MTerry έγραψε: |
Αυτό με το A/C ειναι μεγάλο παραμύθι... Δηλαδή αν εισαι εθνική και πάς με 100-200 ...πατάς συμπλέκτη κατεβαίνουν οι στροφές και μετά πατάς σιγά σιγά το κουμπάκι του A/C...για μην τα παιξει ο συμπιεστής... ![]() Πρέπει να ξέρουν (αυτοί που τα λένε αυτά) ότι ο συμπιεστής ειναι φτιαγμένος να κομπλάρει και να ξεκομπλάρει εκαντοντάδες-χιλιάδες φορές σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα χωρίς πρόβλημα . Εμείς θα τον σώσουμε αν κομπλάρει την πρώτη φορά με λίγες στροφές ??? Δεν να νομίζω να το γράφει και κανένα manual αυτό ..ρε τους .. τι σκεφτονται??? ![]() |
MTerry έγραψε: |
(αυτοί που τα λένε αυτά) |
MTerry έγραψε: |
ο συμπιεστής ειναι φτιαγμένος να κομπλάρει και να ξεκομπλάρει εκαντοντάδες-χιλιάδες φορές σε όλο το φάσμα των στροφών του κινητήρα χωρίς πρόβλημα . |
MTerry έγραψε: |
Δεν να νομίζω να το γράφει και κανένα manual αυτό |
MTerry έγραψε: |
..ρε τους .. τι σκεφτονται??? ![]() |
Angry_Punisher έγραψε: |
1:Καλυτερα ειναι να πας να βαλεις ενα turbotimer οπως εβαλα και εγω και εχεις το κεφαλι σου ησυχο.
2:Καλο θα ειναι να μην εχει πολλες στροφες ο κινητηρας οταν θα ανοιξεις air condition,Και κατι αλλο,μου εχουν πει,δεν ξερω βεβαια αμα αληθευει, αμα πηγαινεις με ανοιχτο αιr condition και πατησεις αποτομα το γκαζι το air condition κοβει δηλαδη καπως σαν να ελατωνεται κατα την διαρκεια που εχεις πατημενο το γκαζι,αυτο το θετω και σαν ερωτημα οντως ειναι ετσι ρε παιδια? |
Jim207GT έγραψε: |
Πάντως στο τέρμα γκάζι απεμπλέκετε το A/C το έχω παρατηρήσει πολλές φορες στο δικό μου. |
Jim207GT έγραψε: |
Πάντως στο τέρμα γκάζι απεμπλέκετε το A/C το έχω παρατηρήσει πολλές φορες στο δικό μου. |
thesalos έγραψε: |
Σε ολα τα συγχρονα αυτοκινητα πλεον γινεται αυτο για να προστατευεται ο συμπιεστης. Παντως στο δευτερο αυτοκινητο που εχω (alfa 146 1.6) που δεν το εχει αυτο οκτω χρονια τωρα στις προσπερασεις με οσα κι αν εχω μεσα το κλεινω και μολις περασω το ανοιγω και μεχρι στιγμης δεν εχει παθει τιποτα. Τωρα μεχρι ποτε δεν ξερω ![]() |
georgio3gr έγραψε: | ||
Ετσι ειναι σε ολα το PSA group παλια και νεα... Ο εγκεφαλος δινει εντολη να απεμπλακει ο κομπρεσσορας ωστε να εχεις την πληρη δυναμη του αυτοκινητου σε περιπτωση πχ που θες να κανεις προσπεραση... Το συστημα ουτως ή αλλως συνεχιζει αλλο μισο λεπτο περιπου χωρις την εμπλοκη του A/C να βγαζει παγωμενο αερα οποτε δεν καταλαβαινεις διαφορα στην θερμοκρασια... |
bagosgt έγραψε: |
σχεδον σε ολα τα αυτοκινητα γινεται αυτο,δλδ στο πολυ γκαζι να σταματαει ο συμπιεστης.γιαυτο δε πρεπει ποτε πανω σε "πλακωματα" να αναβουμε το aircodition.υπαρχει μεγαλη περιπτωση να παθει αημια ο συμπιεστης.γιατι εκει που παει να δουλεψει,κοβει λογω πολλων στροφων του κινητηρα κ κολαει ![]() |
Παράθεση: |
για να μην ανοιγω ασκοπα new topic εχω το 207 2 μέρες κι εχω ενα προβλημα μετα απο μια ώρα περιπου οδηγησης αρχιζει να φέρνει πολύ ζέστη μέσα στη καμπίνα απο μπροστά, απο τους αεραγωγούς του clima. όποιος μπαίνει μέσα με ρωτάει αν έχω αναμένο καλοριφέρ. Ανοίγω clima το βαζω στο lowest το αφήνω, βγάζει κάργα κρύο, το σβήνω και μετά απο κάνα μισάωρο πάλι τα ίδια! δεν έχει κάνα κολπο να φέρνει μόνο αέρα απο έξω? στο προηγούμενο αμάξι αυτό έκανα και ήμουν κομπλε... επίσης αν πλησιάσεις κεφάλι μπροστά στη κονσόλα, αισθάνεσε αρκετά τη ζέστη!!! |
mathanas έγραψε: |
Και σε μενα το χω παρατηρησει μερικες φορες δλδ εχεις κλειστα τα παντα ουτε κλιμα ουτε καλοριφερ και νιωθεις ζεστο αερα σε πολυ μικρες ποσοτητες να ρχεται απο τους αεραγωγους, εμενα το σταματαει αν πατησω την ανακυκλωση με κλειστο το κλιμα παντα, και βγει η ενδειξη ανακυκλωσης στην οθονη, οποτε και σταματαει να φερνει μονο του ζεστο αερα απ εξω...
Η μλκ μαλλον ειναι οτι (τουλαχιστο) σε μενα το κλιμα-καλοριφερ δε κραταει τις ρυθμισιες του, δλδ αν τελευταια φορα το χα στην ανακυκλωση και σβησω τ αμαξι πανω απο 5 λεπτα μετα χανει την επιλογη οποτε πας στο δρομο και σου φρνει τον αερα απ εξω.... αυτο νομιζω εγω |