Svstouk έγραψε: |
Το parking στην Πάρνηθα;
Στο Ελληνικό; |
Sidobre έγραψε: | ||
Φαντάζομαι ότι χρειάζεται σχετική άδεια! Αραγε μπορούμε να την πάρουμε; Ιδιαίτερα για το Ελληνικό που μας ενδιαφέρει πιο πολύ για περισσότερους λόγους; Είναι κανείς που μένει εκεί; Επίσης έμαθα ότι την διαχείρηση του Ελληνικού την έχει πλέον ο Δήμος. Εχουμε καμμιά άκρη; |
DimiP έγραψε: |
το Ελληνικο βολευει αλλα ειναι απιθανο να παρουμε τετοια αδεια , μαλλον.
|
pugsang έγραψε: |
Τασο,
Πρέπει ομως στον χώρο που θα κάνουμε το test να έχουμε και ενα κομπρεσερ για να μπορούμε να αυξομειώνουμε τις πιέσεις των ελαστικών ή να τις ρυθμίσουμε πριν το τεστ οπως προβλέπεται.Υπάρχουν κατι μικρά που συνδέονται στον αναπτήρα του αυτοκινήτου.Πάντως για να έχουμε και καποια υποδομή σε η πίστα ή κοντα σε πίστα πρέπει να ψαχτούμε.Στα Μέγαρα δεν υπάρχουν βοηθητικοί χωροι????Υπαρχει κανενα τηλέφωνο να μιλήσουμε με τον πιστάρχη(sic)??? |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Παιδια η πιστα στο Αιγινιο ειναι σε αρκετα καλη κατασταση.Πηγα πριν λιγο καιρο.Αν ειναι για εκει πειτε.. |
Miltellas έγραψε: | ||
Νομίζω ότι θα είναι μία πολύ όμορφη ανοιξιάτικη εκδρομούλα. Θα κανονιστεί ως πρόβα για τις Σέρρες. Πού ξέρεις μπορεί τελικά να μας αρέσει και να κολλήσουμε εκεί... ![]() |
pugsang έγραψε: |
Αλήθεια η ΕΛΠΑ δεν έχει κανεναν τετοιο χώρο???? |
Sidobre έγραψε: | ||
Το σκέφτηκα και αυτό! Αν θα γίνει έτσι, θα βρούμε τον χώρο, θα εκδόσουμε την σχετική άδεια κλπ κλπ... Στα πλαίσια των δοκιμών γίνεται αλλά θα πρέπει να περιμένουμε περίπου... 1,5 μήνα (στην καλύτερη) για γνωστές εκκρεμότητες που έχουμε ως σύλλογος ![]() |
pugsang έγραψε: |
Παίζουν και τα Rallye για το έπαθλο ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vaggelis έγραψε: | ||||
Λες να κάνουμε τίποτα στην συνάντηση, στο parking;;; Θα φτάνει ο χώρος;;; |
pugsang έγραψε: |
Παίζουν και τα Rallye για το έπαθλο ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||||||
Πολύ δύσκολο! Αν θα πραγματοποιηθεί κάτι τέτοιο θα χρειάζεται χρόνο αρκετό. Δεν νομίζω ότι, και ο χώρος να μας φτάνει, να μας φτάνει ο χρόνος! Πάντως ότι θα το οργανώσουμε κάποια στιγμή, πλέον το θεωρώ δεδομένο! |
Vaggelis έγραψε: |
Τώρα που το σκέφτομαι, αν μας πάρει χαμπάρι και κανένα περιπολικό, θα μας χώσει μέσα, γιατί δεν θα έχουμε και άδεια... |
ΝΙΚΟΣ έγραψε: |
Μακη θες μια τετραδα σλικ και το μπλοκε ![]() ![]() ![]() ![]() |
pugsang έγραψε: | ||
Μου φτάνουν τα χέρια μου ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
pugsang έγραψε: |
Μάλλον το αυτοκίνητο μετράει περισσότερο.Αυτό που είναι πραγματικά εντυπωσιακό είναι οτι μπορεί ενα τελείως μαμα αυτοκίνητο να τα παει καλύτερα απο ενα full φτιαγμένο |
Sidobre έγραψε: |
.... Σκέφτομαι να βάλουμε και έπαθλο...
Οποιο αυτοκίνητο καταφέρει να περάσει το 1 G (πράγμα που το θεωρώ λίγο απίθανο... ![]() |
DimiP έγραψε: | ||
και γιατι να μην κανουμε το αλλο ; οποιος καταφερει και τουμπαρει το 206 του (γιατι για να πιασεις 1G...), να κερδισει μια επισκεψη στο....συνεργειο... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sidobre έγραψε: | ||||
Για να καταφέρεις να τουμπάρεις αυτοκίνητο σε κύκλο διαμέτρου 70 μέτρων.... Πρέπει να είσαι... χμμμ εμμμμ ορίστε! Ούτε την κατάλληλη λέξη δεν βρίσκω! Τέλος πάντων. Το θέμα πλέον το έχει αναλάβει το τεχνικό τμήμα ελέγχου και ασφαλείας του 206 Club και θα έχετε νεότερα όταν το τέστ πραγματοποιηθεί! Εσύ δηλαδή δεν έχεις την απορία να δείς το 206 σου τι διαφορές (στο "στρίβειν) έχει απο ένα "μαμά" 206? |
GIANNIS206 έγραψε: |
Ξύνω το μυαλό μου να βρω έναν τέτοιο χώρο!
Υπάρχει αλλά πολύ μακρυά! Το παρκιν του "διακομεταστικο κέντρο"στον Προμαχώνα Σερρών,στα σύνορα με την Βουλγαρία!Το παρκιν είναι απείρως μεγάλο και με τραχιά φρέσκια άσφαλτο! Είναι μακρυά όμως και το ξέρω! Περιμένω τώρα να αρχίσουν οι ντομάτες! |
DimiP έγραψε: | ||
ντοματες δεν εχω προχειρες , αλλα... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Miltellas έγραψε: |
Μην ξεχνάτε ότι το SkidPassTest μετράει την πλευρική πρόσφυση και μόνο, όπου όλα βαίνουν καλώς και προβλέψιμα.
Δεν μετράει την αμεσότητα σε αλλαγή πορείας, ούτε και την ρυθμισιμότητα του πίσω μέρους. Πχ Σκεφτείτε ένα αυτοκίνητο που γέρνει αλλά τελικά κρατάει καλά, να στρίβει οριακά με τριψήφια χαω σε στροφή. Εάν χρειαστεί αλλάγή πορείας ή φρενάρισμα, τί θα συμβεί; Ένα αυτοκίνητο όμως που δεν γέρνει θα αλλάξει ευκολότερα πορεία ή θα φρενάρει χωρίς απότομες μεταφορές βάρους. Σε κάθε περίπτωση υπάρχουν πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τα οποία οξείνονται ή αμβλύνονται από τις ικανότητες του οδηγού. |