύκλου και το βάρος του αυτοκινήτου μπορούμε να υπολογίσουμε και την πλευρική επιτάχυνση (G) που μπορεί να αντέξει το αυτοκίνητο.

Η ΕΡΩΤΗΣΗ?.

Eκφράζω την επιθυμία να πραγματοποιήσουμε ένα τέτοιο τεστ (και να το καθιερώσουμε όποτε εμείς επιθυμούμε).

Το μόνο που χρειάζεται είναι να βρούμε ένα χώρο που να πληροί αυτές τις προϋποθέσεις (πλάτος άνω των 100 μέτρων) και βέβαια να μπορούμε να σημειώσουμε πάνω μια γραμμή χωρίς να μας κυνηγάνε?.

- ΕΝΔΙΑΦΕΡΕΤΕ ΚΑΝΕΙΣ ΑΛΛΟΣ;
- ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΑΝ ΒΡΟΥΜΕ ΕΝΑ ΤΕΤΟΙΟ ΧΩΡΟ;
pugsang - Δευ 07 Απρ 2003, 12:09:04
Θέμα δημοσίευσης:
Τασο,

Τα έχουμε πει!!!

Ενδιαφέρομαι αλλα δεν έχω χώρο!!
Svstouk - Δευ 07 Απρ 2003, 12:33:07
Θέμα δημοσίευσης:
Το parking στην Πάρνηθα;

Στο Ελληνικό;
Sidobre - Δευ 07 Απρ 2003, 12:56:43
Θέμα δημοσίευσης:
Svstouk έγραψε:
Το parking στην Πάρνηθα;

Στο Ελληνικό;


Φαντάζομαι ότι χρειάζεται σχετική άδεια!

Αραγε μπορούμε να την πάρουμε;

Ιδιαίτερα για το Ελληνικό που μας ενδιαφέρει πιο πολύ για περισσότερους λόγους;

Είναι κανείς που μένει εκεί;

Επίσης έμαθα ότι την διαχείρηση του Ελληνικού την έχει πλέον ο Δήμος. Εχουμε καμμιά άκρη;
Slash - Δευ 07 Απρ 2003, 15:27:27
Θέμα δημοσίευσης:
Στο EVO αυτού του μήνα έχει έναν τύπο με το nick "Simon de Sideways" ο οποίος κατέρριψε το παγκόσμιο ρεκόρ πλαγιολίσθησης, που από τα 15 λεπτά που χρειαζόταν, αυτός γύριζε ένα Scooby για 2 ώρες 11 λεπτά και κάτι ψιλά. Χρόνος, που ενώ στην αρχή του φάνταζε αιώνας, τελικά άντεξε όσο άντεξε και το συγκεκριμένο Subaru WRX, το οποίο του παραχωρήθηκε από την εταιρεία, ελαστικά Toyo T1S, και βέβαια η πίστα του MIRA που "διαθέτει έναν κύκλο 300 μέτρων με σεβαστό πλάτος", όπως συγκεκριμένα αναφέρει ο τύπος στο EVO. Το θέμα πήρε φιλανθρωπικό χαρακτήρα, μαζεύτηκαν αρκετά χρήματα, και το όλο θέμα αν και ξεκίνησε ως μια πλάκα, κατέληξε διασκεδαστικό, και ολίγο αγχώδες για τον οδηγό. Smile
Τέσπα. Πάντως το όλο concept του skid pad, σαν ιδέα και σαν εγχείρημα είναι πολύ όμορφο, και κάτι που νομίζω οτι με μικρή αυτοκινητιστική παιδεία μπορούμε όλοι μας να το κάνουμε (αν υποθέσουμε οτι λίγο πολύ όλοι τα driftάρουμε τα αυτοκίνητά μας στην παραμικρή καμπή Cool ), μια που στην χειρότερη το πολύ πολύ να βγούμε από τον κύκλο μας, άντε να φέρουμε κανα τετ α κε η τετ α τετ. Δεν κρύβει δηλαδή μεγαλύτερους κινδύνους. Κάτι ανάλογο θα ήταν (και βέβαια μερικοί που ίσως το έχουν κάνει... Razz ) να πάτε σε μια κυκλική πλατεία, ή σε κυκλικές εισόδους supermarket ή σινεμά, και να αρχίσετε σιγά σιγά να γυρνάτε με 30 χλμ. στην αρχή και στη συνέχεια να ανεβάζετε ταχύτητα γυρνώντας γύρω γύρω, αφήνωντας ελαφρά να πλαγιολισθαίνει ο ποπός σας (sic!) και μετά με ελαφρές κινησούλες να διορθώνετε την κίνησή σας. Βέβαια το πιο πιθανό είναι να σας πιάσει το κεφάλι σας, μια που οι συγκεκριμένες κυκλικές "πλατείες" έχουν μήκος κύκλου 40-50 μέτρα στην καλύτερη, και επίσης δεν ενδύκνειται για πολύ γιατί αν σας φύγει και πέσετε πάνω στο κυκλικό πεζούλι, δεν λέει να τρέχετε μετά για αλλαγές ζαντών, ευθυγραμμίσεις, ίσως αλλαγή ημιαξονίων, κλπ, ενώ στην πίστα άντε το πολύ να φύγετε στο (χλωρό) χορτάρι. Very happy
Πάντως κάτι τέτοιο θα ήταν διασκεδαστικό αν οργανωνόταν. Και χρειάζεται ένας μεγάλος σχετικά χώρος, όπως πχ το Ελληνικό θα ήταν περίφημος, με δυνατότητα να βρέχεται (γιατί αν ξεκινήσετε skid pad σε στεγνό οδόστρωμα το πιο πιθανό να πάρετε τα λάστιχα επ ώμου στους πρώτους 8-10 γύρους), και βροχερός καιρός κάνει, αλλά και πάλι δεν είναι τόσο ελεγχόμενος (κάτι μας είπες τώρα) και επίσης ίσως πολλοί να μην έχουν εξοικειωθεί με την ιδέα του drift σε βρεγμένο. Και βέβαια να πληρούνται όλες οι προϋποθέσεις, περισσότερο για οδική βοήθεια (και στην παρα πολύ καλή περίπτωση service για το ζαντάρισμα καινούργιων ελαστικών), και βέβαια οι προβλεπόμενες για πίστα συνθήκες ασφαλείας. Αλήθεια, όσοι ξέρουν, η πίστα των Σερρών έχει κάποιο σημείο με τόσο μεγάλο μήκος κύκλου;
NICK - Δευ 07 Απρ 2003, 21:13:25
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Svstouk έγραψε:
Το parking στην Πάρνηθα;

Στο Ελληνικό;


Φαντάζομαι ότι χρειάζεται σχετική άδεια!

Αραγε μπορούμε να την πάρουμε;

Ιδιαίτερα για το Ελληνικό που μας ενδιαφέρει πιο πολύ για περισσότερους λόγους;

Είναι κανείς που μένει εκεί;

Επίσης έμαθα ότι την διαχείρηση του Ελληνικού την έχει πλέον ο Δήμος. Εχουμε καμμιά άκρη;


Ειδήσεις δεν βλέπετε ρε παιδιά;Πάρκο πάει να σας το κάνει η Μπακογιάννη... Confused
DimiP - Τρι 08 Απρ 2003, 00:05:49
Θέμα δημοσίευσης:
ενδιαφερον!
πολυ καλη ιδεα αλλα που θα βρουμε χωρο ;;;;
το Ελληνικο βολευει αλλα ειναι απιθανο να παρουμε τετοια αδεια , μαλλον.
δυσκολευομαι να σκεφθω χωρο πλατους 100μ.
Miltellas - Τρι 08 Απρ 2003, 02:19:46
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
το Ελληνικο βολευει αλλα ειναι απιθανο να παρουμε τετοια αδεια , μαλλον.


Μπορούμε να πάρουμε άδεια από την Μπακογιάννη για μία κυκλική βόλτα στο πάρκο με τα πόδια... Laughing

Για χώρο αεροδρομίου δεν ξέρω πού θα βρόύμε...
Αλλά η πίστα Αιγινίου προσφέρεται για εκπαιδευτικές γύρες και μάλιστα τζάμπα, αλλά δεν ξέρω πλέον σε τί κατάσταση μπορεί να την βρούμε, αφού χωρίς λεφτά τίποτε δεν κρατά αιώνια... Confused
pugsang - Τρι 08 Απρ 2003, 06:57:04
Θέμα δημοσίευσης:
Μπορούμε να κάνουμε και το άλλο.

ΝΑ αγοράσουμε ενα πυρόμετρο για τα λάστιχα να πάμε σε μια πίστα (Αιγίνιο Μέγαρα Σέρρες) και να κάνουμε εκει τις δοκιμές μας.Το πυρόμετρο είναι και αυτό ενα πολύ ασφαλές μέσο (αν οχι καλύτερο) για την ρύθμιση της συμπεριφοράς του αυτοκινήτου βαση της θερμοκρασίας των ελαστικών

Αυτο βέβαια προυποθέτει χρήματα για την αγορά του πυρομέτρου και για την ενοικίαση της πίστας.Αλλα αν είμαστε πολλοί......
Sidobre - Τρι 08 Απρ 2003, 09:20:44
Θέμα δημοσίευσης:
To πυρόμετρο είναι το 2ο στάδιο Wink Σαφέστατα θα το πάρουμε και αυτό αλλά λίγο αργότερα

Για το Skid Pad ενδιαφέρομαι όχι μόνο για τις πιέσεις αλλά γιατί με αυτή την μέθοδο μπορούμε να βγάλουμε καλά συμπεράσματα σχετικά με ποιά βελτίωση σε ανάρτηση είναι πραγματικά καλή και ποιά όχι.

Μέχρι τώρα έχουμε ακούσει πάρα πολλά σχετικά με τα αμορτισέρ τα ελλατήρια και μέχρι στιγμής όλοι λένε ότι η βελτίωσή τους είναι και η καλύτερη...

Δεν έχετε και εσείς την περιέργεια να μάθετε ποιός συνδυασμός και ποιά βελτίωση είναι και η πραγματικά πιο καλή;
pugsang - Τρι 08 Απρ 2003, 09:28:20
Θέμα δημοσίευσης:
Τασο,

Πρέπει ομως στον χώρο που θα κάνουμε το test να έχουμε και ενα κομπρεσερ για να μπορούμε να αυξομειώνουμε τις πιέσεις των ελαστικών ή να τις ρυθμίσουμε πριν το τεστ οπως προβλέπεται.Υπάρχουν κατι μικρά που συνδέονται στον αναπτήρα του αυτοκινήτου.Πάντως για να έχουμε και καποια υποδομή σε η πίστα ή κοντα σε πίστα πρέπει να ψαχτούμε.Στα Μέγαρα δεν υπάρχουν βοηθητικοί χωροι????Υπαρχει κανενα τηλέφωνο να μιλήσουμε με τον πιστάρχη(sic)???
Sidobre - Τρι 08 Απρ 2003, 10:15:43
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Τασο,

Πρέπει ομως στον χώρο που θα κάνουμε το test να έχουμε και ενα κομπρεσερ για να μπορούμε να αυξομειώνουμε τις πιέσεις των ελαστικών ή να τις ρυθμίσουμε πριν το τεστ οπως προβλέπεται.Υπάρχουν κατι μικρά που συνδέονται στον αναπτήρα του αυτοκινήτου.Πάντως για να έχουμε και καποια υποδομή σε η πίστα ή κοντα σε πίστα πρέπει να ψαχτούμε.Στα Μέγαρα δεν υπάρχουν βοηθητικοί χωροι????Υπαρχει κανενα τηλέφωνο να μιλήσουμε με τον πιστάρχη(sic)???



Mικρό κομπρεσεράκι (αυτό που μπαίνει στον αναπτήρα) έχω Wink

Μην φανταστείς ότι κάνει πολλά... θέλει υπομονή!
Μπορούμε όμων να δανειστούμε και από κανένα βενζινάδικο! Shocked

Από μια έρευνα που έκανα για πυρόμετρο βρήκα ότι με περίπου 100 - 150 ευρώ πέρνουμε ένα καλούτσικο πυρόμετρο της Longacre για "αρχάριους" Wink



Tα μεγαλύτερα μοντέλα έχουν μνήμες και τέτοια που δεν ξέρω αν μας πολυαπασχολεί (έχουμε και τετράδια ή στην καλύτερη σου φέρνω και Laptop!)

Eγώ τα 40- 50 ευρώ τα βάζω πάντως Wink
Sidobre - Τρι 08 Απρ 2003, 10:18:43
Θέμα δημοσίευσης:
Α, και με επιπλέον 80-100 ευρώ παίρνεις και αισθητήρα για μέτρηση φρένων! (για το άλλο project που λέγαμε... Wink )
pugsang - Τρι 08 Απρ 2003, 10:26:09
Θέμα δημοσίευσης:
Πάρε και αυτό στην ίδια τιμη.



Και εγω είμαι μέσα για 40 - 50 Ευρώ Wink
ΝΙΚΟΣ - Τρι 08 Απρ 2003, 10:35:24
Θέμα δημοσίευσης:
Παιδια η πιστα στο Αιγινιο ειναι σε αρκετα καλη κατασταση.Πηγα πριν λιγο καιρο.Αν ειναι για εκει πειτε..
Ronin - Τρι 08 Απρ 2003, 14:20:47
Θέμα δημοσίευσης:
Τασο πολυ καλη ιδεα το skid-pad απλα δεν ξερω το κατα ποσο θα μπορεσουμε να βρουμε χωρο για κατι τετοιο.

Πιστευω ομως οτι και με το slalom θα μπορουσαμε να βγαλουμε ,αν οχι τα ιδια συμπερασματα,κατι αντιστοιχο.Και μπορει να γινει το σκηνικο και στα Μεγαρα,και οπου τελος παντον υπαρχει σχετικα καλη ποιοτητα ασφαλτου.
Απλα θελουμε κορινες,συμμετοχη και κεφι...

(για τα πυρομετρα και γενικοτερα οτι Gadget χρειαστει το club ειμαι κι εγω μεσα...)
ice gus - Τρι 08 Απρ 2003, 20:43:42
Θέμα δημοσίευσης:
πολυ καλο!!!!!!! παντως πιστευω οτι σε καποια πιστα θα ειναι καλυτερα
απο θεμα ασφαλειας. τασο σε οτι χρειαστει το club για εξοπλισμο μπορω να συνισφερω και εγω 50-100 euro. οσο για συμετοχες πιστευω θα υπαρχουν πολλες.
Miltellas - Τετ 09 Απρ 2003, 01:05:53
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Παιδια η πιστα στο Αιγινιο ειναι σε αρκετα καλη κατασταση.Πηγα πριν λιγο καιρο.Αν ειναι για εκει πειτε..


Νομίζω ότι θα είναι μία πολύ όμορφη ανοιξιάτικη εκδρομούλα. Θα κανονιστεί ως πρόβα για τις Σέρρες. Πού ξέρεις μπορεί τελικά να μας αρέσει και να κολλήσουμε εκεί... Wink
alxdr74 - Τετ 09 Απρ 2003, 07:12:33
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:
Παιδια η πιστα στο Αιγινιο ειναι σε αρκετα καλη κατασταση.Πηγα πριν λιγο καιρο.Αν ειναι για εκει πειτε..


Νομίζω ότι θα είναι μία πολύ όμορφη ανοιξιάτικη εκδρομούλα. Θα κανονιστεί ως πρόβα για τις Σέρρες. Πού ξέρεις μπορεί τελικά να μας αρέσει και να κολλήσουμε εκεί... Wink
Και ποτε με το καλο να περιμενουμε αυτη την εκδρομουλα?
ΝΙΚΟΣ - Τετ 09 Απρ 2003, 09:22:16
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραια λοιπον..........Για πειτε.............Οι κυριοι απο την Αθηνα.....Τασο θα το κανονησουμε Question Σαν εκδρομη σαν κατι..............ή αυτο ισχυει μονο για τους βορειους Question
pugsang - Τετ 09 Απρ 2003, 12:00:09
Θέμα δημοσίευσης:
Νομίζω οτι είναι αδύνατον να οργανωθεί κατι τέτοιο συνολικά.

Πρέπει να ανέβουμε Θεσ/νικη ή αν το κανουμε στην Αθήνα να κατέβουν τα παιδια απο Θεσ/νικη Αθήνα πράγμα που σημαίνει οτι πολλοί λόγω υποχρεώσεων δεν θα μπορέσουν να παρευρεθούν παρολο που θα ήθελαν να πραγματοποιήσουν skid pad test.Δεν μπορούμε να στερήσουμε σε κανενα την ευκαιρία με το να οργανώσουμε κατι τετοιο σε χώρο εκτος έδρας των πολλών.Αρα το καλύτερο είναι να οργανωθεί τοπικά και να σταλούν/κοινοποιηθούν τα αποτελέσματα προς σύγκριση.

Βέβαια στην Β. Ελλάδα υπάρχουν μάλλον περισσοτεροι χώροι αλλα κατι θα σκεφτούμε.Αλήθεια η ΕΛΠΑ δεν έχει κανεναν τετοιο χώρο????
Sidobre - Τετ 09 Απρ 2003, 12:07:05
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Αλήθεια η ΕΛΠΑ δεν έχει κανεναν τετοιο χώρο????


Το σκέφτηκα και αυτό! Αν θα γίνει έτσι, θα βρούμε τον χώρο, θα εκδόσουμε την σχετική άδεια κλπ κλπ...

Στα πλαίσια των δοκιμών γίνεται αλλά θα πρέπει να περιμένουμε περίπου... 1,5 μήνα (στην καλύτερη) για γνωστές εκκρεμότητες που έχουμε ως σύλλογος Wink
Sidobre - Τετ 09 Απρ 2003, 12:48:43
Θέμα δημοσίευσης:
.... Σκέφτομαι να βάλουμε και έπαθλο...

Οποιο αυτοκίνητο καταφέρει να περάσει το 1 G (πράγμα που το θεωρώ λίγο απίθανο... Rolling eyes ) θα κερδίσει και κάτι!
pugsang - Τετ 09 Απρ 2003, 13:06:35
Θέμα δημοσίευσης:
Παίζουν και τα Rallye για το έπαθλο Question Question Multi color Multi color
Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil
Vaggelis - Τετ 09 Απρ 2003, 13:15:24
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
pugsang έγραψε:
Αλήθεια η ΕΛΠΑ δεν έχει κανεναν τετοιο χώρο????


Το σκέφτηκα και αυτό! Αν θα γίνει έτσι, θα βρούμε τον χώρο, θα εκδόσουμε την σχετική άδεια κλπ κλπ...

Στα πλαίσια των δοκιμών γίνεται αλλά θα πρέπει να περιμένουμε περίπου... 1,5 μήνα (στην καλύτερη) για γνωστές εκκρεμότητες που έχουμε ως σύλλογος Wink


Λες να κάνουμε τίποτα στην συνάντηση, στο parking;;;
Θα φτάνει ο χώρος;;;
Sidobre - Τετ 09 Απρ 2003, 13:17:46
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Παίζουν και τα Rallye για το έπαθλο Question Question Multi color Multi color
Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Bεβαίως!

Ε, αν ξεπεράσεις ρε θηρίο το 1 G τι να πώ....

Καταρχήν θα το στείλουμε σε όοοοοοολα τα περιοδικά μπας και μάθουν τίποτα για super αυτοκίνητα Wink

Λοιπόν αρχίζω και σκέφτομαι σοβαρά για ένα καλό έπαθλο....
Sidobre - Τετ 09 Απρ 2003, 13:20:01
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:
Sidobre έγραψε:
pugsang έγραψε:
Αλήθεια η ΕΛΠΑ δεν έχει κανεναν τετοιο χώρο????


Το σκέφτηκα και αυτό! Αν θα γίνει έτσι, θα βρούμε τον χώρο, θα εκδόσουμε την σχετική άδεια κλπ κλπ...

Στα πλαίσια των δοκιμών γίνεται αλλά θα πρέπει να περιμένουμε περίπου... 1,5 μήνα (στην καλύτερη) για γνωστές εκκρεμότητες που έχουμε ως σύλλογος Wink


Λες να κάνουμε τίποτα στην συνάντηση, στο parking;;;
Θα φτάνει ο χώρος;;;


Πολύ δύσκολο!

Αν θα πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο θα χρειάζεται χρόνο αρκετό. Δεν νομίζω ότι, και ο χώρος να μας φτάνει, να μας φτάνει ο χρόνος!

Πάντως ότι θα το οργανώσουμε κάποια στιγμή, πλέον το θεωρώ δεδομένο!
ΝΙΚΟΣ - Τετ 09 Απρ 2003, 13:24:16
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Παίζουν και τα Rallye για το έπαθλο Question Question Multi color Multi color
Twisted evil Twisted evil Twisted evil Twisted evil


Μακη θες μια τετραδα σλικ και το μπλοκε Twisted evil Evil Twisted evil Evil
Vaggelis - Τετ 09 Απρ 2003, 13:24:46
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
Vaggelis έγραψε:
Sidobre έγραψε:
pugsang έγραψε:
Αλήθεια η ΕΛΠΑ δεν έχει κανεναν τετοιο χώρο????


Το σκέφτηκα και αυτό! Αν θα γίνει έτσι, θα βρούμε τον χώρο, θα εκδόσουμε την σχετική άδεια κλπ κλπ...

Στα πλαίσια των δοκιμών γίνεται αλλά θα πρέπει να περιμένουμε περίπου... 1,5 μήνα (στην καλύτερη) για γνωστές εκκρεμότητες που έχουμε ως σύλλογος Wink


Λες να κάνουμε τίποτα στην συνάντηση, στο parking;;;
Θα φτάνει ο χώρος;;;


Πολύ δύσκολο!

Αν θα πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο θα χρειάζεται χρόνο αρκετό. Δεν νομίζω ότι, και ο χώρος να μας φτάνει, να μας φτάνει ο χρόνος!

Πάντως ότι θα το οργανώσουμε κάποια στιγμή, πλέον το θεωρώ δεδομένο!


Τώρα που το σκέφτομαι, αν μας πάρει χαμπάρι και κανένα περιπολικό, θα μας χώσει μέσα, γιατί δεν θα έχουμε και άδεια...
Sidobre - Τετ 09 Απρ 2003, 13:28:59
Θέμα δημοσίευσης:
Vaggelis έγραψε:

Τώρα που το σκέφτομαι, αν μας πάρει χαμπάρι και κανένα περιπολικό, θα μας χώσει μέσα, γιατί δεν θα έχουμε και άδεια...


Eννοείται ότι χωρίς σχετική άδεια δεν πραγματοποιείται τίποτα! Το ανέφερα και προηγουμένως!
pugsang - Τετ 09 Απρ 2003, 13:29:25
Θέμα δημοσίευσης:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:

Μακη θες μια τετραδα σλικ και το μπλοκε Twisted evil Evil Twisted evil Evil


Μου φτάνουν τα χέρια μου Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Vaggelis - Τετ 09 Απρ 2003, 13:37:05
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
ΝΙΚΟΣ έγραψε:

Μακη θες μια τετραδα σλικ και το μπλοκε Twisted evil Evil Twisted evil Evil


Μου φτάνουν τα χέρια μου Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Σίγουρα, σε ένα τέτοιο test, εκτός από το συνδυασμό στήσιμο - ελαστικά, μετράει και ο οδηγός...
Γιατί, μπορεί κάποιος να έχει κορυφαίο κράτημα, αλλά στα χέρια να είναι ...κουλός
pugsang - Τετ 09 Απρ 2003, 13:43:21
Θέμα δημοσίευσης:
Ε εντάξει δεν πρέπει να είσαι και ο senna για να πας γρήγορα σε ενα κυκλικό skid pad test.Απλα οδηγάς οσο πιο γρήγορα μπορείς σε εναν κύκλο με ακτίνα 50 μέτρα.Μάλλον το αυτοκίνητο μετράει περισσότερο.Αυτό που είναι πραγματικά εντυπωσιακό είναι οτι μπορεί ενα τελείως μαμα αυτοκίνητο να τα παει καλύτερα απο ενα full φτιαγμένο
Sidobre - Τετ 09 Απρ 2003, 13:54:45
Θέμα δημοσίευσης:
pugsang έγραψε:
Μάλλον το αυτοκίνητο μετράει περισσότερο.Αυτό που είναι πραγματικά εντυπωσιακό είναι οτι μπορεί ενα τελείως μαμα αυτοκίνητο να τα παει καλύτερα απο ενα full φτιαγμένο


A K Ρ Ι Β Ω Σ!

Αν είναι εντελώς λάθος φτιαγμένο!

Γι'αυτό και η εμμονή μας για το skidpad! Γιατί με αυτό το τεστ θα φανεί αν πραγματικά αξίζουν τα χρήματα που έχουμε δώσει. Είναι μια πολύ καλή απόδειξη κατα πόσο οι βελτιώσεις στην ανάρτηση είναι στην αίσθηση που μας δίνει (καθώς και ψυχολογικά) ή είναι ουσιαστική!
DimiP - Πεμ 10 Απρ 2003, 12:18:17
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
.... Σκέφτομαι να βάλουμε και έπαθλο...

Οποιο αυτοκίνητο καταφέρει να περάσει το 1 G (πράγμα που το θεωρώ λίγο απίθανο... Rolling eyes ) θα κερδίσει και κάτι!



και γιατι να μην κανουμε το αλλο ;
οποιος καταφερει και τουμπαρει το 206 του (γιατι για να πιασεις 1G...), να κερδισει μια επισκεψη στο....συνεργειο... Laughing Cool Laughing Cool
pugsang - Πεμ 10 Απρ 2003, 12:21:03
Θέμα δημοσίευσης:
Οποιο παιδάκι καταφέρει να τουμπάρει το αμαξι του σε skidpad test σημαίνει οτι έχει σκ@τ@ ανάρτηση και λαστιχα και καλα να παθει που δεν τα αλλαζε τοσο καιρό

Σοβαρά τωρα είναι τελειως απίθανο να τουμπάρεις σε μια τετοια κυκλική απολυτα επίπεδη χωρις εμποδια διαδρομή στην μεση του πουθενά
Sidobre - Πεμ 10 Απρ 2003, 12:25:26
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
Sidobre έγραψε:
.... Σκέφτομαι να βάλουμε και έπαθλο...

Οποιο αυτοκίνητο καταφέρει να περάσει το 1 G (πράγμα που το θεωρώ λίγο απίθανο... Rolling eyes ) θα κερδίσει και κάτι!



και γιατι να μην κανουμε το αλλο ;
οποιος καταφερει και τουμπαρει το 206 του (γιατι για να πιασεις 1G...), να κερδισει μια επισκεψη στο....συνεργειο... Laughing Cool Laughing Cool


Για να καταφέρεις να τουμπάρεις αυτοκίνητο σε κύκλο διαμέτρου 70 μέτρων.... Πρέπει να είσαι... χμμμ εμμμμ ορίστε! Ούτε την κατάλληλη λέξη δεν βρίσκω!

Τέλος πάντων. Το θέμα πλέον το έχει αναλάβει το τεχνικό τμήμα ελέγχου και ασφαλείας του 206 Club και θα έχετε νεότερα όταν το τέστ πραγματοποιηθεί!

Εσύ δηλαδή δεν έχεις την απορία να δείς το 206 σου τι διαφορές (στο "στρίβειν) έχει απο ένα "μαμά" 206?
DimiP - Πεμ 10 Απρ 2003, 12:30:59
Θέμα δημοσίευσης:
Sidobre έγραψε:
DimiP έγραψε:
Sidobre έγραψε:
.... Σκέφτομαι να βάλουμε και έπαθλο...

Οποιο αυτοκίνητο καταφέρει να περάσει το 1 G (πράγμα που το θεωρώ λίγο απίθανο... Rolling eyes ) θα κερδίσει και κάτι!



και γιατι να μην κανουμε το αλλο ;
οποιος καταφερει και τουμπαρει το 206 του (γιατι για να πιασεις 1G...), να κερδισει μια επισκεψη στο....συνεργειο... Laughing Cool Laughing Cool


Για να καταφέρεις να τουμπάρεις αυτοκίνητο σε κύκλο διαμέτρου 70 μέτρων.... Πρέπει να είσαι... χμμμ εμμμμ ορίστε! Ούτε την κατάλληλη λέξη δεν βρίσκω!

Τέλος πάντων. Το θέμα πλέον το έχει αναλάβει το τεχνικό τμήμα ελέγχου και ασφαλείας του 206 Club και θα έχετε νεότερα όταν το τέστ πραγματοποιηθεί!

Εσύ δηλαδή δεν έχεις την απορία να δείς το 206 σου τι διαφορές (στο "στρίβειν) έχει απο ένα "μαμά" 206?


φυσικα ! αν και ξερω οτι ειμαι ...ανωτερος ..τσκ ..τσκ..χχχιχιχιχιχιχι... λεμε τωρα ...
GIANNIS206 - Πεμ 10 Απρ 2003, 18:51:03
Θέμα δημοσίευσης:
Ξύνω το μυαλό μου να βρω έναν τέτοιο χώρο!
Υπάρχει αλλά πολύ μακρυά!
Το παρκιν του "διακομεταστικο κέντρο"στον Προμαχώνα Σερρών,στα σύνορα με την Βουλγαρία!Το παρκιν είναι απείρως μεγάλο και με τραχιά φρέσκια άσφαλτο!

Είναι μακρυά όμως και το ξέρω!
Περιμένω τώρα να αρχίσουν οι ντομάτες!
DimiP - Πεμ 10 Απρ 2003, 21:16:53
Θέμα δημοσίευσης:
GIANNIS206 έγραψε:
Ξύνω το μυαλό μου να βρω έναν τέτοιο χώρο!
Υπάρχει αλλά πολύ μακρυά!
Το παρκιν του "διακομεταστικο κέντρο"στον Προμαχώνα Σερρών,στα σύνορα με την Βουλγαρία!Το παρκιν είναι απείρως μεγάλο και με τραχιά φρέσκια άσφαλτο!

Είναι μακρυά όμως και το ξέρω!
Περιμένω τώρα να αρχίσουν οι ντομάτες!


ντοματες δεν εχω προχειρες , αλλα...

GIANNIS206 - Παρ 11 Απρ 2003, 15:01:54
Θέμα δημοσίευσης:
DimiP έγραψε:
GIANNIS206 έγραψε:
Ξύνω το μυαλό μου να βρω έναν τέτοιο χώρο!
Υπάρχει αλλά πολύ μακρυά!
Το παρκιν του "διακομεταστικο κέντρο"στον Προμαχώνα Σερρών,στα σύνορα με την Βουλγαρία!Το παρκιν είναι απείρως μεγάλο και με τραχιά φρέσκια άσφαλτο!

Είναι μακρυά όμως και το ξέρω!
Περιμένω τώρα να αρχίσουν οι ντομάτες!


ντοματες δεν εχω προχειρες , αλλα...

Ωχ την έφαγα ήταν και βαριά!!! Crazy Crazy Crazy
Miltellas - Σαβ 12 Απρ 2003, 00:54:05
Θέμα δημοσίευσης:
Μην ξεχνάτε ότι το SkidPassTest μετράει την πλευρική πρόσφυση και μόνο, όπου όλα βαίνουν καλώς και προβλέψιμα.
Δεν μετράει την αμεσότητα σε αλλαγή πορείας, ούτε και την ρυθμισιμότητα του πίσω μέρους.

Πχ Σκεφτείτε ένα αυτοκίνητο που γέρνει αλλά τελικά κρατάει καλά, να στρίβει οριακά με τριψήφια χαω σε στροφή. Εάν χρειαστεί αλλάγή πορείας ή φρενάρισμα, τί θα συμβεί; Ένα αυτοκίνητο όμως που δεν γέρνει θα αλλάξει ευκολότερα πορεία ή θα φρενάρει χωρίς απότομες μεταφορές βάρους.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τα οποία οξείνονται ή αμβλύνονται από τις ικανότητες του οδηγού.
Sidobre - Δευ 14 Απρ 2003, 08:41:58
Θέμα δημοσίευσης:
Miltellas έγραψε:
Μην ξεχνάτε ότι το SkidPassTest μετράει την πλευρική πρόσφυση και μόνο, όπου όλα βαίνουν καλώς και προβλέψιμα.
Δεν μετράει την αμεσότητα σε αλλαγή πορείας, ούτε και την ρυθμισιμότητα του πίσω μέρους.

Πχ Σκεφτείτε ένα αυτοκίνητο που γέρνει αλλά τελικά κρατάει καλά, να στρίβει οριακά με τριψήφια χαω σε στροφή. Εάν χρειαστεί αλλάγή πορείας ή φρενάρισμα, τί θα συμβεί; Ένα αυτοκίνητο όμως που δεν γέρνει θα αλλάξει ευκολότερα πορεία ή θα φρενάρει χωρίς απότομες μεταφορές βάρους.

Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τα οποία οξείνονται ή αμβλύνονται από τις ικανότητες του οδηγού.


Sωστό αυτό που λες αλλά σε ένα σωστό skidpad δημιουργείς τέτοια μικρά περιστατικά -οχι για να μετρήσεις- αλλά για να καταλάβει ο οδηγός την συμπεριφορά του αυτοκινήτου.

Είναι ότι καλύτερο μπορούμε να κάνουμε εμείς με τα μέσα που διαθέτουμε!

Οταν αποκτήσουμε πίστα στο όνομά μας ( Shocked ) τότε θα καταφέρουμε να έχουμε περισσότερες μετρήσεις.

Το skidpad εγώ το βλέπω σαν αρχή. Σαν αρχή μερικών "events" που σκοπό θα έχουν την γνώση και την ασφάλεια. Ξεκινάμε από τα εύκολα και θα φτάσουμε και στα δύσκολα...
Vaggelis - Δευ 14 Απρ 2003, 10:39:31
Θέμα δημοσίευσης:
Ωραία λοιπόμ, να παίρνει σειρά και το τεστ αποφυγής ...ταράνδου (αποφυγής εμποδίου)...
Εκεί να δεις τούμπες... Shocked Shocked Shocked
pugsang - Δευ 14 Απρ 2003, 11:06:49
Θέμα δημοσίευσης:
Καλα τεστ ταράνδου μπορεί να μην κάνουμε αλλα μια αράχνη προβλέπεται....
Αλεξ@νδρος - Παρ 18 Απρ 2003, 12:53:40
Θέμα δημοσίευσης:
Ολα καλα και ευκολα τον ταρανδο ομως που θα τον βρουμε? Cool
Όλες οι Ώρες είναι GMT + 2 Ώρες

Powered by phpBB 2.0.21 © 2001, 2002 phpBB Group
© 2002-2003 206 Club - Greece
Πληροφορίες : info@206club.gr